Povećaj veličinu slova
Vrati na prvobitnu veličinu slova
Samnji veličinu slova
štampaj
štampaj
Pošalji prijatelju
Izvisili - Aranžman otkazan u poslednji čas
Na doček u Istanbul nije otišlo 30 turista
Tridesetak turista iz Niša i Leskovca, koji je posredstvom leskovačke turističke agencije „Hera" trebalo da otputuju na novogodišnji doček u Istanbul, najluđu noć je ipak provelo u domovini, jer im je aranžman otkazan, i to kada su već bili u autobusu.
s

Nišlija Dragan Stojanović jedan je od prevarenih putnika.
- Sa devojkom sam preko „Here" uplatio novogodišnji aranžman za Istanbul od sedam dana. Trebalo je da pođemo 29. decembra u 21 sat sa stajališta kod teniskih terena. Posle tročasovnog smrzavanja, tokom kojeg smo dobijali objašnjenja da se autobus pokvario, te da stiže, ali kasni, najzad nam je saopšteno da se putovanje pomera za jedan dan. Odlučili smo da ipak sutradan ponovo krenemo. Čekali smo autobus oko pola sata, a onda se pojavio neki kombi u koji smo se jedva smestili. Međutim, vozači su odbijali da krenu na put dok im ne bude donet novac. Kada smo videli da od toga nema ništa, otišli smo kući - kaže Stojanović, i nastavlja:
- Sledećeg jutra smo pokušavali da dobijemo vlasnicu agencije Draganu Damnjanović. Ostali smo bez para, bez dočeka, smrzli se i prehladili. Međutim, ona se uopšte nije javljala na telefon.
Međutim, Dragana Damnjanović kaže da je sve učinila kako bi turisti otputovali u Tursku, ali da je zakazao organizator putovanja, beogradska filijala agencije „Prestiž".
- Novac koji sam uzela od turista uplatila sam „Prestižu", koji je i organizator putovanja, ali oni nisu ispunili svoju obavezu. Za sedam, osam dana pokušaću da skupim novac da vratim turistima po dvesta evra, koliko su platili aranžman - objašnjava Damnjanovićeva.
t
Inspekcija pokrenula postupak
Turistička inspekcija pokrenula je upravni postupak protiv obe agencije, leskovačke „Here" i „Prestiža", čije je sedište u Novom Sadu - kaže za Press Dragica Pavlović, načelnik ove službe.
- Postupak vodimo protiv obe agencije kako bismo utvrdili kakva je i kolika njihova odgovornost u ovom slučaju. Ono što je važno u ovom trenutku jeste da svi oštećeni putnici podnesu zahtev za povraćaj novca i subagentu i organizatoru putovanja. Sada ne mogu da kažem kakvi su odnosi između ove dve agencije, a o njihovoj odgovornosti moći će da se govori tek po okončanju postupka - objasnila je Pavlovićeva.
- Ona je prodala to putovanje kao da je ona organizator. Obećala je da će nam proslediti novac, ali je stalno pomerala rok i na kraju nije isplatila kompletnu sumu. Na vreme smo je obavestili da je aranžman otkazan, prijavili je turističkoj inspekciji, a protiv nje ćemo podneti i tužbu - kaže Tomaškovićeva.
Ljubiša Živadinović, advokat udruženja turističkih agencija YUTA kaže da turisti imaju pravo na nadoknadu materijalne i nematerijalne štete.
- Ako su agencije članice YUTA, materijalna šteta se ostvaruje preko naše arbitraže, a na osnovu dogovora na isti način je moguća i nadoknada nematerijalne štete. U suprotnom, turisti treba da se obrate sudu - navodi Živadinović, i dodaje da odgovornost u ovakvim slučajevima snosi organizator putovanja.
Izvor: PRESS
Nema komentara.