- IN MEMORIAM - Duh iz boce
- Dosta zločina!
- Bez šećera
- Nedelja
- URBANA GERILLA
- Priče Srđana Đurića
- BEOgradizacija
- Tribina
- Dule Nedeljković
- Vladimir Arsenijević
- Vodič za život
- TV Antena (ex TV Dželat)
- Umesto Uvodnika (Press Revija)
- Pravi razlog - Merlin
- Uvodnik - Veljko Lalić
- Komentar - Stojan Drčelić
- Nedeljnik - Branko Rosić
- Esej - Marko Prelević
- Iz mog ugla - Prof. Dr Mića Jovanović
- Reč urednika - Ljiljana Knežević
Kolumne
BEOGRAD 31. 07. 2010
Dragan J. Vučićević - Dosta zločina!
Pismo predsedniku
Poštovani gospodine predsedniče,

Evo, predsedniče, svi vi iz vrha vlasti ovih dana pričate o Kosovu. Kažete - ne damo 'svetu srpsku zemlju', kažete - nikada nećemo priznati lažnu državu, kažete - Srbija, ni po koju cenu, neće odustati od svog teritorijalnog integriteta i suvereniteta. Bravo, gos'n predsedniče! Ali, šta još? Ima li u toj državnoj 'kosovskoj priči' nečeg konkretnijeg od zvečećih parola? Ima li preciznog plana, ima li moćnih saveznika koji su spremni da zalegnu za „našu stvar", postoji li neki, bilo kakav rezervni položaj? Šta ćemo, na primer, gospodine predsedniče, ako i u Njujorku prođemo kao prase u Teheranu, to jest kao Vuk Jeremić u MSP-u?
I zašto opet, gospodine predsedniče, proglašavamo pobedu iako svi vidimo da smo izgubili?! Kako je moguće da Vi u Skupštini kažete da je Srbija u Hagu pretrpela težak udarac, a da odmah potom ne kažete ko je za to kriv? Zar nije normalno, predsedniče, da politički odgovaraju oni koji su nas uveli u još jedan težak poraz, u novu nacionalnu frustraciju?!
Da li, dakle, gospodine predsedniče, ova i ovakva Srbija uopšte može da odbrani Kosovo? Da li Srbija sa najmanjom platom, najnestabilnijim kursom, najvećim stepenom korupcije i ubedljivo najotuđenijom političkom elitom u Evropi može bilo šta konkretno da učini u odbrani svojih interesa? Da li demokratska Srbija sa politikom „tihog, diplomatskog rata" može da, na kraju priče, prođe bolje od slobističke Srbije? Konačno, da li je zaista moguće da Srbija uđe u EU, a da se prethodno ne odrekne Kosova?! I kako uopšte Srbija kao država može da funkcioniše u uslovima stalnog sukoba sa najmoćnijim zemljama Evrope?
Nekako mislim, gospodine predsedniče, da ja, mali srpski novinar, imam pravo da vas evo javno pozovem da nam odgovorite na ova pitanja. Biće, predsedniče, da ovaj naš napaćeni narod ima pravo da zna istinu. Pa kakva god ta istina bila.
P. S. Gospodine predsedniče, ako već niste, na „Jutjubu" obavezno preslušajte najnoviji hit Beogradskog sindikata „Welcome to Srbija". Biće Vam od koristi...
Kolumne
09. 02. 2012
Strategija
Već nekoliko godina se, u akademskim krugovima, govori o strategiji razvoja visokog obrazovanja u Srbiji, ali se ništa ne dešava. Proces ide sporo, a odlučniju akciju u trianglu ...
08. 02. 2012
Iluzionisti
08. 02. 2012
Šešir ranjenog orla
08. 02. 2012
ESEJ - Marko Prelević
08. 02. 2012
komentari (55)
pošalji komentarIme [neregistrovani] (30. 07. 2010, 22:21:21)
Vala
Amin
pošalji odgovorБане [neregistrovani] (30. 07. 2010, 22:30:38)
Б р а в о ВУЧКО
Неколико правих питања постављених у право време и наравно, правој особи. Да ле ћемо господине уредниче добити одговоре од господина Председника? Наравно НЕЋЕМО. Зашто? Зато што ОН зна праве одговоре, али несме да их саопшти нама, обичним људима. Зашто? Зато што би ти одговори били у супротности са предизборним обећањима господина Председника. Одрицање од Космета је 100% један од услова за евентуални улазак у ЕУ, али да ли ће бити и једини? 100% да неће. Па само ненормалан или тотални политички лаик је веровао да ће МСП гласати у нашу корист. Али то је како рече господин Председник још једна наша победа, ал мало сутра.
pošalji odgovorKuku lele [neregistrovani] (30. 07. 2010, 22:43:46)
I...
Sloba vaistinu voskrese
pošalji odgovorMladen Kozar Mihajlov [neregistrovani] (30. 07. 2010, 22:57:46)
Pismo novinaru
Vecina pitanja koje ste postavili predstavlja "Drzavnu tajnu".Licno bih vise voleo da ste umesto pitanja napisali vase predloge za resavanje problema i strategiju koju vi predlazete...
pošalji odgovorhe [neregistrovani] (30. 07. 2010, 23:35:34)
Zasto bi pisao
Kad ionako ne slusate? Gledah skupstinu u cuh bar 15tak ozbiljnih predloga preko kojih se preslo kao da su vazduh. Sta da pise, kad neki mediji kad se prica o krizi prekidaju prenos? I ovaj vas poziv za pisanjem gospodine Kozar je samo da zamaze oci, majstor ionako zna bolje.
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (31. 07. 2010, 00:25:10)
Istorija!
Pitanja nisu losa. A nisu ni drzavna tajna. Neko to napisa i stade ziv. Odgovore naravno zna i gospodin Predsednik. Ali stvar je u tome sto odgovore znaju SVI. Samo neki u to nece da veruju. Trenutno Kosovo je izgubljeno. Politicka borba je uzaludna. Jer, da bi politicka borba bila uspesna, velike sile treba da napuste Kosovo, sto se sada nece desiti. Vojna intervencija sa srpske strane ravna je samoubistvu. I sta sada? Isto sto i 1389 godine strpljivo povecavati populaciju zasta u budzetu Srbije MORA biti sredstava. Nije lako naravno. Ali istorija nije pocela juce niti se zavrsava sutra.I kada se jednog dana budu popisivali shvatice da Srba ima vise. I da vise nisu gospodari Kosova. Dusa me boli zbog Kosova. I da se razumemo moj sin je bio u rovovima Kosova 1999 godine. Ja licno bih primenio ovaj recept, bez napustanja politicke borbe, i da u nasoj skupstini bude jedinstva bar po jednom pitanju inace cu da pocnem da verujem da smo proklet narod. A u tom slucaju ne znam koga da molim da nam skine anatemu.
pošalji odgovorILIJA TRIPKOVIĆ [neregistrovani] (31. 07. 2010, 00:26:00)
E MOJ VUČIĆEVIĆU
E moj Vučićeviću. Kome se Ti obraćaš, kome sitnu knjigu pišeš. Ko da njega zanima kako narod živi, ko da njega zanima to što je društvo ogrezlo u korupciju i kriminal najgore vrste, ko da njega zanima to što ljudi umiru od gladi u Srbiji, ko da njega zanima što je Kosovo izgubljeno, ko da njega zanima što više od milion ljudi nema posla, a i oni koji ga imaju uskoro će bez njega ostati, ko da njega zanima što smo poraženi, osramoćeni, obespravljeni, poniženi. Ne znače njemu ništa ni narod ni država. On koristi iste metode vladavine koje je koristio i Milošević samo je moram priznati nadmašio učitelja. Njega zanima jedino vlast i sve ono što uz nju ide, nema on nikakav plan ni strategiju, niti zna kako se vodi država i šta je to nacionalni interes. Sve što od Njega dolazi su jevtino politikanstvo, prazna naklapanja, laži i obmane. U svim normalnim državama Predsednik je pre svega hrabar i karakteran čovek, vizionar, lider, čovek kome se veruje. Ima li ovaj naš išta od toga? NEMA! On je jedna prazna vreća koja pokušava da stoji uspravno. Pa može li to? E pa može u Srbiji sve što nigde ne biva, ovde se takvi cene, ovde se takvi tretiraju kao uspešni, ovde su takvi uzor mladima. I šta možemo kao narod da očekujemo od takvog čoveka? Samo jad, bedu i čemer, a možda čak i totalni gubitak države, jer suviše dugo gledamo u ponor, pa je ponor počeo da gleda u nas!!!
pošalji odgovordjenka [neregistrovani] (31. 07. 2010, 00:27:07)
@mladen kozar mihajlov
tadicev navijac ili?sve ste sjebali i sad trazite od obicnog naroda predloge.a onaj ko je najodgovorniji i placen za to prosipa demagogiju.evo vama igraci iz zimbabvea pa osvojite svetsko prvenstvo.al nece ni vama biti lako uskoro.narod nema vise sta da izgubi
pošalji odgovorBorivoj [neregistrovani] (31. 07. 2010, 01:04:57)
Ko bi rekao...
...da ću čuti ove reči:
pošalji odgovor"ali verujte mi da je prosečan Srbin danas u većem beznađu i očaju nego što je to bio usred NATO agresije 1999. godine."
mina [neregistrovani] (31. 07. 2010, 01:18:31)
gde vam lektor
Neko je trebao da lektorise pismo. Nedopustivo je da Predsednikovo ime pisete malim slovom, osim ako nije namerno, a ako je namerno, onda "mrka kapa". Srdacan pozdrav i nadam se da ce se ovaj komentar objaviti jer u poslednje vreme mi se ne objavljuju komentari, ali ne znam zasto.:)
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 02:00:03)
"Imenjace"
Pa imenjace postoje neka pravila kojih bi se morali svi pridrzavati.
pošalji odgovorPa evo jedno za tebe: "sve u svoje vreme". Rezoluciju 1244 smo mnooogo skupo platili. Mozda postoji jos sansa da se za "Sever Kosova" izborimo?
Ili nesto vise?
Mozda se isplati pokusati?
Ja verujem u to da ce G. TADIC moci da to proceni. Naucimo se da budemo strpljivi u ovako teskoj situaciji. Naravno i druge teme koje Vi spominjete doci na red da se preispitaju.
blagojevic [neregistrovani] (31. 07. 2010, 07:01:57)
ima li srbija jos vucicevica
ja sam obican gradjanin srbije i kao takav kazem bravo vucicevicu i pitam gde su vucicevici kod spotista glumaca akademika ...prosto ne mogu da verujem da svi cute
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (31. 07. 2010, 07:03:10)
zna narod istinu
1. narod zna istinu ali niko nema petlju
pošalji odgovor2. bez podrške velikih, mali otpadaju glatko
3. Vi se piše velikim a vaš (prisvojni) se piše malim slovom
gavran [neregistrovani] (31. 07. 2010, 07:39:58)
razocaranje
...tadic je zaista NEVIDJENO razocaranje, sve radi suprotno od onog cemu smo se nadali kad smo glasali za njega... Strasno!
pošalji odgovormilorad talijan s [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:08:12)
pismo predsedniku
bravo Dragane,takvi novinari trebaju Srbiji.Dosta je uvlaci.... ovoj vlasti.Puno podrske AUS..
pošalji odgovorNikola Gvozdenovic [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:39:28)
SRUSILI BISMO TE ZA JEDAN DAN!
Tacno za jedan dan. Ali nemamo alternativu. Nikolic i druzina su jadna alternativa. Jedva cekaju da se pridruze postojecoj oligarhiji u pljacci naroda i drzave.
pošalji odgovorTrebaju nam novi ljudi nekompromitovani SRBI i ako moze malo mudri.
Zbogom gospodine Tadicu!
draganmi [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:39:49)
pismo predsedniku
Dzabe pises.On ne cuje
pošalji odgovormirjana [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:49:25)
Vucko, nemas pojma
Koje , bre, najmocnije drzave sveta? Pa ko vodi danas ovaj svet: u najvecem svetskom sudu sede neki nemoralni ljudi (kakve bre casne sudije), o sudu u Hagu necu da pricam; podavise te jadne ljude na bliskom istoku (neka kazu koliko je ljudi platilo glavom njihovu demokratiju), zapisavaju njihove vise hiljada godina stare svetinje; kradu svi redom -bankari se ostrvili; nemoral drzavnika najvisih, neznalice, da ne kazem obicne budale. Ja bih prekinula diplomatske odnose sa svima koji su nam neprijatelji i rade nam o glavi. Da li je to greh. Pa mi u nasoj zemlji od gladi pomreti necemo, a kome treba zapad, slobodno neka ide, neka vidi kako tamo izgleda. Koliko sam ja ucila istoriju ono tamo je gore od robovlasnickog uredjenja. Ako nemas pos'o, a uglavnom nemas, nemas znaci pare, znaci umri, to je zapad.
pošalji odgovorslobodan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:54:58)
tesko nama
Jadna je svaka vlast koja i sama ne vidi kakvo je stanje naroda i zemlje koju vodi. Dobro je što još ima (mada je sve manje) onih koji još pokušavaju da se bore.
pošalji odgovorŠto se tiče predloga šta činiti, jasno je da se ništa ne može dok se narod ne probudi, a i tada neće biti velike koristi jer mi nikada do sada nismo imali izbor već smo uvek birali manje zlo,
Son [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:56:31)
Ne vredi...
...gluvima pricati ili slepima (stranacko slepilo) pokazivati. Unistiti vojsku, unistiti ekonomiju, uneti u drustvo sa Zapada sve ono najgore i najnemoralnije i na kraju razbiti i Crkvu koja spasi srpski narod da ne postanemo Turci, ni to nije dovoljno da odvrati ovoga sto je nekada, izgleda cuvao koze a sad obozava Tadica, da se urazumi i da shvati da je i minut do dvanaest vec prosao, mozda se drzava Srbija i ne moze vise spasiti...
pošalji odgovoristorik [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:03:34)
Vlasti i sile !
Priznajem ! Pitanja su na mestu.
pošalji odgovorZašto gubiti nadu ?
Čovek,umetnik režira svoje delo
i ljudi ga hvale,daju mu priznanje i čast,i to je dobro!
No da vidimo malo kako sam ŽIVOT UMETNIK režira i izvodi 'hapy end'.
Asocijacija je vezana za Kosovo.
U vreme davno,drevno,istorijski
car Navuhodonosor osvoji
Jerusalem,porobi i odvede roblje u Vavilon (Irak).
Sveti grad je opljačkan,a
najumnija deca Izraila postaše
robovi!
I bi vreme plača i tuge kada
je rečeno:Jerusalime ako te
zaboravim,neka me zaboravi
desnica moja!
Potom nasta car Kir koji
oslobodi 'roblje vavilonsko'!
Da,jedan je Kir,retkost,čudo,
ali istorija pamti ove drame
i rasplete!
Zato ima nade,verujte u život!
S poštovanjem!
Zoran [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:04:12)
Kuj si be ti?
Ne piši kada si neobavešten.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:07:54)
Nikada završena priča
Sve lepo piše u tekstu.Ali nešto nedostaje.Nismo svi socijalno ugroženi.Eh,kako lepo živi predsednikov BRAND prijatelj,mogao bi biti idol srpskom narodu.A ima ih još sličnih.
pošalji odgovorgradisa [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:30:34)
bravo
i opet bravo zemljace.
pošalji odgovormilomlad [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:35:45)
Spin
"Vi u Skupštini kažete da je Srbija u Hagu pretrpela težak udarac, a da odmah potom ne kažete ko je za to kriv?"
pošalji odgovorAko sam dobro čuo predsednika u Skupštini je on autorizovo državnu politiku koja je "doživela težak udarac". Reče li On "Nemojte napadati Vuka Jeremića,on je samo sprovodio moj plan, i to je odlično uradio?!"
Jeste Vučko da je ovo Njegovo obraćanje bilo u kasnim noćnim satima, ali se ipak trebalo čuti. U pravu si Vučko, BS ima odgovor, ali ga još mnogi ne čuju.
Evo skraćene verzije!
..............................
Ovo je pitanje života i smrti,
i ove reke krvi pustili ste prvi.
Sateran u ćošak ja nemam izbor drugi,
Svestan sam da gubim, ali
Biće vaših žrtvi.
Ovo je pitanje života i smrti,
Proklinjem vas bogom, jer me terate
Da mrzim.
Ogovor je teror ne bi li me čuli,
Preživeti neću, ali biće vaših žrtvi
I kad umrem za istinu, ispunite moju volju,
Poljubite za mene neku
Srbiju bolju!
гром [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:38:44)
Фала
Е баш си ми улепшао дан. Тек да у мишљењу не будем сам.
pošalji odgovorгром [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:43:13)
Баш
Какав председник тако ми слово. Према свецу и тропар.
pošalji odgovorпс
Аве их пишем малим словим. А нису ни за њега. Да може некако би их све почињао нулом, јер толико и вреде.
bata [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:48:28)
Odlicno !
najzad da neko javno postavi prava pitanja.
pošalji odgovorp.s.
naravno da niko ne ocekuje odgovore
slobodni strelac [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:50:19)
Ajde-de
sve nekako, ali da su elit? To nikako.
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:52:47)
Out
Idite bre ljudi iz Srbije.Poslednji neka ugasi svetlo.
pošalji odgovorjos [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:04:00)
istina je da...
Pre Tadica imali smo vojsku koja je gubila ratove. Ni pre Tadica Srbi nisu isli u crkvu. Sto se Turaka tice, zvucis ko da ceo zivot nisi izasao iz svoga sela, hahahhahahaha.
pošalji odgovorNego Tadic je unistio nadu i to je to. Tu smo gde nam je i mesto, ako mene neko nesto pita.
niko itan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:37:44)
vlast?
Sto je najgore,tako je bar poslednjih 100 godina,da nekazem i duze.U svakom slucaju bravo za komentar.
pošalji odgovordjordje markovic [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:41:19)
Pogrešna adresa
Dragane, vaše novine žive jedan dan, koje predsednik neće ni pročitati. Zbog toga, trebate pismo uputiti zaluđenom narodu u formi plakata , sa kojim treba oblepiti celu Srbiju , kao što to rade zaljubljenici vlasti kada , danima sa bilborda , ograda , drveća i televiziskih ekrana nude narodu "blagostanje" za makar godinu dana vlasti.
pošalji odgovorNemojte kuditi Jeremića, kada čovek , sam priznaje da ništa ne radi svojom glavom , što potvrđuje i sam predsednik. Zna to i diplomatski svet, te Jeremića prima, upravo kao predsednikova telala , koji pokušava da na dobrom engleskom jeziku prenese velike misli velikog predsednika.
Ako nemate novaca za štampanje plakata , donesit odluku da sledećih mesec dana na prvoj strani vašega lista izlazi samo tekst vašega pisma. Budite uvereni da će se tiraž povećati!!
Malo slovo "p" nije znak omalovažavanje , već tehnička greška kompjutera.
Lune [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:10:25)
hm, hmm
*onoga mi krsta* u pravu si !!
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:18:23)
Turci su mnogo daleko..
a , srbi su se vratili u crkvu, dezertirali...pohadjali *Sorosevsku* veru pradjedovskuu..zvona su zvonila samo 5 minuta,a, prisustvovalo samo 100 vernika,cini se da namerno nije bilo dobro *onarodovano*..da c biti moleban,cini se da neko stalno *nesto radi*, a potrura kukavicije jaje drugima....??
pošalji odgovorSloba [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:24:48)
Priznanje nikad
Niko u svetu i ne trazi od Tadica da prizna tkzv Kosovo, ali traze da sa Pristinom resi sva ostala pitanja. I Tadic ce to i uraditi. A kad ostane golo pitanje priznanja, on i amdasadori ce nesto vec smisliti.
pošalji odgovorTokarev [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:49:02)
Vele......
Treba reci istinu na delu je ....izdaja!Skidajte se sa vlasti, sada.
pošalji odgovorCipiRipi [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:00:04)
Defetizam i naknadno mišljenje
su opasniji od hrđe. Nagrizaju gore i dublje. Svi koji su otrgli Kosovo od Srbije su ukalkulisali i ove dve stavke. Budite u to sigurni zato se stvar razvlači do besvesti.
pošalji odgovoraca [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:23:28)
sve se znalo!
Narod je znao odluku MPS unapred,
pošalji odgovoriz slučaja 'Solana Havijer' i
gle nije semolio za takvu savest!
Миле Бре [neregistrovani] (31. 07. 2010, 15:16:39)
Критика на колумну
Господину Драгану Ј. Вучићевићу који се дрзнуо да критикује нашег Председника. Заиста непримерно!
pošalji odgovorГосподине Ј. Вучићевићу! Пре него што сте се прихватили писања и Вашег пера, а потом објавили текст колумне, требалисте тражити савет и упутства из кабинета председника-диригента! А ако и нисте то учинили, требали сте да знате следеће:
Председник је надарен да најадекватније даје предлоге и решења за све проблеме Србије. Самом овом АРГУМЕНТАЦИЈОМ, његови предлози, који се МОРАЈУ оживети (са најмање 126), несмеју имати поговора, а камоли критике.
Председник је у западном свету признати диригент. Он је успео да састави оркестар, јединствен у целом свету. То осликава величину председника! Најмањи покрет диригентском палицом, је прецизно и коректно изведен овим оркестром. Зато ми слушаоци, треба да уживамо у извођењу класичних дела, која су настала још давно на западу. Захваљујући префињеном слуху, класика је успела да се дистанцира од антислухиста. Конкретно, у неким територијама Србије, где не постоји префињени укус, радије прибегавају, таламбасима, тамбурицама и сл. инструментима. Но надамо се да ће извођење класике, дистанцирати и друге области, где живе неслухисти. А МИ УЖИВАЈМО У ИЗВОЂЕЊИМА ПОД ПАЛИЦОМ У ЦЕЛОМ СВЕТУ ЈЕДИНСТВЕНОГ ДИРИГЕНТА! Верујем да сада имате г.Ј.Вучићевићу потпуно друге погледе па се нећете више дрзнути да критикујете оркестар, а поготово врсног Диригента. Но та ваша добацивања из публике немогу никако ометати диригента. Он је толико унесен у своје дириговање, да је за све друго "искључио" своја чула. Једино Вам је остало да аплаудирате или игноришете извођење.
zdravko [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:17:37)
e vala... ako si ga opleo Vucko!
Kratko receno. Dosta zlocina!
pošalji odgovorБране [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:28:09)
ИМА ШАНСЕ ако смо реални и упорни
Све је могуће u EУ за 20 или 50 година..
pošalji odgovorДанас је за све Србе, најбоље да Србија што пре уђе у ЕУ , и на КиМ.
Међутим сада су на КиМ, заједно Албанци и САД, зато БЕЗ ИЛУЗИЈА, тражити од ЕУ само ОНО ШТО ЈЕ САДА МОГУЋЕ :
(1) Никада признати сецесију КиМ;
(2)Инсистирати да КиМ формално остане у саставу Државе Србије, а да истовремено може да буде и у ЕУ;
(3)Изградити директне везе Државе Србије са Српским енклавама на КиМ;
(4)Предузимати све да Србија што пре формално уђе у ЕУ;
(5)Подржати Републику Српску да самостално уђе у ЕУ;
(6)Изградити директне везе између Државе Србије и Републике Српске;
(7) Држава Србија мора одржавати добре дипломатске везе са Великим светским силама;
(8)ЗНАЊЕ, РАД, КУЛТУРА
(X) (dodaj po svojoj realnoj proceni)......
profy brand [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:42:26)
profy brand
...
pošalji odgovorrademil@sezampro.rs [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:46:12)
kome se predsedniku obraćaš
Zaista ne znam kome se predsedniku obraćate za postavljena pitanja.
pošalji odgovorAko se obraćete BOTI,onda je to prvostepena ironija,a ako ste ozbiljni,onda treba da se obratite predsednicima naših neprijatelja,kojima je BOTA prijatelj.
Васа [neregistrovani] (31. 07. 2010, 22:01:10)
А одговори?
Питања су интересантна, а одговоре већ добро знамо.
pošalji odgovorНаша политичка елита ће да прича оно сто ми желимо да чујемо, а то је за њих само куповање времена.
Шта да очекујемо у УН-у? Ако нас Бог погледа можда нешто и буде, само се питам дали ће они који су нас бомбардовали признати грешку? - Значи к'о бос по трњу!
Наша елита рачуна да и то није лоше, јер су босом народу одебљали табани па ни трње не представња проблем. А можда ће то бити још једна велика победа у дугачком низу? Како ли изгледа када се претрпи пораз?
Ако хоћемо да добијемо нешто, прво морамо нешто да поклонимо или продамо, а продато је све што је вредело - остала је само још земља.
jessy [neregistrovani] (31. 07. 2010, 22:03:17)
eh ta Srbija
Bravo Vucko care...svaka ti je na mestu !!!
pošalji odgovorMilica Vrnjacka Banja [neregistrovani] (31. 07. 2010, 22:13:29)
Gdine Vucicevicu, Svaka Vam je zlatna...
Uvek i sa zadovoljstvom procitam Vas komentar i uvek i iznova me iznenadite i oraspolozite! Nazalost, ja sam svoje donekle pregurala(oprostite) ali zao mi je ove pametne dece a ima ih! Svaka Vam se pozlatila Gdine Vucicevicu, i ako nista ne mogu promeniti(minorna sam) bar se mogu sa ovim Vasim tekstom sloziti! Srdacan pozdrav i moje veliko postovanje Vama i Vasem urednistvu!
pošalji odgovorDusan J. [neregistrovani] (31. 07. 2010, 22:43:01)
Treba da pises
treba da pises i ti i taj Kozar i ja i svi koje interesuje Srbija. Zasto mislite da je to tadicev zadatak da ima resenje? On kao skolovan za to i kvalifikovan. Srbija je za sve Srbe pa je i resavanje problema zadatak za sve nas.
pošalji odgovorJa takodje nemam resenje. Ja vec 20 godina tvrdim da Kosovo ne moze da bude Srbija jer 90% naroda ne zeli da bude Srbija, ne zeli da prica srpski jezik, ne zeli da ide na srpski univerzitet .... A mi vec godinama ne smemo da pustimo decu na skolsku eksurziju do pecke patrijarsije.
Nepotrebno je da jedan drugog prozivamo.
Marta [neregistrovani] (01. 08. 2010, 17:21:22)
Bre!
Predsedniche, Narod Vam je gladan, bre!
pošalji odgovorЖупан Рашки [neregistrovani] (02. 08. 2010, 11:40:59)
УЧИТИ ОД ИСТОРИЈЕ
Млади политичари морају УЧИТИ ИЗ ИСТОРИЈЕ.!!! Срби су изгубили Краљевину после пада Смедерева1458.г. када је Србија постала вазална Деспотовина Ђурађа Бранковића. Обнова државнпости је почела 1804.г. када је Вожд Карађорђе почео ДЕВЕТ-годишњи рат против домаћих дахија и јаничара и Османлијске восјске , АЛИ је тек ЛУКАВИ (тј МУДРИ) Књаз Милош успео са ДВЕ битке 1815.г. да добије АУТОНОМИЈУ , а 1835 Устав и државност, коју је Европа признала тек 1878. на Берлинском конгресу. После су дошли Балкански ратови, када су ослобођене скоро све Српске земље, али после формирања Југославије и доласка ТИТА и КОМУНИСТА кренуло је лоше за Србе, поготово после покрета НЕСВРСТАНИХ (муслимани постали народ) и Устава 1974.г.(Аутономним покрајинама дат статус као Републикама)... Значи да млади политичари запамте : Снага кладе ваља, А УМ ЦАРУЈЕ.!!! Само мудро, не журити и морамо имати МОЋНЕ САВЕЗНИКЕ и у ЕУ и у свету.!!!!
pošalji odgovorLune [neregistrovani] (05. 08. 2010, 01:16:25)
malo preskaces..
Jugoslaviju je *formirao* cika Pera I..pa sve kako si nabrojao, sa privrednim,ekonomskim resursima uvecanim za bar 1.000 puta,u odnosu na *osnivaca i njegovog naslednika* koji su nas *svrstali* u Drugom svetskom ratu...*tamo gde nam nije bilo mesto*...itd, itd...hm, hmm sedi kec !!!
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (05. 08. 2010, 20:25:11)
GENOCID SE NE ZABORAVLJA
Oluja je TREĆA faza USTAŠKOG - GENOCIDNOG plana prema Srbima 3 x 1/3 : 1/3 pobiti- to su uradile hrvtaske USTAŠE u NDH; 1/3 pokrstiti- to su uradili KOMUNISTI posle 45, kada Srbi u gradovima postali prvo ateisti i jugosloveni , a posle katolici i Hrvati; i na kraju 1/3 iseliti-to su uradili HDZ hrvatske demokrate sa Bljeskom i Olujom. Tako da danas u Hrvatskoj živi ispod 5 % Srba, a pre 1941 u Banovini Hrvatskoj ih je bili 30%, a posle 45 u Titovoj republici Hrv 15% . Niko normalan ne može da kaže da nema kontinuiteta ustaškoj politici prema Srbima. Žalosno je što i sadašnji predsednik Hrvatske Ivo Josipović, neće to da prizna i da osudi sve Hrvatske vlasti ( i KOMUNISTIČKE i tzv DEMOKRATSKE) za dosadašnju genocidnu politiku prema Srbima .
pošalji odgovorŽupan Raški [neregistrovani] (06. 08. 2010, 00:28:40)
KRALJEVINA REŠAVA PROBLEME
Logična analiza daje rešenje, koje EU ne bi mogla da odbije.!!! 1.) Do ovakve situacije su nas doveli : TITO, KOMUNISTI (oduzeli crkvi zemlju, zabranili povratak Srba na KiM); Pokret NESVRSTANIH (Muslimanima priznata nacionalnost); Ustav 1974. (AUTONOMIJAMA data velika ovlašćenja, koja su Albanci iskoristili); ...
pošalji odgovor2.)Ovi novi "Demokratski Socijal Komunisti" pokušavaju da nešto isprave, ali da ne menjaju JUGOkomunističku suštinu , pa zato nema rezultata .... .
3.)ZAKLJUČAK: Za Srbe i sve građane Srbije je najbolje da se : 1. Obnovi KRALJEVINA SRBIJA i uđemo u EU; 2. Sprovede denacionalizacija i vrati ono što su komunisti oteli crkvi i narodu; 3. Da sa Evropskim monarhijama napravimo SAVEZ, kako bi se poboljšao položaj Srba na KiM i Kraljevine Srbije u EU; 4.Izgraditi dobre odnose sa Velikim silama i NATO; 5. Ekonomski i politički ojačati državu, pa onda pomoći komšijama; 6......
Tomislav [neregistrovani] (09. 08. 2010, 14:08:40)
GENOCID nad SRBIMA PRAVOSLAVCIMA
Korekcija :
pošalji odgovorGENOCID JE IZVRŠEN NAD SRBIMA PRAVOSLAVCIMA,
a od strane HRVATSKIH USTAŠA, Katolika-fundamentalista, Nacista, Fašista, Ultra-Komunista, Anarhista, Ratnih profitera, ...
I danas u Hrvatskoj živi veliki broj potomaka Srba ateista i katolika , ali se svi javno izjašnjavaju kao Hrvati evropejci.
Aleksandar [neregistrovani] (14. 08. 2010, 09:43:39)
istorija
Neznam koju istoriju si ti ucila ali ti savetujem da proveris cinjenice koje si u njoj procita,a.sto se tice gladi da te obavestim da u nasoj zemlji vec umiru od gladi,a to robovlasnicko drustvo o kome pricas nam svakodnevno salje novac.Ja ne zelim da idem odavde ali bi vas koji tako razmisljate rado izbacio iz ovae napacene zemlje.
pošalji odgovor