Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

16. 02. 2018.

Ovaj lekar zna kako da ostavite pušenje

Dr Maks Pembert, inače i sam bivši pušač, zna kako da ostavite tu nezdravu naviku.

Ovaj lekar zna kako da ostavite pušenje

Foto:mondo.rs

Kao i većina pušača, dr Maks Pemberton je takođe znao koliko su cigarete štetne, ali ga to nije sprečavalo da nastavi da ih konzumira.

Na svog iskustva sa ljudima koje je lečio od zavisnosti od droge, razvio je program kako bi pomogao najpre sebi da ostavi cigarete. I pomoglo je, a evo i kako.

Vežba 1

Napišite na papir šta je to što volite u vezi sa cigaretama i zašto. Nije važno koliko vam neke od tih stvari možda deluju glupo, bitno je da shvatite šta vam to cigarete ustvari pružaju - da li vas smiruju, podižu samopouzdanje…?

Vežba 2

Nakon toga napravite listu stvari koje vas sprečavaju u ostavljanju cigareta. Očekujte da vam ovaj zadatak bude teži nego što zvuči. Dok pušimo, zapravo ne razmišljamo o tome šta nas to sprečava da prestanemo sa ovom ružnom i nezdravom navikom. Počnite da pišete i shvatićete šta vas to sprečava da prestanete i šta vas vuče da nastavite.

Vežba 3

Vratite se na listu koju ste napravili u prvoj vežbi, a zatim napišite sve prednosti prestanka pušenja - zašto želite da prestanete da pušite, koje su dobre strane toga…?

Doktor kaže da će vam, kada stignete do treće vežbe, sve ono što ste napisali u prvoj, delovati kao iluzija. "Razlozi zbog kojih pušite deluju vam realno, ali zapravno nisu. Umesto toga, sve na ovoj listi je pokušaj vašeg uma da opravda nešto što zapravo nema smisla", kaže dr Maks Pemberton.

Svi znamo da je pušenje loše, da ostavlja užasne posledice na zdravlje i polako nas ubija, a na kraju, to je i bespotrebno bacanje para. Iako sve to znamo, i dalje pušimo, pa mozgu preostaje samo da smisli što bolja opravdanja.

Vežba 4

Zamislite da ste advokat. Na početku, pokušajte da branite slučaj, odnosno da iznesete razloge za nastavak pušenja, ali obratite pažnju na informacije koje ste izneli u vežbama 1 i 2. Pokušajte da zamislite da sve argumente zaista iznosite pred sudiju i porotu, i trudite se da budete što ubedljiviji. Cigarete su optužene, a vi ih branite svim sredstvima.

Nakon toga, zamenite strane - optužujte cigarete pred porotom i sudijom što srčanije, obraćajući pažnju na sve ono što ste izneli u vežbi 3.

Ove vežbe trebalo bi da vam pomognu da razmišljate objektivno o celoj situaciji, a samim tim i da ostavite cigarete, tvrdi dr Pemberton.

Izvor: mondo.rs

Tagovi

Komentari (6)

ostavi komentar
Antiprotivan Srbin [neregistrovani]
 [30.12. 2014., 16:38]

Ova Fota ne zna NIŠTA

I to ništa prenosi svima.

Odgovori
Vidi odgovore
Весели 'глупи' Босанац Креајишник [neregistrovani]
 [30.12. 2014., 13:55]

Да ли је из гмОландије ?

Кад је тако 'паметан'? Овај болан не био диже себи рејтинг даб сутра пропагиро оландски хашиш и мариуану како су добри за здрваље ево видићете ко смије дас клади?
Докторска посла болан све је бизнис и зарада а фармакологија нај више зарађје.

Odgovori
Vidi odgovore
Проф.Др.Добра из пензије [neregistrovani]
 [30.12. 2014., 13:17]

Људски век -120 година

А шта са онима који су нагло оставили цигарете и организам им је пукао и доживели су инфаркт и умрли?Или су добили канцер и друге тешке болести? А лекари само кажу па знате пушили сте и то је од пушења?И професор др. мр. и још штошта је цео живот пушио и сада цепа 2 пакле на дан и поново је здрав ко његов деда који је димио све до своје 89 године и никада није био болестан ни попио лек или примио њихову вакцину а знао је и да попије неколико 'домаћих' вакцина на дан?
Хришћани смо треба да знамо да је Господ одмах после Потопа (2300-2500 г.п.н.е.,пре Христа) људски век скратио са неколико стотина година на максималних 120 година.По Божијој замисли људи су требали да стекну пунолетство са 30 година.Од 30 до 100 да проживе лепу младост а од 100 до 120 још лепшу старост.Али је 'змија' умешала прсте и људима скратила животни век од Бога нам дат.На разне начине 'змија' репатога то ради и дан-данас јер репати неће да буде по вољи Божијој већ по вољи његовој који би људима да замени Христа Бога преко едемске змије и великој већини је Бога већ заменио.
Зато и не живе онолико колико је Господ допустио 120 него не доживе ни 50 и буду старци услед константног малтретирања 'змије' и њених присталица.Адам је живео 950 година децо а Ева 650 и сваких 100 година рађало им се дете.
Само ПССССТ то доктори под змијом не знају и у то не верују.Нека деца не верују ни чика Добри који им жели добро?
Aко некога још нешто занима нека пита чика Добру који ће уз Кафу да запали коју и попије једну домаћу 'вакцину' пре ручка?

Odgovori
Vidi odgovore
Umereni pušač [neregistrovani]
 [30.12. 2014., 13:00]

Šta je istina?

Ajde da se urade analize sastojaka duvana JAVNO uz prisustvo obe strane?Neka tu budu i stručnjaci koji tvrde da je duvan koristan? Pred nama koji nismo 'doktori' da se ustanovi sastav i njegovo delovanje na ljudski organizam? A ne ovako da nam plasiraju ono što njihovoj profesiji odgovara i čini je značajnijom a njih većim u našim očima?Ako nas lažu nije dobro za nas jer će nas prevariti i za druge stvari a ipak ljudi veruju doktorima i u većini slučajeva im zavisi život od njih?

Odgovori
Vidi odgovore
Риболовачко Србско Друштво ( Мики) [neregistrovani]
 [30.12. 2014., 12:18]

Зашто бисмо ?

Када се друг тито видео у Америци са вајаром Мештровићем и позвао га у да слободно дође у његову Југославију овај му је рекао да неће јер се боји Срба као пушачи и не пушачи дувана 'изазивача канцера'.Пријатељ му је рекао да се не боји Срба који после њега неће знати ни 'одакле су ни ко су ни шта су'.Газећи титовим утабаним југословенским антисрбским путем многи југословени пушачи и још више не пушачи се плаше 'дувана'као друг Мештровић Срба?
Тако су југословени стигли до др. Макса који им даје савете како да се ослободе болести и канцера иако југословени пореклом Срби не знају ни 'одакле су ни ко су ни шта су' иако имају свог примаријуса доктора вирусолога имунолога Србина који је поникао у титовој југословенској држави братског албанског народа данас Косов а до скоро Косову и Метохији.Он каже да дуван садржи више од 4 000 КОРИСНИХ састојака који су благотворни за организам а и убијају ћелије рака.
Код Пембертона ( не зна се одакле је,ни ко је ни шта је ни чији је?) је све обрнуто?Знамо само да је 'бивши пушач' и доктор па да им верујемо на реч као прави југословени друга тита?А НИКО се не пита шта ћемо ми Срби риболовци пушити док ловимо рибу,дивљач ...?По Маџу Пембертдону могли би и мариуану која такође убија ћелије рака у зачетку??? Не хвала 'докторе' из 'ниоткуда'.

Odgovori
Vidi odgovore
anonymous [neregistrovani]
 [30.12. 2014., 08:42]

ostavio

Uzmite paklu cigareta,(nesme biti prazna) zažmurite i brojte 3,2,1 i na nula bacite je na vrh ormana, kao Djordjevic u Istambulu.Ostavite je tamo da trune. Ako vam se bas pusi uzmite bronhi ili kiki bonbonu. Nakon godinu dana i malo jace zaboravicete potpuno na cigarete.

Odgovori