Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

15. 04. 2007.

LET ZA 25 EVRA!

Putnici leteći avionima „Lufthanse“ i njenih partnera sakupljaju milje koje posle mogu da iskoriste za besplatne letove, putovanje u višoj klasi od plaćene ili kupovinu „Lufthansa“ brendiranih proizvoda

S11
S

Da biste se informisali o cenama i mogućnostima putovanja koje nude svetske aviokompanije, ubuduće ćemo vas stalno informisati o ponudi, novim destinacijama i popustima vodećih vazduhoplovnih kompanija.

Prva se na našem spisku našla „Lufthansa“, kao najveća inostrana aviokompanija na ovim prostorima, koja ima 40-godišnju istoriju letenja za Beograd. Danas „Lufthansa“ ima ukupno 28 direktnih letova nedeljno iz Beograda za Nemačku. Četiri direktna leta dnevno iz Beograda do najvažnijih Lufthansa „hubova“, raskrsnica vazdušnih puteva (Frankfurt, Minhen, Diseldorf), omogućavaju putnicima velik izbor letova za ceo svet do 192 destinacije u 78 zemalja. Veze do krajnje destinacije su uglavnom u istom danu, bez potrebe da putnici poseduju tranzitnu vizu za Nemačku. Zajedno sa „Star Alliance“ i regionalnim partnerima „Lufthansa“ nudi više od 16.000 letova dnevno do 855 destinacija u 155 zemalja.

A

Atraktivna ponuda

„Lufthansa“ je povećala broj nedeljnih letova za Diseldorf sa pet na sedam i broj direktnih letova za Nemačku povećao se na 28. U letnji red letenja uvela je novi let iz Minhena za Pusan, najveću luku u Južnoj Koreji. Nova destinacija će biti promovisana dvostrukom miljažom za članove M&M, vodećeg evropskog miljažnog programa, ukoliko lete na ovoj relaciji od 24. marta do 30. juna 2007. i atraktivnom cenom: povratna karta iz Beograda za Pusan iznosi 699 evra, bez taksi.

Detaljnije informacije o svim „Lufthansa“ letovima i promotivnim cenama možete da nađete na www.lufthansa.com, redizajniranom i za korisnike pristupačnijem veb sajtu.

Kao ekskluzivni partner kompanije „Erbas“ u oblasti inovacija „Lufthansa“ je sa svojim partnerom upravo uspešno završila testiranje najvećeg putničkog aviona na svetu A380. Izvedeni su probni letovi za Njujork, Čikago, Hong Kong i Vašington. Putnici su bili oduševljeni kvalitetom novog aviona, komforom u putničkoj kabini, osvetljenjem i prostorom.

U svojim promotivnim akcijama „Lufthansa“ pre svega želi da naglasi vrednosti koje čine „Lufthansa“ brend: sigurnost, pouzdanost, kredibilitet, tačnost, ali takođe ima i promotivne cene za mnoge atraktivne destinacije. Širok spektar cena odgovara spektru proizvoda i servisa koji pruža - od vrhunske usluge za korisnike privatnog leta ili putnike prve klase, pa do zaista atraktivnih cena za putnike u ekonomskoj klasi, koje iznose već 25 evra za direktne letove za Nemačku - Diseldorf, Frankfurt i Minhen, bez uključenih taksi.

Postoji specijalna ponuda (Specials) u saradnji s partnerom kompanijom „Swiss“. Svaka dva meseca menjaju se cene za atraktivne destinacije do kojih putnici mogu da stignu kombinujući letove dve kompanije po zajedničkim cenama. Za mart i april na snazi su zajedničke cene za Čikago 398 evra i Njujork 290 evra, dok povoljna cena za Singapur od 530 evra i San Francisko od 459 evra važi samo za „Lufthansa“ letove.

Lufthansa je kreirala programe kao sto su „Miles&More“ i „Star Alliance Company Plus“, kojima nagrađuje lojalnost svojih putnika atraktivnim nagradama. Članstvom u „Miles&More“, vodećem evropskom nagradnom miljažnom programu, putnici leteći avionima „Lufthanse“ i njenih partnera sakupljaju milje, koje posle mogu da iskoriste za besplatne letove, putovanje u višoj klasi od plaćene ili kupovinu „lufthansa“ brendiranih proizvoda. Više informacija naći ćete na www.miles-and-more.com.

Da bi se postigla optimizacija poslovnih putovanja, „Lufthansa“ je s partnerima kreirala „Star Alliance Company Plus“ onlajn program namenjen malim i srednjim preduzećima. Više o mogućnostima skupljanja i korišćenja sakupljenih plus poena naći ćete na www.staralliancecompanyplus.com. Kompanijama s većom potražnjom za putovanjima „Lufthansa“ nudi mogućnost sklapanja korporativnih ugovora. Za sve dodatne informacije zainteresovane kompanije mogu da kontaktiraju menadžera za korporativne klijente Slobodana Stamenkovića (tel: 011/3034-743 ili 065/300-80-10).

Izvor: PRESS

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati