- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Hronika
ZAJEČAR 17. 01. 2010
PRESS
Zločin u Boru: Osnovac ubijen pred policijom
Milan Ljubisavljević (15) iz Bora podlegao povredama pošto ga je u bašti noćnog kluba „Monca" prebila grupa mladića. Dežurna patrola, parkirana desetak metara dalje, ništa nije primetila?! Uhapšeni T. M. (19) i B. M. (16)

Petnaestogodišnji Milan Ljubisavljević iz Bora, učenik osmog razreda Osnovne škole „3. oktobar", podlegao je povredama nakon što ga je pretprošle noći, u bašti noćnog kluba „Monca", prebila grupa mladića. Iako je u kobnom trenutku, svega desetak metara dalje, dežurala patrola policije, ništa nije preduzeto jer im je, navodno, visoka ograda od trske zaklanjala vidik?!

Tek zakoračio u život... Ubijeni Milan Ljubisavljević
Do nesreće je došlo pretprošle noći, oko dva sata nakon ponoći, ispred samog ulaza u lokal. U ovom trenutku se ne zna pouzdano da li je Milanova smrt nastupila nakon što je, pokušavajući da pobegne od nasilnika, povredio glavu padom na stepenište ili je preminuo posle besomučnog šutiranja dok je ležao nepomičan. U međuvremenu policija je sopštila da su uhapšeni T. M. (19) i B. M. (16) koji su uz krivičnu prijavu predati istražnom sudiji Višeg suda u Zaječaru.
Čekali da umre
Prema izjavama svedoka, njemu je nakon pada prišla grupa mladića koja ga besomučno udarala nogama. Incident se dogodio desetak metara od vozila u kome su bili pripadnici Interventne brigade i koji od visoke ograde od trske, kako je rečeno rodbini u policiji, nisu videli šta se događalo u kobnim trenucima.
Prema izjavama nekih očevidaca, mladić je nakon prebijanja bespomoćno ležao desetak minuta. Tek tada su iz lokala izašla dva radnika obezbeđenja kluba „Monca", koji su mu dali veštačko disanje, a primećeno je da mu je iz usta izbijala krv. Dečak je u besvesnom stanju prevezen u borsku bolnicu, gde su lekari bezuspešno pokušali da ga reanimiraju. Tokom noći i jutra obavljen je uviđaj, a juče se očekivao i dolazak obducenata koji je trebalo da utvrde povrede na telu mladića.

Unesrećeni... Sestra Tijana, majka Bogica i otac Živoslav Ljubisavljević
Živoslav Ljubisavljević, otac dečaka, poslovođa u rudniku bakra Bor, saznao je o nesrećnom događaju tek od ćerke Tijane.
- Probudila me je i odmah smo otišli na mesto događaja. Policija me je obavestila da je moje dete prebačeno u bolnicu, ali smo se nadali da ćemo ga videti živog. Nada se ugasila tek kada smo videli doktora sa suzama u očima, a za njim i doktorku, koja je samo slegla ramenima i rekla da su sve pokušali - potreseno priča Živoslav.
Sahrana umesto mature
Kaže je da je video i telo sina, na čijem su licu bile vidljive posekotina i nekoliko modrica. Saznao je, takođe, da su ga pretukli učenici srednjoškolci.
Sestra Tijana, učenica četvrte godine srednje škole, i majka Bogica probdele su noć u suzama, i kao da još ne veruju da su ostale bez Milana.
- Umesto da sinu spremam maturu, odlazim na pogreb. Neću se smiriti dok se ne utvrdi istina o onome što se dogodilo i dok krivce ne izvedu pred lice pravde. Ne mogu da shvatim da u Boru niko ne sankcioniše točenje pića maloletnicima. To je javna tajna. Zna se da se u „Monci" skoro svakog vikenda događaju tuče među maloletnicima i da odgovorni sve to mirno posmatraju - ogorčeno i kroz jecaj kaže Bogica.
Bio je uzorno dete
Milan je bio znatno krupniji od svojih vršnjaka jer je osam godina trenirao džudo. Imao je braon pojas, ali prijatelji tvrde da nije bio sklon tuči. Nije pio, ni pušio, a kobne noći je, rečeno je roditeljima u klubu „Monca", pio samo „guaranu", bezalkoholno piće.
Klub „Monca" omiljen je kod tinejdžera, koji se tu masovno okupljaju tek posle ponoći. Žurke često traju do jutra, a neretko gostuju i go-go plesačice. Lokal je dospeo u žižu javnosti 2004. godine, kada su u njemu stradala dvojica radnika obezbeđenja, a osoba koja ih je ubila izvršila je potom samoubistvo. Incident se dogodio i tri godine kasnije, kada je policija uhapsila jednu osobu koja je pokušala da u lokal, u kome je u tom trenutku bilo stotinak ljudi, unese i aktivira dinamit. Kažu da se na to odlučio pošto mu je obezbeđenje zabranilo ulazak u taj objekat.
Hronika
23. 02. 2012
Petra uplakana napustila sud
Sudiji rekla: „Žao mi je, nisam uspela da zakočim" .... Dramatično - Cvijićeva u Prvi opštinski sud došla u crnom kaputu, bleda i sa podočnjacima, maskirana šalom. Po izlasku ...
23. 02. 2012
Nož u srce posle batina
23. 02. 2012
Policajac dilovao drogu
22. 02. 2012
Kimi pao u Skoplju
22. 02. 2012
Ubio strica i brata iz obesti i ljubomore
22. 02. 2012
Radnik obezbeđenja ranio pljačkaša
22. 02. 2012
Tukli i reketirali taksiste u Prokuplju
21. 02. 2012
Nožem ubio strica i brata od strica
21. 02. 2012
Krvavi obračun „delija" i „grobara"
Najnovije vesti
22. 02. 2012
Dijalog Beograda i Prištine ulazi u drugi dan
Razgovor Beograda i Prištine nastaviće se sutra ujutru pošto dve strane ni posle devetočasovnog razgovora u sredu nisu postigle sporazum o regionalnom predstavljanju Kosova ...
22. 02. 2012
Dežer: Srbija da povede računa o kreditnom zaduženju
22. 02. 2012
Mrkonjić: Ruski kredit za najviše dve sedmice
22. 02. 2012
Evro sutra 109,1413 dinara
22. 02. 2012
Mladić posle pada Srebrenice: Radite punom parom
22. 02. 2012
komentari (102)
pošalji komentarMeks [neregistrovani] (16. 01. 2010, 19:24:37)
Tuga
Saucesce porodici ubijenog deteta. Zaista nemam reci kakva je ovo tragedija. Zamislite da vam neko javi da su vam ubili dete koje je pre par sati izaslo u grad. Nije jos ni osnovnu skolu zavrsio, majko moja spasa nam nema. Trebalo bi vec u zakonu da odredimo i krivicnu odgovornost za roditelje dece koje cine ovakve ludosti.
pošalji odgovorbor030 [neregistrovani] (16. 01. 2010, 19:43:48)
****
Strasno,zalosno za roditelje sto su ga izgubili, a jos zalosnije za njega jel ga vise nema..... Tako va,m je ljudi moji u boru,niko ne zeli nikome da pomogde,a sto se polici je tice,zanju oni dobro zasto se nisu umesali,jel su verovatno mamini i tatini senovi bili umesani... I nema ojbasnjenja da policija koja je bila na 15 metara nije mogla da primeti guzvu i komesanje....
pošalji odgovorStefko [neregistrovani] (16. 01. 2010, 19:44:19)
Što više, to bolje
Za sve su matorci krivi.
pošalji odgovorSancho [neregistrovani] (16. 01. 2010, 19:56:54)
Isti slucaj
Hmm...pa ovaj slucaj je potpuno isti kao slucaj nesrecno preminulog Francuza Tatona nakon sto su ga je prebila grupa navijaca (huligana)!
pošalji odgovorPitam se da li ce javnost reagovati i za ovaj slucaj isto?
P.S. Cisto sumnjam.
N.N. [neregistrovani] (16. 01. 2010, 20:00:24)
.......
Iskreno saucesce porodici nastradalog djecaka....a te momke koji su ga pretukli,dozivotno na robiju....sto li nema smrtnih kazni...postovanje za islamske zemlje gdje nisu ukinute.... "oko za oko,zub za zub"....
pošalji odgovorprof [neregistrovani] (16. 01. 2010, 20:15:09)
....
videcete sta ce tek da rade klinci kad ne budu smeli roditelji da povise ton na njih,a ne da ih osamare,nedaj boze.samo guraj drzavo u propast ovu, ionako jadnu, omladinu.
pošalji odgovorPravedan [neregistrovani] (16. 01. 2010, 20:40:28)
Pravda
eTo koliko je nasilje danas prisutno ! Kao prvo , treba da se ogranici do koliko godina ko sme i gde (nocni klubovi i to) , kao drugo Policija da kaznjava NOVCANO klubove u kojima budu deca mladja od 18 (Mislim na one klubove gde izlaze samo Punoletni) i kao trece Da Ova Vlada i Drzava nesto hitno preuzmu Da sprece Nasilje u porodici ! AMIN !
pošalji odgovorStojan [neregistrovani] (16. 01. 2010, 20:43:32)
E pa krajnje je vreme !
Pitanje koje mi se namece je sta rade deca u jedan sat posle ponoci na ulici i to ispred nocnog kluba? Kakvi su to roditelji koji to dozvoljavaju? Zasto se ne uvede zabrana izlaska maloletnih lica u kasnim nocnim satima bez pratnje roditelja? Koliko jos dece treba da krene losim putem ili da nastrada da bi roditeljima i onima koji o tome treba da vode racuna doslo iz ...... u glavu?
pošalji odgovorSramotno [neregistrovani] (16. 01. 2010, 20:55:16)
Matorci?
Matorci nesrecnog decka nisu krivi. Pustili su sina na rodjendan, kao sto i ostali pustaju svoju decu. Kriva je policija, i krivi su kreteni koji su zeljni tuce i koji zive za to.
pošalji odgovoranoniman [neregistrovani] (16. 01. 2010, 21:20:49)
komentar
samo se vi deco i dalje lozite na air max, skutere, navijacke grupe i ostale gluposti... ovaj narod, pre svega omladina, se nikada nece opametiti i nece shvatiti sta valja u zivotu... zao mi je sto ce ovakvih slucajeva biti jos vise, saucesce porodici!!!
pošalji odgovorniko [neregistrovani] (16. 01. 2010, 21:21:35)
valjda nece
Nadam se da nece isto reagovati, jer je veliki deo javnosti imao razumevanja i trazio opravdanje za ubistvo Tatona.
pošalji odgovorAnaliticar [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:03:36)
Strasno
Zalosno sta drugo reci. Koliko negativne energije i naboja medju mladima. Saucesce roditeljima poginulog decaka!
pošalji odgovorMada ne mogu a da ne prokomentarisem: Sta radi decak od 15 godina posle pola dva negde, to mi nije jasno. U Nemackoj mladji od 16 godina u te sitne sate spavaju jer im zakon ne dozvoljava da lumpuju u rane jutarnje sate!!!! Mislim da tu decu zakonom treba zastititi tj da su u krevetu u to vreme (bez obzira sto oni tu zastitu bi shvatili kao ogranicenje i nepotrebno zlo)
Da sto manje ovakvih zalosnih vesti citamo!
VesnaDC [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:04:09)
dustvo je u opasnosti.
Uz iskreno saucesce porodici jedno pitanje; Sta je radio osnovac u nocnom baru? I ova dva neznam kako da ih nazovem nemaju vise godina. Da li shvatate da je ova tragedija ne samo tragedija roditelja ubijen decaka vec opste drustvena tragedija.
pošalji odgovorboki [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:06:51)
tuga
saucesce porodici !!
pošalji odgovorveceras se vracam s treninga prolazim kroz kraj s torbom u ruci i 3 debila mi nesto dobacuju i gledaju mrko samo sam cekao da me prebiji ili jos gore izbodu nozem, bogu hvala pojacah korak i ne okrecuci se pobegoh :( dokle smo mi stigli
katarina [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:07:11)
strašno
Kao prvo, iskreno saučešće porodici.
pošalji odgovorAli šta radi maloletnik (15) u 2 posle pola noći u gradu?
Zašto lokal u kom s etoči alkohol pušta maloletnike i ima li ko to da kontrpliše?
Sve u svemu svi su krivi i roditelji i država....
Jovica [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:11:55)
:-(
I posle me pitaju zašto sam otišao iz Srbije i zašto ne želim da mi dete odrasta u njoj. Jel` vam sada jasno moji drugari, prijatelji rodjaci?!
pošalji odgovorime [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:13:39)
Istina je ..
Nije to bas tako jednostavno .. moj sin ima 18, ali pre 3 godine je imao 15 .. pustim ga napolje do 10-11, a njega nema kuci ni u ponoc .. zovem ga na mobilni - iskljucen .. posle mi kaze kako je bio ispred ulaza, ili kod drugara .. a baterija mu bila prazna .. kaznim ga sto nije dosao kuci na vreme i sledeca 3 izlaska bude dobro, cetvrti put ga opet nema .. otimaju se deca, cinjenica, a roditelji ne mogu da ih prate i budu sa njima napolju, niti mozemo da ih vezemo za radijator.
pošalji odgovorXZZ [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:20:30)
Oglas
Bespomocnost koja obuzme coveka, kada iz dana u dan cita ovakve vesti, je tolika, da to postaje nepodnosljivo. Standard nam je sve manji a ponasanje po ulicima i agresija mladih i ubistva dece kao u americkkim brutalnim filmovima noar produkcije. Sta uciniti, dodje mi da dam oglas preko novina da se do daljeg odricem drzave koja nije u stanju da zavede red na ulicama Srbije i spasi decu. UZAS!!
pošalji odgovorime [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:25:50)
agresija
To je u trendu, niko ne ide na zurke pre 23 .. onaj ko bi otisao u 21 nema sta da radi sam sa sobom, nego da ceka da se skupi drustvo u ponoc.
pošalji odgovorNego, otkud toliko agresivnosti u omladini? Molim vas, ni kuche se ne shutira tako krvnicki, a kamoli covek! Sta se nalazi u tim decijim glavama?
MZ [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:28:19)
Nije mi jasno
zasto novinari uvek otkrivaju ime zrtve i stavljaju slike,a imena nasilnika i njihove slike nikad.
pošalji odgovorana-bg [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:47:31)
strasno!
saucesce porodici...meni je samo cudno kako interventna nije nista cula,ipak se zvuci cuju!
pošalji odgovorHmmmmmm [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:59:20)
......
Saucesce porodici. Nadam se da ce krivci biti kaznjeni onako kako zasluzuju. Medjutim, nije mi jasno sta dete od 15 godina radi na ulici u 2 sata posle ponoci!
pošalji odgovorMirjana [neregistrovani] (16. 01. 2010, 22:59:34)
nesto se mora uciniti
Saucesce porodici nastradalog decaka1
pošalji odgovorKrajnje je vreme da drustvo nesto ucini i spase ovu decu kojima su odrasli postavili naopak sistem vrednosti.
Pametan je predlog da se deci do 18 g. zabrani pristup nocnim klubovima i sl. Nesto se mora uciniti, jer je na zalost ovo postalo stvarnost Srbije! I sta radi ta policija?
geopard [neregistrovani] (16. 01. 2010, 23:08:08)
poslednji krug u monzi..
a sad aj da pitamo gazdu nocnog kluba sta se to desava tamo, i koliki je profit imao svih ovih godina i kolko ceni zivot.. i naravno one koji su mu to dozvolili..korupcija
pošalji odgovorVex [neregistrovani] (16. 01. 2010, 23:12:08)
Saučešće!
Iskreno saučešće porodici. Zaista je strašno kakve se stvari događaju.
pošalji odgovorA što se tiče zabrane točenja pića maloletnicima, setite se vi,svi roditelji današnjih tinejdžera, sa koliko godina ste počeli da cirkate u klubovima? Sa 18 možda?
roki [neregistrovani] (16. 01. 2010, 23:16:20)
zalosni
saucesce porodici nastradalog pitam se sta je taj decak tako skrivio da su ga morali tuci njih 15 i koliko je on bio jak a milicija je ista ko i one ubice zazmure kad se tatini sinovi tuku na dozivotnu bolje nisu ni zasluzili.
pošalji odgovorBojan [neregistrovani] (16. 01. 2010, 23:20:11)
STRASNO
Dozivotna robija za pocinioce ovog krivicnog dela!Steta sto je smrtna kazna ukinuta za ovakve neljude!Sramota!Drzavo, zaustavi divlanje stoke po ulicama nasih gradova!
pošalji odgovorjohan k. [neregistrovani] (16. 01. 2010, 23:20:25)
nema nama spasa
a počinioci zločina će uz nebrojane olakšavajuće okolnosti, uz pomoć masnih advokatskih honorara i ko zna čega sve ne za koju godinu ponovo na ulicu ali tada već kao dobro iškolovani kriminalci jer nam je već svima dobro poznato da naši zatvori i popravni domovi rade kao najbolji kriminalni univerzitetisa najboljim mogućim profesorima. a policajci će se i dalje grebuckati za koje besplatno piće kod onog istog gazde koji će bez posledica i dalje klincima točiti alkohol.
pošalji odgovorbraco [neregistrovani] (16. 01. 2010, 23:45:26)
SIROMAH
Sta god da je radio u ta doba napolju ,niko nema pravo da ga ubije,najiskrenije saucesce porodici.
pošalji odgovorVesnadc [neregistrovani] (17. 01. 2010, 00:00:07)
surovost kao trend
Sta se nalazi u decijim glavama: pa nalazi se Miladin Kovacevic koji je posle tako besomucnog sutiranja onesvescene zrtve nagradjen od drzave Srbije sa milion dolara.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (17. 01. 2010, 00:22:55)
komentar...
saucheshce porodici...!!!
pošalji odgovorU danashnje vreme nije problem alkohol niti izlazak
Danas je problem to shto kad neko hoce da se bije on ne sme sam da se bije nego pozove drushtvo i onda ispadne tucha od 20:1 !!!
To je najveci problem shto se nema chasti niko nikog ne poshtuje
Na vestima sam slushao kako je ubijeni dechak pre smrti hteo da zashtiti druga !!!
sara [neregistrovani] (17. 01. 2010, 00:50:02)
tuga!
jeste strasno!ja ne znam sta bi tim manijacima uradila ,ne smem ni da pomislim?ali jovice,najstrasnije stvari se desavaju svuda u svetu,da li mislite da smo bilo gde u potpunosti bezbedni?!zato ne pokusavajte da se opravdate sto ste pobegli iz svoje zemlje,koristeci ovakve tuzne dogadjaje!
pošalji odgovorOlivera [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:02:22)
Donesite potrebne zakone
U toj EU u koju hocemo da udjemo, maloletnik posle 10 sati uvece ne sme da bude na ulici, u kaficu, u bioskopu, u pozoristu, nigde bez roditelja. Ako ne verujete pitajte svoje rodjake i prijatelje koji zive u tim zemljama. Pocnite od Nemacke, tamo ako se maloletnik posle 10 sati uvece zatekne bilo gde u gradu, policija poziva roditelje da dodju po njega i upozorava ih da se to ne sme vise desiti, jer ce platiti visoku kaznu a dete biti odvedeno u dom. Nije mi jasno zasto i mi ne donesemo takve propise a hocemo da udjemu u tu zasjednicu gde su mnoge stvari uredjene i stalno govorimo kako i mi hocemo svoju zemlju da uredimo kao EU ali nikako da donesemo te vazne zakone. Nije mi jasno sta vise mi glumimo, kakvo mi ludilo glumimo u sred Evrope a hocemo sa tom istom Evropom. Sta nas sprecava da na primer donesemo jedan ovakav zakon odmah.
pošalji odgovorvlada [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:14:31)
uzas
Najgore je u Srbiji biti obican covek.Krivicni zakon za krvne delikte se mora drasticno poostriti,ali ova generacija je izgubljena definitivno.Saucesce porodici.
pošalji odgovorvlada [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:14:35)
uzas
Najgore je u Srbiji biti obican covek.Krivicni zakon za krvne delikte se mora drasticno poostriti,ali ova generacija je izgubljena definitivno.Saucesce porodici.
pošalji odgovorvlada [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:14:36)
uzas
Najgore je u Srbiji biti obican covek.Krivicni zakon za krvne delikte se mora drasticno poostriti,ali ova generacija je izgubljena definitivno.Saucesce porodici.
pošalji odgovorStojan [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:15:54)
To je problem drzave a ne samo roditelja
Draga gospodjo , nemoze drzava da se pravi da je problem bezprizornosti mladih ljudi problem samo roditelja. Bez adekvatnih zakona koji bi sankcionisali besciljno landranje decurlije u kasne nocne sate nema ni resenja ovog problema. Ja kao roditelj mogu svojoj deci da namecem takva ogranicenja i smatrace me namcorom i tiraninom a njihovi vrsnjaci ce ih izvrgavati ruglu zato sto se ne suprodstavljaju mojim zabranama. Budi te ubedjeni da ni na koji nacin necete moci da zastitite svoju decu od droge , podvodjenja, kriminala i drugih anomalija ako drzava zakonskim resenjima ne stane na vasu stranu i ne zabrani kretanje maloletnika u kasne nocne sate i na taj nacin ne prisili i neodgovorne roditelje da vise vode racuna o svojoj deci. Nemoram da vam naglasavam da su takva resenja sprovedena u vecini zemljama evrope i verujte daju veoma dobre rezultate.
pošalji odgovorStojan [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:23:48)
Kako nisu krivi?
Pa ko normalan pusta dete da bude u te kasne sate na ulici ?Ovo pitanje upucujem svim roditeljima dece koja su tada u to vreme bila na tom mestu. Upucujem ga svim roditeljima koji imaju tako "moderna" shvatanja o vaspitanju adolescenata. Bez obzira koliko svi imali visoko misljenje o svojim "princevima i princezama" oni su samo nedozrela deca , pogodan materijal za sve vrste zloupotreba . Prizovite se pameti ! Prestanite sda stvarate uslove svojoj deci da postanu besprizorna !
pošalji odgovorSaša [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:24:22)
"Dečja" prava
Čopori besnih klinaca svake noći špartaju ulicama i jedva čekaju da započnu sukob i šta da se radi pošto policija posle samo sačini zapisnik a nastradali nek se žali "sudu"ako ima sreće da je ostao živ.Da li treba da se naoružavamo kao u Amarici da te ološ ne zgazi.
pošalji odgovorBor moj grad [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:36:09)
Saucesce porodici nastradalog
Policija kod nas u Boru vec dugo vremena ne radi svoj posao.Navescu vam primer, umesto narko dilere oni hapse narkomane cekajuci ih kada se vracaju od tih istih narko dilera sa kupljenom drogom.Ako jos imas tatu ili mamu koji su na nekim funkcijama ti si onda Bog u Boru. Skoro su opet vratili na posao dvoje ljudi iz supa koji su bili uhapseni zbog pravljenja laznih saobracajnih dozvola.Saobracajci ne smeju da pogledaju ove sa zatamnjenim staklima kada prodju pored njih vozeci sto na sat, ali zato sirotinju zezaju pa rasturaju. I posle svega ovoga, nisu videli i culi sta se desava na desetak metara od njih.Nemoguce, jedino da nisu i oni bili pod dejstvom alkohola, ili su dremali u vozilu sto obicno rade.A mozda je neko od ovih sto su sutirali jadno dete, mamin ili tatin sin?
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:45:36)
Stop anarhiji borske policije
Saucesce porodici... Tragedija nemam reci... Ali bih iskoristio ovu priliku da prokomentarisem Borsku policiju, pripadnike tzv. interventne brigade... Ja sam rodom iz Bora, dugo godina zivim u Beogradu, kad god odem u Bor dozivljavam maltretiranje od strane policije cim primete da vozim automobil sa Bgd reg tablicama i desava se da me zaustave i po 3,4 puta za redom u pola sata! Necuveno ima je ponasanje, iako nisam nacinio bilo kakav saobracajni prekrsaj, navodno je u pitanju rutinska kontrola!!!????? O stavu, ponasanju, vaspitanju i razlicitim arsinima prema nama koji smo sa strane i momke koji divljaju po Boru necu ni da pricam, ali taj kukavicluk pripadnika tzv interventne brigade je necuven, mada me i ne iznenadjuje, s obzirom da nju u Boru cini par neobrazovanih momaka koji su jedva zavrsili osnovnu skolu, i zatim neznajuci sta ce sa sobom otisli na kurs od 3 meseca i sada su postali serifovi u malom gradu i bukvalno se tako i ponasaju!Cast njihovom komandiru po imenu Danko, koji je vrsni policajac ali opet nemocan da od polupismenih momaka napravi prave policajce, naprosto ljudi nemaju intelekt na dovoljnom nivou! Zalosno je sve to! Kada se voze kroz grad ponasaju se kao da je njihov, gledaju unaokolo mrko i drsko...a kada trebaju da stite gradjane navodno ih je sprecila ograda... Sramota! Treba ih otpustiti! Jedna od najvaznijih funkcija policije je prevencija i preventivno delovanje koje u Boru ne postoji, represija im je jednino cemu sluze i to prevazilazi svaku meru, osim u slucajevima kada bi time zaista trebali da se bave... Dacicu preduzmi nesto pod hitno kad je Bor u pitanju!
pošalji odgovorime [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:51:32)
smutna vremena
Postavljaju u komentarima pitanje sta je dete od 15 god. radilo napolju u 1 nocu? Neko reche da je bila rodjendanska zurka .. ali nije to toliko vazno, mogao je da ima i 18, i 30 a da prodje isto ovako .. mogao je da nastrada ispred skole u sred dana (ne bi bilo prvi put) .. poenta je u tome da niko od nas nije bezbedan na ulicama dok postoje osobe koje ce da ubiju zbog 2000 dinara ili mrkog pogleda .. a toga ima sve vise.
pošalji odgovorStojan [neregistrovani] (17. 01. 2010, 01:58:05)
Sve se radi stihijski
Imam utisak da se zakoni koji tretiraju zastite gradjana i dece u ovoj zemlji donose stihijski bez ikakve strategije i uvida u realne opasnosti i probleme. Primer za ovaj moj stav je to da treba nesto uzasno da se dogodi da bi se doneo neki obicno neadekvatan zakon da bi se takvi slucajevi ubuduce sprecavali. Primer recimo zakon o borbi protiv narkomanije koji bilo koju kolicinu opojnih sredstava (narkotika) pronadjene kod decurlije tretira kao posedovanje i stavljanje u promet istih. Umesto da je zakonodavac sprecio da ta droga dospe kod te dece to jest da se hapse dileri za kpoje svako u kraji ili gradu zna ko su, hvataju se i kaznjavaju oni koji su njihove zrtve. Zakon o borbi protiv ekstremnih navijackih grupa. Kada su isti ti ekstremni navijaci bili potrebni za zbacivanje predhodnog rezima bili su nasilni kao i danas . Zar je bilo potrebno da jedan stranac bude ubijen da se to prihvati kao cinjenica? Zakon o sprecavanju nasilja roditelja nad decom. Pa zar u isto vreme ili cak i pre nije bilo potrebno da se donese zakon koji ce istoj toj deci kao i neodgovornim roditeljima nametnuti ogranicenja koja bi u mnogome sprecila da isti ti roditelji dolaze u konflikt sa tom svojom decom zbog zabrana koje im namecu? Zar vam se ne cini da kada bi postojalo ogranicenje boravka maloletnika izvan kuce u kasne sate da bi postojala daleko manja mogucnost da ta deca podpadnu pod uticaj narkodilera, kojekakvih ekstremnih grupa i pojedinaca, makroa i manjaka svih vrsta. Valjda ce ovaj dogadjaj kao kap u prepunoj casu pokazati zakonodavcima da je krajnji momenat da se po hitnom postupku usvoji adekvatan zakon uostalom kao u svim zemljama koje se staraju da njihova deca postanu normalne zdrave i drustveno korisne osobe. Ako se propusti ovaj trenutak ogorcenja javnosti steta ce biti jos veca i sigurno nenadoknadiva.
pošalji odgovorSancho [neregistrovani] (17. 01. 2010, 02:42:25)
Izgubljen je jedan zivot
Moj komentar se odnosio na one koji nisu imali razumevanja za pocinioce i ubistvo Francuza,na one koji su protestovali i palili mu svece,na one koji su proglasili dan zalosti,na one koji su jos jednom pokazali da su veliki licemeri i da zivot jednog Srbina ne vredi kao sto vredi zivot jednog Francuza po njihovim merilima.
pošalji odgovormilos [neregistrovani] (17. 01. 2010, 02:43:53)
tragedija
Saucesce porodici nastradalog momka..
pošalji odgovorivanaboris [neregistrovani] (17. 01. 2010, 02:48:16)
uzas
Iskreno saucesce porodici preminulog.
pošalji odgovorsve su to kukavice kao i ovi navijaci,skacu njih 15 na tatona kao i na ovog decka. Zovu sebe navijacima i dizu se nesto a ustvari su najvece KUKAVICE!!!!!!!!!!!
Milane, pocivaj u miru i neka ti je vecna slava.
Aleksa [neregistrovani] (17. 01. 2010, 02:49:36)
MirodjijaDC
A ti si bila prisutna tamo kad se desila tuca za koju je optuzen Kovacevic? Ili je tvoj zakljucak donesen na osnovu pisanja americke stampe i svedocenju drugih ucesnika koji pokusavaju da izvuku svoje dupe iz cele price i za sve okrive Kovacevica?!
pošalji odgovornevermind [neregistrovani] (17. 01. 2010, 03:04:11)
15 godina u kaficu u 2 ujutro?!
ja se izvinjavam, ali ja se ne secam da sam u 8. osnovne smeo da ostajem van kuce do 2 ili 3 sata ujutro, a imali smo i mi rodjendane. mozda je danas drugo vreme, ali smo isti mi, a dete od 14 ili 15 godina nema sta da radi van kuce posle 10 uvece (i to samo leti, zimi je i to mnogo) i tacka, neprirodno je...
pošalji odgovorMilica [neregistrovani] (17. 01. 2010, 03:11:12)
Da sve ti verujem
A tamo gde si otisao kao da nema kriminala,i ovakvih slucajeva aj ne ke..j da nekazem sta. Kada hoces da lupis komentar i ispadnes pametan prvo razmisli sta ces da napises. Zato si ti otisao, ostani tamo i nemoj da se vrces.
pošalji odgovorProlaznik [neregistrovani] (17. 01. 2010, 03:58:10)
E sada
Saučešće i šteta za mlad život.
pošalji odgovorAli šta će jedan momak od 14 godina u 2 sata noću u gradu. Pa to je 8 razred ljudi. Ograničiti izlazak maloletnicima do 23h. I 60 % problema rešeno. Alkohol, nasilje, droga...
darko [neregistrovani] (17. 01. 2010, 04:29:26)
thug
tupac majica na rukama tetovaze 15 gdn.. ne zanima me kako ce me ko shvatit ali klinac je bio u fzn koji ulica vodi.. smrt nije zasluzio nikako!! iskreno saucesce roditeljima R.I.P.tebra
pošalji odgovorzvonko [neregistrovani] (17. 01. 2010, 06:30:01)
dao ti tebi bog nesto ovako!
sta lupas gluposti crvu!
pošalji odgovorSerbian_rodoljub [neregistrovani] (17. 01. 2010, 06:32:31)
bahatost drzave brate a ne nasilje!
druze, ovo nije nasilje u porodici! vidis da su te klince roditelji tukli sigurno nikad ne bi ubili ovog mladica! a tek sto planiraju da uvedu kaznu za strogost prema deci ce nam doci tek glave!
pošalji odgovortik tak [neregistrovani] (17. 01. 2010, 06:59:18)
zasto?
zato sto je omladina postala bijesna,zato sto je omladina postala glupa,porodica se vise ne postuje a kamoli neko drugo ljudsko bice...iskreno saucesce porodici,ali zaista sta klinac od 15 radi u to doba vani,ne kazem da bi prosao bolje ni da je imao vise godina,ali ljudi moji otvorite oci,15 godina!!!Roditelji sta se sa vama desava???Ako vam dijete nije ubijeno onda je ubica ili nasilnik,nema vise normalnosti u ovom prokletom svijetu...PORODICA je kljucna rijec,a toga nemaju ovi nasilnici koje treba zatvoriti dozivotno i to zajedno sa njihovim roditeljima,i ta policija koja kao nije vidjela,sram ih i stid bilo,imaju li ono djecu,evo pitam te policajce bojite li se da vama neko ne ubije sina ili ne siluje kcer,bili i na takvo nesto zatvorili oci,stoko jedna...
pošalji odgovorDraga 021 [neregistrovani] (17. 01. 2010, 08:13:39)
Dokle će lokali raditi do jutra
Kada će ova Srbija poštovati onaj Zakon koji je donet pre par godina da se lokali zatvaraju ranije, da ta deca ne mogu da se opijaju i ubijaju? Srbija je zemlja ispušenih političara, matorih komunjara koje žive u prošlosti, omladine koja se drogira, ubija, pije i umire...
pošalji odgovorDojčilo [neregistrovani] (17. 01. 2010, 08:53:00)
kotrola i prevencija
Pa gdje je tu kriminalistička kontrola i prvencija. Mi stariji se sećamo da su patrole nekada dolazile i zatvarale lokale akko rade duže od predviđenog tj. dozvoljenog vremena Ista mera je sledila i za glasnu muziku u lokalima. Vlasnici su plaćali novčane kazne.Naravno da su u pravu čitaoci koji se pitaju : "Šta je dečko radio u to doba u gradu" aliisto tako ne zaboravimo da siledžije u to doba noći napadaju i starije.
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (17. 01. 2010, 09:26:26)
?!?!
"Molim vas, ni kuche se ne shutira tako krvnicki"...
pošalji odgovorA šta se nalazi u tvojoj, kada možeš ovako nešto da napiseš?
Pomoravac [neregistrovani] (17. 01. 2010, 09:48:12)
Saucesce porodice
Iskreno saucesce porodici ubijenog decaka. Zalosno je to sta se desava u ovoj nasoj zemlji. Zasto prvenstveno lokali rade posle ponoci, za tocenje pica maloletnicim ada ne govorim. U mom komsiluku ima par restorana i picerija tako da sam i sam svedok kakve se stvari desavaju posle ponoci. Policiju zovem dvaput nedeljno ali opet nista. Zcak mi jednom jedan od policajaca rekao cititram" i sta sad ja da radim" niko nece da radi svoj posao dok nam mladost gine. Ovo je sramota za sadasnju vlast, ministra policije, pravosudje...
pošalji odgovorAna [neregistrovani] (17. 01. 2010, 09:52:08)
NEMA ZAKONA
Šta deca od 14 godina rade u 2 ujutru u noćni klub? Gde je zakon o zabrani maloletnika u noćnim klubovima posle 24h? Zašto je vlasnik kafića pustio maloletnu decu u kafić? Šta je radilo obezbedjenje?
pošalji odgovorDržavo! Ne ćuti državo, ipak si ti za sve kriva jer ne funkcionišeš. Pa zapitaj se državo zašto je policija ravnodušna i zašto je za sve najveći krivac?...
Moje duboko saučešće porodici.
Nele024 [neregistrovani] (17. 01. 2010, 11:13:07)
Zašto je to tako
I ja se pitam!
pošalji odgovorboranin [neregistrovani] (17. 01. 2010, 11:28:24)
Pustite njegove godine
Saucesce nesrecnoj porodici.
pošalji odgovorA sto se tice godina, u tom nocnom baru tako rade, glavne musterije su im deca od 13 do 17-18 godina. Tu se svakog vikenda dogadjaju tuce i retko kad da se tuku punoletni momci u glavnom su to ovakvi klinci! I jedanput je moralo i ovo da se dogodi, nazalost...
mama [neregistrovani] (17. 01. 2010, 11:50:17)
stvar vaspitanja
Citam neke od komentara, pa u vezi sa istim inapisacu sledece. Samohrana sam majka, prepuna obaveza, ali sam svog sina strogo vaspitavala jos od prvog dana njegovog rodjenja. Hvala Bogu, i sad kad je porastao, nema sanse da me ne poslusa ili da ne dodje u dogovoreno vreme. Zna konsekvence, ma da je kazem, od pocetka naucio da SLUSA. Ali moram da kazem i to, da sam sa njim puno radila, posvecivala mu vreme, pricala sa njim, bila najbolji drug i u dobrim i u losim situacijama. Nikad nista ne krije od mene, a sve resavamo kroz pricu, salu a kad zatreba strogo i ozbiljno. Sa detetom treba raditi. I jos nesto, redovno je posecivao i posecuje crkvene sluzbe, liturgije, pre kojih se ispoveda, i u toku kojih se Hvala Bogu pricescuje. Ispovest zahteva istinu, i ispravljanje grehova, a u pocetku je to jako bitno. Oseca se stid ako se isti greh ponovi, pa ih moras sa stidom ponovo ispovedati. Kinezi kazu, da mlado drvo treba jakim stegama uspravljati, a kad poraste one nisu potrebne.
pošalji odgovorPolicija i Zakon ne mogu stititi dete nauceno na neprikladno ponasanje i drustvo. A u Svetom Pismu je lepo receno,"ne sedite ni ti pijte sa bezboznicima" u ovom slucaju sa drustvom u problematicnom klubu. Deca se moraju vaspitavati u Bozijem duhu i poslusnosti OD PRVOG DANA, ma da jos i dok je dete u stomaku majke, a posle je vec kasno.Vazno je da se detetu od malih nogu cita Sveto Pismo, umesto glupih, ne istinitih bajki pre spavanja. A posle ce ga i Bog cuvati po trudu njegovih roditelja.
Molim da mi se komentar objavi.
Sale [neregistrovani] (17. 01. 2010, 11:59:15)
Noc
Decu prebijaju i ubijaju i u sred bela dana. Nista nece promeniti to sto ce neko zabraniti okupljanje posle ponoci. Prebijace ih u 23.40, pred zatvaranje, pred odlazak kuci. Jednostavno. To nije resenje. Samo bandera bato! Vesala!
pošalji odgovorDMB [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:00:22)
Odgovor Marku
Iskreno saučešće porodici tragično nastradalog dečaka. Ja radim kao policajac u borskoj policiji i ne mogu sebi dozvoliti da ne odgovorim Marku na komentar. Verovatno u Markovom komentaru ima istine ali svako ima ime i prezime, nemogu se stvari generalizovati. Izgubljen je jedan mlad život, vreme se nemože vratiti, samo nam treba biti jasno da se sve dešava kao posledica vremena u kome živimo. Društvo, lokalna vlast koja ne sankcioniše noćne klubove i njihove vlasnike i radnike koji primaju goste bez uvida u lične karte kao dokaz punoletnosti dovode do dogadjaja koji prerastu u tragediju. Policija je prošlog leta kada se ispred spornog noćnog kluba nalazi i preko hiljadu maloletnika sprečila najmanje deset opštih tuča. Šta se dalje dešava, maloletnk ujutru ispriča roditelju da ga je policija tukla i maltretirala, dodju u policiju, prijave policajca, podnesu tužbu protiv policije,roditelji nesvesni situacije i mogućih posledica po dete od 13,14 ili 15 godina koje se u tri sata po ponoći nalazi u nočnom klubu. I zato Marko, molim te ne generalizuj stvari, a ni tvoj intelekt nije na visokom nivou sa ovakvim komentarom, koji si verujem napisao ogorčen onim što se dogodilo. I na kraju, jesi napustio provinciju ali ne dozvoli da provincija ostane u tebi. Pozdrav
pošalji odgovormilica [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:11:03)
tuzno
izjavljujum saucesce nesrecnim roditeljima i sestri.nadam se da ce se nesto uraditi u ovoj zemlji da se zaustave ovakve stvari vec jednom.
pošalji odgovorslazem se da deci ne treba dozvolajvati izlaske u kasnim satima, ali tu je roditeljska moc vrlo mala, a bice nikakva kada ne budu mogli ni da podviknu na sopstveno dete . stvari su se skroz izvrnule .u danasnjem vremenu ostvarila se ona poslovica/ cega se pametan stidi, time se budala ponosi .nema casti kod vecine ljudi, gleda se samo sopstvena korist, a ne dobrobit i sebe i drugih..strasno je sta se desava, i tacno je da se takve stvari svugde javljaju, ali nigde u evropi nisu uzele ovoliko maha kao u srbiji .najlakse je roditi dete, a vecina roditelja nema domace vaspitanje iz svojih porodica, pa kako bi mogli oni da vaspiatvaju nekoga. slazem se da bi zakonski trebalo uvesti krivicnu odgovornost roditelja dece koja prave ovakve stvari. i jos samo vama saro da napisem, potpuno je neumesno to sto ste napisali gosp. jovici da je pobegao iz zemlje. on nije pobegao, vec otisao tamo gde se vise ceni ljudski rad , a i svi ostali ljudski kvaliteti. ovde ostaju oni koji nemaju izbora, oni koji nemaju snage da se potrude da odu, kao i oni kojima je toliko dobro, bez obzira sto drugima nije, pa nemaju razloga da idu. sv vladika nikolaj je rekao kada su ga optuzivali sto je otisao iz zemlje u vreme najvecih progona svestenstva/kada kuca gori pozar se gasi spolja.danas je druga vrsta progona..,progona svih vrednosti .ako covek treba po cenu zdravlja da ostane ovde, da bude sikaniran , omalovazavan i sl., on i njegova porodica , u raznim sferama zivota, onda treba ici, glavom bez obzira. a dobar srbin se moze biti svugde, samo sto ce na drugim mestima ljudi to znati da osete i cene, a ovde ce biti proganjan zbog toga.
sin [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:18:53)
stvar kulture
Draga gospodjo. Ne sumnjam da ste lepo vaspitali svoje dete, ali ako vec govorite o vaspitanju mogli ste barem izjaviti saucesce porodici nesrecnog decaka.
pošalji odgovorMoje duboko saucesce porodici.
vlada [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:20:10)
ima istine
U nekim stvarima imas pravo.Sad su svi jaci i imaju vise prava od policije.Pre dvadesetak godina sam bio priveden zbog remecenja javnog reda (galamili),proveo celu noc u policiji.Ujutru kad sam dosao kuci cik da kazem da sam imao posla sa policijom,ubili bi me od batina.A sad roditelji stite svoje mezimce i ne sme niko rec da im kaze.
pošalji odgovorBarbarossa [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:24:26)
ccc
Policija spavala u kolima kao i obicno.
pošalji odgovorime [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:34:21)
kuche
Ko je razumeo - razumeo je ... a onaj ko trazi "dlaku u jajetu" odnosno nekakvo drugacije znacenje u toj recenici - nema ga!
pošalji odgovoranonimus [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:36:45)
Posledica
Danasnja omladina
pošalji odgovorhttp://www.youtube.com/watch?v=1tf5s-_1Nlw
Marko [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:41:46)
Odgovor DMB-u
U pravu si mozda sam ogorceno generalizovao stvari, ali to sto sam napisao je u 80% istina koju znaju svi u Boru. I nemoj me pogresno shvatiti, ja se ponosim time sto sam iz Bora, da je srece i da ima posla tamo vrlo rado bih se vratio i ziveo tamo. Beograd je lep ali iako jos nemam dece ne mogu a da se ne zapitam kako ce odrastati ovde!? U pravu si i sto se tice problema lokalnih vlasti ali slozices se i policija ima ingerencije da preventivno deluje i ne dozvoli ovakve ili slicne tragedije! U Beogradu skoro svake veceri dolazi do racija po klubovima gde se proveravaju lica, privode sumnjivi... Bor je mali grad, zna se tamo , bar se ranije znalo kad sam ja ziveo tamo ko je problematican, ko je diler droge, i od koga se moze ocekivati rizicno ponasanje! Na tu vrstu prevencije mislim, a istovremeno se nadam da ce i ovom reformom pravosudja stvari krenuti na bolje, jer je sramota kako se do sada ophodilo prema tim istim dilerima droge koji truju decu godinama a stalno "padaju" sa puno droge kod sebe?! Isto tako cinjenica je da i kod odnosa policije prema gradjanima postoji selektivnost, a Ustav garantuje jednakost ljudi pred zakonom! Potvrda tome je i komentar gore jos jednog sugradjanina! Ne pisem nista zlonamerno, vec u nadi da ce stvari krenuti na bolje! Pozdrav!
pošalji odgovormama [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:44:33)
Oprostite...
Sa osecam se sa velikim bolom, i izjavljujem saucesce porodici, sa molitvom, da dete S Blagoslovima Gospoda boravi u Carstvu Nebeskom bez suza i boli ! - A m i n !
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:51:38)
A kazne?
Najprije, iskreno saucesce porodici nastradalog djecaka.
pošalji odgovorKako vidim, ovdje se najvise govori o tome kako su izvori nasilnickog ponasanja u porodici, pa zatim o bahatosti i neefikasnosti policije, koja nerijetko namjerno pusta da se incident zavrsi pa onda kvazi-reaguje i sl.
Velikim dijelom se slazem sa tim konstatacijama. Nadam se da smo svi svjesni da je put do (cak i najmanje promjene na tim poljima) veoma dug, visedecenijski. Treba promijeniti svijest ljudi iz korijena.
Medjutim, nisam vidio da je iko pomenuo kazne koje ce izvrsioci ovog hladnokrvnog ubistva dobiti.
Svi smo svjedoci poprilicnog smanjenja saobracajnih prekrsaja uvodjenjem neuporedivo vecih kazni za iste.
Da je kazna za ovakva ubistva smrt ili dozivotna robija, eventualno 40 godina bez prava pomilovanja u najboljem slucaju, ne vjerujem da bi postojala tolika "sloboda izrazavanja" kod nasilnika.
I jos...ona glupost da e maloljetnim licima ne moze suditi kao odraslima.....
Samo dva "izvjestaja" u udarnom dvevniku, sa egzekucije ubica....pa bi vidjeli ko bi se ponovo usudio.
pancevac [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:55:06)
Dokle
Moje saucesce porodici! Mnogi se pitaju,Zasto mladi izlaze u to vreme.Zato sto je drzava kriva za to ! U moje se vreme izlazilo od pola osam do pola jedanaest, a subotom do jedan posle ponoci.Do god drzava ne reaguje i nevrati rad kafica na ovo vreme,NEMA NAMA POMOCI !
pošalji odgovorja [neregistrovani] (17. 01. 2010, 12:58:51)
......
saucesce porodici,a ne razumem monstrume koji mogu besomucno da tuku nekog,kakvo je to izivljavanje,najzalosnije je sto nema smrtne kazne pa ce se ovakve stvari desavati jos dugo
pošalji odgovorČika Qre [neregistrovani] (17. 01. 2010, 13:36:28)
...
Guarana i još nešto.
pošalji odgovorP.S. Iskreno saučešće.
imperijalista [neregistrovani] (17. 01. 2010, 13:38:00)
Ratni vihor
Ma sta ste se uhvatili za doba dana, odnosno noci .. a kao da se danju ne tuku i ne ginu .. Sustina je u tome da ima mnogo 'besnih' i obesnih. To su one generacije koje su odrastale u sred rata i ratnih vesti.
pošalji odgovorJovica [neregistrovani] (17. 01. 2010, 14:55:12)
Eh,
sa priglupim i polu pismenim osobama poput vas zaista ne želim da bilo šta polemišem. Kriminala ima svuda u svetu,to je činjenica.Ali se samo (u Evropi)kod nas dešavaju ovakve stvari.Kada uzmete i prebrojite koliko je maloletnika stradalo na ovakav način u Srbiji a koliko u drugim zemljama shvatićete ( nadam se) u kakvom je Srbija problemu. Inače ovde gde živim deca u osnovnim školama ne nose noževe,lance i boksere.Uzori im nisu likovi poput Kristijana, Kneleta i drugih.Niti su sa 14 godina u noćnim klubovima pijani.
pošalji odgovor@Sara Nisam Saro pobegao, nisam imao razloga za to.Otišao sam jer želim da moja deca odrastaju u jednom normalnom društvu za razliku ovog u Srbiji
Goran [neregistrovani] (17. 01. 2010, 15:00:02)
??
Ovakve stvari se dešavaju samo u Latino zemljama, Africi i Srbiji. Nigde drugde na svetu. Naravno da ima primera kada pshički oboleli tinejdžer pobije desetine drugara u školi ali to se ne da porediti sa ovim. Ovo što se desilo u Boru , može svaki dan da se desi u bilo kom mestu u Srbiji bilo kome. U tome je razlika. U Srbiji vlada sistem vrednosti poput Latinske Amerike i Afrike. Život ne vredi ništa. I što je najgore , naša deca se više ne kaju!
pošalji odgovorPipo [neregistrovani] (17. 01. 2010, 15:20:01)
sudije
Ovo i slična ubistva idu na dušu sudijama koje ne retko za monstruozna ubistva osuđuju i na jednocifrene kazne zatvora. Kada minimalna kazna za ubistvo bude 30 godina bićemo zaštićeni od ovakvih ubica i njihovih saučesnika, sudija.
pošalji odgovorstil [neregistrovani] (17. 01. 2010, 15:35:57)
licni stav
Саучешће породици ово је велика трагедија ѕа нјих.
pošalji odgovorМарко рекао би ти следеће веѕано ѕа полицију, лако је судити иѕ фотеље, мислим немој ме погрешно схватити нигде се не помиње да су ти исти полицајци потрчали одмах чим су видели шта се дешава, да су пруѕили прву помоћ поврећеном да су нашли иѕвршиоце, на лицу места да су помогли радницима хитне помоћи да наћу своју торбу да су дечка ставили на носила допратили га до хитне помоћи и да сада морају да се носе са осудама медија и граћанима, који немају јасну слику шта се дешава. Није кривица само у једном кривица је у целом друштву. Све у свему дечка више нема и то је највећа штета.
zorana [neregistrovani] (17. 01. 2010, 16:13:12)
odgovor
saucesce porodici preminulog Milana!Kazniti razbolnike!
pošalji odgovorJasmin [neregistrovani] (17. 01. 2010, 16:37:48)
Strogi zakoni
resavaju da ovakvih dogadjaja ne bude ili barem bude manje. Zivim u inostranstvu u zemlji gde je potpuno zabranjeno nosenje bilo kakvog oruzja, konzumacija alkohola i droge. Kazne za takve stvari su drakonske. Moje dete odrasta srecno, normalno se igra napolju, niko ga ne dira i sa svima se lepo druzi. Volela bih kada bi tako bilo i u Srbiji. Na zalost, ne secam se da je tako ikada bilo cak ni kada sam ja bila dete, sto je bilo pre 20 i kusur godina...
pošalji odgovordemba [neregistrovani] (17. 01. 2010, 16:46:18)
ko je zasticeniji, policija ili kriminalci?
Saucesce porodici nastradalog deteta. Ja sam starija generacija borana i secam se vremena kada se je znalo sta je vlast-policija, kad ti pridje jos ti se obrati, tresu ti se kolena iako nista nisi kriv. Tada ovakvog kriminala i beyvlasca nije bilo. Nisam policajac i ne stajen ni na ciju stranu, samo bi jos mnogi trebali o ovom problemu da porazmisle u svim strukturama vlasti od lokalnih do nivoa drzave. Policija radi svoj posao koliko joj uslovi pod kojima radi svoj posao dozvoljavaju, naravno uz vise ili manje propusta ali radi. Ne mozete da ocekujete od policajca da radi svoj posao normalno kada je on rastrgnut izmedju obavlljanja svog posla i toga da nije praticno zasticen ni od koga , pa cak ni od organizacije kojoj pripada. Kada odu da sud na suocenje budu vise ispitani od kriminalaca koje su priveli i po pravilu u vecini slucajeva kao po pravilu kriminalci zbog rada sudstva (ili iz ko zna kog razloga)budu pusteni gde odmah tom istom policajcu spominju porodicu i gde mu deca idu u skolu. Poznajem puno policajaca koji imaju ovakve price. Zastita gradjana je prioritet ali zastitimo i policiju da bi mogla da radi svoj posao. Strasno zvuci recenica"zastitimo policiju" ali to je nasa realnost, njihova prava i ovlascenja su vrlo ogranicena na tkz gradjanska prava na koja se uglavnom pozivaju prekrsioci zakona. Dokle god nam bez sankcija ili sa minimalnim kaznama napadaju lekare, vozace u javnom prevozu, sudije, i ostala sluzbena lica, tesko cemo imati mira na ulicama. Zastitimo i njih kao sto bi trebalo da stimo sve ostale gradjane. i Kao sto vidite uglavnom se krivicna dela desavaju na mestima zatvorenog tipa gde policajci u uniformi ne mogu da budu osim kada imaju racije, jer se isti ti oji se tamo sakupljaju prisustvo policije smatraju ugrozavanjem njihovih prava. Ovo je neiscrpna tema i ovaj slucaj je na zalost jedan od povoda za razgovor ali ne ijedini.
pošalji odgovorborski [neregistrovani] (17. 01. 2010, 17:08:39)
stav
Kao prvo saučešće porodici nastradalog uzornog dečaka Mikija. Tragedija koja ne sme da ostane nerasvetljena,sa stanovišta policije i tužilaštva, sociologa i psihologa i šire društvene zajednice. Samo bih upoznao sve čitaoce da imamo problem da nam deca koja su bili dobri učenici, sportisti postanu pokojnici i kriminalci. Pokojnik je trenirao karate, a momci koji su osumnjičeni za ubistvo trenirali fudbal. Koja je to sila(alkohol, droga ili nešto treće) ili ukupna društvena atmosfera da mimo zakona radi noćni bar, konzumiraju alkohol maloletnici, verovatno i diluje droga, roditelji izgubljeni u vremenu i prostoru. Lokal u kome se desilo ubistvo je PROKLETO MESTO, mogu da se menjaju vlasnici lokala, ali prokletstvo ostaje. Neka ovo bude poslednja žrtva VREMENA KADA ŽIVOT NIJE IMAO CENU. Stavimo svi prst na čelo i zapitajmo se KUDA PLOVI OVAJ BROD.
pošalji odgovormilo [neregistrovani] (17. 01. 2010, 17:39:56)
bez naslova
strasno i tragicno saucesce roditeljima treba pod hitno organizovati hajku na huligane i manijake po gradovima i tamaniti bez milosti
pošalji odgovormilo [neregistrovani] (17. 01. 2010, 17:40:10)
bez naslova
strasno i tragicno saucesce roditeljima treba pod hitno organizovati hajku na huligane i manijake po gradovima i tamaniti bez milosti
pošalji odgovorimperijalista [neregistrovani] (17. 01. 2010, 18:27:34)
razlika
Zato "kod vas" dechko udje sa automatom u shkolu i ubije 20 osoba odjednom.
pošalji odgovorime [neregistrovani] (17. 01. 2010, 18:33:48)
zlocin i kazna
Ima istine ... eno, onaj momak koji je u Laundzu ubio osmoro vrsnjaka, iz svog nekog besa podmetnuo pozar, dobio je 12 godina! Umesto da je dobio 8 x 12 .. Hej, osmoro mladih je otislo na onaj svet, ni krivi ni duzni, jer se njemu zamerio konobar .. zar osam zivota vredi njegovih 12 godina robije, to je po godinu i neki mesec robije za svakoga ??
pošalji odgovoropet mama [neregistrovani] (17. 01. 2010, 18:43:24)
Pobediti zlo dobrim !
Zlo se nikad nije iskorenilo zlim, vec dobrim ! Pocnimo prvo od sebe i od svoje porodice. A ako bi sad odgovorili lincom na linc, pola Srbije a mozda i vise bilo bi u sukobu i ratu. Izaberimo se za DOBRO i MIR, i to za sve nas i bice nam dobro. Izaberimo Zakon Boziji pre nego zakon djavolski, i od ovog pakla napravicemo raj svuda oko nas i svuda gde se pojavimo. Ne znam zasto nam je svima tesko da budemo dobri?! To iziskuje najmanje sredstava i vremena a i tuge. Zivim u inostranstvu, kazu da na zapadu ne znaju za Boga. U redu, ali svuda srecem kulturne mlade ljude, o starijim da ne pricam. Svuda se srece dobra i vaspitana omladina, cak i kad se sretnemo a da se i ne poznajemo, onako u prolazu, kulturno se jave i ljubazno pozdrave. Svuda u principu, tiho i mirno. A za Novu Godinu i katolicki Bozic, osetila se prijatna i lepa svecarska
pošalji odgovoratmosfera, bez ulicnih ispada, pijanki, sve fino i tiho a ljubazno i kulturno. A mi pravoslavci, na zalost ne uspesmo da pokazemo i dokazemo nase postovanje prema ljudima a ni prema samom Bogu kome se, kako videh u Srbiji, svakodnevno molimo. Pogresno cinimo, radimo i decu (ne) vaspitavamo, a eto bas ih nam je njih Bog poverio na cuvanje i vaspitavanje.
islim da je krajnje vreme da nesto ucinimo za sebe, da ostanemo i opstanemo, da cinimo dobro i da se DOBRU i samo dobru nadamo !!!
djole [neregistrovani] (17. 01. 2010, 18:48:14)
Divlji Balkan
Odavde se treba sklanjati, kogod može jer ovde niko više ništa ne može da dovede u red. U ovoj Srbiji se uvodi nasilna vakcinacija školske omladine, a deci se direktno ugrožava život time što ih država nedovoljno brani od siledžijstva, prostitucije i droge. Siledžije ubiše dečka u Boru na očigled policije!? Pa kakva je to policija kad cvika od siledžija!? Ustvari, vlast u Srbiji je ugrozila sopstvenu naciju time što je prosečnog grdjanina dovela do ruba kontejnera. O seljaku da i ne govorim jer su ga uništili. A sve zarad pljačkaške tranzicije i dodvoravanja mafiji. Ko to jedared reče "Srbija je na dobrom putu" !? E, do mojega !!
pošalji odgovorBožur Trajkoski [neregistrovani] (17. 01. 2010, 19:52:13)
Samoodbrana i poslednji dani
tako je Djole, ovde jeste divlji Balkan, ili što bi rekao Teofil Pančić postali smo urbani bušmani, imamo privid humanog i civilizovanog društva a zapravo živimo kao životinje za koje važi samo zakon jačeg i udruživanje u čopore. Jedni drugima smo postali vukovi.
pošalji odgovorI sad, šta da radimo mi koji smo i dalje humana bića, koji nismo pali u animalizam i prepustili se predatorskom nagonu? Dok dočekamo da se ova država ponovo civilizuje, ko zna kad će sudovi, policija i izabrana vlast početi da rade svoj posao, možda to ne dočekaju ni naša deca. Možemo da se svetimo, oko za oko, ali to je onda uvod opšti haos i anarhiju. Eto, možemo da odemo u neku drugu zemlju, gde ima šanse za život dostojan čoveka, kao što su mnogi učinili od '90ih do danas. U međuvremenu moramo nekako da se zaštitimo jer onaj ko je plaćen za to, očigledno niti može niti želi to da radi. Vi miroljubivi i prepuni hrišćanske ljubavi za svoje ulične dželate, samo napred, izigravajte žrtve. Ja sam naoružan, ne tražim kavgu, idem svojim putem i poslom, ali ko namerno krene da me ugrozi, dobiće svoje sledovanje. Zvuči surovo, ali ništa nam drugo ne preostaje dragi sugrađani, pa kad se svi naoružamo, princip odvraćanja će doneti kakav-takav mir i suživot.
sale [neregistrovani] (17. 01. 2010, 20:10:39)
odgovor
na ruci nije tetovaža, već je na slici nešto bilo ispisano hemojskom.
pošalji odgovorautor
Jovica [neregistrovani] (17. 01. 2010, 20:13:56)
Cccc
da, takve stvari se dešavaju.Desi se da tinejdžer sa psihičkim problemima uradi takav zločin.Ali prebroj molim te koliko se to puta desilo i na koji broj stanovnika. Shvataš li ti da je u Srbiji to postao način življenja.Svaki momak od 13-20 godina je potencijalni ubica.Svi su puni besa, očaja,..
pošalji odgovorNa to više niko ne obraća pažnju. Prebroj koliko je maloletnika recimo u 2009. u Srbiji izvršilo teška krivična dela i koliko ih je izgubilo život zabadava. E toga prijatelju " kod nas" nema.
milkica [neregistrovani] (17. 01. 2010, 20:24:29)
sta reci
duboko saucesce porodici.
pošalji odgovorbas sam se potresla kao i svaki put kad strada mlado bice.
a vlasti samo neka brinu koliki ce profit imati vlasnici lokala,da,da on je mnogo vazniji od mladih zivota.
dokle cemo ici u sunovrat?
anonymous [neregistrovani] (17. 01. 2010, 20:24:40)
Kompleksi nize vrednosti
Saucesce porodici.U zivotu sam se svega nagledao od osnovne skole gde provociraju i izazivaju svakog ko trenira karate,dzudo,ajkido...Zatim kafice,diskoteke gde provociraju i izazivaju obezbedjenje,policajce u civilu,radnike security,pa cak i neke koji rade ko obicni portiri...Narod je izuzetno iskompleksiran,zavidan,ljubomoran...
pošalji odgovorZa ove manijake dozivotna iako su maloletni.Nemogu da razumem ako su ga vec tukli(ne samo oni vec bilo ko) kad je pao i presto da pruza otpor zasto ga sutirati jos manijacki?Obezbedjenje pa cak i policija nesme da tuce ako priveden prestane da pruza otpor.To stoji u pravilniku sluzbe.
kristina [neregistrovani] (17. 01. 2010, 20:29:04)
strasno
Saucesce porodici
pošalji odgovorDa, definitivno je konzumiranje velike kolicine alkohola i u klubovima i na privatnim zurkama problem.Malo se govori o tome sa decom. Naravno roditelji su ti koji ce kontrolisati svoje dete po povratku iz grada,a ne uvek se izvlaciti najglupljom recenicom:"Ja sam sa svojim detetom drugar i o svemu pricamo"Roditelji nisu drgovi.
Marko [neregistrovani] (17. 01. 2010, 21:42:08)
...
Najpre da izjavim saucesce porodici. Moram da kazem da guarana nije bezopasno pice, koje prema preporuci strucnjaka ne bi trebalo da se konzumira vise od 2 konzerve na dan i to za odraslog coveka. Drugo, maloletnik ne bi smeo da zalazi na takva mesta i obezbedjenje bi trebalo da sluzi ne samo da izbacuje pijane gote bez para, vec i da ne dozvoljava ulaz ovim klincima. Na stranu to sto je pomenuti klub odavno trebalo da bude zatvoren, posebno ako je toliko smrtnih slucajeva bilo u njegovoj istoriji. Ljudi u pamet se: policijski cas za decu ispod 18 godina od 24,00 do 06,00 ujutro, a za mladje od 16 godina od 22,00 do 06,00 ujutro.
pošalji odgovorOsteceni gradjani [neregistrovani] (17. 01. 2010, 23:59:15)
Strasno
Saosecamo s bolom roditelja, koji su na butalan nacin izgubili dete, ali nas ne cudi da policija nije reagovala i prepustila nasilnicima da uniste mlad zivot kao i da stvore neizbrisiv oziljak jednoj porodici! Ocigledno je da postoji pad profesionalnosti i morala u MUP, Srbije, jer nasilje i kriminal bujaju i u drugim gradovima, recimo i u Zrenjaninu, gde je moguce biti saucesnik u ubistvu, a biti na slobodi pritom jos i nositi nelegalno oruzje, pretiti, paliti automobile, fizicki napadati, uzimati reket, vrsiti razbojnistvo, a da pri tome ne bude ni u pritvoru! A gradjani prepusteni "sudbini", jer su policija grada Zrenjanina i tuzilastvo, najverovatnije umesani u kriminal! Ne postoji drugo objasnjenje, zasto ne reaguju i dozvoljavaju krivicna dela!
pošalji odgovorvladan sd [neregistrovani] (18. 01. 2010, 00:09:22)
drzava
Novi zakon o saobraćaju puni kase.A ovo šta treba da se rešava na nivu zakona(točenje alkohola maloletnicima-izlasci u kasne sate-prava i obaveze roditelja)Pune čitulje
pošalji odgovordarko [neregistrovani] (21. 01. 2010, 17:58:17)
ma
zakuni se
pošalji odgovorbivsa boranka [neregistrovani] (24. 01. 2010, 00:01:54)
iskreno saucesce
zalost najveca za tog decaka koga vise nema ali slazem se da su roditelji krivi jer neznam dali su svesno pustili maloletnika u to doba u grad a za lokal i da ne pricamo zna se ko su vlasnici
pošalji odgovoru boru je uvek bilo isto i ostace