Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

08. 08. 2018.

Razbijen ekran ili potopljen telefon - šta da radite?

Dok kucamo poruke užurbano hodajući ulicom ili bezbrižno fotografišemo prijatelje na letovanju, šanse da nam se telefon ili tablet razbiju prilikom eventualnog pada ili natope vodom su velike. Ovako neprijatne situacije nažalost ne možemo da sprečimo, ali možemo da razmišljamo unapred i tako znatno umanjimo štetu.

Razbijen ekran ili potopljen telefon - šta da radite?

Foto:b92

Iako proizvođači godinama rade na tome da poboljšaju otpornost mobilnih uređaja, slučajan pad na pod ili u vodu i dalje unose paniku da svi podaci i sadržaji koje imamo na telefonu ili tabletu mogu biti izgubljeni. Osetljivost pametnih uređaja zadaje muke i zbog toga što ovakva vrsta oštećenja ne podležu standardnoj garanciji, pa tako servisiranje često premašuje i cenu samog uređaja.

Imajući u vidu da se sve veći broj uređaja uzima preko mobilnih operatera, kompanija Vip mobile je želela da zaštiti veliki broj svojih korisnika koji su putem ugovorne obaveze iskoristili pogodnosti ove kompanije i obezbedili sebi neki od mobilnih uređaja. Ono što je svima njima, po prvi put na domaćem tržištu, dostupno jeste osiguranje telefona i tableta od nenamernih oštećenja.

Osiguranje se aktivira prilikom kupovine uređaja uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Mesečna premija osiguranja se plaća uz mesečnu pretplatu, a visina, kao i učešće u šteti, zavise od maloprodajne cene uređaja.

Procedura je, dakle, vrlo brza i jednostavna. Na primer, za telefon ili tablet čija je maloprodajna cena do 12.000 dinara, mesečna premija iznosi samo 129 dinara. Ukoliko dođe do nenamernog oštećenja, šteta se prijavljuje pozivom ka korisničkom servisu osiguranja na broj 060/799-9999, a potom je aparat potrebno odneti u najbliže Vip prodajno mesto, gde se plaća i fiksna suma učešća u šteti, koja bi u ovom slučaju bila 1.000 dinara. Vip prosleđuje uređaj u ovlašćeni servis, i čim bude popravljen ili zamenjen za novi, obaveštava korisnika da ga preuzme, na istom prodajnom mestu.

„Vip je jedini koji omogućava osiguranje uređaja u slučaju štete, sa željom da se izbegnu neplanirani troškovi usled nenamernih fizičkih oštećenja koje garancija ne pokriva. Na ovaj način, korisnici izbegavaju visoke troškove servisa i mogu uvek da se oslone na nas,“ poručuju iz kompanije.

Osiguranje mobilnih uređaja je novina na našem tržištu kada govorimo o unapređenju iskustva korisnika, budući da ova ponuda ukida brigu o visokim troškovima, a šteta usled nepredviđenih okolnosti sanira se brzo i kroz vrlo jednostavnu proceduru.

Više informacija o osiguranju uređaja možete pogledati na zvaničnoj stranici Vip mobile.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati