Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

PREDSTAVLJAMO - ŠEVROLET KAMARO

07. 12. 2012.  - Autor: Dragan Stanimirović

Nova doza adrenalina

"Ševrolet kamaro" predstavlja potpuno nov izazov na četiri točka! Ova "ljuta mašina" je davne 1969. godine sa prvom kultnom verzijom zaludela ceo svet i slobodno možemo reći da je i danas automobil koji drži sve "konce u svojim rukama". Pre više od 40 godina, "kamaro" je predstavljen svetu kao američki "mišićavi četvorotočkaš". Kao automobilska ikona našao je mesto u srcima mnogih vozača, a do 2002. godine proizveden je u čak 4,8 miliona primeraka!

Nova doza adrenalina

Ova "ljuta guja" je dugačka 4,8 metara, široka 1,9, visoka 1,4, a međuosovinsko rastojanje je 2,8 metara. Uparen je sa šestostepenim manuelnim i automatskim menjačem. Mnogo se toga izmenilo od prvih dana na ovom automobilu, ali strast koja nastaje tokom vožnje je bezvremena. Dizajneri su novim modelom odlučili da odaju počast tom jedinstvenom vozačkom iskustvu stvarajući apsolutno modernu interpretaciju "kamaro" modela. Svojim snažnim stavom, niskim spojlerom i proporcijama karoserije od napred ka pozadi, ovaj automobil priznaje svoju bogatu prošlost, ali izbegava opasnost da bude uhvaćen u "retro" fokusu.

Unutrašnjost nove "Ševroletove" perjanice mešavina je nasleđa i savremenog duha. Enterijer je jednako impresivan kod vozača i suvozača, kao i na zadnjoj klupi, gde ima dovoljno mesta za još dva putnika. Pažnja je posvećena detaljima. Duboko uvučena instrument tabla, sa okruglim "instrumentima" u četvrtastim otvorima, predstavlja kontrast sa paketom ambijentalnog osvetljenja koje koristi naprednu LED tehnologiju svetlosnih cevi, kako bi u kabini stvorio toplu i privlačnu atmosferu. Višak pažnje posvećene detaljima je očigledan kod grupisanja elemenata na centralnoj konzoli. Ovaj raspored je inspirisan sličnom opcijom modelu iz 1969. godine, ali sad ima moderno pozadinsko LED osvetljenje.

Ispod haube spakovan je motor u verziji 6.2-litarski V8 LS3 sa motorom snage od 432 KS, kao i agregat 6.2 V8 L99 sa 405 KS. Do "stotke" u proseku stiže za 5,5 sekundi, a maksimalna brzina je limitirana na 250 km/h. Prema fabričkim podacima, na otvorenom putu ova automobilska munja potroši oko 10 litara benzina, u gradskoj vožnji istera 18, a zapremina rezervoara je 72 litra! Elektronska kontrola stabilnosti i sistem kontrole proklizavanja su standardni deo opreme. Odlični šestostepeni manuelni menjač ima opciju i za konstantno brz polazak.

"Kamaro" dolazi i u kabriolet verziji. Kao i kod "kupea", kabriolet je mešavina nasleđa brenda. Taj dizajn uključuje klasičnu dugačku haubu i kratak ostatak karoserije, kao i široke točkove na krajevima koji prikazuju "ugaonu" prirodu vozila čak i kada se ne kreće. Kabriolet ima V8 motor sa velikim obrtnim momentom koji upravlja zadnjim točkovima preko ručnog menjača. Ovaj četvorosed takođe ima samostalno oslanjanje točkova i disk kočnice na sva četiri točka. Instrument tabla je inspirisana prvom generacijom "kamara", kao i komplikovani dizajn gde su okrugli instrumenti smešteni u kockaste otvore. "Instrumenti" imaju dubok trodimenzionalni izgled, sa belom pozadinom i crvenim kazaljkama.

Pažnja posvećena detaljima je očigledna u unutrašnjosti, a to uključuje i završni aluminijumski premaz u sivoj boji na trim ploči, ventilima, ručkama sedišta i kopčama bezbednosnih pojasa, ručica menjača i pedale. Volan ima detaljan trokraki dizajn sa dubokim usecima. Novi "kamaro" se kod nas prodaje od 39.900 do 44.000 evra u zavisnosti od paketa opreme.

Izvor: Press

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati