Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

07. 11. 2017.

Manjak magnezijuma je krivac ovih nepodnošljivih simptoma

Iako je toliko značajan za organizam, magnezijum je najranjiviji mikroelement.

Manjak magnezijuma je krivac ovih nepodnošljivih simptoma

Foto:B92.net

Uz sve to, registrovano je da u poslednjih 100 godina hranom unosimo sve manje i manje količine magnezijuma. Nekada je samo jedan dnevni obrok sadržao potrebne količine, a danas ga ima samo u tragovima. U drugom planu su, i nepravilna ishrana, dnevno u proseku unesemo 175 mg, a potrebe su od 300-350 mg, brza hrana, uticaj stresa, intenzivniji način života. 

Beli heb i glazirani pirinač koje koristimo svakodnevno “pate” od nedostatka magnezijuma, pa ako se na sve doda i fosforna kiselina, jedan od bitnih sastojaka svih kola napitaka, pušenje i alkohol – za magnezijum nema života. 

Simptomi nedostatka magnezijuma: 

- sklonost čestim depresijama
- razdražljivost, uznemirenost, promene raspoloženja
- buđenje u toku noći uz grčeve u listovima, tikovi
- osećaj suvoće grla
- sklonost niskom krvnom pritisku uz pojačan puls
- zebnje i strahovi
- niska tolerancija prema virusnim i bakterijskim infekcijama 

Oni koji uzimaju preparate sa dodatkom magnezijuma uglavnom ih lako podnose, jer bioorganske soli magnezijuma ne draže želudac, a zbog najčešće kombinacije sa vitaminom B6 prodire u svaku ćeliju i tamo ostane. Ima i sposobnost da prevede B6 iz neaktivne u aktivnu formu, i zato uspeva da ga održi u pravoj ravnoteži. 

Magnezijum u sadejstvu sa vitaminom B6, pomaže da se smanji jačina PMS tegoba, da se menstrualni ciklus gotovo ne oseti, ili lako prebrodi, umanjuje neprijatnosti u menopauzi i poboljšava rad nervnog i srčanog sistema.

Izvor: B92.net

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage