Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

23. 01. 2018.

Zakotrljao se Mercedes CLS, kraj za Shooting Brake

U pogonu Sindelfingen u Nemačkoj pokrenuta je proizvodnja treće generacije kupe limuzine CLS.

Zakotrljao se Mercedes CLS, kraj za Shooting Brake

Foto:B92.net

Novi Mercedes CLS imao je svetsku premijeru u novembru 2017, na sajmu automobila u Los Anđelesu, a dva meseca kasnije počela je serijska proizvodnja ovog automobila.

CLS se izrađuje u istoj fabrici u kojoj se već proizvode limuzina i karavan E klase, ali i tri varijante S klase – limuzinska, kupe i kabriolet. Pored toga, u ovom pogonu iz koga svakodnevno izlazi oko 200 novih Mercedesovih automobila, proizvode se i superluksuzni Mercedes-Maybach i sportski Mercedes-AMG GT.

Novi CLS je treća generacija Mercedesove kupe limuzine koja se prvi put pojavila 2003. godine. Kasnije je lanisrana i Shooting Brake varijanta, od koje je nemački proizvođač u međuvremenu odustao zbog male tražnje, pa će kupcima na raspolaganju biti samo limuzinska opcija.

U početku, u ponudi će biti tri motora – dva dizelaša i jedan benzinac. Benzinsku opciju zastupa CLS 450 4MATIC, sa šestocilindarskim motorom od 370 ks i 500 Nm. Ovaj motor ima podršku u vidu takozvanog “blagog” hibridnog pogona, koji se sastoji od 48-voltnog električnog sistema, koji po potrebi ubrizgava dodatnu injekciju snage od 22 ks i 250 Nm.

Oba dizelaša takođe koriste 3.0 litarski motor sa 6 cilindara. U jačem, CLS 400d pogonska jedinica isporučuje 340 ks i 700 Nm, a u slabijem, CLS 350d proizvodi 286 ks i 600 Nm. Fabrički deklarisana potrošnja obe verzije je 5,6 l/100 km.

Mercedes-AMG CLS53
Mercedes-AMG CLS53

Mercedes je polovinom januara predstavio i sportsku varijantu CLS 53 AMG. Srce pogona ovog automobila čini 3.0 bi-turbo benzinac sa 6 cilindara, 435 "konja" i 520 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Benzinski motor uparen je sa EQ Boost starter-alternatorom, koji po potrebi, trenutno ubrizgava dodatnu "injekciju" snage (22 ks) i obrtnog momenta (250 Nm), a koji se nalazi između benzinca i prenosnog sistema.

Pogonski sistem sva tri modela povezan je sa devetobrzniskim automatskim AMG Speedshift TCT 9G menjačem, a snaga se šalje na sva 4 točka putem 4Matic+ sistema.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati