Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

15. 06. 2018.  - Autor: B92

Osam namirnica koje sadrže više proteina od jaja

Jedno kuvano jaje sadrži šest grama proteina, a sledeće namirnice su još bolji izvor ove gradivne materije, piše "Womens health" magazin.

Osam namirnica koje sadrže više proteina od jaja

Foto:Thinkstock

Bademi 

Bademi se smatraju jednom od namirnica koje poseduju visok sadržaj proteina, ali je cenjena zbog bogat izvora vitamina E, bakra i magnezijuma. 

Ovas 

Obično se smatra da ovas sadrži skrivene ugljene hidrate, ali istina je da je bogat proteinom, biljnim vlaknima, sadrži mnoge vitamine, minerale i antioksidante. 

Edamam pasulj 

Edamame su mahune soje (nezrela soja) tzv. japanska soja, a osim proteinima, bogat su izvor gvožđa i kalcijuma. 

Sušeno seme bundeve 

Seme bundeve je najpoznatije po visokom sadržaju magnezijuma, ali je takođe dobar izvor proteina. Dodajte ga u svoju omiljenu salatu. 

Grčki jogurt 

Kada je reč o oporavku mišića, nemasni grčki jogurt je jedna od najboljih namirnica koju možete da unosite svakog dana. Jedna plastična čaša sadrži oko 17 proteina i samo 100 kalorija. 

Sušena spirulina 

Riba nije jedina proteinska hrana koju možete da pronađete u okeanima. Probajte spirilinu da dodate u salatu, a možete i spirulinin prah koristiti u smuti napicima. 

Leblebija 

Pored proteina, leblebija sadrži gvožđe, fosfor, kalcijum, magnezijum, mangan, cink i vitamin K, sve vitamine i minerale koji pomažu u izgradnji jačih kostiju. 

Tofu sir 

Sadrži svih osam esencijalnih aminokiselina.Plus, dobićete veliku dozu magnezijuma, bakra, cinka i vitamina

Tagovi

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage