Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

23. 01. 2018.

Zakotrljao se Mercedes CLS, kraj za Shooting Brake

U pogonu Sindelfingen u Nemačkoj pokrenuta je proizvodnja treće generacije kupe limuzine CLS.

Zakotrljao se Mercedes CLS, kraj za Shooting Brake

Foto:B92.net

Novi Mercedes CLS imao je svetsku premijeru u novembru 2017, na sajmu automobila u Los Anđelesu, a dva meseca kasnije počela je serijska proizvodnja ovog automobila.

CLS se izrađuje u istoj fabrici u kojoj se već proizvode limuzina i karavan E klase, ali i tri varijante S klase – limuzinska, kupe i kabriolet. Pored toga, u ovom pogonu iz koga svakodnevno izlazi oko 200 novih Mercedesovih automobila, proizvode se i superluksuzni Mercedes-Maybach i sportski Mercedes-AMG GT.

Novi CLS je treća generacija Mercedesove kupe limuzine koja se prvi put pojavila 2003. godine. Kasnije je lanisrana i Shooting Brake varijanta, od koje je nemački proizvođač u međuvremenu odustao zbog male tražnje, pa će kupcima na raspolaganju biti samo limuzinska opcija.

U početku, u ponudi će biti tri motora – dva dizelaša i jedan benzinac. Benzinsku opciju zastupa CLS 450 4MATIC, sa šestocilindarskim motorom od 370 ks i 500 Nm. Ovaj motor ima podršku u vidu takozvanog “blagog” hibridnog pogona, koji se sastoji od 48-voltnog električnog sistema, koji po potrebi ubrizgava dodatnu injekciju snage od 22 ks i 250 Nm.

Oba dizelaša takođe koriste 3.0 litarski motor sa 6 cilindara. U jačem, CLS 400d pogonska jedinica isporučuje 340 ks i 700 Nm, a u slabijem, CLS 350d proizvodi 286 ks i 600 Nm. Fabrički deklarisana potrošnja obe verzije je 5,6 l/100 km.

Mercedes-AMG CLS53
Mercedes-AMG CLS53

Mercedes je polovinom januara predstavio i sportsku varijantu CLS 53 AMG. Srce pogona ovog automobila čini 3.0 bi-turbo benzinac sa 6 cilindara, 435 "konja" i 520 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Benzinski motor uparen je sa EQ Boost starter-alternatorom, koji po potrebi, trenutno ubrizgava dodatnu "injekciju" snage (22 ks) i obrtnog momenta (250 Nm), a koji se nalazi između benzinca i prenosnog sistema.

Pogonski sistem sva tri modela povezan je sa devetobrzniskim automatskim AMG Speedshift TCT 9G menjačem, a snaga se šalje na sva 4 točka putem 4Matic+ sistema.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage