Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

27. 10. 2017.

Lista 10 najzdravijih namirnica za doručak

Šta treba jesti ujutro kako biste sačuvali svoje zdravlje i sprečili nakupljanje suvišnih kilograma?

Lista 10 najzdravijih namirnica za doručak

foto: b92.net

Kineski nutricionisti su razbili mit o tome da doručak mora biti obilan i da ga morate jesti rano ujutro. 

Čini se da je upravo suprotno! Po njihovom mišljenju, doručak bi trebalo da bude lagan i trebalo bi ga jesti kasno. Preobilan doručak može dovesti do nakupljanja masnoća. 

Stručnjaci su, tako, sastavili listu namirnica koje treba jesti ujutru. 

Na njoj su se našli: 

1) Jaja
2) Zobena kaša s voćem ili suvim voćem
3) Musli sa sokom ili mlekom
4) Jogurt s voćem
5) Salata od povrća i zelenog bilja
6) Sveži sir s voćem
7) Hleb od žitarica 
8) Voćna salata
9) Niskokalorični sir
10) Heljdina kaša s mlekom 

Idealno vreme za doručak je oko 11 ili 12 sati.

Izvor: b92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage