Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

22. 08. 2017.

Koliko je bitna hrana za početak dana!? Saveti za dobar i zdrav doručak!

Kao što svi znamo doručak je najvažniji obrok, ali nismo upućeni da sadrži i najviše kalorija. Doktorka Lisa Dejvis navela je nekoliko korisnih saveta koji vam mogu pomoći kako biste sačuvale svoje zdravlje, ali i izgubile koji kilogram ukoliko vam je to potrebno.

Koliko je bitna hrana za početak dana!? Saveti za dobar i zdrav doručak!

Foto:zenablic.rs

RAZMISLITE PRE PRVOG ZALOGAJA

„Koncetrišite se, udahnite duboko i fokusirajte se na svoje zdravlje“ kaže Lisa. Svakako je bolji osećaj kada postignete svoj cilj nego ukus čokoladnog mafina.

NEMOJTE DA VAS ĐUS ZAVARA

Verovatno mislite da je đus savršen izbor za početak dana, ali svi ti kupovni sokovi su prepuni šećera. Mnogo je bolje popiti čašu vode i pojesti jednu pomorandzu.

UPOTPUNITE SVOJU ZDRAVU ISHRANU

Dejvis kaže da palačinke nisu nikako preporučljive za doručak. Umesto toga, mnogo je zdravije pojesti žitarice od celog zrna ili tost i uz to popiti jogurt.

BUDITE SPREMNE KAD NAIĐE GLAD

Ako ste često u žurbi i preskačete doručak, odlučite se za zdravu užinu. Ključ zdrave ishrane je planiranje.

PROČITAJTE JOŠ:

Zašto je dobro ići u saunu?!

Koje su to bolesti koje najčešće možete pokupiti na putovanjima

Hrana iz bakine kuhinje najbolja za stomak!

NEMOJTE PASTI U ISKUŠENJE

Pecivo jeste veoma ukusno, ali pokušajte da mu odolite. Kolačići, slatke rolnice, šećerne žitarice jesu primamljive, ali mogu povećati nivo šećera u krvi.

NE ISKLJUČUJTE KAFU IZ SVOG ZDRAVOG REŽIMA

Ne morate prestati da pijete kafu ako ste počele da se hranite zdravo, osim ukoliko ste osetljive na kofein. Kafa je prirodan način da popravite svoje raspoloženje, kao i da vam se poboljšaju moždane funkcije. Ali, ni u čemu ne treba preterivati, pa isto tako ni u konzumiranju kofeina. Ako vam je potrebno više od dve šoljice kafe dnevno, onda bi bilo poželjno da se naspavate.

DRŽI SE JEDNE PORCIJE

Niste sigurne kako jedna porcija izgleda? Koristite ove trikove kako biste ostale na pravom putu. Morate biti sigurne da se broj kalorija koje unesete za doručak poklapa sa ukupnim brojem kalorija koje unesete tokom dana.

PIJ VODU

Uz doručak popijte veliku času vode. Ona će hidrirati vaše telo i pružiti vam dodatnu energiju.

UŽIVAJTE U HRANI

Izbegavajte slatkiše, mafine, slatke sokove. Započnite dan sa jajima, svežim povrćem, i voćem.

ZAPAMTITE

Postoji jedna stara izreka koja kaze: „Doručkuj kao kralj, ručaj kao princ, a večeraj kao prosjak.“ Ponavljajte ovo sebi tokom dana i videćete kojom brzinom će se kilogrami istopiti.

NE PRESKAČITE DORUČAK

Iako ste i dalje site zbog sinoćne kasne večere, obavezno pojedite nešto i kada se probudite. Obilni obroci u kasnim satima mogu poremetiti vaš probavni sistem i uticati na miran san.

Izvor: ŽENA BLIC

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage