Fudbal
BEOGRAD 31. 07. 2010
PRESS
Zvezdina bruka košta osam miliona evra!
Crveno-beli će, ako ispadnu od Slovana, ostati bez prihoda koji bi garantovao plasman u Ligu Evrope! Samo od nagrade UEFA izgubiće 3,5 miliona evra, a ostaće kratki i za novac od ulaznica, TV prava, bonusa od „Gasproma"...

Bruka u sudaru sa prosečnim slovenačkim timom na taj način će dodatno otežati posao predsedniku Vladanu Lukiću i njegovim najbližim saradnicima da popune klupsku kasu, pošto dug crveno-belih, prema tvrdnjama čelnika giganta sa „Marakane", u ovom trenutku iznosi 22,3 miliona evra.
U slučaju da tim Ratka Dostanića ne napravi čudo u Bratislavi i anulira prednost Slovana, Crvena zvezda će ostati bez zagarantovanih 3,5 miliona evra kojim evropska kuća fudbala premira sve učesnike grupne faze Lige Evrope. Međutim, bruka u režiji Koromana i drugova tek dobija na značaju ako se zna da bi Crvena zvezda ove sezone lako mogla da naplati evropske uspehe i na druge načine.
Reč legendi
Savićević: Šokirao me poraz Zvezde!
- Nisam gledao Zvezdin meč jer sam u isto vreme gledao Budućnost međutim, jedan od prijetelja me je obavestio da Zvezda gubi u Beogradu što me je zaista šokiralo.
Binić: Potcenili smo Slovake!
- Igrao sam u Čehoslovačkoj, poznat mi je mentalitet tih ljudi i način na koji igraju fudbal. Mislim da smo svi zajedno potcenili Slovake.
Ljupko: Zvezda nije u takmičarskoj formi!
- Zvezda nije još fizički spremna i nije dostigla formu potrebnu za takmičenje. Smatram da bi i ljudi iz FSS trebalo da razmisle o pomeranju početka lige, pošto su Slovaci recimo već odigrali tri kola. Mislim da Dostanić nije pogrešio u postavci. (M. Č.)
Dolazak najtrofejnijeg kluba Slovačke u četvrtak uveče privukao je na najveći srpski stadion 40.826 gledalaca, što samo potvrđuje tezu da bi „Marakana" na narednim mečevima, pogotovo u grupnoj fazi, bila puna kao oko. Crvena zvezda bi, tako, na prodaji ulaznica, uz pristupačne cene, mogla da zaradi 1,5 miliona evra, a gotovo je izvesno da će posle meča sa Slovanom stagnirati i prodaja sezonskih karata. Do četvrtka crveno-beli su prodali 6.500 godišnjih ulaznica, a prema iskustvima iz prethodnih sezona očekivalo se da se do kraja avgusta ta cifra popne na, za srpske prilike fantastičnih 15.000 karata.
Zanemarljiva stavka nisu ni TV prava, pošto je marketing Crvene zvezde ovog leta uspeo da napravi proboj na tržište bivše Jugoslavije. Izvesno je da bi se televizijske stanice od Vardara do Triglava prosto utrkivale da prenose mečeve crveno-belih na punoj „Marakani", a bingo bi predstavljao sudar sa nekim od nemačkih klubova u grupnoj fazi Lige Evrope, jer su tamošnje stanice poznate po bogatom plaćanju prenosa. Takođe, eventualni neuspeh u dvomeču sa Slovanom, odraziće se i na sponzorske ugovore najtrofejnijeg srpskog kluba. Generalni sponzor „Gasprom" obećao je bonus od 200.000 evra za plasman u Ligu Evrope, a u Ljutice Bogdana nadali su se i premijama od strane „Hjundaija" i još nekoliko manjih sponzora. Sada je krajnje neizvesno da li će biti realizovan dogovor sa „Turkiš erlajnsom" i „Efesom"...
I igrači u minusu...
Ipak, najveći gubitnici mogli bi da postanu članovi sadašnje generacije najtrofejnijeg srpskog kluba. Kratka evropska odiseja verovatno će doprineti da emisari brojnih evropskih klubova u narednom periodu u širokom luku zaobilaze najveći srpski stadion.

Fudbal
09. 02. 2012
Čekaju novog Robija
„Gazeta delo sport" objavila da je sportski direktor „vučice" Valter Sabatini osigurao Jankovićev prelazak na „Olimpiko" u januaru naredne godine. Rimljana Majka perspektivnog ...
09. 02. 2012
Bogićević ulazi u trku
09. 02. 2012
Marjanović: Džomba mi je pretio smrću
08. 02. 2012
Filip Janković prodat Romi za tri miliona evra
08. 02. 2012
Piksi, Dejo i Robi među najvećim driblerima
08. 02. 2012
Milan čeka Juventus
07. 02. 2012
Mononukleoza je prošlost, spreman sam za teren
07. 02. 2012
Zvezdašima Kina obećana zemlja
06. 02. 2012
Janković srušio Lacio
06. 02. 2012
Čelsi ispustio 3:0 protiv Mančestera
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Jeremić sa Ban Ki-munom o situaciji na Kosovu
Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić sastao se danas u Njujorku sa generalnim sekretarom Ujedinjenih nacija Ban Ki- munom i nizom ambasadora država članica Saveta ...
09. 02. 2012
Još dva meseca pritvora za Stanišljevića
09. 02. 2012
Srpsko narodno pozorište otkazalo sve predstave
09. 02. 2012
PKS: Odluka MMF-a nije dobra poruka za investitore
09. 02. 2012
Vlada: Bez nastave sledeće nedelje
09. 02. 2012
Sala parlamenta prokišnjavala tokom sednice
09. 02. 2012
komentari (74)
pošalji komentarzile_rus [neregistrovani] (30. 07. 2010, 22:33:34)
molim da mi se komentar objavi
Izuzetno glup clanak. Prvo nije Zvezda izgubila od slovenackog nego od slovackog tima, a drugo ne 'kosta' Zvezdu 8mil, po vasoj proceni, ispadanje od Slovana vec ako se ne plasira u grupnu fazu. Ako ste vec hteli da blatite, mogli ste da napisete da ovaj poraz Zvezdu kosta 20-30mil jer bi u slucaju osvajanja Lige Evrope dobila toliko.
pošalji odgovorCar [neregistrovani] (30. 07. 2010, 23:13:09)
Zna se gde vam je mesto
Kup africkih zemalja ahhahahah
pošalji odgovorGrobar [neregistrovani] (30. 07. 2010, 23:20:26)
Volim Partizan!!!!!
Fudbalerima C.Zvezde pasce cijena???? Pa zar su oni uopste i imali cijenu???? Bruka za Srbiju!!!!
pošalji odgovorPartizan sampion!!!!
Dzimi [neregistrovani] (30. 07. 2010, 23:22:19)
Dusmani jeste li sabrali?
Neki su pokusali nisu bili svesni sta moze da se desi kad pobesni. Platicemo i to bez problema armija stoji iza Zvezde to vas boli?
pošalji odgovorGoran [neregistrovani] (30. 07. 2010, 23:26:28)
:D
Zile ti si puk'o ko feder.
pošalji odgovorbane [neregistrovani] (30. 07. 2010, 23:28:04)
laki
laki je malo nervozan???hahahaha!
pošalji odgovorTotengruber [neregistrovani] (31. 07. 2010, 00:22:10)
Armija!!!!!
Katastrofa.sta kaze Stamenkovic i veci su pali na marakani!!ej slovan ih napravio budalama.
pošalji odgovormefisto [neregistrovani] (31. 07. 2010, 00:23:40)
ma, bice bolje sledece sezone
ako se plasirate do 4. mesta
pošalji odgovorBranko [neregistrovani] (31. 07. 2010, 00:36:13)
Ajmo u glas
Hiljade poruka, i nijedna nije.......
pošalji odgovorbane [neregistrovani] (31. 07. 2010, 01:27:25)
?
o cemu ti pricas?koja armija,ko da pobesni?pa kada vi pobesnite to lici na krik besnog pileta!
pošalji odgovorNenad [neregistrovani] (31. 07. 2010, 01:43:00)
mali partizan !!!
Pa zar je sramota izgubiti od samipna Slovacke? Od tima koji je vec 15 god. sampion te zemlje, zemlje koja je otisla dalje na Svetskom prvenstvu od Srbije ??? Ovo samo dokazuje jedno da je ovaj clanak direktno upucen protiv Lukica, a zasto ??Zato sto Lukic vodi Zvezdu pravim putem i to mu smeta!Zato sto uspeh ne dolazi preko noci!Zato sto Zvezda ima najvecu posetu na stadionu !Zato sto je cela Srbija danas uz Zvezdu!Zato sto ni mali partizan nista nece uraditi u Evropi!Zato sto su uz Zvedu veliki sponzori koji vide buducnostZato sto mali Partizan ne moze da napuni stadion!Zato sto su Zvezdasi svesni da je bolje ni da se ne ide u Evropu nego da se ide ida se bruka Srbija, kao sto je mali partizan vise puta pokazao!zato sto je ostalo zapisano sta smo uradili u Evropi i svetu(znas na sta mislim :)))!Zato sto vise voli da Zvezda izgubi nego da mali partizan pobedi! Zato sto ga pise grobar koji vec neko vreme (1 godinu) pokusava na vrlo namazan nacin da prikaze Zvezdu kao bruku Srbije, e pa nece moci decko !!!Koliko je puta Zvezda popila petardu u Evropi u poslednjih 15 god.(posto vidim da u nase bruke ubrajate neke utakmice iz 95.god) NIJEDNOM !, akoliko je puta mali partizan popio petradu VISE PUTA, a prvu od Rijeke ! E TO JE BRUKA !!!! E pa vi ucestvujete u ligi sampiona ,a ni nereseno ne mozete da odigrate...sramota...to Delijama ne treba u zivot da gledaju kako nas ko vas guzi ko stigne..e to je bruka sto sami sebi gazite obraz..to ti je kao seks a ne mozes da jebes, tako vi prolazite u Evropi...
pošalji odgovorcar [neregistrovani] (31. 07. 2010, 02:05:07)
press ekspert
upravo
pošalji odgovorhtedoh nesto slicno da napisem, al da se ne ponavlja
100% tacno
sine novinaru idi lepo kod dantane konobara na mortadelu i nutelu
bgcaffe [neregistrovani] (31. 07. 2010, 07:47:03)
bgcaffe@yaho.com
D. NEDELJKOVIĆ - Ko te je platio da ove izmišljotine pišeš ???
pošalji odgovorOvoje bruka ???
A šta je to kada crno beli tim od 10 utakmica u LIGI EVROPE 9 IZGUBI ??? E to se dobro "plaća" pa ne pišete o tome ! Jel tako ??? Molim da se objavi ovaj komentar jer je sve tačno što je napisano !
rale-grobar [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:16:48)
ehh
Cifani smesni ste sada se opet hvatate Barija.....hahahahahah
pošalji odgovorkoki [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:20:37)
isto je to
Isti je to djavo sloveni-slovani,pa Zvezda bi pukla i od tima iz slovenije,Koper,Maribor to je sad klasa iznad Zvezde....
pošalji odgovorPerica [neregistrovani] (31. 07. 2010, 08:53:03)
Mala zvezda
Kad god napišeš mali partizan ti ustvari misliš mala zvezda, pa želiš u svojim očima da je uzdigneš tako što ćeš druge uniziti. To se zove komleks manje vrednosti.
pošalji odgovorUros [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:08:05)
petarda
PSV 5.0
pošalji odgovorjovan šurbatović [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:26:06)
auuuu rodjače!!!!!
ispade da zvezda osvaja titule,igra ligu šampiona,dere sve redom(zvezdanaesterac:)a eto jadni glodari ništa.SREĆNA NOVA 1991.BARI,TOKIO...ove godine opet borba za evropu ali zato sledeće sezone na dvadesetogdišnjicu možda uzmete kup ponovo.
pošalji odgovorDelija [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:48:40)
kad si boi dete malo...
Ja NIAKD nisam komentarisao clanak o malom partizanu , bilo da je pobedio ili izgubio, a to dokazuje da ja nemam kompleks, a dokaz tvog KOMPLEKSA je prisustvo na ovim komentarima na zvezdinom clanku i citanju istog !!! Ja nikad nisam komentarisao 9(od 10 odigranih) izgubljenih utakmica malog partizana i Evropi, a zasto ? zato sto me to ne interesuje niti ce me ikada interesovati! A ti ?
pošalji odgovorDelija [neregistrovani] (31. 07. 2010, 09:56:13)
E da..
A kad kazem mali partizan, to se odnosi na klub koji ima prosecnu gledanost 2 000 ljudi na svom stadionu, misllim na tim koji nikad nije nista uradio zapazeno u Evropi, mislim na tim koji igra kvalifikacije za ligu sampiona i ne moze da napuni svoj stadion...aj da ne nabrajam P.S. Bolje bi ti bilo da krenes da volis svoj klub i da ides na njegove utakmice, jer da stadion Jugoslovenske Narodne Armije ima prosecnu posetu od 13 000 kao Marakana, on bi skoro izgledao pun..E time se bavi decko...
pošalji odgovorpantelija partizanovac [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:01:33)
Zašto bruka
Ovo je samo stanje stvari u našem fudbalu.Zašto mislite da su ostali bolji.Pa i Partizan.samo se malo bolje radi i ima više sreće.
pošalji odgovorZoran Sydney [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:04:37)
Misevi
Misevi polako,ima revans,imaju derbi,polako bez mnogo euforije,bolje za vas.
pošalji odgovorp.s.Pozdravi caleta i pitaj ga koji kup ste igrali u prolece kad je on bio tvoje godiste.Odgovorice ti ako je posten:"Kup kukuruza".Pitaj ga pa koga smo pobedili?Odgovor:"Pa nikoga"!
paja [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:15:18)
pa šta
i ja navijam za partizan ..pa šta..to mi ne daje pravo da se radujem i brukam protivnika.....rival...ako si pametan i ako si stvarno navijač partizana ne trebaš da ovo ispoljavaš...što je to bruka srbije...da izgubiš utakmicu od slovana.... radovaće me da zvezda pobedi..u bratislavi...i da se prepiramo oko toga ko će kada odigrati evropske utakmice...a rivalitet je nešto drugo...zato te molim ne brukaj navijače Partizana ako si stvarno...takvim komentarima zadrži za sebe
pošalji odgovorMarkan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:17:21)
Ma....
Ovo sto pisu je smesno,pogotovo kad se zna da bivsi clan uprave i onaj koji nikada nece biti vlasnik Zvezde,koji je razmazeno deriste,ima udela u ovim novinama!Svi znamo ko je to ;)
pošalji odgovorgrimlock [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:40:16)
care
Njegov cale nikad nije bio njegovo godiste, mozda je bio njegovih godina...
pošalji odgovorgrobar Užice [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:41:43)
Polako grobari
Nemojte tako braćo.Ipak su oni prvaci Evrope i sveta.Zar niste čuli za čuveni Bar Bari Tokio Mala Moštanica mMli Mokri Lug Ivanjica Sjenica.Pa evo i uvaženi Lukić reče da nije gotovo.Verovatno će Slovanu da daju tamo 3 komada.Ovo su ih pustili da bude zanimljivije
pošalji odgovormilkan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:42:29)
koji slovan
koji bre slovan da li je neko cuo za bilo kojeg igraca te ekipe,greska je smena pizona smenjen je posle drugog poraza,dodje ovaj isve upropasti. lukicu velika je to greska.
pošalji odgovorDelija [neregistrovani] (31. 07. 2010, 10:43:14)
kad si boi dete malo...
A koja je vama godina Srecna ? Mozda kad ste nas obrukali protiv Kroacije ? Mozad kada odete u Ligu Evrope i zakucate zadnje mesto? Jel to uspeh ?Otici negde i biti najgori? Pa jel ti mislis da neke stvari piju vodu"nije vazno pobediti vazno je ucestvovati"??? Nemoj da si lud decko!? bolje idi na stadion Jugoslovenske Narodne Armije da povecas gldanost sa 2 000 na 2 001..Time se bavi , a ne nama.. P.S Pa kad moram i tebi da kazem..Zamisli da da kod vas dodje 12 000 kao na Marakanu(mislim na Super ligu), pa stadion malog partizana bi izgledao pun !!! Okreni se svom klubu ,a ne sto pokusavas da omalovazavas Zvezdu, bavi te se SOBOM a ne NAMA, voli SVOJ klub vise nego sto MRZIS ZVEZDU !! To su komleksi !!! Oni su izlecivi(valjda?)
pošalji odgovorveselin [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:00:38)
DOSTANIĆU ODLAZI !!!!
Glavni krivac za ovu bruku od četvrtka je Dostanić koji očigledno nije znao da postavi igru jer se sve svodilo na neko bunarenje i pa ako uspe uspe.
pošalji odgovorniko bitan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:08:50)
secanja
dinamo zagreb,petah tikva!
pošalji odgovorNemanja [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:18:57)
Svasta
Ovo je za ne poverovati. Navijam za Partizan, ali nikada nisam bio vatreni fan. Ovo je sramota da se prepucavate ovako, umesto da zelite da i jedni i drugi sto dalje doguraju bilo Zvezda, bilo Partizan vi se sladtite ko ce vise da izgubi. Ok je to navijati za svoj klub, ali treba postovati i protvnicki klub. Sve dok se sladimo na tudjoj muci, bilo u fudbalu ili zivotnim stvaria nece nam biti nista bolje... Pozz za sve normalne!
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:23:07)
Svaka cast
U pravu si, dobro si mu reko ..ni ja nikad nisam prozivao Partizan, a koliko je samo petardi popio, koliko nas je samo puta obrkao sa peticom u mrezi, pa uvek poslednji i grupama u Evropi sve sama bruka i sramota ali mi to ne daje pravo da prozivam isto zelim Partizanu da odigra makar jednu neresenu utakmicu u Evropi ako ode ,a ne kao uvek da nas sramoti da zakucava na zadnjem mestu, bitno je da ostvari neki uspeh jer to koristi Srpskkom fudbalu
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:27:39)
E Rale Rale
A za sta se vi vatate ? Za koji uspeh ? sta ste to vi uradili sem sto odete negde i svi se izredjaju na vama... P.S. ed izvini zaboravio sam na poslovicu, vazno je ucestvovati(iako se svi izredjaju na tebi )...
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (31. 07. 2010, 11:35:31)
Dokle vise
Nije SLOVENACKIM,NEGO SLOVACKIM TIMOM!!!
pošalji odgovorniko bitan76 [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:02:18)
tribine!!!
bio sam na Marakani u cetvrtak i nista nije valjalo,izuzimajuci tribine NASEG NAJVECEG STADIONA.Zato je bojle da se posvetimo sebi i vidimmo kako da pomognemo ZVEZDI.Iskreno,ja ocajniju ZVEZDU nikad nisam gledao i to boli,mnogo boli,ali sta te ne ubije ojaca te(sto se tice grobarcica ja se sa njima uopste nebi raspsavljao jer i nemam o cemu.Ipak su oni osvoili 10 od 18 titula prvaka od raspada i igrali ligu samiona i opet ce).Makar igrala zonu icicu da gledam utakmice,jer mi je ZVEZDA u zivotu donela mnogo radosti,jer zivot je zbir dobrih i losih dana.SAMO TI U MOME SRCU SI JEDN JEDINA.
pošalji odgovorZVEZDA!!!
niko bitan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:09:57)
normalni
mudro zboris zemljace i apsolutno se slazem!
pošalji odgovor123 [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:12:24)
456
"Bruka u sudaru sa prosečnim slovenačkim timom"
pošalji odgovor"Dolazak najtrofejnijeg kluba Slovačke"
Kad te vec placa M... bar to za sta te placa pokusaj da radis kako treba, potrudi se da bar malo prikrijes svoju neprofesionalnost!
mirko novosel [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:18:52)
nije od Rijeke
nego od Dinama
pošalji odgovorjfk [neregistrovani] (31. 07. 2010, 12:55:23)
samo ih pogledajte i sve ce vam biti jasno
ako bi neko mogao da mi dokaze da je Vladan Lukic,zajedno sa Kleutom sposoban da vodi jednu mesnu zajednicu u SO Sopot ja cu pojesti ovu tastaturu na kojoj sam napisao poruku. Duboko u dusi navijao sam za Slovan,ali kad maljo bolje razmislim,i krivo mi je,na neki nacin sto nisu uzeli bar bod na ciganskom stadionu,jer bi nam rastao koeficijent i tako bi lakse sledece godine usli u Ligu sampiona.Zato cemo ove godine da preslisamo Fince,a dobra forma i malo srece na zrebu pomoci ce da se posle nekoliko godina plasiramo ponovo u LS! Kao sto bi nekad rekli SKOJ-evci: Ziveo drug Stanojevic Aleksandar!!!!
pošalji odgovorkliker [neregistrovani] (31. 07. 2010, 13:10:39)
ccccccc...
Ovaj Zile nije baš u vinklu!
pošalji odgovorkliker [neregistrovani] (31. 07. 2010, 13:16:31)
ccccccc...
Na žalost vi nemate tu šansu da se sretnete sa dinamom iz zagreba,oni bi vam dali ne pet nego deset gola ovoj crvenoj zvezdi (namerno malim slovima).
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (31. 07. 2010, 13:16:46)
Bruka Srbije
Spartak Zlatibor voda-Dnjepar 2:1
pošalji odgovorOFK Beograd-Galatasaraj 2:2
Partizan-HJK Helsinki 3:0
Crvena Zvezda-Slovan 2:1
KO SAD BRUKA SRBIJU???
igor [neregistrovani] (31. 07. 2010, 13:32:07)
bioskop
kad bi bio malo vise informisan o sportu,u ovom slucaju fudbalu, pa i ajde da prodjes sa ovako debilnim komentarom... ali ocigledno nemas mnogo mozga i poznavanje fudbalske istorije ti nije jaca strana.
pošalji odgovorda silva [neregistrovani] (31. 07. 2010, 13:51:48)
ma, nemoj
Uh,pa ti si neki pasionirani ljubitelj fudbala iz Uzica!
pošalji odgovorRadovan Laković [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:05:55)
Kolektivna odgovornost
Za ovaj debakl Zvezde krivac je prvo Vladan Lukić koji je za tehničkog direktora postavio neukog Ivana Adžića a zatim su njih dvoje za trenera postavili Ratka Dostanića, čoveka kojemu je najveći uspeh u karijeri bio taj što je bio pomoćnik Slavoljubu Muslinu.
pošalji odgovorNe zaboravite, Ratko Dostanić je u decembru 2009.g., smenjen sa položaja trenera u bugarskom klubu Levski Spartaku, zbog loših rezultata a onda je samo nakon tri meseca doveden u Zvezdu da je usreći svojim "stručnim radom".
Kakva pogrešna procena i kakvi kadrovski promašaji. Na pozicijama zadnjeg veznog i centralnog veznog igraju Bogdanović i Milovanović, igrači potpuno jednakih kvaliteta, koji po svojim kvalitetima ne zaslužuju da igraju ni u srpskoj ligi. Oni ne bi unapredili igru ni u FK Seljak iz Mihajlovca.
Milovanović je za tri godine u prosečnom francuskom ligašu Lansu odigrao svega 30-tak utakmica, od kojih je većinu počeo sa klupe. I onda je mudro Zvezdino rukovodstvo, koje nije u stanju da proceni kvalitet igrača, dovelo Milovanovića kao spasitelja. Za isto to vreme Bogdanović već dve godine pokušava da se proda negde u inostranstvu, ali ne ide pa ne ide, jer ko će njega uzeti?!
Zvezda ima dosta mladih igrača ali oni zbog pogrešne politike mudrog rukovodstva ne dobijaju šansu a pogledajte OFK Beograd, Spartak i Partizan koji za razliku od Zvezde svake godine u prvu ekipu ubace po nekoliko svojih juniora.
Jedini spas za srpski fudbal će biti ako se ikad usvoji Zakon o sportu i kada se izvrši privatizacija klubova jer tada jedan klub Zvezdinog renomea neće moći voditi neuki neuki amateri.
Delija [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:07:25)
Izvini
Izvini...Secam se dve stvari 1.Obrukali ste nas protiv Dinama(mislio sam Rijeka, izvini)5!
pošalji odgovor2.kako se bese zove onaj klub Tikav 5- E TO JE BRUKA I SRAMOTA, a ne 1:2 od tima koji je vec 15god. prvi u zemlji , zemlji koja je otisla dalje na SP-od Srbije!
senf [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:21:26)
LIBEREC?
C.Zvezda - Liberec 1:2
pošalji odgovorJel na marakani ili gde? Pitam se!
Dal nije mozda Liberec - Zvezda 2:1 i C.Zvezda - Liberec 1:0
Bratislavac [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:33:27)
Alo indijanac
sta ti bre pricas, ko ima komplekse kad si sam stavio naslov "mali partizan"??? toliko o kompleksima... i koji crni sampion, da je Slovan sampion i grao bi kvalifikacije za LS a ne ovu "ligu evrope" koja sluzi samo za namestanje tekmi i profit kladionicama... a da, i vi ste verovatno namestili... sampion Slovacke je Zilina, informisi se malo pre nego sto napises jos neku glupost.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:39:17)
Dostanić..
Mislim da u Upravi CZ ima neka "krtica",koja radi za FKP...jer samo lud ili onaj ko mrzi Zvezdu može ovoga dovesti za trenera. Nagradno pitanje-Koji je uspjeh postigao u svojoj 10-godišnjoj trnersko karijeri,trenirajući 14 klubova?
pošalji odgovorbatko [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:49:58)
Žalosno...
...i nije nimalo smešno. Zvezda već godinama dovodi kilave strance, pa se posle vode sporovi što se kupuju fudbalski invalidi po belom svetu. I nije strašno ako zvezda ispadne u prvom kolu ako su igrali neki naši "novi klinci" koji imaju budućnost, već što gledamo trećerazredne fudbalere koji u svojim reprezentacijama ne mogu ni kopačke da čiste prvotimcima, a kod nas su megazvede. Zato pružite šansu našoj deci, a ne da ti klinci odlaze u Premijer ligu iz Rusije, Belgije itd.
pošalji odgovorbane [neregistrovani] (31. 07. 2010, 14:54:21)
rodjo
au rodjo kakav ti imas problem u glavi?trazi pomoc profesionalca,nadji devojku,idi na more,batali zvezdu,proci ce ti zivot bezveze!
pošalji odgovordarko [neregistrovani] (31. 07. 2010, 15:26:26)
tek ce da kosta
kao i naslov tek ce da kosta,pa ako drzava ne raspusti tu kompletnu bagru iz zvezde i nenajuri ih i izabere dostojne ljude nasem najvecem klubu izgleda da ce mo gledati samo bruku i sramotu
pošalji odgovorDelija [neregistrovani] (31. 07. 2010, 15:39:06)
E Bane Bane
Na more idem za dva dana, imam prelepu devojku, po struci sam inzenjer i radim za veoma dobru platu u Srbiji za koju sam se sam izborio kao i za radnio mesto na kojem sam, a veruj mi nije ni malo lose, posedujem svoj stan, odlican auto(izvini sto ti ovo prepricavam ko debilu ali kad vec pitas)...problem u glavi nemam...izgleda je moj jedini problem sto branim boje kluba koje volim i sto vise volim svoj klub, sto kod vas nije slucaj, vi vise mrzite Zvezdu nego sto volite svoj mali partizan e u tome je kompleks.Bolje bi ti bilo da izadjes negde beceras , nadjes neku devojcicu, zavrsis neku skolu...nego sto citas clanak o Zvezdi ! Kad si bio dete malo komsija....jasno je ko dan :))) Pozz Banika P.S. Bas bih voleo da vidis moju devojcicu pa da znas kad neko kaze lepa je ko andje, sta je to ...Pozzz i ne gubi vreme ...
pošalji odgovorбосске [neregistrovani] (31. 07. 2010, 15:49:09)
кратко памћење ( или кратка памет)
За навијаче којима фудбалска историја почиње са толетом караџићем, подсећање на раније успехе Партизана. Десет утакмица у Евролиги- девет пораза. То је права брука Србије. Боље и не учествовати него да те натегне кад и ко колико хоће. А и ви сте играли са Словацима пре пар година и шта сте урадили? Исто оно што ће вероватно и Звезда. Једино што је Партизан у предности, јесу бољи мешетари, који се боље сналазе у домаћој лиги. Тек кад се изађе у Европу где домаћи мешетари не помажу, онда се види колико вредимо. И Звезда и Партизан.
pošalji odgovorЈа као вееелики звездаш лично се радујем свакој победи Партизана на међународној сцени, ишао сам раније на утакмице Партизана и био гласнији од половине гробара. Данас, када прочитам овакве и сличне коментаре од " навијача" којима није жеља успех свог тима већ неуспех оног другог, мало ми то засмета. Зато и пишем овај и овакав коментар. Поздрав за све праве навијаче на све четири стране.
Mojsije [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:01:00)
Džaba sve
Nije ti to neka uteha kad Zvezda gubi od levog tima iz Slovačke. Džaba svi trofeji, džaba sve kad ćete sutra na doboš, ko KK Zvezda i ćao.
pošalji odgovorTaj klub ne treba da postoji ako će ovako da igra, da se igrači sudaraju u odbrani, kad se bekovi ne vraćaju u odbranu, kad napadači prodaju lopte, kad sredina ne može da pređe sredinu....
Firma 1989 [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:14:47)
Jeste !!!
Zato ce sada sa njom da vas pokopaju! Djelem djelem ima da se cuje ahahahahhhaaahahhahahahahahhahaahahhahahahahhahahahahahahhaha
pošalji odgovor"брука" [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:29:03)
зашто брука
Па зар је брука изгубити од бољег.
pošalji odgovorDELIJA [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:30:43)
a zasto dzaba ?
kad volim nas najveci najtrofejniji klub.Klub koji ima armiju navijaca(pricam o najvecoj poseti u domacem prvenstvu (12 000 dusa na svakoj utakmici), klub koji vidi svetlo na kraju tunele,klub kome svi zavide jer vide da ce se dici iz pepela(iz kog se ne dize preko noci), pricam o klubu gde treba osetiti samo SEKUND atmosfere na SEVERNOJ tribini, osecaj koji nikad necete doziveti, pricam o klubu koji nije popio toliko petardi kao mali partizan(10 utakmica p praza u Evropi BRUKA), pricam o klubu koji je bio zapao u krizu jer su svi hteli da ga zajasu(ali nece uspeti od kad je Lukic dosao, zbog cega vam je mnogo tesko, a pogotovu ovom provaljenom novinaru koji pise ove clanke) jer znaju sta lezi u njemu, BUDUCNOS.Pricam o klubu kome kad je tesko ima najvecu podrsku, sto se vidi na utakmicama!!! A sta je to Partizan uradio zapazeno, ikada(otiso u Evropu i svi se izredjali na njemu"vazno je ucestvovati i osramotiti Srbiju")???
pošalji odgovorDELIJA [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:32:55)
Za grobare da procitaju!
Ljuba Tadić
pošalji odgovor"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine.
Svi smo mi Zvezdaši isti, a neki neće da kažu da smo svi isti. E, ja nisam za te koji se samo raduju. Siguran sam da su pravi zvezdaši i danas slični nama iz prvih Zvezdinih godina.
Izgubimo mi tako po neku utakmicu, pa onako ošamućeni da ne znamo gde nam je kuća, krenemo peške ka Terazijama, ka “Maderi” u stvari. U njoj su se tada okupljali zvezdaši. Do “Mostara” – muk. Posle počnemo da pričamo o našim šansama, a 7-1 za protivnika. Te Rajko imao šansu, te Tomaš promašio dva zicera, i tako šansa za šansom, i kada stignemo do “Madere” – Zvezda izjednačila. Novine ne čitamo nekoliko dana i gotovo…
E, kad pobedimo mi umemo da budemo malo i namćorasti. Te mogao je da padne još neki gol, a u stvari rastemo od sreće. Ovo je bilo kad smo osvojili prvi Kup, pa posle tri uzastopno. Imali smo u društvu najvećeg ljutka, najvećeg zvezdaša i prijatelja kakvi su odista retki. Bane je to bio, Bane Vukosavljević. Dođe on za sto posle tog našeg prvog Kupa, pa još nije seo, a poče: dao dva gola i neće više da igra za Zvezdu. Te namerno mu nisu dodavali lopte, te i onaj sudija Lemešić se okomio na njega, kad, dolazi Boba Mihajlović, on i doktor Aca su bili iz iste ratne vojske i voleo je da sedi sa nama. Čestita Boba svima, čestita Banetu, kad u njemu zatreperi Zvezdina žila: Dobro ste prošli sa tri komada, znaš kad ćete da vidite Kup – nikad!
Šta ti je Zvezda? Mrtva pozorišna, mrtva fudbalska sezona i ja sam se preko leta muvao na Tari. Igraju se neka deca lopte, a jedan čovek viče na njih da se sve razlama. Priđem bliže – Miljan. Zaustavi on viku. Ovo je Kule, ovo je Karasi, ono su Cole i Trifke. Čekamo jednog dečka sa Uba. Džaju čekaju. A oni žgoljavi, sitni, nikakvi…Oni će biti šampioni? Nemoj Miljane da me zamajavaš tako ti Boga, rekoh mu. Ali, šta znaš, rekoh sebi. Zvezda je to.
Sada se malo ljutim kad neko kaže: bili smo evropski šampioni. Nismo mi bili evropski šampioni, nego smo mi evropski šampioni - zauvek! Mi, Real, Bajern, Milan…To je naše društvo, a ovo što igramo ovde, to nam je za pripreme. Nekada su te pripreme duže, nekada kraće, Bože moj… E sad, zašto se voli Crvena zvezda. Od onog dana kada ju je osnovala antifašistička i studentska omladina, i kad nam je pristupio ogroman deo naroda tada nazivanog “reakcijom”. Voliš ženu. Lepo, ali šta još? Voliš devojku. Dobro, ali šta još? Fudbal je čudesna stvar, izlaz u svet, a igra ga Zvezda. E, onda ima da voliš i Zvezdu. Posle, kada to krene sa kolena na koleno… Baš su lepo današnji momci smislili, mene su pogodili u žicu: Zvezda je život, ostalo su sitnice.
Ovaj sajt će biti, rekoše mi, opisivač velikog Zvezdinog dela i udela njenog u našim životima, opisivač velikih događaja i ljudi, velikih pobednika. Neka bude i po neki poraz u njoj, ništa to neće smetati Zvezdinom čovečanstvu."
Vaš LJUBA TADIĆ
Paor [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:36:06)
propala sezona
Kada se pojačaš igračima koji u Evropi u najboljem slučaju greju klupu, pa ih klubovi doživljavaju kao promašenu investiciju, onda bolji rezultat se i nije mogao očekivati. Ako ste hvalili Koromana kao najveće pojačanje, zar ste zaboravili ste da on u Engleskoj nije izborio mesto ni u gledalištu a ne na klupi. Postavlja se pitanje šta ste očekivali.Sada će sve da se slomi na treneru, koji je objektivno odgovoran ali sa igračima koje niko neće nema rezltata. Još vam je samo falio golman Stojković pa bi rezultat bio još gori. Ugledajte se na OFK Beograd pet igrača ispod dvadeset godina. Ovo vam je propala sezona, okrenite se mladima i pravite tim za iduću sezonu.
pošalji odgovorradoslav [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:37:57)
fudbal je prosta igra
Legendarni Velibor Vasović,rodonačelnik pobedničke i Šampionske Zvezde,je govorio:"Fudbal je prosta igra,treba trčati i davati golove".
pošalji odgovorJedan drugi trener,rodonačelnik Partuzanovih beba,je govorio:"Treba ovladati loptom da bi se ovladalo igrom".
Da li neko ovo znaii da li ume da primeni.Ako zaista i želi,onda mora da se zna da talenti postoje samo kod sirotinje,a ne kod guzonja.
Andrej [neregistrovani] (31. 07. 2010, 17:43:19)
ZA PRESS-ove "NOVINARE"
Slazem se sa zile_rus-om!!
pošalji odgovorAko vec hocete da budete 'novinari' BAR ispitajte materiju!
igor [neregistrovani] (31. 07. 2010, 18:27:49)
neka hvala
neka brate,kakav crni koeficijent.pa necemo valjda mi grobari da ocekujemo da nam oni prave koeficijent.sto se mene tice dabogda zavrsili kao kk zvezda
pošalji odgovorradoslav [neregistrovani] (31. 07. 2010, 18:28:42)
Dosta zlurudosti
1966 godine,Partuzan Je imao Najbolju ekipu koja je ikada postojala na prostoru bivše SFRJ.Izgubili su u Pragu u 1/4 finalu,neočekivano sa 4:1.Dosta nas klinaca Zvedaša je tešilo naše drugove Partizanovce i bodrilo ih da sve nije gotovo.Išli smo zajedno sa njima na utakmicu te daleke 1966.god.,kao desetogodišnjaci,i doživeli da Partizan rasturi protivnika sa 5:0.Radovali smo se zajedno sa našim drugovima Partizanovcima.
pošalji odgovorŠta je ovo danas,nije mi jasno,kao da nismo isti narod.
Nomen Nescio [neregistrovani] (31. 07. 2010, 18:42:25)
Nije propala...
zašto propala'Imamo mi mlade igrače ali oni trunu na klupi i na pozajmicama po seoskim timovima.To su Lazović,Vešović,Jeremić,Reljić,Mrkela,Kovačević,pa smo ispustili Savića,Ćosića,Đuričića...Vi od Jovetića,Ljajića,Tošića zaradiste 25mil. a od Petrovića,Tomića,Fejse,Jovanovića,ćete bar još 15,a mi?Još da postoji zakon poput Bosmanovog pravila pa da nam igrači ne idu makar do 22-23g. zamislite vašu zaradu?Dok nama igraju levi stranci i istrošeni igrači vi ste doveli 5-6 klinaca iz Teleoptika i obezbedili ste bar Ligu Evrope ako ne ispadnete od Helsinkija što je skoro nemoguće.U tome je prednost Partizana a problem Zvezde!
pošalji odgovorNomen Nescio [neregistrovani] (31. 07. 2010, 18:56:05)
Pa i nismo
mi odavno nismo isti narod.ko zna ko su ovi pout gospodina Igora koji gore želi da se ugasi jedan velikan našega fudbala samo da oni više ne bi imali konkurencijuu nameštanju mečeva ove naše trule lige.Ko je kakav navijač najbolje se videlo 1966. 1991. 1992. i 2009. kad su pravi navijači čestitali protivničkim navijačima na tada postizanim uspesima,ali su se tada ovakvi kao ovaj gore sakrivali u mišje rupe i na sve načine omalovažavali uspehe naših klubova.Da li takvi zaslužuju da se nazivaju Srbima razmislite sami!
pošalji odgovorNeutralan [neregistrovani] (31. 07. 2010, 19:15:50)
fijuuuu
A da nisi ti malo pomesao terapiju?
pošalji odgovorMaradona PFC [neregistrovani] (31. 07. 2010, 20:15:54)
pravac apoteka
... po lekić,pa na spavanje,a kada se probudiš možda gledaš veliki Partizan u Ligi šampiona,a možda u ligi Evrope... A malu zvezdu možeš da gledaš u prvenstvu ili u kupu... A ako ti dosadi fudbal ti možeš da gledaš veliki Partizan ovog puta sigurno u Ligi šampiona,tu ne moraš da trošiš to malo mozga,pošto se već zna... A zvezdu je pitanje dali ćeš moći uopšte da gledaš u prvenstvu i kupu,ako se potrude možda nakupe klince što pikaju basket,da probaju malo i na dva koša... A ako voliš vodu,e onda možeš da gledaš veliki Partizan zamisli opet u Ligi šampiona,a malu zvezdu,e to već ne znam,možda na Adi...
pošalji odgovorkaznenaekspedicija [neregistrovani] (31. 07. 2010, 20:36:46)
Kompleksi
Po svim ovim pisanijama od cigana(tako se zovete),vidi se da imate neizleciv kompleks od Partizana i njegovih uspjeha.
pošalji odgovorKakve petarde,kakvi bakraci,zasto VI makar ne udjete u tu Jevropu,pa makar zbog para.
Znaci,ako prodjemo ove fince dobijamo 4 miliona pa ti sad vidi.
Ako grobari i gube u toj istoj Jevropi,ipak ih neko gleda,pa ce te iste,da kupi neko i eto ti lova za klub a ne kao vi da prosite za pare po skolama i vrticima.
Nemojte samo vi o vjernosti svom klubu,molim vas.
Sutra ce te samarati igrace jadni vi..i vas klub..
Lukic ce vam upropastiti klub jos vise no sto je bio.
Kompleks imate cigani,kompleks.
Svi pricaju o grobarima kao najboljim navijacima u Jevropi a o vama niko.
Eto to je vas problem.
Kompleks....
Jos kada smo vam postrojavali sjever sa pampijem na celu i od tog doba vucete kompleks
Pozdravlja vas stari grobar iz doba vaseg Tome,Suce,Pece,i klinca Vojvode....
севераш [neregistrovani] (31. 07. 2010, 21:21:50)
комплекси
Комплекси су чудо. Кад се пише о Звезди, више коментара има од других него од самих звездаша. Па после причају о комплексима. А о "разбијању"... Ма, комплекси су чудо.
pošalji odgovordek pirot [neregistrovani] (01. 08. 2010, 01:09:23)
da se zna
dusko radovic,,ima klubova za koje moze navijati svako,za koje je lako navijati.ali ono sto je lako i sto moze svako nas ne zanima.za navijace partizana potrebno je ipak nesto vise''
pošalji odgovorMaradona PFC [neregistrovani] (01. 08. 2010, 11:55:36)
dodatak
zaboravio sam da navedem discipline,ali koje malo inteligentan,skapirao je da je prvo fudbal,pa košarka,pa vaterpolo... A za one koji nisu skapirali pravac apoteka,pa na marakanu!
pošalji odgovorkaznenaekspedicija [neregistrovani] (01. 08. 2010, 14:06:44)
cek,cek
sta je rekao Dusko Radovic?????
pošalji odgovorGrobarchina [neregistrovani] (02. 08. 2010, 02:09:07)
samo
PARTIZAN !!!
pošalji odgovor