Srbija

14. 06. 2010

PRESS

Radomir Antić optimista uprkos porazu od Gane

Dobili smo šamar, ali nismo gotovi!

Naravno da je poraz od Gane veliki udarac za nas. Međutim, podvukli smo crtu i okrećemo se Nemačkoj i Australiji. Nismo se uplašili, odlučili su jedna greška i nedostatak sreće

s
Radomir Antić optimista uprkos porazu od Gane

Selektor Srbije Radomir Antić ne prihvata kritike na račun igre „orlova", uprkos bledoj igri i porazu na startu Mundijala! Antić smatra da je naša selekcija protiv Gane pružila sasvim solidnu partiju, da je isključivo zbog nedostatka sreće izgubila!

a

Kuzmanovićeve suze pokazuju da nam je stalo

Mladi Zdravko Kuzmanović, koji je skrivio penal u 85. minutu, kraj utakmice dočekao je u suzama.

- To samo pokazuje koliko nam je stalo da dobro startujemo. Nažalost, to nam nije pošlo za rukom i gledaćemo da to kanališemo za naredne okršaje - poručio je Antić.

- Ne bih rekao da smo se uplašili, već se radilo o normalnoj tenziji zbog SP. Bili smo dosta izjednačeni, odlučila je jedna greška. Pre toga imali smo šanse da naše akcije završimo golom. Odlučila je veća sreća. Bilo je dosta respekta sa obe strane i nisam primetio da su imali neke povoljne situacije pre penala - rekao je Antić.

Šef stručnog štaba našeg nacionalnog tima otišao je i korak dalje tvrdnjom da je i prvih 45 minuta bilo zadovoljavajuće, iako u tom periodu igre Srbija nije uputila više od dva udarca ka golu protivnika.

- Poštujem svačije mišljenje, ali mislim da smo odigrali korektno prvih 45 minuta. Svakako da poslednji utisak negativnog rezultata donosi ocenu koja nije realna. Sigurno da je za nas ovo veliki udarac. Ostaju nam još dve utakmice, već smo podvukli crtu i okrećemo se Nemačkoj i Australiji - poručio je selektor „orlova".

Antić se osvrnuo i na neke odluke argentinskog arbitra Hektora Baldasija.

- Sudija me je žutim kartonima naterao na izmene u skladu sa njegovim odlukama. Mislili smo da mirnom igrom možemo doći do gola - izjavio je Antić.

Selektor je za kraj konstatovao ono što je svima bilo jasno onog momenta kad je sudija odsvirao kraj jučerašnjeg meča.

- Ovaj poraz nam remeti pripreme za meč sa Nemačkom i ne daje bilo kakvu drugu opciju osim pobede - zaključio je Antić.

Milovan Rajevac, Radomir Antić

Rajevac: Žao mi je Srbije

Srpski selektor na klupi Gane Milovan Rajevac odbio je da se s kolegama iz stručnog štaba raduje posle pobede nad „orlovima". Na konferenciji za medije po završetku meča rekao je da mu je žao Srbije!

- Mnogo teška utakmica, taktički iscrpljujuća do samog kraja. Možda smo mi imali više sreće zbog gola... Želim Srbiji da u naredna dva meča osvoji šest bodova. Na profesionalnom planu ova pobeda mi mnogo znači. Žao mi je Srbije, žao mi je igrača, jer sam sa dosta njih radio. Video sam im na licu kako se osećaju. Ali, morao sam da profesionalno odradim svoj posao - kao da se izvinjavao zbog pobede Milovan Rajevac.

b

PRESS skener

Vladimir Stojković - Nije grešio. U nekoliko situacija ostavljen bez podrške saigrača

Branislav Ivanović - Navikli smo da ga gledamo u mnogo boljem izdanju

Nemanja Vidić - Loše procenio nekoliko dugih lopti. Ganci nisu kaznili njegove greške

Aleksandar Luković - Bez obzira na isključenje, najbolji igrač u našoj reprezentaciji. Dobio 80 posto duela

Aleksandar Kolarov - Namučio se sa Tagoeom, očekivalo se više od njega

Miloš Krasić - Ni „i" od onog igrača iz kvalifikacija. Previše solirao, delovao nezainteresovano, slabo reagovao

Dejan Stanković - Istrošio se u defanzivi. Osim jednog šuta nije se istakao u ofanzivnim akcijama

Nenad Milijaš
- Nevidljiv i pomalo inertan. Bez konkretnog učinka

Milan Jovanović
- Agilan, ali povremeno preambiciozan. U nekoliko navrata bespotrebno solirao

Marko Pantelić - Mnogo pokušavao, malo uradio. Jedva može da dobije prelaznu ocenu

Nikola Žigić
- Patio u duelima sa Vorsahom i uglavnom izlazio kao gubitnik. Dekoncentrisan u kolosalnoj šansi

Zdravko Kuzmanović - Tragičar. Moraće da objasni šta mu se desilo u 85. minutu

Danko Lazović
- Uneo živost u naše redove

Neven Subotić - Nije imao previše posla

komentari (60)
pošalji komentar

Neznallica [neregistrovani] (14. 06. 2010, 02:54:47)

Jasno

"Antić smatra da je naša selekcija protiv Gane pružila sasvim solidnu partiju, da je isključivo zbog nedostatka sreće izgubila!"
Sad je jasno zasto smo izgubili. Covek koji vodi reprezentaciju je elementarno nerealan. Do ove izjave sam se nadao da se nesto moze uciniti u preostale dve utakmice. Sad mi je jasno i ko je glavni krivac.

pošalji odgovor

despot [neregistrovani] (14. 06. 2010, 05:04:20)

ugovor nisu potpisali i nemogu na klupu

ovo se zove klasicna prevara antic 100 puta hoce da na istu foru pobedi e nemoze bato.videlo se da pantelija nema veze ali je i bez kluba pa "mora" da igra celu utakmicu ,krasic se nije video ali i on hoce u juve pa mora da igra ,zigic zicer nemoze da pogodi ,milijas neprimetan ,kolarov hoce u real a ovo mu je preporuka da tamo nece nikad da stigne ,i na kraj jovanovic koji je pokusavao nesto leti napolje umesto da to ucini pantelija u svakom slucaju izgubili smo zasluzeno .

pošalji odgovor

Nemanja [neregistrovani] (14. 06. 2010, 05:31:44)

Podrska

Napred momci glavu gore sa vama smo i kad gubite!!!

pošalji odgovor

Zdravko D. [neregistrovani] (14. 06. 2010, 07:25:30)

Antić

Pogrešne dijagnoze selektora. Prvo poluvreme bez ikakve ofanzivnosti. On prosto potcenjuje ofanzivan duh reprezentacije i koliko je on potreban za moralno podizanje ekipe. To je rak rana srpske reprezentacije. Račundžijski duh Antića je teško opterećenje uopšte za budućnost našeg tima. Ruka Zdravka Kuzmanovića je neoprostiv gest u ovakvoj utkmici jednog profesionalca i on ide na dušu slabe psihičke pripreme igrača. Antić je od svih nesumnjivo najviše podbacio. Fudbaleri su delovali osetno usporenije od protivnika što je skoro nepremostiva prepreka u odnosu na Nemce. Kako ih pobediti ako nema ofazivnog duha i probojnosti što su bile očigledne slabosti naše ekipe.

pošalji odgovor

Miljan [neregistrovani] (14. 06. 2010, 07:40:34)

Samar...

Utakmicu je izgubio Antic.Drzao je Krasica i Pantelica celu utakmicu, a oni nisu mogli da se sastave sa loptom.Umesto da ih zameni i uvede Tosica i Lazovica, on izbacuje Jovanovica (koji je i imao neke prodore) i Zigica ( isto katastrofa) i zakopava se.
Milijas nije decko ni za beton ligu.Vezni red ne postoji, preskace se sredina.
Muka mi je vise od naseg fudbala i kumovskih veza (citaj Panta mora da igra zbog Dekija) i vodjenja pojedinaca na SP da bi se prodali.Definitivno prestajem da pratim nas fudbal na svim nivoima. Vaterpolo, odbojka i kosarka.

pošalji odgovor

ime [neregistrovani] (14. 06. 2010, 07:49:57)

a izjave

tipa mnogo smo jaki

pošalji odgovor

peks [neregistrovani] (14. 06. 2010, 08:38:19)

poraz

nasa jedina sada sansa je da gana izgubi od australije a mi da dobijemo nemce,sve drugo pada u vodu...

pošalji odgovor

Mijusa [neregistrovani] (14. 06. 2010, 08:51:47)

Reci cu ti kratko i jasno

Anticu, ne s.ri!!!

pošalji odgovor

Laki [neregistrovani] (14. 06. 2010, 08:54:03)

Dokle im dajete prostor

Sta se to desava sa medijima koji ovakvim poluumnim izjavama daju prostor.Dokle ce ovaj narod biti zatocenik turista na prvenstvu.Kada pogledate scenario poslednjih rezultata nasih fudbalera od Barija na ovamo reprezentacija vidite price razbicemo Ganu( prosli put je bila neka druga)mediji nas bombarduju po svim terminima fudbaleri ovo -ono i tako.Svi odreda deluju kao turisti koje je neko probudio iz kreveta i tera ih na obilazak stadiona , mada siguan sam da ni turisti imali vise volje.I na sve to ova izjava dobili smo samar ali nismo gotovi.Ma da pobedicemo nemce sa 5:0 a kengure sa 25:0.Da li urednika sportske rubrike ovog lista ne boli sto ovakve neverovatne izjave prosledjuje citaocima.Ljudi molim vas pricajte o vezu i kukicanju samo nemojte ovim zgubidanima da dajete vise prostora....daj da gledamo one koji igraju fudbal a ovi nasi neka idu u sobe da igraju masne fote jer im to sigurno ide bolje

pošalji odgovor

Sanja [neregistrovani] (14. 06. 2010, 08:57:12)

E pa stvarno

ne mogu da verujem da ovaj Antic stvarno ovako misli, nedostatak srece, 1 greska?Jesmo li mi gledali istu utakmicu?Nasi su igrali katastrofalno,kao da su dosli da prosetaju dva kruga po terenu.Stvarno sam razocarana.

pošalji odgovor

mile [neregistrovani] (14. 06. 2010, 09:05:34)

stara priča

igraju zaslužni,a ne naj spremniji.Isto kao i svih ovih 40-tak poslednjih godina.Italijanima su još uvek aktivni Kanavaro,Materaci,Panući...a neće igrati,e zato Italija igra finale

pošalji odgovor

Mattke [neregistrovani] (14. 06. 2010, 09:27:15)

Idemo dalje!!!

Za nemce sledeći sastav i idemo dalje: Stojković, Ivanović, Kolarov, Subotić, Vidić, Stanković, Krasić, Kačar (Kuzmanović), Mrđa, Tošić (Lazović), Jovanović. Da je ovaj sastav igrao protiv Gane, mi bi pobedili. Žao mi je zbog Lukovića, bio je najbolji protiv Gane, ali je Antić trebao da ga zameni jer je imao žuti a veliki pritsak je bio na njegovoj strani a on je to lavovski odradio. Kartoni su mu prestrogo dati.

pošalji odgovor

Makedonija [neregistrovani] (14. 06. 2010, 09:33:43)

Napred Srbijo!!!!

Gi citav Vasite komentari i nemozam da se iznacudam kakvi luge postojat. Plukate po lugeto sto ve promoviraat vo svetot SRAMOTA. I jas sum razocarana sto izgubija na takov evtin nacin no ne treba da plukate po nieden od VASITE ZVEZDI zaedno so selektorot zatoa sto bas tie pred mnogu kratko vreme ve napravija najsreknata nacija vo svetot. Jas seuste veruvam vo prekrasnite orlovi i vo selektoro.
A VIE SRBI PRESTANETE DA GI KRITIKUVATE GOSPODATA STO VE PROMOVIRAAT VO SVETOT.
NAPRED SRBIJA MAKEDONIJA E SO TEBE

pošalji odgovor

montenegro [neregistrovani] (14. 06. 2010, 09:44:09)

bruka

BRuka i sramota!

pošalji odgovor

Miljan Damjan [neregistrovani] (14. 06. 2010, 09:46:14)

Srpski mentalitet

Sve do utakmice sa Ganom Antića ste okivali u zvezde a sada posle nesrećnog jednog poraza on je kriv za sve!?
Pa dobro bre kako vas nije sramota samih sebe?? Prokleti srpski mentalitet!! Nikada nismo bili realni pa ni sada,zbog toga smo tu gde jesmo! Ja sam srećan što gledam Srbiju na SP pa makar sve 3 utakmice izgubili! Na kraju bitke svi su generali najpametniji! Antiću,care,napred,šta učiniš-učinio si, a do sad najviše od svih!

pošalji odgovor

Laza [neregistrovani] (14. 06. 2010, 09:55:04)

Man`te se "sporta"

A mislite da je u vaterpolu,kosarci i odbojci drugacije?

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:00:54)

Nije dobro

KAd sam video kako igra reprezentacija,pozeleo sam da Ganjani daju gol u 50 minutu,nadajuci se da ce se nasi igraci malo trgnuti.
Medjutim dogodilo se najgore,dali gol 5 min pre kraja.
Elem,ne treba biti kivan na njih.Nego sagnuti glavu,priznati poraz,priznati da smo tek prosecna ekipa,i neka se orlovi potrude,protiv Nemaca,da ih panceri ne ponize..Ako se budemo branili imamo sanse za neresen ishod,nadajmo se da mozemo dobiti Australiju,i da Australija moze dobiti Ganu.I Anticu,nek igraju najbolji a ne najzasluzniji.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:07:06)

srce na teren

mi i kada igramo solidno i ako vodimo 3:0 mi necemo da napadmo visse za raliku od ostalih koji bi da mogu dali 15golova.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:08:45)

srce na teren

mi i kada igramo solidno i ako vodimo 3:0 mi necemo da napadmo visse za raliku od ostalih koji bi da mogu dali 15golova.

pošalji odgovor

DaMir [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:22:35)

promene

Slazem se u potpunosti sa tobom...mora u prvih 11 da ima mesta za Tosica, Mrdju i Lazovica...Deki jeste bio dobar...al nekad...zreo je za penziju...Pantelic bi trebao da promeni sport, najbolje da predje na umetnicko klizanje...Zigic je prebrinuo, potpisao ugovor i totalno nezainteresovano igra...nek greje klupu...tu je najbolji...i za kraj da se Anticu kupe naocare sa sto vecom dioptrijom, jer covek ocigledno ne vidi dobro...nije gledao istu utakmicu koju je gledao ostatak nacije cim daje ovakve izjave! Moraju da igraju spremni igraci, a ne imena!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:29:30)

Vic

Anticu, ti i ja izgleda nismo gledali istu utakmicu, cuj igrali smo zadovoljavajuce, dobar vic, spremi ekipu na bunkericu, da bar ne doziviimo katastrofu ko 2006 pa pravac kuci.

pošalji odgovor

milosava [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:34:20)

Svaka tebi čast ...

... ovo sam morala da prokomentarišem. Evo braćo Srbi pročitajte komentar i vidite kako treba da se voli svoj tim. Osoba iz Makedonije treba da vas uči tome.
stidite se što pljujete naše momke...
a tebi makedonče/makedonko, svaka čast i hvala ti!!!

pošalji odgovor

ssss [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:40:20)

xaxaxaxaxa... no coment

press 12.06.2010 "Antić: Srbija ima šampionski tim"

pošalji odgovor

nodcom [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:49:30)

mozda i nije, ali

je tamo konstantan rad i uspesi postoje.
u ovom sportu, osim kupa sampiona cz, nema ni uspeha, a non-stop se lozimo da smo nesto. tehnicari i sl., a napadaci ne znaju ni loptu da prime...
u ovim drugim sportovima, igraci barem imaju osnove tehnike savladane do perfekcije

pošalji odgovor

republika srpska [neregistrovani] (14. 06. 2010, 10:54:17)

idemo dalje

Ovo je vjerovatno bila i najteza utakmica u grupi, mnogi se zavaravaju ako misle da je Gana losa ili naivna ekipa kao sto su nekada bile africke ekipe. Iskreno mislim da Srbija ima i dalje realne sanse za drugi krug i ne shvatam kako mozete da kritikujete igrace kada su se svi maksimalno zalagali. idemo dalje i puno srece zelim reprezentaciji i Anticu u preostale dvije utakmice.

pošalji odgovor

nodcom [neregistrovani] (14. 06. 2010, 11:01:42)

apsolutno podrzavam vas stav

kakve veze ima koliko ko ima godina? kakve veze ima da li je neko ucestvovao u kvalifikacijama za sp, ili nije?
pa valjda je greska selektora ako ne prepozna neciji kvalitet i ostavi dobrog igraca po strani?
da, to bi mogao biti razlog sto selektor, ne zeleci da prizna gresku, igrace koje nije pozivao u kvalifikacijama i ne vodi na sp.
ako rambo ne moze da igra barem poluvreme za nasu reprezentaciju, a najbolji je igrac brazilske lige, onda vise nema sta da se komentarise.
stankovic mora da igra, a za to nema snage, a samim tim ni volje.
milijas mora da igra, a ne igra u svom klubu.
zigic takodje.
oba rezervna beka su na sp, a greju klupu u nizerazrednim klubovima.
jedino stojkovic, koji nigde ne brani moze, ili mora da igra, jer boljeg nemamo. za sva ostala mesta u timu moraju da konkurisu oni koji igraju, oni koji imaju utakmice u nogama i oni koji su u formi.
zasto bi ninkovic, kacar, tosic, pa i kuzmanovic (napravio je glupost, ali je na toj poziciji bolji od stankovica 100%) grejali klupu dok se one zasluzne babe setaju po terenu?

pošalji odgovor

nodcom [neregistrovani] (14. 06. 2010, 11:06:52)

dobar ti je sastav

ali tu nema mesta za stankovica.
pretpostavljam da pokusavas da budes realan, pa stavljas stankovica, jer mislis, kao i ja da dok je antic selektor deki ce pocinjati, a verovatno i zavrsavati svaku utakmicu.
ja sam "tvoj" sastav, bez stankovica i tosica, a sa ninkovicem i kuzmanovicem napisao u jednim drugim novinama...

pošalji odgovor

nodcom [neregistrovani] (14. 06. 2010, 11:25:05)

i ja sam srecan sto gledam srbiju

ali nisam srecan sto gubimo od ekipe od koje smo realno bolji.
nisam srecan ni sto rasprodaju neki kao ugled koji su stekli do sp.
najmanje sam srecan zbog toga sto se ne trude, sto ne trce.
cak i onaj tim od juce, sa pravom taktikom i mnogo vecim zalaganjem je morao da ih pobedi.
da su igrali oni koji su u dobroj formi, a ne ovi zasluzni, nasa reprezentacija ne bi imala nikakvih problema sa prosecnom ganom.
njih sam gledao na kupu africkih nacija i u nekim komentarima sam napisao da nisu bili nista narocito. pri tome stojim i sada.
ovo samo znaci da smo mi jos smesniji, a mislimo da smo nesto...

pošalji odgovor

Mirko [neregistrovani] (14. 06. 2010, 11:32:12)

Molba

Molim redakciju da nam objasni koju je to utakmicu gledao selektor Antic, posto se njegove izjave i desavanja juce nikako ne poklapaju.
Hvala.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (14. 06. 2010, 11:43:57)

Tacno tako

Vala bas!

pošalji odgovor

Ilija Cvorovic [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:06:58)

Mister

Antic me bas razocarao i igrom i taktikom,a i izjavama posle utakmice.Idi bre covece u penziju nemoj se i ti brukati i davati smesne komentare tipa,sudija nas pokrao,lopta ne valja,trava visoka...Bas se brzo mister uklopio u sveukupno nase sivilo.Slag na tortu je izjava kako Kuzmanoviceve suze pokazuju koliko im je stalo? Najbolje jos da saznamo kako Vas boli k.... zbog poraza i kako Vas to ne dotice ama bas ni malo.

pošalji odgovor

simanikola [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:21:20)

Samar...

Od Novogzelanda je bio shamar opomene, a ovo je vec nokaut... :)

pošalji odgovor

Shvaba [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:27:52)

Bices,bices

Nisi jos gotov, al bices gotov u petak!!

pošalji odgovor

žika pauk [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:38:39)

rekoh ja...

dva gola,dva boda,bez drugog kruga.kako stvari stoje,biće mnogo gore.nema tu ko gol da da.

pošalji odgovor

plux [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:43:00)

odgovor na sve

Zar treba da se stidimo,naravno ne pa mi smo ako nista drugo 32-gi na svetu od neznam ni ja koliko zemalja koje su ucestvovale u kvalifikacijama.Sad treba da svi stanemo uz te momke koji nas predstavljaju u svetu fudbala i posle poraza.Vi sto pljujete po svemu iz svojih foteljica netreba da komentarisete nista sto se tice reprezentacije,nemojte navijati za SRBIJU navijaj te za:Argentinu,Brazil,Holandiju,Nemacku,Italiju,BafanuBafanu i ostale timove,a SRBIJU ostavite nama da mozemo na miru da pratimo i navijamo za voljenu zemlju ma kakva ona bila i pokazala se na SP.Zivot za SRBIJU,SRBIJU nizasta.

pošalji odgovor

Beogradjanin [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:48:20)

DULETA...

Vujosevica za Selektora!

pošalji odgovor

marko [neregistrovani] (14. 06. 2010, 12:55:46)

sve se videlo

igramo dekadentan fudbal,bez veznog reda,bez ubacivanja odbrambenih igraca i jasno je da tome nisu krivi pojedini igraci nego totalno pogresna postavka trenera.Reprezentacije koja ne moze da poveze cetiri pasa na citavoj utakmici,pa ni pripremnoj nema sta da trazi na prvenstvu.
ps.Milijas osrednji igrac u ocajnoj formi u prvih 11,voleo bi da mi neko pokusa objasniti taj rezon....

pošalji odgovor

Pedja [neregistrovani] (14. 06. 2010, 13:13:40)

ŠTA???

Šta, očekivali ste više?
Ovo je naša realnost, imamo (verovatno) još dve utakmice da popravimo utisak!

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (14. 06. 2010, 13:19:30)

Samarcina

Znaci dobili smo samar i jos nismo gotovi, znaci da ce svabe da nam zveknu samarcinu, pa cemo tek tad biti goptovi.

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (14. 06. 2010, 13:31:37)

Vec vidjeno

Ovo sam vec toliko puta gledao na predhodnim prvenstvima,pa pocinje pomalo da mi se gadi ovo nemusto pravdanje i trazenje izgovora za totalno promasenu taktiku i 80 minuta setanja po terene bez imalo zelje da se pobedi.
Da nije zalosno bilo bi smesno.

pošalji odgovor

soonne [neregistrovani] (14. 06. 2010, 13:51:58)

antic

anticu ne kaki molim te. ti si bre sramota. citam netreba da se krivi niko pa ko treba moja baba s... sramota je sta se igralo juce. anticu sramoto i bruko,strucnjak. do mojeg si ti strucnjak,mister.

pošalji odgovor

Boka [neregistrovani] (14. 06. 2010, 13:53:27)

Ma da haha

Red bull daje ti krila )))

pošalji odgovor

Leo [neregistrovani] (14. 06. 2010, 13:54:07)

Pa u pravu je Antic

Cak i sluzbena statistika potvrdjuje Anticeve reci. Po sansama , sutevima skoro smo identicni.
Fudbal zaista nije bio lep na oko ali cist je defetizam reci da je Gana ,ne znam koliko, nadigrala Srbiju. Najvise im je sreca ( penal) pomogla inace bi to bila samo dosadna uakmica bez golova.

Ali nasi ljudi vole da mrace i pljuju..u tom sportu smo nenadmasni.

pošalji odgovor

zex [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:00:16)

?

a oces ond biti presrecan u petak, brate Srbine?

pošalji odgovor

željko [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:02:12)

realnost...

Zasluženo smo izgubili protiv Gane,pa se pravdaju sa ovim ili onim...
A pitam se kako li će se opravdati protiv Švaba...
Ma koji stručnjak...?
Gdje onaj obećavani znoj na dresovima...?

pošalji odgovor

rockey [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:27:44)

Reče Bane ali niko ne obrati pažnju

Ništa ovo ne valja ... I bi u pravu ....

pošalji odgovor

oskar [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:39:33)

ne kapiram

Ja sam gledao utakmicu i stvarno ne razumem ove komentare. Mi smo igrali sasvim OK i izgubiti sa smo jedan nula nije uopste tako los rezultat. Kada bi i protiv Nemaca izgubili sa jedan dva gola i to je OK posto su oni veoma jaki. Pa gde vam je sportski duh, vazno je da smo mi na svetskom prvenstvu i da se svi dobro zezaju. Budimo realni Srbija ne znaci nista u fudbalu niti ce ikada znaciti. Znaci opusteno i bez nerviranja u poslednje dve utakmice, a onda brate da gledamo pravi fudbal i top reprezentacije. Forza Argentina i posebno Argentinke

pošalji odgovor

.... [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:40:05)

.....

Slazem se u potpunosti. Tolike pesimiste i kriticare mislim da niko nema. Kuzma je dosao da igra za svoju zemlju iako nije morao. Velika vecina ovih pljuvaca bi sada trosila pare i gledala SP negde iz neke egzotike, a Kuzma igra za svoju zemlju najbolje sto ume. Ima i nas koji navijamo i kada je dobro i kada je lose. SRBIJA!!!

pošalji odgovor

Siniša [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:54:44)

Izgubili smo, najavljivano ,,finale''

Najavljivali smo finale protiv Gane, izgubili smo ga. Gana i Nemačka imaju po 3 boda, treba im još samo jedna pobeda da bi obezbedili nastavak takmičenja. Gana će priliku sigurno iskoristiti protiv veoma spore i slabe Australije. Nemačka igra izuzetno brzo, samouvereno i mnogo, mnogo bolje bez Balaka. Mi sa ovim timom(potpuno nespremni igrači) i ovakvom igrom nema šta da tražimo protiv Nemačke, čak se plašim da nas ne napune. Luković je suspendovan za sledeću utakmicu, a Subotić i Vidić, dosadašnjim igrama, ne ulivaju poverenje. izgleda da nam se to udvaranje igračima obilo o glavu, to nikada nije bilo dobro. Stanković i njegov kum Pantelić vode glavnu reč, sastavljaju tim i postavljaju članove stručnog štaba, za sve se oni pitaju. Igrači i selektor imaju dogovor da jedni druge hvale, pa to hvalisanje ponekad izgleda smešno. Nisam siguran da sa ovakvim ponašanjem i igrom možemo i Australiju da pobedimo i časno se oprostimo od SP.

pošalji odgovor

Merrickson [neregistrovani] (14. 06. 2010, 14:58:13)

Bozja ruka

E moj Anticu, ne da vam je poslo za RUKOM, nego...

pošalji odgovor

srbin rs [neregistrovani] (14. 06. 2010, 15:02:12)

????

To i jeste naš najveći problem, gospodine selektore, mi uvjek pričamo kako "još" ništa nije izgubljeno. Igrom kakva je bila protiv sasvim solidne Gane, sa nama je bilo gotovo i prije nego što smo došli u Južnu Afriku. Nije problem kad se utakmica izgubi, dešava se to, ali je problem kad se ne ostavi srce na terenu, to oduzima svaku nadu da se još uvjek može nešto uraditi. Veliki pozdrav svim Srbima i ostalim koji navijaju za srpsku reprezentaciju i ipak ćemo se nadati protiv švaba, i vjerujemo da će igrači bar ostaviti srce na terenu i ako i izgube neka to bude časno.

pošalji odgovor

Radovan Laković [neregistrovani] (14. 06. 2010, 15:12:14)

Savremeni fudbal

Savremeni fudbal se bazira na sledećem:
Pritisak napadača na zadnju liniju protivnika, striktni presing veznog reda na vezni red protivnika uz osvajanje prostora i pravovremene pasove (dubinske lopte) napadačima u prazan prostor.
Naša reprezentacija, sa ovakvim veznim igračima (Stanković i Milijaš) nije u stanju ovo da ispuni niti sa sporim i inertnim napadačima (Žigić i Pantelić)da bilo šta u napadu uradi.
Uz sve to mi smo jedinstveni primer u svetu gde okosnicu reprezentacije čine igrači koji su rezerve u svojim klubovima (Stojković, Milijaš, Žigić, Pantelić pa i Stanković).
Sa ovakvim pristupom igri nećemo osvojiti ni bod. Sinišu Mihajlovića za selektora.

pošalji odgovor

navijac [neregistrovani] (14. 06. 2010, 15:29:21)

solidna igra?

Gospodine Mister (u nekim jezicima mister znaci i greska ) sasvim se uklapate ovome u parantezu. Mi smo sa ovakvom igrom i mogli da pobedimo Ganu, ali igru nismo imali,a ponajmanje solidnu. Vec poodavno fudbal je umetnost jer ukljucuje i igru bez lopte; a mi tu igru nismo imali ni kad smo imali loptu u nogama...A prica da se sad posle Gane okrenemo Nemcima, a posle Nemaca - "kengurima", a posle "kengura"- nema vise prvenstva i svak na zasluzeni odmor - ne drzi vodu.
I velikim trenerima sudija ne odlucuje kakvu ce postavu izvesti na teren, i kakvu ce taktiku primeniti... No sva sreca pa nismo u grupi sa takvim fudbalskim velesilama, kao sto su Alzir, Grcka ili nedaj boze Severna Koreja. Tek bi onda saznali koliko smo igracki nedozreli i koliko jos treba da poradimo na sebi i fudbalu da bi prosli grupu... No onaj ko ima jednog Stankovica, Pantelica, Zigica i jos nekoliko zasluznih ne mora da brine za fudbalsku buducnost. Nikad je nece ni imati.

pošalji odgovor

sportista [neregistrovani] (14. 06. 2010, 15:55:50)

sportski poraz

Nije bilo šamara,i poraz valja
podneti sportski,ali ubuduće
imati srce za prodor i za atak
i sa leve i sa desne strane,
sportisti će pobediti,ne valja
biti 'sujetna zvezda' pa izgubiti elan,ubojitost.Nikoga ne potcenjivati,nikoga se bojati,rivala gledati u oči,
ostati hrabar u rilici,poziciji
a najvažnije međusosobno
poštovanje svih u timu.
Hajde,biće bolje,pokažite
dobru volju !!!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (14. 06. 2010, 17:25:22)

Sramota!!!!!!

Lepo si to primetila,citajuci komentare ovih sveznajucih fudbalskih eksperata,o tome ko je kako igrao, ko je trebao a nije,zapitam se dal smo mi kao nacija ikad bili realni ili zadovoljni bilo kakvim uspehom,a realno uspeh je i ucestvovati na SP,da smo pobedili kojim slucajem bilo bi Srbija u finalu i prepumpavanje, sreca da igraci i selektor ne citaju komentare svakojakih pivopija i posmatraca fudbala,inace da sam ja na njihivom mestu bi se pokupio i stvarno otisao kuci, igrati za naciju koja pljuje svoje igrace nakon poraza,sramota,kakav smo mi narod, boze sacuvaj.Glavu gore nasi,nisu Nemci nadljudi,sa verom u sebe do pobede!Napred Srbija!

pošalji odgovor

Srbin [neregistrovani] (14. 06. 2010, 19:46:09)

Ako si nam reko

Bravo care ako si nam reko,delim misljenje s tobom,ljudski je i izgubiti,lako je vama i udobnih fotelja sa flasom piva u ruci da pametujete, bi cete nekom nije ostavio srce na terenu,Da bi to imao razlog da se napijes,na planinu medju ovce,malogradjani,bice bolje,NAPRED SRBIJA!

pošalji odgovor

Rade [neregistrovani] (15. 06. 2010, 01:37:49)

Slabo

Kao prvo ne mogu da verujem da ovi igraci nemaju srca kad igraju na nekoj vaznoj utakmici...Ispade Gana duplo bolja od nas. Pa ne moze tako! Imamo bre 6-7 vrhunskih igraca sta im bi da onako jadno odigraju! Pa bre tu treba da se trci da se divlja po terenu a ne da se seta i hvata za glavu! Najlosiji smo bili od svih do sada reprezentacija sto su igrale! Protiv Nemaca su nam sanse 30:70, sto znaci da ako prodjemo nereseno bice super. Ponavlja se 2006-ta!

pošalji odgovor

Dusan Jankovic [neregistrovani] (15. 06. 2010, 02:45:27)

Stvorili smo milione neprijatelja sa Taktikom

Gospodine Anticu ovo je vasa takticka bruka.Igramo kao babe sa jednim van forme napadacem.Sa utakmicom Austrija Srbija u Becu za vreme kvalifikacija za samo 30 minuta.Vodili smo Tri nula i igrali i odusevili celu evropu gde se govori Nemacki jezik.Nasi ljudi su Ponosni i srecni bili.Posle te igre 30 minuta i nase pobede,Nemci austrijanci svajcarci lihtenstajnci i svi stranci koji tu zive i rade su uz nas bili i cestitali nam.Na briljantnoj demonstraciji Fudbala.Tada smo stvorili milione Srpskih prijatelja.A sada sa ovakvom kukavickom taktikom,i igrom milione neprijatelja.Gospodine Anticu u prijateljskim utakmicama se vidi pravo lice reprezentacije.Mi gubimo od Novog Zelanda,Skandal.Dali nasi fudbaleri nemaju kondicije??? Da trce od sesnaesterca do sesnaesterca.Ili ste im vi Gospodine Anticu to zabranili.Ili su kondiziolno nespremni.Vasa taktika gosp.. Anticu protiv Gane je bila bod a ako pobedimo slucajno bicete srecni.Pa kad Ganu nemozemo da pobedimo koga ce mo onda da pobedimo? Vama u prvoj postavi neigra igrac Dragan Mrdja,koji u prijateljskim utakmicama je jedini pokazao kako se igra i bori za Srpsku reprezentaciju.Nije problem izgubiti utakmicu ili nemati sportske srece.Ali sa takvim igracima kao sto sada imamo,takvu taktiku primeniti bod uzeti,i setati se po terenu.To je skandal Taktika bruka.Zato smo i utakmicu sa Ganom i zasluzeno izgubili.Nemacka reprezentacija ja pre vise meseci izgubila sa 1:0 Prijateljsku utakmicu od Argentine.Njihov trener i strucni stab su hteli da crknu zbog poraza.A Nemacki fudbaleri napadali su sa 10 igraca,i pokazali su kako se igra moderan fudbal i pored poraza.Protiv Australije su pokazali samo 50 procenata svojih mogucnosti.Ako gosp.. Anticu mi ne napadnemo nemce sa sedam osam igraca na njihovoj polovini nikakve sanse sa nemcima nemamo.Dace nam ako se branimo 5-7 golova.Odbrana nam je neuigrana sredina terena nepovezana napad nefikasan,treba nam negde deset stoprocentnih sansi.Da bi smo dali jedan ili dva gola.Morate nesto gosp..Anticu vi i svi nasi fudbalski strucnjaci da naucite.Da u reprezentaciji netrebaju da igraju igraci po zaslugi,u prvoj postavi.Vec igraci koji su u najboljoj kondiciji iformi.A ti igraci po zaslugi neka sede na klupi,dok ne budu u formi i kondiciji.Samo sa ovakvim vrednovanjem i razmisljanjem napredovacemo u fudbalu.I stvoricemo milione fudbalskih prijatelja sirom sveta.Nadam se Gosp..Anticu da nikada vise necete primeniti takvu taktiku Bunker igru.Jer takva taktika nas vraca u nazad, fudbalski i Srbija ce sve vise gubiti prave prijatelje.ljudi nisu razocarani sto smo sa Ganom izgubili,vec kako igramo i sa koliko igraca napadamo bez zelje da damo gol.To je taktika Trenera.

pošalji odgovor

berserker [neregistrovani] (15. 06. 2010, 10:41:41)

budimo realni

svi su oni ista banda,cast izuzetcima.nemaju ni volje,ni taktike,ni tehnike,a pogotovo kondicije.najsmesnije su izjave mistera i nekih igraca,kao da smo slepi i glupi.nisu oni nikakvi orlovi,to su kocoperni pilici,bitna im je reklama po novinama i garderoba guci,luj viton...izgledaju i ponasaju se kao pevaljke,a o fudbalu blage veze nemaju.cast izuzetcima,malo ih je.

pošalji odgovor

zex [neregistrovani] (15. 06. 2010, 12:18:26)

ako ovo nije trud,sta za vas "pojedince" jeste

posto vidim da im onih koji tvrde da se igraci nisu zalagali,pa da ne bismo polemisali,neka statistika to kaze:
IVANOVIC 90 MIN PRETRCAO8.557 M
LUKOVIC 73 MIN 6.402 M
VIDIC 90 MIN 7.857 M
KOLAROV 90 MIN 8.444 M
KRASIC 90 MIN 10.318 M
MILIJAS 61 MIN 6.279 M
KUZMAN. 29 MIN 3.369 M
STANKO. 90 MIN 10.246 M
JOVANO. 75 MIN 8.364 M
SUBOTIC 15 MIN 1.503 M
PANTELIC 90 MIN 8.270 M
ZIGIC 68 MIN 6.939 M
LAZOVIC 22 MIN 2.072 M
AKO SE OVO ZOVE NEZALAGANJE NA TERENU,ONDA BIH VOLEO DA VIDIM KOLIKO BI GLAVNI DUSEBRIZNICI PRETRCALI NA 1500 METARA NADMORSKE VISINE.

MOLIM DA SE OBARTI PAZNAJ NA ONE KOKJI SU SE NAJMANJE ZALAGALI I KOJI "NISU TREBALI" DA BUDU U TIMU,STANKOVICA I KRASICA...

SRBIJO NAPREEEEED.UZ MALO SRECE,KOJE NISMO IMALI,TRUD MORA DA ISPLATI!!!!

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Srbija
Nismo pijani igrali mečeve na Mundijalu

18. 07. 2010

Nismo pijani igrali mečeve na Mundijalu

Zoran Tošić: Ne razumem kome je bilo potrebno da se objave slike igrača koji piju pivo i puše, posle ispadanja sa Svetskog prvenstva? Šta ima loše u tome što neko popije čašu ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date