Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

16. 02. 2018.

Osam načina da brzo smršate

„Kako brzo smršati“ je verovatno jedna od najtraženijih tema na internetu, jer sve više i više ljudi postaje svesno da je prekomerna težina loša za zdravlje i žele da se oslobode suvišnih masnoća iz organizma. Potreba da izgledate dobro i atrakrivno je drugi razlog za skidanje kilograma, jer svako želi da izgleda lepo.

Osam načina da brzo smršate

Foto:zena.blic.rs

 

Razlozi za mršavljenje su drugačiji od osobe do osobe. Ono što je bitno kod mršavljenja jeste da mršavite na pravi, zdrav način. Mnogi od nas su svesni da nezdravi načini gubljenja suvišnih kilograma uključuju izgladnjivanje i upotrebu pilula za mršavljenje. Ne zaboravite da gubitak suvišnih kilograma kao rezultat izgladnjivanja ili nekog sličnog nezdravog načina za mršavljenje ima jo-jo efekat, odnosno kilogrami će se vratiti kada se vratite starim navikama u ishrani. Ne možete se doveka izgladnjivati ili do kraja života piti pilule za mršavljenje.
Ovde navodimo nekoliko zdravih i brzih načina da smršate. U ovom članku ćemo navesti i objasniti kako ove metode mogu da vam pomognu da brzo skinete suvišne kilograme.
1. Jedite bademe
Istraživanja su pokazala da su bademi izvrsni za gubljenje telesne težine. Ako svakodnevno pojedete 20-30 badema, duže ćete osećati sitost i na taj način će se smanjiti ili potpuno izgubiti potreba da navalite na nezdrave grickalice između obroka. Započnite dan šakom badema i čašom obranog mleka. Ovo će vas „držati“ sitim do ručka. Takođe, bademima možete začiniti i salate – biće ukusnije i zdravije. Pojedite po 10-15 badema između 16 i 17 h sa čašom vode ili šoljom čaja. Ovo je doba kada većina ljudi oseća glad. Ako tada uzmete bademe, vrlo lako ćete izaći na kraj sa napadom gladi.
2. Grickajte divlju mirođiju
Većina nas koristi divlju mirođiju za uklanjanje neprijatnog zadaha iu usta ili grickamo semenke nakon obilnih obroka kako bismo lakše svarili hranu. Međutim, jeste li znali da je divlja mirođija takođe dobra i za kontrolisanje napada gladi? Uvek imajte uz sebe pakovanje semenki divlje mirođije. Kad god osetite potrebu da pojedete nešto nezdravo, uzmite šaku semena divlje mirođije i polako ga sažvaćite.
Nakon konzumiranja ovih semenki, popijte pola čaše vode. Divlja mirođija će vrlo efikasno „uništiti“ napade gladi i istovremeno pomoći u uklanjanju toksina i nepotrebnih materija iz organizma, što je vrlo bitno za ubrzavanje metabolizma i bržeg topljenja suvišnih masnoća.
3. Jedite jabuke
Istraživanja su pokazala da su jabuke najbolje voće kad je u pitanju mršavljenje. Ne samo da su jabuke siromašne kalorijama (prosečna jabuka ima 86 kalorija), već takođe ostavljaju osećaj sitosti. Sok od jabuke je takođe dobar za varenje.Konzumacija po tri jabuke dnevno bi trebalo da bude „trik“ kojim ćete se lako otarasiti nekoliko suvišnih kilograma; ali nemojte jesti više od 5 jabuka dnevno.
Pojedite jabuku za doručak, jednu jabuku 10 minuta pre ručka i jednu kao popodnevnu užinu ili 10 minuta pre večere. Na ovaj način ćete manje jesti, jer će vas jabuke dosta zasititi.
4. Pijte više vode
Pijenje 8-10 čaša vode dnevno je najbolji način za gubljenje telesne težine i održavanje organizma „čistim“ od toksina. Ipak, ako pijete hladnu vodu, više ćete gubiti na težini.
Naš organizam potroši 76 kalorija za „zagrevanje“ jedne čaše hladne vode do normalne temperature. Organizam ne može da koristi hladnu vodu u procesu varenja. I ne zaboravite – ne postoji zamena za običnu vodu, čak ni sveže ceđeni voćni sokovi.
5. Zamenite nezdrave grickalice zdravim užinama
Kada smo gladni, naš organizam oseća potrebu za prženom i zašećerenom hranom kako bi nadoknadio kalorije. Razlog tome je što organizam „traži“ svoju dnevnu dozu ugljenih hidrata. Međutim, ako se izgladnjujemo, uskraćujemo organizmu neophodne ugljene hidrate.
Većini nas je teško da kontroliše svoje potrebe kad su u pitanju napadi gladi i želja za slatkim, pa završimo tako što pojedemo više kalorija nego što možemo da sagorimo. Rešenje ovog problema nije da izbacimo ugljene hidrate iz ishrane. Zato zamenite nezdrave grickalice zdravijim.
6. Potpuno izbacite šećer iz ishrane
Ako želite da brzo smršate, nemojte zaslađivati čaj i kafu. Ovo vam može zvučati uznemirujuće ako pijete slatku kafu ili čaj, ali potpuno izbacivanje šećera će vam dosta pomoći da brzo smršate. Nemojte pasti u iskušenje da koristite zamene za šećer, jer su to obični marketinški trikovi kako bi se ti proizvodi prodali.
Potpuno izbacivanje rafinisanog šećera i zašećerenih proizvoda iz ishrane, poput torti, kolača, čokolada, slatkiša itd., je na jbolji način da smršate. Umesto toga jedite sveže voće kada osetite potrebu da jedete nešto slatko. Voćni šećeri su mnogo lakši za varenje i organizam ih ne apsorbuje u vidu masnih naslaga.
7. Vežbajte
Pod ovim se ne podrazumeva članstvo u nekoj skupoj teretani; jednostavno povećajte nivo svoje fizičke aktivnosti kako biste potrošili više kalorija. Na primer, idite stepenicama umesto liftom kada idete na posao ili kući; parkirajte auto malo dalje od kancelarije i malo više prošetajte.
Iskoristite slobodno vreme tokom radnog vremena da izvedete neku lakšu vežbu. Možete iskoristiti pauzu za ručak ili kafu za „turu“ brzog hodanja oko zgrade u kojoj radite ili čitavog bloka. Umesto kolima ili autobusom, idite na posao pešice ili biciklom, ako ne svaki dan, bar tri puta nedeljno.
8. Pobrinite se za dobar san
Mirna noć i dobar san je vrlo važan za mršavljenje. Mnogi ljudi se žale da ne mršave brzo ili dovoljno uprkos dijetama i vežbama, a razlog tome je što obično ne spavaju po 8 sati svake noći. Kada spavamo, naš metabolizam koristi svu energiju da brže radi i tako svari hranu.
Međutim, ako ne spavamo dovoljno, naš metabolizam nema dovoljno energije da pravilno funkcioniše. Sporiji metabolizam podrazumeva to da organizam sporije sagoreva kalorije. Ovo su svakako loše vesti za ljude koji pokušavaju da smršaju. Zato pokušajte da spavate bar 8 sati svake noći. Takođe, uspostavite ritam spavanja, odnosno kada odlazite na spavanje i kada se budite. Izbegavajte da ostajete budni do kasno u noć.

Izvor: dijetaplus.com

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage