- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Komentar dana
BEOGRAD 25. 07. 2010
PRESS
Komentar dana - Veljko Lalić
Dogodine u Banjaluci
Mišljenje Međunarodnog suda pravde da je kosovska deklaracija o nezavisnosti u skladu s međunarodnim pravom sudbonosna je za srpski narod s obe strane Drine, koji od prošlog četvrtka zna da će kad-tad da živi u istoj državi. To nam garantuju sudija Hisaši Ovada i Novo Pravo.

Ali u jednom su u pravu. Ako je četvrtak bio D day za naš narod, onda od četvrtka više ništa nije isto. Ni za Koštunicu, ni za Jeremića. Hajde da od četvrtka uvedemo odgovornost za izgovorenu reč. Hajde da od sada svako ko upotrebi reč „izdajnik" ili slaže kao Vuk Drašković (pre deset godina ne može da zamisli život bez Kosova, a sad bi da ga prizna) prvim vozom ode na Kosovo da tamo dokazuje patriotizam.
A ne da nas i dalje prave ludim sa svojih udbaških čamaca na Dunavu ili otetih vila na Dedinju gde privode klinke i opijaju se pod ikonom cara Lazara. Dosta lažnog patriotizma. Naš poraz nije to što nas je Amerika isprašila u Hagu, već što su nam Albanci održali lekciju političke zrelosti. Oni nisu pljuvali Rugovu dok se 30 godina vraćao praznih šaka iz Beograda. Oni su sto godina sprovodili plan etničke okupacije i strateškog lobiranja da bi osvojili Kosovo.
To je sada i naš put. Vreme je za Kenedijevsko-Đinđićevsku rečenicu: „Šta ti možeš da učiniš za državu". Jel možeš da odeš na moleban da se ne sramotimo pred svetom ili da makar nedelju dana kupuješ srpske proizvode, ako i dalje možeš da se setiš nekog. Daj neko rešenje, politiku... Srbija je bila i u težim situacijama. Ali se nije predavala i znala je šta hoće. I zato, pod hitno, moramo da izađemo iz gubitničkog rova i preuzmemo inicijativu koju nam je još 2002. nacrtao Zoran Đinđić.
Ista prava za sve. Sve što važi za Albance na Kosovu, važi i za Srbe u Bosni. Pa imamo mišljenje Međunarodnog suda pravde koji to potvrđuje. Dogodine u Banjaluci. Ili na Dunavu...
Komentar dana
09. 02. 2012
Javno i privatno
Vlasnik jedinog (!) bioskopa u Banjaluci objasnio je da je film Anđeline Džoli „U zemlji krvi i meda" „smeće" i da ga on neće prikazivati. Ali ne zato što je „smeće", već ...
08. 02. 2012
Dosadan i dosledan
07. 02. 2012
Panika
06. 02. 2012
Poslednji Bosanac
05. 02. 2012
Plati da te doktor u život vrati!
05. 02. 2012
Nepogoda
04. 02. 2012
Pogledaj dom svoj, Anđela
03. 02. 2012
Četvorka iz vladanja
02. 02. 2012
Obični ljudi, a ne velike teme
01. 02. 2012
Premijera premijera
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Sutra sastanak Dačića i Orbovića
Lider Socijalističke partije Srbije Ivica Dačić razgovaraće sutra sa predsednikom Saveza samostalnih sindikata Srbije (ŠŠ) Ljubisavom Orbovićem, najavila je ta stranka ...
09. 02. 2012
Četvrti dan štrajka francuskih aerodroma
09. 02. 2012
Stefanović sa Marotnjijem o dijalogu i integracijama
09. 02. 2012
Putin naredio uvođenje veronauke u školama
09. 02. 2012
Ljajić danas u Sjenici
09. 02. 2012
Sarkozi protiv eventualnog napada Izraela na Iran
09. 02. 2012
U Srbiji i trinaesta žrtava hladnoće
09. 02. 2012
komentari (63)
pošalji komentarКенгур [neregistrovani] (24. 07. 2010, 22:14:49)
Anti Levis
Бојкотовати фармерице и осмислити детаљ на гардероби због крађе нашег Космета.
pošalji odgovorНПР,кошуља са исцепаном крагном
Maljevic [neregistrovani] (24. 07. 2010, 22:16:54)
razocaranje
Veljko, duboko si me razocarao. Znao sam da tako razmisljas ali sam mislio da ces da se uzdrzis politikanstva. Kosovo je izgubljeno 9 decembra 1990, kad je srpski narod glasao za komunisticki pristup resavanja nacionalnih problema. Kosovo je zapecaceno, jeseni 1997 kada je Zzoran Djindjic sabotirao Vuka Draskovica i boktovao izbore koje je opozicija mogla hladno da dobije.
pošalji odgovorSta god je Vuk Draskovic menjao od svojih ubedjenja, je u stvari kako da (kada su nas Milosevic i company vec gurnuli protiv Zapada), danas izgubimo manje nego sto cemo morati sutra.
Djindjiceva sebicnost, bacanje prasine u oci, i koketiranje sa kriminalcima, iako se kasnije kasno setio da bude pro-zapadno orijentisan, je takodje dolivanja ulja na vatru Hasima Tacija i Americke politike.
Dokle god se svi ne zaustavite i duboko poklonite Vuku Draskovicu, dotle ce Srbija teritorije gubiti i dalje. Sramota, da politizujete sad kada je MSP ovako dosudio, a nijedna, ama bas nijedna Vukova ideja se u zadnjih 10 godina (kada je rekao da ne moze bez Kosova) nije sprovedena u delo.
I prestanite sa tom smejurijom od poredjenja Kenedija i Djindjica. Djindjic is no President Kennedy !!!!
Mozete i da ne objavite ovo ali Gospod zna da je i Djindjic jedan od zasluznih ljudi za gubitak Kosova jer je oduvek sabotirao politiku koja je to Kosovo mogla da zadrzi.
ljiljan [neregistrovani] (24. 07. 2010, 22:18:02)
lupetanje
sta se covjek naprica. da mi je samo znati kako to zamislja da ostvari.
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (24. 07. 2010, 22:45:54)
simple the best
Naravno jedva cekam da vidim sta ces da kazes na ovu temu. I nemam reci, Veljko. Simple the best. Da nam je vise takvih
pošalji odgovorMladen Kozar Mihajlov [neregistrovani] (24. 07. 2010, 22:51:48)
Nema predaje
Ni ti nesmes da kazes da je Kosovo izgubljeno jer nemas prava na to.Oni to i hoce da svako od nas kaze gotovo je izgubljeno je.Nije izgubljeno ni u Hagu ni na Merdaru niti ce ikad biti izgubljeno.Nema predaje bitka i dalje traje.Rat za Kosovo necemo i nesmemo izgubiti.Osvajaju ga godinama kupujuci srpsku zemlju mafijaskim novcem i pokusavaju stvoriti mafijasku drzavu.Shvatici svet to kad tad,shvatice ko truje i njihovu decu i tim prljavim novcem kupuje svetu Srpsku zemlju.Nema predaje Lalicu,nemoj da podlezes njihovoj propagandi.Nego pravi put ocuvanja Kosova u satavu Srbije je jacanje njene ekonomije,neprodavanje zemlje siptarima nego kupovina onog sto im je prodato.Zato radi Lalicu za Srbiju,skuplaj pare i kupi hektar zemlje na Kosovu i videces da je to najbolji put za ocuvanje celovite Srbije.Teritorije se osvajaju sve vise kapitalom a sve manje oruzjem.Zato nema predaje ni na Kosovu,ni u Sandzaku,ni u Vojvodini jer niko od nas nema prava na to...
pošalji odgovorMaloletni Deda [neregistrovani] (24. 07. 2010, 22:57:57)
Auuu...
@Maljeviću, tvoj komentar je 100 puta neubedljiviji, nemuštiji, bezbojniji no što je Veljkov.
pošalji odgovorTi ništa ne znaš o Kosovu, baš ništa, to si dokazao u svom komentaru maestralno.
Kosovo je Srbija izgubila pre 100 godina, a to govorim ja lično 40 godina, a vidim press tek večeras dao istoričaru Dimiću da i on to kaže.
Dakle, ti si mene Maljeviću 1000 puta više razočarao sa komentarom, no Veljko.
Maja [neregistrovani] (24. 07. 2010, 23:00:19)
bravo
Veljko, svaka cast! Bravo. Jasno, realno,pitko, razumno, cinjenicno, sustinsko, odlicno!!!!!! Kao da si ovde na Kosovu svaki dan. Eto da bar odose na moleban. Nista nisu krivi ni sud, ni sudije, ni Siptari,ni Amerika-krivi smo mi! Pa Srbija je priznala opre svih, mislim na dobar deo populacije nase zemlje, i jjihove komentare koje slusam godinama unazad! A o tome govore i nasi pasoso po koje moramo u Beograd o svom trosku, da cekamo u red sa Siptarima u Ljermonotvljevoj, pa opet za mesec ili kad stigne opet o svom trosku u Beograd naravno, svi putevio vode u Beograd, a onda u pasosi Koordinaciona uprava- pa nigde, ni na nebu ni na zemlji. Vizna liberalizacija za nas smrtnike ne vazi,a u ambasadama akzu sa prebivalistem na Kosovu aj ti fino u pristinu,a u Pristini ti kazu kakav je ovo pasos, ovo je Kosovo, ovo je pasos Srbije i tako ide zivot....gazi polako
pošalji odgovorGeorg [neregistrovani] (24. 07. 2010, 23:26:49)
Smaraš
Smaraš više sa tim Đinđićem . . .
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (24. 07. 2010, 23:27:19)
Koju drzavu?
Ovu u kojoj su najveci bukaci kroz pet godina najveci izdajnici? Za Vuka koji je "sekao" ruke po Sjenici ili za ex cetnickog Vojvodu Tomu ili za ove sto po nalogu zapada hapse Srbe i na kilo isporucuju Hagu, za njih koji nam posle Oluje, Bljeska, bombardovanja, priznanja Kosova pa ove presude i dalje uporno ponavljaju da su nam eu i sad prijatelji i da njih treba slepo da pratimo? Za predsednika koji nema hrabrosti da kaze da nam amerika cepa i razbija drzavu poslednjih 20godina. Mi smo narod koji nema vodju koji izabere one koji su spremni samo svoj narod da ocrne i okarakterisu ko zlocince i koljace.
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (24. 07. 2010, 23:28:33)
Da se zna!
Kosovo je izgubljeno 1389 godine. A sudbina je zapecacena 1945 kada su komunisti zabranili povratak Srba na Kosovo. Oni su bili na vlasti 1945 bili su i 1990 pa su bili i 1999 a koliko se ja razumem u partijske pripadnosti ONI su i dalje na vlasti. Ili mi je svraka popila svu pamet?
pošalji odgovorНикола [neregistrovani] (24. 07. 2010, 23:36:13)
Млаћење
Какво млаћење празне сламе од стране господина Лалића... надам се да га не плаћате за ово...
pošalji odgovorlazarica [neregistrovani] (25. 07. 2010, 00:27:44)
ako Bog da
pa se vidimo dogodine u Bl
pošalji odgovorILIJA TRIPKOVIĆ [neregistrovani] (25. 07. 2010, 00:31:36)
SPUSTIMO LOPTU, NE ZNAMO DA IGRAMO
Sve što si rekao je najobičnije naklapanje nemoćnog čoveka. Prvo mi ni ne pokušavamo da vratimo Kosovo. Da smo hteli da ga vratimo, mi bi ovde napravili pravnu državu, ekonomski jaku, tehnološki modernu sa prepoznatljivim proizvodima, što smo i mogli s obzirom koliko je novca ušlo u Srbiju od petog oktobra. Imali smo para ali ne i mozga. Došao je do izražaja lopovski karkter ovoga naroda, svi su jurnuli da zauzmu što bolju poziciju da bi obezbedili i deseto koleno, a o narodu i državi niko nije brinuo. Srbija danas jednom poštenom, stručnom i pametnom Srbinu nema šta da ponudi, a šta onda može ponuditi Albancu koji je i ne doživljava kao svoju državu. Kada razgovarate sa stručnim i obrazovanim ljudima, videćete da traže način kako da odu odavde i to zauvek. Pa onda gospodo ako najbolji i najsposobniji ne vide sebe u Srbiji, kako onda to možete očekivati od Albanaca. Sve se danas zasniva na ponudi i tražnji, to je realnost, ali mi nikada realnost nismo uvažavali. Albanci su pokazali veliku političku zrelost jer su razmišljali na duge staze, obezbeđivali su postepeno zaleđinu za svoj poduhvat i u pogodnom momentu kada su je obezbedili, krenuli su u realizaciju. Rezultat se danas vidi. Naš problem je što smo umislili da smo veliki narod, da smo neki bitan faktor u ovom svetu, da se bez nas ne može. Sada koliko vidim opet se ide u još veću katastrofu, a to je referendum o otcepljenju Republike Srpske. Da li mislite da će Amerika dozvoliti da se to desi? Jesmo li za taj poduhvat obezbedili suštinsku podršku neke velike sile, recimo Rusije ili Kine? Nemojte mi samo pametovati kako imamo pravo na to. Imamo, ali u svetu ne vlada pravo već brutalna sila u službi interesa moćnih. Nije trenutak sada za takve stvari, jer ako budemo uporni i insistirali na otcepljenju Republike Srpske, može nam se desiti da nam se država totalno raspadne, a onda povratka nema. Treba spustiti loptu na zemlju, suočiti se sa porazom i sopstvenim zabludama, i krenuti u sasvim drugom pravcu, raditi onako kako su to radili Nemci posle drugog svetskog rata. Treba napraviti jaku maticu i u pravnom i u ekonomskom smislu, a onda jednog dana kada se budu stekli uslovi, vratiti ono što je naše i po pravdi i po zakonu. To će biti dug i mukotrpan proces, ali drugog puta nemamo ako želimo uopšte da opstanemo. U politici nema mesta emocijama, mitovima i verskim poglavarima, upamtite to Srbi ako želite da se jednoga dana probudite u jakoj, demokratskoj i celovitoj Srbiji!
pošalji odgovorhrvat [neregistrovani] (25. 07. 2010, 00:46:14)
kakva banja luka?
eto ja sam hrvat, otac ratova u srednjoj bosni protiv muslimana, ali on je ratova za Bosnu, on je bio uvjeren da su oni sa vama, da se bori za nezavisnu Bosnu, volim Bosnu kao Hrvatku i necu dati podjelu
pošalji odgovorBreznjev [neregistrovani] (25. 07. 2010, 01:40:18)
ucinak
Opet ovaj ljubitelj Djindjica. Da remiziramo ucinak vladavine peto oktobarskih kontrarevolucionara.Odcepila im se C.Gora,Vojvodina je dobila ststut,rec Sandzak je ponovo usla u upotrebu i tim takozvanim Sandzakom hara Zukorlic,Kosovo je proglasilo nezavisnost i na kraju im se desilo da su kao podneli tuzbu tom medjunarodnom sudu americke pravde.Sta je sledece videcemo.
pošalji odgovorVladislav [neregistrovani] (25. 07. 2010, 01:53:17)
Ma, kako da ne...
Šiptari (oni svoju državu zovi Shipnija) su još za vreme Turaka rešili da imaju svoju Veliku Shipniju. Niko im ništa nije mogao pa ni kraj Aleksandar! A onda dolaze komunisti, Tito i "zakopava" Srbe, tako što im daje autonomiju, pa kumuje svakom 10-om šiptarskom detetu u porodici... I Srbi komunjare mu idu na ruku, ko je ono od Stambolića pripojio Leposavić Kosovu da bi mu izborna baza bila veća, a? A o "odstrelu" Rankovića i da ne pričamo... I onda su se Srbijom menjale generacije i generacije srpskih komunista, sada i prebojene, bilo bi glupo nabrajati... Em' što su isti kao preci im, em' misle samo na sebe i svoje novčanike! Šta je bilo sa onim Srpskim kokusom u Kongresu USA? Treba da se finasira. Zašto ovi naše ne angažuju neku firmu za lobiranje, kao što to rade Šiptari? Treba para! E, ali su ovi totalno izgubili kompas kada su u pitanju njihovi stomaci i novčanici, afera za aferom, pokradoše nam sve osim duše - nikom ništa! Sve dok u Srbiji su na vlast potomci komunista nema od Srbije ništa, i Srbija će tonuti sve dublje i dublje. A mogli smo Kosovo da "rešimo" mnogo, mnogo
pošalji odgovorpre Miloševića ali su Latinku Perović i ostale liberale "uklonili" srpski komunisti. Mogli bi i sada da polako počnemo to da rešavamo ali za to treba para, a komunisti ne daju. A Šiptari su svojim zemljacima koji rade širom sveta udarili "porez" na zaradu za stvar Kosova i velike Albanije. Naši zato trčkaju svaki čas u Brisel, uzimaju pare za dnevnice, tamo se servilno klanjaju do "zemljice crne" a ovamo se kao čude kada nas oni cinculiraju! I tako će trajati, da ponovim, sve dok ne izumre i zadnja generacija komunista, ne da kao promeni dlaku (SPS) a da suu duši isti, već da izumru. I da se Srbi okrenu Srbiji. Sve ostalo je mlaćenje prazne slame, mazanje očiju i njihovi pokušaji da nas Srbe, što reče Tarabić, "nabiju" pod jednu šljivu!
Miloš [neregistrovani] (25. 07. 2010, 02:01:24)
Veljković
Ciceron, gospodine pa tek onda Kenedi i Đinđić...
pošalji odgovorjoka [neregistrovani] (25. 07. 2010, 03:28:49)
srbija i bosna
Srbija neka menja-trampi delove sa BiH.B.LuKA se ne naslanje na Srbiju,u tom slucaju nam ne pripada, a i ne treba nam,jer su losi ljudi: banjalucani-go..a rucali.
pošalji odgovorMaljevic [neregistrovani] (25. 07. 2010, 03:54:14)
pre 100 godina
Pre 100 godina je bila 1910 godina. Kralj Petar nije izgubio Kosovo nego ga je vratio. Kosovo su izgubili Srbi kad su poverovali a posle provezli ceo zivot u strahu od srpskih komunista i Republikanaca.
pošalji odgovorI danas ih se Srbi boje i zentaju. Zato i smisljaju te retoricke akrobacije da je kriv Vuk jer je pre 10 godina rekao da ne moze da zivi bez Kosova.
Elem, da ne duzim, svaka tebi cast sta ti pricas vec 40 godina....ali Kralj Petar nije izgubio Kosovo, to su uradili neki drugi......
Kosovo je izgubila logika koja (dan pred odluku MSP-a) po medijima opisuje muke serijskog ubice Legije, kako nema seks vec 7 godina pa mu je srcani pritisak povecan zbog toga. Kosovo je izgubila logika koja nadje neku izjavu Vuka Draskovica od pre 10 godina pa je onda izvrne mimo konteksta i ismeje je, jer se Srbi ne secaju ni sta je juce bilo a kamoli pre 10 godina.
A to sto je Draskovic rekao da se Mladic mora uhvatiti, Hadzic, Karadzic, sto pre, jer time ojacavamo polozaj kad pregovaramo za Kosovo to nikom nista. Kad je rekao jedna zemlja-dva sistema, i to se podsmehom docekivalo.
Jerbo nama treba Tibor Varadi da brani Srbiju i nas suverenitet, i integritet, i teritorijalnu celokupnost...i nepovredivost. Na sta li me ovo podseca, pa na terminologiju zakletve u JNA. Eto, komunizmo smo hteli, a komunizmom se Kosovo ne brani.
Spic igrac [neregistrovani] (25. 07. 2010, 07:27:45)
Dogodine u Novom Sadu
Kao prvo, Rezultat iz Haga nije tacan.Svi smo gledali Utakmicu i samo ako si slep nisi video da je Rezultat bio 14 prema 0.Sto se tice Selektora i Spiceva, pod hitno da se promene jer ce sledece Utakmice biti teske(Vojvodina,Sandjak)i bojim se da cemo "dobro"igrati ,a opet biti zadnji u Grupi.Albanci nisu Nama odrzali Lekciju, nego samo ovoj Garnituri sto je na Vlasti.Mi nismo Oni.Sto se tice Banja Luke, to zaboravi.Nikada se ne bi Srpska(inece)pripojiti Beogradu. to je svakako na dugu Stapu.Maltene mole iz Banja Luke da im Tadic ne po(od)maze.Ti sada traziz da mi Svi koektivno pojedemo Gov.a sto su ovi iza..li. E pa nece moci.
pošalji odgovorpetar rs [neregistrovani] (25. 07. 2010, 07:56:32)
staje tebe
Kosovo nije izgubljeno pre 100 ni pre 150 vec pre 600 godina kada je Tursko osvajanje Srpske drzave otvorilo put ovim cobanima sa Kavkaza.
pošalji odgovorDjindjic Zoran je lupajuci u serpe i duvajuci u pistaljke ubio i ono malo patriotizma u Srpskoj dusi.
Najveca greska u novijoj Srpskoj istoriji je recenica EVROPA NEMA ALTERNATIVU.
Dzaba nam ovo lupetanje,pravdanje jednih a blacenje drugih.Priznati odmah da trenutno u Srbiji nema
lidera koji bi svojim autoritetom vratio vjeru u narod.
Ovi ,kojima je gej parada u Beogradu nedosanjan san,i koji od svog nosa ne vide dalje, su potroseni.Kada shvatimo da je Srbija jedina zemlja na svijetu koja mirno posmatra kako je kasape,a ne cini nista ,shvaticemo koliko duboko su nas ovi trenutni lideri uvukli u ovo blato zvano EU.Vadimo se dok jos mozemo.Pretimo i mi,izvedimo manevre negde JUZNO,ne spominjimo ni u snu mirno i diplomatsko rjesenje (ZBOG TAKVOG STAVA SE SVE OVO I DESILO) ,ohrabrimo preostale Srbe na Kosovu konkretnim potezima a ne supljom pricom o nepravdi i zaveri.
Zveckajmo oruzjem i mi,jer ne brani se cast jedne zemlje gej paradama,izvinjavanjima levo i desno,klecanjem pred belosvetskim agentima i bitangama,itd.Pa zaboga mamine maze niko ne voli niti ceni.
Budimo Srbi kakvi su bili nasi stari,dignimo glave i okrenimo i mi list i ja vjerujem da ce svi vise cijeniti ostar i ako treba ratnohuskacki govor,nego ova djecija uvijanja i pravdanja.
Muka mi je vise od pacifista,nevladinih organizacija,antiratnih udruzenja i ostalih placenickih organizacija.
Gdje je sada NATASA KANDIC.
Nisam procitao da je nesto komentarisala.
Ona je svoj posao obavila.
zoran [neregistrovani] (25. 07. 2010, 08:13:29)
gotovo je bre...
ma dajte bre ljudi, kome je jos do kosova, i kakva bre sveta zemlja kada su nam kao i nasoj deci stomaci prazni, a glava puna zelja. nemogu bre ni na letovanje da odem kao neki normalan evropski grdjanin, a vi mi pricate o nekom kosovu koje mi je stotinama kilometara udaljeno u svakom pogledu. dosta vise kosova i republike srpske, dajte nam leba i sunca a probleme kosova, republike srpske i krajine neka resavaju lokalni patrioti... dosta nam je patnje i gladovanja zbog ovih tamo preko drine...
pošalji odgovorbranko [neregistrovani] (25. 07. 2010, 09:39:18)
bravo
Miki bravo!!!
pošalji odgovorvolim republiku srpsku [neregistrovani] (25. 07. 2010, 09:39:58)
volim republiku srpsku
zamoli bih srbe iz srbije da nas srbe van srbije, a prvensveno u republici srpskoj ostave na miru. imate vi svoju drzavu i bavite se njom. nas u republici srpskoj se sjetite samo kada biste zeljeli da na nas racun placate racune svojih politickih neuspjeha. pa zar nije predsjednik tadic sa turskim preadsjednikom i velikim prijatelejm srba i srbije harisom silajdzicem podrzao teritorijalni integritet BiH?? jedino im je nedostajao taci da i on potpise skupa sa njima. mada kada srbija bude prodavala republiku srpsku za neki mizerni ustupak u buducnosti nisam siguran da se rukovodstvo srbije nece slikati u knez mihajlovoj sa tacijem i haradinajem!
pošalji odgovori jos jedna stvar, iskreno se nadam da ako ikada republika srpska ostvari pravo na nezavisnost da se nikada nece ujediniti sa srbijom!
branko [neregistrovani] (25. 07. 2010, 09:42:45)
bravo
Miki bravo!!!
pošalji odgovorПетар [neregistrovani] (25. 07. 2010, 10:14:20)
УФ
Кад човек прочита оволико глупости у једном тексту мора да реагује...
pošalji odgovor1. "Догодине у Бањалуци"'- Јевреји су наздрављали са "Догодине у Јерусалиму" кад су Јерусалим изгубили - поређење је смешно
2. Вук је дао 4 гола у утакмици коју му је Самарџић рекао да не треба ни играти јер је смешна, непотребна и намештена... и сад је Самарџић крив... Фудбалски речено Звезда која се већ пласирала у Лигу шампиона је решила да ипак одигра још једну квалификациону уткмицу са Барселоном... и изгубила...и испала...
3. За реченицу Кенедија односно Ђинђића је већ неко поменуо...
i ja volim rs [neregistrovani] (25. 07. 2010, 10:18:02)
tadic i rs
sve dok bude bezidejnih politicara poput Tadica i podrzavanja suvereniteta ovog medjunarodnog protektorata koji zovu bosna i ne mozemo racunati ni na sta u rs. ako nam srbija ne da podrsku, ne znam ko ce?
pošalji odgovorsuperhick [neregistrovani] (25. 07. 2010, 10:30:20)
pogodi ga
j.bi ga,u pravu si,ja kao građanin Srbije volim vas kao braću ali ovi političari nas sve obrukaše-ni da pocrvene!Nadam se ipak da kad-tad dođu normalni ljudi i da normalno i prirodno budemo zajedno,ipak tako treba!
pošalji odgovorVesna [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:01:25)
Uf
Stvarno najlepsi pogled na svetu. Ja dalje nemogu ni da citam
pošalji odgovorBojana [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:08:23)
ima neceg u tome
Ono sto je nesporno iz ovog teksta je da je Kosovo izgubljeno davno i kad pocne prica ova vlada ga je svojom nesposobnoscu izgubila,zaboli me glava od tako glupe izjave!Kad vec igramo fudbal,bas me zanima kako bi nasa "selektorska opozicija " odigrala u produzecima,pri rezultatu 10:0 za Amere i EU,a Jeremic,Tadic i ostali ulaze u igru tek tad! Sve da je sam Zigic sutirao i na prazan gol tad,pa ne bi bilo realno igrati 1 ili x...A dr Kostunici bih toplo preporucila,kad je vec toliko uz narod na Kosovu,da ostavi svoju dedinjsku vilu i bazen,pa se preseli u K.Mitrovicu ili jos bolje malo juznije,kad je vec ako jak na recima da ga vidimo na delu!!!
pošalji odgovorСрбин [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:13:42)
За крст часни и слободу златну!
За крст часни и слободу златну!
pošalji odgovorčika pera [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:14:37)
Misliš?
Ti se dečko ponašaš kao da će život na planeti trajati kao tvoj.Pa neka je i 100 i kusur godina. Dotle seže sva tvoja filozofija i razmišljanje koje je jako sebično, naivno i pogubno. Ima života i posle tebe i posle nas. Kosovo će biti završena priča kada na Kosovu ne bude bilo ni jednog šiptara. Da, dobro si pročitao jer sve ovo vodi ka tome. Koliko će vremena proći, to je na Gospodu. Do tog momenta, a vrlo brzo, pisaćeš slične tekstove za Rašku oblast, Vojvodinu itd...pa kada se vođeni ovom tvojom filozofijom "Daleko od očiju,daleko od srca" iliti daleko je od mog praga, saberemo pod jednu šljivu, shvatićemo da smo ispali majmunčine i magarci prema vlastitoj državi i sebi. Ti misliš daleko je Levač od Kosova, a Kosovo će ti sutra stići u Levač. Mi smo se toliko sagnuli da svako u prolazu ili iz obesti može da nas šutne i radi šta hoće. I "šefu" ako dopustiš da te jaše on neće propustiti priliku da te dobrovoljno osedlanog iscedi i jaše do iznemoglosti...kada mu pokažeš zube i pokažeš malo dostojanstva i on blago ustukne.Ne sme baš sve. I još nešto za kraj..Ko ti je uopšte dao za pravo da nekoj hrabrijoj,mudrijoj i sposobnijoj srrpskoj generaciji oduzimaš pravo na rešenje kosovskog i srpskog pitanja"
pošalji odgovorJovan [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:40:17)
Dodik
Blago vama zbog toga što imate Dodika. I Srbiji je potreban jedan takav državnik. Kada i Srbija bude imala nekog Milorada moći će da razmišlja o ujedinjenju svih Srba
pošalji odgovorpravoslavni crnogorac [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:41:20)
svi pravoslavci zajedno
svaka cast za komentar vrlo pametno napisano,doslo je vrijeme da se svi pravoslavni narodi ujedine,kosovo nikada ne treba priznati i boriti se diplomatski na sve frontove da se sto vise pravoslavaca vrati tamo odakle su protjerani sa svojih vjecnih domova,braco treba da znamo da samo ako postujemo sami sebe tada ce nas i ostali postovati a to je da budemo slozni i odlucni u borbi ujedinjena i da ne popustamo pod bilo kakvim ucijenama.sud u hagu je rekao da nema pravde i pokazali su da moramo sami o svojoj sudbini odlucivati
pošalji odgovorpozdrav braco i sestre
CipiRipi [neregistrovani] (25. 07. 2010, 12:43:42)
Hvala Joko Kosovko
što ti se u kući vari to i gostima nudiš.
pošalji odgovorBoban [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:12:53)
ne sanjaj
Kada je dotičnom Draškoviću dato zrno šanse da nešto uradi, kada mu je data vlast u Beogradu , on je to upropastio nezapamćenim nepotizmom. Bilo je bitno jedino da li si Božović ili Bošković i ,da ne zaboravim, da si iz Bijelog Polja. O autogolovima zbog kojih je cela opozicija gubila izbore punih deset godina može da se piše doktorat.
pošalji odgovorCipiRipi [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:14:23)
Hvala Press_u
na Jokinom komentaru za Banjaličane i cenzurisanju mog komentara.
pošalji odgovorBL RS [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:30:14)
!
Sjajan tekst! Umjesto da mlatimo praznu slamu, a većina vas nikada nije bila na KiM, ja moram da kažem, iako možda ne bih trebala da sam bila više puta i da svake godine odem makar jednom, ali većina vas kojima su puna usta Kosmeta nikada nije ni prišla blizu. Sada ne možemo ništa jer su nas naši vajni političari, stručnjaci za sve i svašta doveli do svega ovoga, ali svaki pojedinac može da uradi nešto, da ide na KiM, da pomaže tom narodu, njima treba podrška koja ne mora da uvijek znači materijalno, kupujmo domaće proizvode, ajde malo patriotizma posebno kod vas u Srbiji, kod nas to ipak bolje stoji, malo se istrgnite iz te lažne jugoslovenštine iz koje jedini niste izašli, a drugi nikada u njoj nisu ni bili!Prestanimo da se svađamo i prebacujemo lopticu krivice, svi smo krivi, političari naročito, ali to sada više nije ni važno! I prestanite više da dijelite ovaj narod na onaj preko Drine, preko Save, preko Dunava, preko ovoga, onoga... Da li ste svjesni koliko ste jadni kada to kažete?
pošalji odgovor!!! [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:45:26)
-
Dobro, nisu svi isti! Tadić i ovi koji su glasali za njega svakako nemaju srama, ali opet kažem nisu svi isti!
pošalji odgovor!!! [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:50:04)
!!!
Niko te neće ni pitati!
pošalji odgovor--- [neregistrovani] (25. 07. 2010, 13:51:34)
???
Da li su Jevreji u Jerusalimu ili na Marsu?
pošalji odgovorLucky [neregistrovani] (25. 07. 2010, 14:27:23)
Dobar naslov
Narode to je realno mozemo svi mi da budemo patriote i da se silimo ali to je realno Kosovo je odavno izgubljeno nije sada u Hag ko smo mi da se K*****o sa Amerima oni su gazda mi cemo njima da protivurecimo ajde.Svidja mi se tekst jer je realan i treba ici dalje
pošalji odgovorMaljevic [neregistrovani] (25. 07. 2010, 15:17:27)
autogol
ti autogolovi pripadaju Zoranu Djindjicu, oni pripadaju Vuku samo u masti Nase Borbe, B92, ili ondasnjeg Dnevnog Telegrafa gde je Djindjic bio nedodirljivi ljubimac.
pošalji odgovorOd 9 decembra 1990, ostala opozicija je imala taktiku "kako da srusimo Vuka pre nego sto srusimo Slobu makar to Srbiju kostalo 10 godina". I na zalost ta opozicija je to i uspela. Pitam se da li se Djindjic barem delom pokajao u trenutku kad je zlikovcev metak zavrsio u njemu. Nije moralo tako biti. Moglo je biti drugacije i bolje.
Kod Siptara iako je Rugova bio relativno prikazan kod ekstremnih Siptara kao trom i spor, ipak nije bilo ekstremnih Siptara koji su davali izjave protiv njega i svojih 2% podrske hteli da uzdignu na nivo 98%. Djindjic je bio majstor da baci prasinu u oci u vreme kad je Vuk bio najjaci, Djindjicu je bilo vaznije da isfolira kako Djindjic ima vecu podrsku makar i kad je skupljao 500 ljudi na svojim mitinzima ondasnjeg Saveza za Promene.
E, te kalkulacije i sebicnost su dovele do toga da Kosova vise nema. A ti samo pisi doktorat, tako se pisalo u Titovo vreme "Uticaji misli i dela druga Tita na razvoj crne metalurgije.."
CipiRipi [neregistrovani] (25. 07. 2010, 16:31:49)
Uticaj lika i dela
Vuka na Srpsku diplomatiju. Vuk, prvi srpski diplomata ode u Sloveniju u zvaničnu posetu. I posle razgovora izjavi pred TV kamerama: Ja sam bre rekoo mom kolegi Dimitriju, kad će te ponovno da dođete braćo Slovenci pa da trgujemo kao nekad, mi vama trask bre maline vi nama trask bre pare. Pretpostavljam da je Vuk uspio skupiti na mitingu više od 500 mitingaša koji ga postaviše za ministra spoljnih poslova. Pardon, a sin Dimitrije onako diplomatski stoji korak iza Vuka pa diskretno diplomatski razvukao usta od uva do uva. Vratite nam Vuka da nam bude muka.
pošalji odgovorDukljanin [neregistrovani] (25. 07. 2010, 18:23:24)
Nemire
nudis moj jado dok ste krali po BiH i Kosovu sve za ujedinjeno srpstvo a sad kada je pokradeno potroseno opet se javlja patriotizam(lopovski).Pa ako ima glupih i ludih koji ce takve podrzati nek vam bude onako kako zasluzujete ...krali ste o otimali i srbima,crnogorcima,bosnjacimai egipcanima .......
pošalji odgovork. [neregistrovani] (25. 07. 2010, 18:36:32)
Ostavi se Đinđića
Kad je počeo da se bavi Kosovom i Republikom Srpskom potpisao je kraj Zapadne ljubavi. Nema razloga da i dalje pravimo ikone od političara, pa ni od Đinđića.
pošalji odgovorVladimir Gajić [neregistrovani] (25. 07. 2010, 18:56:23)
Svala čast!
Vaš komentar je izuzetan.
pošalji odgovorSrb [neregistrovani] (25. 07. 2010, 19:27:29)
Ako je to tako, šta su Šiptari čekali 9 godina?
Bravo Laliću, ljubi te tvoj Cheda.
pošalji odgovorSamo kad si tako pametan odgovori ti nama kada je to Kosovo izgubljeno još 1999. godine, zašto Šiptari nisu proglasili nezavisnost 2000. godine a ne tek 2008. godine.
NIJE VALJDA DA SU ČEKALI SA PRIZNANJEM ZBOG PREVELIKE LJUBAVI PREMA SRBIJI?
Dutchpro [neregistrovani] (25. 07. 2010, 20:03:53)
he,he
....malo Morgen,ko ce da prizna Banju-Luku?/Cak ni Srbija nebi smijela,;-))zato lijecite rane ovakvim textovima..
pošalji odgovorDutchpro [neregistrovani] (25. 07. 2010, 20:05:32)
....E bash ovako-tako
...dobro si im rekaa!!
pošalji odgovorNeobavešteni [neregistrovani] (25. 07. 2010, 21:05:11)
Sloboda ili smrt
Polako šefe. Priznaće je Velika Britanija.Znam da te to ne raduje ali šta ćeš. Nisu ni Englezi baš toliki neljudi a i dragi smo im nekako mi Srbi...Laku noć Šefe...i lepo pajki...
pošalji odgovorS. S. [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:02:53)
Vreme je...
Vreme je za bilo kakvu Srpsku Stranku sastavljenu od Starosedelaca, bar u prvo vreme, ljudi koji nemaju rezervnu domovinu, koji nisu služili drugim državama, koji nisu silom ovde doterani i spontano se pretvorili u Srbe da bi manje štrčali i koji su bili domaćini od rođenja, koji su nešto nasledili, i koji znaju šta je i imanje i domovina, i šta je patriotizam i šta je poštenje (ovo nikako ne važi za srpske izbeglice!). Za ljude koji znaju i ko im je i pradeda i čukundeda! Za ljude koji ne smatraju da je Država srpskog naroda nacionalistička tvorevina nego vrhunski izraz državnosti srpskog naroda, koji će da misli i na sutra kao i na juče, na ljude koji znaju i šta je tehnika i medicina, i šta je protiv-gradna zaštita, a šta osiguravajuća društva i banke. Dajte šansu Srbima! Da vidimo kako bi bilo da malo pravi vlasnici zemlje upravljaju njome... Da je glavni grad bio Zagreb, sada bi oni kipteli od mundijalizma, a mi bi smo napredovali i blago se gadili na njih... i pitali se šta im je. Ovako se Jugoslavija skupljala ka Srbiji, sa svim svojim strukturama vlasti, a kako je Republička vlast bila ispod savezne, onda je jasno kako se to skupljanje završilo po Srbiju. Sada oni srbuju, a mi gladujemo!!! Pa nisu komunisiti mrzeli hrišćanstvo zato što su bili ateisti, nego što Hrišćanstvo nije bila njihova vera, i zato sada Vlast ne može pravilno da reaguje u sukobu sa drugim nehrišćanskim tvorevinama.
pošalji odgovorZato im tako očajno treba mutlietničnost i po mogućnosti Jugoslavija u malom, pa makar sastavljena od Uže Srbije i Vojvodine. Eto gde su milijarde koje su ušle posle 5. Oktobra i zašto nisu došle do naroda. To je to.
Boban [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:18:45)
idolopoklonici ujedinite se
Vuk je isplivao na istom talasu primitivnog nacionalizma nao i Milošević, samo što je naše ,većinom penzionersko, biračko telo više volelo crvene ko ono malo vlasti što mu je sloba na čuvenom kanabetu udelio nije umeo da skoristi. A o ministru spoljnih poslova koji govori engleski kao Tarzan, ma šta kao Tarzan, kao Čita, neću da diskutujem. Uostalom , ovime završavam , dosta sam trošio reči na nekog ko ne zaslužuje.
pošalji odgovorЈа [neregistrovani] (25. 07. 2010, 22:21:20)
Ех
Ово за Вука Драшковића је било веома некоректно.
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:07:30)
Dosta vise
Kad bi prestao sa velicanjem Vuka Draskovica,koji je odavno izgubio taj kredit,tvoji komentari bi bili podnosljivi. Ovako kad vidim tvoje ime znam odmah sta pise u komentaru!
pošalji odgovorKo o cemu Maljevic o Vuku! Sto je mnogo mnogo je!
Marko [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:15:58)
Najbolji komentar
Bravo za komentar,nema se sto dodati,sve si lepo objasnio,ko razume shvatice!
pošalji odgovorAleksandra [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:19:15)
Bravo
Odlican komentar!
pošalji odgovorAleksandra [neregistrovani] (26. 07. 2010, 08:32:12)
Tuzno
Boze,koliko si ti jadan?!
pošalji odgovorCitam komentar i ne mogu da verujem da postoje ljudi poput tebe. To je i glavni razlog sto nems za letovanje,sto si sebican i gledas samo sebe.
Razdvajas Srbe na "ove iz Sr ije" i "one preko Drine" od kojih ti je muka. Ocigledno ti nisi sposoban da zaradis dovoljno da imas za letovanje pa su ti sad krivi "oni tamo Srbi"!
To je nasa rak rana,nesloga i razdvajanje,klasifikacija Srba,nipodastavanje svega sto u sebi nosi naznaku "nacionalnog". Ti si jedan od onih sto nakon svega nisu naucili da razlikuju nacionalizam od shovinizma!
Kad ti shvatis da je Srbin Srbin ma gde da se rodio i gde zivi,bice verovatno kasno,jer bas takvi poput tebe dobrinose da Srbija postaje sve manja i manja.
Ali lako je tebi,ti imas samo jednu brigu,kako otici na letovanje!
Pa zavrni rukave druze,ko hoce da radi za njega uvek ima posla!
Carica Milica [neregistrovani] (26. 07. 2010, 11:20:39)
hahaha
Ma ko j. Kosovo. Daj Veljka.
pošalji odgovorAleksandra [neregistrovani] (26. 07. 2010, 19:57:58)
Al' si ti informisana!
Devojcice ti si sasvim pobrkala loncice!?
pošalji odgovorKostunica nema vilu i bazen na Dedinju,imaju je Djelic, Jelasic i ostala klapa.
Jedno je sigurno da za dr Kostunicu ne moze da se kaze da je njegov materijalni status promenjen od 2000-te do danas. Sto je imao tada ima i sada,njegova savest i ruke su ciste,za razliku od pojedinih.
Lutko,kucas na pogresna vrata.
Albano [neregistrovani] (26. 07. 2010, 23:23:26)
NESHVATLJIVO ...
Kako neko moze "izgubiti" nesto sto nikad nije bilo njegovo ?! Smeske !
pošalji odgovorhhh [neregistrovani] (27. 07. 2010, 11:00:39)
dogodine u novom pazaru
ako Bog da
pošalji odgovoriz podgorice [neregistrovani] (27. 07. 2010, 13:14:47)
ah pameti
Kosmet je izgubljen onda kada Srbi sebe ubede da je izgubljen. Ili kada planeta Zemlja dozivi kataklizmu i nestane ovozemaljske civilizacije.
pošalji odgovor