Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

NA PALMA DE MAJORCI TESTIRALI SMO NOVU KOROLU I AURIS

12. 07. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Tojota napravila čudo od automobila

Jedanaesta generacija nove "tojote korole", kao i model "auris" u karavan verziji, ostavila je bez daha mnoge turiste koji letuju u Palma de Majorci, a odabrane novinare iz Evrope, bukvalno bez teksta.

Tojota napravila čudo od automobila
tojota

"Tojota" definitivno pravi odlične četvorotočkaše, a to se potvrdilo i u Španiji na prezentaciji novih modela "korola" i "auris" u karavan verziji. Imali smo to zadovoljstvo da se nađemo u probranom društu (da ne kažemo "kremu" novinara) i na Palmi de Majorci, testiramo ove dve nove guje iz "Tojote".

Ono što prvo vozimo kada smo stigli u ovo čuveno letovalište je model "korola". Ono što moramo reći na samom početku jeste da je ovaj lepotan nadmašio sve svoje prethodnike. Izgleda odlično sa sa "svih strana". Udoban, startan i maksimalno je upravljiv.

Ispod haube smo imali motor 1,6 litarski Dual VVT-isa  sa motorom snage od 132 KS. Na otvorenom putu iz rezervoara je isterao šest litara benzina, dok je u gradskoj vožnji kompjuter pokazao na 7,9 litara. Šestostepeni manuelni menjač je odlično upakovan. Do "stotke" stiže za 11 sekundi, a na cajgeru isterujemo maksimalnih 195 km/h.Jedanaestu generaciju "korole" odlikuje potpuno novi dizajn spoljašnjosti.

Naglasak je stavljen na dužem međuosovinskom rastojanju i manjoj ukupnoj težini. Dizajn kombinuje čiste linije i uravnotežene proporcije, što daje prefinjeniji izgled i prestižan, savremen imidž. Asortiman motora se sastoji od 1,4 litarskog D-4D turbodizel motora i četiri benzinska motora - 1,33 litarskog Dual VVT-i agregata, 1,6 litarskog motora koji je dostupan sa Dual VVT-i i Valvematic sistemima, kao i novog 1,8 litarskog Dual VVT-i motora.

Sa dužinom od 4,6 metra, širinom blizu 1,8 i visinom od 1,4, nova korola" se svrstava u pravo porodično vozilo. Instrument tabla je identična "aurisovoj" i skockana je za vozača maksimalno "od glave do pete". Inače, "korola" je najprodavaniji automobil na svetu. Do danas je širom sveta prodato 40 miliona, od kada je prva generacija predstavljena, pre tačno 47 godina. "Korola" će se u Srbiji prodavati od 15.000 evra sa motorom od 1,33 "kubika".

Prostrani "auris"

Posle cepanja guma na novoj "koroli" red je došao i na slavnog "aurisa" u karavan verziji. Imali smo priliku da testiramo novu "Tojotinu" lepoticu u verziji 2.0 D-4D sa motorom snage od 124 KS. Ovaj četvorotočkaš je sada znatno prepoznatljiviji, dinamičniji, bolje opremljen i jeftiniji za upotrebu nego ikada. Ima karakteristike automobila više klase, uključujući udobnost limuzine, nove instrument table, nizak nivo buke i vibracija, suptilno unutrašnje osvetljenje i kvalitetne materijale.

Kabina je dizajnirana sa ciljem da se obezbedi veliki prostor za noge i glave putnika, a prtljažni prostor je maksimalno prostran i u njega se mogu smestiti četiri veće putne torbe. U kabini je sve prilagođeno vozaču, komande su nadohvat ruke, a materijali su prvoklasni, kao i instrument tabla. Ovaj lepotan će se u Srbiji prodavati već od 15.200 evra sa odlicnom opremom.

Nažalost i ovoga puta jedan tekst je mali kako bi prikazali sve kvalitete novih "Tojotinih" četvorotočkaša. Međutim, kod ova dva automobila cena i kvalitet su na istom nivou, pa i jedan i drugi model ocenjujemo najvišom mogućom ocenom u svim segmentima.

Tagovi

Komentari (2)

ostavi komentar
anonymous [neregistrovani]
 [15.07. 2013., 11:39]

nije smesno

Oukusima nebih sa tobom raspravljao ali daj objasni zasto su toyotini disel motori prevazidjeni,mozda znas da je toyota najveci svetski proizvodjac automobila i da je naj veca karakteristika pouzdanost.

Odgovori
Vidi odgovore
anonymous [neregistrovani]
 [13.07. 2013., 23:28]

Smesno...

Unutrasnjost oba modela je tragicna, kompletna isntrument tabla podseca kao na sedenje iza haubice, deo oko menjaca go kao pistolj, smesno nasadjeni sredisnji naslon za ruke vozaca i suvozaca, ma tragedija od enterijera. Spolja Auris jos i moze da prodje, ali to je daleko od konkurencije, da tu su i prevazidjeni dizel motori.

Odgovori
Vidi odgovore

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati