Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

11. 01. 2007.  - Autor: (M. D. M.)

BRDO - BLOK 61

Od ponedeljka startuje nova autobuska linija koja će prevoziti putnike od Banovog brda, preko Čukarice i "Gazele", do novobeogradskog Bloka 61

Linija će biti duga 14 kilometara, a na njoj će voziti 10 autobusa koji će polaziti na svakih devet minuta

s1

Nova autobuska linija sa oznakom 89, koja će putnike prevoziti od Banovog brda, preko Čukarice i "Gazele", do Bloka 61, počeće da radi od ponedeljka. Linija je, prema rečima Dejana Malog, člana Gradskog veća, uvedena zbog velikog broja zahteva građana Banovog brda i Čukarice koji su do sada imali lošu vezu sa gradom i Novim Beogradom.

Na ovoj liniji, dugoj 14 kilometara, voziće 10 autobusa koji će polaziti na svakih devet minuta.

- Linija 89 bila je neophodna zbog specifičnog položaja naselja i slabog javnog prevoza. To ne znači da ovom delu ne treba još linija i zato ćemo gledati da do aprila uvedemo još jednu liniju, možda Cerak - Mirijevo, ili Konjarnik. U prva dva-tri meseca posmatraćemo kako linija radi, a onda ćemo, ako bude bilo potrebe, popraviti šta ne valja - rekao je Željko Đukanović, direktor Direkcije za javni prevoz.

a1

I u "Lastu" sa markicom!

Gradski menadžer Bojan Stanojević najavio je za ovu godinu da će prigradski prevoz autobuskih linija "Laste" biti pripojen Integrisanom tarifnom sistemu gradskog prevoza, što znači da će građani jednom jedinom markicom moći da se voze po čitavoj teritoriji Beograda.

To će, prema njegovim rečima, prosečnom putniku smanjiti troškove putovanja za oko 30 odsto, a troškove grada povećati za dodatnih 700 miliona do milijardu dinara.

Stanojević je rekao da eventualno uključivanje "Beovoza" u sistem javnog gradskog prevoza ne zavisi od grada, već od nadležnih republičkih organa, i da će se u tom pravcu tokom godine voditi pregovori sa budućom vladom.

Đukanović je najavio i izmene na još nekoliko linija. Linija 81 je produžena, pa će tako ubuduće polaziti iz Bloka 70A, umesto iz Zemuna. Na ovu liniju ubačeno je još šest autobusa, čime je ukupan broj vozila povećan na osam. Interval polazaka biće na deset minuta.

Linija 79 je takođe produžena do Mirijeva III, zbog velike potrebe građana ovog naselja da što pre stignu do Bulevara kralja Aleksandra. Broj vozila je povećan na devet, a smanjeno je i vreme između dva polaska na deset minuta.

Postojeća trasa linije 708 (Zemun, Bačka - Zemun polje, Železnička stanica) delimično se menja od ponedeljka tako što autobusi, umesto Banatskom, prolaze Ugrinovačkom, Filipa Višnjića i Cara Dušana.
Kada je reč o organizovanju rada prevoznika na linijama, do izmena je došlo na linijama 704, 707 i 708, gde su, na zahtev građana, uz GSP ubačeni i privatni prevoznici.

Široko!

Ova godina, rekao je Stanojević, biće godina kupovine vozila za potrebe gradskog prevoza. Planirana je kupovina 40 niskopodnih trolejbusa i čak 120 autobusa, od kojih će 20 biti ekološki, na pogon na prirodni gas. Sva ova vozila trebalo bi, prema Stanojevićevim rečima, da budu na ulici tokom ove godine. U februaru će biti raspisan i tender za modernizaciju 60 tramvaja, a ovaj posao trajaće tri godine.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati