Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

10. 01. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

"Škoda" ima novi logo

"Škoda", češka filijala grupe "Folksvagen", pojaviće se sa radikalno novim zaštitnim znakom za sve modele - jedna krilata strela na crnoj pozadini, dok je stari lovorov venac nestao

Sa novim logom, ovaj proizvođač automobila, u novoj godini startuje sa velikim ambicijama da sa 900.000 prodatih vozila u svetu u 2012. godini, dostigne cifru od preko 1,5 miliona vozila u 2015. godini.

"Škoda" je u Francuskoj zabeležila porast prodaje u prošloj godini od 5,3 odsto, dok je istovremeno tržište automobila u celini potonulo za 13,3 procenata. Pre dvadesetak godina, "Škoda" je još bila jeftina marka koja je nosila reputaciju vozila lošeg kvaliteta, a danas, zahvaljujući nemačkom "Folskvagenu", ovaj brend pomaže nemačkoj kompaniji da osvoji nova tržišta.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati