Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

PROMOCIJE Crnogorsko primorje

06. 03. 2007.  - Autor: IVANA PEŠIĆ

LUKSUZ U PRVOM PLANU

Špic sezone na crnogorskoj obali je rasprodat, tvrde u Nacionalnoj turističkoj organizaciji, sada predstoji bitka za goste u predsezoni i septembru

1
S

Ukoliko ste već rešili da ovog leta boravite na crnogorskom primorju, treba da znate da su smeštajni kapaciteti u hotelima u špicu rasprodati! Tako bar tvrde u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore.

I ne samo to, za boravak tokom celog leta biće vam potreban malo dublji novčanik, jer uzdanica Crne Gore od ove godine je luksuzni turizam, čiju osnovu čini nekoliko hotela visoke kategorije smeštenih uglavnom u zoni Bečića, Budve i Boke Kotorske, a u kojima noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi košta od 80 do 150 evra dnevno po sobi.

Ekipa Pressa boravila je prošle nedelje na Međunarodnoj turističkoj berzi i sajmu turizma u Budvi, na kojima su predstavljeni turistički potencijali Crne Gore, gde se uverila da tamo uveliko traju pripreme za leto 2007.

Tokom tri dana boravka, koji je organizovalo tamošnje Ministarstvo turizma, imali smo prilike da vidimo kako izgleda budući najluksuzniji hotel u ovom delu Jadrana i kakvi su potencijali hotela "Kvin ov Montenegro" (Queen of Montenegro) u kojem smo bili i smešteni, i koji su otprilike reper od kojeg sve počinje i završava se, bar kada je ova sezona u pitanju.Početkom marta svuda je bilo relativno pusto osim u Budvi, zbog pomenutog sajma.

S

Radnici uveliko rade na renoviranju hotela, putevi su u dobrom stanju, a zbog uvođenja treće trake trenutno postoji šest uskih grla na teritoriji cele Crne Gore. Prodavnice na primorju odlično su snabdevene, a cene su zasad nešto više od beogradskih (pogledati antrfile u kojem su istaknute cene iz restorana).

Predstavnici turističke organizacije Crne Gore upravo ističu da su za njih najpoželjniji turisti iz svetskog džet-seta koji rado plaćaju luksuzni smeštaj i relaksaciju u spa i velnes centrima. Ideja je da se gostima koji dolaze pre svega iz zapadne Evrope, ponudi smeštaj i užitak kakav mogu da dobiju u bilo kojoj turističkoj destinaciji svetskog ranga.

Saša Radović, direktor Nacionalne turističke organizacije, uveren je da će Crna Gora predstojećeg leta imati bolju ponudu nego prethodne godine.

- Prethodne godine većina hotela je bila u renoviranju, pa su mnogi kasno počeli sezonu. Sada možemo da se pohvalimo da ih je čak 250 kategorizovano i da se među njima nalaze izuzetni hoteli visoke kategorije koji zahtevnim klijentima nude najveći mogući luksuz.

Takođe, napravili smo veliki napredak kada je u pitanju kategorizacija privatnog smeštaja, pa sada turista umesto hotela može da odsedne i u privatnom apartmanu koji ima kategoriju od četiri zvezdice i ni po čemu ne zaostaje od vodećih hotela - objašnjava Radović.

A

AKTUELNE CENE

Bečiči i Budva

espreso 0,7-1 evro
kapućino 1-2 evra
kisela voda 1 evro
gazirani sokovi 1,5-2 evra
pivo 2-3 evra
alkoholna pića (loza, votka, "kampari") 2,5-3 evra

Hoteli

Bečići

Queen of Montenegro (četiri zvezdice)
noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi - 110 evra
noćenje s doručkom u apartmanu - 165 evra

Budva

Splendid (pet zvezdica)
noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi - 137 evra
noćenje s doručkom apartman - 197 evra
noćenje s doručkom ("wellness" apartman) - 247
Maestral (četiri zvezdice)
noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi - 132 evra
noćenje s doručkom u luksuznoj dvokrevetnoj sobi - 145 evra

Tivat

Rojal (četiri zvezdice)
noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi - 62 evra
noćenje s doručkom u apartmanu - 132 evra
Pine (tri zvezdice)
noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi - 29 evra
Mimoza (dve zvezdice)
noćenje s doručkom u dvokrevetnoj sobi - 25 evra
Privatni smeštaj
dvokrevetni apartman 10-80 evra (zavisi od kategorije)

Pošto je crnogorska rivijera u špicu potpuno rasprodata, kategorizovani hoteli i domaćini koji nude privatan smeštaj sada popunjavaju kapacitete van udarnog dela sezone, a u trci za potencijalnim gostima se nudi bar jedan sadržaj više od samog smeštaja.

Saša Radović iznosi poznatu činjenicu da moderni turista želi mnogo više od sunca, peska i mora - odnosno ono što većina naših turista koja letuje na Mediteranu poznaje kao fakultativne izlete.

- Naša prednost je što smo mala zemlja, pa turista koji parkira svoju jahtu u Budvi može za nekoliko sati da se nađe na Žabljaku ili da iskusi fantastično splavarenje Tarom - objašnjava Radović.

Najluksuznija destinacija crnogorskog primorja - ostrvo Sveti Stefan - ove godine neće biti u ponudi. Hotele "Sveti Stefan", "Miločer" i "Kraljičina plaža" singapurska kompanija "Aman rizorts" krajem januara uzela je u zakup na 30 godina, pa će se oni naći u ponudi tek posle potpunog renoviranja.

Najluksuzniji hotel definitivno će biti izvikani "Splendid", koji još nije kategorizovan, ali se očekuje pet plus zvezdica. Žarko Radulović, suvlasnik "Montenegro stars hotel grupe", u čijem se lancu pored "Montenegra" i "Blu star hotela" nalazi i "Splendid", za Press kaže da je osim očiglednog luksuza najveći napredak ljubazna usluga.

- Kada dođete u naš hotel, osoblje ili konobar vas neće više pitati "Što 'oćeš?", nego će vam reći "Dobar dan, izvolite" i mislim da je to najveći napredak koji smo postigli za ovih godinu dana - smatra on.

Pored kvalitetne usluge ovaj hotel nudi i najkvalitetniji nameštaj u sobama, najkvalitetniji spa i velnes centar u kojem su u programu nebrojeni tretmani i masaže za relaksaciju, terene za golf i ostale sportove.

"Splendid", međutim, još nije završen. U finalnoj fazi su ulazi, dva spoljna bazena i spa i velnes centar, koji do kraja aprila treba da budu otvoreni. Pored očiglednog luksuza, oči "bode" činjenica da je samo pedesetak metara od "Splendida" divlja deponija, a slična slika je i na plaži ispred hotel "Kvin ov Montenegro", gde još ima gomile smeća.

"Kvin ov Montenegro" je renoviran prošle godine, u toku su radovi na spoljnom bazenu, a najzanimljiviji u sklopu hotela, po našoj oceni, biće raskošni spa-centar i kazino.

Saša Radulović iz Nacionalne turističke organizacije kaže da je Crna Gora u odnosu na prošlu godinu učinila dosta da bi se već poznati problemi zbog kojih je ranije gubila turiste rešili.

S3

- Potpuno smo reorganizovali komunalnu službu. Više se neće dešavati da se smeće danima zadržava u kontejnerima pored kupališta ili hotela.

Problem s vodom je rešen. U Budvi, na primer, do početka sezone počeće da radi fabrika za desalinizaciju vode, a Herceg Novi je potpisao dugoročni ugovor s Hrvatskom, pa će i on biti dobro snabdeven. Ipak, ne možemo da garantujemo da u špicu sezone u periodu od šest do osam popodne voda neće nestajati, ali će toga ipak biti pošteđeni gosti najluksuznijih hotela, koji imaju svoje agregate - kaže Saša Radulović.

Očigledno je da će gosti u ekskluzivnim hotelima, bar kada su naši građani u pitanju, biti poslovni ljudi i neizbežni džet-set koji svakog leta odlazi u Budvu da bude viđen i slikan. Skupi hoteli za njih su sada najveći izazov.

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati