Press magazin

12. 07. 2009

Press

Životna ispovest Eve Ras: Nisam skinula gaće da bi ga Tito šiljio

Broz je bio osvetoljubiv, znao je za mene. Pozvana sam na Brione na večeru, ali nisam htela da odem. Pa, nisam se obnažila na filmu da se njemu digne! I sada je grozno kao u vreme komunizma, opet smo u diktaturi, samo što je ona sada žuta umesto crvene

1
1

Od momenta kada se skinula u čuvenoj sceni iz filma „Ljubavni slučaj ili tragedija službenice PTT", gde crna mačka spava na njenoj zadnjici, Eva Ras ne prestaje da intrigira javnost. Uvek je volela da „laje" i govori šta misli. To ju je mnogo koštalo, pa tako danas, i pored najznačajnijih filmskih nagrada, ali i priznanja iz oblasti književnog i slikarskog opusa, nema nacionalnu penziju.
Uz to, nijedan izdavač u Beogradu neće da objavi njenu knjigu. Eva Ras kao da je navikla da se u životu spotiče. Jedva je preživela sopstveno rođenje, pa su je umesto u inkubatoru držali u rerni, a zatim je za života sahranila sve najbliže, roditelje, muža i ćerku. Boluje od raka, a nedavno je iz očajanja htela da se ubije. I posle svega stvara i smatra da je život najdragocenija stvar. Poslednjih godina sve manje glumi, a sve više piše. Nedavno je objavljena njena nova knjiga „Devojka koju nisu naučili da kaže ne", u kojoj je glavna junakinja njena pokojna ćerka Kruna. Za Pressmagazin Eva priča zašto se od rođenja oseća kao državni neprijatelj, kako je odbila da ode kod Tita na Brione i zbog čega se oseća kao da i sada živi među komunistima.

Zbog čega sebe smatrate žrtvom komunizma?
- Čim sam se rodila bila sam državni neprijatelj. Stalno sam živela u lažima. Bilo je potpuno isto kao sad, ko se ne šlihta vlasti, njemu ne ide. Ništa se nije promenilo, sad mi je isto tako grozno kao u vreme komunizma. Prvo je moja majka bila žrtva pošto su je proglasili za državnog neprijatelja, a onda i ja kao njeno dete. Bila sam škart, metiljavo, mršavo dete, kratkovida sa debelim staklima na očima, a sedela sam u zadnjoj klupi. Moja mati je postala državni neprijatelj jer je bila jako lepa žena, potpuno ista kao Sofija Loren. Bila je vaspitačica, razvedena, i stanovali smo u zabavištu. Kad su Rusi došli da nam oslobode zemlju od fašista, u zabavište je ušla Crvena armija. Kapetan Vasja se prepao da će vojnici da siluju moju majku i rekao joj da odmah napusti zabavište sa decom. Kad su došli partizani, jedan komunjara, koji je oštrio kurac na nju, iz osvete je opanjkao da je ona napustila zabavište zato što je fašista i zato što nije htela da bude sa ruskom oslobodilačkom armijom. Tek 1963. godine smo saznali da je optužio majku jer nije htela da bude sa njim. Do tada nije mogla da se zaposli, da ima državni posao, ništa... Posle su je rehabilitovali.

Emisija Olje Kovačević od pre nekoliko meseci vas je prilično povredila zbog voditeljkinog stava prema žrtvama komunizma, pa ste u „Politici" napisali kolumnu tim povodom. Smatrate li da i danas osećamo posledice Titove vladavine i da su komunisti još u vlasti?
- Gledam pre neki dan Dnevnik na RTS-u. Deset minuta o jednoj usranoj izložbi o poklonima koje je drug Tito dobijao! To ne bi moglo da se dešava da vladajuća koalicija to ne podržava. Mene je sramota zbog ove koalicije i boli me kurac što postoji zakon po kojem oni mogu da rade to što rade. Svi u vlasti su komunisti. Titovi pioniri su sad porasli i vladaju nama. Dok smo mi mislili da obaramo Miloševićevu vlast tokom desetogodišnje šetnje, oni su sebi grabili mehanizam Titove vlasti koji je držao Milošević i vratili zemlju unazad. Mi uopšte nismo napredovali.

Kako gledate na aktuelizaciju problema nasledstva i penzije Jovanke Broz?
- Njima je mnogo lepše da se novine pune problemima Jovanke Broz nego mojim, vašim i problemima onih koji seku prste i ne znaju šta će.

a
Otac mi je bio gej, ali to nije moj greh
Vaš otac je krio da je bio homoseksualac. Kada će Srbija moći da prihvati homoseksualizam kao normalnu pojavu?
- On je bio homoseksualac u vreme kada je to bila jeres, a bio je i Jevrejin. Mi imamo vladare koji huškaju narod i zato homoseksualizam ne može da prođe u Srbiji. Kao što niko ne osuđuje plavooke i crnooke, tako i homoseksualci moraju da imaju legitimitet kao plavooki. Ja to znam na mom primeru. Mene je otac začeo sa 18 godina, kada još nije znao da je homoseksualac. Ali kad se oženio sedam godina starijom ženom, mojom majkom, od koje se posle i razveo, upropastio joj je život. Otišao je u partizane da pobegne od odgovornosti. Ja danas u demokratskom društvu smem da kažem da je moj otac bio homoseksualac, a to nije njegov greh, a nije ni moj.

Vi niste bili miljenica tog vremena i režima?
- Kad sam uspela da se proslavim, to su proglasili crnim talasom. Kad je u Puli prikazan „Ljubavni slučaj službenice PTT", meni je pokojni Nikola Popović, producent, rekao da treba da idem na Brione na večeru kod Tita. Rekla sam da neću da idem. Nisam ja skinula gaće da se njemu digne kurac, već sam se obnažila da unapredim svetsku kinematografiju - da se umesto pornografskih elemenata iz ljubavnih filmova pojavi jedna zdrava balkanska žena, koja kada vodi ljubav nema nikakvu odeću jer joj je tako lepše i tako se vodi ljubav. I nisam otišla, jer sam imala predstavu, a i da nisam, ne bih otišla. Onda su mi svi rekli da kad maršal zove ne može da se kaže „ne", a ja sam rekla da ću ja i posle njega biti glumica. Tito je bio osvetoljubiv, znao je za mene. Tako je nastao crni talas. Vaša generacija misli da je to pravac u jugoslovenskoj kinematografiji. Ne, mi smo bili onemogućeni da radimo. Posle svetskog uspeha ja ništa nisam snimala dve godine, a film remek-delo „Biće skoro propast sveta" bio je zabranjen na najodvratniji način. Imali smo premijeru i posle toga se više nije prikazivao, kao da je neuspešan.

Po čemu pamtite Titovo vreme?
- Komunizam je pola stanovništva zemlje denuncirao. Ima li išta jezivije? I sada dešava slično. Zavađaju nas.

Kako vam izgleda trenutna politička situacija?
- Zemlja je u strašnom stanju. Kako mogu da verujem Vladi koja je sastavljena od koalicije koja je usisala sve male partije. One su se prodale Demokratskoj partiji. Mene je živ sram da predsednik Srbije bude i moj predsednik. Za mene, koja nikad nisam bila u političkim strukturama, predsednik Srbije je i predsednik DS. Pa to je meni strašno. On bi trebalo da bude predsednik svima, i meni koja sam protiv njega, a ne da nosi barjak da je predsednik DS. Dakle moja zemlja nije više moja zemlja već samo njegova, jer ja nisam u njegovoj partiji. Isto je radio i Koštunica. Oni su zloupotrebili to što smo mi hteli da svrgnemo Miloševića. Iskoristili su svoje položaje i mi ih više ne zanimamo. I zato, može Mirko Cvetković, koji je sporiji i od mene, da kaže da će morati da se smanje plate. On je pion. Nikad za njega nisam čula i odjednom je predsednik vlade. I hoće da prikažu da sam ja, i meni slični, protiv Evrope. Nisam, ali ako će nas Evropa primiti preko njih, onda i ne želim u Evropu.

Dobili ste mnoge nagrade i priznanja kao glumica, a sada i kao pisac. Niste dobili nacionalnu penziju. Kako se osećate zbog činjenice da svaki sportista koji je osvojio neku medalju, a mnogi su nepoznati široj javnosti, automatski ima pravo na nacionalnu penziju, a vi kao Eva Ras to nemate?
- Mnogi umetnici koji su se ostvarili samo na jednom planu su je dobili, a ja sam trostruku slavu donosila ovoj zemlji, ali mi to ništa ne pomaže. Htela sam da se ubijem od sramote kada sam saznala da nisam dobila nacionalnu penziju posle drugog konkursa. Bilo mi je strašno što sam predala papire, a ispalo je da sam neka izlapela baba koja ne zna gde je i ko je i da tražim nešto što mi ne pripada. Kada su deljene penzije drugi put, ja je ne bih ni tražila jer sam prvi put odbijena, ali mi je tada ministar Voja Brajović rekao da je došlo do greške u koracima i da će biti sve u redu. Pošto je Voja moj kolega, i počeo je u Rasovom pozorištu, gde ga je video Aleksandar Đorđević pa mu je dao ulogu Tihog koja ga je proslavila, ja budala, podnesem papire. Čuvam spisak 300 ljudi koji su je dobili, od toga ja za 250 nikad čula nisam.

Kako sada gledate na vaš pokušaj samoubistva. Hteli ste da skočite sa Brankovog mosta.
- Kada sam saznala da ni drugi put nisam dobila nacionalnu penziju, to me je zaista pokosilo. Otišla sam na most i nisam skočila samo zato što mi je Bog dao u zadnjem času pameti. Pomislila sam koja je to sramota da se ja nisam ubila kada su mi javili da mi je dete od 24 godine umrlo i sad ću zbog Tadića da se ubijem! I tako sam sišla sa mosta. Jedno vreme nisam radila ništa. Bila sam u depresiji. Onda sam krenula da lečim sebe. Jedne noći sam pomislila kako se dešava masa samoubistava, pa i sama sam išla na most i imala neko iskustvo. O samoubicama je štampa pisala ogavno, a društvo umesto da im pomogne odjedanput je protiv nesrećnika, što je strašan podatak. Ali to govori o onima koji vode ovu zemlju. Pa ne mogu oni da se prave naivni kad čovek seče prst i da ih ne zanimaju štrajkovi! Kakva je to vlada, kakva je to zemlja koja ne reaguje na to što njeni građani ne žive dobro? Tako sam počela da pišem najnoviju knjigu.

Zbog čega psujete kada se dotaknete političkih tema?
- To je najkraći put da se kaže da ne mogu oni svojom diktaturom sve da nas unište.

Kako danas živi Eva Ras?
- Bog me još drži. Ni kancer me nije ubio. Za mesec dana sam napisala roman. Živim fantastično, jer još mogu da ustalasam narod.

Bolujete od raka. Kada ste saznali za bolest rekli ste da ste hteli da vas „dokusuri".
- Tri godine uopšte nisam išla kod lekara. Odlučila sam da umrem i od tada sam napisala dva najbolja romana. Onda sam objavila te romane, a i dalje nisam umrla, iako su tegobe bile strašne. Kada se svaki dan susrećete sa svojom krvlju, to je strašno i gore je od bolova.

3
m

Da li se u Srbiji film može snimiti bez politike?
- Ne može. Pa pogledajte „Sveti Georgije ubiva aždahu". Za realizaciju tog filma su potrošili kao za pedeset filmova od kojih bi barem pet bili dobri, da su dali darovitim mladim ljudima da ih prave. Dušan Kovačević, producent, više nema veze, iako je talentovan pisac. Potpuno je zaveden od politike. Film počinje rečima „po istinitom događaju". Pa ko od nas može da zna istiniti događaj svog dede o Cerskoj bici? Kakva je to neviđena glupost!

Šta mislite o radu Ministarstva kulture na čelu sa Nebojšom Bradićem?
- Slaba sam prema njemu, jer kad sam studirala dramaturgiju, on je bio na drugoj godini. Kad god se sretnemo on se šali kako sam mu mlađa koleginica. Volim njegove režije, nemam ništa protiv njega, ali mi se ne dopada što se prlja politikom. U knjizi sam mu dala jednu malu ulogu. Kada glavna junakinja hoće da se ubije, on se pojavljuje i kaže da nema ničeg na ovom svetu što on ne bi učinio za nju. Međutim, ne učini ništa jer simbolizuje vlast koja je prljava. Čak i kad mu napišem pozitivnu ulogu, ona ne može biti pozitivna jer je sa političarima.

Kako vidite ove prostore u budućnosti?
- Mi smo ponovo u diktaturi, umesto crvene, sad je žuta. Pa šta znači to da nas neprekidno truju da je serija „Ranjeni orao" fantastična i kako narod otkida na to? To je znamenje drugog vremena, a sad neko hoće da dokaže da je srpski narod izgubio pamet i da voli seriju u kojoj je pravilo da devojka koja nije nevina može da se uda za starkelju koga igra Dragan Nikolić, ili ćemo pilotu otkinuti nogu da bi ona imala za koga da se uda. Nemojte me zajebavati!

Izjavili ste da vas boli ku.. c za NIN-ovu nagradu i da je to list intelektualnih drkadžija. Mislite li i dalje isto?
- Prvi roman sam objavila sa 30 godina i u NIN-u je osvanuo članak jer sam bila kandidovana za Oktobarsku nagradu u pozorištu, sa sedam znakova pitanja, jer otkud ja da budem kandidovana?! Čitajući NIN došla sam do toga da je to list intelektualnih drkadžija, kao što je i sada. Pa oni su povodom pedesotogodišnjice NIN-ove nagrade za književnost seli i većali koja su od tih dela preživela. Zaključak je da ih je jako malo. Pa ako je četrdeset dela bilo za bacanje, kako su i sami priznali, zašto među njima nema ženskih autora, kad su već tako loša?

A.M.

komentari (139)
pošalji komentar

anonymous [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:07:32)

prostakluk

Veoma sam razocarana nepotrebnim prostaklukom u ovom tekstu, narocito imajuci u vidu da je rec o osobi koja se bavi kulturom, Ruzno.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:prostakluk Re:prostakluk Re:prostakluk,re:rea: istina EVA NIJE OBICNA ZENA EVA NIJE OBICNA ZENA Re:prostakluk Re:prostakluk Re:prostakluk Re:prostakluk Da ne verujes Re:prostakluk

anonymous [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:12:31)

Aferim

"Kako vam izgleda trenutna politička situacija?
- Zemlja je u strašnom stanju. Kako mogu da verujem Vladi koja je sastavljena od koalicije koja je usisala sve male partije. One su se prodale Demokratskoj partiji. Mene je živ sram da predsednik Srbije bude i moj predsednik."

Ovo potpisujem. Sve ostalo je Evino siljenje na mrtvog vuka.
I meni je tesko, i mojoj baki je bilo. Bila prelepa zena, udovica sa cerkom, bez prebijene pare. Pa, svi su je hteli i niko je nije dobio. oju majku je sacuvala zivu i zdravu, a lajla nije o k...., niti imala ovako pogan jezik. Umrla je nesrecna s verom u Boga. Kad pogledam u Nebo znam pouzdano da brine o nama. Ne podnosim oholost i bahatost ove zene. Zalim duboko zbog njene bolesti. Ne mogu da je zalim zbog Krune jer ne mogu da shvatim da se sve to dogodilo cerki jednog Rasa! A sad Eva, bi malo nas da vaspitava, i to psovacinama i vulgarnostima. Pa ako se nije prodala ceo zivot, koji se sad prodaje i zasto. Ma, nek joj je Bog na pomoci, ali stvarno mi se utroba prevrne od ovakvih reci u intervjuu sa zenom koja ima toliko godina i koja je reprezent kulture. U cemiu je razlika izmedju ovog i intervjua s onom prostitutkom nedavno, koja je pobegla od silnim prodavaca i preprodavaca koji su je svi odreda mucili? U tome sto se ona stidela da izgovara sve te bestijalnoti, a ovoj je to glavna fora. Aferim, bre, baka Evo!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
svka cast evi Re:Aferim

anonymous [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:14:27)

ODLEPILA...

Ako misli da takvim vokabularom napada druge ja bih je zapitao po cemu sebe smatra boljom od drugih....zato sto je glumica?..k...c itd sramota. Stvarno se vidi da je iz titovog vremena, to je recnik starih komunjara.

pošalji odgovor

Srdjan [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:27:16)

Eva Ras

Eva je jedina u ovoj zemlji koja iskreno kaze sta ima,bez ikakve bojazni sta ce se desiti nakon toga...Bravo Eva

pošalji odgovor

Petar [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:35:13)

Bravo

Bravo Eva, hvala Vam, cestitam.
Lepo je znati da na ovom svetu postoji jos neko normalan i svoj.
Hvala Vam jos jednom !

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Bravo Re:Bravo Re:Bravo

anonymous [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:44:14)

bravo Eva

svaka čast evi, i želim joj dug i zdrav život, želim joj da doživi svrgnuće brosa tadića groznog!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:bravo Eva

anonymous [neregisrovani] (11. 07. 2009, 23:53:39)

pozdrasvljam

Pozdravljam puno najbolju glumicu Evu,i svaka joj cast sto je ovo napisala,sve tacno i zalosno istinito...,isto je kao u komunizmu,mozda cak i gore,a politicari najvece zvezde,samo oni na tv-u i novinama,strasno...

pošalji odgovor

Alimpije [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:04:33)

Bravo, bako!

Svaka čast!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:14:22)

hvala

drago mi je sto postojite.a to sto psujete sve zivo pa to i nije ruzno ,neke morate opsovati da bi vas razumeli.otvorite dusu i uvek recite ono sto mislite,jer vi bar mislite.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:14:52)

akcenat

jaca mi je ona glumica kad ni cudni akcenat ne moze da prikrije...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:akcenat

Robert Lee [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:15:23)

Alal vera

Eva imas stav...mozda nije po svacijem ukusu ali sustinu si dobro iskazala.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:17:28)

Cemu psovke?

A jel moze gospodja Ras da se malo kontrolise? Jel mora da se psuje bas u svakoj recenici? Jel to komunizam naterao gospodju Ras da tako prostacki psuje?

pošalji odgovor

Konstantin [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:17:42)

Srbija se nemenja

Srbija je ostala ista, kao dok smo bili "pod" Titom. Mislim usebi mozda bi povratak kralja mogao da promeni nesto, ali sada vidim da svetlo na kraju "naseg" tunela necemo lako dostici. Nevidim sta bi za nas bio spas u ovom trenutku. Nasim politicarima manipulisu zapadne sile (citaj, amerika) izgubili smo ono sta smo samo mi imali na svetu, nasu volju i odlucnost da se borimo za pravu stvar. To nam je i donelo pobede u mnogim bitkama u kojima smo bili dosta slabiji protivnici (dotakao sam se rata ali to nas prati kroz istoriju)...
Postoji nesto u cemu smo mi jedinstveni narod (mnogi to definisu kao srpski inat) ja neznam kako "to" da imenujem ali to nas cini od malog naroda velikim, a ako to izgubimo postacemo roboti najvecih svetskih sila i oni ce upravljati nama !!!

pošalji odgovor

Aнонимоус [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:18:13)

Ево

легендо! Да је више таквих људи у Србији...

pošalji odgovor

кики [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:18:38)

Егоиста

Ева Рас је једна досадна незајажљива баба пуна себе. Тито јој сад као фол не ваља, а у његово време је неометано глумила у приватном позоришту свога мужа, имала све насловне стране и интервјуе као и данас, али њој то није доста. Сад кука искључиво зато што није добила тих хиљаду еура националне пензије, а опет је има на све стране и наравно плаћена је - нека каже колико добија за колумну у "Политици" ако сме. Све је посахрањивала као неки Молох и ни за кога не хаје, сама је себи и даље најважнија. Мени је овај егоистични бабац скроз бљак.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
KOLIKO KOŠTA KOLUMNA U POLIITCI !

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:19:49)

Sjajna Eva Ras

Sada ce moralne nakaze cuti samo psovke, do bola iziritirani pricom koju ce nastojati sablaznjivo da obesmisle, zato sto ce se prepoznati, zato sto ce osetiti prozvanim...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sjajna Eva Ras Sjajna Eva Ras, cik da neko kaze nesto drugo!

JA [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:21:37)

I TI SI MI UMJETNICA

kakva lajava, pogana usta, sramota za zenski rod. nista zensko,nista damsko....zasto ovako vulgaran text?????urednici???

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re: I TI SI MI UMJETNICA Re: I TI SI MI UMJETNICA Re: I TI SI MI UMJETNICA

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:40:51)

hvala

Nisu Vam ni do kolena, hvala jos jednom.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:hvala

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:46:44)

Svaka cast!

Uzivao sam u ovom tekstu!

Evi treba dati vise prostora u slobodnim medijima.

pošalji odgovor

Sinisa [neregisrovani] (12. 07. 2009, 00:51:53)

podrska

Gospodjo Eva kraljica ste,svaka vam je zlatna,puno pozdrava i samo napred!
Jos uvek nas ima koji razmisljamo kao vi, zivi nam bili i puno knjiga napisali.

pošalji odgovor

chicago [neregisrovani] (12. 07. 2009, 01:20:39)

Re:prostakluk

Svaka joj cast na hrabrosti da pravim imenom nazove ove hohstaplere i lopove koji su toboze kulturni ,a doselili su se iz sumetina i planina posle drugog svetskog rata.Njihov primitivizam je upropastio Srbiju.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 01:34:42)

Sjajna Eva Ras, cik da neko kaze nesto drugo!

O Evi Ras svi moramo da mislimo isto, najlepse, u superlativu...ko se usudi da kaze nesto drugacije bice proglasen nista manje nego za moralnu nakazu! Mozda i interniran? Eto ko su obozavaoci Eve Ras!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 01:35:47)

Ok

Tekst je ok, sa svim "prostaklucima"
Simpaticni su ovi novopeceni puritanci koji se kao zgrazavaju psovki, a zemlja je primitivna i prosta da gore ne moze biti...i sad nam kao psovke smetaju...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Ok Re:Ok Re:Ok

Maxo [neregisrovani] (12. 07. 2009, 01:42:40)

Ova zena..

Je genijalna , psuje jer se samo tako moze opisati stanje u drustvu ,politici i umjetnosti (ako tako mozemo nazvati one pijance). Genijalna je.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 01:43:23)

eva

Eva Ras je potpuno u pravu . Nedaj se Eva

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 01:52:09)

Eva Ras nije mogla da glumi pod Titom

Uloge je ostvarila u filmovima naših najistaknutijih autora, kod M. Đukanovića u filmu Ne diraj sreću (1963) i Čovek nije tica (1965) Dušana Makavejeva.

Ulogu gluvoneme žene u filmu Biće skoro propast sveta nek propadne nije šteta (1965) i sama smatra svojim najboljim ostvarenjem, Majstor i Margarita (1972), Grupni portret s damom (1977) Aleksandra Saše Petrovića, te Žarki (1970) Đ. Kadijevića.

Izuzetno je uspešno sarađivala sa Živkom Nikolićem u filmu Beštije (1977), Lepota poroka (1986), Iskušenje đavola (1989). Sa Karoljem Vičekom se pojavljuje i kao koscenarista u filmu Zalazak sunca (1982) i igra u Trofeju (1979) istog autora, a saradnja sa Emirom Kusturicom ostvarena je u filmu Otac na službenom putu (1985).

Jedan broj filmova snimala je u Mađarskoj i u Evropi. Glumila je i u mnogobrojnim popularnim TV serijama.

Izuzev rada na filmu, ogledala se u drugim oblastima umetnosti, najpre kao slikar, potom kao pisac.

pošalji odgovor

anonymousMarija [neregisrovani] (12. 07. 2009, 02:08:50)

Sopenhauer

"Da bi se priznala tudja vrednost, treba najpre posedovati vlastitu", rece Sopenhauer davno.Gdja Ras pljuje po svemu i po svakome uz to neprikladnim recima i ne samo u ovim novinama nego gde god stigne.Mi mozemo o sebi licno misliti da smo najpametniji, najtalentovaniji i ne znam sta sve ne,ali valjan sud o nama donose drugi.Nemoguce je gdjo Eva da niko nije vredan vaseg priznanja i da ljude cenite samo ako misle kao i vi.Zao mi je da ste bolesni, zao mi je i vase licne tragedije, ali zar ne mislite da mozda ima jos ljudi koji su nesto slicno doziveli ili mozda jos i teze pa nisu odlucili da se ponasaju na nacin kako se vi ponasate! I ja i vi smo sahranili nase umrle na groblja i znamo im grobno mesto.Sta mislite kako je onim kosovskim porodicama koje jos uvek ne znaju ni za sudbinu svojih najblizih posle toliko godina, a da ne govorim o uzasu pri pomisli da su mozda zrtve trgovine ljudskim organima!Dajte smanjite svoj bes zbog nedobijene nacionalne penzije, ni mnogo zasluzniji od vas je nisu dobili.A neki ni svoju zaradjenu platu.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Sopenhauer

Prostak [neregisrovani] (12. 07. 2009, 02:14:46)

Re: I TI SI MI UMJETNICA

Umetnost je sloboda izrazavanja koja oslikava stvarnost, samo sto je sve to blago receno za ono sto stvarnost jeste!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 02:40:00)

Re:Bravo

joj, brtae ako ti je ona normalna onda si u grdnom problemu...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Bravo

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 04:01:19)

Re: I TI SI MI UMJETNICA

Pročitala sam sve knjige koje je Eva napisala, inspiracija je sam život.
Sa svim što je uradila kao umetnik, gde je sve stigla...ona je jedan od simbola YU filma, dok smo još imali kinematografiju.
Danas je na sceni ekipa, Bjelogrlić, Ninković, Kojo, Todorović...i više nema ozbiljnog filma, sve je poput žurke.
Može Eva da psuje i da bude dama, jer je to svojim radom i životom zaslužila.
Ko su današnje ''dame''?
Ružica Đinđić koja u svom životu nije uradila ništa bez što se udala i obudovela, jel je to kandiduje za damu?
Branka Prpa, lažna udovica, Tanja Tadić, nebulozne glumice iz DS ešalona???
Kad žena sa toliko talenta glumi, slika, piše ona je renesansni lik, pa može i da psuje...
Onima koji su talentovani u meri koliko to jeste Eva, njima je sve dopušteno.
Stroge društvene norme su namenjene mediokritetima.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re: I TI SI MI UMJETNICA

zoro [neregisrovani] (12. 07. 2009, 04:33:18)

Svaka cast!!!

Jedino ova zena sme da svakoga prozove... jos kad bi rekla sve sto zna... Bravo!

pošalji odgovor

zoro [neregisrovani] (12. 07. 2009, 04:34:42)

Svaka cast!!!

Jedino ova zena sme da kaze sto misli! Bravo!!!

pošalji odgovor

olja-bg [neregisrovani] (12. 07. 2009, 06:47:35)

Re:Bravo

gospodjo Ras!Vi ste retka osoba koju bih volela da upoznam,i kada bih Vas srela na ulici to bih Vam i rekla,ali nemam srece da Vas sretnem

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Bravo

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 07:09:04)

Da ne verujes

Precednik je izabran na legitiman nacin.Tu je tacka.Takav je Ustav
A njoj da niko ne odgovara od tita pa do sada ,onda sa njom nesto nije u redu.Pa ni eni nije sjajno ,ali nije ni najgore.Kada pogledam kako ostatak sveta zivi meni je Super.A pare ko pare.Pare nisu merilo vrednosti.Za slobodu govora ,mislim da nigde u svetu nepostoji veca sloboda nego ovde.Ovde svakog mozes da blatis

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:01:36)

a sada je psovanje najvece zlo Srbije?!

Smesni su komentari ljudi koji se zgrazavaju nad psovkama Eve Ras.Psovke su samo izraz totalnog razocarenja ali i nemoci nad svim prljavim stvarima ovog drustva.
Propast skolstva,zdravstva i gotovo svih segmenta drustva,morala naroda.... za vas koji se zgrazavate psovanja je nesto sto ste prihvatili i saziveli se sa tim i verovatno vam manjka osecaj samopostovanja.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:09:45)

super

E kad su ovakvi protiv sadasnje vlasti ona mi je jos milija.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:super

Zolkievski [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:33:08)

Eva Ras

Bila i ostala bez dlake na jeziku! Ovakav komentar moze da smeta samo mediokritetima koji se uvlace u bulju i participiraju danasnjoj vlasti. Evi nije bitno da svi vuci budu siti a da ovce i dalje budu ovce! To popkazuje i ovaj intervju....

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:33:20)

Re:prostakluk

Kakva si ti uglađena anonimusica.

pošalji odgovor

Fenix [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:38:18)

Re: I TI SI MI UMJETNICA

Pa šta ako opsuje?!Psovka je sastavni dio svakodnevice i neka je koristi ko hoće a ko neće ne tera ga niko na to.O kakvim damama vi pričate i stereotipima?iskreni i pošteni ljudi opsuju i znam ih mnogo,sjajni su i vredni.Najviše mrzim one koji se pretvaraju i samo misle kakav će utisak ostaviti na druge.To su snobovi i prodane duše.Eva Ras je ime i ostavila je veliki zvezdani trag u umetnosti za razlku od mnogih poslušnika,a što je najvažnije ona je slobodna u svakom pogledu.Samo je slobodan i iskkren čovek srećan i sme bez straha pred Boga.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:39:53)

Re:prostakluk

Prostakluk je ne razumeti ovu umetnicu, koja Pravim recima definise odnose u Srbiji !! To je jezik koji se nametnuo posle svega sto se desilo sa ovim narodom !! Bravo Evai komplimenti autoru teksta !!!

pošalji odgovor

milan948 [neregisrovani] (12. 07. 2009, 09:50:48)

eva

Za mnoge stvari je potpuno u pravu. Samo rečnik koji je upotrebljen nije čini mi se primeren.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:eva

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 10:04:39)

Re:Re:Bravo

svaka Vam cas Evo, ama bas ste me odusevili ovom vasom izjavom, napokon je neko progovorio pravim jezikom , upravo onakvim kakvim smo i zasluzili da razgovaramo, previse smo pojedincima u drzavnom vrhu dozvolili, a za to nam niko drugi nije kriv... samo onaj ko izgubi sve u zivotu moze iskreno i bez dlake na jeziku da prica o situaciji u Srbiji. ponavljam svaka cast

pošalji odgovor

trivo [neregisrovani] (12. 07. 2009, 10:11:13)

Svaka cast hrabra zeno

Oduvek sam se divio Vasoj hrabrosti. U Vama stnuje veliki duh i ljubav za coveka. Divno je da postojite.

pošalji odgovor

mala californija [neregisrovani] (12. 07. 2009, 10:24:47)

zivotna ispovest Eve Ras

Bravo za sve receno i ostace nadam se zapisano.puno puno hvala

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 10:29:22)

Re:super

Blago tebi,ljube te Boris i Cvetko

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:super

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 10:31:07)

...

Nekima smeta izrazavanje Eve a ne smeta im kulturno izrazavanje nekih pritajenih, koje su dobile uloge tako sto su sa Titom isle u krevet.

Svaka ti cast Evo!

Muka mi je laznih lica, koji prodaju demagogiju i sami jos veruju u to!

pošalji odgovor

grk [neregisrovani] (12. 07. 2009, 10:33:59)

Re:Ok

!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 11:09:59)

nije njoj lako...

gospodja Ras ima jedan veliki problem...sa samom sobom jer ne moze da shvati da ju je pregazilo vreme.hoce nacionalnu penziju, pa hocu i ja ali ne daju jer je verovatno nisam zasluzio, a siguran sam dfa nije ni ona.Danas mnogi kvazi-umetnici traze nacionalnu penziju, a gospodja Ras je tipican primer te grupacije.koji je to njen doprinos kulturi, zar stenjanje u "Ljubavnom slucaju postanske sluzbenice", a i ostale uloge na filmu su imale istu ili slicnu konotaciju.Sto se njenog "knjizevnog rada" tice procitao sam samo jednu njenu knjigu i za sva vremena izgubio volju za citanjem.Ta pisanija mogu da se nazovu svakakvim imenima osim knjizevnim delima.Gospodja Ras brze pise knjige nego sto izlaze dnevne novine tako da je to bespredmetno i komentarisati.Nije lako iz centra zbivanja dospeti na marginu i to je glavni problem gospodje Ras jer ne zivi u svetu realnosti nego ko zna gde.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 11:12:51)

Re:akcenat

Brate, vidi se da nisi izasao iz svog grada ili sela, a kamoli iz zemlje jer da jesi shvatio bi da je akcenat najmanje bitan. Bitna je sustina a ne forma izrazavanja.

pošalji odgovor

nikokaoja [neregisrovani] (12. 07. 2009, 11:26:24)

A kako drugacije...

Nista za dodati ili oduzeti,tekst je samo dokaz svog vremena.A kako se boriti protiv protiv mocih nego psovkama.

pošalji odgovor

nikokaoja [neregisrovani] (12. 07. 2009, 11:32:50)

A kako drugacije...

Nema sta da se oduzme ili doda ovom tekstu.
A kako drugacije nego psovkama protiv nedodirljivih....

pošalji odgovor

Милоје [neregisrovani] (12. 07. 2009, 13:12:10)

Re:Re:super

Ева Рас је легенда. Свака част, све је прецизно казала. Она, Ева, је рекла оно што мисли бар 70% грађана Србије, а верујем да у потаји тако мисли 97% грађана Србије.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:super Re:Re:Re:super

kosmopolitski duh [neregisrovani] (12. 07. 2009, 13:41:56)

Sta reci ?

Njen zivot jedna je velika trgedija.
Nakon svega, treba smoci snage i nastaviti dalje...
Covjek njenog intelekta i profila sve sebi moze uzeti za slobodu .
I dopustiti.
Eva je... Velika. Svoja.Jedinstvena.Neponovljiva...
Plasim se, sta ce zapravo ostati, kada odu velikani ?

pošalji odgovor

Jovana [neregisrovani] (12. 07. 2009, 14:07:36)

Re:prostakluk

Ni ja ovu babu ne podnosim,ne znam zasto ali sva mi je odvratna...Strasno koliko psuje,sramota...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:prostakluk

Maljevic [neregisrovani] (12. 07. 2009, 14:20:20)

fini

jao vi ste mi svi fini, osetljivi na psovke ...mozes misliti. Pridruzujem se ovima kojima je Eva Ras draga. Svaka joj cast na tim postupcima i slazem se da je vecinu stvari tacno opisala. Vidi se da ima "chutzpah".

pošalji odgovor

peko cg [neregisrovani] (12. 07. 2009, 14:42:32)

Uvijk sam je cijenio!

Sjajna si,i u poznim godinama,Evo!Hrabra,pametna,neobuzdana,slobodna! Nijesam znao da si odbila Broza! I ovo za žute si u pravu! Zašto Eva Ras nije dobila nacionalnu penziju države Srbije?!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 14:51:07)

Re:Re: I TI SI MI UMJETNICA

potpuno si u pravu,cak mislim da joj i ne treba ta penzija ali kome su sve to dali nju nisu smeli ispustiti,za ove koji se bune protiv,a ja bi svima ukinuo tu penziju jer njima je to sitno a Srbiji mnogu da pored sirotinje izdrzava i one koji imaju isuvise!?

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 14:59:40)

Re:Re:Re:super

Uvek je imala svoju licnost i nije se zaklanjala iza partije kao ova mlada glumica o kojoj se paralelno pise.te Njoj nisu bili potrebni poznati politicari da bi je gurali iz uloge u ulogu, i upisivali na akademiju . Ziva legenda, svestrana i dobar pisac. Za sve ju je Bog dao, i zelim joj da jos dugo zivi i bude uvek tako svoja ,originalna i hrabra.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 15:04:17)

Re:Bravo

Bravo Eva, iskreno je sve napisano. Hrabra zena i veliki umetnik.

pošalji odgovor

Persona [neregisrovani] (12. 07. 2009, 15:10:37)

Re:prostakluk

To nema veze sa prostaklukom , Eva Ras je umjetnik i ima pravo na slobodu izražavanja. Eva je divna osoba , britkog jezika kakav mi se strašno sviđa.

Evo 1000 poljubaca za Evu Ras

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:prostakluk Re:Re:prostakluk Re:Re:prostakluk

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 15:30:15)

KOLIKO KOŠTA KOLUMNA U POLIITCI !

Pouzdano znam da Eva Ras piše kolumnu u Politici jednom mesečno i za to dobija 7.000 dinara - što u prevodu znači 74 evra. Toliko o zlobnicima koji to kometarišu.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:KOLIKO KOŠTA KOLUMNA U POLIITCI ! Re:KOLIKO KOŠTA KOLUMNA U POLIITCI !

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 16:03:32)

Re:Re:Bravo

Gospodjo sramota od vas sto se tako ponasate i daleko vam kuca bila.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 16:38:58)

"glumica"

Ova gospodja je daleko od glumice(lezi joj uloga -baba sere-iz "Mi nismo andjeli")...Kad je vidim u nekom filmu...padne mi mrak na oci...
A da je bila neka umetnica...za ceo svoj-"glumacki zivot " bi ispravila taj grozan madjarski akcenat (jer nisu sve njene "uloge" za taj madjarski akcenat)...Prosto ne znam da li je ruznija baba-devojka...kada cuti ili kada progovori.A baba je kao i moderna...pa po svemu i svakome pljuje i psuje...Nisam jos procitao njene "knjige" a ni ne pada mi na pamet...Prosto mi je i sad zao sto gubim vreme na ovu "damu"

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:"glumica"

Nikola-Vlasotince [neregisrovani] (12. 07. 2009, 16:54:21)

Samo komunjare kritikuju

Primetio sam da Vas kritijuju jedino zaljubljenici u Broza.Ima ih jos sasvim malo .Nazalost ima malo i intelektualaca Vaseg tipa.Zelim Vam da jos dugo hodate ovim svetom i svima ovako direktno i bez uvijanja kazete sve u oci.Neka su i psovke nije strasno,bolje psovke nego kletve.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Samo komunjare kritikuju

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 16:58:08)

Re:Re:Re:super

Ma da kako da ne, vidim na izborima kako misle.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 17:00:44)

Re:KOLIKO KOŠTA KOLUMNA U POLIITCI !

Месечна пензија неких радника који су радили 40 година... Провери опет цифру, мало је.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 17:08:35)

Re:Re:prostakluk

Pa nemorate citati i gotovo mada vam savetujem da procitate njenu zadnju knjigu i da se malo prosvetite ako smete misliti svojom glavom.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:prostakluk

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 17:09:06)

Gde su svi neobjavljeni komentari?

Хајде лепо кажите зашто објављујете само славопојке Еви Рас? Где су сви цензурисани коментари? Неталентована и ружна, у Титово време имала је сјајну прођу као глумица, јер је била удата за Радомира Стевића, није истина да је она било каква жртва режима. Сад исто има прођу, а пљује по свему. Данас је изашао интервју с њом у три различита листа. Њој никад није доста. Овако ће изгледати Биљана Србљановић кад остари: ружна досадна баба која мисли да је центар света, а добила је много више него што заслужује. Смарате нас.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Gde su svi neobjavljeni komentari?

Nina [neregisrovani] (12. 07. 2009, 17:20:51)

Strasno!

Vi, gospodjo Ras, ako necete u Evropu, ni ne morate. Malo je nekulturno da meni koja imam 26 godina Vi sa prozivljenim zivotom govorite gde se treba a gde se ne treba. Sram Vas bilo! Bilo bi me stid da se izrazavam vokabularom koji Vama, primecujem, prija. Stidite se takvog recnika, skoro nisam procitala ovakve grozote.

I ostavite se, molim Vas, politicarenja pod stare dane - ne prilici ni Vama niti bilo kom ko je odigrao svoje. Svi Vi - starije i toboz pametnije generacije "koje sve znaju" - po vazdan politicarite po medijima trujuci sve zdrave mozgove koji ovde postoje. Degutantno je tako nesto slusati od svih vas koji ste PROZIVELI SVOJE.
Kad Vam se ucini da niko na Vas paznju ne obraca, onda udarate po Evropi, po Tadicu i Cvetkovicu. Pri tom su Vam agrumenti nikakvi. Koliko se razumete u politiku pokazali ste izjavom da Vam smeta predsednik Srbije jer je u isto vreme i predsednik neke partije. Probudite se, u celom svetu je tako - oduvek bilo i bice. To je politika, draga gospodjo Ras. Ako ne razumete bar nemojte izjavljivati ovako smehotresne stvari.

I molim vas, sve vas starije "koji znate kako treba" - ostavite se politike i trovanja ljudi vise!
Ostavite se politike vise!
Pustite nase drzavnike da vode zemlju kako treba, nemojte se petljati vise!
Pustite nas MLADE da imamo vise taj prokleti zivot koji, zahvaljujuci svima vama pametnicama, nikada nismo ni imali! Sada kad smo na pragu da ga konacno imamo vi se bunite i nesto izvodite.

Sram Vas bilo degutantnog i prostackog pornolingvizma kojim ste se u ovom intervjuu dovoljno pokazali.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Strasno! Re:Strasno! - Divno je! Re:Strasno! Re:Strasno!

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:03:34)

Re:KOLIKO KOŠTA KOLUMNA U POLIITCI !

Eva da ne dobije penziju a neki sto su shtali loptu i bacali u kosh da je imaju? ??? E pa to ti je Srbija! Sramota!

Bravo Evo mi koji nismo pozuteli te podrzavamo!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:08:46)

Re:Re:prostakluk

Није ми јасно зашто Ева Рас никад не псује у "Политици", него само у "Пресу" и у "Куриру".

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:28:10)

Istina

Zena je u pravu. Ono o cemu govori je istinito, a istina je cesto ruzna, prljava, i ne moze biti ispricana sladunjavo. Forma odgovara sustini.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Istina

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:49:15)

Evine muke pod Titom

O svojoj ćerki Kruni, koja je umrla u 24. godini života: " U to vreme, bilo nam je zabranjeno da ćerku upišemo u obdanište, jer smo imali stan od 150 kvadrata i nismo bili socijalni slučajevi. Da ne bi rasla među odraslima, plaćali smo joj francusko zabavište." Ево сузе ми иду при помисли да су се Расови толико мучили у малом стану од свега 150 квадрата и да чак ни дете нису могли да упишу у обданиште, него су морали да плаћају француско! Еви под хитно мора да се да национална пензија, да јој некако надокнадимо све то малтретирање кад је била млада!

pošalji odgovor

Mladen Mladenovic [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:49:51)

Bravo Eva

Bravo za Evu Ras. Onako lepo telo, na koje smo kao deca raspaljivali mastu, moralo je da krije prelepu i prefinjenu dusu, koju su nazalost, ranjavali svi redom a najvise sam zivot. Potrebno je biti Feniks pa sve to izdrzati i pronaci smisao bitisanja na ovom svetu. Njene reci zaista nemaju vremena da idu okolo vec precicom oslikavaju danasnji lumpenproleterijat, koji se petog oktobrav uspuzao na "presto" i, koji drze kao pijavice ili krpelji. Reci kojima Eva Ras iskazuje svoj revolt, kada ih ona izfgovori, ne izgledaju vulgarno vec simpaticno. Zelim Vam dug zivot i da pobedite kancer.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Bravo Eva

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:52:02)

Re:Samo komunjare kritikuju

Da nije bilo komunizma ovakvi amateri nikada ne bi uspeli da se nametnu kao "umetnici", a kosovari bi ostali kod kuce,a ne bi svi dotrcali u Beograd da tu glume "disidente".Od takvih "disidenata"
posteni levicari nisu mogli da dodju do hleba,a "disidenti" su dobijali Kapetan Misino zdanje na poklon da tamo prave "pozorista" u kojima su "glumile" ovakve jadnice. Zasto svi veruju da je ovaj narod, posle Tita, doziveo totajnu amneziju i da se ne seca šta su sve radili ovakvi "umetnici" i kakvi su oni "disidenti" bili ???

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 18:59:53)

Re:Re:prostakluk

A sta umetnici imaju prava na primitivizam? nisam to znala.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:prostakluk

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 19:00:55)

Re:Re:prostakluk

Ako ti je toliko dobra vodi je svojoj kuci da nam ovdje ne prlja casopis svojim izjavama

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 19:17:03)

Pa dokle vise?

Овај интервју је већ објављен у "Куриру" 21. јула 2005.
http://arhiva.kurir-info.rs/Arhiva/2005/jul/21/ST-02-21072005.shtml
Да се као млада није скинула гола на филму, Ева Рас данас не би имала о чему да прича. Заиста велики глумачки подвиг!

pošalji odgovor

HERC [neregisrovani] (12. 07. 2009, 19:17:58)

KOMUNISTI

Eva Ras je, veliki umjetnik i jedan veliki patriota, ove napaćene države, što je bezbroj puta dokazala. Nacionalnu penziju nije mogla dobiti, od velikog broja političkih prostitutki i udovica srpskih zlotvora. One su imale prioritet, jer su nas svim i svačim "zadužili", da su nam male šanse, da se odužimo i opstanemo. Neka javno naprave spisak, svih osoba koje su dobile nacionalnu penziju, pa da vidimo , ko je sve dobio i po kojim zaslugama. NACIONALANA SRAMOTA!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:KOMUNISTI Re:KOMUNISTI

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 20:22:09)

Re:Gde su svi neobjavljeni komentari?

Napisali ste veliku istinu.Podrzavam, sad su svi antikomunisti, a ako ovako nastave imacemo vise "nacionalnih" nego penzionera koji su svoje penzije zaradili...ali stvarno.

pošalji odgovor

HERC [neregisrovani] (12. 07. 2009, 20:43:49)

Re:Strasno!

Ti si jedan nadobudni i uzged nepristojni tip, koji vrijeđa i drži predavanje o nečem što nema pojma. Ti si DS luda i da te bude sram, što tako pišeš o jednoj velikoj umjetnici. Ko ti brani da ideš bilo gdje, ali nemoj da drugom soliš pamet. Sa tim CV, niko ti nebi dao da čuvaš dvije ovce, jer bi izgubio 3. Nećeš ti nikada raditi u Evropi, jer njima trebaju radnici, a ne oni što glasaju za 10 eura.
Toliko si u zastranio, da ti je palo na pamet, da napadaš staru nemoćnu umjetnicu, umjesto da pozoveš Tadića da joj pomogne.
Ko njoj bude u ovom trenutku odnemagao, tome sigurno nema pomoći. Pitaj tvog Borisa i Mirka, ko pomaže ovu ubavu Janu i ostale koje se bave "politikom". Momak ti još nisi formiran, da bi davao mišljenje o Evi Ras. Poglrdaj u ogledalo, pa ćeš i sam vidjeti. Želim ti brzi oporavak od mržnje i mišljebnja iz tuđe glave. Dobronamjerni!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 20:59:00)

Re:bravo Eva

U svakoj temi,, vam je kriva politika,
svi ste opsednuti politikom i Tadicom i Nikolicem i svima ....

Sami vidite zasto je tako, ne mogu da verujem da je njoj kriva politika,
nemam komentara ,
ovaj narod je ocigledno - ne ceo - uvek bio opsednut politikom.

Daj malo vise vedrijih tema, postacete bolesni....

pošalji odgovor

Jovana [neregisrovani] (12. 07. 2009, 21:34:27)

Re:Re:Re:prostakluk

Ako je puna ovakvih psovki nema potrebe da gubim vreme...

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 21:53:24)

Re:Re:Re:prostakluk

Ne znam samo kakve veze imaju kosovari sa Evom Ras.Mada i ja tvrdim da nije bilo komunjara mnogo toga loseg u ovoj zemlji ne bi bilo.Naravno ni komentara kakav je Vas.

pošalji odgovor

ratka [neregisrovani] (12. 07. 2009, 22:30:28)

alal vera

umetnica je satkana od emocija.s obzirom na zivot kakav mi srbi zivimo a gospodja rad to vidi, za razliku od drugih, upravo je pravim recima odgovarala naovinaru na postavljena pitanja.to su pravi odgovori.svaka joj cast

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (12. 07. 2009, 22:42:42)

Re:KOMUNISTI

Ух, а ми мислили да се Ева Рас секира што већина народа лоше живи... Кад оно кад тамо, она кука због хиљаду еврића националне пензије. Иди бегај...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:KOMUNISTI Re:Re:KOMUNISTI

Beogradjanka online [neregisrovani] (13. 07. 2009, 00:55:39)

Eva

Ne zameram Evi na psovkama i 'lajanju' jer bombastichni izrazi nedvosmisleno pogode cilj. Ali ..

Citat **** Pa šta znači to da nas neprekidno truju da je serija „Ranjeni orao" fantastična i kako narod otkida na to? To je znamenje drugog vremena, a sad neko hoće da dokaže da je srpski narod izgubio pamet i da voli seriju u kojoj je pravilo da devojka koja nije nevina može da se uda za starkelju koga igra Dragan Nikolić, ili ćemo pilotu otkinuti nogu da bi ona imala za koga da se uda.****

Da, dopada mi se serija Ranjeni orao bash zato shto docharava drugo vreme, drugacije obicaje, kulturu - a od vishka znanja glava ne boli ... sta ce mi serija iz sadasnjeg perioda kojem sam sama svedok .. drugo, nije serija 'kriva' za otkidanje noge .... vec spisateljica koja je opisala taj period u kojem je zivela. Autentichno.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Eva

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 07:42:47)

EVA NIJE OBICNA ZENA

Sta vi ocekujete, da u intervju koji daje nako svog zla koje je pregrmela da bude fina i krotka, skromna, da se klanja do crne zemlje onima koji od nje, velikog umetnika hoce da im bude poslusna?
Sta je ove zena prezivela... Ja ne da bih psovao, da sam na njenom mestu, vec bih lajao kao ker!
Svaka joj cast i kao zeni i kao umetnici.
Voleo bih da snimi jos neki film, sigurno bi nase filmsko blago uvecala do beskraja.

pošalji odgovor

KUPUJMO SRPSKO [neregisrovani] (13. 07. 2009, 07:46:20)

EVA NIJE OBICNA ZENA

Sta vi koji ostavljate ove cudne komentare ocekujete, da Eva Ras u intervju koji daje nako svog zla koje je pregrmela, da bude fina i krotka, skromna, da se klanja do crne zemlje onima koji od nje, velikog umetnika hoce da im bude poslusna?
Sta je ove zena prezivela... Ja ne da bih psovao, da sam na njenom mestu, vec bih lajao kao pas!
Svaka joj cast i kao zeni i kao umetnici. A ona nije obicna zena.
U Evi Ras ne mozete traziti majku ili suprugu osim na filmskom platnu. Ona je buntovnik, Don Kihot ovog vremena i prostora!
Voleo bih da snimi jos neki film, sigurno bi nase filmsko blago uvecala do beskraja.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 08:18:43)

Re:Re:KOMUNISTI

Eva Ras ne kuka, ona je ponizena i lije svoje suze.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 08:20:50)

Re:Aferim

Treba imati petlju i reci sto i vi potpisujete, yar ne, Eva i nije tako losa, rekla sto i ja mislim. Hvala joj na tome

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 08:31:10)

Re:Re:KOMUNISTI

Moj rodjak imanacionalnu penziju i mogu vas obavestiti da je ona manja od 4oo evra, i zao mi je sto Evi ras Makar to nije dala drzava kad joj je bog uzeo sve! Divim joj se jer ona uprkos tome zivi i radi. Svaka cast

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:KOMUNISTI

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 10:41:22)

Re:Istina

Da, tacno, zanimljivo zapazanje.
Valjda je tako procenila citalacku publiku jednog i drugog casopisa.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Istina

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 12:36:40)

Re:Ok

svaka čast na komentaru.

pošalji odgovor

Opozicija [neregisrovani] (13. 07. 2009, 13:54:20)

???

Poštovana goos. Ras, kada vam Bog nije dao lepotu, mogao je bar pamet da Vam da. A ovako ni jedno ni drugo! Ko je tu na koga šiljio, ne znam, ali jedno je uvek jasno ko dan: niti jedan režim Vam nije odgovarao, niti će Vam odgovarati, jer nijedan režim neda protiv sebe i morate mu se povijati! Pametan čovek se prilagođava, ne mora se ulizivati! Nema nigde obešenih kolača!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 15:50:14)

Re:Strasno!

O kojem pragu ti pricas mozda o pragu 1000000 ljudi bez posla vidi se da ne razmisljas svojom glavom.

pošalji odgovor

anonymous нисам моје име је Верица [neregisrovani] (13. 07. 2009, 18:12:44)

Re:Eva

Шта је аутентично?! ЈАТ има данас три пилота, и два авиона а у то време Србију су поплавили пилоти па су једном од њих могли и ногу да откину да би имали Анђу за кога да удају, гнусно, што рече г-ђа Рас!
Има и нас који се слажемо са Евом, нисмо комуњаре и није нам добро у нашој земљи, поготово сад кад је светска монетарно криза изговор за све.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Eva

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 18:12:54)

Re:Re:Istina

Осим што је лицемерна, па у "Пресу" и "Куриру" псује као кочијаш, а у "Политици" не, није много ни паметна, па је погрешно проценила публику "Преса". Овде има високо образованих читалаца као и било где другде, можда и више него у гласилима која цензуришу коментаре, као што је свакако "Политика". "Прес" је бастион слободне речи, а ако неко под тим подразумева вулгарност, његов проблем.

pošalji odgovor

Мladen Savic [neregisrovani] (13. 07. 2009, 18:25:10)

Re:Strasno! - Divno je!

Draga Nina, pogresila si, nemas ti 26 godina vec 126. Eva Ras je mladja od tebe jer vidi gde je i ima hrabrosti da kaze sta misli, a ti pricas kako te je tvoja partija drilovala.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Strasno! - Divno je!

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 18:53:34)

Re:prostakluk,re:rea: istina

Mozda je Press bastion slobode, ali Vi nikako niste bastion mudrosti prijatelju,kao i oni koju Evu zovu imenama gori od psovki. Izgleda mi sa strane da su ovi koji su se zrgrozile psovki ne znaju sta znaci psovati. Ispada da psovke smanjuju Bol u ljude, sto svakako ukazuje svirepost onih koji ne gledaju sadrzaj nego formu govora. Sa psovkama Eva lije suze za njen narod,kao sto je to neko lepo uvideo. A zasto grom od onih "obrazovanih ljudi" koji se mase slobodom na Pressu?Jednostavno! Oni ne veruju a slobodu drugih samo u ono sto bih oni odobrili. U Sribiji na svakom cosku se cuju psovke. U inostransvo mozete prepoznati srbe(i bivse Jugoslovene) po psovkama, pa sta je onda lose dati priznanje narodu koji svakako boluje od losih vladara danas,kao i u porslosti? Eva zna svoj narod bolje od onih koji umesto krvi boluju od zutice mozga i pretvaraju se da ono nesto braun na nosu ne postoji,jer su oni to stavili sami na svoj nos...Pa po "Naski" onda: "Ne seri burazeru da si pametan!" Ako si obrazovan stidi se,jer samo stid moze da ti opere ono nesto braun sa nosa!

pošalji odgovor

Beogradjanka online [neregisrovani] (13. 07. 2009, 20:51:12)

Re:Re:Eva

Citat **** Шта је аутентично?! ЈАТ има данас три пилота, и два авиона а у то време Србију су поплавили пилоти па су једном од њих могли и ногу да откину да би имали Анђу за кога да удају, гнусно, што рече г-ђа Рас!
Има и нас који се слажемо са Евом, нисмо комуњаре и није нам добро у нашој земљи, поготово сад кад је светска монетарно криза изговор за све.****

Ko kaze da se ja ne slazem? Ko kaze da je meni dobro u ovoj zemlji? Ne meshaj mi babe i zabe ... dala sam komentar na receno o seriji RO, a ne na ostalo sto je Eva rekla ...

Sve sto se u seriji desava je prilichno autenticno (na osnovu romana) i nije se o udaji razvedene zene samo u BG-u tako rezonovalo, vec u celom civilizovanom svetu pocetkom 20-og veka (a i ranije) .. razvedena zena je tretirana kao zena sa falinkom.

Izvoli pa chitaj knjige, romane, istoriju .. pa ces videti da se roman Mir Jam ne razlikuje mnogo od ostalih u svetu iz tog perioda - kad se tice morala, tradicije, kulture ..

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 21:39:22)

Re:KOMUNISTI

Nikada nisu smeli da j avno objave spiskove ljudi kojima je dodeljena nacionalna penzija. . Kada bi se uradila revizija videlo bi se da je mnogi ne zasluzuju . O tome odlucuju razne birokratske komisije i naravno da je Eva izostavljhena. BIila sam na pr. jako iznenadjena kada je pevac Cobi bio sahranjen u Aleji velikana. Nije bio los pevac ali smatram da nije nicim toliko zaduzio Srbiju da bi bio tamo. Neko je o tome odlucio. kao sto odlucuju ko je veliki umetnik a ko nije.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:KOMUNISTI

anonymous [neregisrovani] (13. 07. 2009, 23:11:36)

Re:KOMUNISTI

Национална пензија за коју се џапа Ева Рас је у против-износу од хиљаду еура, Ваш рођак Вам није пријавио тачну суму. Због тога Ева Рас већ неколико година диже глас, и само због тога. Колумну у "Политици" јој плаћају много више од 74 еура, колико је неко навео. Као што је у Титово време живела у стану од 150 квадрата и тад се није нинашта жалила, тако и сад кука само због своје грамзивости и похлепе, представљајући се лажно као жртва свих режима. То може да јој поверује само необразована публика с кратким памћењем. Остали се гнушају њене саможивости, похлепе и лицемерја. О'ладите нас с лакомом лажљивицом Евом Рас!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:KOMUNISTI

Staša student [neregisrovani] (13. 07. 2009, 23:49:06)

Re:Re:KOMUNISTI

Nisam fan Eve Ras, ali bio sam sa majkom prisutan u Nemanjinoj ulici, u penzijskom odseku kad su joj saopštili da kao penzioner ne sme da radi, da mora da vrati penzije u vremenu kad je radila. Ne samo da nije dobila nacionalnu penziju nego su joj ukinuli i redovnu penziju zbog pisanja u Politici! Kad sam u vašem Magazinu video ovaj članak upravo sam zato počeo da ga čitam, mislio da će o tome biti žvaka, da će da ospe paljbu po zakonu koji je ljudima potpuno nepoznat a koji ih primorava da vraćaju penzijskom fondu pare koje nemaju, jer su radili da bi preživeli, jer od malih penzija ne mogu da sastave kraj s krajem. Medjutim, izgleda da je Eva Ras ogugla i drži se onoga što narod kaže, što se mora nije teško. Vaša saradnica nije bila obaveštena o tome da primaoci prodičnih penzija moraju vraćati penzije ako su bilo gde ma šta radili i nije o tome ni pitala Evu Ras. Tako Eva zbog 7000, dinara mesečno u Politici izgubila penziju koja je iako mala sigurno veća od te sume. Moja majka je bila impresionirana jer je Eva bila vrlo ljubazna i službenici rekla da radi šta mora, da je i ona žrtva vremena kao i ostali narod kako njih dve nikako nisu u suprotnom taboru i tako nema razloga ni za neljubaznost.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:KOMUNISTI Re:Re:Re:KOMUNISTI

anonymous koji je dobitnik nacionalne penzije [neregisrovani] (13. 07. 2009, 23:59:20)

Re:Re:KOMUNISTI

Ne bih da se brukam predstavljajući se, više volim da ostanem anoniman, ali vi niste u pravu POLITIKA je na celoj strani objavila imena svih dobitnika. Nije to tajna ko je dobitnik a ko je gubitnik. Naravno, meni je žao što je g-đa Ras gubitnik, jer je smatram značajnom, ona je sigurno jedna od stubova srpske kulture

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:KOMUNISTI

Andja [neregisrovani] (14. 07. 2009, 09:26:47)

Re:Re:Re:KOMUNISTI

I ja sam taj baksuz koji vec godinu dana vraca izmisljeni dug penzijskom osiguranju jer se moj sin, student, prihvatio honorarnog posla da bi nam olaksao zivot! Moja je plata 35000 dinara i ja svakog meseca moram sto evra od nje da odvojim da bi se ratosiljali duga, i tako do decembra jos.
Jedva docekah da procitam nesto na ovu temu, vasoj redakciji je svakako poznat taj atak na penzionere jer ne biste objavili komentar da ne znate za to a do sada ni rec niste prozborili o tome. Bilo bi zgodno da se osvrnete malo opsirnije na tu cinjenicu da se aktivirao neki zakon bas u casu svetske monetarne krize kad smo i bez toga pod strasnom presijom kako da prezivimo.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 09:33:36)

Re:prostakluk

Žena u godinama, javna ličnost, umetnica..... Sramota!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nekultura, nekultura, nekultura...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:prostakluk Re:Re:prostakluk ali i plemenitost

IVAN [neregisrovani] (14. 07. 2009, 09:39:35)

Re:Re:Re:KOMUNISTI

Stub srpske kulture????!!!! Da li si ti pročitao ovaj tekst????? Tuga...

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Re:KOMUNISTI

Miso Basic [neregisrovani] (14. 07. 2009, 09:43:36)

Re:Re:prostakluk ali i plemenitost

Nisu vazna psovke nego kakav je covek! Eva Ras je gostovala u proslu subotu kod nas u Banjoj Luci na manifestaciji 'Vezeni most', posvecenoj Nasihi Kapidzic Hadzic. Psovke ne umanjuju plemenitost Eve Ras koja je govorila skupu od preko dvesta ljudi o tome da pise literaturu da bi ispravila krive Drine, da bi ukazala na lazi koje je XX vek lansirao, izmedju ostalog da je njena literatura protiv podele sveta na 'male i velike" ljude jer bi to znacilo da je engleska kraljica velika a njena majka tetkica, cistacica u skoli mali covek, da to nije tacno nego da je za nju njena majka veca od svih kraljica sveta iako je bila cistacica! Svaka cast Evi Ras!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:prostakluk ali i plemenitost

mitar [neregisrovani] (14. 07. 2009, 10:04:38)

Re:hvala

Bog ti dao zdravlja i dug život!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 12:00:58)

Re:Re:Re:Re:KOMUNISTI

Nisu njena dela tuga! Nisi obavesten!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 12:19:33)

Re:Re:prostakluk

sramota je pozivati se na necije godine, a vecina komentatora ovde naziva babom Evu Ras, kao da je to greh, svi ce oni ostariti,dajboze da ne umru mladi da budu stari ali vredjati nekoga zbog godina je zaista nedopustivo koristiti takve epitete. Eva Ras je jedna, i alal-joj-vera sto se usudila da kaze sto svi znaju.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:prostakluk

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 12:35:01)

Re:Re:Re:KOMUNISTI

Па види се да жена има пара, па јој није тешко пало!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 12:38:35)

Re:Re:Re:prostakluk ali i plemenitost

To više nisu psovke, nego čist primitivizam!

pošalji odgovor

Bojan Jovanovic [neregisrovani] (14. 07. 2009, 12:53:04)

Bravo Evo!

Svaki korak koji smo presli na putu samospoznaje cinili smo van naucenih puteva kao ljudska Bica, svako stvarajuci svoju stazu. Nekad, negde, nekako, sreli smo se sa drugim ljudskim Bicima hodajuci nasim stazama koje smo sami krcili i od tada smo prijatelji sa tim ljudskim Bicima. Pa smo prijatelji dok je vreme da budemo prijatelji i nikad ne znamo koliko cemo ici istom stazom koju cemo zajedno krciti. Nikad se nismo sreli sa nekim drugim ljudskim Bicima pa nismo imali iskustvo da ona postoje kao sto ni ona nisu imala iskustvo da mi postojimo. Javljamo se u ovim komentarima da znate da postojimo zajedno sa vama. Ne obaziriti se na one koji se nisu sreli sa vama, ne obracajte paznju na njihove uvrede. Oni imaju svoj a mi imamo nas svet.

pošalji odgovor

Vladislav Nacak [neregisrovani] (14. 07. 2009, 17:23:30)

Cao vi koji se ne potpisujete

Bio sam ganut intervjuom pa su me i komentari zainteresovali i sad se pitam zasto su ovi komentatori koji su politicki popaljeni toliko surovi, te Eva Ras je baba, te ruznaje ,pa glupa, a ja mislim da su se javili jer ih je Eva Ras zacnula u zivu ranu. Covek se najvise naljuti kad sebe prepoznaje u nekoj prici....

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 19:04:07)

Re:prostakluk

Nije prostakluk nazivati stvari pravim imenom!Bravo Eva!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (14. 07. 2009, 21:49:11)

Re:Re:Re:prostakluk

Da je glumica u Engleskoj, bila bi ledi, a ovde cim predjes 5o godina oslovljavaju te sa baba. E to je primitivizam.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (15. 07. 2009, 08:35:26)

Bravo Evo

Bogu hvala da se neko setio da kaže ono što mi osećamo. Oduvek su nam "stranci" (Nušić, Kiš itd) govorili kakvi smo i šta smo. Možemo da pljujemo Evu Ras koliko hoćemo, ali je ona uvek ostala takva kakva jeste.

Napred Evo ! Ne daj da te slome. Tvoj obožavalac

Nenadd

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Bravo Evo

dejan [neregisrovani] (15. 07. 2009, 09:19:08)

svka cast evi

sve sto j rekla je istina bravo za evu.

pošalji odgovor

Radovan [neregisrovani] (15. 07. 2009, 19:25:15)

Re:Re:Strasno! - Divno je!

Dokle vise udvaranje i slavopoji o Evi Ras?Ona je izgubila kompas.Hoce po svu cenu da bude prva u :glumi,slikarstvu,knjizevnosti...
Hoce i nacionalnu penziju.
Kao glumicu nikad je nisam posebno voleo,jer imamo toliko drugih,boljih i vecih talenata.Kao slikarka,uzas.Kao knjizevnica....pa da li se to moze nazvati knjizevnost?
Kako se nagrade daju,nebi me zacudilo da joj dedele jednu Ive Andrica.Sto da ne,kod nas sve moze.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Re:Strasno! - Divno je!

Marija [neregisrovani] (17. 07. 2009, 21:38:10)

Re:Re:Re:Strasno! - Divno je!

U pravu si Radovane kada kažeš da kod nas može sve. Tako recimo ti možeš da komentarišeš nešto o čemu poima nemaš. Pravi si Radovan III
a treba da znaš da to uopšte nije pohvalno.

Gospođi Ras dobro zdravlje i zahvalnost za veliki doprinos umetnosti!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (17. 07. 2009, 22:54:44)

Ranjeni orao

Ne moze nacionalnu penziju da dobije neko ko tako govori o kolegama, i to vrlo nepravedno. Ranjeni orao je bolji od vecine uloga koje je Eva Ras imala. Umetnik treba da bude dostojanstven, pa me ne cudi sto nije dobila penziju.
Zao mi je zbog njene boli, i bolesti, ali ovaj govor osudjujem.

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Ranjeni orao Re:Ranjeni orao je filmovan roto-roman

Stipan Bačlija [neregisrovani] (18. 07. 2009, 08:46:04)

Re:Ranjeni orao je filmovan roto-roman

Ranjeni orao nije književno delo nego roman, ili ljubic ili kako li se već zovue ona šund literatura koja se štampa za zabavu bez ikakvih pretenzija. Atelje 212 je nekad izvodilo ranjenog orla ali kao komediju, sprdačinu na tu vrstu literature, Ružica Sokić je briljirala u režiji Soje Jovanović! A pažljivo čitajući eksplikaciju Eve ras nisam uočio da je vredjala svoje kolege! Dragan NIkolić je Evin ispisnik, ako je Eva stara, baba koako su je ovde komentatori vredjali, nije ni on mladić i igra zaista ostarelog čiču. Evo sta je Eva rekla, sada u doba elektronike nije teško ništa citirati. Možete ne voleti Evu Ras, ali joj nemojte prišivati grehe koje nema!
Evo citata o ranjenom orlu;
Pa šta znači to da nas neprekidno truju da je serija „Ranjeni orao" fantastična i kako narod otkida na to? To je znamenje drugog vremena, a sad neko hoće da dokaže da je srpski narod izgubio pamet i da voli seriju u kojoj je pravilo da devojka koja nije nevina može da se uda za starkelju koga igra Dragan Nikolić, ili ćemo pilotu otkinuti nogu da bi ona imala za koga da se uda.

pošalji odgovor

Rastko [neregisrovani] (18. 07. 2009, 08:48:44)

Re:Ranjeni orao

Da li vi uopšte znate kako i zašto se stiče penzija? Sudeći po onome što ste napisali očigledno ne. Multi talentovanu ličnost osuđivati što loše misli, i to javno kaže, o ostvarenjima zasnovanim na šund literaturi?! Šta reći osim stupidno?
Eva, ostanite takvi kakvi jeste jer, između ostalog, u tome je vaša veličina! Niste vi krivi što je naše društvo intelektualno zakržljalo. ;-)

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Ranjeni orao

Jelena [neregisrovani] (18. 07. 2009, 12:38:18)

Svaka cast

Kako mozete da kazete da je ovo prostakluk??? Pa danas svi psuju i na televiziji i u novinama. Svuda. Da ne spominjem danasnjenje filmove u kome su k.... i pi... osnovne reci, a te filmove gledaju i deca i mladi i stari. I sto je najzalosnije odusevljavaju se njime. I onda neka neko kaze da je ovo prostakluk. Eva jeste velika zena i svaka joj cast.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (18. 07. 2009, 15:27:11)

Re:eva

Uvek sam smatrala da je ona prosta zena i nikakav intelektualac--psovke su joj specijalnost!! Sada mrzi zute a ako joj zuti sutra daju nacionalnu penziju zovo me zanoima sta ce onda reci??? Ma ,sramota jedna da se ovakva osoba naziva intelektualcem ! Bo;lje reci--prostakusa!!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re: Eva

anonymous [neregisrovani] (18. 07. 2009, 16:48:25)

Re:Re:Ranjeni orao

Ma hajde molim vas. Kad smo vec kod sund literature i sund serija, ta ista Eva Ras imala je uloge u svim sund serijama tipa Bolji Zivot i Srecni Ljudi. Pa nek sad ne prosipa mudrost.
A za ranjenog orla niko nije rekao da sad treba nosioci uloga da dobiju Oskara za vrhunsku umetnost. Ali, serija uopste nije lose uradjena. A tacno je da je srpska publika u vecini pozitivno odreagovala na seriju jer je ona uradjena sa stilom.
A to je ono sto ovoj umetnici , za koju nije sund to sto se skinula gola (nee, to je umetnost!) , NEDOSTAJE! Moze neko da prica i misli lose, al bi to ipak trebalo raditi sa malo vise stila.

Ovde u Srbiji su svi veliki poznavaoci umetnosti, pa svako sebi daje za pravo da kaze ovo je sund, ovo nije. kad je ona stekla toliku popularnost u svetu, i kad je toliko velika umetnica, sto onda ne trazi Oskara popularnosti ili mozda Nobelovu nagradu za svoje spisateljske talente?
ja sam amater. Mogu samo da ocenim sta mi se svidja, sta ne. Kad jedna gospodja u poznim godinama pocne da mi objasnjava ko je na koga siljio kurac, uopste me ne zanima da se udubljujem u pricu koliki je ona umetnik!

pošalji odgovor

Aleksandra [neregisrovani] (18. 07. 2009, 17:11:02)

Re:Re: Eva

"Hrabra" anonimna ženo verujem da nisi imala nameru ali eto rekla si sve o sebi ovim komentarom kao i dobra većina ovde! "... A suština je da je postotak neobrazovanih, slabomislećih, obrazovanih ali priglupih skorojevića i ostalog polusveta 75%..." Eh, da nam je u ovom procentu Eva, gde bi nam bio kraj?! Vi i vama slični ni za tri života nećete je razumeti a tome nije ona kriva!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re: Eva

Galeb [neregisrovani] (21. 07. 2009, 07:23:57)

Re:Bravo Evo

Evo ti si svetlost i so u balkanskome mraku, malo je takvih kao ti koga sugave komunjare nisu pretvorili u zombija. Iza tebe stoji ljudski kvalitet potpuno u suprotnosti sa rezimskim spodobama bez casti, obraza i ikakve ljudske lepote. Ne racunaj ni na Tihog ni na Prleta jer ono sto nam je njihova borba dala je mene i milione drugih oterala u beli svet da ne bi prezivljavali ovo sto ti prezivljavas. Iako sitna rastom pokazala si snagu stotinu krsnih gorstaka jer si ljubicici beloj uskratila bolesnu zelju sto ni jedan njegov verni gorstak nebi vec bi pitao ima li jos. Moje najvece postovanje i ljubav za tebe sestro i ova prisnost je iskreno iz srca i ne umanjuje ni najmanje moje vidjenje vas kao vrhunski talentovanog umetnika i prave dame cije ime cu uvek spominjati sa ponosom.

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (21. 07. 2009, 09:29:04)

Re:Sjajna Eva Ras

potpisujem!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (21. 07. 2009, 09:30:11)

Re:Ok

e, vala bas!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (21. 07. 2009, 09:33:04)

Re:Sopenhauer

Ona besni, s pravom, na mnogo sta, a ne na nedobijenu penziju.
Besni na sve na sta i mi svi ostali besnimo!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (22. 07. 2009, 15:34:05)

Re: Eva

Не треба много памети нити образовања да би се прозрела једна опортунисткиња као што је Ева Рас. Довољно је мало здравог разума и моралног критеријума, али баш то је оно што недостаје Евиним обожаваоцима, авај... Ако вас је свега 25% то је дивна вест!

pošalji odgovor

Kolendic Dule [neregisrovani] (23. 07. 2009, 11:19:03)

Obozavana Eva

Zadivljen sam i zabezeknut! To je neverovatno! Nedeljama ne prestaju komentari koji imaja sta da kazu povodm intervjua Eve Ras! Broj komentara je ravno kao da citam roman. Svaka cast Presu!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (23. 07. 2009, 11:59:42)

Re:Bravo Eva

Pa kad ti je toliko simpatično, kako bi reagovao da tvoja npr.ćerka tako govori pred nekim tvojim prijateljima ili za neki časopis? Da li bi rekao da je to simpatično? SVAŠTA!!!!!!!!!!!

pošalji odgovor

anonymous [neregisrovani] (23. 07. 2009, 12:05:23)

Re:"glumica"

Ovo je sve ono što sam ja hteo da napišem. Pozdrav

pošalji odgovor

Nataša [neregisrovani] (23. 07. 2009, 12:08:29)

Re:Strasno!

Bravo Nina, svaka čast na komentaru! Pozdrav za tebe iz Novog Sada!

pošalji odgovor
odgovori na komentar:
Re:Re:Strasno!

anonymous [neregisrovani] (22. 08. 2009, 00:11:53)

Re:Re:Strasno!

svaka cas EVA!

pošalji odgovor
Press magazin
Press istražuje: Kako je propala Zvezda

07. 03. 2010

Press istražuje: Kako je propala Zvezda

Da li višegodišnje frustracije navijača Zvezde mogu da izazovu širi društveni bunt, jer je reč o ljudima koji su godinama opstajali zbog „hleba i igara", a danas nemaju ni ...

07. 03. 2010

Pocepana planeta
Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date