Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

TESTIRALI SMO - "OPEL KORSA"

30. 07. 2013.  - Autor: Dragan Stanimirović

Nemačka mala gradska zvezda

Nova nemačka uzdanica "opel korsa" svoju posebnost ističe i u najsitnijim detaljima kada su u pitanju mali gradski automobili. Imali smo priliku da testiramo ovog četvorotočkaša u verziji 1,2 tvinport litarski benzinac sa motorom snage od 85 KS.

Nemačka mala gradska zvezda
Auto

Uz elegantnu spoljašnjost, raznovrsnu unutrašnjost i modernog dizajna, ovaj mali četvorotočkaš podiže udobnost i zadovoljstvo u vožnji na jedan potpuno novi nivo, za razliku od mnogih automobila u ovoj klasi.

"Korsa" besprekorno "leži" na putu, i to zahvaljujući odličnom kvalitetu vešanja na svim tipovima podloge. Sedišta su veoma konforna i udobna na dužim relacijama. Veoma je jednostavan za upravljanje, veliki je po svojim mogućnostima, a tako mali kada je u pitanju pronalaženje parking mesta u centru grada. Na zadnjoj klupi obezbeđen je maksimalni nivo sedenja, a može "ugostiti" i izrazito visoke putnike.

Ono što najviše krasi "opel korsu" jeste potrošnja goriva. Na otvorenom putu iz rezervoara "isteruje" 5,5 litara, a na pređenih 100 kilometara u gradskoj vožnji 6,8 litara benzina. Osvetljenje na instrument tabli i audio uređaju je izrazito jako i tokom noćne vožnje liči na pravu pokretnu diskoteku. Pregrada za sitnice ima "na svakom koraku" oko vozača. Prednji deo karoserije, kao i zadnji deo, je u oblinama, sa istaknutim branikom i ispupčenim farovima, visoko postavljenim. Inače, ova mala guja je veoma bogato opremljen za jedan mali gradski automobil.

Ova verzija sa troja vrata slična je kupeu i nudi jedan od najprostranijih enterijera u klasi. Klasično postavljena treća vrata su povećala funkcionalnost i praktičnost, pa se tako u prtljažni prostor može "uterati" mnoštvo stvari.  Ovaj mali novajlija je dugačak skoro četiri metra, širok 1,7, a u visinu se proteže na skoro 1,5 metara. Do "stotke" stiže za 14 sekundi. Makismalnu brzinu koju smo uspeli da isteramo na cajgeru ovog gradskog četvorotočkaša je bila 165 km/h. Petostepeni manuelni menjač je lagan i precizan, kvačilo izuzetno mekano, a servo sistem reaguje veoma dobro u gradskim uslovima vožnje.

Zone prihvatanja sile udara i oblik karoserije u kojoj je kabina za putnike dodatno ojačana u obliku sigurnosnog kaveza samo su neki od primera pasivne bezbednosti putnika, kao i vazdušni jastuci na svim pozicijama i aktivni nasloni za glavu. Na upravljaču je izuzetno precizan, dok je "na gasu" makimalno agilan za motor skriven ispod haube. Kombinacija agregata i petostepenog menjača je skoro savršena, pa tako možemo reći za ovog četvorotočkaša da je pravi gradski automobil koji će vam se za novce uložene u njega isplatiti višestruko.

Izvor: Pressonline

Tagovi

Komentari (1)

ostavi komentar
anonymous [neregistrovani]
 [31.07. 2013., 02:02]

nije sve bas tako

Imam ovaj auto samo sa petoro vrata i trosi 9-10 l po gradu a maks. brzina 179km/h. Nedostaje mu bar jos 50 konja da bi bilo sve idealno.

Odgovori
Vidi odgovore

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati