Kolumne

BEOGRAD 11. 09. 2010

Dragan J. Vučićević - Dosta zločina!

Pakleni plan ekstremista

Pod velom obračuna sa "slobističkim lopovima" i "privatizacionom mafijom" vlast će udariti na dvojicu "nepristojno bogatih", sve se nadajući da će bar jedan od njih uraditi isto što i Karić

Ekstremisti u vrhu vlasti imaju pakleni plan. Za opstanak na vlasti. Ekstremisti u vrhu EU imaju pakleni plan. Za slamanje Srbije. Nevolja je velika što se ti planovi uveliko poklapaju.

Ovi naši ovdašnji u želji da što duže ostanu na vlasti, a u nemogućnosti da urade ili izgrade bilo šta konkretno čime bi se pohvalili i na čemu bi dobili sledeće izbore, najozbiljnije planiraju da pokrenu novi veliki talas afera pod firmom još jednog "odlučnog obračuna s korupcijom". U cilju pokrivanja poražavajuće činjenice da je srpska državna kosovska politika doživela potpuni fijasko i da smo na kraju za ništa dali sve, iako smo na početku mogli da damo mnogo manje a da dobijemo neuporedivo više, u cilju, dakle, skrivanja najkonkretnijeg dokaza nesposobnosti srpske političke elite, već ove jeseni će (ako na Dvoru bude usvojen plan ekstremista) biti posečene bar dve tajkunske glave!

Pod velom obračuna sa "slobističkim lopovima" i "privatizacionom mafijom" vlast će udariti na dvojicu nepristojno bogatih, sve se nadajući da će bar jedan od njih uraditi isto što i Karić. Pobeći i državi ostaviti da nacionalizuje i za velike pare proda "tajkunsku kompaniju".

Konkretno, pitate se, koga to ekstremisti iz vrha vlasti hoće da skrate za glavu? Miškovića? Beka? Grujića? Drakulića? Koleta? Draškovica? Ne znam. Ali, sigurno znam da to zavisi od procene ko od "tajkuna" donosi najviše medijsko-političko-predizborne koristi. Naravno, na konačnu "listu za odstrel" bitno će uticati i rezultat artiljerijske pripreme koji uveliko sprovode najprljaviji režimski mediji.

E, sad, najveći zločin u ovoj priči nije to što će još jedan srpski bogataš doživeti sudbinu "odbeglog lica sa poternice", već to što će krajnji rezultat ovog u suštini zločinačkog plana biti ekonomski obezglavljena Srbija. Najveći problem jeste to što će vladajući ekstremisti ostaviti Srbiju bez poslovne elite, Srbiju u kojoj će sve velike biznise, sve velike resurse i sve velike profite kontrolisati stranci (čitaj u većini Hrvati i Slovenci)!

Razumeli ste, upravo to je tačka u kojoj se spajaju interesi vladajućih srpskih ekstremista koji misle samo kako da što duže ostanu u foteljama i interesi EU ekstremista koji uporno pokušavaju da Srbiji slome kičmu i jednom za svagda je pretvore u poslušnog, bespogovornog vazala. Šta tu nije jasno?! Srpski ekstremisti dobijaju vlast, evropski ekstremisti dobijaju moć.

Ko to ne razume, ko ne razume da je rasprodata, kolonizovana, ekonomski okupirana Srbija istinski interes najmoćnijih zemalja EU, ko ne vidi ništa loše u tome što je srpska vlast jedina na svetu koja vodi stalni rat sa svojom privredom, ko misli da je sasvim OK da Srbi budu najjeftinija evropska radna snaga, taj može odmah da me optuži da sam tajkunski plaćenik. 

Dragan J. Vučićević

komentari (60)
pošalji komentar

gaja [neregistrovani] (10. 09. 2010, 22:48:44)

kako došlo tako i otišlo

Pod plaštom "patriotizma" su pljačkali u Slobino vreme, pod plaštom "demokratije" pljačku legalizovali. Kome god da "ekstremisti" skinu glavu radovaću se...A Srbi dokle god budu verovali u bajku zvanu EU neće dobro živeti..

pošalji odgovor

Vladimir [neregistrovani] (10. 09. 2010, 22:56:37)

u pravu ste

Pa mislim da je i vrapcicima jasno da bi pojedinci iz vlasti i rodjenu majku prodali ili zatvorili a ne zemlju izdali zarad ostanka na vlasti, jedan je bio Kostunica koji je dobrovoljno prepustio vlast. Niko ne gleda dugorocno, niko ne mari na posledice, zar niko tu ne zeli da mu u udzbenicima sutra ime i dela s ponosom deca uce?!

pošalji odgovor

Mladen Kozar Mihajlov [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:02:51)

Informacija

Ocito ste ili dobro obavesteni ili imate kristalnu kuglu,pa vam se javlja ko baba Roski.Medjutim mozda je u pitanju nesto sasvim drugo,mozda se vi bojite te borbe protiv korupcije.Mogu samo da komentarisem ili je posredi vas strah ili ste deo kampanje iz nekog centra.Ipak mislim da obican covek nema nikakvog razloga za strah od tih vasih informacija i strepnji.

pošalji odgovor

Citalac presa [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:07:16)

zbogom srbijo

Srbijom vlada crnogorska mafija.

pošalji odgovor

Misa [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:08:51)

Zasto

samo dvojici, svima njima treba oduzeti imovinu pa u Zabelu na prevaspitavanje kroz rad. Prvi put da nesto pametno rade.

pošalji odgovor

Rale [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:11:39)

Tajkunski plaćenik

S obzirom da smo sad slabo plaćena radna snaga naših tajkuna, što takvima poput tebe odgovara, onda je zaključak jasan - da, ti si tajkunski plaćenik. Detalje ćemo verovatno saznati kad jedan od tajkuna krene Karićevim stopama pa krene iznošenje prljavštine...

pošalji odgovor

Mihajlo [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:14:18)

Drzava vs. tajkuni

DJV, pet godina pricas o "korumpiranim skotovima", a sada ti vec u najavi smeta - sprovodjenje zakona protiv korupcije. Zbunjuje me to, prosto da covek poveruje da ti pero vode tajkuni.
Nego: savetujem prestrojavanje. U sukobu drzave i tajkuna jasno je ko ce pobediti. Drzi se prave strane i nemoj da se zanosis da ce ovaj put "Karici" pobediti sistem.

pošalji odgovor

Vasa [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:17:14)

Stavovi

Gadno je to kada covek ima secanje kao slon. Ja se na primer secam da je Press pre nekoliko godina bio predvodnik hajke protiv Karica, za racun drzave i jednog drugog tajkuna...Vucicevicu, znam da mislis da vecina tvojih citalaca nema tri grama mozga u glavi, ali bi ipak mogao da budes bar malo dosledniji u stavovima.

pošalji odgovor

Tanja [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:29:40)

Sa malim zakašnjenjem...

...u šarenom nedeljnom magazinu, koji šalje poruku da upoznamo poznate, onaj koji se gradonačelnikom zove daje izjavu da se oženio, i sve bi to bilo lepo da se venčanje nije desilo još prošlog septembra!
Mlada nije maloletna, budući je psihijatar, ima obe ruke i noge, izgleda sasvim pristojno, pitanje je samo zašto je u ilegali?
To jest kako to da se gospodin autor ovog teksta ili neko iz njegove redakcije za godinu dana nije usudio da diskretno spomene da se gospodin gradonačelnik oženio, ili bar uslika mladu koja se zvanično pojavljuje na prijemima uz supruga?
Zašto je ovo bitno, i kakve veze ima sa ovonedeljnom temom?
Pa...ako smo ovog septembra saznali da se gradonačelnik oženio prošlog septembra, možda se ovo sa tajkunima već dogodilo, ali ćemo mi o tome čitati naredne godine?
Možda će do tada autor ovog teksta da poraste i prestane da veruje u Deda Mraza i Vilu Zubić?

pošalji odgovor

Pera Kojot [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:50:02)

Au

za koga si se ti to nama uplasio, i koga bre vise plasis pricama o hrvatima i slovencima.

pošalji odgovor

Џинџер Минџер [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:04:25)

Још нам само але фале

Милкина кућа на крај села...

pošalji odgovor

Милован Павловић [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:13:10)

Докле бре више

Докле ће се повлачи по новинама Милка Форцан Милеуснић. Знам човека који ми је рекао да Форцанова није цинкарила Мирослава Мишковића.

pošalji odgovor

љаник [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:18:46)

власт

Србијом не владају срби, Србијом владају сви иѕван Србије и српски страни плаћеници.

pošalji odgovor

Marija [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:44:26)

slazem se

Iako me pomalo iritira taj vas polu-evropejski stav koji vam provejava kroz skorije tekstove, ovde se slazem u potpunosti. Treba te tajkune vremenom debelo "oporezovati" zbog nacina na koji su stekli bogatsvo, monopol, i uticaj, ali to ne trebaju da rade ovi lopovi na vlasti. Samo ce sve to iskoristiti da popune budzet da nas drzi socijalnim merama relativno mirne, dok nastavljaju da sistematski unitavaju drzavu. Plus ce sebe predstaviti kao toboze borce protiv korupcije i privrednog kriminala.

pošalji odgovor

Joe [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:57:15)

mleka i farme

Bravo srbine. Obican covek, pogotovo srbin, nema straha ako mu drzava propadne, ako ga koloniziraju. Sta je sledecih deset kad smo se taman naucili kako biti pet vekova sluga. Bitno da imam za pivo, ne talasaj, ko god se buni i trazi nesto ustvari radi za nekoga. Bravo otomansko samoupravljacki mentalitet. Nego u pravu si da je ovde nesto drugo po sredi. Naime ne prodaju oni drzavu i sve nase da bi usli u eu i ostali na vlasti nego je stvar obrnuta - postavljeni su na vlast i ulaze u eu da bi nas prodali i kolonizirali za vek vekova. Naravno vec skoro sve je "odradjeno" tako da sada mogu i da im nameste da izgube izbore ako treba. Kao onaj Jelasic tako ce svi ostali, hvala dovidjenja, sad gledajte sta cete.

pošalji odgovor

... [neregistrovani] (11. 09. 2010, 01:25:06)

Koje države?

Zar Srbija ima državu?

pošalji odgovor

MORRISON [neregistrovani] (11. 09. 2010, 01:52:50)

Elita haha

Vucko uvek sam mislio da si talentovan ali sad razumem od necega se i valja ziveti.nadam se da ovo nije kako sad pises kao ponuda onom penzionisanom porno glumcu iz "Srpskog filma"...ne budi portparol tajkunima koji su unesrecili ovaj narod..koji iskoristavaju srpske radnike za mizernu platu.o kakvoj brate poslovno eliti pricas..."nidje veze"..sve je propalo

pošalji odgovor

Moje [neregistrovani] (11. 09. 2010, 04:32:36)

Kum

je Beko i njemu sigurno nece.

pošalji odgovor

dule [neregistrovani] (11. 09. 2010, 07:32:57)

sve o demokratiji

DEMOKRATIJA = ODGOVORNOST
tajkun, uspešan poslovan čovek ako se otkrije afera prljavih radnji sledi oduzimanje imovine i robija.
Za političare lažna obećanja razne afere oko zloupotreba funkcije,smesta oduzimanje mandata, mora stalno da se u ovoj napaćenoj zemlji dešava 5 oktobar dok se ne uspostavi princip demokratije

pošalji odgovor

СРБ [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:14:10)

Ни мање ни више

У новом светском поретку Срби су лоши момци и као такви нису подобни да буду власници капитала, већ извршиоци који раде оно што им се покаже прстом.

pošalji odgovor

Red A [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:43:57)

jbg

U svakom slucaju opet smo mi nagrabusili !!!

pošalji odgovor

radnik [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:44:06)

bar neko

Narod ce se radovati bilo ko da to bude od nasih tajkuna.Tajkuni su se obogatili kada je posten narod siromasio,tako koji god tajkun da bude na meti istraznih organa narod ce se radovati.U sustini svaki obracun drzave sa tajkunima donosi dobro ovom narodu.

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:49:21)

Krivac

Po meni, najveći (stručni) krivac za ekonomsku propast Srbije je Ekonomski institut. Ta ustanova je kreirala propalu privatizaciju. Propali su: IMT, Zmaj, IMR, 21 maj, MIN, Rekord, Prva iskra, Zorka, Toza Marković, Krušik, Sloboda, Sever, Servo Mihalj,IKL, itd.

pošalji odgovor

Vladimir Petrovic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:09:01)

Koliko si placen za ovaj naruceni tekst?

S paznjom pratim komentare ovog novinara i odusevljavao me je, medjutim, sada odjednom brani crvene tajkune?!

pošalji odgovor

Курсула [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:09:33)

Рат још није завршен

Први и најважнији разлог рата у бившој СФРЈ јесте српско противљење да се и даље настави пљачкање српске привреде од стране Словеније и Хрватске. Наравно, када је рат завршен, ове две сада "неовисне" државе настављају тамо где су стале пре распада, као да ништа и није било. Наравно, сада уз помоћ западног, пре свега немачког (аустријске и немачке банке)капитала и уз обилату помоћ српске 5-е колоне. Дакле, чак и најбољи српски привредник не може да купи неку српску фирму јер нема банку која стоји иза њега (Динкић уништио све српске банке на немачки захтев). Путеве нам раде Алпина, Штрабаг, Вијадукт, и наравно Чуме, јер је Динкић уништио и све српске, међунаодно респектабилне компаније. Пољопривреду нам скоро потпуно контролишу хрвати, захваљујући министрима пољопривреде, који већ 10 година раде у њихову корист и српску штету. Само слепац и србомрзац то не види и неће да чује.
Сада је обрачун код ОК корала при крају. И ово мало Срба привредника треба склонити како би привредна окупација била потпуна. Видите да нико не дира хрватске и словеначке тајкуне који раде у Србији, а они су сигурно највише корумпирали "нашу" власт.
Чак и аустријска полиција открива које су размере те корупције на Балкану.

pošalji odgovor

Mikan [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:53:34)

Čija je Luka u BG?

Jao mene tužna :P šta će onda biti sa 100 ha građevinskog zemljišta u sklopu Luke Beograd? Ljudi su pošteno platili to preduzeće.

pošalji odgovor

dragorad [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:29:26)

Vučko puko si

Ovaj sistem u kome danas živimo napravili su ti isti tajkuni koji su opet od tog imperialističkog sveta se zadužili u ime svih nas i napravili imperije koje će kao i Dafinina banka da puknu kao mehur od sapunice.Dosta bre više lafine,ko se obogatio radom tako brzo?Noko i nikada.Pokrali su naš minuli rad i sad kad je bara presušila kuku lele.Kakva je nama razlika da radimo za Nemca po datim pravilima i za tog koga ti braniš ,koji je zajedno sa Miloševićem sahranio srpsku privredu.Na prste jedne ruke možemo danas nabrojati preduzeće koja se bave proizvodnjom.Mi smo već davno prodati,i nemoj nas petljati u njihove intrige.

pošalji odgovor

Драгољуб [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:57:02)

Информиши се драгољубе,

Све фирме које је Слобо приватиѕовао, продате су познатим страним компанијама и запослени су добили добру отпремнину (Цементара Беочин, Апатинска пивара, итд.). Све фирме које су продале ове твоје лопуже су отишле у руке дос-овске, хрватске и словеначке мафије, и запослени су добили углавном отказ.
Па, ти и даље понављај ДС-Г17-ЛДП-СПС/ПУПС... пропагандне лажи.

pošalji odgovor

гром [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:01:48)

Maaaaaaaaa!

ајде!
Ипак наш човек изађе не галасање и заокружи, а не мора.
Како се нема шта изгубити ајд' да не изађемо на гласање. Избора и онако нема, ал' да видимо како ће вођа одабрати удворице и произвести их у партијске делегате у парламенту, ако на заокруживање изађе само десетак одсто њих.

pošalji odgovor

Nebitno [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:17:08)

Xexe...

Biće da je neko od navedenih tajkuna nekome važan, pogodite ko!
PS, pomoć prijatelja, pogledajte alfabet :))))

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:19:32)

a sta su to...

*crveni tajkuni*..koji, funkcionisu u okvirima zakona i pravila..* 5 oktobarske revolucije*..podrane od *sirokih narodnih masa, svesnog proletarijata i postene inteligencije*...hm, hmm,,al sam zapamtio *lekciju*..a ?.

pošalji odgovor

mane rodoljub,dragoljub,miroljub [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:27:44)

Malo mi je muka!

Miskovica, Beka, Forcanove, Kostica, Draskovica, Matica... to su sve posledice nepostene i korumpirane vlasti u poslednjih 20 godina, mnogo ih se nakotilo. Pitajte Putina kako se resio svojih tajkuna Berezovskog,Hodorkovskog, Abramovica... samo primeniti njegov primer!

pošalji odgovor

Rale [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:58:20)

Činjenice

E moj kojote.Ko ne vidi da vam hrvati i slovenci,prethodnica Vatikana, preuzimaju Srbiju il je slijep il mu noge smrde.Kako su i jedni i drugi do guše zaduženi interesantno bi bilo istražiti čijim parama kupuju Srbiju ili ti po Srbiji?Teško onom ko u sebe ne vjeruje i sreću očekuje od drugog-EU.Državom sa potencijalima koje ima Srbija ne smiju gazdovati srbi.U pamet braćo,narod je davno smislio onu "u se i svoje kljuse". Rad rad i samo rad,nema ništa na gotovu za većinu od 90% naroda.

pošalji odgovor

Михајло [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:23:39)

И послије Тита Тито...

Какви смо ми ово људи? Невјероватно!!! Сви смо против комунизма, сви смо за Европску унију, сви смо за друштво капитала али је услов да не буде богатих људи... У ствари, може да буде богатих али то наравно не смију да буду срби. Хрватски и Словеначки богаташи су наравно увијек добро дошли али српске у Забелу на окајање гријехова... Страшно! Убисмо се лупајући главу како су домаћи тајкуни дошли до пара а случај у ком су хрватски узимали паре за вријеме олује и сличних егзодуса није за разматрање, и кад с тим истим парама купују српске фирме и то третирамо као небитну ствар. Е моји земљаци, као што стоји у овом тексту, западне земље брину о својим компанијама, усмјеравају их и праве договоре у ком правцу да се улаже и која тржишта да се освајају, а наша држава ће за пет стотина гласова на сљедећим изборима да остави без посла стотине хиљада људи уз свесрдну подршку наших гласача. Запитајте се би колико српских фирми послује на тржиштима хрватске, европске уније или на дај Боже Словеније, а колико је њихових присутно овдје? Мислите да су они толико бољи и пословнији од нас? Немојте ни да помислите тако нешто, разлика је што су њихова пословања организована у садејству с владама држава из којих долазе, што су на разне начине субвенционисана од стране државе, што имају за циљ да освоје нова тржишта, а куд ћеш љепшег и бољег од овог српског у коме не да не постоји идеја за контранапад, него ни линија одбране... Само ви ловите вјештице срби, већ сутра ћете се пробудити с вукодлацима око себе... П.С. Народ смо који нема визију, ни по ком питању, даље од седам дана не може да види нико. А комшије хрвати, албанци? Зацртају шта ја план па корак по корак... Ал нема везе, вјероватно ће ускоро неки нови рат у ком ћемо ми по стоти пут извојевати слободу, и платити је, наравно, гвласитим главама...

pošalji odgovor

Ja [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:24:28)

"Slobo"?

Ko ti je "Slobo"? Misliš "Sloba"? I odakle si uopšte došao ovamo da nam soliš pamet?

pošalji odgovor

mrmot [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:53:35)

vladar

Totalno si u pravuu. .eb'lo ih veslo sto ih preveslo.unistise nam drzavu, nas opljackase a oni nesiti.Verovatno su to savladali dok su brojali klikere od koza tamo odakle su dosli. .ebo ih onaj ko ih je proglasio za Srbe.Taj nas gadno z....o.

pošalji odgovor

danilo [neregistrovani] (11. 09. 2010, 13:56:58)

tajkun

POceli ste da stitite tajkune u Srbiji ...bravo za srpsko novinarstvo..bravo

pošalji odgovor

Драгољуб [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:13:36)

Чији си ти језик учио?

Слоба је краћено име од Слободанка, а Слобо је скраћено име од Слободан. Мада, има крајева у Србији где и мушка имена скраћују као женска, што нажалост наша лингвистика прихвата. По том твом Драгораде, ти би био Драга а не Драго! Ја сам ипак, вуковски, Драго.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:06:03)

hm, hmm bio je to ..

*sistem spojenih sudova*..*edukativna priprema*..*skolski centar Ljubljanska banka*..pa su i nasi tajkuni, i njihovi..*zdruzene medjunarodne snage* prijehale u Srbiju...nije postojao, i ne postoji *kontra projekt*, njihovi tajkuni, nisu drzali pare *kod nas* nego mi kod njih..pa oda tle *duha kosava*...! Naravno, umesno je praviti razliku izmedju bogatih ljudi i lopovcina, ne retko ratnih i narko profitera !!

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:07:41)

hm, hmm

u *mjestu podrijetla*..je Slobo, u mestu zivljenja i *stolovanja*..Sloba...?

pošalji odgovor

Digital Common Sense [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:42:04)

Cestitam

I ponovo cestitke..za ovaj tekst dobili ste 15 gratis kupona za kupovinu u "Maxi" i "Tempo" prodajnim objektima, kao i specijalni paket "Salford" proizvoda!!!

pošalji odgovor

tango [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:43:25)

reseto

mihajlo,nista niste razumeli.vucko je hteo da kaze/sto se jasno i predpostavlja/da se tajkuni plase cikom,vikom i arlaukanjem,da pobegnu sa dovoljnom otpremninom/kao karic/a njima da ostane imovina,koju korupcionaski i natenane,rasprodaju uz proviziju.na koga god su digli frku,taj je i pobegao i nikad ga nisu pronasli.jedni od njih su:marko i mira milosevic,radulovic,karic,sarici td.

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:07:42)

Političari, najveći tajkuni

Bravo za tekst Dragane. Političari u saradnji sa pojedinim medijima, stvorili su krivce za sve, a to su "tajkuni","nacionalisti" i svi drugi osim njih. U suštini najveći profiteri ove nekada države Srbije su upravo ti političari,koji to ustvari i nisu, već su najobičnije šićardžije i secikese. To podseća na onu priču kada lopov viče iz sveg glasa: "drž`te lopova"! Za to vreme okolne države, koje nam i ne misle dobro, stavljaju potomke ovog naroda u robovski položaj. Dokle?

pošalji odgovor

covek sa klupe [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:19:51)

kooooci bre Dragane izginusmo!!!!

Kako to postovani gospodine ,borcu protiv zlocina nad Srpskim narodom,preskoci temu UN i rezolucija,samo me to interesuje??
Da nisi ,,ponovo"postao deo jata ,,korumpiranih skotova",kako ti kazes????

pošalji odgovor

he [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:24:17)

Reakcija

Svaka cast majstore! Pretpostavljali smo da ce se ovo dogoditi. Pod ovom vlascu Srbija se zaduzila vise nego pod prethodne tri, dok privreda nikad nije bila u jadnijem stanju osim mozda pod bombama. Njima nikakva borba protiv korupcije ne moze da pomogne, jer oni su sami njen centar. I danas se kuckam u glavu zbog petog oktobra, kakava katastrofalna greska.

pošalji odgovor

Михајло [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:25:21)

И послије ТитаТито...

Свака част Зоране, све јасно у три реченице...

pošalji odgovor

Joe [neregistrovani] (11. 09. 2010, 17:36:50)

tuzno ali istinito

Upravo tako sazeto i jasno. Nazalost kod nas vecina naroda
ne zeli to da vidi, ili
ne moze da vidi, ili u najboljem slucaju razmislja kako da se uvali da radi za tog slovenca, talijana...
Dok god je ljudima u Srbiji vaznije ko ce biti na farmi od toga koliko ja kao privatnik placam porez ili kao pojedinac i sta dobijam za to, kakve su sanse za privatni biznis... vladace nad nama oni koji su pametniji.

pošalji odgovor

Anonymous [neregistrovani] (11. 09. 2010, 19:26:31)

Upravo tako

Svaka čast na komentaru.

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 19:28:12)

hm, hmm u sunce ti,...

da igramo tapke, ja slicice fuzbalera, a ti tikete Maxi, Tempo...??

pošalji odgovor

Lune [neregistrovani] (11. 09. 2010, 19:31:42)

nisu *propali*

nego svesno unisteni, opljackani...a, ostatci predati na upravljanje *gradjevinskoj mafiji*..

pošalji odgovor

Токарев [neregistrovani] (11. 09. 2010, 22:08:34)

Има истине

Све су продали хрватима и словенцима преко Млађа и другова. Деструкција је свуда на делу.

pošalji odgovor

MKM [neregistrovani] (11. 09. 2010, 22:22:54)

Poziv

Coveku sa klupe poziv u krugu 32,znaci predgradje na pice,sto i klupa cekaju...pozdrav...

pošalji odgovor

dika zecevic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 23:08:23)

nisi placenik,ali

nisi placenik,ali mi slabo udaras na miska,ko na njega udari,nema ga u maksij,kioscima...prema tome nije da ih nesto i pljujes,ali ja te gotivim i uvek prvo otvaramtvoje kolumne i citam samo press...

pošalji odgovor

Dragorad [neregistrovani] (12. 09. 2010, 00:04:59)

Sloba

Sloba ili Slobo je nebitno ,bitno je da sam pun ko brod,i da živim u sretnoj i dobro organizovanoj državi ,gde smo svi sretni ,zadovoljni,i gde prvreda radi,i svi smo zaposleni.
Gde omladinu čeka posao kad završi fakultet,a poštovanje i hrišćanska ljubav vlada u društvu koje nam je stvorio SPS,DS,G17,PUPS,LDPitd
Naš narod kaže možete koliko hoćete ,ali ne i dokle hoćete

pošalji odgovor

Sreja 015 [neregistrovani] (14. 09. 2010, 11:08:59)

Bravo majstore

Svaka Ti je na mestu.Sto pre Delta propadne,pre ce drugi progledati.Vucko kao ne zna kako je saradjivati sa Deltom i kako se ulazi u Delta markete.Svima na nos izadje saradnja sa njima. Bolje tri-cetiri veca nego jedan veliki.U te iste lokale uci ce drugi,koji ce opet zaposliti ljude,ali ce placati dobavljacima.

pošalji odgovor

За конфискацију и национализацију! [neregistrovani] (14. 09. 2010, 17:43:41)

Ко је нама гори непријатељ?

Ако су тако честити и способни ти "наши" тајкуни, нега се без страха подвргну провери порекла имовине. Мени су разбојници који су се богатили док је Србија скапавала и грцала у беди, шпекуланти који у 21. веку изазивају вештачке несташице основних животних намирница (млеко и бутер) гори непријатељи од Кларка, Блера и Тачија заједно. Са спољним непријатељем знамо барем како, чак и када немамо снаге, а шта са крвопијама које су канцер у нашем телу? Велики нам је Његош одавно поручио:
"Не бојим се вражијега кота,
нека га је ка на грани листа,
но се бојим од зла домаћега."

pošalji odgovor

Zoki [neregistrovani] (14. 09. 2010, 21:45:08)

Daj bože!!!

Da dođu Slovenci i Hrvati, ali što pre.
Radim za Slovenačku firmu i imam platu 950 eura.
Za isti posao u srpskim kompanijama ljudi su plaćeni duplo manje.
Veseo sam, zadovoljan, svaki dan mi sa osmehom počinje...
Neka i radnik zaradi za dostojanstven život, ne mora i najmanji gazda da ima džip i jahtu, na žalost ovakvih gazda je mnogo, da kažemo velika većina, plaćaju radnike 200 eura, od njih očekuju nemoguće a bezobrazno su bogati i rasipnici, ako nećeš idi kući ima mnogo nezaposlenih koji hoće da rade za mizeriju koju nudim, klasična priča...
E zato se manite izlizane demagogije koja nije ništa drugo do nacionalističko puvanje uz vetar, cenim svakog poslodavca sa kojim je zadovoljan pre svega njegov radnik!
Što pre da sve Srpske firme pokupuju stranci, vreme je da radnici počnu dostojanstveno da žive.
A što se tiče Miškovića, Beka, Đorđevića i ostalih derikoža... nacionalizacija pa prodaja strancima, nije srbin za gospodara.

pošalji odgovor

goca [neregistrovani] (15. 09. 2010, 12:23:14)

slazem se

Manje vise si u pravu Vuccko. Sustina je bitna.

pošalji odgovor

Župan Raški [neregistrovani] (16. 09. 2010, 11:45:38)

Prva SRPSKA televizija

SVE SE RADI UZ POMOĆ TELEVIZIJE.
Zakon je regulisao ko sme da koristi u svom imenu NACIONALNA IMENA i pojam SRPSKI, zato mislim da iz FOKS-a nisu konsutovali dobre pravnike kada su dabvali ime za TV.
Zna se šta znači pojam PRVI SRPSKI - ustanak, dobrovoljci, divizija,...
Ime će im ostati , jedino ako ove dosadašnje TV nisu bile Srpske , nego nekog drugog naroda - Jugoslovenskog, Albanskog, Hrvatskog, Crnogorskog,...

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (25. 09. 2010, 16:15:33)

izmišljaš prodana dušo

slovenci i hrvati te kupili za užinu. Oni stavljaju našu omladinu u ropski odnos.

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Kolumne
Strategija

09. 02. 2012

Strategija

Već nekoliko godina se, u akademskim krugovima, govori o strategiji razvoja visokog obrazovanja u Srbiji, ali se ništa ne dešava. Proces ide sporo, a odlučniju akciju u trianglu ...

08. 02. 2012

Iluzionisti

08. 02. 2012

Šešir ranjenog orla

08. 02. 2012

ESEJ - Marko Prelević
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date