Hronika

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

JAGODINA 11. 09. 2010

PRESS

Poginula tri najbolja druga!

Dejan Milošević (42), Miodrag Marinković (41) i Boban Đokić (42), svi iz Jagodine, stradali kada su BMW-om udarili u prikolicu kamiona koji je bio parkiran u zaustavnoj traci na autoputu Beograd - Niš kod Lapova

1
Tragedija... Dejan Milošević, Miodrag Marinković (u sredini) i Boban Đokić

Dejan Milošević (42), Miodrag Marinković (41) i Boban Đokić (42), svi iz Jagodine, poginuli su u teškoj saobraćajnoj nesreći kod Lapova! Tragedija se dogodila kada je BMW u kojem su bila trojica najboljih drugova udario u kamion na autoputu Beograd - Niš.

Prema navodima policije, u stravičnom sudaru koji se dogodio preksinoć oko 21 čas na autoputu između Lapova i Markovca učestvovali su kamion i četiri automobila!

Pukla guma na prikolici

- Na prikolici kamiona koji se kretao u pravcu Beograda pukla je guma. Deo gume se odvalio i ispao na kolovoz. Vozač Branko M. (29) iz Zemuna zaustavio je kamion u zaustavnoj traci. Na deo otpale gume ubrzo su naleteli „mazda", „reno" i kombi „sitroen", na kojima je pričinjena materijalna šteta. Iza njih je potom naišao BMW jagodinskih registarskih oznaka, koji je vozio Dejan Milošević. BMW je takođe udario deo otpale gume, Marinković je izgubio kontrolu nad vozilom i levom bočnom stranom udario u zadnji deo kamionske prikolice - navodi se u saopštenju policije, i dodaje:

- Vozač Milošević i njegov saputnik Miodrag Marinković poginuli su na mestu udesa, dok je treći putnik u BMW-u Boban Đokić u kritičnom stanju prebačen u Klinički centar u Kragujevcu, u kojem je nakon bezuspešnih pokušaja reanimacije podlegao povredama.

Svedoci kažu da je u trenutku nesreće pljuštala kiša i da brzina BMW-a nije bila veća od 120 kilometara na sat.

2
STRAVIČNO... U sudaru učestvovala još tri automobila

- BMW je po klizavom kolovozu izgubio kontrolu, jer su se na tom delu autoputa već nalazila tri zaustavljena automobila. Usledio je stravičan sudar. Vozači koji se se zatekli na mestu nesreće pokušali su da pomognu putnicima u smrskanom automobilu, a ubrzo su došli policija i vatrogasci - pričaju svedoci.

Prema priči prijatelja stradalih Jagodinaca, trojica najboljih drugova krenula su su u četvrtak iz Jagodine u Beograd.

- Milošević i Marinković pošli su da odvezu Đokića na aerodrom u Beogradu i isprate ga na jutarnji let za Kanadu. Bili su veoma raspoloženi, a Đokić se radovao susretu sa prijateljem u Kanadi. Oni su pošli ranije za Beograd i nisu želeli da žure, već da provedu još malo vremena zajedno - pričaju njihovi prijatelji, i dodaju:

Uhapšen vozač kamiona

- Zanemeli smo posle tužne vesti! Šokirani smo, ne možemo da verujemo šta se dogodilo. Život je nepravedan prema dobrim ljudima. Zar ovako da im se vraća, njihovim porodicama... Nema reči da se opišu tuga i bol! Bili su ljudi u najboljim godinama. Pravi prijatelji, drugari, kolege.... Tužna vest nas je sve zatekla nespremne. Nema ih više i to je najteže. Sve bismo dali kad bi taj najtužniji trenutak mogao da se izbriše i nestane, a oni ponovo da budu sa nama.

3
BMW je naleteo na  deo otpale gume na kolovozu, pa je udario u kamion ... MUP SRBIJE

Sudija je naložio veštačenje kamiona i BMW-a, a vozaču kamiona Branku M. određena je mera zadržavanja u trajanju do 48 sati. On će uz krivičnu prijavu biti sproveden istražnom sudiji Osnovnog suda, zbog sumnje da je izvršio krivično delo teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.    

EKIPA PRESSA

komentari (48)
pošalji komentar

sima kengur [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:02:18)

sudbina

˝uz krivičnu prijavu biti sproveden istražnom sudiji Osnovnog suda, zbog sumnje da je izvršio krivično delo teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja.˝
Čovek je verovatno namerno probio gumu na kamionu u pokretu i rasuo delove po auto putu pa ga zatim zaustavio u zaustavnoj traci i čekao ko će prvi da naleti.
Glupost ovog novog zakona je neverovatna, pa zar je trebalo da nastavi da vuče prikolicu sa neispravnom gumom ili možda da siđe u njive kako nebi nikoga ugrozio. Pa dajte ljudi ovo je velika tragedija za sve učesnike, saučešće porodicama nastradalih ali ovakva nezgoda može se desiti svakome od nas. ostavite kamiondžiju na miru

pošalji odgovor

Dobrica [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:03:32)

Naci vlasnika firme

Koja je "protektirala" gumu !Kada se mogu naci momci koji udare par cuski nekome u autobusu i kada moze 5.000 policajaca cuvati ...

pošalji odgovor

Lazar [neregistrovani] (10. 09. 2010, 23:52:16)

Slazem se

Neverovatno je da je uvek kriv onaj sto prezivi,tj ucestvovao u nesreci.Sta je covek mogao da uradi?Prosto tuzan i nesrecan slucaj koji se svakome moze dogoditi.Ovo je jedan od razloga zasto nikada nisam hteo da postanem sofer,ne daj boze autobusa...

pošalji odgovor

Srboljub [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:23:01)

neprilagodjena brzina

Stvar je apsolutno jasna.
Kamiondzija jeste kriv, ali najmanje od svih.
Svi su prebrzo vozili, tj. vozili su neprilagodjenom brzinom uslovima puta. Zato nisu mogli na vreme da uoce prepreku i izvrse zaustavljanje vozila.

Sve i da nije prekoraceno ogranicenje od 120 km/cas (33 m/s) to je prebrzo za nocnu voznju po pljusku. Mene zanima me kao ocevidci "znaju" da nisu vozili brze od pomenute brzine.

Tragedija je sto su poginula tri coveka u naponu snage. Ostavi li su svoje porodice i prijatelje slomljene i ubolu.

Tekst je napisan kao da je jedini i glavni krivac vozac kamiona.

Pitanje je da li vozac kamiona moze imati posteno sudjenje u Jagodini sa obzirom da prijatelji imaju saznanja o brzini i krivici.

pošalji odgovor

Dušan [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:42:09)

Brzina!

Kada je noć, pa još pljušti kiša vidljivost je nikakva, par desetina metara. Da su svi koji su se slupali vozili do 80km/h, videli bi i kamion i gumu na putu pa bi izbegli nesreću. A ovako sa 100 i više km/h normalno da se desila nesreća. Nije auto-put raščićena aerodromska pista pa da može na slepo da se jurca.
Kamiondžija ništa nije kriv...svakom od nas može da se desi nešto na kolima u toku vožnje, pa šta onda, svi da naleću na nas?

pošalji odgovor

nxf [neregistrovani] (11. 09. 2010, 00:47:04)

Strasno

Sta je problem oko Lapova? Ima li nesto specificno tamo, skoro svaka druga nesreca se dogadja na tom delu puta

pošalji odgovor

srbin [neregistrovani] (11. 09. 2010, 01:08:19)

i ja se potpuno slazem

nemojte od nevinog coveka praviti zrtvenog jarca-,........... covek je uradio sve sto je mogao... ostalo je zla sudbina BRE

pošalji odgovor

Djordje [neregistrovani] (11. 09. 2010, 05:53:37)

Novi zakon

Potpuno podrzavam komentar "sime kengura"!

pošalji odgovor

vlada [neregistrovani] (11. 09. 2010, 07:36:18)

i ti takodje

I ti da nadjes neku strucnu lekarsku pomoc pod hitno.

pošalji odgovor

GOCA-JAGODINA [neregistrovani] (11. 09. 2010, 08:40:01)

TUGA

Ne mogu da verujem koji su ovo komentari.Niste poznavali tri najbolja druga iz Jagodine i nije vise ni bitno ko je kriv.Njih vise nema,a bili du divni ljudi i cela Jagodina zali za njima i nikada ih nece prezaliti.Imaju porodice,decu.Tuga je toliko velika da se recima ne moze opisati.Ko je kriv i da li je kriv njih nece da vrat.

pošalji odgovor

Tasa [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:20:27)

Tuga do neba

Dobri su momci bili. Zar je 120 po autoputu velika brzina?
Kamiondzija je mogao ukloniti parcice gume sa puta.
Znate li da namerno ili nenamerno, tek, rasutih klocni po putu ima vise nego kamiona???
Poginula su tri mlada i postena coveka. Nemojte mi reci da za ovakvu tragediju niko nije kriv.

pošalji odgovor

gaja [neregistrovani] (11. 09. 2010, 09:55:53)

...

U uslovima koji su tada vladali - jeste. Kada je kolovoz vlažan zaustavni put vozila je duži. Ako već kriviš vozača kamiona - pa ko bi u takvoj situaciji istrčavao na kolovoz da skloni parče gume? Meni je iskreno žao poginulih - saučešće porodicama - ali mislim da u ovom slučaju vozač kamiona apsolutno nije kriv..

pošalji odgovor

Jagodicni [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:09:45)

odgovor na sve komentare

Vi beogradjani ste najbolji na svetu i bezgresni ste.Stali ste u odbranu momku koji je izazvao sve to i ubio tri najbolja druga i zavio celu Jagodinu u crno."Brzo su vozili" ispada da su oni krivi sto su poginuli.Strasno je to koliko je sve otislo dodjavola.Dodjite kod njihovih porodica,pogledajte njihovoj deci u oci i kazite sve ovo sto ste napisali.

pošalji odgovor

Mile kontraš [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:16:49)

Biciklista

Да ли си некада играо видео игрицу ,,Frog``? По киши, ноћу да јури делове гуме по аутопуту, а при том је безбедно смирио камион и паркирао га у зауставну траку! Требао је да искочи из камиона пре него што је стао и изиграва мету по тракама на путу? Боље не пиши ништа, личићеш бар себи паметније.

pošalji odgovor

Dragana [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:52:33)

Beograđani

Kakve veze imaju Beograđani, kompleksašu ?

Tri porodice zavijene u crno, ona četvrta će imati nevinog čoveka na robiji, a tebi sevaju kompleksi. A da, kamion je imao beogradske tablice!

Pozdrav iz Požarevca.

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (11. 09. 2010, 10:59:14)

iskustvo...

Ivini molim te ali moram da te ispravim. Apsolutno nisi u pravu! Vozim kamion u Americi poslednjih pet godina, imam predjenih preko milion milja sto je odprilike 1.6 miliona kilometara. Pucale su mi i po dve gume od jednom, ukljucujuci i prednja guma, prvo i osnovno pravilo a sto sam i u skoli za kamione ucio jeste kad ti se tako nesto dogodi, dajes desni zmigavac i bezbedno zaustavljas vozilo u zutu traku. Stavljas trouglove, sva cetiri zmigavca i bla, bla... A delovi guma sto ostaju po putu skupljaju ekipe koje su za to zaduzene! Ako je ta prica istinita u tekstu, sofer nije nista kriv!!! Nemojte da gresite dusu! Samo mu jos to treba na svu ovu muku... a koja se vec desila. Saucesce porodici poginulih.

pošalji odgovor

crnogorci [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:35:34)

tragedija mnogo zalosno

velika tragedija braco srbi mnogo zalosno i tuzno tri mlada zivota prerano ugasena tri familije zavijene u crno.mnogo tuzno nase iskreno saucesce familijama i gradu jagodini za veliki gubitak njenih gradjana a njima nastradalim neka je vjecna slava i milost neka im duse i tijela pocivaju u miru.

pošalji odgovor

crnogorci [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:43:07)

tragedija mnogo zalosno

velika tragedija braco srbi mnogo zalosno i tuzno tri mlada zivota prerano ugasena tri familije zavijene u crno.mnogo tuzno nase iskreno saucesce familijama i gradu jagodini za veliki gubitak njenih gradjana a njima nastradalim neka je vjecna slava i milost neka im duse i tijela pocivaju u miru.

pošalji odgovor

Cvrco [neregistrovani] (11. 09. 2010, 11:52:31)

Gas, gas i samo gas

Sa familijom prelazim 1550 km u roku od ca. 15-16 sati, naravno sa pauzama. Jednom mi se desilo da sam imao tri, cetiri vremenaska doba (sunce, kisa, magla, sneg). Kad bi ja vozio u pojedinim trenutcima i 120 km/h, gde mi vidljivost losa i los pregled puta, ja bi odavno bio u grobu. Sto sad svi krivite kamiondziju, covek je propisno stao na zaustavnoj traci, a gde da on nocu trazi ostatke gume na autoputu?. Cemu sluze sva cetiti zmigavca kad se ukljuce na autu ili kamionu?
Svi koji imaju dobre autove, misle da su bog i batine na putevima, sta im to znaci? Kod nas i dalje nepostoji kultura vozaca u saobracaju. Dosao kuci 15-30 minuta kasnije kakve ima uloge. Ovako kad se "zalepis" u kamion ili u sta vec bilo, tad svi pisu kriv drugi, a taj sto nema prilagodjenu brzinu, nema veze.

pošalji odgovor

Nikola [neregistrovani] (11. 09. 2010, 12:57:10)

Kad si vec tako pametan...

... voleo bih tebe da vidim kako po kisnoj noci trazis i sklanjas parcice gume sa auto-puta na kome je ogranicenje 120 km/h, pa ako prezivis da mi ispricas kakvo je bilo iskustvo!

Na stranu komentari ogranicenih tipova, mislim da bi saobracajna policija morala konacno da pocne da radi svoj posao i ukloni sa puteva sve teretnjake koji imaju neispravne pneumatike. A pre toga bi trebalo zakonom zabraniti upotrebu ovakvih guma koje su se toliko puta pokazale kao nepouzdane.

pošalji odgovor

zoran [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:03:18)

zakon

pricas gluposti,da je imao ispravne gume to se nikad ne bi desilo nego je vozio sa starim i celavim gumama i treba hapsiti sve te nesavjesne vozace

pošalji odgovor

NK [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:22:41)

O mrtvima sve najbolje

Uvek se samo o mrtvima piše sve najlepše. Kao ovi što su poginuli bili "med i mleko" a ovaj kome je pukla guma - ušapšen i kriv za nesreću. Ko zna koliko li su se samo našljokali ovi jagodinci pre i u putu,..,po slikama ne bih rekao da nisu tome skloni. Neka im je laka zemlja ali ne bih bio siguran da nisu i oni krivi za naletanje,..,jer pre njih su već tri automobila stala, a ovi nisu ni kamion ni te automobile videli,...,alkohol je možda razlog ili nepažnja tokom vožnje.

pošalji odgovor

Vesna - CH [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:43:15)

Bravo!

Bravo Nikola za komentar koji je vrlo konkretan je si opisao slucaj kada se i tebi isto tako dogodilo da ti pukne guma na kamionu. U zapadnim zemljama postoji saobracajni zakon koji je jako precizan i zbog toga nema konfusije ko je kriv u saobracajnim incidentima. Sve se da na uvidjaj i tu nema: kriv je onaj ili ovaj, tu nema emocija vec se koristi saobracajni zakon i matematika u izracunavanju tacnog UZROKA saobracajnog incidenta.
Ali na zalost u Srbiji se brkaju babe i zabe. U avgustu sam provela 3 nedelje u Beogradu i put me je naveo da sam morala da uzmem taxi i da napravim nekoliko putovanja po Srbiji. Bilo je suncano, toplo i suvo vreme. Taxista juri od Beograda do Nisa sa 125km/h-135km/h, a njegova Mazda poskakuce po autoputu ko mlado stene. Autoput Boze me sacuvaj,grbav sa rupama, uzas!
Rekla sam mu da smanji brzinu na 90km/h ili cu izaci iz taxija i na sred autoputa (govorim figurativno). Sledecih puta kada sam trebala da uzmem taxi, moj uslov je bio NE VISE od 90km/h po danu, suncanom vremenu i bez kise.

Srbi treba da shvate jednom za uvek da ne postoje dobri autoputevi koji dozvoljavaju brzine od 120km/h ni po lepom vremenu a u ovoj nesreci se radilo kako citam da se to dogodilo nocu, padala je kisa i vozili su preko 120km/h.
A drugo jos vaznije je to sto Srbi mise da kada sednu u svoj auto su Shumaher u svom Ferrari-ju i da su na pisti u Monci. E to tako NE MOZE! Sami ovakvi incidenti dokazuju suprotno od svakodnevnih ponasanja automobilista u saobracaju, a kada treba da vec nauce kako da se ponasaju, je vec kasno, jer se nesreca upravo dogodila i tu je KRAJ, nazalost! Zao mi je ta tri druga koji su nastradali, iskreno saucesce familijama.

pošalji odgovor

JELENA NS [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:45:25)

Daj ne lupaj!

Nesavestan je ako je kamion njegov ali ako radi za nekoga (a verovatno radi) mislis da moze da kaze gazdi: "stavi bolje gume ili ja ne vozim"?! I naravno da nije kriv sto nije skupljao to sto nije po auto-putu! A da je strasno sto su ljudi poiginuli - jeste!

pošalji odgovor

neko [neregistrovani] (11. 09. 2010, 14:49:20)

...

rekla bih da ne poznajes ni jednog autoprevoznika pa onda tako pricas. odrasla sam uz jednog u porodici i nekolicinom u okruzenju i nije to bas tako kako pricas. gde je drzava u svemu tome? kad treba da se utvrde cene prevoza vozaci ko vas j... ili da se naplati prevoz. drzava svakog meseca trazi svoje a kakve uslove za rad pruza, nikakve, nista se ne zna, ni ko pije ni ko placa. a momci u plavom naravno daj da se ogrebu za jos koji dinar kad vec imaju bedne plate i onda opet po ovima. svi oni znaju kako i sta treba ali tesko se to ovde postize, ne samo u toj profesiji vec i u svakoj drugoj.
saucesce porodicama a nadam se i da ovaj decko nece biti osudjen.

pošalji odgovor

mia [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:34:14)

brzina

Saucesce porodicama ...

Za nauk svima za volanom da je samo sekund izmedju zivota i smrti.Pored tolikih upozorenja sto se moze desiti kod velikih brzina, koliko je moc reagovanja manja, a nesreca veca,pored svih nesreca i tragedija nece soferi da podju od sebe i smanje brzinu.Mocna kola cine ih mocnim , ali na zalost svih realnost je drugacija.Jos po kisnom vremenu i u noci stvarno neozbiljno, bas zbog njihove djece i voljenih.
NE BRZE OD ZIVOTA

pošalji odgovor

Blagoje... [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:34:17)

Ti kamion u životu nisi video eksperte...

Lupetaš jer si glup i pojma nemaš. Ko ti daje za pravo da donosiš zaključke bez ikakvog uvida u situaciju? Za to postoji uvidjaj i veštačenje. Meni je, recimo, na Avalskom putu posle skretanja za Vrčin na kamionu pukla dva meseca dana stara Pirelli AP05 guma. Odvalio se deo. Bitno je da si ti, eksperte, već "rešio slučaj" i doneo presudu da je kamiondžija kriv.
Tragedija se, na žalost, dogodila i ljudi su izginuli, ostalo prepustite stručnjacima koji će utvrditi ko je kriv.
Porodicama nastradalih iskreno saučešće...

pošalji odgovor

mama [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:38:26)

da ne bude kasno

BOLJE IZGUBI TRENUTAK U ZIVOTU NEGO ZIVOT ZBOG TRENUTKA.
SVE CES STICI...................

Iskreno saucesce porodicama.

pošalji odgovor

Slaviša... [neregistrovani] (11. 09. 2010, 15:50:45)

Sve je stvar izbora...

Pričaš koješta.
Izabrala si neku krntiju od Mazde da te vozi do Niša. Što nisi pozvala bilo koje beogradsko taksi udruženje i tražila luksuznije vozilo. Recimo Pink taksi ima bar 50 vozila Mercedes E klase godinu dana stara sa punom opremom i ne možeš me ubediti da se u toj tvojoj Švajcarskoj na taksiju voze neke bolje limuzine. Drugo, ograničenje na autoputu, a samim tim i od saobraćajnih stručnjaka projektovana bezbedna brzina je 120 km/h. Ne, najbolje da je taksista trebao da te vozi 30 na sat zato što si ti gospodja iz Švajcarske koja je tamo sakupila malo parica, pa može da se iživljava kako hoće po Srbiji za sitne pare. Drugo, je l' se u toj tvojoj Švajcarskoj ne gine po auto putevima, njima ne pucaju gume, je l'. Pa što onda proizvodjači daju garanciju na gume ako su te koje vi vozite u Švajcarskoj tako kvalitetne.
Desila se tragedija i dok se ne utvrdi ko je kriv ne možeš tako glupavo da komentarišeš brzinu i da pričaš neku svoju priču koja nema veze ni sa čim...
Saučešće porodicama nastradalih...

pošalji odgovor

Goran [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:03:09)

ko je kriv?

PRILAGODI VOŽNJU USLOVIMA PUTA!
Jeste najveća dozvoljena brzina 120km/h i po danu kad se daleko vidi može da se vozi tom brzinom ali kada je noć i još kiša (uslovi smanjene vidljivosti) sigurno treba sporije! Zapitaj te se šta bi bilo da su umesto na tu gumu naleteli na vozača kamiona! Ko bi onda bio kriv? Saučešće porodicama ali mislim da vozač nije kriv.

pošalji odgovor

nana [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:20:18)

svako ima nekog

ili porodice.Jeste-li vi poznavali moga brata,sto osta negde u Hrvatsko kao vojnik JNA.Jos ga kuci nema,a kada ce doci ne znamo?

pošalji odgovor

Dobrica [neregistrovani] (11. 09. 2010, 16:28:59)

Vlado,nije Vama lako

Objasni te zasto ?

pošalji odgovor

Coyote [neregistrovani] (11. 09. 2010, 19:29:19)

Sta vam je?

Normalno da je priveden. Mora da se proveri da li je kamion bio pretovaren. Da se ispitaju ostale pojedinosti koje su mogle uticati na pucanje gume. Ipak je troje ljudi poginulo i to na autoputu, nisu vozili brzo pored neke skole...

pošalji odgovor

Coyote [neregistrovani] (11. 09. 2010, 19:32:51)

Autoput

To je autoput! Ne sme biti nista na kolovozu sto ometa voznju! Neko je odgovoran. Ili proizvodjac gume ili onaj ko je protektirao gumu ili vozac ako je vozio preoptereceno vozilo. Sta ti tu nije jasno?

pošalji odgovor

Nikola the driver [neregistrovani] (11. 09. 2010, 20:14:29)

U pravu si...

Blagoje, cesto se desava da i nova guma jednostavno eksplodira. Sad se samo postavlja pitanje da li je mozda bio natovaren preko dozvoljene tezine ili je mozda guma bila "celava". U svakom slucaju vestacenje ce to utvrditi. Pozdrav!

pošalji odgovor

milica [neregistrovani] (11. 09. 2010, 20:30:09)

kazes autoput

i da na putu nesme da bude nista, ali nije tako jer na autoputu moze da bude ulegnuce nekoliko metara u precniku koje se za vreme kise napuni vodom i onda kada sa 120 naletite na tu baru lako mozete skliznuti s puta kao sto se i desilo jednom pre nekoliko godina na nasem autoputu.Na zalost nas autoput na deonici Beograd Nis je los preopterecen, bez kontrole, bez policijske patrole, ne nedgleda se taj saobracaj, samo daj pare za putarinu i zbogom.

pošalji odgovor

Bajker [neregistrovani] (11. 09. 2010, 20:57:50)

Replika

Znao sam da si kamiondzija.
Za ostalo imam samo ?????????

pošalji odgovor

Bajker [neregistrovani] (11. 09. 2010, 21:04:20)

Replika Miletu

Druze Mile,
da li si nekad motorom napravio 1000 km u jednom danu ?
Da li si kolima pregrmeo milion kilometara kao ja?
Da li si poznavao ove ljude?
Da li si uopste svestan sta si hteo da kazes?
Da li si covek ?

pošalji odgovor

Coyote [neregistrovani] (11. 09. 2010, 21:08:42)

Milice

Sto se tice ulegnuca i kolotraga u pravu si! Ima ih i mogu da budu vrlo opasni. Nazalost odrzavanje autoputa je na nivou subsaharske Afrike. Pozdrav.

pošalji odgovor

Bajker [neregistrovani] (11. 09. 2010, 21:15:41)

Replika Vesni

Postovana Vesna,
tebe ne smatram kompetentnom za ovakve razgovore.
Ti ne vozis,vozis se taksijem.
Ti nisi iz ove price.
Upravo se vracam sa sijaset sahrana.
Muka mi je i od guvernala,volana,svih vas.
Muka mi je,narocito od zenskih vozaca.
Idem sutra da kupim jedan bicikl.
Zbog gume koja je lose protektirana, danas je proliveno hiljadu litara suza, deca su ostala na vetrometini, a ti si otkucala na svojoj tastaturi jednu veliku nepravdu.
Resio sam da sudbinu posaljem u tri lepe.
Ajd u zdravlje Vesna...

pošalji odgovor

dika zecevic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 23:21:54)

to samo ima u srbiji

uhapsiti vozaca koji stoji u zutoj traci,kome je pukla guma,verovatno zuta traka sluzi za ukras,da nije tuzno,bilo bi smesno,naravno uz saucesce za poginule ljude,ali ovo prevrsava sve mere..

pošalji odgovor

dika zecevic [neregistrovani] (11. 09. 2010, 23:32:07)

ne lupetaj

daj ne lupetaj ja sam sampion srbije u reliju,i vozim od osme(8) godine,braca jerkovic,beograd-djevdjelija(granica dem,grcke i makedonije) 3h10min,sa dokazima,a beograd hamburg vise puta po 10 sati,ili 12 zavisi sa kojim autom i putujem,ali poenta je u jednom,puna koncetracija i ozbiljna voznja,dok ovo pisem nalazim se sa auto u siriji,a idem za jordan,,,

pošalji odgovor

Vesna -CH [neregistrovani] (12. 09. 2010, 01:25:27)

Daj ne lupetaj...hmm sta ovo znaci?

Da nisi u stanju da dobro procitas, razumes i komentarises. Ma koga sam ja uoste napala u mom komentaru? Otrezni se pre nego sto komentarises.

pošalji odgovor

Vesna - CH [neregistrovani] (12. 09. 2010, 01:31:41)

Stvarno mi te je zao

Hej Slavisa, koliko mrznje i zlobe je u tvojoj dusi? Zasto si toliko kivan i zloban prema osobi koju ne poznajes i prema Svajcarskoj koju nisi ni video cak ni na fotografiji? Koji je tvoj problem?

pošalji odgovor

Vesna - CH [neregistrovani] (12. 09. 2010, 01:40:44)

Ma....???

Ne mislim da sam na mojoj tastaturi otkucala jednu veliku nepravdu. Ako je za sve vas velika nepravda moj komentar da treba u voznji biti savestan vozac shodno sa stanjem na putevima, vremenskim prilikama i imati 4 para ociju a uz to i biti 100% trezan, onda mi nije jasno zbog cega si tako cesto prisutan na sahranama. Tebi takodje u zdravlje!

pošalji odgovor

Vesna - CH [neregistrovani] (12. 09. 2010, 01:48:03)

Stvarno mi te je zao

Hej Slavisa, koliko mrznje i zlobe je u tvojoj dusi? Zasto si toliko kivan i zloban prema osobi koju ne poznajes i prema Svajcarskoj koju nisi ni video cak ni na fotografiji? Koji je tvoj problem?

pošalji odgovor

Bajker [neregistrovani] (12. 09. 2010, 14:51:20)

???

Da li znas?
Tri sahrane u Jagodini, u jednom danu.
Kako ti nije jasno da ja nisam cesto na sahranama?
Tri u jednom danu.

pošalji odgovor

mika [neregistrovani] (13. 09. 2010, 14:34:32)

pametnjakovicu

I Branko ima dvoje dece i zenu , pa sad mora da lezi u pritvoru ko zna do kad. A znam da ima ispravan kamion i da je savestan vozac, za razliku od kojekakvih

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Hronika
Kalinić uhvaćen na metar od slobode

09. 02. 2012

Kalinić uhvaćen na metar od slobode

Bekstvo sprečeno slučajno, jer su straže bile duplirane zbog suđenja Joci Amsterdamu. Pre nego što je krenuo u akciju, dugo je radio na fizičkoj spremi, detaljno kroz rešetke ...

07. 02. 2012

Koromanu preti zatvor
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date