Džet-set svet

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

NOVI SAD 08. 09. 2010

PRESS

Balašević: Ne udvaram se hrvatskoj publici

Balašević: Kada kažem da je moj maternji jezik hrvatski, samo što ga govorim u iskvarenoj varijanti, koja se zove srpski jezik, ne znači da se nekome dodvoravam

1
Povodom velikog uspeha filma „Kao rani mraz" na trodnevnom festivalu u Opatiji, gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić juče je organizovao prijem za Đorđa Balaševića i njegovu suprugu Oliveru. Zahvaljujući Đoletu, koji godinama u anketama osvaja titulu najpopularnijeg Novosađanina, juče se na jednom mestu okupilo gradsko veće gotovo u punom sastavu, što je retkost.

- Za malo ljudi se može kazati da su simbol Novog Sada. Da je više takvih ljudi, mi bismo danas imali još srećniji grad - rekao je Pavličić.

Publici delio zemlju

Trodnevni opatijski spektakl nazvan „Vasa Ladački" bio je početak turneje Đoletovog filma u zemljama eks-Jugoslavije. Đole je na festival doplovio brodom, baš kao pravi „panonski mornar", a njegovu posadu činili su supruga Olivera, tamburaški orkestar „Panonska mornarica" i glumci Rade Šerbedžija, Mira Banjac, Zijah Sokolović...

- Mi smo ime svog grada Novog Sada svuda pronosili. Posebno je to što nismo pomenuti u nekim ružnim rubrikama, nije pominjano da li smo nekog grčkog košarkaša udarili stolicom, da li smo primili ili dali mito, da li smo nekom podmetnuli bombu... Uz Novi Sad proslavili smo i Salajku, deo grada u kojem sam rođen i odrastao i po kojem naša produkcijska kuća nosi naziv - kaže Balašević.

Opatija je, doslovno, tri dana živela u znaku Balaševića.

- U Opatiji je doživljaj bio neponovljiv. Bilo je onako kako sam priželjkivao. Posebno mi je drago što je najveći bioskop u Hrvatskoj bio pun do poslednjeg mesta. Tamo smo odneli deset kubika vojvođanske zemlje, zbog čega smo imali i sitnih problema na granici. Nakon projekcije posetiocima smo u vrećicama delili tu zemlju, pa oni u njoj mogu da sade lavandu ili cveće, šta god požele. Sve u svemu, tamo je vladala posebna emocija. Drago mi je da sam to na neki način izazvao. Nakon toga, stizali su pozivi iz drugih gradova Hrvatske - kaže Đole, a na kritike da se se dodvorava hrvatskoj publici, odgovara:

- To što nekad kažem sedam hiljada, alijas sedam tisuća, ili kada kažem da je moj maternji jezik hrvatski, samo što ga govorim u iskvarenoj varijanti koja se zove srpski jezik, ne znači da se nekome dodvoravam! Kada Džo Koker dođe u Beograd i kaže na srpskom: „Dobro veče", onda nam je puno srce. U Hrvatskoj nema potrebe da se „ucurujem" publici, jer ja tamo jako dobro stojim - samouveren je Balašević.

Putujući bioskop

Nakon što se proslavio kao kantautor i pisac, Balašević je se dokazao i kao režiser filma čije je snimanje, zajedno sa pripremama, trajalo pet godina.

- Nisam ja režirao film, nego sam zajedno sa ekipom učestvovao u stvaranju. Ja sam se za sve pitao jedino kada je reč o muzici, sve ostalo smo radili zajedno. Neki članovi ekipe, kako je snimanje odmicalo, govorili su da se ovaj film sam snima - kaže Đole.

„Kao rani mraz" se i dalje prikazuje širom Vojvodine, i to u okviru „Putujućeg bioskopa Balašević".

- Emitovanje se nastavlja, posebno u onim mestima gde odavno ne radi bioskop. Odlazimo u mala mesta, sa fijakerom i propratnim rekvizitima koji će oživeti sećanje na neka zaboravljena vremena - kaže Balašević.   

(A. I.)

komentari (132)
pošalji komentar

ana [neregistrovani] (07. 09. 2010, 22:12:01)

Ne

Ne, ja se udvaram!

pošalji odgovor

nije bitno [neregistrovani] (07. 09. 2010, 22:25:34)

moje misljenje

Volela sam Balaseviceve pesme i viceve, redovno odlazila na koncerte, preslusavala ih toliko puta da sam znala ko se kada u publici nakasljao i nasmejao...Sada prebacim kanal kada ga ugledam i ne citam tekstove koji su pateticni samohvalospevi...Kad vec nece drugi, onda ce on sam...Kad vec nece ovde, onda ce neko tamo- i to za sicu...Uzgred, nisi ti Dzo Koker, vec neko ko je stalno pljuvao druge, a doziveo da ga zapljune ``njegova Oljica``...Da, Olja je najbolja, za malo da zaboravim!

pošalji odgovor

x [neregistrovani] (07. 09. 2010, 22:29:36)

Dobro stojiš

zato što si im u digestivnom traktu. Sve i da hoće ne bi te mogli lako izbaciti, skoro da si do želuca došao.

pošalji odgovor

DM [neregistrovani] (07. 09. 2010, 22:33:47)

Prodana dusa

Ovaj DJole je teski srbomrzac zato ga u Hrvatskoj i vole.

pošalji odgovor

Miks [neregistrovani] (07. 09. 2010, 22:39:02)

Pih...

Smarašević.... šta reći.

pošalji odgovor

Хипокрит [neregistrovani] (07. 09. 2010, 22:49:03)

никад те нећу више слушати

Био си и сада си сјајан музичар али си КАО ЧОВЕК НУЛА!!!

pošalji odgovor

Taso [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:03:52)

DA

Slazem se. Muzika pa i knjizevnost najednu ali odnos ka sopstvenoj zemlji na drugu stranu. Treba covek da zali Milosevica, on ga je proslavio tj.kukanje na njega. Tad je bio svetla tacka, sad je.. olindrali pevac koji nikako da izmisli imaginarnog neprijatelja

pošalji odgovor

aleksa wien [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:06:25)

fuj

dok je cutao i pravio dobru muziku tad je bio djole balasevic..cim je progovorio od one kako srbe iz bosne treba protjerati,pa do ovih u hrvatskoj,za mnoge je nestao..cuj frajera sa maternjim hrvatskim..nemam nista protiv hrvata,al budi ono sto jesi,nemoj se uvlaciti za neke poene..fujjj

pošalji odgovor

rs [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:20:50)

žeton

žeton...uvlakač...blati srbe...idi brate pa živi u njihovoj lepoj

pošalji odgovor

ona [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:23:33)

..putuj Djole

Pesme su ti bile dobre, ti si bio dobar jos dok si glumio u pop spiri i pop ciri, ali davno je to bilo i proslo. Sto se mene tice otpevao si zauvek.

pošalji odgovor

Аскурђел [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:30:01)

Ниско...

ниже, најниже и ниско у...човек може да падне.

pošalji odgovor

Đokica VELIČANSTVENI [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:44:16)

Fuuuujjjjj !!!

Prodao si ti veru za večeru "prijatelju" moj.
Fuuuuujjjjj!

pošalji odgovor

rebro [neregistrovani] (07. 09. 2010, 23:46:19)

DELETE, ERASE

Nema problema, cim nadjem neki disk, ili mp3 ima sve da pobacam i obrisem.

To hovno izjavi da je nas jezik iskvarena varijanta!

Resicemo i to

pošalji odgovor

ero s" onog sveta [neregistrovani] (08. 09. 2010, 00:04:30)

ma dajte bre-radi istine

Vi coveka mrzite sto ne misli kao Vi-patriot baterije.Covek je bio protiv rata,to je poznato.Da je bio na Vukovaru-odbacio poziv,imao velikih problema itd,-tada bi bio bog,zar ne?ili da je rokao Dubrovnik-Mostar-Sarajevo bio bi nam ikona Djole."oladi malo ovo je 2010godina.

pošalji odgovor

razočarana [neregistrovani] (08. 09. 2010, 00:16:58)

bivša obožavateljka

Kako čovek može da se razočara u nekoga!? Ne mogu da verujem da neko koga smo toliko voleli zbog divne muzike, pesama i zajedničkih emocija na koncertima može da bude tako sitna duša!
Đole, ostani tamo gde te "vole"!
Molimo te da se ne vraćaš!!!

pošalji odgovor

marjan [neregistrovani] (08. 09. 2010, 00:18:17)

-

nemate vi pojma braco draga..

pošalji odgovor

Oliver [neregistrovani] (08. 09. 2010, 00:19:06)

Zamena teze

Kad strani izvođač pozdravi publiku na njenom jeziku to je OK. Kad Đole kaže u Hrvatskoj da peva na maternjem jeziku i to je OK jer po majci je to tačno. Ljigavo je kad vidiš (čuješ) u večernjem dnevniku na HRT 1 kako Đole tamo govori.

pošalji odgovor

Омега [neregistrovani] (08. 09. 2010, 00:36:24)

Ђорђе!

Зато смо ође!!!

pošalji odgovor

Јован [neregistrovani] (08. 09. 2010, 00:48:03)

simbol

Ciju zemlju nosis u Hrvatsku??? Dosta nam je takvih simbola!

pošalji odgovor

Sanja [neregistrovani] (08. 09. 2010, 01:08:16)

uzas...

Ovo je prevrsilo sve mjere... Zamislite da jedan hrvatski pjevac kaze nesto slicno. Ne, vi to ne mozete ni da zamislite... Ko ovako blati svoju zemlju, svoj narod i jezik za mene nije covijek!!!

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (08. 09. 2010, 01:08:41)

O čemu ti licemeru pričaš?

Kakav jadnik od čoveka. Kakve veze ima kada Džo Koker kaže u Srbiji dobro veče sa tim kada ti u Hrvatskoj popljuješ svoju zemlju i jezik i time se kao ne šliftaš? Eeee jado jadni jadovane.

Sve što više prolazi vreme čini mi se da je Sloba za mnoge stvari bio u pravu, ali nije bilo šanse da obuzda uticaj zapada da nas izbriše sa lica zemlje. Neka nam je Bog u pomoći.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (08. 09. 2010, 01:09:43)

U pravu si 100%!

100% se svi slažemo sa tobom. Jadnog li čoveka.

pošalji odgovor

Vlajko [neregistrovani] (08. 09. 2010, 01:11:41)

Kakav smrad od coveka !

Kakav smrad od coveka! Fujjj!

pošalji odgovor

Filip [neregistrovani] (08. 09. 2010, 01:24:25)

Jao Djole

Pre sam gotivio njegove stvari.. Posle izjava koje sam cuo, procitao, na sam pomen njegovog imena dodje mi da se*em (narodski receno).. Ocigledno je da se prodao.. Pokusacu da zaboravim na doticnog, posto se samo bez potrebe nerviram.. nije vredan toga.

pošalji odgovor

Duda [neregistrovani] (08. 09. 2010, 01:35:47)

Provincijalka iz Nisa

Hvala Vam Djordje sto ste nesebicno svoju genijalnost delili sa nama ostalima, pa eto ne postadosmo svi samo pljuvaci po dnevnim listovima. Vas dar vam je tesko breme, tezak krst do Golgote. Bez vas ne bih bila ono sto jesam, ne bih znala da ruza moze i na kraj sveta da iznikne. Pozdrav od cele moje ekipe!

pošalji odgovor

knjizar [neregistrovani] (08. 09. 2010, 02:04:12)

ima problem

kako ovaj covek nema mere

pošalji odgovor

? [neregistrovani] (08. 09. 2010, 02:11:58)

ono

jeste...da se nekad u slavoniji...zagorju govorila ekavica...ko ima vremena da ga analizira....moze doci do zakljucka da je i on, ponekad, upravu...

pošalji odgovor

provincijalka [neregistrovani] (08. 09. 2010, 02:28:02)

ha,ha...ha

pojesce te ljubomora,zeno...:)))
p.s.Djole,legendo....obozavam te,HVALA TI :D

pošalji odgovor

ana maric [neregistrovani] (08. 09. 2010, 03:04:56)

ne udvaram se hrvatskoj publici

Srpski je iskvarena varijanta hrvatskog.Fuj magarce ili po hrvatskom tovare.

pošalji odgovor

rery [neregistrovani] (08. 09. 2010, 03:20:47)

puko si

Djordje je odlican tekstopisac ali mi se nikada njegovo izvodjenje nije dopadalo zato sto je obican recitator . Ove njegove izjave (slihterske) su zaista niske i treba da ode u lepu njihovu matrinu .. a posto se bavi tekstovima neka se informise kod lingvista ko prica koji jezikom ..da li veci narod prica jezikom manjeg ili obrnuto .Cinjenica da osim Slovenaca i Makedonaca svi pricaju SRPSKI jezik ali sa dijalektima .A i samo Hrvati su pokusavali i pokusavaju da smisle neke nove reci ali im ne ide jer pricaju SRPSKI .Pa Djole idi tamo uci te nove reci pa napisi jedan tekst kao coban tera ovcice i sl ..

pošalji odgovor

nole [neregistrovani] (08. 09. 2010, 06:56:52)

iskvaren si sam

Ako je Vukov jezik iskvaren onda ``ti`` stvarno treba da ides kod njih i da se ne vracas...

pošalji odgovor

Aleka [neregistrovani] (08. 09. 2010, 07:12:12)

I ja

To isto i ja radim,a nekad sam bas voleka slusati njegove pesme...
Potpuno si u pravu.

pošalji odgovor

Milann [neregistrovani] (08. 09. 2010, 07:27:37)

Zamenjuješ teze

Mislim da si promašio temu, ovde se govori o čoveku ljigavcu, o onome što je on izgovorio, o načinu kako pljuje zemlju iz koje dolazi.
Najžaliji je način kako se on "uvlači" njihovoj publici. Što se ne potrudi samo pesmama, već na ovakav ljigav način..

pošalji odgovor

verica [neregistrovani] (08. 09. 2010, 07:59:09)

ponizavanje

Gospodine Balasevicu, svakako da nije udvaranje hrvatijanskoj publici, ali je vredjanje svih onih koji govore srpski jezik.
Bilo bi bolje da ste doneli hrvatijansku zemlju u Vojvodinu, pa da mi sadimo miris divnog mora i cist dinarski planinski vazduh i ocistimo se od blata i mirisa bare.

pošalji odgovor

Nemanja [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:03:41)

Tri put si video Tita...

Tako se Djole, svojevremeno, hvalospevicno obracao marsalu, Kadinjaci, JNA (cak imao i filmske trenutke)... da bi malo zatim, kada vise nije bilo IN biti na toj strani, promenio tabor i osuo paljbu po svemu sto je crveno i sto ima veze sa bivsim rezimom.

Ljiga od coveka...

pošalji odgovor

@Srbija United [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:11:04)

@Srbija United

Ko njega slusa,a kamoli `slusa`... pff...

pošalji odgovor

Драган (Добој) [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:15:18)

криви смо ми!

Није до њега. Криви смо ми што рече он у једној пјесми. Криви смо ми што смо га слушали,величали,обожавали ... Тај би матер за паре дао.

pošalji odgovor

Makedonka [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:19:07)

Sve je to biznis ili ti posao

Kad bi radio sve što smo dosads videli i čuli ne bi bilo nikom interesantno da ga gleda ili sluša Čovek se bavi javnim poslom i troši delimično svoje pare i svoje znanje ne vidim ništa loše.Kad bi ovako kritikovali političare e to bi bio neki pomak u našim životima.

pošalji odgovor

goga [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:23:15)

da, da

a zašto nisi rekao "samo što ga ovorim u ispravljenoj varijanti"

pošalji odgovor

Sale [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:43:05)

Tekstopisac?!!!

Djole nije tekstopisac,kao npr Marina Tucakovic.On je,sa svim svojim manama, najveci pesnik ovih prostora,a ljudi koji ga ne kapiraju i ne vole su neostvareni, povrsni ili premalo,premalo - emotivni.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:44:29)

oduzeti mu drzavljanstvo

da imam neku moc, taj covek ne bi mogao vise da zivi u Srbiji i bio bi proglasen za nepozeljnog za sva vremena

pošalji odgovor

slobodni strelac [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:45:48)

Živa istina!

Čovjek se ne udvara, nego govori što stvarno misli. Pa on je Čankov bojovnik. Autonomaš do kosti. Baš me briga i zato, ali tako stoje stvari. Jest kozer, šarmer, i to, ali mi je politički neprijatelj, gotovo jednako kao i Ramuš tamo neki. Jedino što je uglađen i konformista, inače nema razlike. Morate znati šta su vojvođanski autonomaši. To su vam ljudi kojima se na spomen riječi Srbija, Srbin ili srpsko diže želudac i pokreću osjećaji mržnje bez granica.

pošalji odgovor

m [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:47:32)

sto se bunite

Sto ste se zapljuvali od bijesa - Balasevic vam je nesto najbolje sto imate, treba te ga klonirati.

pošalji odgovor

Сремац [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:49:10)

Србин

Не може то свако да прогута.

pošalji odgovor

Rumsterdam [neregistrovani] (08. 09. 2010, 08:59:44)

Karavani prolaze

Shvatajući težinu njegovih reči pokušavam da nađem opravdanje u lingvistici, slavistici i ostalim "cima", ali pošto ni on sam više ne poznaje granice svoje nepatvorenosti, ostaje mi samo, kao i do sad, da njegovu muziku konzumiram svrsishodno, fiziološki, kad se poželim lepih pesničkih pejsaža i majstorskih foršpila, a njegove reči izgovorene u javnosti okačim mačku o rep. Jbg,ali stvarno ne mogu da mrzim Balaševića!

pošalji odgovor

Bajker [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:06:39)

Mozda se salio

Mozda se nasalio. Zlatno je pravilo, druge ne diraj,po svojima ne pljuj.

Ceneci Balasevicevo delo, smatram da se samo nasalio.

Zar je moguce da sve padne u vodu u jednom trenu ?
Zar nismo pricali da su sale na svoj racun prava stvar ?

pošalji odgovor

Antara [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:08:19)

Poliglota

I gradonacelnik Pavlicic je iz Zagreba,pa se mogu fino sporazumeti na hrvatskom jeziku..

pošalji odgovor

jbg [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:33:37)

djole fuj

Svaka cast za komentar!

pošalji odgovor

zoran [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:38:55)

znas

cenim tvoj rad, ali si papak u srcu.

pošalji odgovor

Todor [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:40:32)

Lako

Bas je lako.Kad bude vreme za koncert u Bg ili za film nemojte da odete.Verovatno mi odavde ne bi razumeli muziku i film :)))

pošalji odgovor

sudija [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:54:15)

treba imati meru

Djole,budi kant/a/utor i reziser ali se ostavi politike jer je Milosevic odavno pokopan. Ne stoji ti bavljenje time kao i vecini onih koji vladaju u Srbiji.

pošalji odgovor

mara [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:57:46)

Go home

On zna kako treba sa Hrvatima. Tamo je dobar samo onaj ko bar malo popljuje Srbe. Balašević to radi na perfidan, ne suviše otvoren način. Možda ne bi bilo loše da porodičnu umetničku manufakturu presele tamo.. Mislim da će Srbija preživeti bez takvih umetnika, a Hrvatskoj će dobro doći!A i konačno bi pričao pravim jezikom.

pošalji odgovor

Cudnovati [neregistrovani] (08. 09. 2010, 09:58:23)

Ljiga

Sto se cudite, oduvek je bio ljigavac, ovo nije nista novo

pošalji odgovor

daca [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:24:27)

bez naslova

sve tekstove svojih pesma i svojih romana, "prijatelju moj" napisao si na srpskom jeziku, srpskim pismom, u srbiji, okruzen srbima u kojima si nalazio inspiraciju, seti se novogodisnjih koncerta u beogradu, p . . .

pošalji odgovor

JasminkoZg [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:28:16)

Uh....

Uh, što istina boli.... nego što, nego ikrivljena verzija hrvatskog!

pošalji odgovor

JasminkoZg [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:29:57)

Nisi razumio!

Nisi razumio(la) - na iskvarenoj verziji hrvatskog!

pošalji odgovor

bejb [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:33:51)

SITNE DUŠE

Neverovatno kako ima dežurnih "sitnih duša" da od svega što je ovaj genijalni čovek uradio, nađu nešto što će mu zameriti, jednu izgovorenu rečenicu u njegovom stilu, tada sve ostalo postaje nebitno. U zemlji Srbij je najbitnije busati se u grudi "ja sam Srbin", svi ostali su niža bića, a da pri tom ništa vredno u svom životu nisu uradili. Gospodin Đorđe Balašević je ostvaren u potpunosti i stvaralački i porodično i u svakom drugom smislu, a to se u Srbiji ne prašta. Balaševiću drago mi je što postojiš.

SRPKINJA

pošalji odgovor

lela [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:35:24)

Izdajica

Dzo Koker kaze na srpskom "dobro vece" ali ne kaze ja govorim srpski koji je ustrvari pokvareni engleski???Koji licemere, sigurno necu gledati njegov film.I ciju zemlju on nosi u Hrvatsku,pokvarenu srpsku,ili mozda im porucuje ja sam doneo malo ovo je vase.Za mene ovaj izdajnik vise ne postoji.Trebao bi neko da mu objasni da Novi Sad nije njegovo vlasnistvo.Svi mi imamo neku dedovinu pa je ne svojatamo.Fuj.

pošalji odgovor

K [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:39:46)

Sve u svoje vreme

Secam se kad je izasao poslednji album EKV-a i kad su se svi utrkivali u pljuvanju i albuma i grupe.Slicno je i sa Djoletom.Bice on i opstenarodno i slavljen i hvaljen, i pesme ce mu biti u citankama i antologijama srpske poezije.Samo to kod Srba ne moze covek da dozivi za zivota, nazalost ...

pošalji odgovor

Vlado CG [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:46:38)

Posroooo

Posrooooooooooooooo!

pošalji odgovor

Posmatrač [neregistrovani] (08. 09. 2010, 10:53:59)

Jesi ti to što jesi..

..i svaka ti čast na tome, al' pretera ga brate!

pošalji odgovor

Milica [neregistrovani] (08. 09. 2010, 11:18:21)

Pevaj brate

Pevaj ,brate.To je jedino sto znas,za one koji vole tvoju pesmu. Nisi bas voleo skolu ali jesi praktican i pragmatican.Tvoje pesmice ja odavno ne slusam a i boja glasa mi je odavno dosadila svojom monotonijom.Ma pevaj ti i dalje,staima veze ako te ja ne volim . A ne volim te sto se uvlacis , cak si za te potrebe i odrapan , ko papudzijsi macak.
Ja volim da slusam Petra Graso,Gibonija. Stvaaaaaarno je razlika velika.
A ,sto se tice jezika,covece, ,ti pojma nemas o tome.
Hrvati su preuzeli srpski jezik,latinica nije hrvatsko pismo.Pogledaj malo Vuka,ako se ne bojis da saznas koja si neznalica.
Pogledaj kako su skovali svoje reci.I to zaista uspesno.ponekad.Brzo-Jav,Zrako_Plov,Okolo-trbusni pantalodrzac.Stvarno smo od njih preuzeli rec Nogomet/ponekad/ Inace koristimo uglavnom Fudbal,kao sav ostali svet,rec zemlje iz koje je potekao ovaj sport.
Ne znam da li su do sada hrvati pronasli svoju rec za Vaterpolo.

pošalji odgovor

НС [neregistrovani] (08. 09. 2010, 11:28:14)

Тешка депресија

Ђорђе Балашевић заиста дивно пише песме и ценим га због тога, међутим он уз своје дивне песмице увек има потребу да нешто каже, и онако шмекерски, омаловажи српски народ. Морам да признам, жао ми га.

pošalji odgovor

slučajni prolaznik [neregistrovani] (08. 09. 2010, 11:36:30)

Milice, dušo,

slušaj šta hoćeš, ali poradi malo na stilu i pravopisu. I pusti lingvistička pitanja, nije to za tebe.

pošalji odgovor

S.Jovanović [neregistrovani] (08. 09. 2010, 11:45:10)

To je samo jeftin trik ....

Odavno mi se zgadio ovaj cinik... Ne pomažu tu više i neke zaista lepe pesme, koje je svojevremeno napravio... Njegovi "emotivni nastupi na koncertima" su samo režija i jeftin trik... Imao sam prilike da svojevremeno gledam tri, za redom, identična koncerta... u istom minutu svakog, ista priča i ista "suza u oku"... bljak!

pošalji odgovor

Srbija bez obraza [neregistrovani] (08. 09. 2010, 11:54:20)

Balašević je definicija beskičmenjaka

Reći za jezik kojim razmišljaš da je iskrivljena verzija nekog drugog jezika je isto kao i da se iskenj.. u sopstvena usta.

Oduvek sam se fascinirao ljudima koji mogu da budu poltroni kao što je Balašević. Baš bih voleo da znam koja to psihička smetnja čoveka tera da mrzi samog sebe i da bude mazohista?

Mislim da bi naziv za beskičmenjake trebao u njegovu čast da bude preinačen u Balashevichius.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (08. 09. 2010, 11:57:45)

Ugledajte se na njega!

Baš smešno šta pričate! Kako Srbin može biti "srbomrzac"!? Da li po vama vojvođanski Srbi nisu "pravi Srbi" ili su možda to "manje vredni Srbi" jer su svi kao Balašević? Šta smo vam mi bogu skrivili? Naprotiv Balašević je sjajan Srbin, ugledajte se na njega!

pošalji odgovor

dragaN [neregistrovani] (08. 09. 2010, 12:06:07)

provereno tacno

Posto zivim u NS, samo mogu da kazem da je apsolutno tacno to sto si rekao u vezi autonomasa i zeluca.

pošalji odgovor

није исто [neregistrovani] (08. 09. 2010, 12:15:34)

ни приближно

Па добро није то исто...Хрватски певач кад би рекао да прича српским језиком, тј искривељеним хрватским, не би много погрешио зато што је то ИСТИНА!!!

pošalji odgovor

Milica [neregistrovani] (08. 09. 2010, 12:17:20)

Ma sta mi rece

Dobro,konfuzna sam.Nisi me razumeo,pa sta? Neko je razumeo.
Jezik i pismo? Tacke i zapete?
Stil mi nesto nije narocit,nerazumljivo je stivo?
Mislis da bi bilo bolje da heklam?
Pojasnicu Ne volim Balasevica.Ne dopadami se.Kod nas se dobro prodaje takvo ponasanje.Uluznistvo,pljuvanje po svom narodu ,kreveljenje.
Sto te brine moje nepoznavanje pisma i jezika.Kakve veze ima lingvistika sa onim sto sam napisala. Nije ti jasno sta sam htela da kazem?

pošalji odgovor

mirjana [neregistrovani] (08. 09. 2010, 12:21:31)

bravo

svaka čast srbijanko. ne razumiju to nazalost ni vasi veliki srbi ni nase hrvatine pa se ne moramo ni trudit pojašnjavati... u moru ovih glupavih komentara nadala sam se da barem netko razumije....hvala vam za to

pošalji odgovor

Smiky [neregistrovani] (08. 09. 2010, 12:42:19)

Da,da sve ti verujemo

Evo ja ti verujem, za tu izjavu iskrivljenog jezika, covek se metaforicno izrazio, nije hteo nista lose da kaze, a mi glupaci ne kapiramo, svasta ljudi sa vama!
P.S bio sam ironican

pošalji odgovor

Beba [neregistrovani] (08. 09. 2010, 13:01:10)

Panonski govnar

Mogao im je reci na hrvatskom dobro vece i kraj filozofiji....

pošalji odgovor

502 [neregistrovani] (08. 09. 2010, 13:36:39)

Bljak

Loš, lošiji, Balačević

pošalji odgovor

ivan [neregistrovani] (08. 09. 2010, 13:40:55)

nije blaćenje

čovjek je samo rekao istinu, a to da su hrvati imali prvi pravopis i riječnik, a da je vuk sve samo prepisao i prilagodio

pošalji odgovor

Igor [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:11:56)

jadnik

nekad sam ga voleo, danas je to proslost. Jadnik je pravi

pošalji odgovor

ja [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:16:04)

ne

ne udvara se Balasevic je nas covek

pošalji odgovor

Srb [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:37:21)

Ma da, Hrvati su izmislili ćirilicu

Aj ne s... majke ti. Kakav prvi pravopis i rečnik su imali Hrvati? I šta je to uzeo Vuk Karadžić?

Da nije možda ćirilica prvo hrvatsko pismo? Vi koji samo znate nemački i italijanski?

Kod vas Hrvata srećem imena i prezimena koja u sebi imaju dva ista slova jedna pored drugog, kao i upotrebu slogova kao što su ch.

To se najbolje vidi kod imena Emil Tedeschi koga čitate Tedeski.

Prema tome da je tačno to što sereš i ti i onaj beskičmenjak Balašević u srpskom bi takođe imali takva imena odnosno bilo bi više znakova za jedan glas. To je i razlika između vas Hrvata kao konvertovanih Austrijanaca, Nemaca, Poljaka i Italijana, i nas Srba. MI SRBI ZA SVAKI GLAS IMAMO SAMO JEDAN ZNAK U PISMU.

A Balaševića samo da pozdravim i da mu kažem da mi se gadi, i da se to što radi jednom rečju zove prostitucija.

pošalji odgovor

dacha [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:42:28)

tako je

u potpunosti se slazem sa tobom....

pošalji odgovor

paja [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:48:44)

ovaj tip je..

jadan i ljigav !!

pošalji odgovor

slučajni prolaznik [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:49:19)

Jao, neko se naljutio!

Dobro, izvini, nisam hteo da te ljutim. Ni ja ne volim Balaševića, i smatram ga ulizicom, ali nije ti tačno zapažanje o pismu kod Hrvata. No dobro...jasno je šta si htela da kažeš. Nego, ako ne voliš ĐB, šta voliš?

pošalji odgovor

Dado [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:53:12)

Balašević

Izgleda da je najbitnije koliko je netko Srbin ili Hrvat po zanimanju. A to što imamo prosjek primanja 326 Eura (Srbija)ili 727 Eura (Hrvatska)nije toliko bitno. Najvažnije da godinama dokazujemo tko je koliko ugrožen.
Bio sam na Đoletovom koncertu 1994. u Mariboru, tamo nije bilo nijednog Slovenca, svi su bili iz Hrvatske. Da li se o tome pisalo u to vrijeme u Srbiji? Naravno da nije! Isto tako se u Hrvatskoj nije znalo o ničemu iz Srbije.. Blokada! Da li se treba vratiti u ta vremena?

pošalji odgovor

Alisa [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:53:19)

Tačno

To je to! Nemam više ništa da dodam!!!

pošalji odgovor

Dado [neregistrovani] (08. 09. 2010, 14:56:40)

Ima...

Hvala istomišljenicima! Ima nade, možda....

pošalji odgovor

slučajni prolaznik [neregistrovani] (08. 09. 2010, 15:07:46)

E upravo to nije tačno!

Bartul Kašić je samo jedan od jezičkih reformatora koji su delovali na balkanskim prostorima. Vuk Karadžić je iskoristio, pa i pokupio slavu, drugim autorima, prevashodno Savi Mrkalju. Uz to, ideologiju stvaranja književnog jezika na osnovu narodnog je pokupio od Nemaca (Herder).Štos je u nečemu drugom. Vuk je bio, iako bogalj, vešt igrač. Igrao je i na austrijsku, i na rusofilsku kartu. Pokrovitelj mu je bio J.Kopitar, Slovenac, ali od glave do pete carski čovek. Kulturnoj politici Habsburškog dvora je odgovaralo da Srbi dignu ruke od slavenoserpskog jezika, kojim su pisali, a koji je bio u potpunosti oslonjen na ruski. Zato je Vuk izabrao štokavski dijalekat, kojim se govorilo u Zapadnoj Srbiji, Bosni, Crnoj Gori, Hercegovini, delu Slavonije i Dalmacije, itd, dakle na prostorima koje je većinom naseljavalo pravoslavno stanovništvo.Jedina književnost na tom dijalektu je bila usmena, narodna. Otud kult narodne književnosti kod vukovaca, što je išlo na ruku romantičarskoj modi. Pošto je stvaranje moderne srpske nacije bilo u punom jeku, logično je bilo da to stavovništvo uđe u korpus srpske nacije. Kada su Hrvati shvatili šta se dešava, prihvatili su isti dijalekat za standardni književni jezik, jer bi, u suprotnom, bili osuđeni na kajkavštinu ili čakavštinu, a to bi značilo zbogom Dalmaciji, Bosni, Slavoniji...Tako su motivi politički, u oba slučaja, pa je priča ĐB o hrvatskom iz koga proističe srpski samo dokaz neobrazovanja i neznanja dotičnog...

pošalji odgovor

Мики [neregistrovani] (08. 09. 2010, 15:10:14)

ИЗОПАЧЕНИ СРПСКИ НАЗВАЛИ СУ ХРВАТСКИМ

тито-комуњаре, а ти пошто си њихов ђак надмашио си своје учитеље. јадни коратоконвертиту, па си отевши нам језик и искваривши га назвао га новим именом и почео да сматраш нечим новим. ТАко су и Арнаути отели Косово, као што су два века уназад отимали и српско људство на Косову и арнаутили читава српска села, и сада то сматарју својим. Отето порклето. И тебе прати проклетство, за коју годину нико од клинаца неће знати да си икада постојао као певач.

pošalji odgovor

slučajni prolaznik [neregistrovani] (08. 09. 2010, 15:10:25)

Verovao ili ne, prijatelju,

ćirilicu su upotrebljavali i Hrvati! U delovima Dalmacije, ili franjevci u Bosni, koji su do 16. veka pisali ćirilicom! Agresivna politika Vatikana po tom pitanju doprinela je da Hrvati odbace i ćirilicu, i glagoljicu, kojom su pisali stotinama godina!

pošalji odgovor

Srbija [neregistrovani] (08. 09. 2010, 15:18:05)

Balaševiću idi u Tri Lijepe

Zamislite da američki pevač na koncertu u Engleskoj kaže da priča iskvarenim engleskim jezikom?

Recite to Amerikancu i pitajte ga koliko bi takav čovek trajao?

pošalji odgovor

CipiRipi [neregistrovani] (08. 09. 2010, 15:21:57)

Tek sad mi nije

ništa jasno! Da li je iz neke karakondžule nastao Đole i Firči ili je iz Đoleta i Firčija nastala karakondžula. Bože šta može da uradi osiromašeni milosrdni anđeo.

pošalji odgovor

Mina [neregistrovani] (08. 09. 2010, 15:31:42)

Bravo!

Zaista nista ne bih ni oduzela ni dodala Vasem komentaru-jasno i glasno, a potpuno istinito. Thumbs up! pozdrav

pošalji odgovor

goran [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:07:10)

setite se ...

nije mu ovo prvi izliv neznosti ka ustasama, posle rata je jadne izbeglice docekivao na noz i pozivao ljude da ih proteraju i iz srbije i vrate na klanje i ubijanje u hrvatsku, kao da im nije bilo dosta svega ...
kad mu je lepo tamo neka i ostane, bolje za njega ...

pošalji odgovor

manojlovic smiljka [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:18:45)

Zloupotreba umetnosti

Covek koji misli, i nazalost jos i javno iznosi svoje nakaradno misljenje, da je jezik jednog naroda samo iskvareni jezik drugog naroda, ne samo da je veliki iskvareni nacionalista, vec je i sovinista, tj. mrzitelj drugog naroda.Odakle tom coveku tolika mrznja prema srpskom narodu? Kako se usudjuje da negira postojanje srpskog jezika? Bilo bi dobro, pre svega za njega samoga, da se preispita. Svako ko zloupotrebljava umetnost je, zapravo, samo kvazi metnik. Rugati se jeziku jednog naroda,tvrdeci pri tom da nema svoj vlastiti jezik, vec da je to, toboze, samo iskvareni jezik drugog naroda, u sustini znaci negiranje postojanja tog naroda. Napokon, maska je pala i otkrilo se pravo lice. Pa gde je tu umetnost? Kakva je je to umetnost? To je samo zlonamerna provokacija, s jasno odredjenim ciljem. Verujem da je tzv.pesnik, sada vec otvoreno, zeleo da izazove lose emocije kod srpskog naroda. Kome su takve i slicne prvokacije potrebne? Kome se takvi provokatori udvaraju? Neka sto pre razmisle dobro o svojim neprimerenim nastupima.

pošalji odgovor

Педа [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:20:52)

еее земљакињо

Ја њега не волим од тренутка кад је реко да су нишлије сељаци, а то је било чак и пре милошевића

pošalji odgovor

Srpkinja [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:22:38)

Ljudski smrad

Bio i ostao smrad.Muka mi je i od njega i njegove zenetine,a tek od cerkica,citava dinastija.Niko ga ne tera da govori srpski jezik,neka ostane tamo i govori cistim hrvatskim.

pošalji odgovor

Milica [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:36:16)

Nisam se naljutila

Mnogo toga me ne ljuti.Prosto, zapazam stvari koje mi se ne dopadaju.Ne bih da raspravljam o tome.Ali,ako je ono tvoje bilo primedba namoje poznavanje naseg pisma i jezika,onda je to nesto drugo.Podseca me na pricu o obucaru koji je dugo posmatrao jednu umetnicku sliku sliku .Izgledao je da posmatra sliku kako bi dao ocenu njenog kvaliteta,lepota ,boje ,svetlosti.Posle duzeg vremena,ozarenog lica, rece:"Aha,primetio sam,na levoj cipeli fali jedna rupica za prtlu".
Ko mi se dopada? Giboni.definitivno.Dopada mi se i poslednja pesma Zeljka Joksimovica.
Koga volim? Mnoge mnogo i mnogo toga.

pošalji odgovor

salajcanin [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:38:55)

Bezdan Bez Dna

Nekad da, ali danas vise ne moze recima da pokriva svoja dela i izvlaci se na lazi. Vise mu niko ne veruje, mnogo je mastio brate i vreme je da prestane da misli da smo svi mi GLUPI i gluvi i slepi pa ne cujemo i ne vidimo sta hoce da kaze i cini. Vise o akterima ovog clanka:
http://www.svet.rs/clanak/majstor-i-mesalina

pošalji odgovor

ela [neregistrovani] (08. 09. 2010, 16:55:17)

naravno

ali zato marinu savrseno kontaju, bas zato sto su povrsni, i neostvareni, tuzno sto je takvih vise nego normalnih ljudi,mnogo tuzno.

pošalji odgovor

Bobi [neregistrovani] (08. 09. 2010, 17:03:40)

A tek

A tek kad nastupa u Sarajteheranu, e tu da vidite uvlačenje, pravi Đulaga Balijašević.

pošalji odgovor

Aleksandar [neregistrovani] (08. 09. 2010, 17:12:30)

Umesto uvlakača pravog ujaka

Svaka ti čast, Milice. Blago nama Srbima, stvarno smo sve što nam se desilo zaslužili.

pošalji odgovor

smiljka [neregistrovani] (08. 09. 2010, 17:31:42)

bez naslova

O cemu prica ova zena? Da li iko normalan i dobronameran moze sa toliko mrznje pricati o celom jednom narodu i pri tom misliti da je to u redu (kao ova zena u svom gore navedenom komentaru), a za sebe istovremeno nemati ni trunke samokritike. Kakva gordost? Kakva obmana? Zeno i svi vi sto pljujete, zlo se ne pobedjuje jos vecim zlom, vec samo istinom, ali bez mrznje i osvete. Necemo igrati na mrziteljevu podmetnutu igru i lazljive pesme, i to je pocetak naseg otreznjenja. Da li smo to u stanju da otpocnemo? Na nesrecu jos nismo ni blizu da shvatimo da moramo i mi da prestanemo da se koristimo njihovim pokvarenim sredstvima.

pošalji odgovor

Joe [neregistrovani] (08. 09. 2010, 17:31:58)

upravo tako

Prvo daje zakletvu Titu, pa peva o bagrenju i siptarima, pa o Bosnjacima : "Njen me je baba uz'o na nišan:
dal' sam od njinih il' baš i nisam...",
pa mu ne valja Sloba itd itd.
Odavno sam ga procitao a sada su i slepi progledali, tj sve je otvoreno "kaz'o".
Zakljucak - Cak i umetnici treba da imaju granice u egocentricnosti.

pošalji odgovor

To nisu bili Hrvati [neregistrovani] (08. 09. 2010, 17:36:53)

To nisu bili Hrvati

To, prike, nisu bili Hrvati... No, njihovi potomci to danas jesu.

pošalji odgovor

Jova s visine [neregistrovani] (08. 09. 2010, 17:52:29)

Imam sjajan pregled

Gadite mi se,svi!

pošalji odgovor

Аскурђел [neregistrovani] (08. 09. 2010, 18:07:44)

Ко то тамо пева

Ма ко бре изазива рат. Јел ти имаш сина у војску.

pošalji odgovor

Lidija [neregistrovani] (08. 09. 2010, 18:30:50)

...

Govori u svoje ime. Djordje Balasevic ce u Beogradu, Novom Sadu i bilo kojem drugom gradu u Srbiji UVEK moci da odrzi koncert, negde i po nekoliko njih zaredom. A vole ga svugde, jer i ovde i u Bosni, Hrvatskoj i na bilo kojem delu planete postoje normalni ljudi, oslobodjeni mrznje prema drugima i predrasudama! Ako ne razumete coveka, bolje cutite!

pošalji odgovor

A.D. [neregistrovani] (08. 09. 2010, 18:53:38)

PAPUCAR

Nije ni cudno sto prica sta hoce kad je mnogo onih sto su na visokom polozaju u Srbiji bili bliski "prijatelji" sa njegovom zenom.Ko zeli neka procita na www.svet.rs ide na blog i procitajte price koje pise GOSSIP GIRL. Treba on malo da prelista istoriju Srpskog jezika !

pošalji odgovor

Republiko Srpcanin [neregistrovani] (08. 09. 2010, 18:53:47)

Debil

Pametan se od debila razlikuje.
Razlikuje se po dosta osnova npr., tako da ono sto prvi u tekstu kaze, drugi to protumaci na sopstveni nacin, obicno potpuno suprotno od kazanog.
Za prvog u naslovu, to isto se ne moze tvrditi. itd..
DjB veliki covvjek i umjetnik.

pošalji odgovor

Aleka [neregistrovani] (08. 09. 2010, 19:14:39)

Hmm...

Samo jedno pitanje.
Da dodje recimo Giboni u Srbiju da odrzi koncert i kaze "Ja govorim hrvatski jezik koji je ustvari iskivljeni srpski jezik" kako bi javnost u Hrvatskoj reagovala? Kakav bi tvoj komentar bio u tom slucaju?

pošalji odgovor
DarkSide

Atlantida (08. 09. 2010, 21:05:58)

Ruganje

On se mozda ne udvara hrvatskoj publici, ali se sigurno ruga srpskom jeziku.Sramota

pošalji odgovor

www [neregistrovani] (08. 09. 2010, 21:20:24)

itd

Vi kojima je sve u Srbiji fuj i znate samo da prezirete i sirite mrznju.

pošalji odgovor

Aleksandra [neregistrovani] (08. 09. 2010, 21:46:38)

...

Preterano je nazivati ga genijalnim! Sta je to postigao u zivotu da dobije taj epitet? Genijalan je bio Tesla,zar njih dvojica mogu da se uporedjuju?!
Da si nepristrasna i realna shvatila bi koliko se ogresio o srpski narod,na sve one koji su ga godinama postovali i pratili njegov rad kad je ovo izjavio.
I ovo nije prvi put da on ima ispade ove vrste.
To sto si se potpisala kao SRPKINJA nema nikakvu dodatnu tezinu,samo me navodi da pomislim da ti to ustvari i nisi. Razumem svrhu tog potpisa ali je izlisan u ovom slucaju.

pošalji odgovor

stanko [neregistrovani] (08. 09. 2010, 21:50:35)

ma ne , uopste

Volim sve njegove pesme, iz iste smo decenije -( .. i neke ), postujem stav koji je imao u proteklom - nesretnom vremenu ! Samo, u pesmi " Ne Volem " i sam je rekao da ne voli " matore onaniste " - ?! Boze , sto li mi ovo sad pade Na Pamet ?? !!

pošalji odgovor

Marko [neregistrovani] (08. 09. 2010, 23:22:29)

Kraš

Odavno si za mene kraš, vegeta, pliva,.... ne postojiš!

pošalji odgovor

idealista [neregistrovani] (09. 09. 2010, 00:18:59)

problemi u porodici

E Djole Djole, Srbi ce ti uvek oprostiti ali ti trebas da odlucis i napravis promene u privatnom zivotu. S.res o politici, hr-sr. Svakom se desi pa ce ti i to oprostiti. Nije ti lako, kuci zategnuta situacija, treba nahraniti mala usta. Znas sve o zeni ali ti ruska krv kaze da budes smiren. Ma otidji iz tog pakla. Zelis da nosis svoj krst do kraja, mislis sta bi postigao, samo da se gori od tebe nasladjuju pricama. Ali veruj, bar bi te svi normalni (oni sto ne zive od farme do farme) postovali, ovako ...
A i goropad bi se mozda ukrotila, mada sumnjam.
Eh, lako je davati savete a sta cu ja ... :-)
Ma uostalom punoletan si, odgovoran za dela i reci svoje..

pošalji odgovor

ana [neregistrovani] (09. 09. 2010, 02:18:31)

nije istina

Volim Balasevica i sve njegove pjesme, za mene je umjetnik i pozitivan covjek. To sto je rekao nije istina da je mislio popljuvati svoj srpski narod i dodvoriti se hrvatskoj publici. To je receno u ironicnom tonu da bi pokazao da su dva jezika zapravo jednaka i da se odlicno razumije iako govori srpski.
Od svega je jadnije napadati covjeka kad vecina vas ne razumije sto je covjek zapravo htio reci.

pošalji odgovor

željana [neregistrovani] (09. 09. 2010, 02:56:27)

fuuuj

bas smarasevic,dosadio si i bogu i narodu sa tom svojom pricom.... fuuuuj

pošalji odgovor

v [neregistrovani] (09. 09. 2010, 07:12:45)

....

Čitam ove komentare i ne mogu da verujem, koliko mržnje ima u ljudima. Šta vam je sad Balašević skrivio? On je uvek na svoj sirov način govorio šta misli, a i šale su mu bile malo nerazumljive, kao kod Monti Pajtona. Zato mi je čudno kako ste se baš sad setili da ga pljujete, svašta.

pošalji odgovor

Panta [neregistrovani] (09. 09. 2010, 08:13:55)

Ruku na srce

On je verovatno p...r od coveka,ljigavac i slihtara, ali je genijalan pesnik,mozda najveci kog smo ikad imali.Uostalom ko zna kakvi su bili likovi, cije smo pesme ucili tokom skolovanja.Vecina od njih, nije se ni makla dalje od svoje kafane...Ali ,koji sam ja k...c da ikom drzim lekcije o bilo cemu.Upoznao sam ga,ne svidja mi se nimalo kao covek,ali pesme koje pise su predivne.

pošalji odgovor

Vanilija [neregistrovani] (09. 09. 2010, 09:51:46)

Beda od coveka

Fuj, gadi mi se!!!!! Da li on zna da bi Hrvati i danas pisali glagoljicom da nije bilo srbina da im reformise jezik.

pošalji odgovor

rale [neregistrovani] (09. 09. 2010, 10:45:01)

sarajevo

ovo je još i srbovanje šta je izjavljivao u sarajevu.jad.

pošalji odgovor

filip [neregistrovani] (09. 09. 2010, 11:36:49)

Djoka

Balasevicu kao da je zao sto je Srbin, za vreme njegove karijere nikada nisam cuo da je negde rekao da je ponosan na zemlju iz koje dolazi i identitet koji poseduje. A s druge strane stalno se uvlaci drugima, i to je postalo toliko gadno da preskacem vesti kad vidim njegovo ime.

pošalji odgovor

Ninana [neregistrovani] (09. 09. 2010, 11:50:11)

Ne, ne udvaras se...

To se zove dodvoravanje !

pošalji odgovor

Vegeta [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:21:46)

Dapatche!

Je,je.Niti kasiku ne bi imali...

pošalji odgovor

Netko_iz_HR [neregistrovani] (09. 09. 2010, 12:42:39)

mir i dobro

Tako je, zašto se vraćati u prošlost, zaboravimo što je bilo, ako možemo mi, vama bi trebalo biti još i lakše

pošalji odgovor

Strašno [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:01:10)

Ne razumem

Zašto se Vi, ''veliki gospodine'' Balaševiću, osećate podobnim za davanje ovakvih izjava? Zašto Čola ili Vlado Georgiev ili bilo ko od naših najvećih zvezda nikada nema potrebu da komentariše politička a naročito ne lingvistička pitanja?
Kakav ste vi umetnik i čovek kad pljujete sopsteni jezik i narod? Idite u političare pa tamo prosipajte svoju veliku pamet. Tako ste nisko pali. U svakoj čorbi mirođija. Zbog čega pitam se. Da li je u pitanju ogromna, neopisiva ljubav prema samom sebi?
Ne zanimaju nas vaše neopisivo glupe izjave i mišljenja. Vratite se muzici, ne širite više mržnju prema sopstvenom narodu.

pošalji odgovor

SRBIN [neregistrovani] (09. 09. 2010, 13:03:45)

laže

Slušao sam njegov intervju dat htv-u,potpuno se postavio ulizivački,a komitragičan je bio njegov trud da priča na hrvatskom koji je bio prožet bačvanskim naglaskom.A njegov govor tokom koncerta u Splitu,štrašno,to treba pogledati i javno prikazati na RTS-u,naravno ako imaju hrabrosti,pa neka ga onda prima gradonačelnik.

pošalji odgovor

nije bitno [neregistrovani] (09. 09. 2010, 17:21:53)

moje misljenje

Ljubomora na nesto cega se gadis?!Nemoj polaziti od sebe ako hoces drugog da okarakterises. Ne vole svi najpopularnije osobine, kao sto su: ljigavost, pokvarenost, isfoliranost i tome sl.Ako ko, ja sam se primala, smejala i plakala na njegovim stihovima i vicevima zbog cega se osecam izmanipulisano. Tada sam bila tinejdzerka i nisam virila u drugu stranu njegove licnosti, ali covek koji vise od pola svog koncerta posveti Slobi ima ozbiljan problem. Ljudi su dosli da se opuste, nasmeju, zaplacu i zabave, a ne da slusaju politicke kolumne na temu koja ih svakodnevno gusi i opterecuje. U jeku najveceg pljuvanja po Milosevicevoj porodici i svakoj koja mu se ``nasla na putu`` cerke su mu dozivele saobracajku, sto ga je umirilo, a u dvoriste ga je nabila Oljina prevara koju niko od njih nije demantovao, vec kasnije zamotao u dvosmislen naslov kao ekskluzivnu pricu jednog poznatog casopisa...Prema tome...Pssssssssssttttttttttttttttttttt!!!!!!!!

pošalji odgovor

slucajno zatecen [neregistrovani] (09. 09. 2010, 19:32:25)

no comment

Ovo je uzas sto citam ovde. Svi ga pljujete. Ali samo za vasu informaciju bio sam na njegovom koncertu u subotici pre nedelju dana, gde je bilo 12000 ljudi!!!!! A sa mnom su bili ljudi koji imaju isto misljenje o njemu kao 99% vas ovde, ali su za vasu informaciju pevali njegove pesme!!!

pošalji odgovor

Sasa [neregistrovani] (09. 09. 2010, 22:50:41)

Ljigavac !

Covek je najveca ljiga na svetu!
Kakav tvoj Dzo Koker... kakve to veze ima sa blacenjem srpskog jezika?!????!!!!
Uvlaka klasicna!

pošalji odgovor

leta [neregistrovani] (10. 09. 2010, 00:27:43)

tako je

Dado odavno smo mi svi u cabru delimicno zbog ljudi kao sto je Balasevic. da li se iko od Vas sa tog koncerta pitao je li bilo ikakve zarade za doticnog? da je pevao za dz iz sentimenta postovanje i za izvodjaca i za publiku.
u jeku Zlobine vladavine on godinama 15 dana puni SC seruci dva ipo sata po diktatoru. jedino da ga covek pita koji procenat je dobio diktator za to sto je dozvolio.
Ljudi koji zgrcu pare na tudjoj mizeriji su dosli glave i meni i tebi Dado. Trebalo bi da znamo da prepoznamo prepodavce oruzija i dezurne trovace koji su obezbedili trecu generaciju. Ja u Hrvatskoj pricam Srpski i nikad nisam imala problema niti sam se pravdala niti bih. Ocekujem da ti to isto radis u Srbiji. Moje je da te zastitim od budala ovde tvoje mene tamo. A ko mora da se izvinjava za maternji jezik taj je Dado naj.. i to od matere. Pitanje je jel ko je njemu matera. a mozda je covek poliglota govori srpski, crnogorski, hrvatski, bosanski, vojvodjanski, sandzacki, severno-metohijski........i to
is(po)kvareno :):):)

pošalji odgovor

Joca [neregistrovani] (10. 09. 2010, 13:13:37)

Problem

Da li problem ima Đole ili Vuk Karadžić?

pošalji odgovor

v [neregistrovani] (03. 10. 2010, 19:33:53)

tisuća

... nije hrvatska, već reč koja vodi poreklo iz praslovenskog. balašević bi, kao osoba koja govori hrvatskim ,,jezikom'', trebalo to da zna.

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Džet-set svet
Milan kupuje Severini njen omiljeni restoran

10. 02. 2012

Milan kupuje Severini njen omiljeni restoran

Tako radi pravi muškarac: Srpski milioner pregovara oko kupovine poznatog kafe-restorana i hotela u Njegoševoj ulici, koji želi da pokloni hrvatskoj pevačici odmah nakon ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date