Press Online :: Marketing http://www.pressonline.rs/marketng/rss.html Cenovnik oglasnog prostora, oglašavanje na našem portalu sr http://www.pressonline.rs/img/logo.png Press Online :: Marketing http://www.pressonline.rs/marketng/rss.html ĐURO ĐUROVIĆ BEZ BLAMA! Mala mi je plata od 1.330.000, koliko ja radim! http://www.pressonline.rs/marketng/context/411123/djuro-djurovic-bez-blama-mala-mi-je-plata-od-1330000-koliko-ja-radim.html Direktor i profesor Beogradske poslovne škole (BPŠ) Đuro Đurović, koji je sebi dodelio mesečna primanja u iznosu od neverovatnih 1.300.000 dinara, ili 11.000 evra, ali i zaposlio sina Slobodana na mesto asistenta sa platom od 325.000 dinara, oštro odbacuje sve optužbe na svoj račun, ali i tvrdi da je „malo plaćen za posao koji obavlja“! Prema izveštaju Uprave za trezor za 2016. godinu, Đuroviću je sa računa BPŠ isplaćeno ukupno 16 miliona dinara, što je čak 15 puta više nego što su dobili drugi profesori u školi, dok je Agencija za borbu protiv korupcije u decembru 2017. objavila zvaničnu preporuku da se Đurović razreši sa ove javne funkcije. Razlog je bio upravo taj što je Đurović sa sinom zaključio ugovor o zaposlenju, čime se našao u sukobu interesa, koji nije ni prijavio Agenciji. Međutim, direktor Đurović za Kurir tvrdi da je ovo „prosvetna mafija“ koja vodi rat protiv njega jer se bori protiv kriminala i postiže „istorijske uspehe“ sa školom. ]]> AGENCIJA ZA BORBU PROTIV KORUPCIJE TRAŽILA DA SE POVUČE S POZICIJE DIREKTORA... ĐUROVIĆ SE PRAVI LUDFOTO: DOKUMENT

- Svi ti navodi su laž! Protiv mene anonimne prijave pišu ološi koje sam isterao iz škole jer su se bavili kriminalnim radnjama. Ja sam krenuo u obračun sa kriminalom koji je bio za vreme prošlog direktora i naravno da to nekima ne odgovara jer sam otpustio 25 ljudi. Tačno je da je Agencija protiv korupcije vodila postupak protiv mene i tražila moje razrešenje, koje je Savet škole jednoglasno odbio. Mog sina Slobodana, koji je doktor nauka i na kog sam veoma ponosan, nisam zaposlio ja, jer asistente ne bira direktor. Na obojicu svojih sinova veoma sam ponosan - kazao nam je Đurović, koji je, međutim, odbio da odgovori na pitanje kolika su mu mesečna primanja. Ipak, na naše insistiranje, otkrio je da je „malo plaćen“.

- Plata mi se kreće u okviru zakonom omogućenih primanja, to nisu podaci od javnog interesa i nisam dužan da vam ih otkrivam. Reći ću da sam malo plaćen za to koliko se borim za ovu školu i koliki posao radim. Postižemo briljantne rezultate - kaže Đurović i dodaje da je pre njegovog mandata 41 srodnik raznih profesora zaposlen u školi.

Prema podacima Uprave za trezor o primanjima profesora na 21 najbogatijoj državnoj visokoškolskoj ustanovi u Srbiji, Đuro Đurović je najplaćeniji profesor među njima. U registru imovine funkcionera vidi se da je Đurović pored nekretnina, od kojih poseduje poljoprivredno zemljište, tri stana i kuću, Agenciji za borbu protiv korupcije prijavio samo platu od 472.000 dinara mesečno. BPŠ kao državna visokoškolska ustanova iz republičkog budžeta svake godine dobija oko 120 miliona dinara, ali najveći deo novca, oko 600 miliona dinara, samostalno prihoduje. Svaki fakultet ili viša škola ostvaruje sopstvene prihode, koji se u najvećem procentu zasnivaju na školarinama.

]]>
Fri, 20 Jul 2018 11:13:05 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/411123/djuro-djurovic-bez-blama-mala-mi-je-plata-od-1330000-koliko-ja-radim.html
Svečano otvoren Web Fest .ME 2012 http://www.pressonline.rs/marketng/context/241500/svecano-otvoren-web-fest-me-2012.html Svečanim koktelom za medije, predstavnike privrednog sektora i članove internet zajednice, sinoć je u klubu HedoneLounge otvoren peti regionalni Internet festival, Web Fest .ME 2012 ]]> Svi oni koji žive za veb i od veba, blogeri, tviteraši, najznačajniji predstavnici domaće Internet zajednice i poznati bili su tu da
obeleže početak jedinog Internet festivala na ovim prostorima.

Na otvaranju manifestacije govorili su Srđan Erceg, direktor festivala i Predrag Lešić, direktor DoMEn-a, partnera i koorganizatora ovogodišnjeg festivala.
U kratkom osvrtu na ovogodišnji Web Fest .ME upoznali su goste sa starim dobrim stvarima: Web Fest .ME konferencijom
u Budvi, takmičenjem za izbor najboljeg regionalnog web sajta/projekta, kao i novinom, start-up takmičnjem pod nazivom Web-Up .ME.

Ove godine su na programu, takođe, priče o preduzetničkim počecima, najnovijim tehnologijama, i uopšte svemu što je WEB.
Konferencija će tradicionalno biti održana 20. i 21. septembra u Budvi, a već su spremna zvučna imena i važni noviteti
o kojima se možete informasati na sajtu www.webfest.me. Na konferenciji će biti izabran najbolji start-up projekat koji će
dobiti priliku da se predstavi u okviru TechCrunch Disrupt-a 2013, u Njujorku, u maju 2013. godine.

Nakon zatvaranja konferencije, počinje regionalno takmičenje web projekata, a o najboljima će odlučivati žiri i publika iz svih zemalja regiona. Svi zainteresovani
će moći da slobodno prijave sajtove za koje smatraju da su najbolji u određenoj kategoriji, a svi će biti u konkurenciji za
Grand Prix festival, koji će dodeljivati javnost, glasanjem. Prijave će trajati od 22. septembra do 15. oktobra, a glasanje će
trajati od 15. oktobra do 15. novembra.

U prijatnoj atmosferi HedoneLounge restorana domaća Internet zajednica je još jednom pokazala da je budućnost u razvoju regionalnog weba i potvrdila slogan
ovogodišnjeg festivala - Život je web.

]]>
Thu, 6 Sep 2012 14:32:53 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/241500/svecano-otvoren-web-fest-me-2012.html
Počinje najveći regionalni internet festival http://www.pressonline.rs/marketng/context/241007/pocinje-najveci-regionalni-internet-festival.html Konferencija za medije povodom otvaranja najvećeg regionalnog Internet festivala Web fest .ME 2012 održana je danas u 12h u prostorijama Medija centra Beograd. ]]>

Konferenciji su prisustvovali Predrag Lešić, direktor kompanije DoMEn, Maja Marković, PR i medija menadžer festivala i Srđan Erceg, direktor Web Fest-a i ovom prilikom upoznali su medije sa planiranim događajima u okviru ovogodišnjeg festivala.

Web Fest .ME 2012 je festival posvećen promociji Internet sadržaja i kvaliteta radova na globalnoj digitalnoj mreži, a nastalih u regionu. Festival je sačinjen od tri ključna dela - takmičenja za najbolji Web sajt/Web projekat čija će kruna ponovo biti gala zatvaranje u Beogradu, Web Fest .ME konferencije koja predstavlja jedan od najvažnjihih događaja u regionu i Web-Up.ME, takmičenja za najbolji regionalni start-up čiji pobednik dobija priliku da se predstavi na TechCrunch Disrupt-u 2013.

Ove godine su na programu, takođe, priče o preduzetničkim počecima, najnovijim tehnologijama, i uopšte svemu što je WEB. Konferencija će biti održana 20. i 21. septembra u Budvi, a već su spremna zvučna imena i važni noviteti. Među govornicima naći će se neke od najvećih Internet zvezda - Norvežanin, Hakon Vium Lie, izumitelj CSS-a i CTO kompanije Opera, zatim Rajan Freitas, osnivač about.me i dizajner koji je radio UX-u MySpace-a, Karolina Rosi <> iz Start-Up Čile programa, te Brajan Vong, milioner od 21 godine, Rut Bur, Lead SEO kompanije SEOMoz kao i mnoge druge ključne ličnosti iz Evrope i Amerike.

"Start-up" je bila ključna reč u 2011, a Web Fest .ME će se potruditi da nova ključna reč u 2012. postane "Web-Up .ME", takmičenje za najbolji start-up u regionu. Najbolji na "Web-Up .ME" imaće tokom tri dana štand u Aleji preduzetnika (Start-Up Alley) u okviru TechCrunch Disrupt-a, u Njujorku 2013. godine i biće u prilici da stupi u direktan kontakt sa ozbiljnim investitorima. Svi izlagači na Aleji preduzetnika imaju šansu da se domognu i TC Disrupt Battlefield takmičenja gde se bori za glavnu nagradu od 50.000 američkih dolara (USD) i priliku da ponese Disrupt Kup.

Web Fest .ME takmičenje se održava od 21. septembra do 15. novembra i svi zainteresovani moći će na sajtu www.webfest.me da slobodno prijave sajtove za koje smatraju da su najbolji. Svečana ceremonija zatvaranja, tokom koje će biti dodeljene Web Fest statuete i proglašeni pobednici, biće održana 15. novembra u Beogradu.

Detaljnije informacije o festivalu možete naći na internet adresi: www.webfest.me.
Snimak konferencije za medije kao i dodatne materijale o konferencije možete pronaći na sajtu Medija centra Beograd: www.mc.rs

]]>
Tue, 4 Sep 2012 14:28:02 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/241007/pocinje-najveci-regionalni-internet-festival.html
Novi izgled starog Pressonline-a http://www.pressonline.rs/marketng/context/240584/novi-izgled-starog-pressonline-a.html Portal www.pressonline.rs 7. septembra startuje sa novim redizajniranim izgledom i funkcionalnostima. Jednostavnost izgleda, navigacije, pretrage i korišćenja su osnovne karakteristike novog starog Pressonline-a. ]]> Spoj tehničkih inovacija, jednostavnosti, brzine, kvaliteta i ekskluzivnosti informacija je formula kojoj težimo i koja će, nadamo se, i starim i novim našim čitaocima prijati.

Najpre kao sajt dnevnih novina Press, a potom i kao informativni portal Pressonline već šestu godinu za redom je jedan od vodećih među internet informativnim portalima u Srbiji i regionu. Dokaz tome je ukazano poverenje od skoro 200 miliona posetilaca sajta do sada i više od miljardu i po otvorenih stranica. Bili smo protagonosti svih važnijih društvenih, političkih, sportskih, zabavnih i ostalih značajnih dogadjanja kod nas i u svetu. Ekskluzivnost, brzina i kvalitet informacija bili su do sada naše najjače oružje u borbi sa konkurencijom.

Od 7. septembra startujemo sa novim redizajnirami portalom, koji će sa svim svojim tehničkim inovacijama biti u potpunosti prilagođen potrebama korisnika i čitaoca. Preglednost, jednostavna navigacija i nove funkcionalnosti bile su osnovne ideje u procesu kreiranja novog izgleda našeg portala. Smatramo da smo u tome i uspeli, a na posetiocima ostaje da daju svoj konačni sud. Novi izgled portala www.pressonline.rs ugledaće svetlost dana 7. septembra. Posetite portal koji se najviše čita, komentariše, prepričava i prepisuje.

]]>
Fri, 31 Aug 2012 16:32:03 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/240584/novi-izgled-starog-pressonline-a.html
Mirjana „odvezla“ glavnu nagradu iz Grand kazina http://www.pressonline.rs/marketng/context/240195/mirjana-odvezla-glavnu-nagradu-iz-grand-kazina.html U Grand kazinu Beograd, najvećem zabavnom centru u Srbiji, svečano je obeležen kraj nagradne igre „Play Smart Win Smart“ dodelom automobila Smart ]]> Dobitnica glavne nagrade, Mirjana Mihajlović je sa velikim zadovoljstvom preuzela ključeve svog novog automobila:

„Upravo sam diplomirala na fakultetu političkih nauka i ovo je pravi poklon za mene. Svaki put kada poželim dobru zabavu,

bilo da su u pitanju igre na sreću ili dobra hrana i muzika, dolazim u Grand Casino Beograd. Često igram igre na sreću, ali ova

nagrada mi je najdraža jer sam je dobila u pravom trenutku."

Interesovanje za nagradnu igru je bilo veoma veliko. Pored glavne nagrade, dodeljeno je i 24 sporednih nagrada u vidu kazino poena.

Kako bi Grand kazino Beograd i dalje nosio zasluženi epitet epicentra zabave i kako bi poverenje gostiju bilo opravdano u toku
narednog perioda, tokom septembra, goste očekuje pregršt iznenađenja.

Od samog otvaranja, Grand kazino Beograd, koji u ponudi ima raznovrsne sadržaje, opravdano nosi epitet najvećeg zabavnog centra
u Srbiji. U sastavu Grand kazina Beograd su restorani Diva, Džindžer i Kameleon poznati po predstavljanju raznih svetskih kuhinja.

Kazino ima tri i bara, prostor za događaje i deo za igre na sreću čime sveukupno nudi jedinstveni provod u gradu.

Pored izuzetnog zabavnog programa sa muzičkim zvezdama iz zemlje i inostranstva, Grand kazino Beograd je domaćin
gastronomskih manifestacija kao što su takmičenja somelijera ili sajmovi hrane, uz posvećenost zadatku podizanja standarda
i kulture gastronomije.

Prostor, namenjen gostima, prostire se na 5.500 kvadratnih metara, a deo tog prostora namenjen je ljubiteljima igara na sreću.
U ponudi se nalaze 243 najsavremenije slot mašine i 30 stolova za žive igre.

]]>
Wed, 29 Aug 2012 11:30:01 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/240195/mirjana-odvezla-glavnu-nagradu-iz-grand-kazina.html
"Globalni kraljevi marketinga na događaju "Marketing Kingdom" http://www.pressonline.rs/marketng/context/239895/globalni-kraljevi-marketinga-na-dogadjaju-marketing-kingdom.html Facebook, Yahoo!, Jaguar Landrover, American Express, Puma, Unilever, Coca Cola Hellenic, Lego Group, Hewlett Packard, Visit Britain, Fujitsu, Four Thirds, Diageo - kraljevi marketinga koji na dnevnom nivou kreiraju trendove razmeniće iskustva sa regionalnim stručnjacima na događaju Marketing Kingdom, 18. i 19. oktobra u Beogradu. ]]> The Marketing Experience, održan 2011. godine u Beogradu, dobio je novu formu, iz Doživljaja - u Kraljevstvo. Marketing Kingdom u Zagrebu i Sarajevu, okupio je preko pedeset neverovatnih spikera- predstavnika marketing odseka namoćnijih svetskih kompanija i zabeležio posećenost od preko hiljadu i petsto delegata.

Agencija P. world, ekskluzivno i po prvi put u Srbiju dovodi predstavnika kompanije Facebook, Serharda Bolukcua koji će delegatima okupljenim na događaju predstaviti saznanja u vezi sa poslovanjem najpopularnije svetske socijalne mreže koja je zauvek promenila tokove savremene  komunikacije. U svetu socijalnih medija, Facebook se nalazi na samom vrhu najmoćnijih društvenih mreža. Ukoliko bi se na broj korisnika ove mreže gledalo kao na građane države, bila bi to treća najveća nacija na svetu. Osnivač Facebook-a, Mark Zuckerberg, svrstan je među najmoćnije i nauticajnije figure u medijskoj industriji. Ne propustite Marketing Kingdom i priliku da direktno od predstavnika Facebook-a, iz odeljenja Global Marketing Solutions saznate koje marketinške strategije su ovu kompaniju učinile jednom od najmoćnijih na svetu.

Iza velike produktivnosti i uspešnih marketinških strateških poteza kompanija kao što su Yahoo!, Unilever ili Lego Group, je odeljenje marketinga koje je direktno zaslužno za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najpoznatijih brendova na samom vrhu svetske poslovne scene.  

Marketing je neizostavna oblast uspešnog poslovanja kompanija u 21. veku. Prepoznatljivi brendovi današnjice kroz implementaciju adekvatnih marketinških strategija, na kraju postaju izbor miliona ljudi na planeti. Zato smo odlučili da okupimo svetske gigante u oblasti marketinga, koji će podeliti saznanja do kojih su došli kreirajući najpopularnije brendove današnjice, izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije P. world i glavni organizator događaja.

Neke od tema biće: najnovija pitanja, trendovi i izazovi u globalnoj marketinškoj industriji, izgradnja lojalnosti kupca kroz društvene događaje i zabavu, ključni principi efektivnog marketinga,socijalni mediji i plasiranje proizvoda na nova i internacionalna tržišta, izazovi za velike brendove, marketing iz srca.

Za više informacija u vezi sa događajem Marketing Kingdom posetite www.thepworld.com.

]]>
Mon, 27 Aug 2012 16:10:52 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/239895/globalni-kraljevi-marketinga-na-dogadjaju-marketing-kingdom.html
Neka roboti čiste umesto vas! http://www.pressonline.rs/marketng/context/235276/neka-roboti-ciste-umesto-vas.html Da li biste mogli da se naviknete da neko drugi sređuje kuću umesto vas, a da vi to vreme iskoritite na drugi, lepši način ]]> Danas se na sajtu grupne kupovine www.kolektiva.rs prodaje, ni manje ni više, nego Hoba Robot koji potpuno samostalno usisava.

Popust od 66% obećava veoma nisku cenu za ovakav izum tehnologije. Isporuka je direktno na kućnu adresu, te je dovoljno samo prstićima da mrdnete, klikete na link izvršite kupovinu, uštedite novac i uskoro se oslobodite dosadnog i zamornog usisavanja, i gubljenja dragocenog vremena. Olakšajte sebi!

Na robote koji čiste prozore verovatno ćemo morati malo još da pričekamo, ali do tada dosta će značiti i pomoć oko usisavanja.

Kuća čista, a da ne morate ni prstom da mrdnete!

 

]]>
Tue, 31 Jul 2012 12:55:24 +0200 Kontekstualne vesti http://www.pressonline.rs/marketng/context/235276/neka-roboti-ciste-umesto-vas.html