Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

PREDSTAVLJAMO - BMW serije 6 gran kupe

14. 12. 2012.  - Autor: Dragan Stanimirović

Štedljiva zver

Dizajn, tehnologija i snaga! Nemački auto-gigant BMW u Srbiji je predstavio najnoviji model serije 6 gran kupe. Inženjeri u bavarskoj fabrici svoj posao su uradili brilijantno i najavili da će za upravljačem ovog modela uživanje u vožnji dobiti potpuno novu dimenziju

Štedljiva zver

Ono što krasi "šesticu" je svakako sportski duh, koji sledi stope kabrioleta i istovremeno je prvi kupe sa četvoro vrata u istoriji ove kompanije.

Snažni motori, napredna tehnologija i atletska elegancija kod njega predstavlja spoj koji pruža senzacionalno iskustvo u svim segmentima, čineći ga najekskluzivnijim modelom među konkurentskim kupeima u premijum segmentu. Novo dostignuće nemačkih konstruktora istovremeno će se isticati stilom, inovativnom arhitekturom i izvanrednom dizajnom spolja i unutra.

Dužina karoserije od pet metra i međuosovinsko rastojanje od skoro tri metra obezbedilo je maksimalnu zapreminu unutrašnjosti. U odnosu na standardnu verziju sa dvoja vrata, novi BMW je duži za 111 milimetara i u kabini mogu komforno da se smeste četiri osobe. Ima veliki prtljažnik od 460 litara, koji može da naraste do čak 1.265 litara. U ovom vozilu posebno se ističe kabina, koja je moderno dizajnirana i opremljena. Visina sedišta vozača je dovoljna, što će obezbediti znatno bolju preglednost u vožnji.

Dizajn enterijera stvara skladnu vezu između prednjih sedišta i zadnjeg dela vozila. Kompletan enterijer je visokog kvaliteta sa obiljem prostora. Kabina je maksimalno usredsređena na vozača, a deo ispred suvozača je "omeđen" elegantnim površinama. Prostrani zadnji deo klupe spaja maksimalnu udobnost sa elegantnim i luksuznim ambijentom.

Ispod haube ga pokreću dva savremena benzinska i jedan dizel agregat. Glavne odlike BMW-ovih tvinpover turbo motora su sportska živahnost i efikasnost. Šestocilindrični linijski benzinski motor modela 640i od 3,0 kubika razvija 320 KS, dok šestocilindrični linijski dizel agregat modela 640d pokreće agregat 3,0 sa motorom snage od čak 313 KS. Vrhunac u seriji biće model 650i sa V8 motorom od 4,4 kubika, koji će razvijati 450 KS i imaće pogon na sva četiri točka.

Sve verzije agregata su uparene sa osmostepenim automatskim sportskim menjačem, dok mere štednje, kao što su start-stop funkcija i ECO PRO, koje se aktiviraju prekidačem, pomažu u smanjenju potrošnje goriva. Prema fabričkim podacima, potrošnja goriva kod ova tri modela u rasponu je od 5,7 do 8,9 litara, a od 0 do 100 km/h stižu od 4,6 do 5,4 sekunde! Maksimalna brzina je elektronski ograničena i na "cajgeru" isteruje 250 km/h.

Izvor: Press

Tagovi

Komentari (1)

ostavi komentar
anonymous [neregistrovani]
 [16.12. 2012., 09:32]

pijaca

valja mi za pijacu,ima veliki prtljaznik

Odgovori
Vidi odgovore

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati