Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

11. 05. 2022.

Luda japanska banana dijeta: Prži salo, a tako je jednostavna

Pre nekoliko godina Hitoši Vatanabe iz Japana uspeo je da smrša 13 kilograma za šest meseci tako što je jednostavno doručak zamenio - bananama! Ovaj Japanac, koji se inače bavio proučavanjem prirodne medicine, i njegova supruga farmaceutkinja Sumiko promovisali su dijetu po Japanu, a zbog sjajnih rezultata je u ovoj zemlji čak došlo i do nestašice ovog južnog voća!

Luda japanska banana dijeta: Prži salo, a tako je jednostavna

foto: 24sata.rs

Ono što japansku banana dijetu razlikuje od svih drugih takoreći "magičnih" planova ishrane jeste sama činjenica da nema odricanja ni od čega, a rezultati su zagarantovani - samo što ne dolaze preko noći. Naime, ako se odlučite za ovaj plan ishrane, možete da budete uvereni da neće biti jo-jo efekta, ali nemojte ni da očekujete da smršate brzo za kratko vreme. Japanci su, na kraju krajeva, najdugovečnija i najzdravija nacija, pa ni oni sami ne vole brzinske dijete jer znaju da su rezultati kratkotrajni i veoma nezdravi.

Međutim, ako krenete već danas, možete da očekujete da ćete do letovanja uspeti da skinete par kilograma - taman koliko je potrebno da vam taj bikini bolje stoji! Ukoliko rešite da na duže staze ovo prihvatite kao način ishrane, kilogrami će nastaviti da se tope iz meseca u mesec.

Osnovna postavka pronalazača ove dijete je da doručak koji sadrži jedino banane i običnu vodu sobne temperature može doprineti značajnom smanjenju kilograma bez obzira šta jedete ostatak dana.

Kao što vidite, dijeta je izuzetno jednostavna i laka za praćenje a mnogi Japanci su potvrdili i njenu valjanost: naima, kod velikog broja je došlo do značajnog gubitka težine prilikom eksperimentisanja sa ovom dijetom.

Odgovor zašto ova dijeta tako dobro "radi" je možda u činjenici da banane pospešuju varenje i ubrzavaju metabolizam. Druga mogućnost leži u vrsti skroba koji banane poseduju a koji ima niži glikemički indeks, dugo se vari, daje osećaj sitosti i delimično blokira apsorbciju ugljenih hidrata.

Primer jelovnika

Doručak

- Jedna ili više banana (količina da se oseti sitost)
- Čaša mlake vode (sobna temperatura)

Ručak

- Obrok po izboru

Popodnevna užina

- Mala, slatka grickalica je dozvoljena oko 3 sata u slučaju gladi

Večera

- Obrok po izboru koji mora biti pojeden pre 8 sati uveče
- Bez deserta.

Kao što vidite, dijeta je krajnje jednostavna - međutim, jako je bitno da ne upadnete u zamku koja je mnogima stala na put. Naime, nemojte da preterujete sa preostalim obrocimna i da se totalno opustite - to što ste pojeli bananu za doručak ne znači da za večeru možete da se prejedete picom i hamburgerima. U suštini, trebalo bi da vam preostali obroci budu umereni i sasvim normalni, bez nekih dijatalnih pravila ali i bez preterivanja.

Takođe bi dobro bilo da ubacite i vežbanje tri puta nedeljno. Ukoliko, pak, želite da smrašet brže, možete i večeru da zamenite bananom sa vodom - samo u tom slučaju nemojte da se pridržavate dijete duže od dve nedelje.

Izvor: 24sata.rs

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage

Anketa

Možete li da zamislite život bez Android telefona!?

Ma kakvi, ne znam gde mi je glava ako mi telefon nije pri ruci!

Ne, previše sam se navikao na sve mogućnosti koje moderni telefoni pružaju!

Naravno da mogu, ni nemam takav telefon, niti mi treba!

Uspaničim se čim mi se baterija isprazni, zavisan sam od svog smart telefona!

Nemam telefon uopšte!

Rezultati