Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TESTIRALI SMO - "RENO TVINGO"

05. 01. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Privlačan i elegantan

Novi "reno tvingo" je pravi automobli za gradsku vožnju! Vrlo izražajni prednji deo, naglašen okruglim svetlima u prednjoj maski, zaobljeni zadnji deo vozila, mekanih linija, kao i potpuno nova unutrašnjost, francusku uzdanicu izdvaja od ostalih vozila u klasi.

Privlačan i elegantan

Ovog mališana smo testirali u verziji 1.2 TCe sa motorom snage od 100 KS. Novi "tvingo" je dugačak je 3,6 metara, širok je 1,6, visok 1,4, dok je međuosovinsko rastojanje 2,3 metara. U ponudi je i dalje ostala jedino karoserijska verzija sa troja vrata, a francuski proizvođač je ovog četvorotočkaša zbog svojih malih dimenzija osmislio upravo za gradsku vožnju. Uređena, jasna i besprekorna, diskretno elegantna unutrašnjost nudi okvir u kome možete "vozački" maksimalno da se pokažete.

Kada sednete "za volan", pored dobre i sigurne vožnje, prvo što će vam ponuditi novi "tvingo" jeste mir u kabini i velikodušni unutrašnji prostor koji postaje udoban kutak za vozača i za putnike. Tehnološka oprema "diše" zajedno sa vozačem na svim poljima i uspostavlja nove standarde u bezbednosti vožnje. Visokotehnološki enterijer, istovremeno lak za korišćenje, nalazi se na neupadljivoj prednjoj ploči, a sve inovacije podređene su jednostavnosti i praktičnosti.

Njegova unutrašnjost je maksimalno prilagodljiva vozaču. Komande su bukvalno na dohvat ruke. Doterani enterijer zahvaljujući novim presvlakama, instrument tabla većeg kvalteta, kao i svetla u unutrašnjosti, krase ovog malog četovorotčkaša. Još više je u trendu zahvaljujući unutrašnjosti sa dodacima u boji usklađenim sa presvlakama na središnjoj konzoli, kao i lakiranim otvorima za ventilaciju i oblogama na vratima. Veliko zadnje staklo osigurava vozaču izvrsnu preglednost koja je neophodna u gradu.

Glavni adut kod novog "tvinga" je udobnost i prostornost zahvaljujući brojnim dosetljivim pretincima i zapreminom prtljažnika od čak 959 litara sa sklopljenim sedištima. Treća generacija ovog malog lepotana osigurava dinamičnu i preciznu vožnju, a agregat je maksimalno živahan. Tih je i nečujan, a 100 "konjskih snaga" su dovoljni da do "stotke" ova mala "aždaja" stigne za 12 sekundi.

Potrošnja goriva je neverovatno mala. Ispod haube je provereni 1.2 motor koji na otvorenom putu i pređenih 100 kilometara potroši nestvarnih 4,8 litre, dok u gradskoj vožnji iz rezervoara "iscuri" osam litara benzina. Proizvođač je išao do te mere da petostepeni manuelni menjač bude dosta jednostavan i maksimalno precizan. Zahvaljujući svojoj šasiji preuzetoj sa "klija", "tvingo" predstavlja referencu u pogledu ležanja na putu i udobnosti. Kvalitet izrade koji odlikuje novog "tvinga" vidljiv je u završnoj obradi u unutrašnjosti.

Bezbednosni sistem maksimalno štiti sve putnike u vozilu i garantuje optimalnu zaštitu, uključujući sistem ABS sa elektronskim razdelnikom sile kočenja, sistemom pomoći pri naglom kočenju, prednje i bočne vazdušne jastuke...

Cena testiranog modela je 11.590 evra, a ovaj mali lepotan, ukoliko ga želite u svom vlasništvu, već se prodaje u solidnom paketu opreme za samo 8.190 evra.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati