Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

27. 02. 2015.  - Autor: rts

Potpisali milionski ugovor, a onda ih uvredili

Poznata američka kompanija "Dankin Donats" pokrenula je reklamnu kampanju koja je za temu imala Liverpul, klub sa kojim su 2014. godine potpisali sponzorski ugovor. A onda su napravili veliki gaf.

Potpisali milionski ugovor, a onda ih uvredili

„Dankin Donats" je morao da se izvinjava zbog reklamne kampanje na Tviteru koja je kao uzor imala grb Liverpula. „Dankinova" verzija je, između ostalog, zamenila dva plamena sa strane šoljama hladne kafe.

Ovi plamenovi su dodati grbu kluba sa Enfilda 1993. godine, u znak sećanja na 96 navijača poginulih u tragediji na Hilsborou 1989. godine.

„Izvinjavamo se zbog tvita", navodi se u izjavi. „Kao ponosni partner fudbalskog kluba Liverpul, nismo želeli nikoga da uvredimo, svakako ne navijače. Obrisali smo tvit i prekinuli smo kampanju".

Kompanija iz Masačusetsa „Dankin Donats", poznata po krofnama, mafinima i kafi, potpisala je multimilionski sponzorski ugovor sa Liverpulom, koji je u vlaništvu Džona Henrija, takođe vlasnika i Boston red soksa.


Tagovi

Pročitajte još

Nema komentara.

Ostavi komentar

antiRobotImage