Džet-set svet

08. 07. 2009

PRESS

Mis 2009. - Da li je ona najlepša u Srbiji?

Najnoviji izbor za mis Srbije, na kome je pobedila Jelena Marković, ponovo je izazvao oprečne komentare, pre svega zbog činjenice da naše lepotice već godinama ne uspevaju da ostvare zapažen uspeh na svetskom takmičenju

s1
Jelena Marković, mis Srbije 2009

Izbor za mis Srbije, u organizaciji kompanije „Mis Ju", koji je održan u ponedeljak, ponovo je pokrenuo komentare o tome da li ovo takmičenje zaista zaslužuje ekskluzivnu svetsku licencu. Najčešći komentari odnose se na izgled misica, koje navodno ne zaslužuju takvu titulu, kao ni priliku da predstavljaju Srbiju u svetu. Tome u prilog govore i njihova prilično neprimetna učestvovanja na svetskim takmičenjima lepote.

a

Vesna: Za rezultate treba i država

Vesna da Vinča, vlasnica kompanije „Mis Ju", povodom komentara o „nedovoljnoj" lepoti misice smatra da je izabrana najlepša.

- Izabrali smo pravu devojku i smatram da ona ima velike šanse na izboru za mis sveta. Ona je jedna prefinjena i mudra devojka. Inače, ne može posmatrač sa strane da pravilno proceni koja je devojka najbolji izbor. Mi ih tokom priprema, koje traju mesec dana, procenjujemo prema različitim kriterijumima - kaže Vesna.

Osvrćući se na činjenicu da naše devojke godinama ne postižu zapažene rezultate na izboru za najlepšu devojku sveta, ona kaže da će verovatno i dalje biti tako.

- Sigurno će još dugo biti tako. Jer, da bi devojka postigla značajne rezultate, potrebno je lobiranje u koje bi se uključila država. Svetski izbor ne zasniva se samo na lepoti i prevazilazi okvire onoga što ja kao privatnik mogu da uradim - objašnjava Da Vinča.

Mis Svetlana, vlasnica licence za mis Balkana, kaže da Srbija ima mnogo prelepih devojaka, ali je problem animirati ih da se prijave na ovakve izbore.

- Obično se čuju komentari da na ulici mogu da se vide lepše devojke, što jeste istina, ali potrebno je te lepotice motivisati da se prijave na izbore za mis. Što se tiče izbora prave devojke, odnosno one koja svojom lepotom, ali i intelektom može dostojno da predstavlja našu zemlju, o tome dovoljno govore „uspesi" naših misica u poslednjih deset godina. Ukoliko devojka za godinu dana ništa ne uradi i niko je ne prepoznaje, onda je jasno da tu nešto ne funkcioniše - kaže Mis Svetlana.

Pored polemika o lepoti izabranih misica i njihovih pratilja, mediji su često pisali o „neobičnom" odnosu vlasnice kompanije „Miss Ju" Vesne da Vinče i učesnica na takmičenjima lepote. Prva koja je javno progovorila na tu temu je Jelena Jakovljević, mis iz 1998. godine. O saradnji sa Vesnom Jugović ništa lepo nije imala da kaže, ali je uspela da se otrgne od njenog uticaja i sama izgradi karijeru.

Ona je krunu predala Lani Marić, koja je posle isteka mandata izjavila da joj je svet u kome je kao misica morala da se kreće bio odvratan.

- Kompanija „Mis Ju" nije mi obezbeđivala nikakve poslove, samo večere sa mnogobrojnim ambasadorima, koje mi ništa dobro nisu donele. Titula mi je donela samo to da sam izgubila jednu godinu fakulteta, zbog čega izuzetno žalim. Umesto obećanog automobila, dobila sam samo jednu zlatnu ogrlicu i sitne poklončiće. Takođe, nisam dobila ni stipendiju za studije u Čikagu, što sam od svih navedenih nagrada najviše priželjkivala - izjavila je Marićka.

Tamara Šaponjić, mis 1997, izjavila je da joj se od svega što je očekivala ispunilo samo jedno, a to je da vidi Sejšele!

- Iz ovog ugla gledano, izbori za mis mi izgledaju kao šarena laža. Od svih poklona koji su mi bili obećani, dobila sam dva sata, paketić kozmetike i plaćen vikend u Italiji. Najteže od svega mi je palo što su me od momenta kada sam izabrana za najlepšu devojku Srbije svi smatrali glupom i potpuno neozbiljnom osobom - rekla je Tamara.

b1

fakti

n Prvi izbor za mis u organizaciji „Miss Ju" održan je 1996. godine

n Najveći uspeh napravila je Tijana Stajšić 2001, ušavši među 10 najlepših devojaka sveta

n Dina Džanković je 2005. morala da vrati krunu jer je tokom mandata ostala trudna sa košarkašem Mirsadom Jahovićem

n Stalni član žirija i svojevrsni „ekspert za lepotu" je Miroslav Lazanski, ratni vojni reporter i politički analitičar

n PR kompanije je Sanja Papić, koja je 2003. bila druga pratilja mis Srbije i Crne Gore

Velika prašina podigla se 2003. oko izbora Bojane Vujadinović, jer se pričalo da joj je pobedu obezbedio zet, bivši ministar kulture Branislav Lečić. U trenutku slabosti i sama Vesna priznala je da je pogrešila što je baš Bojana predstavljala našu zemlju na svetskom izboru za mis.

b2

INTERVJU... Jelena Marković mis srbije za 2009.

PRE ĆU BITI PAMETNA NEGO LEPA!

Mis Srbije 2009. Jelena Marković, studentkinja prava i karatistkinja iz Požege, tvrdi da se nije nadala tituli najlepše devojke i poručuje da će na izboru za mis sveta u Johanezburgu opravdati očekivanja publike i žirija.

- Nisam se nadala tituli, jer su konkurenciju činile mnoge lepe i pametne devojke. Sama sam se prijavila, niko me nije nagovarao. Na pripremama najteže mi je bilo to što sam morala uvek da budem spremna za sve zadatke, ali uspela sam da sve odradim onako kako to dolikuje jednoj misici.

Nepisano je pravilo da sve misice plaču kad ih proglašavaju za najlepše. Kako si ti odolela?

- Od jakog iznenađenja nisam stigla da plačem, ali plakali su ljudi oko mene. Samo sam pokrila lice da bih sakrila grč od iznenađenja.

Da li si pre izbora slušala priče o nameštanju rezultata?

- Uvek se o tome priča. Verujte mi, ako devojka ima sve kvalitete, uspeće kad-tad. Nijedna devojka na izboru nije nezasluženo osvojila titulu.

U čemu je bila tvoja prednost u odnosu na ostale devojke?

- Harizma, elokventnost i odnos prema ljudima. Naime, podjednako poštujem sve ljude - od prolaznika na ulici do visokih funkcionera. Greška je vrednovati ljude po njihovoj poziciji u društvu.

Da li su lepota i pamet u koleraciji i šta je od ta dva bilo primarno na izboru?

- Kad bih birala između lepote i pameti, izabrala bih ovo drugo! Devojka koja nije savršena fizički, ali jeste psihički - može u svemu da uspe. Lepota bez pameti je ubica bez mača! Od lepote devojka može da živi dve-tri godine, a posle je zaborave.

Kao predstavnici Srbije na izboru za mis sveta šta ćete biti sramota da pomeneš?

- Nema ničeg čega bi me bilo sramota! Biće dovoljno kad budem pomenula sve slavne ličnosti poreklom iz Srbije - od Nikole Tesle do Marije Šerifović i naših sportista. Opravdaću očekivanja građana Srbije, osmisliću originalan nastup kojim ću pokazati da su devojke u Srbiji i lepe i pametne - da imaju sve kvalitete jedne kompletne žene.

Da li te je dečko podržao na takmičenju?

- Nije bio u mogućnosti da dođe u Centar „Sava", ali biće prilike da proslavimo moj uspeh. D. MILENKOVIĆ

(R. J.)

komentari (95)
pošalji komentar

Stvarno Srpkinja [neregisrovani] (07. 07. 2009, 22:38:41)

Karate-lepotica

Каратисткиња? Е па нек се усуде да јој не дају титулу! Погле' мишиће на рукама какве има! Кад је била мала, требало је да носи апарат за зубе да не буду тако избачени, ал' сад шта би би, у најгорем случају мало шушка кад говори. А ноге, зар није могла једна слика целе фигуре? Ал' ако се сложио Лазански, немам ни ја примедбе. Срећно на светском избору!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Karate-lepotica Re:Karate-lepotica lepotica Re:Karate-lepotica

anonymous [neregisrovani] (07. 07. 2009, 22:38:53)

Lokal patriotizam

Ona je Uzicanka rodjena u Pozegi i pocasni clan zirija Antic (koga obozavam) je Uzicanin, mozda je to slucajnost, mozda je i stvarno lepa al je na slici ispala lose, ako je neko gledao izbor za Mis neka nam kaze dal je bilo lepsih i kako misica izgleda. Pozdrav svima

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Lokal patriotizam Re:Lokal patriotizam Re:Lokal patriotizam

anonymous [neregisrovani] (07. 07. 2009, 23:03:52)

Re:Lokal patriotizam

nisam gledala ali mislim da ima puno ljepših srpkinja,možda ova stvarno nije fotogenična

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Lokal patriotizam

MISTER MUSKULUS [neregisrovani] (07. 07. 2009, 23:28:23)

mis 2009 - da li je ona najlepsa u srbiji

Ko je dao pravo da izbor za MIS SRBIJE , bira privatna agencija neke seljancure iz Vince . Mozda ce iduce godine biti angazovana neka agencija iz Zaklopace ili Boleca . Ali salu na stranu , izabrana devojka nije losa , ali samo u beogradu od Terazija do Kalemegdana ima barem 10 lepsih . Ali kod vesne da vinci vazi pravilo -koliko para toliko lepote .

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:mis 2009 - da li je ona najlepsa u srbiji

Ona [neregisrovani] (07. 07. 2009, 23:40:08)

kakav je ovo naslov?

Mrzi me da citam ceo tekst, ali kakav je ovo naslov? I
Pa cak i da nije naj naj lepsa u Srbiji, lepa je! Ima sarma i ocigledno lepo telo za standarde misice.
Sta to znaci da li je najlepsa.., sve koje misle da su lepse trebale su da se prijave.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:kakav je ovo naslov? Re:kakav je ovo naslov?

anonymous [neregisrovani] (07. 07. 2009, 23:41:14)

haahhahaahahhaah(:

o5 platjena pobeda!!!!
ona najlepsha???ahhhahahaahahahahahhahahaha
ahah
ahahhaahahahah
haahahhaahhahaah
ahahahhahaahahahhahahaah
haahahah
haahhahahahaha...
ako tjeMo iskreno Tamara Lazic je najLepsha!!!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:haahhahaahahhaah(: Re:haahhahaahahhaah(: Re: Re:haahhahaahahhaah(:

anonymous [neregisrovani] (07. 07. 2009, 23:48:46)

Re:kakav je ovo naslov?

bas tako,prijavite se i onda kom opanci kom obojci...nego,meni je Mnogo lepa ova devojka ali bas lepa...puno srece nasoj lepotici u daljem takmicenju i zivotu naravno

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 00:14:52)

Re:haahhahaahahhaah(:

Gluplji komentar nisam procitala.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 00:20:51)

Re:

gde ovde je tatica malo parica dao ili neko drugi gle ova nemoze na ooci da gleda a kamoli da bude mis....ae pali idi kopaj bunar posto to niko nece...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 00:56:52)

Nisam gledao...

... jer je odavno jasno da su sva takmicenja ovog i slicnog tipa u Srbiji namestena. Pitam se kada ce i drugi to da shvate i da bojkotuju ovakva kvazi takmicenja?

pošalji odgovor

bakazvaka sa Vozdovca [neregisrovani] (08. 07. 2009, 02:10:16)

davno proslo vreme

Proslo je vreme kada je miss morala da bude lepa zgodna i da zna da strika i kuva. Danas se izbor odnosi i na obrazovanje u svim segmentima. Problem nasih devojaka sto retko koja svira neki instrument, igra recimo balet klasican moderan ,slika ,pise poeziju ili prozu, glumi, peva (ali ne narodnooslobodilacke pesme). Ova devojka je lepa i za nase kriterijume sto se obrazovanja tice je overcvalifide.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:davno proslo vreme

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 03:25:24)

Drzavno lobiranje

Drzava treba da lobira ???? pa Drzava ne lobira za mnogo vece i bitnije stvari a kamo li za ovakvu glupost. Ne znam samo kojeg bi ministra poslali da lobira, mozda onaj za socijalna pitanja. Pazi Mis Srbije i Mis Sveta, koga bole patka za te gluposti. Srbiji samo fali jos titula "Mis Sveta" i onda su nam otvorena sva vrata u svim unijama, paktovima, savezima, MMF-ovima ....Ne treba ti ni pasos, samo pokazes sliku nase "Misice" i vozi misko ....

pošalji odgovor

Veca [neregisrovani] (08. 07. 2009, 06:32:03)

Re:mis 2009 - da li je ona najlepsa u srbiji

Mister muskulus velikim slovima a Beograd malim. Pa vidi se da ti je intelekt u misicima.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:mis 2009 - da li je ona najlepsa u Srbiji

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:08:30)

humor

Mlada dama nema nikakve sanse.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:humor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:14:21)

Re:haahhahaahahhaah(:

Da,Tamara se i meni dopala i Martina koja je bila odmah posle Tamare u predstavljanju.. Njih dve su bile najlepse! A najruznije su bile miss fotogenicnosti koja izgleda ko neka istrosena drolja i miss universe koja izgleda ko travestit,a usle su u prvih pet... Fuuuj!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:haahhahaahahhaah(: Re:Re:haahhahaahahhaah(:

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:16:24)

Re:Karate-lepotica

Šta ti imaš protiv Lazanskog, bradata devojčice?
Jel ti krivo što je on zgodan a ti nisi?

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:37:57)

Re:Re:Lokal patriotizam

Ало,господо читаоци,уразумите се!Прво се јаве задрте злоће да понижавају!То није добро за себе и породицу.Себе изједате злобом а у породици сте непопуларни!Ако немаш неку похвалу не дирај тастатуру.Срамота!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:45:44)

Lepa????

Gledaj tu nosinu, pa usi, pa usta... Ne znam sta na njoj ima lepo... Bilo je mnogo lepsin devojaka, ali klasika - nikada ne pobedi najlepsa vec "necija"... Strasno sto nas takve devojke predstavljaju na izboru za Mis sveta... Pa, Srbija je puno prelepih devojaka... Ovakve nisu za prikazivanje u javnosti...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Lepa????

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:45:47)

...

Smesno, ako je ova najlepsa!

Toliko lepih devojaka na svakom cosku, dok neki ovu izvukli i rekli joj da je pobedila.

Smesno, zato vise i ne gledam godinama neciju sprdacinu.

Propali smo kao zemlja i nacija, jer nam sve funkcionise za novac, vezu i na kraju imamo raspad sistema.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 07:47:39)

netačna informacija

u tekstu su objavljene dve netačne informacije, koje ne idu u prilog novinaru koji je pisao tekst, a radi se o sledećem: sanja papić nije bila druga pratilja mis srbije i crne gore, već je bila mis srbije i crne gore, a na svetskom izboru je izabrana za drugu pratilju mis sveta, pa prema tome to je veći uspeh od plasmana tijane stajšić među 10 najlepših devojaka. novinari bi trebalo da bolje poznaju temu o kojoj pišu i da o temi prikupe što više informacija-tačnih.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:netačna informacija Re:netacna informacija Re:netačna informacija

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 08:28:53)

Eeeee, blago nama...

... kad nam misica stavi Nikolu Teslu i Mariju Šerifović u istu rečenicu.
Inače, riba je nikakva, sad da pređem do komšijskih vrata, imam dve bolje.

pošalji odgovor

Petar [neregisrovani] (08. 07. 2009, 08:29:22)

Kako vas nije sramota da napadate devojku !!!

Stvarno me nervirate kad napadate devojku !
Devojka jeste lepa !

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 08:35:17)

Vesna da vinci Ha ha ha!

O toj gospodji dovoljno govori prezime koje je uzela.
Vrhunac kica!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 08:50:34)

Re:haahhahaahahhaah(:

slazem se sa tobom, Tamara Lazic jeste najlepsa...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 08:55:38)

Ime kompanije sve govori

"Miss YU" :) Koja YU,šta YU??? Оsim ako neko ovaj prostor ne tretira kao nekakvu SFRJ u karikaturi ali onda neka bira miss na placu blizu Subotice kod onog čikice zanesenjaka. A ova gospođica bledunjava i na ivici anoreksije slikovito predstavlja Srbiju, svaka lepša od nje bi bila lažna informacija o ovdašnjem sveukupnom stanju.

pošalji odgovor

Hogi [neregisrovani] (08. 07. 2009, 08:57:54)

?

Izbor mis bilo cega u Srbiji je goli biznis, to znaju svi oko izbora. . Kako smo u svemu "zarozani" tako i u poslu (biznisu) zvanom Mis Srbije. U ostatku sveta sponzori pokrivaju ORGANIZACIU izbora, a kod nas pokrivaju KANDIDATKINJE, a ne organizaciju, pa ko jaci. Koga briga, nicega se ne stidimo.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:00:21)

ma daj !

sta vam je bre?
bas je slatka devojka... ima prirodnu formu tela i lica... pa kao sad nije fotogenicna a da je naduvala usne i sise i bog zna sta e tad bih bila lepotica... daj bre! Lepa je devojka!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Kako je stala Re:ma daj !

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:09:34)

lepotica

Jeste ova devojka lepa,ali naravno da u bilo kojem gradu Srbije ima i lepših.Ova vlasnica firme koja se bavi izborima trebala bi otvoreno i pošteno da kaže šta mora kandidatkinja da uradi, kome i gde da bi pobedila.Nismo baš toliko naivni da nam servira te priče o korektnom, poštenom izboru.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:16:53)

Koliko???

Aj sad lepo recite koliko kosta da neko postane miss???

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Koliko???

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:23:06)

pa naravno da su glupe...

Ne mogu da čitam komentare pa ću možda ponoviti što je neko napisao. Na osnovu intervjua mogu da zaključim da sa gospođicom treba odmah da se počne da radi ako zaista želi da neko pomisli da je pametna. Drugo postoji i pitanje vrednovanja ljudi, ona kao nešto posebno pominje visoke funkcionere, što znamo šta znači u našim uslovima, a kao nešto "nisko" prolaznika koji može biti doktor nauka. Ja lično ne bih stavljala u istu rečenicu Teslu i Šerifović ali i to je još jedna ilustracija stanja u našoj naciji. Sama takmičenja neću komentarisati jer ne poznajem dovoljno dobro prilike mada mi liči na sve festivale koji se kod nas održavaju. I nije ni čudo što devojke neće da se prijavljuju. To su one koje su pored toga što su lepe - i pametne. Ovoj novoj samo zabranite da kaže ono - "želim mir u svetu...."

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:24:36)

Re:ma daj !

Da se Karleusa prijavila ili silikonizirana Ceca onda bi svi bili zadovoljni!

Bolje sto smo izabrali prirodnu nego neku drocu vestacku.

Devojka je super.

pošalji odgovor

trimarmir [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:30:46)

lepotica

Nije najlepsa.Ovo samo govori o nama kao i privatnom biznisu Vesna Jugovic.Nista novo takva nam je cela drzava.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:lepotica

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:40:23)

ALi najbolje mi ono "pametna"..

Devojka izgleda ok-po svetskim standardima inace i nije "in" klasicna lepota nego devojke neobicnih crta lica.
To je manje bitno, verovatno ima lepsih ali sta sad, po meni svaka koja prijavi na takav konkurs je u startu ćurka

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 09:49:17)

Kako je stala

Prosečna devojaka, a kako je stala prilikom fotografisanja, sva se iskrivila, to je kriv onaj koji ju je trebao uputiti u to. To fotoreporteri treba da znaju. Kakva je ovo zemlja kada smo mogli na Evroviziji poslati onog sa pesmom "Cipela" sve je jasno, ko je zaposlen na kojim mestima u Srbiji, čija su to dečica i da li su obrazovana, tako da ništa nije nemoguće u ovoj Srbiji gde je sve "sačuvaj Bože" pa tako i ovo....

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:06:12)

Re:Karate-lepotica

Sto jest jest, kad Lazanjski kaze onda je to amin...:))))))))

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Karate-lepotica

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:08:27)

Re:netačna informacija

Sanja Papic nije bila mis Srbije i Crne Gore vec prva pratilja i kao prva pratilja je isla na takmicenje Mis Univezum na svetskom nivou i bila cetvrta a na evropskom je bila druga pratilja.

pošalji odgovor

Bili Piton [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:15:25)

Završnih ileven!

Šaltajući kanale naleteh na izbor za mis i kratkim pregledom uočim da u svakom mestu u Srbiji na korzou ima lepših.
E onda me je voditeljka totalno oduševila, kaže;ZAVRŠNIH ILEVEN!!!! Ja malo u čudu rekoh sebi to je sigurno neki njihov stručan naziv kad posle reklama ista persona kaže: ZAVRŠNIH FAJV!!!! I ja ukapiram da je to ustvari završnih 11 i završnih 5 a onda finale. Kaže ista voditeljka ZAVRŠNIH TRI!!!!!
E tu sam poludeo od smeha.
Do završne faze se brojalo na engleskom a u finalu na srpskom.
A tek onda nastaje da Vinčijev kod kada su proglasili drugoplasiranu za pobednicu nečega ne znam čega a ne kao prvu pratilju....

ma šta i ja pričam gluposti...ovo i ovakvo takmičenje treba zabraniti.
narvno da devojka nije ni izbliza najlepša. meni lično čak ni lepa.

pošalji odgovor

SanndraM [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:17:32)

Re:Lepa????

Bruka...al tako je kako je kad klimaktericna Vesna Jugovic i bivsi Lazanski biraju lepoticu. Ova nije najlepsa ni u svojoj mesnoj zajednici , a ne u Srbiji , poznatoj po lepoti svojih zena...al hajde i tako smo izblamirani do besvesti pa jos jedna blamaza gore dole nista ne menja.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:47:51)

au

Kakve su ostale,ako je ova najlepša???????????

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:59:27)

eeeeee

E pa da napišem i ja nešto Moje mišljenje da g-đa Vinča ili kako god htela da se preziva je javni makro ovih devojaka koje su spremne da za šaku dolara ili skupih poklona provedu veče sa uglađenom gospodom širom sveta , sve pucaju od intelekta a zavše kako završe u sumljivim krugovima . Iskreno, devojka je tuga u kamenu.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 10:59:45)

opametimo se, podrzimo svoje u svetu

Nisam gledala izbor za mis, ali ovo sto vidim na slikama mi se svidja.
Svakako da ima lepsih devojaka od nje. Od lepe uvek ima lepsa. Kriterijumi po kojima se ceni lepota se menjaju, pa tako sada vise nije lepa devojka-kostur vec ona koja ima obline. Ova devojka ima interesantnu lepotu koju ne podupiru silikoni, razne farbe, umeci i laznjaci. Jednostavno - devojka je lepa. Mozda nece biti medju najlepsima, ali ko nam daje pravo da se tako prostacki i nevaspitano smejemo nekome ko nije po nasim merilima (koja su uvek ispravna, jel'te). pa tako onaj ko je poslao komentar pod naslovom hahahahaha
neka prvo pogleda svoj odraz u ogledalu, pa onda svoju mamu, sestru, devojku.....itd.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:opametimo se, podrzimo svoje u svetu Re:opametimo se, podrzimo svoje u svetu

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:05:05)

Re:humor

Ako izabere lepu kako bi Vesna bila u centru paznje.Devojke su mlade i lepe ali kad odu tamo gde se stvarno izaberu lepe devojke samo se brukaju.Ako traze lepotu iznutra zasto ih onda skidaju u kupace kostime.Verovatno nema ponude jer nema poverenja

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:16:33)

Opet promasaj

Ko ne zna kakve su nase zene zapitace se "ako im je ova naj lepsa kakve li su tek ostale"?? Devojka je losa mi imamo mnogo lepsih.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Opet promasaj

Aleksandar [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:18:45)

Extra Lepota Srbije

Podhitno oduzeti licencu za organizaciju ovog takmicenja...Ovo stvarno nema smisla , pa ja znam sigurno 10 devojaka kojoj ova novoizabrana ne bi mogla ni da primirise... Isto ko i za Evroviziju,molim vas ukidajte ta takmicenja da se vise ne brukamo...

pošalji odgovor

Dragana [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:25:36)

Re:lepotica

Mesecima nakon pročitanog teksta pročitam i komentare i jedna stvar mi sve više smeta. Tj užasno me nervira.
"...
Nije najlepsa.Ovo samo govori o nama kao i privatnom biznisu Vesna Jugovic.Nista novo takva nam je cela drzava..."

Ukoliko se radi o sportu ( u poslednje vreme su isplivali malo lošiji rezultati naših tenisera), bla, bla, bla i na kraju obavezno, kriva je Srbija što..... Posle silnih saobraćajnih nesreća i nažalost mnogo poginulih u istim, krivi su putevi i NARAVNO Srbija. Kada je u pitanju neki psihički bolesnik, opet je kriva Srbija. Priče o politici da i ne pominjem....
Da se razumemo. Ja nisam neki nacionalni fanatik, čak takve i ne simpatišem mnogo.
Ali za sve baš da nam bude kriva država Srbija. Bar se ta većina tako izjašnjava.....
Ukoliko ste imali prilike da letujete u Grčkoj, sigurno ste primetili da je na skoro svaku privatnu kuću okačena njihova zastava. Ameriku da ne pominjem što se toga tiče.... I kod njih se od 11.09. uceliko raspreda kako je sve bila nameštaljka ali hajke na državu nema.
Gospodo, svoja zemlja se voli ( ma kakva da je).

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Replika na isprazno rodoljublje Re:Re:lepotica

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:26:36)

miss srbije

uf uf al je lepa nisam gledala ali sigurna sam da ima sto puta lepsih

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:27:01)

X

Devojka nije ruzna sta vise lepa je nema sta tu da se prica ali da ima lepsih ima ali to je po mom misljenju a o okusima ne treba raspravljati.
Tako da mislim da je ovaj text totalno bezveze i bespotreban.

pošalji odgovor

Milos [neregisrovani] (08. 07. 2009, 11:33:17)

Najlepse ne ucestvuju

Zbog ovakvih namestenih takmicenja, najlepse devojke i ne ucestvuju na izborima... A Srbija ima najlepse devojke na svetu!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:00:06)

oduvek

Oduvek sam se pitao ko uspeva da pored sebe gleda ruzne i neuredne zene koje srecemo po ulicama,a s' obzirom da je ova na slici nekome lepa, onda mi je jasno da takvih ima jako mnogo.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:oduvek

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:08:24)

Re:Re:lepotica

E to da okacimo zastave to ce nam sigurno pomoci.
A ne vidim zasto bi voleo svoju zemlju koja je jedna od najkorumpiranijih na svetu uzasan standard ljudi nevaspitani...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:11:37)

Re:opametimo se, podrzimo svoje u svetu

U potpunosti se slazem.
Ti ljudi koji salju takve cinicne komentare su kompleksasi koji lece svoje komplekse tako sto ce drugog da ponize.
Devojka je lepa a da ima lepsih ima ali to je stvar ukusa rece djavo i sede u koprive.

pošalji odgovor

Bodibilder i jos Difovac [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:18:43)

Re:Re:mis 2009 - da li je ona najlepsa u Srbiji

U gomili pravopisnih gresaka ti si se uhvatila za onog koji ti iz nekih drugih razloga najvise smeta. Psihologija kaze - kompleksi, psihologija kaze "kiselo grozdje"...

Devojka nije losa, ali odavno te takmicarke nisu ni blizu najlepsim devojkama u Srbiji. Ono sto mene interesuje po kome je ona plava pratilja zasluzila to mesto. Orah iz ruke da joj ne uzmes. Lepsih je imalo u na bini i u gledalistu bar 100,garantujem.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:19:25)

Re:netacna informacija

u tekstu su objavljene dve netačne informacije, koje ne idu u prilog novinaru koji je pisao tekst, a radi se o sledećem: sanja papić nije bila druga pratilja mis srbije i crne gore, već je bila mis srbije i crne gore, a na svetskom izboru je izabrana za drugu pratilju mis sveta
------------------------------------------------------------------------------
Nisi ni ti upravu,Tijana Stajisic nije nikada bila druga ptailja za miss sveta ali je bila za miss Evrope u Parizu...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:netacna informacija

Mikajlo [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:27:45)

Prevaranti i podvodači

Vršljajući po kanalima pre neko veče, naleteh na ovu bruku i sramotu od ''izbora za miss Srbije''..! To je nečuveno kako je loše izgledalo..počev od APSOLUTNE medijske tišine (ne sećam se da sam igde video neku reklamu ili slično-za to je ipak trebalo da se izdvoji neka para-da se plati termin na TV, itd.), preko zastarelog i ofucanog studija (ako je uopšte i snimano u studiju, pre će biti da su snimali kod Ere na Ibarskoj-mada bi i tamo lepše izgledalo..pa pobogu, jedne''Zvezde Granda'' su naučna fantastika u poredjenju sa ovim ''izborom''), pa do nekog tamo ''žirija'' (koji u svom sastavu krije neizbežnog Lazanskog-stručnjaka za puške i žensku lepotu, gomilu anonimusa i davno zaboravljenih ''poznatih'' ličnosti), a kao vrh-podela titula ''miss'' po resorima-koja me je podsetila na predjašnje izbore i radjanje svakojakih ministarstava (miss RETORIKE (!) koja se jadna sva zbunila, itd.)
Želeo bih da ''pohvalim'' g-dju Vesnu Jugović (a.k.a. de Vinči-nije mi jasna ova njena potreba za lažnim predstavljanjem i lažnim glamurom-ako se uopšte tako može nazvati) i da joj poželim da PREKINE sa daljim degradiranjem Srpske lepote..vreme je za (starosnu) penziju i da prepustite (ne)brigu o lepoticama nekom kompetentnijem jer očigledno da nešto ne radite kako treba!
Neću pominjati vezu sa prostitucijom, za koju je preduzeće ''Miss Yu'' već dugo godina manje-više uspešan paravan, niti OBAVEZU da se devojke pojavljuju na raznoraznim žurkama i proslavama zatvorenog tipa, gde ''prave društvo'' raznoj sredovečnoj gospodi-us aminovanje navedene g-dje Vinča..to ćemo ostaviti za neki drugi komentar..

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:33:54)

Re:Opet promasaj

devojka je stvarno ruzna,ali mozda je najlepsa od ovih 27 posto im je izbor bio grozan,nikad ruznije devojke

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:39:57)

Kao i sve drugo

Pa ako je Marko Kon imao pobedio na Beoviziji, moze i ona na izboru za mis.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:51:33)

Re:Lokal patriotizam

Ruzna za misicu.

Realno nije zasluzila da predstavlja Srbiju na izboru za mis....

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 12:53:20)

lepota

Od svake izabrane mis sveta a kamo li mis Srbije samo da prosetam pola sata ulicama moga grada videcu bar 3 lepse.....to je nemoguce odrediti.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:01:47)

Pedala za Da Vincu

Iako nisam gledala izbor za mis, ova devojka nije najlepsa (videla sam fotke). Medjutim, ljudi koji su gledali izbor, tvrde da je izbor bio uzasan - gomila prosecnih riba na jednom mestu.
Zakljucak je - Srbija ne treba da ima ovakvu manifestaciju, jer nije sposobna da je organizuje, niti da izabere dovoljno lepe devojke. Takođe, Vesna Jugovic je prsla, nema vise kreativnosti i njen rad je iz godine u godinu sve losiji. Pitanje je i sto se niko nije pobrinuo da njena organizacija - Miss Yu zaista odrzi obecanje i misicama dodeli poklone koji su im obecani nakon proglasenja najlepse devojke. Samo je ovo dovoljno da Jugovicka vise ne radi posao, za koji ocigledno nije sposobna.
Ocigledno je da treba sacekati jedno 10 godina dok se ne pojave lepe devojke, koje su spremne da se takmice i osoba koja je sposobna sve da organizuje. Taman je to vremenski period dovoljan i da Lazanski ode u penziju i da ga vise ne gledamo kao clana zirija, jer se smucio i Bogu i narodu.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:04:26)

Re:opametimo se, podrzimo svoje u svetu

kad ne budu placale podrzacemo, ona i neko ko stoji iza nje ce debele pare uzimati u narednom periodu pa ce naprasno postati neka voditeljka na nekoj kic tv

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:05:16)

Replika na isprazno rodoljublje

Država (ako se optimistički složimo da se ovaj anarhični prostor tako može nazvati) koja najveći deo svojih građana u različitom kontekstu tretira kao građane "nultog reda" (nasuprot onoj otrcanoj krilatici "ako se odselite u inostranstvo uvek ćete biti građani drugog reda) ne zaslužuje ni minimum poštovanja a kamoli bezuslovne ljubavi. Sistem vrednosti koji u privilegovanu klasu promoviše pojedince sumnjivog morala samo još više otuđuje prosečnog čestitog čoveka od nečega što bi predstavljalo spontano rodoljublje.
A inače sve ove "šarene laže" nastavi li se u ovom smeru više neće imati anestetičko dejstvo jer koga će još boleti uvo ko je i šta mis Srbije ili za (ne)uspehe tenisera ako mu je džepove "pocepala promaja"?

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:13:35)

Re:oduvek

A ja sam se oduvek pitala gde je mozak onima koji imaju ovakve komentare?

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:oduvek

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:24:14)

da li je najlepsa

naravno da nije. Lepe devojke uglavnom ni ne dolaze na takmičenja tog tipa, one znaju svoje kvalitete nije im potrebna nikakva potvrda!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:30:39)

Re:Re:Karate-lepotica

''Šta bi dao da si na mom mjestu,
Da te mrze, a da ti se dive,
Šta bi dao....''

Željko Bebek
Bijelo Dugme

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:41:54)

Miss YU company

direktor Vesna Del Piero, devojacko Gatuzo

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Miss YU company

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:49:32)

Koga BRE da podržim????

Pa ova lepotica ama baš ništa moje niti moje zemlje ne predstavlja tamo u svetu?
To je sve parada glamura i kuča i šta ja tu koga ima da podržavam.

Da neće možda njeno pojavljivanje medju 153 misice iz celog sveta da poboljša život u Srbiji ili možda naš položaj u svetu.

Vi podržavajte tu Da Vinču i njenu agenciju za belo roblje ja NEĆU!!!!

Mala nije ništa posebno čak mi je ružmniikava, pogle koliki vrat ima ko ona aždaja u crtanom filmu sa ser Žiletom i slatkom malom izvrnutom tortom....

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Koga BRE da podržim????

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 13:53:08)

o znanju

Nikola Tesla je baš iz srca Srbije

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 14:52:13)

Re:Re:oduvek

Tu je , cim kooridniše pisanje, korišćenje interneta i logiku.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 14:55:27)

Re:Koga BRE da podržim????

I ja prvo videh vrat,ali sto je najgore znam jednog coveka kome to niti upada u oci, niti smeta...neverovatno...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 15:47:04)

ccc

Boze nasta lici ova devojka, strasno!
Pa uzas...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:ccc Re:ccc

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 16:00:43)

prelepa je...

prelepa si lutko...sto bi rekli-samo neka se prasina dize...Prelepa

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 16:17:54)

Re:ccc

Девојка није ни лепа, а није ни ружна! Али мени она више представља Индијску лепотицу, него српску!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:ccc

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 17:09:49)

Re:Miss YU company

za lazi i prevare naivinih devojaka...

pošalji odgovor

Marija [neregisrovani] (08. 07. 2009, 18:38:15)

Miss

Devojka je lepa i prirodna, a verujem i da ima nesto u glavi.
Naravno da ima lepsih, ali koja god da je izabrana nasli bi joj zamerku. Takvi smo mi Srbi, nase nam nikad ne valja, nazalost....

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (08. 07. 2009, 20:44:42)

Blamaza

Niko toliko ne moze da nas obruka koliko mi sami sebe mozemo, da se Marija Serifovic prijavila sigurno bismo nju opet poslali da nas predstavlja

pošalji odgovor

Lena [neregisrovani] (08. 07. 2009, 21:20:35)

Moze to i bolje:)

Devojka po meni nije neka fatalna lepotica vise je simpaticna nego lepa. I slazem se da je bilo dosta lepsih devojaka koje cak nisu usle u prvih 5. Ali tako to obicno biva kod nas. A mislim da je bas bezveze to sto komentarisete da se na ulici mogu sresti lepse devojke. To jeste istina ali one se nisu prijavile na izbor tako da je to suvisno pominjati. Mene su cesto nagovarali da se prijavim ali mislim da to nije bas idealno kako nam predstavljaju.Kako kaze Mirjana Bobic M. 'iza reflektora stoji samo neuspeh i kajanje'. Mozda ne bas uvek ali u vecini slucajeva...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Moze to i bolje:)

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 00:38:12)

Re:netačna informacija

sanja papic nikada nije izabrana za mis srbije. samo je usla u prvih 5. isla je na izbor za mis evrope i osvojila mesto druge pratilje......toliko.....a da i ova devojka je bar prirodno lepa,nema silikone kao ona lidija kocic..trandza :)

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 04:51:24)

Re:ccc

Ц,Ц,Ц ... Када би ми могли да видимо нашта ти личиш?Неко би рекао ки да си ношен па упуштен!Или,не дај боже да те неко сретне у мраку.Или,таквог само мајка је могла да те воли!
Бити злобан доноси несрећу!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 07:58:18)

Re:Re:netacna informacija

Pa, pročitaj moj tekst još jednom, ja pišem o Sanji da je bila pratilja mis sveta, a ti pišeš da Tijana nije bila pratilja mis sveta. E, pa i nije...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 08:06:17)

Maki

Ova devojka je i lepa i pametna! Gledala sam je sinoc na pinku i odusevila me! Drzim joj fige da titulu mis-a iskoristi na najbolji moguci nacin!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 09:27:01)

mislim

slatka je ali ima sigurno lepsih i Uzicanki i Srbijanki,ali nije bitno volim sto je to devojka iz zapadne Srbije

pošalji odgovor

foto prof [neregisrovani] (09. 07. 2009, 12:11:40)

Re:Koliko???

Nista ama bas nista, osim rada, lepote i nadarenosti.
Bio, ucestvovao, snimao i istrazivao.
Prijatno iznenadjen korektnom izboru.
Licno poznajem oca.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 12:37:11)

Re:Lokal patriotizam

Sve su bile lepse od nje

pošalji odgovor

NS021 [neregisrovani] (09. 07. 2009, 13:01:50)

Sramota!

Već nekoliko godina unazad mi NEMAMO pravu SRPSKU LEPOTICU kao predstavnicu na miss sveta. Neka kaže ko šta hoće, ali ovi naši izbori u organizaciji Vesne Jugović su prava katastrofa. Čitav taj nazovi spektakl deluje pre svega poprilično jeftino, devojke su prosečne ili ispod proseka, baš kao što je i ova najnovija miss. Imam utisak , a to je i mišljenje ljudi u mom okruženju da se sve svodi na to kako dobro utopiti devojku nekom od sponzora. Šta samo predstavlja onaj Lazanski u celoj ovoj priči to samo on zna. Sve u svemu prošetajte Novim Sadom, Beogradom, Somborom, ma svim našim gradovima i za samo 5 minuta videćete mnogo lepših devojaka od svih koje su se pojavile u poslednjih 5 godina za ovaj famozni izbor. I na sve to ide komentar Vesne Jugović kako to nije namešteno, jok no šta je !! Setite se svi samo one Krivokuće, u to vreme devojke pevača Bojanića.Danima se pre izbora nosila priča da će ona pobediti, i tako i bi. Ova sadašnja miss, hm....pa nek studira, nije ona za ovo. Miss je pre svega izbor lepotice, a ne toga koja od njih ima najveći IQ.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sramota!

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 13:59:01)

sramota

ne znam kako je moguce da budu ovako providni??? ako vec kradu i lazu neka lepo to i prikriju...
prvo: sinoc u emisiji tv gerila , draga nam Vesna na pitanje:da li se ovog puta publika slozila sa zirijem?, ona je odgovorila DA! ne zaboravimo da je miss publike(sms-a) bila Tamara Lazic, koja je po mom misljenju jedinstvena,neponovljiva..izdvaja se jednostavno,cudesnu lepotu ima, srpska Leticia Casta! drugo:vidim malopre na sajtu LEPOTE I ZDRAVLJE, gde je narod i glasao za miss interneta,pise TAMARA LAZIC MISS INTERNETA! a ona na izboru nije dobila tu lentu, dakle oduzeli su joj jos jednu lentu,ali ne mozete i lepotu! SRAMOTA!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 15:07:33)

Re:Sramota!

Злобници,љубоморци,задрти,намћори,блаблатори,завидници, безукусци.... Бре,има ли ,,Пресс,, неке нормалне читаоце?

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 17:35:55)

Re:Moze to i bolje:)

Meni ova devojka uopšte nije ružna. Ako pratite modu u današnje vreme, sve manekenke imaju neobičnu lepotu. Prema tome ova devojka je po svetskim standardima, još ako je i pametna, to je super. Uostalom,čemu lepota ako devojka zine i odmah pobegnete od nje toliko je glupa. Nisu više u modi praznoglave glupačice.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Moze to i bolje:)

anonymous [neregisrovani] (09. 07. 2009, 19:52:33)

..................

od onoliko nasih ljepih cura u srbiji oni izabrase ovu.............mislim stavarno je odvratna................... fuuuuujjjjjjjjj.................................

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (10. 07. 2009, 12:05:49)

Re:Re:ccc

Da, vise je onako ciganski tip...

pošalji odgovor

stevan [neregisrovani] (18. 07. 2009, 18:40:03)

Re:Re:Moze to i bolje:)

ovo nije mis manekenki!!!

pošalji odgovor

stevan [neregisrovani] (18. 07. 2009, 18:42:06)

Re:kakav je ovo naslov?

nije se trazila prosecna nego najlepsa znaci mis lepote (mislim spoljasnjeg izgleda)

pošalji odgovor

stevan [neregisrovani] (18. 07. 2009, 18:48:46)

Re:davno proslo vreme

da li joj na celu pise da je tako pametna? a po onom sto sam cuo od njene price mogu samo zakljuciti da previse ceni sebe i necu biti PONOSAN kako kaze sto je bas ona otisla za izbor mis sveta. ruku na srce, ruzna je

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (19. 07. 2009, 23:53:02)

Re:Re:haahhahaahahhaah(:

miss fotogenicnosti je najlepsa devojka sa andjeoskim osmehom trebalo je da dobije krunu pa da se ponosimo a ne ovako

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (19. 07. 2009, 23:56:07)

Re:Re:haahhahaahahhaah(:

Ало,господо читаоци,уразумите се!Прво се јаве задрте злоће да понижавају!То није добро за себе и породицу.Себе изједате злобом а у породици сте непопуларни!Ако немаш неку похвалу не дирај тастатуру.Срамота!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (31. 08. 2009, 02:27:54)

Re:Karate-lepotica

miss fotogenicnosti je najlepsa devojka sa andjeoskim osmehom trebalo je da dobije krunu pa da se ponosimo a ne ovako

pošalji odgovor
Džet-set svet
Prelazni rok: Jovana i Srđan prelaze na „TV Pink"?!

16. 03. 2010

Prelazni rok: Jovana i Srđan prelaze na „TV Pink"?!

Atraktivna voditeljka Nataša Miljković posle rođenja sina Lazara vraća se sledeće nedelje na male ekrane kao domaćica Jutarnjeg programa RTS-a ...

15. 03. 2010

Nova TV bomba!
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date