Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TESTIRALI SMO - TOJOTA RAV4

02. 01. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Dinamit

"Tojota RAV4" je uzbudljiv, kreativan i dinamičan četvorotočkaš. Snažnim mišićavim izgledom i enterijerom izvanrednog stila, kao i zavidnom listom opreme, ova "džipčina" pomera granice u svojoj klasi. Idealan je spoj zabave, energije i jedinstvenog dizajna

Dinamit

Ekipa Pressonline-a imala je priliku da testira ovog gorostasa u verziji 2.2 D-CAT sa motorom snage od 150 KS i pogonom na sva četiri točka. "RAV4" na prvi pogled deluje moćno i uverljivo u svakom delu vozila. Ne samo po dizajnu i kvalitetu izrade, već i kada dodirnete njegov upravljač i pokrenete moćan motor. Njegova kabina ima sve što je potrebno za udoban "boravak" i dizajniran je na način kako bi se olakšalo njegovo upravljanje. Visina i prostor za kolena imaju rekordne dimenzije za ovu klasu vozila. Oblikovana instrument tabla, kao i logika razvoja komunikacije između vozača i vozila omogućavaju da se vrlo brzo upoznate sa različitim komandama.

U gradskoj vožnji iz rezervoara ovaj gorostas istera oko 12 litara dizela, a na otvorenom putu, ako poštujete ograničenje brzine, potroši samo devet. Iz mesta do 100 km/h stiže za samo 11 sekundi, a na autoputu skalu na cajgeru isterali smo na maksimalnih 200 km/h. Šestostepeni automatski menjač je odličan i garantuje opuštenu vožnju. Zahvaljujući svojim terenskim karakteristikama kao što su povećano rastojanje poda od tla i zaštitni elementi za karoseriju, "RAV4" daje snagu koja dodatno naglašava njegov izgled. Dugačak je 4,36 metara, širok 1,81, visok 1,68, dok je međuosovinsko rastojanje 2,56 metara.

Upečatljiv dizajn ovog četvorotočkaša u sebi krije mnogo više od lepe spoljašnosti. Ističe se kombinacijom kvaliteta obrade, s jedne, a podjednake udobnosti i bezbedne vožnje za sve putnike u vozilu, s druge strane. Kada je u pitanju upravljač, on je neposredniji i bolje "usaglašen" s pogonskom grupom i ogibljenjem. Upravljanje sa neto masom od 1,6 tona sada čini znatno bezbednom i u najekstremnijim situacijama. Izuzetno visok položaj u vožnji omogućava izvanrednu preglednost. Svi prekidači i elementi rukovanja nalaze se nadohvat ruke.

Sedišta su maksimalno udobna, na njima možete preći stotine kilometara a da vas bubrezi ne zabole. Zadnja klupa ima dovoljno prostora za troje putnika. Branici i maska hladnjaka su dobro integrisani u karoseriju, a dizajn bočnih strana dodatno naglašavaju njegov zanimljiv izgled. Prikladan je za gradsku vožnju zbog svog elegantnog stila, a njegova prava narav se pokazuje tek na neravnom i zahtevnijem terenu gde melje zemlju ispred sebe.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati