Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TESTIRALI SMO - RENO MEGAN KARAVAN

08. 01. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Stvoren za duga putovanja

Impozantni prednji i snažni zadnji deo vozila čini novi "reno megan" veoma privlačnim. Ova francuska perjanica je skrojena da bude potpuno u službi uživanja tokom vožnje, a krase ga i precizno upravljanje, velika stabilnost i dinamički kvalitet. Bilo da se vozi u gradu ili izvan utabanih staza, ovaj karavan ispratiće vas na svim putovanjima.

Stvoren za duga putovanja

Ekipa Pressonlajn-a imala je priliku da testira ovu francusku uzdanicu u verziji GT 2.0 dCi sa motorom snage od čak 160 KS. Krenuli smo sa ovom aždajom od Beograda, preko Loznice, Ljubovije, Bajine Bašte, Tare, Kremne, pa sve do Višegrada, a zatim vožnju nastavili ka Užicu, Čačku, Gornjem Milanovcu, i put završili ponovo u Beogradu.

Na deonici ukupnog puta od oko 700 kilometara ovaj četvorotočkaš je pokazao sve svoje vrline, a mane bukvalno da i nema. Sve je prilagođeno vozaču - od volana, papučice gasa, menjača, preglednosti, a svoju pravu narav pokazuje kada ga isterate na auto-put gde tada melje asvalt pred sobom. Francuski "karavandžija" je maksimalno startan i do "stotke" stiže za samo devet sekundi, a na "cajgeru" smo uspeli da isteramo čitavih 210 km/h. Potrošnja u gradskim uslovima vožnje je osam, a na otvorenom putu je maksimalno štedljiv i ne potroši više od šest litara dizela. Šestostepeni manuelni menjač je više nego odlično upakovan i u svoje pregrade ulazi maksimalno precizno.

Njegova veličina mu omogućava da se s lakoćom kreće na bilo kojoj podlozi. Izuzetno visok položaj u vožnji omogućuje izvanrednu preglednost. Oblikovana instrument tabla objedinjuje sve korisne funkcije na dohvat ruke, zbog čega je ovaj četvorotočkaš postao jedan od najboljih u udobnosti i sigurnosti u svojoj klasi. Pored odličnog motora, "megan grandtour" se može dičiti i svojim enterijerom.

Njegova kabina ima sve što je potrebno za prijatan i udoban boravak. U njemu su objedinjene prostrana unutrašnjost, velika zastakljena površina i napredna tehnologija. Sva "Renoova" oprema i inovacije pronašle su svoje mesto u ovom automobilu. Kabina je dizajnirana na način kako bi se olakšalo upravljanje. Usavršeni dizajn i tehnologija ne samo da su olakšali rukovanje, smanjili nivo buke i povećali sigurnost, već su istovremeno poboljšali performanse i komfor. Tokom noći kabina je osvetljena umirujućim ambijentalnim svetlom, a mekani kožni upravljač je maksimalno precizan.

Potpuno novi materijali i boje su odabrani tako da unutrašnjost bude na nivou ove limuzine. Radi veće sigurnosti, sistem 4Control, inovacija koja nosi "renoov" potpis, u realnom vremenu prepoznaje hitne situacije ili slabije prianjanje koji trenutno aktivira upravljački potencijal sva četiri točka kako bi pomogao vozaču u zadržavanju kontrole nad vozilom. Ima sve napredne tehnologije - karticu "slobodne ruke", automatsku parkirnu kočnicu... Automatska parkirna kočnica se sama isključuje, a prilikom gašenja motora automatski se uključuje. Maksimalno je konforan za pet odraslih osoba, a u veoma prostrani prtljažni prostor možete smestiti četiri veća kofera, i to bez guranja. S brojnim priručnim mestima za odlaganje, preklopivom i deljivom zadnjom klupom "megan" omogućuje povećanje prtljažnika sa 524 litara na čak 1600 litara prostora!

Putnici koji sede na zadnjoj klupi nisu zanemareni zahvaljujući ravnoteži između prostora kojim raspolažu u visini i širini vozila. Prostor za odlaganje u srednjoj konzoli je veoma praktičan i lako dostupan putnicima na prednjim sedištima. S novim dizajnom maske i novim svetlima, ovaj karavan jasno pokazuje svoj vatreni temperament. Njegova dinamična linija je još moćnija i izražajnija. Prednja svetla i hromirana izduvna cev daje pečat njegovom rasnom izgledu. Nudi izuzetnu sigurnost koja je bila predmet najstrožih testiranja. Svetla s tehnologijom svetlećih dioda (LED) su oblikom usklađena s obrisom celog automobila, koji nedvosmisleno poručuje da je reč o karavanu izrazitog karaktera. "Megan" ima izvanrednu karoseriju i opremu radi sigurne vožnje, i to kompletan set vazdušnih jastuka u kombinaciji sa ojačanom strukturom karoserije radi optimalne zaštite u slučaju sudara.

Dvostruka ksenon svetla daju prodornu svetlost, sličnu dnevnoj, i tako doprinose najboljem predviđanju i nadzoru. Osim toga, svetlosni snop prati pomak volana veći od 20 odsto i tako osvetljava unutrašnjost krivine, omogućavajući tačniju i bolje kontrolisanu vožnju u krivinama.

"Renoova" uzdanica koju smo testirali košta tačno 24.640 evra. Ono što možemo sa sigurnošću reći za ovog četvorotočkaša jeste da će budućim vlasnicima svakako promeniti život.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati