Gastro

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

VAŠINGTON 17. 01. 2012

TANJUG

Sklonost prema slanom nastaje još u kolevci

Izlaganje različitim ukusima u najmlađem uzrastu oblikuje sklonost prema određenoj hrani, a istraživanje objavljeno u "American Journal of Clinical Nutrition" otkriva da deca koja su se upoznala sa hranom kojoj je dodata so pre šestog meseca života, pokazuju veću sklonost ka slanoj hrani

Ta deca su tokom sprovođenja testova sklonosti unosila 55 odsto više soli u odnosu na decu koja su se upoznala sa dosoljenom hranom u nešto kasnijem uzrastu, preneo je sajt "Gastro".
   Zdravstvene institucije konstantno upozoravaju populaciju na previsok unos soli, ističe dr Gari Bočemp, koji navodi da je jedan od razloga tome što odrasle osobe vrlo teško menjaju navike u hrani.

pošalji komentar
Nema komentara.

Find us on Twitter

Gastro
Više ribe, manji rizik za rak debelog creva

15. 05. 2012

Više ribe, manji rizik za rak debelog creva

Ljudi koji jedu mnogo sveže ribe mogu imati smanjeni rizik pojave raka debelog creva, a još i niži rizik od pojave karcinoma rektuma, pokazalo je istraživanje čiji su rezultati ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date