Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TEST "ALFA ROMEO ĐULIJETA"

01. 07. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Italijanska "atomska bomba" na četiri točka

Nova italijanska perjanica "alfa romeo đulijeta" savršen je spoj sportskih osobina i stila. Konstruktori su na ovoj lepotici od četiri točka maksimalno posvetili pažnju detaljima i kvalitetu materijala. Imali smo priliku da testiramo novu ‘’đulijetu’’u verziji 1.4 TB multier, sa motorom snage od čak 170 KS.

 Italijanska "atomska bomba" na četiri točka
Alfa Romeo

Dominantni koncept unutrašnjosti "đulijete" je lakoća. Linije su čiste i razvijaju se horizontalno. Prednji deo "alfe" prikazuje potpuno novu interpretaciju klasičnog štita koji je ugrađen u prednji branik, a smešten je između otvora za vazduh. To je polazna tačka za oblikovanje celog automobila, koja kombinuje lepotu i eleganciju.

Zvuk motora "alfa romea" dobro je poznat svim ljubiteljima ovih "ljutih mašina". Kada stisnete papučicu gasa "đulijete", sa lakoćom od 0 do 100 stiže za samo osam sekundi. Pored mnogo kvaliteta, brzina i snaga je jednostavno ono što se prvo izdvaja kod ove italijanske lepotice. Sedišta su dizajnirana kako bi osigurao maksimalnu udobnost tokom dugih putovanja, pa tako brz i oštar ulazak iz krivina neće vas baciti sa sedla već će vas u ravni volana otaviti kao da vozite na otvorenom putu.

Potrošnja u gradskim uslovima vožnje je 9,5 litre, a na otvorenom putu je štedljiviji i iz rezervoara istera 7,5 litre benzina. Na "cajgeru" maksimalnu brzinu smo isterali 210 km/h. U prtljažniku koji iznosi skoro 350 litara ima dovoljno mesta da se smeste dve velike putne torbe, kao i razne sitnice. Međuosovinsko rastojanje je 2,6, dok je dugačak nešto više od 4,3 metra. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji u dizajnu enterijera, svaki prekidač je idealno smešten, a najvažniji su grupisani zajedno u središtu komandne table. Šestostepeni manuelni menjač je odlično upakovan i u svoje pregrade "klizi".

Zadovoljstvo i udobnost u vožnji mogu se prilagoditi svakoj specifičnoj potrebi zahvaljujući "Alfa DNA" selektoru, uređaju koji podešava ponašanje vozila u različitim uslovima na putu i stilovima vožnje. Ovaj uređaj je ugrađen kao standardna opcija na svim paketima opreme, a dizajniran je da menja parametre motora, menjača, upravljačkog sistema... Praktična "kućišta" za odlaganje nalaze se u različitim područjima putničke kabine - ispred menjača, na središnjoj konzoli i u vratima vozila. Tu su i zatvoreni pretinci u zavisnosti od verzije - na vrhu komandne table, ispod instrument table nasuprot suvozača i na prednjim i zadnjim naslonima za ruke.

"Đulijeta" predstavlja potpuno novu platformu osmišljenu kako bi zadovoljila i najzahtevnije kupce u pogledu držanja pravca, okretnosti i sigurnosti. Osigurava izuzetne dinamičke performanse i visoku udobnost, zahvaljujući strukturi nove generacije upravljača, čvrstoj strukturi koja je izrađena od materijala poput aluminijuma, čelika visoke čvrstoće.

Prednja svetla su izrađena u LED DRL tehmnologiji. Zahvaljujući bočnim prozorima ovaj auto podseća na izgled kupea. Ručke na zadnjim vratima su vešto sakrivene. Sa zadnje strane "đulijeta" ima karakteristike različitih stilova koji naglašavaju osećaj mišićavog automobila koji čvrsto vlada na putu. Osim toga, kao i prednja svetla, inovativna su i zadnja koja takođe koriste LED tehnologiju, i to ne samo zbog stila nego i preventivne sigurnosti.

Ono što ne krasi ovu testiranu lepoticu jeste cena. Ona iznosi tričavih 20.000 evra! Kada bi je italijani spustili bar na 13.000, sigurno bi tada mogli reći da je cena i kvalitet na istom nivou. Međutim, ovako moramo reći da je kao automobil više nego odličan, ali jednostavno preskup za srpski džep.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Komentari (3)

ostavi komentar
m4m [neregistrovani]
 [05.07. 2013., 07:20]

man.malboro@ymail.com

toliko i golf kosta,a razlika je velika.Zabari su dobri samo prvih 5 godina

Odgovori
Vidi odgovore
sinisa [neregistrovani]
 [03.07. 2013., 22:13]

pismenost

novinar koji je pisao ovaj tekst treba da zna da jedinica za tecnost nije litra nego litar.to bi trebalo da se nauci u osnovnoj skoli. litr znaci sasvim nesto drugo,ali neka se potrudi pa procita.

Odgovori
Vidi odgovore
anonymous [neregistrovani]
 [03.07. 2013., 17:46]

pohvala

naravno da treba hvaliti sva auta a voziti mercedes

Odgovori
Vidi odgovore

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati