Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

27. 10. 2017.

Redizajn: Citroen C4 Cactus za 2018. Šta je novo?

Nakon tri godine, koliko je proteklo otkako je Citroen kupcima ponudio tada dizajnerski veoma inovativan krosover C4 Cactus, došlo je vreme za redizajn i nešto umereniji izgled spoljašnjosti.

Redizajn: Citroen C4 Cactus za 2018. Šta je novo?

Foto:b92.net

Kada se pojavio 2014. godine, Citroen C4 Cactus bio je jedan od onih modela koji se ljudima otpočetka ili veoma dopadne ili uopšte ne mogu da podnesu njegov izgled.

Na to su pre svega uticala nesvakidašnja dizajnerska rešenja poput dvostrukih farova ili velikih bočnih zaštitnih "airbump" lajsni, ali i unutrašnjost vozila sa određenim retro detaljima.

U međuvremenu, Citroen je ovaj stilski pristup primenio u različitim varijacijama na nekoliko svojih novih modela, a prisutan je i na restilizovanom krosoveru C4 Cactus koji je u četvrtak 26. oktobra imao online premijeru.

U odnosu na model iz 2014, redizajnirani Cactus ima umerenija stilska rešenja na spoljašnjosti, pa su sa bočnih strana vozila nestale velike "airbump" lajsne, zamišljene da štite lim vrata od manjih oštećenja nastalih na parkinzima.

Lajsne su doduše i dalje tu, ali su znatno manje i spuštene na donji rub vrata, kao kod koncepta C-Aircross s početka godine (iz koga je nastao serijski C3 Aircross).

Nestali su i mali "airbump" zaštitni elementi sa uglova automobila, koji su se nalazili uz farove i stop svetla, a restilizovane su i zadnje i prednje svetlosne grupe, kao i prednja maska i oba branika.

Prostor između haube i prednjeg branika ukrašavaju dve hromirane lajsne u koje je na sredini uklopljen Citroenov amblem, slično kao kod modela C3 i C3 Aircross.

Ipak, osnovna dizajnerska zamisao koja je predstavljena na modelu iz 2014. je zadržana, kao i ideja da kupcima bude ponuđen veliki izbor opcija za personalizaciju, poput 31 različite kombinacije izgleda eksterijera.

Ukupno je dostupno devet boja karoserije i pet različitih verzija alu felni promera 16 ili 17 inča.

Bazični model opremljen je trocilindraskim PureTech benzincem sa 82 ks i petobrzinskim manuelnim menjačem.

Pored njega, benzinsku ponudu sačinjavaju i PureTech sa 110 ks (82 kW), uparen sa petobrzinskim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem, kao i najsnažniji agregat sa 130 konjskih snaga (96 kW) i istom kombinacijom menjača.

Kupci koji se odluče za dizel opciju, moraće da sačekaju do jeseni 2018. godine. Tada će na raspolaganju biti BlueHDi u varijantama sa 100 ks (74 kW) i 120 ks (89 kW).

Snažniji dizelaš eksluzivno stiže u paru sa unapređenim S&S EAT6 šestostepenim menjačem.

Citroen će u kabini ponuditi tri opcije za povezivanje multimedijalnog sistema sa mobilnim uređajima - Android Auto, Apple CarPlay i MirrorLink, navigaciju i funkciju automatskog pozivanja pomoći u slučaju nesreće, zasnovanu na lociranju vozila pomoću GPS-a.

Kupcima je dostupno i različitih 5 boja i dezena unutrašnjosti putničke kabine, kao i kožna sedišta sa detaljima od Alcantare.

Na raspolaganju je i 12 savremenih sistema asistencije vozaču, poput automatskog kočenja u slučaju opasnosti, tehnologije prepoznavanja znakova ograničenja brzine, upozorenja na nenamerno napuštanje vozne trake, upozorenja na umor i dekoncentraciju vozača uz preporuku da se napravi pauza u vožnji, detekcije drugih vozila u mrtvom uglu, pomoći prilikom parkiranja, pomoći pri kretanju uzbrdo, zadnje kamere...

Na kraju, ali ne i najmanje važno - C4 Cactus postao je prvi Citroenov model koji je dobio novi hidraulički sistem oslanjanja PHC (Progressive Hydraulic Cushion).

Restilizovani C4 Cactus u prodajne salone stiže početkom 2018, a cene za sada nisu saopštene.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage