Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

PREDSTAVLJAMO - HONDA CR-V

14. 01. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Nova dimenzija avanture

Najnovija restilizovana "honda CR-V" sigurno je najsjajnija zvezda čuvenog japanskog proizvođača automobila

Nova dimenzija avanture

Ovo SUV vozilo znatno će biti interesantnije budućim kupcima, jer za kvalitet i cenu u svojoj klasi nudi mnogo više nego njegov prethodnik. Preko pet miliona modela "CR-V-a" prodato je u svetu od njegovog uvođenja (1995. godine), a nova, četvrta generacija, gradi se na uspehu svojih prethodnika sa još većim kvalitetom i praktičnošću.

Model koji je pomogao definisanju kompaktnog SUV segmenta kompletno je redizajniran za evropsko tržište. Maksimalno je efikasan, svestran i prostran. Kada je spoljašnjost novog "CR-V-a" u pitanju, četvrta generacija poprima agresivniji i aerodinamičniji stav s dubljim konturama na karoseriji i smelijim dizajnom prednjeg dela. Spušten prednji branik dizajniran je tako da izrazi efikasnost SUV-a sa većim prilaznim uglom. Ostala su karakteristična vertikalna zadnja štop svetla, koja odlikuju sve generacije "CR-V" modela, ali četvrta generacija uvela je jači trodimenzionalni stil. Široki točkovi i upadljivi blatobrani dodatno ističu dinamiku i efikasnost.

Dužina i visina automobila su smanjeni za 5 milimetara, odnosno 30 milimetara u odnosu na treću generaciju, bez smanjenja unutrašnjeg prostora. Specijalno za Evropsko tržište, ovaj model se ističe brojnim spoljnim unapređenjima - prednja LED dnevna svetla i zadnja LED svetla kao moderni dodaci, sistem za ulazak bez ključa i mnogo lakši pristup prtljažniku. Unutrašnjost dizajna ove japanske lepotice nastavlja filozofiju "maksimum čoveka, minimum mašine", pa je u skladu sa tim unutrašnjost ergonomski efikasna i prostrana. Pažnja je takođe usmerena na to da se značajno smanji buka koja dopire u kabinu iz motora i sa ulice. Materijal za zvučnu izolaciju postavljen je na pod ispod kabine, dok je materijal koji apsorbuje zvuk postavljen na zadnjim vratima, blatobranima, ramovima vrata, prednjim pregradama i na haubi. Za finalnu obradu su korišćeni visokokvalitetni materijali, a ulaskom u kabinu, fokus je na inteligentnom multiinformacionom displeju (i-MID) koji obezbeđuje korisne informacije poput trenutne potrošnje ili naziva muzičkog albuma koji trenutno slušate.

Model "CR-V" je uvek bio jedan od najefikasnijih SUV modela na tržištu, a "Hondini" inženjeri su neumorno radili na usavršavanju svih aspekata modela četvrte generacije. Poboljšana aerodinamičnost i sofisticirana elektronika dovele su do značajnog smanjenja potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova. Ispod haube modela "CR-V" krije benzinski motor od 2.0-litara VTEC i dizel motor od 2.2-litre i-DTEC. Izlazna snaga i obrtni moment i-DTEC motora ostaju 150 KS odnosno 350 Nm, dok je emisija CO2 smanjena sa 171 g/km na 149 g/km kod manuelne verzije, a sa 195 g/km na 174 g/km kod modela s petostepenom automatskom menjačem. Kod 2.0-litre i-VTEC motora, izlazna snaga porasla je sa 150 KS na 155 PS. Uprkos ovom uvećanju performanse emisija CO2 je opala sa 192 g/km na 173 g/km kod manuelne verzije, i sa 195 g/km na 175 g/km kod automatske verzije.

Dodatna ekonomičnost se postiže zahvaljujući "Eco Assist" sistemu, koji prati tempo vožnje, i u skladu sa tempom, menja boje ambijentmetra postavljenog oko brzinomera. Tu je i "ECON" dugme, koje olakšava postizanje maksimalne efikasnosti u realnim, svakodnevnim situacijama.

Nova napredna oslanjanja modela "CR-V" i kočioni sistemi su povezani nizom elektronskih sistema dizajniranih da učine vožnju lakšom i sigurnijom. Unapređeni sistem asistencije u vožnji (ADAS) predstavlja kombinaciju inovativnih tehnologija, gde je važno napomenuti LKAS (praćenje saobraćajne trake), ACC (adaptivni tempomat) i CMBS (sistem upozoravanja i smanjenja posledica potencijalnog sudara), koji funkcionišu zajedno kako bi smanjili zamor koji se kod vozača javlja na dugim putovanjima i obezbeđuju zaštitu u slučaju nezgode. Cena nove japanske uzdanice podaje se od 22.500 do 37.400 evra.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati