Kolumne

BEOGRAD 17. 01. 2009

Dragan J. Vučićević: DOSTA ZLOČINA!

DEBELI PRASCI SRPSKE EKONOMIJE

Da biste razumeli aktuelnu srpsku ekonomsku politiku morate se vratiti stripu „Alan Ford".

Dragan J. Vučićević

Sećate se, valjda, u tom legendarnom crtanom štivu, na kome je stasala i moja generacija, finansije Njujorka vode tri „gradska oca" koja likom neodoljivo podsećaju na podgojene prasce. Kad god im zafali novca, ta tri debeljka oglobe sirotinju, povećaju poreze, namete i takse, a najgenijalniji izumi su im „porez na čisti vazduh" i „taksa na registraciju trotineta"...

E, ovo što se danas dešava u vrhu srpske vlasti neodoljivo podseća upravo na to. Ovi što danas vode srpske javne finansije rezonuju upravo kao oni prasci iz stripa. Kad god im zafali za njihove guzice, oni podignu poreze, akcize, takse, kad god ne znaju šta će drugo, oni oglobe sirotinju raju. Samo još da se sete, pa da nam uvedu i „porez na vazduh"...

Evo, videli ste na današnjoj naslovnoj strani - ekonomski genijalci iz Vlade Srbije smislili su da podignu akcize na gorivo i da ih odmah, unapred, usklade sa inflacijom planiranom za celu 2009 (?!?!). Pa ćemo tako, već od sledeće nedelje, litar benzina umesto 72 plaćati najmanje 83 dinara! Pri tom, cena sirove nafte na svetskim berzama pala je na najniži nivo u poslednjih nekoliko godina, ali Srbi će plaćati skoro 20 odsto skuplje gorivo?!

Čista bolest mozga! Isti ti šifrovani, dinkićevski eksperti smislili su, najpre, onako ničim izazvani, da jednostrano primene SSP ne bi li se umilili Oliju Renu i ostalim EU firerima. Pa onda, kada su izračunali da će smanjenje carina isprazniti već poluprazan budžet, krenuli su da nemilosrdno reketiraju i građane i privrednike Srbije. Ne razumeju, neslanici neslani, da će takvom politikom ubiti sve one koji još uspešno privređuju u Srbiji, da će bez posla ostaviti na stotine hiljada ljudi, da će na kraju morati da uvedu i „porez na trotinet"...

Naš najveći problem jeste, ljudi moji, u tome što nam državne finansije vode oni koji nikada u svom životu nisu vodili ni trafiku. Dinkić, Cvetković, Đelić, Dragutinovićka, Kalanovićka... Pa, niko od njih nije proveo ni jedan jedini radni dan u proizvodnji, niko od njih nije vodio nijednu ozbiljnu firmu, niko od njih nikada nije isplatio plate za više od 20 ljudi. Sve su to „knjiški moljci", ekonomisti-teoretičari koji na nama, kao na kakvim kunićima, vrše eksperimente.

Jao nama, sa njima takvima...

Dragan J. Vučićević

komentari (47)
pošalji komentar

anonymous [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:25:47)

Dinkic pa Dinkic...

Zasto je u vek Dinkic u prvom planu kad skupstina ima 250 poslanika 25 mistarstva Jednog predsednika Tadica i prvog mistra Cvetkovica!Ako je taj Dinkic lopov zasto ovi cute i zasto ga podrzavaju?
Nije vljda da je Dinkic kriv i sto je poledica na ulicama...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Dinkic pa Dinkic...

Ostoja, NBg [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:37:03)

Sve tacno osim adrese!!!

Sve u tekstu je apsolutno tacno osim jedne "sitnice". Nije G17 prava adresa. Prava adresa je DS i njen predsednik. Zasto g. Vucicevicu, to precutujete. Plasite se? Kazite koga. Branicemo Vas. Jedini nacin da ne udjete u grupu onih koje nazivate "korumpirani skotovi", jeste da pisete hrabro i istinito o najjacima.

pošalji odgovor

MeLosh [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:41:58)

Dobro jutro

"Naš najveći problem jeste, ljudi moji, u tome što nam državne finansije vode oni koji nikada u svom životu nisu vodili ni trafiku. Dinkić, Cvetković, Đelić, Dragutinovićka, Kalanovićka..."
Kako Vuce? Pa zar nisi pisao da ti iz G-17+ imaju program za izlazak iz krize... Samo da se Slobo skine...Uci ce 6 milijardi dolara i teci ce med i mleko.
E, moj Vuce, uslo je 30 milijardi dolara ali ih je pojela maca. Bila je mnogo gladna, Macici nisu ni videli te pare jer jos nisu progledali, a pored nasih novinara i nece skoro. Cini mi se da progledavas na jedno oko...?
Dobro ti jutro, Kolumbo, i srecna ti srdzba, junace.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Dobro jutro Re:Dobro jutro

Draganica [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:43:24)

Zivotinjska farma jednakijih

Gosn Dragane,
kratko i jasno. Nije to "Alan Ford" nego ZIVOTINJSKA FRAMA od Dzordza Orvela!!!
Sele 3 svinje da budu jednakije medju jednakima! Oterali gazdu coveka i pocele same da vode farmu! Sve zivo izrabljivali dok su mogli.. na kraju je jadni konj koji je najvise doprinosio, od nehranjenja i nebrige, zavrsio u sapunu!!!
Ali, gosn Dragane, jeste vi u pravu. Jesu oni knjiski moljci koji dana u proizvodnji nisu videli, a kamoli ruke ocrnoli sa uljem. Ali oni takvi, tunjavci nesposobni bez one stvari i zuba, najvise tako odgovaraju ovim (njihovim) hraclijama u Briselu! I nad popom ima pop, rekao bi nas narod!
Nego, mene brine sto Vi (licno Vi i pojednini novinarcici-Sveta konkretno) u Press-u uvek njima dunete vetar u jedra, kada trebate da dunete tornado da ih "potopimo" za navek! Vi im uvek u predizbornim kampanjama date vestacko disanje i spoljnu masazu srca dok oni ne prodisu samostalno!.. e to Vam Dragane J Vucicevicu nikako ne valja!
A neki od nas to pamte!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Zivotinjska farma jednakijih

OTPOR POZAREVAC NE MIRUJE [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:51:10)

Re:Dinkic pa Dinkic...

Zato sto su i ostali isti kao i on . Dripcine , koji su unistili Srbiju vise nego Turci za 500 godina , vise nego Nemci za 4 godine rata i komunisti za 50 godina vladavine .

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Dinkic pa Dinkic...

Gaga Gagić [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:53:24)

.....

E moj Vučko,

najbolje bi bilo kada bi se "expertima" dalo da žive od plate koje ljudi zarađuju u Lebanu ili u Šumskom kombinatu iz Kučeva...tada bi im bilo sve jasno...

pošalji odgovor

BONACA [neregistrovani] (16. 01. 2009, 22:55:40)

Re:Zivotinjska farma jednakijih

Strucnjaci za ozivljavanje politickih mrtvaca .

pošalji odgovor

igor, novi beograd [neregistrovani] (16. 01. 2009, 23:09:09)

100% istina

svaka cast autoru ovog teksta za 100% istinit clanak. na zalost, ekonomiju i zemlju nam vode "strucnjaci" koji samo misle da uvecavaju svoje bankovne racune otimajuci od napacenog i osiromasenog naroda. samo mi nije jasno dokle ce to vise ovaj narod da trpi i gleda, sta je vise potrebno da nam se desi da bi takvim izrodima pruzili ono sto jedino zasluzuju a to je narodna pravda, motka!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:100% istina

anonymous [neregistrovani] (16. 01. 2009, 23:13:05)

kad budu izbori

potsetićemo te šta si pisao u kolumnama u zadnja 2 meseca. Majstore otkad sad fireri eu a kad su izbori onda su svetla budućnost. Dobrim delom ste ih i vi iz pressa doveli na vlast seti se toga

pošalji odgovor

milutin [neregistrovani] (16. 01. 2009, 23:18:14)

Lose dijagnoze bolesti drustva...

Znate šta je problem sa Srpskim novinarima i novinarstvom u celini.

Oni naprosto ne znaju da odrede dijagnozu srpke bolesti, to jest društva.

Kad nema tačne dijagnoze, nema ni leka, ili je lek porešno i paušalno odabran.

Znaju li dijagnozu naši političari ? Neki znaju, ali nemaju motiv da je leče, jer im izgleda više odgovara da vladju bolesnim no zdravim društvom.

Šta je u stvari bolesno tkivo u društvu Srbije ?

Sistem rodjaci, koji još od 70-tih godina ostaje neprikosnoven u vladanju društvenim odnosima, a niko ne haje za njegovu neefikasnost, važno je samo našoj političkoj kwazi eliti da on ne podrazumeva nikakvu odgovornost onih koji vladaju bez ikakvih rezultata. Naprotiv, ti nikakvi rezultati ih guraju sve više u vrhove vlasti.

Eto dijagnoze, ali kako svi znamo srbija nema društveni politički ni grasjanski konsenzus da se tu išta menja.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (16. 01. 2009, 23:41:18)

Mozda ih zasluzujemo

Kakav nam je izbor, takva nam je drzava, a mislim da je nevazno za koga se glasa. Politicki ringispil traje vec 20godina i razni "spasioci i vodje" spasavaju jadnu Srbiju i njen glupi narod od nje same. Kazem namerno glupi narod jer ni u jednoj zemlji na svetu nemozes nekaznjeno da krades,kraduckas, otimas i jos budes uvazeni gradjanin i uspesan poslovni covek, ugledan clan drustva. Obrazovane ne bih spominjao jer isti u vecini imaju od obrazovanja citanku iz osnovne i magistraturu na asfaltu... Narod gleda, bira, tracari i kao bezuba baba preti da ce izjesti komad zilava mesa. E kad baba pojede meso i Srbiji ce biti bolje! Ovde je sado-mazo kombinacija u punom sjaju: Ne mogu nam ukrasti i poniziti nas, koliko mi mozemo trpiti i cutati. Srecno Srbijo!
Koliko vas koji se javljate ovde razmislja da napusti ovu zemlju i koliko bi vas otislo da mu se ukaze prilika? Okrenite se oko sebe i videcete da ih vise bezi sad, nego kad je bio rat. Zalosno, ali istinito...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Mozda ih zasluzujemo Re:Mozda ih zasluzujemo Re:Mozda ih zasluzujemo

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 00:19:25)

Tata iz daleka


Ne moze Dinkic sam da izglasa jednostranu primenu SSP, nema magicnih 126 poslanika.
Radikali i DSS su se ubili za govornicom da objasne posledice ovakve politike, ali nije vredelo.
Stigla alternativa spolja, ocigledno da nasa vlast ima svoje mentore.
Vi u stvari placate skuplje gorivo da bi ste mogli da kupite Zaru i Nike bez carine.
Pa vam dodje na isto.

pošalji odgovor

Draganica [neregistrovani] (17. 01. 2009, 00:33:01)

Re:Mozda ih zasluzujemo

Nije tacno da nam je izbor los!.. izbor je silom los! Kvalitetni i pravi ljudi NE MOGU DA DODJU DO IZRAZAJA OD OVIH gamadi koji su predodredjeni da uniste Srbiju i kvalitet! Oni imaju medijski prostor, oni imaju glavnu rec, oni su glavna atrakcija svuda!.. kad bolje pogledas, ne mozes ni da predjes sa jednog kraja na drugi kraj grada a da politika na celu sa nekvalitetnim ljudima nije upletena!.. pocni da pricas o kulturi, zavrsices na politici!
Srbijom vlada najgori tres, a kvalitet je ili prebegao ili nema trenutno snage i motiva da se izbori i predskaze siroj masi!..

Ali polako to vreme prolazi i bude se neke nove nade sa malo vise petlje i svesti i savesti o sebi, svojoj porodici, zemlji, drzavi, naciji!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Mozda ih zasluzujemo

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 00:51:56)

Eh, Vucko

Koliko si ti svemu doprineo navijajuci za zute da bi sad shvatio da su debeli prasci?! Navijao si da se formira zuta koalicija, koja je ovaj narod plasila devedesetim, a spojise se njima. Jesmo li te zvali da stanes na nasu stranu. Zasto na pr. ni jednom nije se vase visocanstvo pojavilo na protestima za Vucica gradonacelnika. Zasto i bar sada ne posetis subotom u 17 h Trg Republike. Video bi da mala grupica mladih ljudi ne predaje se tek tako. Pa, mogao bi preko Pressa pozvati gradjane da s pridruze. Dakle u tvojim je rukama da se nesto promeni, odu debeli prasci.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 00:56:18)

Prasac je samo jedan


U pomenutom stripu bio je i jedan nadrndani patuljak Bob Rok, na koga mi ti najvise licis.
Samo nisi toliko bistar.
Kako je molim te Dinkic kriv za jednostranu primenu SSP, da nije on predsednik i premijer?
Da nije njegova stranka vlasnik svih 126 mandata?
Kao svaka poltroncina, udaras na Dinkica kad mu je odzvonilo, i od tebe i takvih mi je muka.
Za razliku od sveta, kod nas ne postoji nezavisno novinarstvo nego likovi poput tebe sede po redakcijama i piskaraju drustveno pozeljnu istinu.
I ukoliko nisi sam sebi svrha, ne znam cemu ovi tvoji tekstovi.
Sta je ovo, labudova pesma za Dinkica, a sledeci put ces da odsviras uvertiru za onog polupismenog grobara?
A cinjenica je sledeca: Da bi uvoznicki lobi natrpao jos para u dzep ukidamo carine, da bi tvoj gazda prodao jos Nike patika bice skuplji benzin, a po inerciji i sve ostalo.
Domaca proizvodnja ode u propast, taman da on dokupi sta jos nije stigo...
Otvaramo se prema svetu, samo steta sto smo gologuzi.



pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Prasac je samo jedan

Draganica [neregistrovani] (17. 01. 2009, 01:19:36)

Re:Mozda ih zasluzujemo

Nije tacno da nam je izbor los!.. izbor je silom los! Kvalitetni i pravi ljudi NE MOGU DA DODJU DO IZRAZAJA OD OVIH gamadi koji su predodredjeni i iskolovani spolja da uniste Srbiju i kvalitet! Oni imaju medijski prostor, oni imaju glavnu rec, oni su glavna atrakcija svuda!.. kad bolje pogledas, ne mozes ni da predjes sa jednog kraja na drugi kraj grada a da politika na celu sa nekvalitetnim ljudima nije upletena!.. pocni da pricas o kulturi, zavrsices na politici!
Srbijom vlada najgori tres, a kvalitet je ili prebegao ili nema trenutno snage i motiva da se izbori i predskaze siroj masi!..

Ali polako to vreme prolazi i bude se neke nove nade sa malo vise petlje i svesti i savesti o sebi, svojoj porodici, zemlji, drzavi, naciji!!!

pošalji odgovor

Mirko_212 [neregistrovani] (17. 01. 2009, 01:21:58)

DINKIC NOBELOVAC

Rado bih Dinkica predlozio za Nobelovu nagradu,zasluzio je 100%.Sve je u Srbiji sam uspeo da opljacka i upropasti,pozatvara fabrike a ljude izbaci na ulicu.Da nije njega ziveli bi bolje od Svedjana.To je genije kome ne moze nista ni Vlada,ni Sef drzave,ni Skupstina,Akademija nauka i ostala boranija za njega ne postoje.Ja mu se divim i postao sam njegov fan.Kurir bi sutra zatvorili da nije Dinkica,pa o cemu da pisu onda?!Ah da,prvo je upao u Narodnu Banku sa kalasnjikovom i opljackao je pa onda celi bankarski sektor Srbije.Sad niti imamo Narodnu banku,niti bankarski sektor,pare drzimo po slamaricama,neki sto imaju malo vise nosili su na Kipar ali je i tamo otisao Dinkic i pokrao sve miljjarde dolara koje su generacijama mukom sticali.Kad jedan covek sve to moze da uradi ostali nobelovci mu nisu ni do kolena,on je genije.Molim da se za njegovu genijalnost pokrene postupak za kandidovanje,mislim da je zasluzio Nobelovu nagradu za svoju genijalnost.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:DINKIC NOBELOVAC

Vujke [neregistrovani] (17. 01. 2009, 01:27:36)

Re:Mozda ih zasluzujemo

Da mislim da mudro zboris. Mi zasluzujemo ovakvu skupstinu, ovakvu vladu i ministre, ovakve privatnike, bankare, vladajuce i opozicionare, gradonacelnike i direktore javnih preduzeca, tv kiceraje i grand parade, operacije trijumfa nad srbijom i domace serije za koje su spanske klasa. Onda zasluzujemo i ovakve novinare kojima dodje iz d..... u glavu kada vetar pocne da duva u drugom pravcu pa moze i ta ista glava da nazebe. Da, sve smo to zasluzili, neki danas, neki juce a neki ce tek da nauce kako se to zasluzuje. Zanimljivo ce biti samo kako ce se krokodili ponasati kad se bara tokom ekonomske krize smanji. Bice ovde ove godine i vecih borbi. A valjda smo i to zasluzili.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Mozda ih zasluzujemo

Darko bgd [neregistrovani] (17. 01. 2009, 03:32:05)

Re:Prasac je samo jedan

bravo majstore, ziva istina...

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 05:34:38)

Re:Dobro jutro

Samo mala ispravka uslo je preko 55 milijardi dolara... Tuzno ali istinito, iako se sa tekstom slazem, autori tek sada pocinju da uvidjaju ono sto smo im pricali pre godinu dana.
Valjda su mislili da to pricamo iz zlobe...

pošalji odgovor

Maljevic [neregistrovani] (17. 01. 2009, 08:23:00)

kako jao s nama takvima

kako jao ??? Pa ovo je sve pozorisna predstava i svi vi imate svoje uloge. Kao ajde sad da kukamo, da se iscudjavamo. A cim krene prica o izborima i vi gospodine kolumnisto cete krenuti u istu pricu kao svi, eto DS vodi, za njim ide Kostunica, cekaj ne, u stvari Nikolic preuzima inicijativu, Tadic se ne da, Radikali su tu, a evo ga i Velja, u osmoj stazi trci Ceda,....trka je zanimljiva, sad je Kostunica pojacao tempo, Tadic se opire.....i vi cete reci kako ne treba otvoriti UDBASKE dosijee jer nije u interesu drzave, da je Princ Karadjordjevic krao, da se usro, da ne zna srpski...........biracete i dalje iste ljude koji drze isti rezim,......

Srpski narod se eeej bre boji doktora, a ne direktora ili policije. Krenite u mozak, razbite UDBU i razne sluzbe, pa da vidis kako se onda direktori prasci da se urazume. Svi se iscudjavate a niko nema muda da kaze pravu stvar, da ide u centar.....Joj, toliko sam srecan sto sam napustio Srbiju....narod koji se pravi da je najpametniji, najhrabriji u stvari najvece kukavice i ulizice.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:kako jao s nama takvima

ja iz provincije [neregistrovani] (17. 01. 2009, 08:30:44)

a moglo je bolje

Pogodi nas ono - "imao pa nemao". Imali smo sve. I društvo i zakone istatus u Svetu. Imali smo i demokratiju ( ali ne Demokratiju). Vladao je narod, a vi ste ga napravili nepismenim pa ste vladavinu hteli da date Tehnokratama i Birokratama iz evropske i sveteke prestonice. Oni su se obogatili pa će i nama doneti bogatstvo. Niste hteli ni da ginete u ratovima i sa puškom u ruci. Sada ćete umirati gladni i bosi.
A moglo je bolje. Ali što da ja o tome pišem. Mi komunisti smo apolitični. Bili smo na vlasti 40 godina. Sada gledamo vas. Srećno vam bilo.

pošalji odgovor

ema [neregistrovani] (17. 01. 2009, 09:18:13)

Re:Re:Mozda ih zasluzujemo

Mislim da nije baš takno da kvalitetni ljudi ne mogu da dođu do izražaja. Mnogi od njih ne žele da budu upotrebljeni i bačeni. Mnogo puta se dešavalo. I zato po cenu ovakve situacije ne daju sebe za sitne pare. Sa novinarima je drugačije. Oni se u sve razumeju. Prosto me čude kad pišu o tome da Dinkić i ostali nemaju nikakvog iskustva u privredi a oni sami, novinari, pokušavaju da vode državu. Verovatno imaju mnogo iskustva u tome.

pošalji odgovor

ultralaki [neregistrovani] (17. 01. 2009, 09:30:48)

pogresna bajka

I tako se mi poistovetismo sa novokomponovanom bajkom o tri praseta pobedise zlog vuka i zivile su sretno do kraja svog zivota.
Jesu li braca Grim bili vizionara Srpske sadasnjice???
Taj zlocesti zli vuk ( narod ) nastrado je jadan u jos nekoliko bajki ( secate se crvenkapice )!!!
Ma celog zivota su nas ucili da je vuk zao pa ko ce to sad da menja.
Bravo Vucko .

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 09:33:35)

Re:Re:Mozda ih zasluzujemo

Ja razumem da moramo da se povinujemo novom SuperHiku (iliti Mladjanu Kradjanu Dinkicu) jer bi nas njegovi politicki ocevi, americka bankarska mafija ponovo bombardovala. Ali gospodo svetski lihvari, ne mozemo da hranimo i vas i celu SuperHikovu partijsko-tajkunsku bratiju.

Mnogo je. Polipsacemo a onda nece nista ostati ni za vas. Krava mora ponekad i da se hrani a ne samo da se muze da ne bi crkla. Menjajte ga vi koji ste ga postavili jer mi za to nemamo snage, skoro da smo gotovi.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Mozda ih zasluzujemo

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 10:10:38)

poznavalac situacije

Ljudi!
Kad cete shvatiti da su najvece stetocine administrativni aparat Srbije,radi se o stotinu hiljada i vise zena i muskaraca,eto zasto dizu akcize,treba to sve zadovoljiti,novih radnji i robnih kuca je sve vise,treba biti u trendu.A raju ko sisa..pamet u glavu,i uvek budite svesni zasto nas reketiraju!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:E baš...

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 10:15:20)

Re:DINKIC NOBELOVAC

Apsolutno se slažem sa tvojim konstatacijama o "uspesima" Dinkića. E sad, da li je on genijalac...to je malo upitno. Po mom mišljenju on je samo dobro pripremljen za zadatak koji ima da obavi i on to uspešno radi. On i Đelić imaju zadatak da unište ekonomiju, Tadić je kao ministar odbrane uništio vojsku, sada je dobio drugu direktivu....NVO imaju za cilj obrazovanje ( sa onim već bivšim Gašom Kneževićem) i crkvu....i tako dalje.Simptomatično je kako su sve te katastrofe u našim životima proizveli ti tzv. povratnici eksperti iz inostranstva i njihovi sledbenici. Da je pre desetak godina trebala smena vlasti,u svakom slučaju jeste,ali marionete koje su je preuzele totalno će uništiti i našu zemlju i naše živote.Zaista bih voleo da grešim.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:DINKIC NOBELOVAC

Aca [neregistrovani] (17. 01. 2009, 12:16:15)

Re:Re:DINKIC NOBELOVAC

ne gresis!
ja samo mogu da kazem da je ovaj narod glup mnogo...mnogo ..i previse glup...ovo moze da trpi samo glup naord..

pošalji odgovor

raspolozen_016 [neregistrovani] (17. 01. 2009, 12:22:46)

Iako mislim sve najgore o Draganu Vucicevicu ...

konstatujem da je ovoga puta apsolutno u pravu.
Sto ne znaci da nije udbas i DB agent, kakva je jedna trecina novinara u Srbiji.
Zahvaljujem.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 12:31:40)

Re:kako jao s nama takvima

Super tekst

Srbiju jos vodi komunisticki olos i zato je to tako pa neka vam je sretno.

pošalji odgovor

Vesna [neregistrovani] (17. 01. 2009, 12:39:08)

Re:E baš...

Ja se slažem sa tobom da nije moguće "zadovoljiti stotinu hiljada i više žena". I muškaraca. Ko kaže da je to moguće - laže. Nezadovoljstvo je narastajuće, stanje kritično, a niko ništa ne radi . Samo se piše ...ovde po Press-u....

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (17. 01. 2009, 14:43:02)

Boris nema altermativu!

Tvoje reci Vucko,tada si me razocararao jer si izgubio kredibilitet bilo koga kritikovati!Stao si na neciju stranu!

pošalji odgovor

napaceni [neregistrovani] (17. 01. 2009, 18:28:49)

Re:Re:Re:Mozda ih zasluzujemo

Ne bih nista vise dodao na onaj prvi komentar sto sam napisao i dalje mislim da nam je buducnost crna jer ovo je Srbija bre! Citirao bih naseg nobelovca Ivu Andrica citatom iz proklete avlije: "Ako hoces da znas kakva je neka drzava i njena uprava, i kakva im je buducnost,gledaj samo da saznas koliko u toj zemlji ima cestitih i nevinih ljudi po zatvorima, a koliko zlikovaca i prestupnika na slobodi. To ce ti najbolje kazati." To je napisao za doba komunizma ciji je savremenik, aludirajuci na goli otok i druge kazamate, pa smo videli kako smo prosli. E sad sto ova poruka i danas ne izgleda bajato vec sveze kao da je sad napisana, zapitajte se sta to znaci i kud nas MOZE odvesti ne cinjenje i pasivnost. To je odobravanje svega sto se desava. Pa u Srbiji je i kupovina hleba u pekari politka.

pošalji odgovor

Tabanovic-Vijorovic [neregistrovani] (17. 01. 2009, 18:50:42)

Nije bas sve tako crno

Ziveli smo mi prilicno raskosno u Srbiji samo sto mnogi toga nisu svesni.Mora malo da se pritegne da se ta generacija neradnika nauci dab radi.U krizi nema biranja posla vec se radi i nesto drugo.
Svi bi hteli svoje debele guze da uvale u fotelje i daprimaju debelu platu.
Od ovih mastiljara, sto navedoste ,ipak je Cvetkovic jedan od boljih.
Ne slazem se sa vama da je nesposoban.Mozda ni Dinkic nije tako los.Videcemo.Vreme ce pokazati.
Zato se strpite i orno na posao.

pošalji odgovor

istina [neregistrovani] (17. 01. 2009, 20:30:43)

znanje..

Covece kad procitas sve komentare tek onda vidis gde zivis. U kakvoj drzavi a jos gore ssa kakvim sugradjanima. Svi se u sve razumeju i svi znaju sve. Gde ko ruca, gde pije kafu, sta radi na poslu a za sebe misle da su bogom dani. Nisu bili ni van drzave a znaju kako izgleda pola sveta....
A sto se tice komentara za napisan tekst gospodina Vucica (citaj, mlako novinarsko piskaralo), samo moze da se prokomentarise, razumete se u ekonomiju ko Marica u kriv q...
Ljudi pamet u glavu a mozak u sirinu....

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2009, 21:45:14)

Demagozi

Au što volim ove "parolaše" u fazonu "Ajmo ljudi da ćutimo,da radimo i da zapnemo, o-ruk!" Za sve njih nagradno pitanje: Da li znaju srpsku firmu bilo u državnom bilo u privatnom sektoru gde će novozaposleni-bez obzira na stručnu spremu da dobije pismeno nešto što se opis radnog mesta? Onaj pravi opis radnog mesta a ne "mrtvo slovo na papiru" u 10,20,50 tačaka koje treba da ispuni (i NIŠTA osim toga) kako bi zaradio .... din / eur. Tu počinje ono što se zove red,rad i disciplina gde se tačno zna ko šta radi i za šta odgovara-hijerarhijski. Sve drugo po sistemu "svi se rade" (jer valjda u sve i svašta treba da se bude upućen ali ne i osposobljen) kao rezultat ima stvaranje jednog krajnje zapuštenog obora koji se nekada zvao Srbija.

pošalji odgovor

meks [neregistrovani] (18. 01. 2009, 21:20:09)

Stručnost ispred politike

Lepa kolmuna podseti me na onaj vic kada su naši političari otišli da vladaju Afrikom. Sledeći dan nakon zasedanja poskupeo je pesak :)

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (19. 01. 2009, 10:35:09)

Gic, Gic...

Da si ti meni živ i zdrav, firme vazdušarinu odavno plaćaju u okviru poreza na nekretnine, posebna stavka, zavisno od površine gradskog zemljišta koju zauzimaju.A sve što se dešava u ovoj Srbiji
ovaj narod zaslužuje jer se boji svih na vlasti, počevši od kontrolora parkiranja novoizraslih firmi koje su otele javnu imovinu bilo da su parkinzi ili groblja.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (20. 01. 2009, 07:18:19)

Re:100% istina

G. Dragane,zamisli scenu : Sedi Sarancic a oko njega izvanredni zeleznicki inzinjeri ! A Sarancic nikada nije cuo za zeleznicu.Tako se kaze kada bi se proverilo njegovo znanje .Sedi covek za komandnim stolom i nezna sta da progovori! Sta da naredi iskusnim zeleznickim inzinjerima...Da bi ga zezali neko mu predlozi da kupi voz preko butika.I Sarancic pita Velju koji mu odobri a da nije dobro cuo o cemu se radi.Lele,uskoro nastala bruka ! Mica kafe kuvarica na pijaci u kasapnici videla da je taj isti voz jeftiniji.Okrivise Micu sto to nije ranije znala i dojavila.Spasio je Mile konobar jer mu je rodjak iz Hrvatske javio da su isti voz hrvati platili tri puta jeftinije.Mici spao kamen sa srca.Zaboravise na Micu a taman je htela da predlozi da te vozove pravi GOSA iz Palanke.Dobro sto ne rece jer jedan zeleznicki ljubitelj iz vlasti cuo da ima dobrih i jeftinih vozova u jednoj stolarskoj radnji.Samo da je pronadje !

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:100% istina

Era [neregistrovani] (20. 01. 2009, 16:00:19)

Minimum pet godina u proizvodnji

Trebalo bi propisati uslov za ministarsku funkciju, najmanje pet godina rada u struci u proizvodnom preduzecu, o predsedniku Vlade da ne govorim. Jer, ko zna kako se rukovodi preduzecem, znace da vodi i drzavu.

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (21. 01. 2009, 04:54:41)

dinkic

dinkic je za srpsku ekonomiju ucinio toliko mnogo isto onoliko koliko je hitler ucinio za nemacku u 1944 i 1945 stoga dinkica za narodnog heroja

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (21. 01. 2009, 15:01:08)

Pucanj

Puca mi oko, da ne kazem nesto drugo, za nasim politicarima i ekonomostima al' brate, ovaj sto misli da je novinar je tenkre na kub. Takv moroncine majke ne radjaju cesto. Kad mu dodje vreme da baci kasiku, treba ga turiti u formalin kao cudo prirode - covek sa klozetskom soljom umesto glave...

pošalji odgovor

milosh [neregistrovani] (23. 01. 2009, 00:49:41)

Re:Dobro jutro

slazem se za sve pomenute sem za djelica. Decko, djelic je predsednik credit agricole bankarske grupacije za celu istocnu evropu, jedan medju 5 evropskih ekonomista zaduzenih za investicije, covek koji je svojim radom i zalaganjem uspeo u zivotu. On kao direktor pomenute grupacije ima platu oko 30000 evra, da li mislis da mu je stalo da pokrade jos koju vise. Po mom misljenju, on je jedino ispao glup sto se uopste vratio u Srbiju da pomogne. To ga je kostalo braka, a mi to ne znamo da cenimo, vec ga svi pljuju kako god stignu dok ga svi ostali u evropi postuju i cene.

pošalji odgovor

Strahinja Kovacevic [neregistrovani] (23. 01. 2009, 02:23:09)

Pozdrav velikom novinaru a malom coveku

Nije moguce da ovaj dojucerasnji buduci ambasador iz Ceske kritikuje vlast.....
Emoj Dragane.......
Pozdrav iz Salzburga

pošalji odgovor

Palestinac [neregistrovani] (23. 01. 2009, 14:43:40)

Otimaju o siromašnih a daju bogatima

Meni dotični više liče na ostale negativce koji su se sukobili sa "cvećarnicom". Palma neodoljivo podseća likom na Velikog Cezara, a i voli egzotične životinje, baš kao on. Ministar Dinkić filozofijom života nastavlja delo Superhika, držeći se gesla: "Otimam od siromašnih i dajem bogatima". Kao i Superhik, najviše se bavi gasom.

pošalji odgovor

za istinu... [neregistrovani] (25. 01. 2009, 14:25:21)

Re:Re:Dinkic pa Dinkic...

Komunizam je jedini koji je izgradio Srbiju i napredovao,a srbijanska demokratska banda je to sve profuckala!Tako pisi ti srbijanac iz Pozarevca-istinu !!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregistrovani] (26. 01. 2009, 07:55:08)

Re:Re:100% istina

Kada se pročita pisanije pod šifrom ,, 100% istina ,, je odraz naše ekonomije.Na vrlo važna rukovodeća mesta postavljaju se osobe koje nemaju veze sa tom oblašću! Železnica je oduvek bila za pojedince ovako : - Posedi tamo neko vreme dok ti ne nadjemo nešto bolje !...Tako je uvek bilo.I taj koga je neko ugurao umesto da ćuti i ne trepuće napravi ršum od glupavih poteza.Izizetno slab sindikat mašinovodja pod komandom ovejanog julovca je totalno zakazao.

pošalji odgovor
Kolumne
Pismo predsedniku

31. 07. 2010

Pismo predsedniku

Poštovani gospodine predsedniče ...

27. 07. 2010

Crveno, pa crno

25. 07. 2010

Srpsko-hrvatski bajpas
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date