- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Nedeljnik
BEOGRAD 08. 02. 2012
PRESS
Je li to Žarko zaslužio
Predsednik Srbije Boris Tadić potpisao je, potkraj prošle godine, ukaz o Žarkovom pomilovanju. Taman uz treće izdanje knjige. Ministar policije Ivica Dačić odneo je, neki dan, Žarku pasoš Srbije na ruke. Taman uz četvrto izdanje knjige. Je li to Žarko zaslužio? Kao glumac, kao pisac, kao Crnogorac, kao ubica, kao Srbin, kao umetnik?

Žarko je glumio. Žarko je usmrtio dvojicu. Žarko je čekao. Žarko se
branio. Žarko je Alija Osmanović i Sveti Sava. Žarko je napisao knjigu.
Ima,
tako, nekih ljudi koje Srbi toliko zavole - obično u nevreme - da im
prezimena uopšte više ne trebaju. Jedan je onaj Zoran. Reci u nekoj
kafani „Kao što je govorio Zoran...", i niko te neće pitati na kog
Zorana misliš. Drugi je ovaj Žarko. Reci u istoj kafani „Kad je ono
Žarko...", i svi će znati na kog Žarka misliš.
Prvog su Srbi bezgranično zavoleli tek kada je ubijen. Drugog - kada je ubio.
Žarko je pomilovan. Žarko je tugovao. Žarko je nestao. Žarko se vratio. Žarko je Šmajser i Šmeker. Žarko je napisao knjigu.
- Ima nekih ljudi koje Srbi toliko zavole da im prezimena uopšte više ne trebaju. Jedan je onaj Zoran. Drugi je ovaj Žarko. Prvog su Srbi bezgranično zavoleli tek kada je ubijen. Drugog - kada je ubio.
- Zamislite, na primer, da Ričard Gir ode pripit u Harlem, negde posle ponoći, i počne da provocira lokalne crnce u nekoj zabačenoj ulici, takođe pripite?!
Duško Kovačević, kolumnista "Vijesti"
- "Nikada njemu nije pretila krvna osveta. Uostalom, znaju to Crnogorci, krvna osveta nije ubistvo onoga ko ti je zlo učinio već nekoga njemu miloga. A Žarkov brat i njegova familija žive tu, u Crnoj Gori. Nisu nam van domašaja bili ni njegova prva supruga Maja i njegova deca iz prvog braka. Pa im se ništa nije dogodilo. Niti će!"
Bliski rođak ubijenog Radovana Vučinića
KOMPLETAN TEKST U NEDELJNIKU U SREDU
Nedeljnik
23. 05. 2012
Kapa dole, keče gore
Reporter Nedeljnika Mihailo Medenica posetio je poslednju evropsku zabit, državu bunkera, sunca i ponosne „dece orlova", gde se, uprkos modernizaciji oličenoj u visokim zgradama ...
23. 05. 2012
Šta sad?
23. 05. 2012
Evropske stranke
23. 05. 2012
Odlazak Kralja
23. 05. 2012
Monarhija na tržištu, guza u novinama
16. 05. 2012
Cavalier Eternal
16. 05. 2012
Priča koja će uzdrmati i Srbiju i Francusku
16. 05. 2012
Srpski Aznar
16. 05. 2012
Poslednji ekser u najbolji filmski serijal
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Lajčak u Beograd donosi poruke Baroza i Ketrin Ešton
Šef slovačke diplomatije Miroslav Lajčak izjavio je da će tokom današnje posete Beogradu preneti sagovornicima i poruke zvaničnika EU ...
24. 05. 2012
Od danas niže cene karata za putnike "Jat ervejza"
24. 05. 2012
Litija za slavu grada Beograda - Spasovdan
24. 05. 2012
U pet saobraćajnih udesa sedam osoba povređeno
24. 05. 2012
Požar na nuklearnoj podmornici, četvoro povređeno
24. 05. 2012
Joksimović večeras otvara drugo polufinale Evrosonga
23. 05. 2012
Nikolić u subotu kod Putina
23. 05. 2012
komentari (86)
pošalji komentarmici bg [neregistrovani] (07. 02. 2012, 16:36:10)
eeee
Zarko je ubio!Da!Na njegovom mestu ne znam ljudsko bice koje ne bi odreagovalo isto!!!Da ti neko bije rodjenog brata skocio bi kao i on.Kad vidis da pesnicama ne mozes resiti problem izvadis pistolj i ubijes ko god da je...A izmedju ostalog posledice te tuce najbolje se vide na Zarkovom bratu koji vec 20-ak godina ne ustaje iz kolica-invalidskih!!!!
pošalji odgovorPera Ložač [neregistrovani] (07. 02. 2012, 16:37:34)
Srpski državljanin
Jesam li ja to zaslužio?
pošalji odgovormujo [neregistrovani] (07. 02. 2012, 16:48:54)
Realnost
o ljudi jes nije zasluzio to vise nije bitno! ja mislim ako se zarko kaje i zao mu sto je to uradio, da nije normalan.
pošalji odgovorpolazis od toga bolje on nego ja i gotovo! i nervirame sto se Zarko prenemazi i kako mu je tesko i nista mu neznaci pasos i slicno.
ako se tako osjeca u Zatvor neka ide. treba da zivis jos, ako ti je to u posvijeti i tako se osjecas onda si psihicki popustio. gLavu gore i naprijed
Aca NyC [neregistrovani] (07. 02. 2012, 17:06:53)
dajte oladite malo,smesni ste
Covek je ubio da ne bude ubijen i to se u zakonu zove nuzna samoodbrana. U svakom zakonu ta samoodbrana kaznjava se zatvorom od 2 do godina.Covek je dobio 4 i osteno ih odsluzio. Kada je izasao iz zatvora spakovao se i otisao . Godinama njegovo ime nije spomenuto. Prohujase ratovi izginuse stotine hiljada nasih, vasih, njihovih, i opet niko ne spomenu coveka.I onda neko rece nekome da je covek ilegalac i u begstvu i coveka koji je godinama tako radnicki ziveo uhapsise. Ko je covek ZARKO LAUSEVIC, za kojim je raspisana poternica jer se neka tamo veza od veze zainatila i odrezala mu novu kaznu tek kada je odsluzio staru i otisao. Koja kazna je pravednija za samoodbranu prosudite sami. A to sto je Tadic pomilovao ,nista cudno, pravo svakog predsednika u svetu. Zato i postoje kazne sa i bez mogucnosti pomilovanja. A Dacic je dosao u Ameriku na neki dorucak rucak zvanicno i usput poneo pasos, i predao ga svom ljubimcu. Znaci nikakav skandal, nesto zbog cega bi se pisale pesme ,slikalo za reklame i pravilo od toga cudo ili gore medjunarodni medjunacionalni skandal. Usput na pitanje zasto srpski predsednik daje pomilovanje? Pa verovatno sto u Srbiji zivi vise Crnogoraca nego u CG.
pošalji odgovorP. Vasic [neregistrovani] (07. 02. 2012, 17:23:41)
Baco moja
Pustite Zarka do okaje grehe svoje!To je velika nesreca za obje porodice!Zasto je tako moralo biti? Zar nije premnogo sto nas drugi ubijaju vec to moramo sami ciniti!!!O tudjoj nesreci i sramoti se ne prica vec se prtekrsti i glasno kaze:Ne daj Boze nikom!!!!
pošalji odgovormiroslav [neregistrovani] (07. 02. 2012, 17:24:02)
istina
Zarko je bio kaznjen za ono sto je uradio i ceo zivot ce ga to pratiti ali je druga stvar u pitanju nije lepo, pisati ,pricati,nositimu pasos na ruke,drugim recima sebe reklamirati kao humanistu praviti se i pokazivati i sticati neke poene na nesreci drugih koliko ima takvih ljudi koji su pogresili koji su odlezali svoje i kojima ministar nije odneo pasos ili licnu kartu--cve je to cinicno.
pošalji odgovorangelina [neregistrovani] (07. 02. 2012, 17:28:04)
bravo mujo!
Podrska za naseg Zarka! Nemas za sta da se kajes, samo jos mozes da imas gorcinu nad sudbinom,ali i to prevazidji, dovoljno nsi veliki u dusi da to ostavis iza sebe! Zare volimo te puno i cekamo te nazad!
pošalji odgovorvesna [neregistrovani] (07. 02. 2012, 18:01:19)
zarko
Iskrena i potresna ispovest licne tragedije ovog velikog glumca pisana dusom i kajanjem. Samo najhrabriji medju nama smeju da postave ogledalo sopstvenoj dusi.Bravo Zarko. Neka te ne pokolebaju ove lazne moralne sudije. Svi smo mi ljudi. I svi gresimo. Neko manje. Neko vise. To nam nekako i oproste. Ali uspeh nikada.
pošalji odgovordljad [neregistrovani] (07. 02. 2012, 18:56:24)
jedva cekam
Odlicna tema za razmisljanje, jedva cekam nastavak!
pošalji odgovorljilja [neregistrovani] (07. 02. 2012, 18:59:06)
žare
budi veliki čovek,kao što si veliki glumac.U životu čovek prodje kroz mnogo padova i uspona.Ti si velika ljudina i glavu gore!Pa kad bi se gledalo u ovim ratovima ko je ubijao i ko je ubijen pa svi bi bili u Lazi Lazarević.
pošalji odgovornikola [neregistrovani] (07. 02. 2012, 19:49:56)
zarko je kukavica
zato je i pucao te noci i zato je i napisao ovakvu knjigu,da sakrije svoju sramotu.
pošalji odgovorangelina [neregistrovani] (07. 02. 2012, 20:59:01)
svasta covjek sebi dozvoli da kaze
Ne daj boze Nikola da se nadjes u situaciji u kakvoj se Zarko nasao, da vidimo kako bi o kukavicluku pricao i koliko bi hrabar za sta bio. Povrsniji komentar nisam dugo procitala. Uz duzno postovanje,treba puno hrabrosti ili gluposti i povrsnosti imati u sebi pa to reci.
pošalji odgovordrava [neregistrovani] (07. 02. 2012, 21:16:44)
sta lupas
Pucao je jer se branio,kojim ga argumentima zoves kukavicom?
pošalji odgovorKnjiga je odraz najdubljeg kosmara i patnje.
Baki [neregistrovani] (07. 02. 2012, 21:18:11)
Zarko je kukavica
Ne nije Zarko kukavica, kukavice su bili oni koji su se kabadahiski ponasali jer su bili besni i obesni. Da su bili takvi procitajte jos jednom Pesmu koja je objavljena pre par dana u njoj se poziva na Osvetu, na Zarkovo ubistvo. Ko nezna Crnogorski jezik i primitivni mentalitet pomislio bi da nema i da nece biti Krvne osvete.????
pošalji odgovordrava [neregistrovani] (07. 02. 2012, 21:24:16)
samo hrabro
Zarko ne obaziri se na negativne komentare.Vecina u srbiji te voli,bas voli.Mnogo si propatio i propustio.Pozuri da nastavis zivot,zgrabi sto vise mozes.
pošalji odgovorKnjiga ti je potrsna,i potvrdjuje neizmerni visestruki talenat.Kao jarac u horoskopu,simbolicno krvavih nogu stizes do vrha,gde je divan pogled.Glavu gore.POZ iz Zrenjanina.
Deki [neregistrovani] (07. 02. 2012, 21:31:41)
Zasluzio je da 40 godina bude u okovima
Pitate se dali bi iko na svetu drugacije odreagovao,odgovor je da tj ja sam taj koji je drugacije odreagovao davnog novembra 1994 u Nisu ispred jednog poznatog tadasnjeg kafea,situacija slicna situaciji Zarka Lausevija,ja naoruzan cz 99 sa dozvolom oni naoruzani,provokacija za provokacijom ja sa tadasnjom devojkom i njenom trudnocom 3 meseca,napustam objekat odlazim na ulicu za nama polaze dvojica aktera i jos nekoliko kibicera ,odvozim devojku kuci vracam se sam i nastavljam raspravu oni i dalje brojcano jaci i naoruzani znam to vadim svoj cz 99 pucam u noge glavnom akteru ostali beze ostajem kod ranjenog i jos malo po glavi a ne da mu oduzmem zivot nisam mu ga ni dao i odlezim zasluzenu kaznu,i sa punim srcem i dalje setam ti mojim gradom i vidjam ranjenika u prolazu ali je tu stavljena tacka,sta sam trebao uraditi da ubijem dvojicu i ranim jos nekog a to sam mogao jer sam bio spremniji od njih i da celog zivota provedem iza nekih zidina,prica istinita odlezao sam u kpd-leskovac od juna do oktobra 1997 godine.
pošalji odgovorVIHOR [neregistrovani] (07. 02. 2012, 21:36:34)
za Ljilju
Gospodice,kakve ima veze gosp Laza Lazearevic pjesnik ,sto je umro pokoj mu dusi prije 100godina.I,nemojte da se pecite i S....Mlogo.Pa onda spominjete i ratove Ko je koga Ubivao ,a ko je koga postedio ,stvarno nemate mjere ,jer od Frlje ,a to znaci Od oka onako Ladno mjesate pojmove.Rat je sasvim nesto drugo.Muskarci idu u rat da ubiju ili da bdu bijeni zbog raznih ciljeva ,ljubavi prema Domovini ,avanturizmu,novcu za sto su placeni ili pljacki.U,vecini slucaja ta tri elementa se vremenom poklope sa duzinom trajanja rata. A,onda partizanski komandant se raskrebeci na ledini.Cizama do sara u blatu.Ko ,je brao one slive odma ,uz onaj plot.Puske na gotovs.Vod .Pali.Taj Lausevic se u Vasoj prici nigdje ne uklapa ,ama bas nigdje ,pogotovo mojoj ,a bas se trudim da se razumijemo. Samo ima nesto.Ipak taj komandant ,iako izmisljen ,a mozda i nije ,sada mislim da je bio blesav , na citavoj spirali lazi od osnovne skole od Valtera sto brani Sarajevo ,spali smo da zasucemo rukave i to krvave .Zato sto nije sve onda zavrseno,a, nije ni sada ,vrtimo se na Vrtesci kojoj je otkazala kocnica.Lausevic ,pa Lausevic ,pa dan ,godina dan za godinom ,pa dokle ,Jebemu ,imali sta pametnije. Znas,sjutra nam dolazi smjena ,aaaa,ma dosta je i nas bilo u ovom snijegu aaa,pa kad,ih poprivatimo ,ej tri mjeseca one nase ima da se obraduju ako nisu nasle kojeg zagondiju i duvegiju.Okupamo se obrijemo podnapijemo pa navali aaaa.Sami Gospod ce znati cija su djeca.A,ono kada smo kretali ,ja uze cisti ipeglani Rubina da se obucem ,a zena kaza ,Ma ja to trebi spremila ,ne daj Boze da ti se nesto desi ,pa da imas cisto ,moz misliti aaa.I,tako su njih dvojica mastali,jedan je pricao drugi slusao.A,onda se podize silan vjetar sipajusi snijeg oci grebuc uniformu u talasima ....
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (07. 02. 2012, 21:50:17)
Skola
Maltene,pa si nam idol.Jos da si uspeo malo da se opismenis,gde bi ti kraj bio;-)
pošalji odgovorROLEX [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:05:19)
ZARKO
Nemam nista protiv zarka, ali on je ubio dva coveka nebitno sto su crnogorci a posto zakon treba da bude jednak za sve onda nemoze on da bude iznad zakona. Samo se stavite u njegovu situaciju da li bi vi dobili pomilovanje da ste tako nesto ucinili nebi sigurno jer ubistvo je ubistvo.
pošalji odgovorMrak [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:12:15)
Nije zaslužio!
Da ga kalja jedan Dačić, ubirajući poene!
pošalji odgovorGordana [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:12:58)
Kriminalac i ubica
Lauš je begunac od pravde , ubica dva dečaka i trećeg invalida , ima nas još dosta koji ga se sećamo i iz onog doba kada je pijančio i bahanalisao ovuda po Beogradu...bahat, silan , tipičan predstavnik tog svog plemena.
pošalji odgovorNe, nije zaslužio pomilovanje ni pasoš bar ne od Srbije , a šta će i šta bi njegovi crnogorci sa njim , to je njihov međusobni problem.Mi, normalni ne želimo da ga vidimo ovde.
Sramota i bruka .
Ivana [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:15:59)
Naš veliki glumac
Miloš Obilić... i on sad zavisi od nekih mizernih političara i njihovih sitnih igara!
pošalji odgovorHomer [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:17:13)
Pravda je slepa!
ali politika nije, i ona stalno broji tiraž knjige. I deli pasoše!
pošalji odgovordeki [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:17:39)
hahahahah
au, al si slago :D
pošalji odgovorzaklina [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:27:58)
zarko
u svakoj normalnoj zemlji to se zove samoodbrana,u Americi ne smes da krocis na tudji posed jer mozes odmah biti ubijen,tako da mi nije jasno zasto je covek sluzio cetiri godine...katastofa,trebali bi da mu plate odstetu ako je to ikako moguce vise platiti i nadokanaditi...izgubljene godine i nerve...
pošalji odgovorroda [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:30:39)
sustina
E Deki sustina je u tome sto si se ti vratio sam, kako bi odreagovao da su krenuli pistoljem na tebe dok si bio sa trudnom devojkom? Sumnjam da bi im tada pucao u noge!!! Zarkovog brata su tukli i zamalo zaklali razbijenom flasom....dok tako nesto gledas tesko da mozes da nisanis...
pošalji odgovormilan s [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:31:32)
Posten odgovor molim
Deki vrati film i zamisli,jedan od njih prilazi i udara samar-dva tvojoj devojci.Stac ti cinis u tom trenutku???
pošalji odgovorBato [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:38:33)
Zasluzio je 40 Godine
Da si Prijatelju istinu pisao i da si stvarno Pucao i Robijao nebi ovako nesto napisao. Samo onaj ko je doziveo situaciju koju je imao Zarko moze da ga shvati i razume. Kad ti se bahata Bagra unosi u lice, pljuje, sutira i izivljava nebi pucao u noge. Bio si spremniji od njih ???? Oni su se razbezali e pa ZARKOVI KRVNICI SE NISU RAZBEZALI NEGO SU JOS KRVOLOCNIJE NAPALI, ajde ispricaj mom Unuku tu pricu mozda bude to prihvatio kao dobru Bajku. Ti si bio taj bahati koji se vratio da puca i ubija. Zarko slazem se sa Komentarom da ti se u objavljenoj Pesmi od pre par Dana preti Javno i Otovoreno, oni su bili zeljni Krvi i dalje su zeljni Krvi. Molimo se bogu da se neobistini ali Porodica ubijenih je kroz Pesmu sve rekla. Zarko gore glavu branio si svoj i svoga Brata GOLE ZIVOTE.
pošalji odgovorcifra [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:40:00)
cifretina
400000 primeraka knjige , pa nek je zarada pola eura po komadu ... 200000e ..... lepa cifra :)
pošalji odgovorDorćolka [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:40:03)
Tuga...
Žarko, nesrećni Oficir s' ružom našao se na pogrešnom mestu u pogrešno vreme i to mu je razbilo život... Imam njegovu knjigu i veoma sporo je čitam zato što je prepuna tuge i bola... Njegov život je težak, njemu godina zaista brzo prođe ali dan nikada. Teško je živeti sa teretom kakav on nosi, zato mu želim da na neki način pronađe unutrašnji mir ako je to ikako moguće... Povremeno mi se učini da on sebe veoma surovo osuđuje, a to nikakvi pasoši ne mogu olakšati...
pošalji odgovorNa strani 103 Žarko citira Albera Kamija: "Kad bi me neko osudio da celog života budem u šupljini sasušenog stabla i da samo povremeno vidim pticu i parče istog neba, ni to ne bi bilo tako strašno. Mislim da bih se i na to navikao." Ovim je sažeo presudu koju je sam sebi doneo... Tužna i teška sudbina...
nikola [neregistrovani] (07. 02. 2012, 22:48:34)
kukavica pijana
Ne znam koliko ste godina imali te godine.On i brat su im prvi dobacili,nakon cega su mladji punoletnici pokusali da se potuku,ali je nakon prve razmene udaraca sa Zarkovim bratom,golim rukama,Zarko ispalio ceo okvir,14 metaka,14..da bi izvrsio dvostruko ubistvo i pokusaj ubistva,tesko ranivsi treceg momka.Uzgred,kao olaksavajucu okolnost,sudija je uzeo pijano stanje Zarka.Na pocetku tuce,u kojoj se ucesnici ili napadaci zele obracunati golim rukama,ne uzvraca se pucajuci sumanuto svom raspolozivom municijom vatrenim oruzjem.On je pucao,ne u vazduh,ne u noge,nego u grudi mladica.
pošalji odgovorOn [neregistrovani] (07. 02. 2012, 23:03:50)
Šmeker I Šmajser
"Žarko je Šmajser i Šmeker" reče neko u tekstu.
pošalji odgovorE pa zato što je izigravao Šmekera zato se i proveo kako se proveo.
Ako mu ne preti opasnost u Crnoj Gori što mu Crna Gora ne dade pasoš?
Zašto nije tražio državljanstvo od Hrvatske, Slovenije, BiH ili neke druge bivše republike?
Uslov za državljanstvo i pasoš je imao isto i u svim ostalim republikama a najviše u njegovoj Crnoj Gori.
Ovako daje se pasoš čoveku koji je izvršio teško krivično delo i koji je izbegavao pravdu, a da je pri tome proveo veći deo života u drugoj državi. Pa što ne dadoše državljanstvo nekom uzornom čoveku, nekom preduzetniku koji će sa nekim svojim patentom da Srbiju učini boljom?
djetic [neregistrovani] (07. 02. 2012, 23:06:23)
bahatost
uzrok svega ovoga je bahatost, i to bahatost lausevica. pa bre, tuce slicne toj, pa i sve da je istina sve sto je zarko napisao, se desavaju svaki drugi dan, i uglavnom se zavrse za laksom ili tezom povredom u vodu slomljenog nosa, arkade i slicno, sto se sanira brzo. a tako bi bio i taj put da lausevici nisi nosili pistolje. pouzdano znam da mu niko zvanicno nije mogao dati dozvolu za nosenje pistolja, to je savjet od nekoga vrlo nezvanican, tipa sad ako da ti saobracajac ili bilo kakav policajac kaze e pa mozda da kupis pistolj (ako je i istina da mu je to ko rekao). a bahatost se ogleda u tome sto je u brat imao pistolj iako mu se radno vrijeme davno zavrsilo i nije imao potrebu za tim! dakle, da nije bilo pistolja ne bi nista ozbiljno bilo, jer se jedna u ko zna koliko hiljada slucajeva, takva tuca zavrsi trgaicno! a sad, jos jedna stvar, opis dijela dje on govori ,,tiho,, kakva je ova graja, i dio kada on ,,lagano,, spusta ruku na rame momka, je vrlo diskutabilan!
pošalji odgovorJovana [neregistrovani] (07. 02. 2012, 23:15:41)
Cudim se ...
Bilo je sta je bilo, mora se ici dalje, mora se zivjeti.
pošalji odgovorZarko je idol moje mladosti, moje generacije, momak koga su svi voljeli.
Taj period mi je sada tako dalek, da ponekada mislim da sa tragedijom koja se desila davne 1993, zajedno sa onom dvojicom nesretnika, otisao je i Zarko ... nestao iz nasih zivota, ostao jedino u sjecanjima.
Zarko, njegova knjiga, njegov "drugi" zivot u Americi.... sve mi je to pomalo nestvarno.
Drzim ti fige, lafe!!!
Mery [neregistrovani] (07. 02. 2012, 23:36:21)
Je li to Zarko zasluzio
Ne sudi o tudjoj nesreci dok se ne nadjes u istoj!!!
pošalji odgovorBuca Dzambas [neregistrovani] (07. 02. 2012, 23:47:50)
niko ga ne dira
Niko ga ne dira neka ide u svoju crnu goru i neka se tamo kaje koliko mu volja..
pošalji odgovorSamo sto dalje od SRBIJE.!!!!!
Mery [neregistrovani] (08. 02. 2012, 00:09:18)
Je li ti Zarko zasluzio
Kad bi bili malo normalniji, lepo bi ziveli?!
pošalji odgovorAquarius [neregistrovani] (08. 02. 2012, 00:17:24)
Otvorena pitanja
1. Da li moze neko da nam objasni kakve ovo ima veze sa Srbijom?
pošalji odgovor2. Pomilovani je drzavljanin Republike Crne Gore?
3. Delo je pocinjeno na teritoriji Republike Crne Gore i kao takvo sudski i pravno procesuirano na toj teritoriji?
4. Zasto je pomilovan drzavljanin Republike Crne Gore koji se nalazi u SAD?
5. Zasto se daje pomilovanje drzavljaninu Republike Crne Gore i zasto se dodeljuje drzavljanstvo Republike Srbije?
6. Ko stoji finansijski iza nacionalnog izdavackog distributerskog poduhvata knjige pomilovanog koja se moze kupiti na svakoj trafici u Srbiji?
7. Sa obzirom da je od ucinjenog dela proslo skoro 20 godina, sta je cilj cele ove kampanje i koja je korist Republike Srbije od gore navedenih radnji?
нн [neregistrovani] (08. 02. 2012, 00:22:21)
жарко
Замислите да је,те давне 1993, неки, непознат медијима, младић убио двојицу и једниг ранио. Данас би се тог несрећног догађаја сећали само рођаци. Али то је урадио Жарко Лаушевић, глумац, на почетку живота а уједно на врхунцу славе са само 33 год. Урадио би то свако у том тренутку. Жарку је довољно што , он сам себи, неће никада опростити, "да је бар на једном семафору било црвено" гледали би га на филмском платну и на даскама. Жарко је за мене био идол, а сада поред могу да додам и јунак.
pošalji odgovorVesna [neregistrovani] (08. 02. 2012, 00:41:39)
Bravo za novinara!
Godinama čitam, u raznim novinama, preslikane, komercijalne tekstovefraze! Čestitke novinaru koji je ovo napisao! Originalno, vrlo jako, čak književno! Kupujem nedeljnik danas samo da bih uživala u ovom tekstu! Samo napred!
pošalji odgovorsojka [neregistrovani] (08. 02. 2012, 01:00:27)
trt Milojka
Boze dragi,da covek ne poveruje
pošalji odgovorkoja kolicina budala zivi u ovoj zemlji.Vi koji dako zdusno pljuje te po Zarku,ko ste vi uopste da mu sudite.Ovo pljuvanje po coveku ni je pravo na slobodu reci vec najobicniji bezobrazluk i prostakluk ljudi
koji da nema ovih portala u privatnom zivotu su manji od
mahovog zrna.
Deki [neregistrovani] (08. 02. 2012, 01:01:15)
Za:Bato
Govorim istinu i mogu samo reci da sve sto sam napisao je istinito.muskarac sam od skoro pedeset godina tj 49 zar bi sebi dopustio da se lazno predstavljam,a tvom unuku mogu ispricati price kako se postaje vojnik jer on to mislim u sadasnja vremena nikada nece biti,Bato
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (08. 02. 2012, 01:48:22)
14 metaka
Ispaliti 14 metaka u samoodbrani... mnogo je to cak i za Batu Zivojinovica. Dajte molim vas. Svi se secamo Zarka i njegove bahatosti po Beogradu. Zaboravili ste svi da mu je odbrana bila da je milicija kriva sto mu je dala pistolj jer on nije odsluzio vojni rok. Dva mrtva mladica i jedan koji je ostao invalid... 4 godine... pasos Srbije... zato nas niko i ne ceni u svetu.
pošalji odgovorpetar pan [neregistrovani] (08. 02. 2012, 04:49:18)
sta reci
sta reci..koju poruku poslati,,samo on zna kako mu je..ne daj boz nikome..
pošalji odgovorsava [neregistrovani] (08. 02. 2012, 05:43:16)
bahatost
Prvo su braca Lausevic bili ispred jednog drugogo lokala i nisu usli unutra zbog tuce - navodno. Samo jedan detalj, Zarka je brat pitao dali se sme ovde parkirati, a on odgovara " a sto nebi moglo". Sitan detalj koji se moze oceniti sa kvalifikacijom bahatosti kod obadvojice. Uz to "Da su semafori radili u Podgorici te noci ovo se nebi dogodilo" Semafori nisu radili za sve Podgoricne a samo je Zarko ubijao te veceri. I na kraju, obadva Lausevica naoruzana, a Zarko sa rezervnim sarzerom kojeg u "samoodbrani" menja i nastavlja da puca. Pitanje, pa gde su to Lausevici krenuli to vece do zuba naoruzani kao da je prva linija fronta. Sve ovo ukazuje na ispravnu sudsku kvalifikacije "prekoracenje nuzne odbrane".Pravo je pravo a simpatije ostavite po srani.
pošalji odgovorDa nije glumac ovim se niko nebi bavio ni tri dana a ovako samo jos ulicu da mu dodele...
Koki [neregistrovani] (08. 02. 2012, 06:28:34)
?!?
Ovo za Zorana i Srbe je smešno. Nikome nije bilo drago kad je ubijen, ali ne treba se toliko zanositi. Ispada stvarno smešno.
pošalji odgovoralex [neregistrovani] (08. 02. 2012, 06:51:37)
jedan je Zoran
Radmilovic......
pošalji odgovorZorana [neregistrovani] (08. 02. 2012, 07:44:10)
Nadam se
Nadam se da ti ko god da si, VELIKI ZARKO LAUSEVICU, nikada neces krociti na moju zemlju Srbiju!
pošalji odgovorbosko [neregistrovani] (08. 02. 2012, 08:33:57)
nije treb`o da bezi
Zarko je pogresio.Nije treb`o da bezi.Treb`o se suociti sa posledicama svog postupka.Tako ljudi i junaci cine.A Zarko je,koliko znam,rodom iz Crne Gore.Ako je branio svoju cast i cast svoje porodice,kao sto kaze,treb`o je da stane`na srijedu`onima koji su mu pretili.Ja mislim da su to bile samo prazne pretnje.A znate kako kazu u njegovoj Crnoj Gori`Svako je rodjen da po jednom zivi.Cast i bruka zive dovijeka`.
pošalji odgovorCepidlaka. [neregistrovani] (08. 02. 2012, 08:38:43)
Mudrost kao kazna i kao nagrada...
Koliko vidim izmedju redova gotovo svih napisanih komentara, vise se niko ozbiljno i ne udubljuje u ubistvo, pominje se tek reda radi, kao da mu se zameo svaki trag, kao da se desilo (ili nije) na nekoj, nama nepoznatoj planeti. Mozda je to i dobro s obzirom da i zaborav ima svoju cenu, i da svacija Prokleta avlija ne zaboravlja cija je, cak i onda kad vlasnika iste izda pamcenje.
pošalji odgovorElem posto smo na to poceli da se osvrcemo u stilu: " ... kako ono bese to jest, lazu kad kazu da ih je bilo...", ne ostade nam nista drugo vec da se bavimo knjigom! A, ne bi smo se ni bavili da nije napisana. Uopste uzev, kao da je banula neka moda da se pisu secanja na zivotne uspehe i promasaje, da se ibljuje ono aforisticki svadljivo i tesko u coveku, ono sto se godinama nosilo kao breme, breme reci konacno artikulusano u mudre starosne forme. Ali, ne zaboravimo ni to (nije poznat slucaj): mudrost (ma kako malecna bila) kao zakasnela duhovna kategorija nikoga nikoga zaobisla! Hocu reci: i vi sitni, osmelite se! Pisite vase skromne memoare, jer, kao sto vidimo nije bas uvek stvar u kvalitetu!
I, zaboravite na A. Remboa, koji je sve svoje mudre poslove posvrsavao jos kao adolescent.
dzoni [neregistrovani] (08. 02. 2012, 08:39:25)
jeste kukavica
samo kukavice potežu pištolj u tuči, većina muškaraca je bila puno puta u mnogo goroj situaciji, tipa deset na jednog pa niko ne puca nego trpi batine ako je slabiji i to je to, a ovo je bilo skoro pošteno tri na dva, i šta više da pričamo
pošalji odgovorradovan [neregistrovani] (08. 02. 2012, 08:41:22)
komentar
Na koga je Zorana pisac mislio.Kada neko kaze u kafani "kao sto je govorio Zoran"meni seodmah pojavi neki od likova koje je igrao pok.Zoran Radmilovic.Drugog Zorana vrednog pamcenja nema.Njihove uloge sve vise blede i za koju godinu niko za njih nece znati.Samo Zoranu Radmilovicu vecni spomen!
pošalji odgovorSima [neregistrovani] (08. 02. 2012, 08:45:57)
koja je to prica
Ubio da ne bude ubijen... to kaze on... oni drugi koji bi mogli da kazu svoju stranu price su mrtvi. na osnovu cega je on dobio drzavljanstvo i imunitet od zatvora. i za ubistvo u nuznoj samoodbrani se ne lezi na robiji. prema tome ta prica ne pije vodu. mi smo bre uzas uzasa
pošalji odgovorko je... [neregistrovani] (08. 02. 2012, 09:24:08)
ZORAN
E vidiskad si rekao: Kako je govorio Zoran, da svi znamo ko je Zoran- na Zorana Radmilovica, a ne na Djindjica ocigledno. Vidis da ne mislimo bas svi isto.
pošalji odgovorTwitty [neregistrovani] (08. 02. 2012, 09:31:51)
****
A ko ne poznaje pravopis sopstvenog jezika ne bi trebao da komentariše bilo koji, tačnije, trebao bi da se uzdrži od komentara uopšte.
pošalji odgovorDARE [neregistrovani] (08. 02. 2012, 09:33:12)
Sva cast
Potpuno si u pravu.Da je bila samoodbrana oni bi bili ranjeni a ne ubijeni,pri tome jedan od momaka je upucan u LEDJA sto sigurno nigde u svetu ne potpada pod samoodbranu!
pošalji odgovorangelina [neregistrovani] (08. 02. 2012, 09:51:06)
Naprijed Zarko!
Gledam ove komentare i kroz njih vidim strasna licna nezadovoljstva onih koji komentarisu, kako rece neko prethodno. Da mi je vidjeti vas kako trpite batine i samo lezite na podu a brata krvavog režu polomljenom flasom, svi bi vi samo lezali i cekali dok od batina ne pomrete obojica, dajte molim vas!!!!!! Kada covjek u zivotu stvari posmatra povrsno i sa ovakvim temama se bacaka izjavama pa nije ni cudno kako nam je. Apsolutno podrzavam Zarka, i jako malo ljudi poznajem koji ga ne podrzavaju, sto mi je drago, ne samo zbog Zarka kako covjeka, nego zbog sagledavanja stvai na jednoj ljudskoj osnovi. Stradala su dva zivota i niko to ne spori, ja licno mislim da su ti zivoti izgubljeni mnogo prije te noci, jer sa 20 god. imati debel policijski dosije je veoma zanimljiva cinjenica. Rijetko su ikada od takvih postali ljudi, imala sam ih u svom okruzenju i mogu to da tvrdim. Zarko je postupio te noci kako je postupio, ne bih ni ja bolje, da mi neko moga brata ubija, ja bi ga branila cim bi stigla, to su sekunde, covjek je imao potres mozga, dioptriju -6, i stvarno je tacno mogao da nanisani gdje puca!? Vjerujem u istinitost knjige to svi znaju u CG i Podgorici da su stvari isle tokom kako je u knjizi napisano a i sud, i ko ste vi da mu iznova pesudjujete? On nosi na dusi ta dva zvota, to je jasno svakom normalnom covjeku spremnom da oprosti. I zasto ne bi dobio pasos Srbije, kada je bio glumac kakv se rijetko radja, sto su mnogi strucniji od mene kazali, onda vam je valjao da je iz Srbije, da se njime ponosite, pa kakvi "ljudi" imaju pasos i drzavljanstvo Srbije kada bi malo sagledali, pa nikoga ne prozivate. Svako zaslizuje drugu sansu u zivotu, pa vi dajete pasose onima sto sto puta ubiju, odu u zatvotr pa izadju pa ubijaju ponovo i to ne iz samoodbrane nego kriminalci, u sta vam se Zemlja pretvorila, a nije ni kod mene nista bolje. Sve najljepse nasem Zarku!
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (08. 02. 2012, 09:57:08)
Zorana
Baš si ti jedna nesretna osoba...
pošalji odgovorangelina [neregistrovani] (08. 02. 2012, 10:03:37)
Naprijed Zarko!
I vidim komentare, to je njegova strana price, pa sud je utvrdio da su im zivoti bili ugrozeni i da pistolj Zarkov mogao svakog casa naci u rukama o jednog od momaka, i jasno je kako bi ga upotrbio. A zasto niko ne napise knjigu o tim momcima od njihovih porodica ali eskrenu da to bude nauk svima kako djecu ne trba vaspitati. A i ovaj ranjeni treci koji hvala Bogu nije imao posljedice, jer procitah negdje da je dobio 2 sina, sto mi je drago, sto on ne napise knjigu verzije dogadjaja te noci, ostao je ziv, ali je i on tamanio Zarkovog brata dok nije krvav postao, a i sad kako zivi raspitajte se. Niko ne brani nikome da javnosti izda svoju verziju, a citala sam u novinama vrlo sturo odgovranje na novinarska pitanja tog ranjenog momka, rekao je da je Zarku oprostio i da je taj dogadjaj vec dozivio puniljetstvo i da to treba ostati iza njih, ma nemoj!? Slazem se ja sa njim, ali sto ne kaze nesto o tom dogadjaju ako je Zarko u svemu negativac, eto mu idealne prilike, ali nema sta da kaze, jer zna i on kakav je vandal bio i sta su te noci uradili, lazirao iskaze nekoloko puta ma to svi znaju u Podgorici. Cak je rekao da vise nije ni u kontaktu sa poroicom jednog od zrtava i da nista ne zna o njima!? Ma sve je jasno kao dan!
pošalji odgovordenis [neregistrovani] (08. 02. 2012, 10:05:21)
jeli žarko to zaslužio
u povodu svih komentara jedno poređenje 4oooooknjiga po495 d iznosi 198000000 d ili 1940000 e a za potrebe narodnih kuhinja na kosovu apeluje se za uplatama sms putem zamislimo se svi . nadam se da će komenar iti objavljen
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (08. 02. 2012, 10:10:27)
Nije tacno srecom
Srecom ovo zadnje nije tacno da je Zarkov brat Mili 20 godina u invalidskim kolicima.Sa svim ostalim se slažem,bili su bez ikakvog razloga brutalno napadnuti,prebijeni,i zaista im nije ostalo nista drugo sem da na onakav način odbrane svoj život
pošalji odgovorg [neregistrovani] (08. 02. 2012, 10:58:23)
Ko smo mi?
Ljudi, dosta je bilo o ovome,.. Mi nismo bili u njegovoj situaciji i NE MOŽEMO ZNATI, šta je mogao ili morao da uradi.
pošalji odgovorKo smo mi da mu sudimo?
djetic [neregistrovani] (08. 02. 2012, 11:15:57)
bahatost
alo bre, 13 metaka ispaliti. da svako nosi pistolj kao sto si lausevici nosili dva, svaki drugi dan bi citali
pošalji odgovoro ubistvima poslije svadja!
adv [neregistrovani] (08. 02. 2012, 11:23:31)
nije pravnik, al' kao da jeste....
instut se "tako ne zove"
pošalji odgovorpostoji krajnja nužda i nužna odbrana , a kod THE Žarka je čini mi se bilo u pitanju prekoračenje nužne odbrane što je samo fakultativni osnov za ublažavanje kazne
pravnik ne može biti svako
Igor [neregistrovani] (08. 02. 2012, 11:33:23)
Samoodbrana
U USA za ovo ne bi lezao ni 2 dana! Nas zakon prakticno onemogucava odbranu bilo koga drugog osim - sebe! Caskom se sklizne u prekoracenje nuzne odbrane
pošalji odgovorA i bas me zanima sta bi svako od vas uradio u takvoj situaciji!!!
Kristina [neregistrovani] (08. 02. 2012, 11:55:59)
Žarko je zasluzio i mnogo vise!
Mnogi od vas ovde ne znaju ni gdje su šuplji,a dosli ste da sudite o nekome! Zna se ko treba da sudi,i bez vas! Samo mlatite,jer to jedino i mozete,a Žarko će ostati car i sa vama i bez vas!!!!
pošalji odgovornebitno [neregistrovani] (08. 02. 2012, 12:36:40)
a za nju jel ima nade?
nisam da sudim ni za ni protiv.odsluzio je bio kriv ili ne.Ali uzmimo primer zene iz simiceva koja je bila na trenutku istine,koja je neznajuci bila udata za ubicu(koji vec ubio svoju prvu zenu)I nju je hteo da ubije,i decu,i kako se sve izivljavao nad njima.I sutra ce on izaci iz zatvora,takav monstrum ce bojim se ubiti i nju i decu.Pa zar ta zena nije zasluzila da dobije oruzje,da se brani cim se pojavi?I da ne odgovara!Ili ce drzava da pusti da i njih ubije.A za prvo ubistvo je dobio god. i po !!!E to je nepravda.Manimo se Zarka on je odrobijao iako se po meni samo branio
pošalji odgovornezgodna [neregistrovani] (08. 02. 2012, 12:40:16)
Kakve sve ovo veze ima sa nama?
Ostrašćeni tekstovi Angeline jednostavno ne dopuštaju da čovek ostane ravnodušan na sve ovo. Jeste da se radi o tragediji, ali pri tome smatram da je tragedija prvenstveno ta dva klinca od 19 i 20 god. koji su ubijeni. Tragedija Lauševića je što je svojim postupkom sam sebi upropastio život. Koliko sam shvatila iz Angelininog haotičnog teksta ona je ili njegova žena ili bliska prijateljica. Ako nije ni jedno od tog, onda je druga Žarkova zakonita supruga u velikom problemu. Iz knjige se vidi da je Žarko za vreme boravka u zatvoru napravio i treće dete. Svaka čast, ali tu mogućnost ubijeni mladići nisu imali. To što ovde pričate da su momci od 19 i 20 god. bili teški kriminalci koji su maltene trebali bili ubijeni, takođe je u najmanju ruku neukusno. To što već pomenuta Angelina sa naučne tačke tumači psihološki profil svakoga ko misli drugačije je za posebnu priču. Činjenice su da jsu Lauševići delo počinili na teritoriji Crne Gore, da su tamo i rođeni, tamo je Žarko služio i kaznu, i zašto se u poslove druge države meša Boris Tadić? Crnogorski sud je doneo presudu, pa kakva god ona bila mora se poštovati. Sve ostalo su naša mišljenja koja nikoga ne obavezuju. I šta ste mislili Angelina na to kakva je naša zemlja Srbija? Koliko sam shvatila vi niste naš državljanin i bilo bi kulturno da je onda i ne komentarišete. I moje dame malo malo manje zaslepljenošću muškarcima. Laušević je dobar glumac,kakav je čovek ne mogu da sudim jer ga ne poznajem lično a ni vi,ali sud ga je osudio za delo koje je počinio. Naravno da se on brani i opravdava svoja dela u knjizi. Koliko je iskren a koliko manipuliše osećanjima stvar je pisca a i sposobnosti čitaoca da čita i između redova.
pošalji odgovorjedna mama [neregistrovani] (08. 02. 2012, 12:44:48)
zabrinuta
ako je u redu da klinac za ubistvo neduzne zene(u kameničkom dečijem selu)dobije 4.5 godine zatvora i posle toga slobodno seta ulicama onda je sasvim ok da covek koji je ubio u samoodbrani dobije i manje od toga.
pošalji odgovorJa [neregistrovani] (08. 02. 2012, 13:14:49)
Da li je to Srbija zaslužila?
Šta me briga da li je Žarko to zaslužio. I meni se desilo mnogo što šta za šta, mislim da nisam zaslužio, pa nikom ništa.
pošalji odgovorMene je čovek oštetio za preko 250 €. To se desilo pre više od godinu dana, a još niko od policije i tužilaca nije uradio svoj posao.
Pitam se ja da li sam ja to zaslužio da se pola policije u Srbiji bavi pitanjem Žarka, a ne mojim problemom?
Izgleda da ja pravdu treba da uzimam u svoje ruke da bi neko počeo da obraća pažnju.
Capitol [neregistrovani] (08. 02. 2012, 13:40:37)
Sudi i bice ti sudjeno!
Vecina komentara pocinje pitanjem,"A sta bi ti u uradio u situaciji.....",a niko,ili gotovo niko nezna sta se tacno dogodilo te kobne noci.Vecina daje poverenje knjizi,da je to bas tako bilo,ali opet neko ko kaze da je upucen u tok desavanja rece da je Zarko kada je vec tuca okoncana,otisao do kola,uzeo pistolj,vratio se i pobio te moke.U prilog ovome ide i cinjenica da pred sudom nije dokazao svoju nevinost-nuzna odbrana,vec je za krivicno delo osudjen.
pošalji odgovorNe zeli da sudim niti presudjujem,ali mislim da to ni Srpska politika nije smela ciniti.
Lili [neregistrovani] (08. 02. 2012, 13:40:57)
Otvorena pitanja
Oni koji su dali milion dolara za Miladina Kovačevića.
pošalji odgovorAquarius [neregistrovani] (08. 02. 2012, 13:53:25)
Otvorena pitanja
Lili, hvala na tacnom odgovoru na pitanje br.7
pošalji odgovorOstaje jos 6. otvorenih pitanja.
angelina [neregistrovani] (08. 02. 2012, 14:03:27)
Pravo na stav
Nisam ni rod ni pomozi Bog ovom glumcu, nikada prije n isam ni komentarisala natpise po novinama, ali ova tema me dirnula, jer sam dosta cula o tom slucaju citala sam knjigu i dugo se preispitivala sta bi bilo ko napravio u toj situaciji, nekako je ta reakcija prirodna da se nametne to pitanje. Tako sam stvorila svoj stav o svemu ovome, i dala argumente da ga opravdam, valjda se u tome debata i sastoji braniti svoj stvav na sve ljudske nacine. Pa ko ne misli kao ja argumentom to porekne a ne daje kfalifikacije koje ne prilice normalnom dijalogu, sta sam ja tom glumcu i imam pravo da diskutujem o necemu. Kroz svoje izjave o bilo kome mnogo govorimo o sebi!
pošalji odgovorpeja [neregistrovani] (08. 02. 2012, 14:04:08)
trazili su djavola
A sto su se on i brat mangupirali i nosili pistolje, sta su zamisljali?! Koji god civil seta unaokolo sa vatrenim oruzjem u dzepu ili mu savest nije cista ili izigrava neko mud*. Kako bilo da bilo, trazili su djavola, djavo je dosao po svoje i uopste mi nije zao zbog svega sto im se desilo.
pošalji odgovorUmnjak [neregistrovani] (08. 02. 2012, 15:15:24)
kafana
Sad vidim koliko propuštam jer ne idem u kafanu. Zato i ne znam ni ko je Zoran ni ko je Žarko.
pošalji odgovorигор секулић [neregistrovani] (08. 02. 2012, 15:59:44)
Жарко је жаслужијо.
Жарко лаушевић је заслужијо да има држављанство републике србије .
pošalji odgovorSajber Mileva [neregistrovani] (08. 02. 2012, 18:12:04)
Kad se kaže "Zoran"
Ja pomislim na velikana.
pošalji odgovorRadmilovića.
Njegova slava je neprolazna i nije politički obojena.Neće joj niko uraditi reviziju.
san [neregistrovani] (08. 02. 2012, 20:05:36)
zasluzio!!!!
kao veliki umetnik, veliki glumac, danas i pisac. i ko smo mi uopste da raspravljamo o tragediji koja je sve njih pogodila, da mu ponovo sudimo, sta znamo o njegovom zivotu u paklu tolike godine.
pošalji odgovorzarko vrati se...
vera [neregistrovani] (08. 02. 2012, 21:36:39)
Zarko....
Cokek koji je bio zrtva a ima toliku grizu savest sto su ugasena dva mlada zivota, pa on je covek sa vrlinama najvecim na svetu.Zarko, glavu gore!
pošalji odgovorjelena [neregistrovani] (08. 02. 2012, 21:47:16)
nedaj boze nikome
zaista mislim da svako moze da se nadje u takvoj situaciji i zato ne daj boze nikome
pošalji odgovorl [neregistrovani] (08. 02. 2012, 21:58:34)
....
dosadnooo
pošalji odgovorPatoloski psiholog. [neregistrovani] (08. 02. 2012, 22:31:40)
Akonisionostojesiastasionda?
G-djo-dine-san. Mi mozda, nismo niko i nista ali isto tako veoma pazimo da ne uletimo u krivinu, da ne baljezgamo svasta po papiru samo zato sto smo ostali bez para, da ne umisljamo da su tirazi realan odraz nevidjene duhovne prevage, itd itd. Zato se i ponasamo skoro kao nevidljivi ljudi ali, ako smo nevidljivi nisu nam bas otsekli jezik, tako da... pustite...
pošalji odgovorvera [neregistrovani] (09. 02. 2012, 13:28:21)
Slazem se sa Angelinom
Sve sto je Angelina napisala mislimo svi mi koji podrzavamo Zarka, nista vise ne bih dodala:
pošalji odgovorTanja Antic [neregistrovani] (09. 02. 2012, 21:27:11)
Nažalost
ima tako neinteligentnih, zlonamernih, uvredljivih kometara, koje bi me bilo sramota zbog same sebe da napišem, ne mogu da verujem da postoji takav svet, verovatno sam preterano veliki idealista i mislim da bi svi prvo trebalo da dobro razmisle a posle da objavljuju ali ipak sa rezervom tu je inteligencija pod prim!!!
pošalji odgovorAnaDrina [neregistrovani] (15. 03. 2012, 20:09:48)
HAJDE DA SE PODELIMO
Slazem se sa vama u potpunosti.A da li bilo koga ovde interesuje sta kazu zvanicni sudski spisi,mislim,kad vec nemamo pametnija posla,mego se ovde prepucavamo?Evo,ovo su neke beleske iz '93:Zarko je izjavio da je pitao,,Sta se to desava?Kakva je to buka?".Kelnerica Marina Raonic je izjavila da je cula kako Zarko pita:,,Sta se ovde graja?"Druga zaposlena u cevabdzinici Svetlana Bubanja je rekla da je Zarko pitao za graju.Njena koleginica Dragica Bogavac je svedocila da je Zarko pitao :,,Kakva je ovo graja?''Pitanja su bila upucena kelnericama..Nastavak sudjenja ne pruza osnovu za sumnju sta je prethodilo napadu na Lausevice.Jedan svedok kaze da je Pejovic sisao sa zida,drugi da je skocio,svi se slazu da je prisao Zarku i obratio mu se.,,Sta je bilo momak?"(izjava Z.L.).,,Sta to vas interesuje,to su moji drugovi"(M.Raonic).,,Sta te briga,neka graju,to su mi drugovi"(S.Bubanja).,,Kakva graja,sta pitas,sta te to interesuje"(D.Bogovac).Izjave svedoka o nastavku dogadjaja su prilicno slozene.Zarko je rekao:,,Izvini ,momak(M.Raonic);,,U redu je,ja samo pitam"(S.Bubanja).,,Pitao sam samo"(D.Bogovac)Pejovic nije bio zadovoljan odgovorom,nastavio je da protestuje,pa je stariji brat,Branimir rekao:,,Pusti ga,znas li ko je on?''.Neposredno posle Zarkovog izvinjenja ,sa druge strane Bulevara,iz grupe momaka koji su galamili,dosao je Radovan Vucinic.To kao da je bio znak za Pejovica da pesnicom obori Zarka.Gotovo istovremeno ,Vucinic je udario Branislava.Nastavak je poznat.Pejovic nastavlja da udara Zarka,a Radovan cini to isto Branimiru,pomazuci se casom ili flasom,nije utvrdjeno.Branimir uspeva da izvuce pistolj iz pojasa i ispaljuje metak u vazduh.Zarko se sa svojim napadacem otima oko torbice u kojoj je bilo njegovo oruzje,uspeva i puca...(dok su se otimali oko torbice ili oruzja).Za razliku od Branimira ,koji uoci napada nije popio ni kap alkohola,Zarko je pre tragedije popio dve-tri rakije.Tacno 105 minuta posle tragedije strucni tehnicar je konstatovao da ima0,78 promila alkohola u krvi.Pomenuta koncentracije za vecinu ljudi podrazumeva da su pripiti.Kod Dragora Pejovica je,medjutim nadjeno 2,10 promila alkohola,po misljenju strucnjaka bio je u ,,pijanom stanju".I pokojni Radovan Vucinic je imao 1,7 promila alkohola,sto znaci da je takodje bio pijan.Moja,licna razmisljanja:Na prvi pogled ,sve je pocelo besmisleno,nelogicno,bez pravog povoda.Lausevici,Pejovic i Vucinic se pre toga nisu ni videli ni culi.Zarko se izvinjavao,Branislav je smirivao.Ipak,obojica su bili napadnuti,kao po dogovoru,iznenada i zestoko.Zasto?Odgovor na to pitanje moze samo da se nagadja.Napadaci su mrtvi.Ipak,cini se da je vredan paznje podatak da je uoci sukoba Branimir rekao,,Pusti,znas li ti ko je ovo?" i da je ta recenica bila svojvrsni detonator! Jer,zestokim momcima je bilo preko glave takvih kao sto je Zarko,uspesnih ,vrednih,imucnih,pametnih, slavnih,pa cak i lepih.Zarku je bilo preko glave uvek lebdece pretnje od tiranije ljubomornih siledzija,placanja danka slavi u zemlji koja ne ume da zastiti javne licnosti( ako nisu politicari na vlasti).Dovoljno za tragediju?
pošalji odgovor