Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

27. 03. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović - Naše novine

"Zafira tourer" najbrži kompaktni sedmosed sa dizel motorom

Sa kombinovanom potrošnjom goriva od samo 5,6 litara, novi član "Opelove" porodice nije samo moćan, već je i impresivno efikasan

"Zafira tourer" najbrži kompaktni sedmosed sa dizel motorom
opel

Nemački proizvođač automobila "Opel" svoju uspešnu porodicu četvorotočkaša je proširio sa posebno atraktivnim modelom i napravio najbrži sedmosed sa dizel motorom u kompaktnom van segmentu. Reč je o novom modelu "zafira tourer" koja sada dolazi sa vrhunskom sekvencijalnom "twin-turbo" dizel tehnologijom. Sa agregatom od 2.0 CDTI BiTurbo i motorom snage od 195 KS, nova "dizel lepotica" postiže maksimalnu brzinu od 218 km/h.

Ovaj sedmosed pruža savršeni spoj visokih performansi, impresivne potrošnje goriva i kvaliteta premijum klase. Sa kombinovanom potrošnjom goriva od samo 5,6 litara na pređenih 100 km, novi nemački četvorotočkaš nije samo moćan, već i impresivno efikasan. Sofisticirana sekvencijalna "BiTurbo" tehnologija pruža veliku izlaznu snagu, momentalan odziv i izuzetnu vučnu silu pri vrlo širokom opsegu obrtaja. Prema fabričkim podacima, ubrzanje od 0 do100 km/h postiže za samo 8,9 sekundi, a elastičnost je izvanredna - od 80 km/h do 120 km/h stiže za samo 8,5 sekundi u petom stepenu prenosa. Kroz savršen spoj funkcionalnosti i udobnosti "zafira tourer" unosi vrhunske kvalitativne vrednosti i inovativne tehnologije modela "insignije", kao i "Opelovu" konstruktorsku filozofiju "spoj vajarskog umeća i nemačke preciznosti".

Diči se konforom i udobnošću. Šasija je napravljena tako da pruža vrhunski nivo udobnosti i bezbednosti. Treći red se preklopa tako da može da bude u nivou sa podom prtljažnika, dok je drugi red potpuno preoblikovan. Sada se sastoji i od tri odvojena, pojedinačna sedišta, koja se mogu potpuno preklopiti i pomerati nezavisno jedno od drugoga. Svako od sedišta ima mogućnost uzdužnog pomeranja od 21 centimetara. Zahvaljujući pametno osmišljenom mehanizmu preklapanja, zadnja strana srednjeg sedišta u drugom redu preklapa se na dole i okreće, kako bi pružila udobne rukonaslone putnicima na bočnim sedištima.

Novi nemački četvorotočkaš kombinuje ambijent premijum klase unutar kabine sa najsavremenijim tehnološkim rešenjima, od kojih su neka jedinstvena u ovom segmentu. Nova tehnološka rešenja uključuju mehatroničku "FlexRide" šasiju, drugu generaciju "Opel Eye" prednje kamere, AFL+ sistem prilagodljivih prednjih svetala i panoramski vetrobran koji ispunjava unutrašnjost prijatnim prirodnim svetlom. Pored treće klupe, unutar kabine, dodatnu fleksibilnost pruža i nova generacija "Flex7" sistema zahvaljujući kom putnici koji sede u drugom redu dobijaju neverovatnu količinu prostora.

Novi 2.0-litarski BiTurbo motor dodatno proširuje "zafirinu" bogatu ponudu pogonskih sistema. Ona sada obuhvata četiri dizel i četiri benzinska motora, kao i TNG i CNG Turbo varijante. Nova "zafira tourer" sa BiTurbo dizel motorom visokih performansi kod nas će se naći krajem aprila, a njegova početna cena biće već od 26.083 evra, za model sa manuelnim menjačem, start-stop sistemom i "Enjoy" nivoom opreme koji još uključuje i dvozonsku automatsku klimu, kočni volan, prednja svetla za maglu i putni računar. Nagrađivana "zafira tourer", poslednje priznanje, "Zlatni volan 2012", dobila je od strane čitalaca evropskih automobilskih časopisa.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati