- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Beograd
Beograd 15. 04. 2010
Press
MONSTRUOZNO! Psu odsečene sve četiri noge!
Dve devojke u beogradskom naselju Medaković pronašle preplašenu ženku psa kojoj je neko odsekao sve četiri noge! ORKA i "Evropska inicijativa 17" najavili krivičnu prijavu protiv nepoznatog mučitelja

U beogradskom neselju Medaković, u utorak uveče, dve devojke su pronašle psa koji je puzao na obližnjem parkingu u potrazi za hranom i vodom, jer su mu sve četiri noge odsečene! Pretpostavlja se da je nesrećnog psa unakazio čovek, sekući mu sekirom nogu po nogu!
KOMŠIJE NISU NIŠTA PRIMETILE
Građani koji svakog dana prolaze ulicom Radovana Simića - Cige u naselju Medaković II juče su za Press tvrdili da povređenu ženku nisu videli tamo, niti čuli za nju. Inače, u delu naselja u kome je kuče nađeno uglavnom su zgrade. Vlasnica pekare bila je zgrožena kada je čula za nesrećnog psa.
- Radim u pekari, a živim iza. Nisam videla, niti čula da je u kraju takvo kuče. Deca bi primetila, čulo bi se, neko bi reagovao! - priča ona za Press.
Povređeno kuče nije video ni Nikola Pavlović. Kako svakodnevno više puta prolazi tom ulicom, a i sa terase njegovog stana na sedmom spratu vidi se celo naselje, kaže da ne veruje da bi mu promakao prizor osakaćenog kučeta koje puzi.
Prizor koji su ove dve devojke na povratku svojoj kući zatekle na parkingu u ulici Radovana Simića Cige, između brojeva 15 i 40 u beogradskom naselju Medaković II, bio je više nego potresan! Parkingom je puzilo kuče bez nogu, a za njim je ostajao krvav trag!
Krila se ispod kola
- Zatekla sam preplašenu kucu kako se krije ispod kola. Nije htela da izađe pa smo je izvlačili, ali ipak nije pokazala nijedan znak agresivnosti! Kada sam videla da su joj odsečene sve noge, zgrozila sam se! Prepoznala sam ovu ženku jer sam je ranije viđala u tom kraju. Nema vlasnika, ali niko se nije žalio da je agresivna i da napada ljude - kaže za Press Sandra Spoja, aktivistkinja Udruženja za zaštitu životinja "Evropska inicijativa 17".
Kako je ta organizacija već sarađivala sa veterinarskom ambulantom "Artvet" na Bežanijskoj kosi, a i s obzirom na to da je bilo već kasno i mnoge ambulante zatvorene, povređenog psa su kolima prevezli do te ordinacije.
Veterinar Vlada Antić, koji je osakaćenu ženku te večeri primio u svojoj ambulanti, kaže da za 25 godina rada nije video tako stravičan slučaj!
- Noge su odsečene oštrim predmetom, verovatno sekirom! Moguće je da je to uradio jedan čovek, vezavši psa, ili da je više njih to učinilo! Prema stanju rana, noge su ženki odsečene pre oko deset dana. Mahom su zarasle, ali na nekim mestima još krvare. Nije bilo potrebe da rane hirurški obrađujemo, niti da ženki dajemo infuzuju. Noge smo joj previli, nahranili je i napojili. Bila je mirna sve vreme i ležala na operacionom stolu. Noć je provela u našoj ambulanti - zabrinuto govori Antić.
Prema njegovim rečima, na kučetu nije bilo drugih povreda, niti tragova koje bi moralo da ima ukoliko mu je vezanom i svesnom sečena noga po noga.
- Ne mogu da objasnim kako kuče nije iskrvarilo! Da bi se sprečilo krvarenje, trebalo mu je prevezati rane žicom, ili nečim sličnim, ali takvih tragova nema - objašnjava dr Antić.
S druge strane, on ne isključuje mogućnost da je životinja osakaćena nesrećnim slučajem.
- Možda je ženka upala u zamku za lisice i divlje životinje. Međutim, sve četiri noge su joj ravnomerno presečene, a i zamka obično "ne uhvati" sve noge - objašnjava on.
U ambulantu su, kako kaže dr Antić, i ranije građani dovodili pse kojima je čovek naudio, ali ovakav slučaj još nisu videli!

- Zabrinuti sugrađani dovodili su nam pse kojima je neko žicom vezao jezik ili kojima su noge krvarile, jer su bile vezivane lancima. Nisu retkost ni slučajevi polomljenih kostiju i kičme kod životinja - navodi on.
Vlasnik ove ordinacije dr Marko Tanasković kaže da će pružiti utočište ovoj ženki još nekoliko dana, ali se nada da će im se uskoro neko javiti sa željom da udomi nesrećnog psa.
Ženka je, navodi dr Tanasković, stara oko godinu dana i mešanac je. U Udruženju za zaštitu životinja "Evropska inicijativa 17" odmah su je nazvali Mila.
Angažovali advokata
- Ona je dobra kuca, i pored prestravljenosti i bola. Angažovali smo advokata, koji će policiji podneti prijavu za ovaj monstruozan čin! Takođe, štampaćemo plakate sa slikama Mile, da meštane naselja obavestimo da je među njima monstrum koji je u stanju da psu sekirom odseče nogu po nogu - objašnjava Sandra Spoja iz tog udruženja.
ČIN UPUĆUJE NA OSVETU
Psiholog Zoran Musterović kaže za Press da ovaj stravičan čin više liči na neku osvetu nego na poriv za mučenjem i iživljavanjem.
- Moguće je da je počinilac neki revoltirani roditelj koji je na ovaj način hteo da se osveti životinji ako mu je ugrozila dete, ali i da na neki način pošalje poruku javnosti. Istina, ovakav čin je veoma destruktivan i nije primeren, ali smatram da nije reč o osobi koja uživa u mučenju. Druga mogućnost je da je nesrećni pas naleteo na grupu adolescenata, koji su puni besa i verovatno pod uticajem alkohola, pa im je tako nešto bila zabava. Takve osobe u detinjstvu nisu razvile normalan osećaj prema životinjama, da ih maze ili čuvaju, već su ih jahali, šutirali, maltretirali... - zaključio je Musterović.
Takođe, i Nataša Biorac iz Organizacije za poštovanje i brigu o životinjama ORKA najavila je podnošenje krivične prijave.
- Krivičnim zakonom Republike Srbije, član 269, predviđena je kazna do godinu dana zatvora za počinioce ovakvih dela. Zločin prema životinjama je rani pokazatelj agresije prema ljudima. Od 2006. godine procesuirano je više desetina krivičnih prijava, a u jednom slučaju je presuđena i zatvorska kazna od tri meseca - priča Biorac.
Prema njenim rečima, najveći problem u procesuiranju ovakvih zločina je nedostatak svedoka.
Povezane vesti
Beograd
23. 05. 2012
Plaćanje struje SMS-om
Brzo i sigurno - Umesto da čekaju u redovima, jednostavnim slanjem poruke. Beograđani mogu u bilo koje doba dana, sa bilo kog mesta, da plate račun za struju ...
22. 05. 2012
Za dva minuta sa brda na most
19. 05. 2012
Podneto više od 7.000 zahteva
19. 05. 2012
Maturanti plesali kadril
19. 05. 2012
Postavljanje skela kod petlje
18. 05. 2012
Delio pravdu u učionici
17. 05. 2012
Besplatne knjige svim osnovcima
16. 05. 2012
Volonteri pomažu starima
15. 05. 2012
Mesečno dva evra po kvadratu
15. 05. 2012
Za pet dana 3.474 zahteva
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Egipćani i danas glasaju za predsednika države
Egipćani danas nastavljaju u sredu započeto glasanje na izborima za novog predsednika države, prvi put otkako je Hosni Mubarak svrgnut s vlasti nakon masovnih protesta prošle ...
24. 05. 2012
Lajčak u Beograd donosi poruke Baroza i Ketrin Ešton
24. 05. 2012
Od danas niže cene karata za putnike "Jat ervejza"
24. 05. 2012
Završen neformalni samit EU o stabilizaciji evra
24. 05. 2012
Litija za slavu grada Beograda - Spasovdan
24. 05. 2012
U pet saobraćajnih udesa sedam osoba povređeno
24. 05. 2012
Požar na nuklearnoj podmornici, četvoro povređeno
24. 05. 2012
komentari (203)
pošalji komentarMilanSombor [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:05:55)
???!
Gospode Boze, jadan pas, ne mogu da zamislim kakav je to "covek" koji je u stanju da uradi ovako nesto ?!
pošalji odgovorsava [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:10:11)
sramota i tuzno!!!
Samo se vi igrate, jos da sazna za ovo Brizit Bardo i vi ste gotovi !
pošalji odgovorBINGE [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:24:08)
strasno
ovaj sto je uradio ovo jadnoj zivotinji,sigurno je u stanju da uradi isto coveku
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:28:04)
uzas
ovo samo u srbiji ima..
pošalji odgovorMilena [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:30:11)
nemam reci
ovo je nesto najpotresnije sto sam cula,ko je u stanju takav bol da nanese toj divnoj zivotinji ne moze se nazvati covekom!nadam se da ce se naci dom za ovu hrabru kucu
pošalji odgovorsvetlana [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:34:41)
sramota
Marko leci mog psa, sjajna ordinacija. Ovo je STRASNO.
pošalji odgovorstefan [neregistrovani] (14. 04. 2010, 22:47:53)
sramota i bruka
ovaj ko je to uradio je veca zivotinja..od bilo koje zivotinje!!!!
pošalji odgovordjubre jedno....
ivi [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:11:54)
пси су закон
јао како ми је жао пса, пошле су ми сузе ;(((... не могу да верујем да је човек у стању да уради овако нешто... јадна животиња ;(
pošalji odgovorHumanista [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:13:27)
Strasno!
Necuveno koliko neko moze da bude los i zao!
pošalji odgovorOvo ne treba samo zakonski sankcionisati, vec i moralnom osudom od strane gradjana, drugom recju BOJKOT od strane drustva datog lica!
Igor [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:19:28)
Bože
Kakvih sve manijaka ima... Da ne poverujes
pošalji odgovorIrina Turner [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:21:18)
Mila
Can someone please tell me how to get in touch with Dr. Marko Tanaskovic????
pošalji odgovorJacky [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:28:24)
Nemoguce
Prosto je nemoguce da zivotinja ne iskrvari .Kako je moguce ovako nesto?Zar je moguce da ne svisne i od bolova???
pošalji odgovorNapisite jednom nesto i ovakvim "ekstremnim"slucajevima,neka neko strucno lice da objasnjenje,jer ovaj veterinar se isto cudi.
Isus [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:29:27)
pokajanje
Oprosti mu boze nije svestan sta je uradio...
pošalji odgovorprekobrojna [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:40:49)
????????????????
A sta ocekujete da se desava kad nas danonocno trujete nasilnickim filmovima i emisijama? Pogledajte kakve nam crtace gledaju deca,kakve filmove preporucuju tinejdzerima a i kakvu filmsku torturu trpimo mi odrasli. meni nije nista cudno u ovoj prici jer kako sejes tako i zanjes.U obrenovcu je decak od 5 godina celom okotu {6 komada kucica} povadio oci srafcigerom!!!!!!!!!!!!!!!! Danas ima 10 godina i .... ostalo ne mozete ni u masti da stvorite. Redukujte TV program spasite decu.
pošalji odgovorNatasa [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:55:54)
Dr.Marko's info
All that I found is the address
pošalji odgovorof his clinic:
Artvet
Marka Čelebonovića bb
Bezanijska Kosa
Novi Beograd
If I find phone number I'll post it here.
Zoi [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:59:03)
nisu krivi crtani filmovi
Nisu krivi crtaci ili TV.Pa gde su roditelji?I ako treba zakljucaj TV u sobu da dete nema dostup,a ne da bi nekima bilo lakse da vode traceve ili bilo sta drugo da rade,puste dete da glea sve i svasta da bi sami bili
pošalji odgovorna miru.
Vlasnica 4 psa [neregistrovani] (14. 04. 2010, 23:59:06)
Bez opravdanja
Osobama koje su sposobne da ovako nešto urade nije dovoljan zatvor nego i obavezno psihijatrijsko lečenje jer danas je to ispoljavanje agresije prema životinjama a pitanje je vremena kada će ta agresija biti okrenuta ka čoveku!!! I moram da reagujem na glupo objašnjenje cenjenog psihologa da je to možda revoltiran roditelj uradio...Danas je problem što određeni kreteni od roditelja baš vaspitavaju svoju decu da gađaju i šutiraju kučiće jer su oni "opasni" i hoće da ujedu decu i na taj način stvaraju kod dece strah i mržnju prema životinjama!Svakodnevno to doživljavam i skupljam svako jutro kamenje iz dvorišta jer nekome smetaju moji kučići koji se uredno igraju u SVOM dvorištu i apsolutno nikog ne diraju!!!!
pošalji odgovorVlasnica 4 psa [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:04:03)
Bez opravdanja
Osobama koje su sposobne da ovako nešto urade nije dovoljan zatvor nego i obavezno psihijatrijsko lečenje jer danas je to ispoljavanje agresije prema životinjama a pitanje je vremena kada će ta agresija biti okrenuta ka čoveku!!! I moram da reagujem na glupo objašnjenje cenjenog psihologa da je to možda revoltiran roditelj uradio...Danas je problem što određeni kreteni od roditelja baš vaspitavaju svoju decu da gađaju i šutiraju kučiće jer su oni "opasni" i hoće da ujedu decu i na taj način stvaraju kod dece strah i mržnju prema životinjama!Svakodnevno to doživljavam i skupljam svako jutro kamenje iz dvorišta jer nekome smetaju moji kučići koji se uredno igraju u svom dvorištu i apsolutno nikog ne diraju!!!!
pošalji odgovorBane [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:04:23)
Strasno
Grozno kako to neko moze da ucini neduznoj zivotinji. Te ljude treba naci i uciniti im isto to.
pošalji odgovorDejana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:05:41)
Preduzmimo nesto
Ne mogu da se smirim od kako sam pročitala ovu stravičnu vest. Zgrožena sam da ljudsko biće može nešto ovako da učini. Nastradala je nevina duša, nedužna životinja, čovekov vekovni saputnik i prijatelj. Zalažemo se za evropske vrednosti i civilizovano društvo, a istovremeno ništa ne preduzimamo protiv pojedinaca koji ovo čine. Ništa nije preduzeto ni pre otprilike mesec dana kada su pronađeni obešeni na drvetu štenad i njihova majka. U najboljem slučaju odvraćamo pogled i "pravdamo" ove zveri u ljudskom obličju njihovim neprijatnim iskustvom sa nekim psom. Molim Vas da i vi kao novine od ugleda, doprinesete buđenju ljudskosti u srpskom narodu i pomognete da se nesretnoj kuci obezbede proteze iz inostranstva i usvajanje u porodici koja će joj pružiti ljubav. Nemojte samo objavljivati vesti, već povedite akciju stvarne pomoći. To je aktivno, svrsishodno novinarstvo. U protivnom samo objavljivanje ove vesti bio značilo pusti senzacionalizam.
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:07:19)
Idealno resenje
Pa posto je bio tako kreativan i odsekao jadnom psu sape onda je red i da se njemu kad ga pronadju, ako ga pronadju cemu se iskreno nadam iseku prste.
pošalji odgovorUbio bih ovakve ljude....
Amela [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:08:31)
Fuj
fuj takav "covjek" da hoda medju ljudima, tako poremecen, to predstavlja opasnost i po ostale zivotinje, ali i ljude. treba ga naci i skloniti od civilizacije sto prije..
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:08:34)
Sramota
Jel' bese svaki kraj u Beogradu, pa i Medak 1 imaju svoje pozornike? A gde su doticna gospoda bila dok je monstrum/monstrumi sakatili zivotinju? To se moralo cuti i morao je neko primetiti... PU Vozdovac u Stevana Prvovencanog zna ko je zaduzen za taj deo Medaka i ko je tih dana bio na duznosti, pa neka vidi sa svojim ljudima sta rade, a za sta primaju platu. Isto bi bilo i da su monstrumi naletelio na necije dete. A podnosenje krivicne prijave protiv N.N. lica ce samo dodatno zatrpati ionako zatrpane fioke Vozdovacke stanice i tu ce zauvek i ostati. Sramota i strahota da se ovako nesto desava u sred Beograda u 21. veku. Sta ce biti sledece sto ce proci nekaznjeno?
pošalji odgovorVlasnica 4 psa [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:11:09)
Bez opravdanja
Osobama koje su sposobne da ovako nešto urade nije dovoljan zatvor nego i obavezno psihijatrijsko lečenje jer danas je to ispoljavanje agresije prema životinjama a pitanje je vremena kada će ta agresija biti okrenuta ka čoveku!!! I moram da reagujem na glupo objašnjenje cenjenog psihologa da je to možda revoltiran roditelj uradio...Danas je problem što određeni k......od roditelja baš vaspitavaju svoju decu da gađaju i šutiraju kučiće jer su oni "opasni" i hoće da ujedu decu i na taj način stvaraju kod dece strah i mržnju prema životinjama!Svakodnevno to doživljavam i skupljam svako jutro kamenje iz dvorišta jer nekome smetaju moji kučići koji se uredno igraju u svom dvorištu i apsolutno nikog ne diraju!!!!
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:12:14)
Pobogu!!!
Quo vadis, Srbijo?! Koliko neko treba da bude bolestan da bi uradio ovako nešto?! ZAŠTO?!!! Tako mučiti životinju, to je čist sadizam! Šta je ovom doktoru, kako može da kaže da ovo nije osoba koja je sadista (u prevodu-onaj koji uživa u mučenju drugog)?! Šta se dešava sa ovim društvom?!
pošalji odgovorsrbin [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:13:46)
ne lupaj
toga ima svugde! srbija je najgora srbi su genocidan narod monstrumi bla bla bla. svugde ima psihopata pa i kod nas...
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:17:16)
sta ovo znaci?
"...najveći problem u procesuiranju ovakvih zločina je nedostatak svedoka"-sta to znaci?
pošalji odgovorDovedite 10 potencijalnih pocinitelja (koje policija sigurno moze identifikovati iz tog kraja) pred psa i samo ce vam se reci koji je od njih ovo ucinio. Pas ne ume da govori, ali sigurno ne moze da sakrije sta oseca u prisustvu toga koji mu je naneo bol!
Vlade [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:18:41)
Strasno
Da ti pripadne muka.Sacuvaj Boze kakvih sve manijaka ima!!!!!!
pošalji odgovorVlade [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:18:45)
Strasno
Da ti pripadne muka.Sacuvaj Boze kakvih sve manijaka ima!!!!!!
pošalji odgovorVlasnica 4 psa [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:20:39)
Bez opravdanja
Osobama koje su sposobne da ovako nešto urade nije dovoljan zatvor nego i obavezno psihijatrijsko lečenje jer danas je to ispoljavanje agresije prema životinjama a pitanje je vremena kada će ta agresija biti okrenuta ka čoveku!!! I moram da reagujem na glupo objašnjenje cenjenog psihologa da je to možda revoltiran roditelj uradio...Danas je problem što određeni k......od roditelja baš vaspitavaju svoju decu da gađaju i šutiraju kučiće jer su oni "opasni" i hoće da ujedu decu i na taj način stvaraju kod dece strah i mržnju prema životinjama!Svakodnevno to doživljavam i skupljam svako jutro kamenje iz dvorišta jer nekome smetaju moji kučići koji se uredno igraju u svom dvorištu i apsolutno nikog ne diraju!!!!
pošalji odgovornena [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:23:51)
UZAS-------MRZNJA
Nas narod je pun mrznje,toliko smo zavijeni krvlju i mrznjom---tesko nam imati spasa.Osobe ili osoba neka procita ovo to sto je uradio sticice ga u drugom zivotu rodice se kao pas zavrsice kao pas bolece ga ali nece mu biti spasa.Preporucila bih osobi da procita knjigu ---ZIVOT POSLE SMRTI----mozda se KASNO DA SE POKAJES.
pošalji odgovornena [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:24:51)
UZAS-------MRZNJA
Nas narod je pun mrznje,toliko smo zavijeni krvlju i mrznjom---tesko nam imati spasa.Osobe ili osoba neka procita ovo to sto je uradio sticice ga u drugom zivotu rodice se kao pas zavrsice kao pas bolece ga ali nece mu biti spasa.Preporucila bih osobi da procita knjigu ---ZIVOT POSLE SMRTI----mozda se KASNO DA SE POKAJES.
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:25:00)
Uzas
Uzas je koliko psihopata seta gradom! Ovako nesto ne sme da se desava i ovog monstruma treba uhvatiti pod hitno!
pošalji odgovorOvo sto je psiholog rekao da je mozda u pitanju osveta ili neko salje poruku javnosti, ili mu je pas ugrozio dete, a pritom ne uziva u mucenju, je smesna izjava!!!
Da bi se neko svetio ili slao ovako poruku javnosti mora da bude poremecen i dosta vise o nabrajanju mogucih nebuloznih razloga jer je ovo cist sadizam i bolest!
Boze me sacuvaj!
UHVATITE PSIHOPATU!
Dušan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:25:06)
Vajni psiholog
I vi ste dali vaš doprinos! Dali ste prostor vajnom psihologu koji tvrdi da nije u pitanju osoba koja uživa u mučenju!!! Nego o kome se radi. Možda o humanisti. Ostalo su samo puke i neutemeljene pretpostavke, jer se očigledno radi o miroljubivoj kuci koja čak i posle ovakvog čina nije izgubila poverenje u ljude. Načalost! Koju poruku i kome upućujete intervjuisanjem "ovakvog" psihologa. Slažem se sa predlogom da se preduzme neka konkretna akcija pomoći za ovu unesrećenu kucu. Čuo sam da u Vojvodini postoji švajcarska državljanka koja pomaže i udomljuje unesrećene i ostavljene kuce. Obavestite nas da ste pomogli nekom vašom (medijskom)akcijom, u protivnom dižete tiraž i zarađujete na sudbini nedužnog kučeta.
pošalji odgovorP.S. Neka Orca i ostali brinu o protezama i udomljavanju, a zna se ko treba da juri monstruma.
Lola [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:25:07)
zemljo otvori se
kazna do godinu dana ?? pa sta je s mozgom..da ne pitam za savest,izumrla sa dinosaurusima ... jel stvarno neko shvata koliko je ovo ozbiljno ili mu samo zao psa????
pošalji odgovorNebojsa [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:26:53)
Da mi je da ga nadjem...
...Pa to nije ni zivotinja a ne covek... Samo bih ga ...
pošalji odgovor* [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:27:50)
*
Meni se iskreno place, jadno kuce, taj ko je ovo uradio nije zasluzio da zivi. Prosto me sramota sto takav neko zivi u mom okruzenju. Ovo je strasno, reci su suvisne.
pošalji odgovorUros [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:29:10)
Ovo je zlocin nad zlocinima
Joj Srbijoooooooooo
pošalji odgovorbata [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:29:48)
KAKO TO
Ukom svetu mi zivimo,uzas,uzas ,pa jeli ovo ludnica ,ono pre neki dan monstrum okitio drvo malim kucama .U sta ovakvi ljudi veruju.
pošalji odgovorFELIX [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:37:28)
IDIOT,KRETEN,BUDALA,DEGEN..
je onaj koji je ovo uradio i dace Bog da ga u nekom parku, izujedaju psi, koji savrseno prepoznaju zlobno bice.
pošalji odgovorZeljko [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:38:47)
Treba prdnaci i javno osudit.
Ovoje jedan od bolesnika koji ukazuje nasta je sve spreman.
pošalji odgovorSanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:43:20)
Psiholog????
Ovaj psiholog je verovatno kupio diplomu i nek potrazi savet psihijatra!!!Kakvi su mu to komentari :nije primereno???!!!
pošalji odgovorCovek o kome se radi je klasican psihopata!!!!
au [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:45:38)
zakon_?
izvrsitelju ovog "dela" odseci m..da
pošalji odgovorIva [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:45:50)
Monstrum
Ne. Ovako nesto moze da uradi samo psihopata. Treba saznati ko je to. Ko moze da uradi ovo psu, sposoban je za najgore, verovatno je to neki serijski ubica koji luta beogradskim predgradjima. Amerikanci imaju registar mucitelja zivotinja, jer je primeceno da vecina patoloskih ubica ima istoriju mucenja zivotinja. Zbog ovog uzasnog zlocina dozivotno u zatvor i to je malo!
pošalji odgovorZemunac [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:46:20)
ljudi su gori od zivotinja
posto ja u kuci imam zenku retrivera,obozavam pse i zivotinje uopste,realno bolje su od ljudi.....ja bih tom liku zagorcao zivot,ma bre ne dao mu Bog ni njemu ni bilo kome drugome da naudi mom psu,krvi bih mu se napio
pošalji odgovorDragana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:55:10)
Mila
Ne mogu još da se oporavim od šoka.Ovo je strašno.Jadne životinje u ovoj odvratnoj zemlji Srbiji, ali šta se uostalom čudim kada se ovde živa bića tretiraju gore od stvari.Sve dok ne počne da se sprovodi zakon ,zatvorske kazne i velike novčane kazne, javno objavljivanje imena izvršioca ako ga uopšte uhvate jer ovde organi koji treba da sprovode zakon koji je donet takođe nisu zainteresovani-većina njih takođe misli ma to je samo još jedno bezvredno kuče i baš me za to briga ili kad nekog i uhvate plati prekršajnu kaznu od 500din ovakvi monstrumi mogu da rade šta hoće.Kakva osveta za ujede.Šta to znači hoćemo li sad da nalazimo opravdanja za monstruma.Zaboga dete mu ujeo pas ''jadan tatica ''pa on uzme i natenane se iživljava sekući jadnom psu jednu po jednu nogu.Užas.Hoće li sutradan kad mu detetu vršnjak opali šamar ili ga gurne da uzme i iseče noge i ruke tom detetu ''jadan tatica pa on se samo malo osvetio''. Daj Bože da monstrum bude uhvaćen pa da vidimo šta će biti-verovatno prekršajna od 500din.E zemljo Srbijo treba te napustiti što pre!
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:55:53)
uzasno
Ovo je stravicno. Za takve osobe je dozivotna robija i nista manje. Kad je tako nesto spreman da uradi bespomocnom kucencetu sta bi tek uradio ljudskom bicu. Pustila bih ja na takvog copor pasa pa da vidi kako je. Psihopata!
pošalji odgovorTanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:58:52)
uzasno
Ovo je stravicno. Za takve osobe je dozivotna robija i nista manje. Kad je tako nesto spreman da uradi bespomocnom kucencetu sta bi tek uradio ljudskom bicu. Pustila bih ja na takvog copor pasa pa da vidi kako je. Psihopata!
pošalji odgovorČika Kure [neregistrovani] (15. 04. 2010, 00:59:42)
Neverovatno
Kunem vam se odveo bih ga negde seko bih ga rez po rez. kakav bolesnik. Obožavam Pse, nemojte da objavjujete ovakve stvari dok ne uhvate počinitelja. veoma je potresno zaista. Uhh
pošalji odgovorxxx [neregistrovani] (15. 04. 2010, 01:01:46)
ovaj covek moze da se pronadje!
Sigurno ima svedoka,ovo moze da se sazna ko je ovaj monstrum pa da mu se sudi!Sve se sazna!
pošalji odgovorPsiho [neregistrovani] (15. 04. 2010, 01:04:07)
Sramota
Dakle, vracam diplomu zbog ovako strucnog komentara kolege.
pošalji odgovorOsveta roditelja?
Pa kada bi bilo tako onda odmah mozemo da dignemo ruke i od skole i od vaspitanja.
tanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 01:08:13)
psiholog
i ja cim sam procitala psiholoski profil ove nakaze od stvorenja ocenjen od strane "strucnog lica" , sve mi je bilo jasno . I ako ga nadju ... sta .... pa boze moj , njemu je pas napao dete , a vi trazite pravdu za tog psa . Vec vidim epilog svega , a jos jasnije vidim da ce se prica na ovome i zavrsiti. Najgore je sto su sad ostali monstrumi dobili novu ideju kako jos mogu da se izivljavaju .... Srbijo , spalit te treba!
pošalji odgovorТорњак [neregistrovani] (15. 04. 2010, 01:15:58)
...
Ја имам торњака и ово ме јако потресло...не могу да вјерујем, а што је најгоре, неко је сада споменуо, да је то урадио клинац, који је замишљао да је ова пас хрват, па је зато то урадио????????????????
pošalji odgovorSandra [neregistrovani] (15. 04. 2010, 01:22:25)
Upravo sam to htela da kazem
Kakav Revolt ovo je totalna destrukcija.
pošalji odgovorAstra [neregistrovani] (15. 04. 2010, 01:49:42)
monstruozno
Zaista monstruozno,jer samo mentalno poremecena osoba moze da vrsi nasilje nad neduznim stvorenjima
pošalji odgovorbenny [neregistrovani] (15. 04. 2010, 02:29:05)
monstrum
Gospode Boze koja je to zivotinja mogla to da uradi?
pošalji odgovorSima strasni [neregistrovani] (15. 04. 2010, 04:01:59)
simastrahota@gmail.com
Kazu neko iz osvete ucinio.
pošalji odgovorDa nije ona pirana sto je branite od Velje zvana Trivan.
Ne bi bilo iznenadjenje.
Alex [neregistrovani] (15. 04. 2010, 04:23:19)
Tuzno ali istinito....
Suze su mi posle kada sam na vestima videla sta se desilo ovom jadnom stvorenju,ali sta ocekivati,tj. koliku kaznu ocekivati za ovaj zlocin kada se za sliovanje lezi 6 meseci??????? Eee, Srbijo.....
pošalji odgovorJeca [neregistrovani] (15. 04. 2010, 04:35:00)
Ovo je strašno
Zar ovako nešta da se dešava u civilizovanom društvu? Kakvi smo to postali ljudi ili bolje rečeno neljudi? Bilo ko da je ovako nešta uradio, treba ga pronaći i debelo kazniti. Gde je sada ministar zaštite životne sredine, jer je i ljubav prema životinjama deo tog ministarstva, ako dotični ne zna. Bolje da se bavi ovakvim monstruoznim delima, nego što legalizuje ili nelegalizuje građevinske objekte, a kolike li je samo izgradio na severu Bačke. Unesrećena životinja i njena patnja su mu mnogo bliži (bar bi trebalo tako da bude) , jer je po struci lekar.
pošalji odgovorAJ [neregistrovani] (15. 04. 2010, 05:07:14)
Nestrucan i neprofesionalan psiholog!!!
U potpunosti se slazem - "Moguće je da je počinilac neki revoltirani roditelj koji je na ovaj način hteo da se osveti životinji ako mu je ugrozila dete, ali i da na neki način pošalje poruku javnosti. Istina, ovakav čin je veoma destruktivan i nije primeren, ali smatram da nije reč o osobi koja uživa u mučenju." se cak moze protumaciti i kao da gospodin indirektno NALAZI OPRAVDANJE za postupak pocinitelja zlocina?!? Da li je moguce da neko ko NE uziva u mucenju/sakacenju ovako drasticno i nasilno naskodi drugom zivom bicu???
pošalji odgovorXP [neregistrovani] (15. 04. 2010, 05:37:02)
Psi napadaju ljude, a ljudi pse!
Nemojte zaboravljati! Neki siromasni gradovi nemaju para za kafilerije, pa pse ostavljaju na ulicama da napadaju ljude! Poceli ste da zaboravljate bliznjeg svoga!
pošalji odgovorTijana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 06:39:33)
nisam psiholog ali...
ovakva izjava strucnog lica mi u najmanju ruku deluje apsurdno. pa, on gotovo da brani i opravdava razloge za ovakvo jedno delo! nije ni cudo sto se ovakve stvari sve cesce desavaju, kad je poruka da je ok ubiti/muciti zivo bice iz nekog revolta ili osvete(???), sto je jos apsurdnije, jer se ni jedna normalna osoba ne bi svetila jednom iracionalnom bicu. strasno.
pošalji odgovorbox [neregistrovani] (15. 04. 2010, 07:21:59)
Strasno
Bolesno i izopaceno.Drzava nam ide u provaliju bez povratka i ovakve stvari su stanje drustva i izopacenosti.
pošalji odgovornemanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 07:47:32)
fratello111@yahoo.com
Manijaku zelim ovo isto da se dogodi...I zelim da MUP sto pre uhvati manijaka kako svoje delo ne bi sproveo na ljudsko bice..Ovako poremecenom umu je mesto na psihijatriji i to po mogucnosti 20 godina!
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 07:47:35)
UH!
Straaaaaašno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pošalji odgovorDanka [neregistrovani] (15. 04. 2010, 08:04:28)
Ne mogu da verujem
pošalji odgovorSuze su mi krenule čitajući ovaj tekst!
Ne mogu da verujem da tako nešto neko može da uradi! Sram ga bilo ovog monstruomnog postupka -to je skot bez srca i duše. Iskreno se nadam da će tog SKOTA uhvatiti i najoštrije kazniti.
Tamara [neregistrovani] (15. 04. 2010, 08:52:03)
Kazniti
Treba organiyovati akciju da se tom psu pomogne,svako neka koliko moze.Ovo ko je uradio nece imati ssrece nikad vise u zivotu i neka mu se vrati na njemu drage ljude.Danas je psu a sutra ce covjeku uraditi.
pošalji odgovordrazen bl [neregistrovani] (15. 04. 2010, 08:52:04)
Tužno
Suze mi idu na oči...
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:00:43)
uzassss
Joooooj evo skroz sam se rasplakala, bas sam osetljiva na zivotinje...:(((((( Jadna mala kuca....
pošalji odgovorKristina [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:07:00)
Strasno
Monstrum koji je to uradi, neka samo pogleda oci ovog psa, ako iz njegovih ociju ne moze da shvati kakvo je to umiljato bice, nema razlog vise ni da zivi. Koliko god je bio povredjen, i trpeo nesnosne bolove, on nije reagovao kada su ga devojke izvlacile ispod kola.Treba da shvatimo da psi bolje reaguju od pojedinih ljudi.Nadam se da ce neko da te udomi, ja bih vrlo rado ali vec imam jednu kucu.
pošalji odgovorsimo [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:09:08)
Mesojedi
Ljudi, objasnite mi koja je moralna razlika izmedju ovoga i ubijanja zivotinja svaki dan u klanicama da bi ste ih vi pojeli!?
pošalji odgovorGavran [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:15:01)
psihopate
Svako u komšiluku ima nekog polu-pritajenog psihopatu. Samo je pitanje vremena kad i na koji način će da se aktivira. Šta se sve dešavalo u ratovimana na teritoriji Bosne i Hrvatske, nezamisliva zverstva...
pošalji odgovorsrecan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:26:07)
srecan sto nisam tamo
To samo ima u zemlji Smrdiji.
pošalji odgovoremina [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:26:57)
ne,
ovo je govno napravilo po uzoru na jednog bugarskog monstruma,tamo se to nedavno desilo
pošalji odgovorVesna [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:29:36)
Monstrumi
Kakvi su to monstrumi! Svako ko je sposoban da naudi neduznoj zivotinji je sposoban da istu stvar uradi i covjeku. Srce mi se cijepa kada vidim njene tuzne okice.
pošalji odgovormige [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:31:16)
šta bi mu?
Da li bi mu se osvetila i odsekla "šape?Pa onda si isto psihopata kao i ovaj ili potvrđuješ pretpostavku ovog psihologa da je to urađeno iz osvete?
pošalji odgovoranoniman [neregistrovani] (15. 04. 2010, 09:38:36)
glavni krivci
Glavni krivci su ORKA i Evropska inicijativa 17 zato što pustaju čopore pasa da lutaju ,ujedaju i šire zarazu ,umesto da pse ZBRINU.
pošalji odgovorMima [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:00:52)
Ljudi-zveri
Kako neko moze ovako milo stvorenje sa ovako lepim okicama da povredi tako okrutno?! Ko se to seta ovim Beogradom? Zar su ''ljudi'' postali zveri? O tome sta bih svojerucno radila onima koji se ovako odnose prema zivotinjama bolje da ne pisem, jer necete objaviti.
pošalji odgovorNajvise me brine sta ce biti sa ovom jadnom kucom. Da li ce je neko uzeti da o njom brine? Ja imam u stanu macku, a da nemam, kunem se da bih je uzela. Valjda ce se javiti neki dobri ljudi i pruziti joj ljubav.
montenegro [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:09:39)
jadna kuca
boze sacuvaj kakvih sve psihopata ima jadan pas kako mu je bilo al ima boga ta osoba neka ocekuje kaznu kakvu zasluzuje a nadam se da ce ta kazna biti stravicna isto kao i ova sto je ta osoba uradila
pošalji odgovorUžasnut [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:12:49)
Neverovatno
"Istina, ovakav čin je veoma destruktivan i nije primeren, ali smatram da nije reč o osobi koja uživa u mučenju."
pošalji odgovorMa dajte molim vas, zbog ovakvih "psihologa" ulicama hodaju kriminalno ludi ljudi koji će jednom odseći noge i ruke detetu, pa će onda biti "Uups, vidi ovo..." Motiv apsolutno ne opravdava sredstvo; ovo je gnusan čin počinjen od strane psihopate ili sociopate. Nebitno je koliko je počinilac imao godina, motiv je nebitan, insinuacija da je kuče "upalo u zamku za lisice" je apsurdna... Počinioca/e pronaći i kazniti! Ili barem pustiti da u javnost procuri ime tog (tih) monstruma...
hadzic Buric Djana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:23:24)
odgovor
Mislim da je to najbolje rjesenje jer zivotinja osjeca ko je prijatelj a ko ne i sigurno ce reagovati i nece pogrijesitiNeka Policija sad ucini svoje a moze da hoce
pošalji odgovorMilica [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:24:54)
UZAAAAS
Zamolila bih gospodina psihologa Musterovica da se pozabavi svojim mozgom zbog svojih "smatranja".
pošalji odgovorlela t [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:25:46)
razrezete porez i resili stvar jel?
hoce li nadlezni oragni da rade svoj posao napokon ili da zlostavljaju ovakvi monstrumi i zivotinje?ovo je strasne.to mislite sto ste nam natovarili jos jedan porez a da gledamo kako muce zivotinjr i ubijsju kojekakve budale i bolesnici?grdne se varate.more,ili pocnite da STVARNO RADITE I REAGUJETE ILI MOTIKA.
pošalji odgovorOVO JE BOLESNO I odmah dav se nadje krivac
pa kazna isto sto je uradio zivotinji
pa da vas vidim mucitelji zivotinja tad!
Saša [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:32:50)
Srbinu
Srbin:
pošalji odgovor"toga ima svugde! srbija je najgora srbi su genocidan narod monstrumi bla bla bla. svugde ima psihopata pa i kod nas..."
Opet ističete svoje srpstvo relativizirajući ovaj zločin. Niste našli za shodno da uputite ni reč prekora, nego je komentar usmeren na to kako eto, to ne rade samo Srbi nego se to dešava i u svetu.
Niko ovde nije rekao da su Srbi genocidan narod i da su monstrumi, ali ovaj koji je to učinio jeste monstrum i psihijatrijski slučaj. On ne može da se nazove ne samo Srbinom, nego ne može da ima privilegiju da pripada ljudskom rodu. To je zver u ljudskom obličju pa bilo koje nacionalnosti i vere bio. Slažem se da toga ima svugde u svetu. Međutim, u uređenim državama se počinioci takvih dela globe i osuđuju na zatvorske kazne. A u Srbiji? Navedite mi samo jedan primer kada je neko završio iza rešetaka zbog sličnih stvari. Zato ne branite srpski narod tamo gde ga niko ne napada nego se potrudite da nešto učinite da ova zemlja postane malo bolje mesto za život. To što relativizujete ovaj slučaj ni malo ne doprinosi tome.
Milica [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:34:33)
psiho(log)
trebalo bi da se zamisli nad svojim "smatranjima"
pošalji odgovorPo-Moravac [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:35:26)
Tuzno
Sve mi su cini da nekim budalama odgovara da nas predstavlja kao nenormalan narod.Uzas.
pošalji odgovorvladimir [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:36:23)
ko je kriv?
Monstrum se izivljava, psiholog ga laicki opravdava a drzava blago sankcionise. Ajde da malo obrnemo situaciju : drzava strogo sankcionise, psiholog strucno komentarise, monstrumi u zatvoru. Problem je u tome sto je ovde sve naglavacke. A ko je kriv - pogledajmo se u gledalo i zapitajmo se dokle cemo vise da trpimo da nam monstrumi, kriminalci i korumpirani politicari kroje zivot. Zasto je nenormalno postalo cool, zasto je nemoralno postalo in, zasto je kriminalno postalo kontraverzno? Da se malo nismo izgubili u prevodu?
pošalji odgovorradovan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:37:27)
UHVATITI GA
jer to je izvodjivo.Ovo ne sme da ostane nekaznjeno, ili blago kaznjeno.Novcano,koliko je dovoljno da se kupe proteze za ovog mucenika koji je preziveo ono sto se inace ne prezivljava,i za jos njih koje je osakatio, jer mu ovo sigurno nije prvi put, a ni poslednji.Zatvor,da vidi kako je kad je ograniceno kretanje. poseta psihologu narednih nekoliko godina da to ne pocne raditi ljudima ( mada, po meni, nema razlike)
pošalji odgovorcici [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:38:43)
Ma, bre!
Ovo je strašno i odvratno!
pošalji odgovorStvarno bi bilo lepo da policija nađe ove baje, pre nas...
Divlji zapad u punom sjaju na Balkanu!
Ovde izgleda još samo linčovanje može da pomogne!
Dada [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:41:51)
Mila
Kako ce oni biti krivi,pa ne mogu oni sve pse u ovoj drzavi da zbrinu,a verujem da su znali da postoji Mila,da bi se pobrinuli za nju.Bas ti je glup komentar.Molim redakciju da ako se bude trazila pomoc za proteze da bi se spasao kuca neka objave br.ziro racuna,hocu da mu pomognem nekako.
pošalji odgovorGale [neregistrovani] (15. 04. 2010, 10:50:17)
UZAS
Strasno stvarno..jadan pas...i meni se place...
pošalji odgovorMile [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:25:11)
Odgovor
Normalan čovek ne može to uraditi, ali normalan čovek ne može ni vređati svoju zemlju na na ovakav način.
pošalji odgovorСВЕВЛАД [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:27:43)
Страшно
С обзиром да су одсечене ШАПЕ,а не целе ноге,а колико сам читао,управо се оне користе у неке црномагијске ритуале,можда треба истрагу повести у том правцу....
pošalji odgovorСвевлад [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:30:13)
доста више !!!!
Мука ми је од тебе и таквих као ти !!!
pošalji odgovoruzasnuta sam [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:32:27)
Ucinimo nesto
Ma kako mozes da kazes tako nesto, ti bezobrazni covjece?
pošalji odgovorKako tvoj zdrav razum moze izvesti tako besmislen zakljucak!?
Da li to znaci da ako postoji ijedan pas na ulici,ako jedan jedini nije zbrinut, da treba da mu sjecemo SVE 4 NOGE?
Pobogu, ljudi, ucinimo nesto, ja otkad sam ovo procitala ne mogu sebi doci, ovo je monstruozno.
Godina dana zatvora?! Ma...
pedja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:38:06)
na robiju
dosta vise izivljavanja nad zivotinjama vreme je za primenjivanje zestokih kazni za svaki vid agresivnosti prema njima,nadam se da ce ovaj monstrum idiotski koji je ovo uradio platiti visoku cenu.
pošalji odgovorHmmmmmm [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:45:33)
.........
Svaka ti cast na komentamru. I ja sam prokomentarisala nesto slicno ali mi komentar nije objavljen. Ovo je uzasno. Placem dok citam ovaj tekst.
pošalji odgovorpersida [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:48:01)
velika
Razlika je velika jer se tim zivotinjama ne seku delovi tela po porudzbini dok su zive niti se takve posle ostavljaju u zivotu. Jeste, u Kini jedu pse, ali ovo je monstruozno izivljvanje.
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:52:46)
tacno tako
Beogradom lutaju na desetine lutalica. Moju drugaricu su nedavno izujedali, ni krivu ni duznu u sred dana. To naravno ne moze da opravda ovakvo psihopatsko ponasanje, jer ko je u stanju ovo da uradi zivotinji u stanju bi sutradan bio da uradi drugom ljudskom bicu, pa sta se onda cudite kad vidite razne ratne zlocine. Grad je pre svega kriv jer ne cini nista po pitanju zbrinjavanja, niti smanjenja lutalica.I dodao bih da ovakvih slucajeva ima svuda u svetu, tj. psihopata i ludaka ima svuda. A svi se nesto sablaznjavaju kad se ovakve stvari dese. Jadna kuca.
pošalji odgovorKristina [neregistrovani] (15. 04. 2010, 11:55:47)
Razlika je velika
Da li ti vidis razliku izmedju klanica i izivljavanja na neduznoj zivotinji, i ostaviti je da se muci.
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:26:34)
ma ne opravdavam ni dzukce
Ma ima puno i lutalica koje hoce i da napadnu to je istina, zato treba da se prave azili i da ih nema vise po ulicama.
pošalji odgovortik tak [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:33:56)
Slucaj za psihijatra
ova osoba sto je uradila ovo psu,ako slucajno cita ove komentare onda joj porucujem da ode psihijatru jer je bolesna,i to opasno!
pošalji odgovorSandra [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:34:44)
MIONSTRUMI
E, kazna od tri meseca...Pa to je smesno...Niko nema pravo da nijednom zivom bicu nanese ovakav bol. Apelujem da se krivci kazne i to za primer!!!!!!
pošalji odgovorDUXI [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:36:18)
KAKAV IDIOT
Ne mogu da se smirim od kako sam pročitala ovu vest... Jadna zivotinja ... Ovaj covek je monstrum ....
pošalji odgovorSandra [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:37:45)
Istina
Slazem se!!! Apsolutno!!!
pošalji odgovorIva [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:38:43)
Bugarski slucaj
I moja prva pomisao je da su neki neizivljeni umobolnici procitali o istom zverstvu koje se desilo u Bugarskoj, pa iz monstruozne obesti kopirali nacin izivljavanja nad jadnom zivotinjom.
pošalji odgovorNadam se da ce ih otkriti i objaviti puna imena i prezimena, a onda nek' im je Bog u pomoci.
XY [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:42:37)
Zlostavljanje je zlocin
Izlisno filozofsko pitanje - svakako postoji VELIKA razlika u psihologiji osobe koja je od malih nogu vaspitavana da jede meso/lovi i ubija zivotinje u tu svrhu i osobe koja je sposobna da brutalno osakati bespomocnu zivotinju cija se vrsta u drustvu u kome zivi smatra kucnim ljubimcima.
pošalji odgovorMaja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:43:58)
Ti si zaboravio
Ti zaboravljaš bližnjeg svoga, jer ovim svojim nesuvislim komentarom opravdavaš postupak mučitelja. Ljudska vrsta je u potpunoj regresiji.
pošalji odgovorMihalik Salma Daniela [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:48:03)
Kuda ides,covece :(?
Kao prvo,gospodine Musterovicu:Gde ste diplomirali psihologiju,pa mozete da kazete,da osoba koja je bespomocnoj zivotinji odsekla sve cetiti sape,NIJE osoba koja uziva u mucenju??!!Izvinite,ali i meni totalnom laiku je jasno,da je rec o bolesniku,poremecenoj osobi,monstrumu,nebitno da li je rec o tinejdzeru,roditelju-osvetniku (e,taj je bas pokazao primer svom detetu!)...
pošalji odgovorStrasno!Taj ko je ovako nesto ucinio zivotinji,ucinio bi i coveku,sigurna sam!
Pod hitno da se nadje i kazni pocinilac!Ako se i ne pronadje,tuzba svakako mora biti podignuta jer svest nacije mora da se menja!
Snezana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:51:41)
Tacno tako
Pas bi odmah prepoznao onoga ko ga je tako mucio. Ne mogu da zaustavim suze celo pre podne. Drzavo bre, kako mozes ovakve stvari da tolerises. Preduzmite bre nesto. ne mozemo vise da zivimio sa ovim gadostima.
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:57:15)
?!?!?!?!?!
Ovo sto se dogodilo ovom kucovu stvarno je jezivo,strasno,uzasno itd itd...i itekako je za osudu i da se u što skorijem roku uhvati počinilac!Jeste životinja životinja,ali je i ona živo biće!!!Volim životinje i pse i za ovako nesto nema opravdanja!S'druge stane potrebno je da se nadlezni malo vise pozabave pitanjem pasa (i mačaka) lutalica bile one agresivne ili ne,jer ih na nekim mestima ima mnogo i svakako predstavljaju moguću opasnost po gradjane!Nadam se da će se ovim zakonom za kućne ljubimce postići neki rezultati tj.da će novac odlaziti u svrhe za koje su i predvidjene!!!
pošalji odgovorNatasa [neregistrovani] (15. 04. 2010, 12:59:30)
Misljenje psihologa
Licno se ne slazem sa misljenjem psihologa iznetim u tekstu. Mozda gresim, ali to su uradile osobe koje su svesno zelele da nanesu strasan bol zivotinji i da je puste da ugine u mukama. Iza takvih umova se kriju monstrumi...Volela bih da se pocinioci uhvate i da budu kaznjeni. Celo dan ne mogu da se smirim od kad sam procitala tekst. Jadan pas.
pošalji odgovorVladimir Božanić... [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:01:50)
...
Za neke (nazovi) ljude i njihove zločine ne postoji odgovarajuća kazna. U tom kraju sam odrastao i ne mogu vam reći koliko bih voleo da saznam ime čoveka spremnog da uradi ovako nešto...
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:22:46)
Gledaj Animal Planet
...i videces svasta.
pošalji odgovormarijana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:23:05)
strasno
nadam se da ce neko udomiti kucu; zasluzila je svu ljubav i paznju ovoga sveta ( mi smo vec "prenastanjeni" ljubimcima ).
pošalji odgovorovog monstruma treba najstroze kazniti.
aleks [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:43:12)
stroze kazne
pa kad neko odrobija ne 3 meseca nego 10-ak godina za ovako nešto da vidim ko će sledeći. Dok zakon ne uredi ovakve monstruoznosti šta nam ostaje, takvi će sutra da postanu masovne ubice a ni za to neće robijati nešto više siguno je
pošalji odgovorlechy [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:43:50)
svaka čast
svaka čast na komentar, lepo je napisano i to i jeste tako. meni je jako žao tog psa jer sam i ja sam imam psa i obožavam ih, nešto je neverovatno kako znaju da vole gazdu i kad me nema po nekoliko dana kako su sretni kad me vide, to nemogu da opišem čoveku dođe da ih izljubi. ali imam neka zapažanja da neki ljudi ne drže pse zato što ih vole već da se iztiču kako imaju nekog opasnog psa i vode ih po gradu bez košarice pogotovo pitbula, rotvajlera i slične, i ne dao bog da nečije dete još i ugrizu pa će dete biti kriv što je pas bio bez košarice. neznam gde i kako da se prijave takvi ljudi mahom maloletnici i mladi koji na takav način leče svoje komplekse. to isto treba sankcijonisati.
pošalji odgovorofk [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:52:37)
dzukci su oni koji ih tako zovu
Nisu to dzukci.....to ih ti i vi tako zovete..oni nikada nece napasti pvi, bez razloga i seci nekom noge .....smekeru
pošalji odgovorja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 13:55:56)
da plati
pronaci skotinu, suditi mu, da plati proteze za psa i dozivotnu negu, i na kraju se nadam da ce ga stici bozja kazna!!!
pošalji odgovorGaga [neregistrovani] (15. 04. 2010, 14:02:22)
Cccc
Jadnicko maleni...
pošalji odgovorTina [neregistrovani] (15. 04. 2010, 14:04:07)
Da ali
.. nikad se tolika buka ne dize kada stradavaju deca i ljudi.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 14:21:00)
slažem se
Baš tako. Tako mi je žao jadne životinje, ne mogu da razumijem da neko može biti takav psihopata. Oko moje zgrade se stalno motaju mačke i ja ih stalno hranim iako nisu moje, ali zar to nije humano. A onda pročitate ovako nešto i pomislite zar je ovako nešto moguće. Manijaka treba dobro kazniti!!!
pošalji odgovorMarijana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 14:25:23)
Sledeca su deca?!
Dokazano je odavno da oni koji ubijaju zivotinje kasnije ubijaju ljude. Probudite se!
pošalji odgovorJadno kuce. Dobrocudan pogled ima. Rodilo se sa 4 noge sad je osakaceno za sva vremena. Koji sadista je mogao ovako nesto da ucini? Zasto ne postoji zakon? Zasto moram da zivim medju ludacima bolesnim? Moja porodica je zgrozena!
branka [neregistrovani] (15. 04. 2010, 14:30:56)
sta ce biti
Mene zanima sta ce sa Milom sada biti..hoce li je udomiti.. hoce li je iko primiti...jos uvijek je kod veterinara , ali sta kasnije.. ovo kuce zasluzuje da ima bolji zivot.. valjda ce se naci neko da je udomi
pošalji odgovorJelena [neregistrovani] (15. 04. 2010, 15:12:59)
.....
"Krivičnim zakonom Republike Srbije, član 269, predviđena je kazna do godinu dana zatvora za počinioce ovakvih dela. Zločin prema životinjama je rani pokazatelj agresije prema ljudima. Od 2006. godine procesuirano je više desetina krivičnih prijava, a u jednom slučaju je presuđena i zatvorska kazna od tri meseca - priča Biorac."
pošalji odgovorSta reći pored ovakvih zakona.
Za ovo što je počinjeno, adekvatna kazna bila bi doživotna robija i to je to.
Sutra će, daleko bilo, taj isti "bolesnik" (premala reč za to što je, verujem, svesno uradio) nešto slično uraditi i nekom iz neposredne okoline a da nije u pitanju životinja.
A da su životinje veći ljudi od nas samih pokazalo se više puta.
Što se tiče problema pasa lutalica, on se rešava udomljavanjem, redovnom vakcinacijom, sterilizacijom, pre svega edukacijom samih građana, a nikako agresivnim ponašanjem koje je, na žalost, u Srbiji sve prisutnije.
Većina tih istih lutalica nije na ulicama jer tako žele nego krivicom drugih, "divnih" nemarnih vlasnika koji se u jednom momentu zasite svog psa i bez oklevanja ga ostave na ulici, okrenu se i odu da žive svoj život.
Još uvek sam u šoku.
Nadam se da će se kuca što pre oporaviti, a počinilac ili počinioci biti kažnjeni ako je moguće strožije i od najstrožije kazne.
Горан [neregistrovani] (15. 04. 2010, 15:20:03)
Лечење
Људе који су овако нешто урадили треба пронаћи и предати стручним лицима који се баве таквим врстама поремећаја.Александре, добронамерно ти саветујем да сам потражиш стручну помоћ, док не буде касно. Према псу се неко понео страховито сурово, али се ни за убиство човека други човек у овој земљи не осуђује на смрт или сакаћење,а камоли за сакаћење пса.Твоја реакција није нормална.Размисли о томе.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (15. 04. 2010, 15:33:51)
Добар коментар
Морају се заштити и животиње и људи. Нажалост и људи и животиње свакодневно доживљавају најразличитије облике иживљавања у разним приликама и на разним местима.Све је већи број изуједаних, депресивних, без наде, бесних људи и осакаћених животиња.Ове ствари су јако повезане.
pošalji odgovordragana djordjevic [neregistrovani] (15. 04. 2010, 15:44:14)
psiholog nema pojma
blago nama sa ovakvim psiholozima...kakvi li su tek psihijatri?
pošalji odgovorovo je samo dokaz da je covek najgora zver.
pravite azile za pse, ali pravite i ludnice jer je mnogo ludaka nezbrinuto i slobodno hodaju gradom.
BO-RI-SE [neregistrovani] (15. 04. 2010, 16:07:31)
Smiren, pribran...
i tolerantan. "Čak ni za ubistvo čoveka nema smrtne kazne..."
pošalji odgovorPa da li Ti je to normalno?? Da li ovaj monstrum(i) treba sutra da ti presretne najmilije i da ih zatekneš kako puze po parkingu, a onda još 30-40 godina sede u stolici i vegetiraju kao bijlke, dok mali monstrum postaje "profesionalna zabava" (sprdnja) raznoraznih terapeuta, plaćenih za to parama od poreza na tvoju zaradu.
Kako si ti pronašao ljudska prava za nekog koga ne možemo svrstati ni u kategoriju životinje (bilo bi to uvreda za životinjsku vrstu). U ovoj zemlji sve što satire ŽIVOT se poziva na "ljudska prava". U Srbiji je moda atakovanje na život koji niste ni podarili. Smatraš li da iko u ovoj zemlji treba da se bavi mozgom koji smišljeno čerečio živo biće. Trči kod onog psihijatra. Monstrumi nisu vredni jednog slova. Treba ih ukloniti u cilju ozdravljenja nacije. Bez mnogo buke, tiho i efikasno. Ne daj se obespravljena Srbijo!
Pink Panter [neregistrovani] (15. 04. 2010, 16:11:03)
OSVETA ??!
Desavaju se cesto napadi pasa lutalica i nereagovanje Drzave pa ljudi preduzimaju sami odredjene mere,ne opravdavam ali je nekom najverovatnije puko film ?! Inace ne vidim drugi razlog za ovako nesto !
pošalji odgovorvanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 16:33:41)
eeeee
tacno, slazem se! ako neko nije kriv sto je rodjen bolestan, onda su jooosssssssss manje krive zrtve takvih ljudi! ma svaku rec ti potpisujem!!!
pošalji odgovorMilutin [neregistrovani] (15. 04. 2010, 16:36:22)
Eh sto nisam srpski politicar...
Nije sporno da je ova vest grozna, nesvakidašnja, ali meni su naši gradjani, čitaoci, komentatori vrlo, vrlo čudni ljudi...vidim da će ova vest dogurati do ko zna koliko komentara, a vest da će sutra PDV u Srbiji skočiti recimo na 65 %, sudim da ne bi ni takva vest zavredela ni 35komentara.Takvi smo ti mi ljudi, i ne bi ja tu ništa menjao, da sam srpski političar, no nisam, pa se ovako oglasih.
pošalji odgovorBranka Radojevic, psiholog [neregistrovani] (15. 04. 2010, 16:55:56)
Policija mora da identifikuje pocinioca
Uzasno sam traumatizovana, i kao i drugi gradjani, ne mogu da prestanem da mislim o uzasu koji se desio bespomocnoj kuci. Od kljucne je vaznosti pronaci pocinioca, jer su ovakva sakacenja obicno uvertira za kasnije zlostavljanje i kasapljenje ljudi. Ne mogu da objasnim komentar psihologa koga ste konsutovali i cije ste misljenje objavili. Mozda bi trebalo da razgovarate sa nekim od forenzickih psihologa koje policija mora da angazuje ili strucnjacima koji poznaju oblast.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (15. 04. 2010, 17:00:03)
Шта предлажеш?
Имамо проблем који се неће ефикасно решити чином освете, ни према људима, ни према животињама. Забрињавајуће је што проблем постаје све већи. Нажалост, само је питање дана кад ће се десити да неки власник пса буде убијен зато што је његов љубимац ујео нечије дете, а број осакаћених паса на улици расте из дана у дан.Мора се извршити притисак на власт да се озбиљно позабави овим проблемом и да га ефикасно и брзо реши (као и остале).Боље је тако и за нас и за државу.Јер, ако се буде узимала ''ствар у своје руке'', сигурно се то неће завршити само на мучитељима паса - много је неомиљених људи у Србији.
pošalji odgovormilica [neregistrovani] (15. 04. 2010, 17:16:12)
Ljudi su grozni
Ovakvi ljudi su psihopate i oni trebaju biti zaustavljeni.
pošalji odgovorXP [neregistrovani] (15. 04. 2010, 17:25:44)
Ma ne opravdavam Majo, gadim se toga
Ali mucenje ljudskog roda i dovodi do ovakvih dela! Ne bi me ni cudilo da je taj skot prvo to isto uradio nekom drugom coveku! Razumes li me? Mi smo barijera, kada se predje ta barijera, desavaju se ovakve stvari! Situacija izmice kontroli!
pošalji odgovormilica [neregistrovani] (15. 04. 2010, 17:28:10)
Ljudi su grozni
Ovakvi ljudi su psihopate i oni trebaju biti zaustavljeni.
pošalji odgovorBojan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 17:43:47)
Bog sve vidi
Možda nije bilo svedoka, ali je onaj gore video sve...!!!
pošalji odgovorNeko iz mase (15. 04. 2010, 17:59:37)
Molim vas!
Molim vas, preklinjem vas da objavite sliku, ime i prezime kao i adresu ovog junaka koji je ovo uradio, ukoliko ga zandari pronadju u sta sam siguran da mogu.
pošalji odgovorMOLIM VAS!
ivana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 18:03:15)
strasno!!!!
Nakon procitanog naslova ovog clanka i fotografije nesrecne kuce nisam imala snage da procitam sve do kraja-nisam zelela da verujem sta se desilo jer su mi suze vec tekle niz lice.Ne mogu da verujem kako je neko u stanju da povredi jedno neduzno stvorenje koje luta ulucama trazeci utociste i boreci se za zivot.Zar tom monstrumu nije bio dovoljan jedan pogled u oci ove kuce koje nude prijeteljstvo i vernost za uzvrat trazeci samo mrvicu paznje ili hrane.Nadam se da ce se naci dom za njega jer zasluzuje i mnogo vise od toga posle ovakve borbe za zivot....a naravno pociniocu ovakvog zlocina odrediti najstroza moguca kazna!!!Posle svega sto citamo svakog dana u novinama,svi mozemo zakljuciti da je ipak covek najveca i najopasnija zivotinja na planeti.
pošalji odgovormontenegro [neregistrovani] (15. 04. 2010, 18:03:41)
slazem se
bravo slazem se oni nikad nece napasti prvi i oni tacno znaju koga treba voljeti i ko njih voli a ovome ko je ovo uradio treba uraditi isto osjeci mu obe noge sjekirom pa da ga vidimo
pošalji odgovoranonimna [neregistrovani] (15. 04. 2010, 18:10:53)
Prvo sklonite ludake sa ulica!!!
Ne znam za druge,ali ja se mnooooogo vise plasim bolesnih,agresivnih i poremecenih ljudi na ulicama neko pasa lutalica!
pošalji odgovorBolje otvorite ustanovu za sve bolesnike da se ne setaju slobodno ulicama i gradskim prevozom!!!
Pa posle azil za zivotinje...
Nikola [neregistrovani] (15. 04. 2010, 18:34:26)
...
Ne mogu da čitam ovo... Kad bi mala mogla da zna da ima podršku svih nas normalnih, da joj bude bar malo lakše. :(
pošalji odgovorP.S. Nadam se da će taj neko da odleži maksimalnih godinu dana.
lili [neregistrovani] (15. 04. 2010, 18:37:05)
čuvam 10 pasa
Da čuvam 10 pasa i očuvala sam tri deteta a uz to sam invalid sa dve proteze ali ovo je nečuveno. Država mora pod hitno da pooštri zakonsku regulativu za maltretiranje i ugrožavanje životinja. Čuvala sam psa sa povredjenom kičmom i posle godinu dana je prohodala što veterinari ni jednog trenutka nisu verovali da će se desiti a onda je posle četiri godine neki monstrum bacio otrov u park gde sam je izvodila i gde se deca iz kraja igrala sa njom ( nijemogla da trči zbog povrede kičme alije hodala ) iubio je. Podnela samprijavu i nikada nisam dobila odgovor da li su ga našli. Otrovana je bojnim otrovom(rekao je veterinar koji je pokušavao da je spasi) a moglo je da bude i neko dete otrovano( preko lopte, igračke, ruku koja diraju travu).
pošalji odgovorMirjana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 19:19:17)
Uzas
Ne mogu da vjerujem da ovakvi ljudi postoje!
pošalji odgovorZoki [neregistrovani] (15. 04. 2010, 19:23:49)
pitomi i slabi uvek nastradaju
Ovog pitomog psa nije masakrirao nikakav "zabrinuti otac". Ovo je mogao da uradi samo psihopata kome je ova kuja bila najlaksa za uhvatiti. Kao i u ljudskom zivotu, pored tolikih pitbulova, rotvajlera i dobermana uvek od psihopata nastradaju siroti dobrocudni dzukci avlijaneri.
pošalji odgovorborko [neregistrovani] (15. 04. 2010, 19:32:51)
humano
bravo za taksistu i njegovu cerku sto su reagovali na ovakav prizor i organizovali zbrinjavanje kuce
pošalji odgovororthodox [neregistrovani] (15. 04. 2010, 20:01:09)
a sta ako
A sta ako je ovaj pas ujeo na pravdi boga nekome cerku ili sina, jos ako su djeca??? I ja bi mu to uradio, s'tim sto bih mu i usi otkinuo.. A ako je ovo uradio bez ikakvog razloga, e onda bi njemu trebalo isto uraditi, jer sigurno nije covjek, vec bolesnik opasan po okolinu.
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (15. 04. 2010, 20:38:38)
Neka mu Bog oprosti
Ja ne mogu.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (15. 04. 2010, 20:42:14)
није искључено
Делује сатанистички.
pošalji odgovorzgubidan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 20:47:22)
Rostilj
Neki je to izgladneli nesrecnik...
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (15. 04. 2010, 20:51:32)
Da ali...
Ja nikad nisam cuo da su nekom detetu odsekli sve udove i ostavili ga u zivotu.
pošalji odgovormilan [neregistrovani] (15. 04. 2010, 20:53:19)
...a, zamka...
Vrlo "pametni" komentari su ovde ostavljeni povodom ovog slucaja. Svi oni pokazuju licne fustracije ljudi Srbije, kojima ovo dodje kao idealna prilika da pozivaju na novo nasilje: "oni bi njemu ovo... oni bi njemu ono...". Problem je samo sto je ovo ucinila, najverovatnije (90%) lovacka zamka koja se pominje u tekstu i to neka bas mocna. Pa... eto mozete nju da "ubijete i isecete joj prste". Pozdrav!
pošalji odgovorBulevarac [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:04:57)
tuga
Suze nisu dovoljne da opisu tugu.
pošalji odgovorNesretna milica :S
Mile [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:09:29)
previse bolesno i morbidno
Ovo je da covek ne poveruje!!!
pošalji odgovorNadam se da ce doticni psihopata, monstrum i kako ga vec nazvati, biti ekspresno pronadjen i osudjen.Previse bolesno i morbidno.
aca [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:12:17)
jezivo
nemogu da poverujem da postoje ovakvi ljudi.za ovakvo nedelo nepostoji objasnjenje niti dovoljne kazne.policiji nebi smeo da ovakav jedan zlotvor promakne .tog psihopatu moraju kazniti maksimalno koliko zakon predvidja jer je rec o stvarno jednom totalno stravicnom nedelu
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:19:10)
надам се да грешим
Чини ми се да добар део читалаца који коментарише ову безумну суровост више саосећа са патњама паса него људи.Лично ме то прилично онеспокојава, а нарочито изливи агресије, мизантропије и описи кажњавања (ипак) људи.Да ли би ти људи били спремни да изврше такве казне, тј. да се иживљавају, сакате и убију људско биће (какво год било), ради пса?Колико год монструозно било ово што се десило живот било какве животиње не вреди живота било каквог човека. Људе који не мисле тако не сматрам нормалним.
pošalji odgovor.... [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:23:01)
Ne lupetaj
Ma šta kažeš - lovačka zamka. Jeste, naravno, poverovaću ti čim mi obajasniš kakva je to zamka visoke tehnologije koja istovremeno psu odseče sve četiri šape. Ili je možda to nestrećno kuče stavljalo jednu po jednu nogu u zamku, pošto bi je naravno prvo otvorilo.
pošalji odgovorE da mi je tvoja pamet pa da odmorim malo.
YU [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:34:31)
uloge su zamjenjene
Zivotinje su bolje od ljudi, to nisu niti ljudi, niti zivotinje koji su to uradili .To su usijane uspaljene glave koje treba sakom ohladiti. Idioti
pošalji odgovorMaki [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:44:31)
h a j d e d a j o j p o m o g n e m o!!!!!!
apel !!!!
pošalji odgovorPress - sada bi bilo lepo da vi ili bilo koje druge dnevne novine koje su objavile ovu vest otvorite racun za pomoc ovom neduznom stvorenju (ili ovi iz udruzenja za zastitu zivotinja)
Ajde da pokazemo da ima ljudi koji ce odvojiti koji dinar da se ovom kucencetu nabave proteze i da mu se koliko toliko omoguci normalno kretanje. to postoji i verovatno nije narocito skupo (vidjala sam takva pomagala u americi).
Nadam se da ce se skotu koji je ovo ucinio vratiti sav bol koji je naneo ovom nevinom bicu.
Jelena Ciric [neregistrovani] (15. 04. 2010, 21:47:53)
strasno
Neko jednom nekada rece da je "pas najbolji covekov prijatelj" A ja se sada pitam sta je covek psu? Da li mi ljudi drzimo zivotinje kao kucne ljubimce da ih volimo,negujemo,odrastamo sa njima,da imamo dugogodisnjeg najboljeg prijatelja koji nas nikada nece izneveriti i koji ce nas uvek nasmejati sa njihovim postupcima ili zelimo istom tom ljubimcu da pokazemo ko je gazda,ko je mocan,ko je glavni,da ih drzimo vezane na uzici??? Pa "taj" sto je to uradio nije ni covek ni zivotinja. Pod covekom valjda treba da podrazumevamo dostojanstveno,civilizovano, humano bice...Ovog sto je ovo uradio ne mogu nikako da ga nazovem covekom,neznam kako da ga definisem! Ne mogu da verujem da se neko ovako izivljava nad nemocnom,neduznom i nikako krivom zivotinjom. Zgrozena sam, ne mogu da verujem da medju nama ljudima ima takvog koji moze da uradi ovakav nezamisliv zlocin. Samo se nadam da ce ovaj slucaj nadlezne institucije isterati do kraja i najstrozije kazniti najblaze receno monstruma koji je ovo uradio.
pošalji odgovorTijana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 22:45:58)
Slazem se
Ne razumem da neko nema toliko osecaja za ziva bica! joooj,kakvi smo! pa ja ovo ne mogu da citam koliko sam se potresla! toliko bola,patnje,a zbog cega? Budala! ja ne znam kakvu bih mu kaznu odredila da mogu! Ovo je bre za dozivotnu! nemam reci,kakvi smo mi divljaci!
pošalji odgovormilena [neregistrovani] (15. 04. 2010, 22:48:40)
ovo je dno!
ovo je dno dna!!
pošalji odgovorrazumem da se ljudi ubijaju i povredjuju jedni druge! i životinje to rade!
ali da covek psu ODSEČE ŠAPE? jednom psu bi bilo lakse da ga je ubio! :(
Jelena Petrovic [neregistrovani] (15. 04. 2010, 23:15:54)
"Paznja,paznja,vratio se surovi Fredi Kruger!!!"
Kada sam cula za ovaj slucaj nisam mogla doci k sebi od zgranutosti,a suze su mi samo navirale.Taj koji je takvo cudoviste prema zivotinjama,jos je suroviji ka ljudima.Strasno,pravi horor-Fredi Kruger.Pronaci hitno tog monstruma i osuditi ga na dozivotnu!!!
pošalji odgovorgurman [neregistrovani] (15. 04. 2010, 23:38:20)
nuzda
Nego, jos nesto onako usput; pored svih mogucih ideja kako se ovo moglo desiti i osuda samog cina jos uvek nigde nisam video da je bilo ko pojasnio kako je moguce da pas nije iskrvario. Nije jedna noga u pitanju pa da izvucemo nekakvu pretpostavku da je sa strane anatomije moguce da se ne iskrvari do smrti. U pitanju su sve cetiri. Zbog toga se pitam sledece; da evt. sam pocinioc nije zaustavio krvarenje psu pa ga potom ostavio takvog osakacenog da ga, gle slucaja, pronadju bas ove aktivistkinje. Dobro znamo kako je zapad osetljiv na domace zivotinje, tj kucne ljubimce, tako da je bilo za ocekivati reakciju javnosti prvo u Srbiji pa potom i sa strane. Idealna prilika da se i po ovom pitanju jos jednom pljucne na Srbiju. Eto, samo pretpostavka. I ne zamerite mi na njoj jer ja samo iznosim na legitiman nacin jednu ovakvu pretpostavku. Kao i prethodnu sto sam. Pocinilac i motivi se ne znaju pa su sve kalkulacije ravnopravno dozvoljene. Za ove dve moje postoje i cinjenice da se desavaju. Svi smo mi toga svedoci.
pošalji odgovorMilica Bunge [neregistrovani] (15. 04. 2010, 23:46:19)
Mila
Najveći zlikovac koji se toliko napio ljudske krvi imao je ljubavi za životinje. A šta je ovo??? I Bog više nije što je bio.
pošalji odgovorvanja [neregistrovani] (15. 04. 2010, 23:46:50)
gosn "psiholog" ne vredjaj mi struku
sramota je da jedno strucno lice ovako nesto izjavi, odnosno da pravda torturu nad zivotinjama...
pošalji odgovori te price "moguce da je..." su vrlo smesne...jer da je gospodin ono sto se pretstavlja da jeste znao bi da samo odredjeni profili licnosti mogu ovakvo nesto da urade... revoltirani roditelji ne sakate zivotinje vec pozivaju nadlezne sluzbe u situacijama kada im pas ujede dete...mada ne verujem da je ovaj pas bilo koga ujeo...
a sto se tice agresivnih adolescenata, gospodin to navodi usputno, kao da je normalno i samim tim opravdano da su adolescenti agresivni... e vala nije!!!
dokle vise pravdanja agresivnosti i bolesti u ovoj drzavi????
ljudi, nazovite vec jednom stvari pravim imenom- mnogim ljudima potrebna je strucna pomoc, a ne da se slobodno setaju ulicom!!!
gurman [neregistrovani] (15. 04. 2010, 23:50:22)
nuzda
Bravo!
pošalji odgovorDragana [neregistrovani] (15. 04. 2010, 23:53:37)
O čemu bre ti pričaš?!
Kog bližnjeg svog? Jel ti to misliš na čoveka? Zameri se bližnjem svom pa ćeš videti koliko ti je bližnji- okreni mu leđa ako smeš.Napuštene životinje nisu pale s Marsa ,stvorio ih je bližnji tvoj(verovatno si i ti jedan od njih).Pa kafilerije i ne treba da postoje,jer one ako ne znaš samo služe za iživljavanje i ubijanje životinja.Čim ti zagovaraš postojanje konc logora za životinje jasno je ko si!!
pošalji odgovorpatriota [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:12:28)
Srbija
Misliš li da samo zbog ovoga na Srbiju treba pljucnuti. zbog svega što se u Srbiji dešava treba je potopiti a ne samo pljucnuti
pošalji odgovorAdnan [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:16:46)
strasnoo
Ja sam iz Bosne, nema to samo u Srbiji, to je svugdje na Balkanu...Izgleda da je kod nasih balkanaca u genima da budu nenormalni......nazalost
pošalji odgovorBosanac [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:20:10)
zalosnoo......
neki su napisali da to samo u srbiji ima....ja sam iz bosne, nema to samo u srbiji, to se desava svugdje na balkanu...izgleda da je kod nasih balkanaca u genima da budu nenormalni......nazalost
pošalji odgovorBosanac [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:20:52)
zalosnoo......
neki su napisali da to samo u srbiji ima....ja sam iz bosne, nema to samo u srbiji, to se desava svugdje na balkanu...izgleda da je kod nasih balkanaca u genima da budu nenormalni......nazalost
pošalji odgovorNora [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:24:34)
Alo!!!
A sta ako ti nisi normalan!~!!!??? Pa sve i da je Mila ujela nekome dete, u sta cisto sumnjam, COVEK je za to odgovoran!!! Alo osobo, mi ovde pricamo o pitomim zivotinjama koje nikada ne bi bile na ulici i nikada ne bi ujele nikoga da nije coveka i osoba ovakvih kao sto si ti!!! Preuzmi odgovornost moralni invalidu, ako uopste znas sta to znaci!!!
pošalji odgovorDragana [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:24:49)
xxx
Od čega i od koga to deca i ljudi "stradavaju"? Od istih tih ljudi i "dece".I ne zaboravi čim neko ovako može da se iživljava na životinji iživljavaće se i na ljudima i decom
pošalji odgovorNora [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:27:20)
Nisi ti normalan covek
Kada ovo mozes bilo cime da opravdas!!! O cemu ti pricas??! Pa ti jadni psi nikada ne bi ni bili na ulici niti bi nekog napadali da nije coveka koji ih je tu i doveo!!! Ti krivis psa i pricas o osveti??? Nisi ti normalan, veruj mi!
pošalji odgovorNora [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:29:57)
.....
Decko, Beogradom luta na stotine lutalica zbog neodgovornih ljudi!!! Alo, kako ne razumes da smo mi, ljudi odgovorni a ne zivotinje!!! Sta je sa tobom??? Da li je moguce da iko normalan moze da okrivi zivotinju zato sto ona luta po ulici????
pošalji odgovorNora [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:34:11)
Ej!!!
Odlepicu vise od ovakvih kretenskih komentara!!! Tebi je pas kriv zato sto luta po ulici??? Da li si bre ti normalan? Imas li ti mozga uopste ili dises na skrge??? Mi smo krivi i neodgovorni yato sto je toliko jadnih pasa lutalica! Da li ti je to jasno ili moram kao da si debil da ti sricem??? Mi osobo ovde pricamo o pitomim zivotinjama!! Ona ne odlucuje i ne pita se nista!!! Kada bi svaki covek ove usrane drzave preuzeo malo odgovornosti manje bi pasa bilo na ulici! Kako ti to nije jasno?
pošalji odgovorgurman [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:34:12)
nuzda
Za @patriotu:
pošalji odgovorPojedine samoubice zarezu ziletom po venama jednog clanka sake, legnu u kadu sa toplom vodom i lagano „otputuju”. E sad, nije teško zamisliti šta bi se izedesavalo kada bi se nekome otkinule noge i ruke. Pa i psetu sapice. Ali, mi smo zemlja cuda. Logika nam nije jača strana. Mnogima.
Možda će sutra u nekom od beogradskih kontejnera pronaći nekog nesrecnika sa posecenim rukama i nogama. Koji će, dabome, nekim „cudom” ostati ziv ne iskrvavivsi na smrt. I eto senzacije. Nove.
Nikola [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:35:56)
TV
Ko je kriv ako nisu mediji? Ranije su se pustali crtaci poput Tom i Dzeri, Paja patak, Patak Daca, razne Bajke, Cipelici, pa razne decje emisije Branka kockice i sl. A sad je sve vise nasilnih, crtanih filmova a o obrazovano-vaspitnim emisijama da ne govorim, trebalo bi doneti neki zakon koji bi ovo regulisao, odlican je primer onog deteta koje je srafcigerom celom okotu kucica izvadilo oci... Uspeh dece u skoli je takodje nezavidan, trebalo bi baciti akcenat na taj deo drustva, na nasu buducnost!!
pošalji odgovorNora [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:36:56)
Dragi Milose
Ajde da prvo mi budemo malo odgovorni za svoje ponasanje i dela pa ce samim tim nadlezni imati manje posla a sve ce rezultirati smanjenim brojem lutalica! Nije pas kriv zato sto luta ulicom sam, napusten, bez hrane, promrzao, na kisi i bez sklonista nego covek!!!
pošalji odgovorsladja [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:37:15)
ubica
prosto da ne poverujes,treba vratiti istom merom pa da vidim kako bi njemu/njoj bilo bez ruku i nogu.... uzasss
pošalji odgovorNora [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:40:20)
Bravo
Iako ovo bas i nije tema, apsolutno se sa tobom slazem!! I tvoj nik mi je fenomenalan!!! Potopiti!!!
pošalji odgovorAleksandra [neregistrovani] (16. 04. 2010, 00:58:04)
Slazem se sa Anom
Slazem se sa Aninim komentarom
pošalji odgovorAlex [neregistrovani] (16. 04. 2010, 01:01:05)
Tacno tako
Tacno!!
pošalji odgovorMali Radojica [neregistrovani] (16. 04. 2010, 01:04:58)
Azilirati ludaka
Bog može da oprosti ovom ludaku a ja nikako.Uhvatiti i smestiti u ludnicu.Odmah!!!
pošalji odgovorPa taj zlotvor bi mogao bez pardona da osakati i bilo koga od nas.U ludnicu!!!!
Mali Radojica [neregistrovani] (16. 04. 2010, 01:17:31)
Razmisli
Teši me saznanje da mnogo više ljudi misli drugačije.Da mnogo više ljudi osudjuje ovo kao zločin.I još nešto.Da bi o takvoj spodobi razmišljao kao o ljudskom biću potrebno je da se i ta osoba ponaša kao čovek.Naravno da osudjujem i nasilje koje ljudi čine prema drugim ljudima,ali ne mogu da shvatim ovoga ludaka.Ako mu je već ovo jadno kuče smetalo bolje da ga je ubio odmah umesto što ga bez milosti sakati i pušta da se muši do kraja svog psećeg života.Nemam opravdanja.Ludaka u ludnicu doživotno!!!
pošalji odgovoranonimna [neregistrovani] (16. 04. 2010, 01:23:58)
Naravno da gresis!
Taj sebicni stav da ljudski zivot(i to ma kakvog coveka) vredi vise od zivota jednog psa, delfina,slona ili bilo koje druge zivotinje je totalno NENORMALAN !
pošalji odgovorBilo bi zanimljivo, kada bi nas okupirala neka napredna vanzemaljska rasa i rekla da tvoj bedni zivot ne vredi kao njihov!
Inge Boey [neregistrovani] (16. 04. 2010, 09:51:16)
Belgrade dog mutilation
Sickening!
pošalji odgovorMore and more I'm ashamed to belong to the human race.
Irena [neregistrovani] (16. 04. 2010, 10:09:33)
Mila
Slazem se za tv i programe!!!
pošalji odgovormartin nis [neregistrovani] (16. 04. 2010, 11:13:06)
Sramota
I moja drzavna institucijo...Kako vas nije sramota da takav monstrum bude na slobodi...Zapitaj te se kadace te naci neko dete ili coveka sa isecenim udovima...STrasno....
pošalji odgovorjasmina [neregistrovani] (16. 04. 2010, 11:39:33)
pazi kako vaspitavas decu
verujem da imas potisnutu agresiju u sebi i da treba da povedes racuna kako vaspitavas decu. upravo takvo misljenje govori o tvom potisnutom besu i pokusaju da budes otac zastitnik ali sigurno nisi dovoljno prisutan u kuci...verovatno i ne potices iz porodice koja je stabilna...to je opasnost za njih..upravo taj potisnuti bes kroz izjave ovakve i verovatno slicne.ne verujem da bi bio u stanju tako nesto da uradis...bar ne nepoznatom...
pošalji odgovorjasmina [neregistrovani] (16. 04. 2010, 11:44:33)
pazi kako vaspitavas decu
verujem da imas potisnutu agresiju u sebi i da treba da povedes racuna kako vaspitavas decu. upravo takvo misljenje govori o tvom potisnutom besu i pokusaju da budes otac zastitnik ali sigurno nisi dovoljno prisutan u kuci...verovatno i ne potices iz porodice koja je stabilna...to je opasnost za njih..upravo taj potisnuti bes kroz izjave ovakve i verovatno slicne.ne verujem da bi bio u stanju tako nesto da uradis...bar ne nepoznatom...
pošalji odgovorNewena [neregistrovani] (16. 04. 2010, 12:50:07)
Jadnica mala...
Ko moze tako nesto da uradi zivotinji uradice isto i sa covekom..... mila .... nas heroj!!!
pošalji odgovorDragana [neregistrovani] (16. 04. 2010, 22:46:13)
Ljubav
Pa jel tebi decu vaspitavaju crtani filmovi ili ti kao roditelj.Malo manje ispijanja tračerajskih kafica ,gledanja u televiziju i "tuđe dvorište" a mnogo više slobodnog vremena provedenog kvalitetno sa svojom decom uz veliku pažnju i strpljenje i najvažniji zadatak u vaspitanju je završen-napraviti od deteta budućeg dobrog i normalnog čoveka.
pošalji odgovorpatriota [neregistrovani] (16. 04. 2010, 22:51:52)
za gurmana
Gurmane jesi li ti sam sabi pojeo mozak kada ovako lupetaš?
pošalji odgovorANN [neregistrovani] (16. 04. 2010, 23:56:20)
Lover of animals
How terrible that someone would do this to an animal. How do they live with themselves? What can we do to prevent this from happening again?
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (17. 04. 2010, 01:46:22)
Marko nije veterinar, već veterinarski tehničar
Marko Tanasković nije doktor veterinarske medicine, već je samo veterinarski tehničar. Takođe, nije vlasnik ni ordinacije, već je vlasnik MIOMIR RANĐELOVIĆ MIĆA, veterinar koji je svima poznat, jedan od retkih koji leči ulične životinje i dolazi na poziv 0-24, jedinstven u tome i to godinama! Molim vas da ovo ispravite!!! Ovakve novine ne bi smele da dozvole da objavljuju ovakve katastrofalne greške!!!
pošalji odgovorВеселин Стоянов [neregistrovani] (17. 04. 2010, 05:47:08)
Злобата човешка
Злобата човешка изглежда е присъща на нашите географски ширини...Нищо друго освен презрение и затвор не заслужава изверга извършил това зверство ! Господ ДА НЕ ГО ПРОСТИ !
pošalji odgovorSlavica [neregistrovani] (17. 04. 2010, 21:58:46)
HODAJ
Samo vas gledam, slusam, citam vase komentare...ostajem i dalje u neverici...ostajem bez daha...zar kroz sve morate provuci politiku, licni problem, socijalni status, potrosacku i socijalnu grupu kojoj pripadate. Ljudi, ocigledno je da imamo problem u vasem i mom drustvu,uzasan problem! Svi smo ostali bez daha i zateceni, siroko otvorenih ociju...pa dokle dopiru granice necije samovolje, bolesti, finansijskih apetita i ciljeva..nazovite i dajte mu ime kako god zelite. Ali nemojte trositi silnu energiju na IMENOVANJE PROBLEMA. Uverili smo se da ga imamo, usmerimo se i nadjimo gde je problem i njegovo zariste i resimo ga se, da se ovo nikada ali vise nikada ne ponovi. A tebi MILA moja...sta da kazem...daleko sam...a tako bi te rado pomilovala po toj glavici iz koje vire ta dva mila, topla oka, tako bezazlena... Posluzila si kao sredstvo do CILJA TOM NEKOM ILI NECEMU da nam nesto prenese, poruku neku? Nazalost, prenela si poruku... Neka ga progone ta tvoja mila oka dva dok je ziv i HODA
pošalji odgovorMarence [neregistrovani] (18. 04. 2010, 12:23:57)
c c c
Au bre koji ste ludaci... Opusteno bre, covek nije nikakav monstrum vec Steva, sakupljac sapa iz Zrenjanina.
pošalji odgovorsonja [neregistrovani] (27. 04. 2010, 12:17:00)
mila
Ovo je uradio jedan potpuno lud covek koji je zavredio samo da izgubi svoje dve ruke i obe noge i da pati, ako moguce, mnogo vise od ove jadne kuce do kraja svog zivota. To bi bila jedina kazna. "War crimes" ovo je jos gore.
pošalji odgovorigorkg [neregistrovani] (17. 05. 2010, 17:18:10)
kraj
Pa ovo je kraj! samo mi ga daj da mu cika da bonu tu mu je kraj !!!!
pošalji odgovor