Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

KOMPANIJA "ALFA ROMEO" PONOVO OSTAVILA FANOVE BEZ DAHA

02. 04. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović (Naše novine)

Fantastični italijanski "sportista"

Na svetske drumove stigla je još jedna italijanska "ljuta guja"! Reč je o modelu "alfa romeo 4C", a konačna verzija sportskog četvorotočkaša predstavljena je premijerno na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi.

Fantastični italijanski "sportista"
alfa romeo

Ovaj model sa motorom postavljenim na sredini i sistemom pogona na zadnje točkove donosi performanse i italijanski stil, ali istovremeno nudi maksimalno zadovoljstvo vožnje uz potpunu bezbednost.

Ovo sportsko vozilo pokreće novi četvorocilindrični turbo benzinski motor u potpunosti izrađen od aluminijuma zapremine 1,75 sa motorom snage od 240 KS. Agregat karakteriše direktno ubrizgavanje i sofisticirana "Alfa TCT" suva transmisija sa dve spojnice, dok je eksterijer vozila dizajniran od strane "Alfa Romeo stajl" centra i vuče dizajnerske tragove pravo od najslavnijih modela iz prošlosti brenda. "Skrojen" je u fabrici "Maserati" u Modeni, a novi kompaktni superautomobil će se naći u prodaji sredinom ove godine, čime se obeležava povratak italijanskog brenda u Sjedinjenim Američkim Državama i početak plana rasta "Alfa Romeo" brenda na svetskom nivou.

Novi model se oslanja na najbolju sportsku tradiciju "Alfe" brenda - modele 8C i 6C iz tridesetih i četrdesetih godina. Kupe dvosed, sa pogonom na zadnjim točkovima i motorom u sredini, može se pohvaliti velikom agilnošću. Po svojim performansama, čuvenom italijanskom dizajnu i tehničkoj superiornosti postavlja nove standarde u kategoriji kompaktnih sportskih vozila. Ova "mećava" omogućava uživanje u vožnji uz potpunu bezbednost sa karoserijom od ugljenika. Sportskom duhu doprinosi i prefinjena spoljašnja linija, koja je primenjena i u enterijeru.

Turbo benzinski motor od 1,75 kubika i 240 KS sa direktnim ubrizgavanjem omogućava razvijanje maksimalne brzine od 250 km/h. Prema fabričkim podacima, od 0 do 100 stiže za manje od pet sekundi. Uz novi "alfa TCT" menjač sa dvostrukim kvačilom, prisutan je i "alfa DNA" dinamički kontrolni selektor, koji se aktivira putem prekidača i omogućava menjanje "težine" na upravljaču i papučici za gas. "Alfa 4C" dugačka je četiri metra, široka dva, a visoka skoro 1,2, a međuosovinski razmak je 2,4 metra.

"Alfa Romeo 4C" savršeni je predstavnik Italije jer ga krase uživanje u vožnji, takmičarska priroda i besprekoran odnos težine i snage. Odlikuje se ograničenom težinom. Karoserija je potpuno izgrađena od ugljenika, dok je u izradi zadnjeg rama i kutije menjača korišćen aluminijum. Rezultat je težina ispod 850 kilograma i optimizacija centra gravitacije vozila, što mu daje veću pokretljivost i omogućava vožnju i na najzahtevnijim putevima.

Cena ovog italijanskog "sportiste" u Evropi kretaće se od 56.000 do 64.000 evra.

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati