Sport

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

Beograd 06. 03. 2010

Press

Ministarka sporta Snežana Marković-Samardžić

Tačno je, prodajemo Zvezdu i Partizan!

Ministarka Snežana Marković-Samardžić: Istina je da ćemo na jesen sprovesti privatizaciju klubova, a Zvezda i Partizan će imati velike koristi od toga. Ipak, sigurno ih nećemo prodavati poput preduzeća

1
Pao dogovor... Ministarka sporta potvrdila reči Tomislava Karadžića o privatizaciji najvećih srpskih klubova
Pao dogovor... Ministarka sporta potvrdila reči Tomislava Karadžića o privatizaciji najvećih srpskih klubova

Ministarka omladine i sporta Snežana Samardžić-Marković kaže da joj je predsednik FS Srbije, tokom boravka u Alžiru, saopštio da će dugo najavljivana privatizacija u sportu doneti boljitak našim najvećim klubovima - Crvenoj zvezdi i Partizanu!

Ona nije mogla da precizira kada će giganti sa Topčiderskog brda promeniti vlasničku strukturu i dobiti vlasnike, ali je dodala da će posle Mundijala u Južnoj Africi biti više reči o ovoj temi. Prva dama srpskog sporta posebno je napomenula da sportski klubovi neće biti privatizovani kao preduzeća.

- Tačno je da sam sa gospodinom Karadžićem tokom boravka u Alžiru pričala o privatizaciji srpskih klubova. Htela sam da čujem mišljenje čoveka koji je predsednik najvažnije fudbalske organizacije u zemlji. On mi je rekao da će srpskim klubovima biti bolje posle privatizacije, ubedio me je u to. Međutim, ne mogu da vam dam vremensku odrednicu i kažem kada ćemo tačno ući u proces privatizacije.

a

„Večiti" bez komentara

Predsednici Crvene zvezde i Partizana, Vladan Lukić i Dragan Đurić, nisu želeli da komentarišu najavu Tomislava Karadžića i izvesnu privatizaciju srpskih klubova posle Mundijala u Južnoj Africi.

- Trenutno razmišljamo samo o gostovanju na Banjici - preneo je stav čelnika Crvene zvezde portparol kluba Marko Nikolovski.

Prvi čovek Partizana Dragan Đurić samo je rekao da nema komentar.

 

Slažem se sa gospodinom Karadžićem da bismo mogli više o tome da pričamo posle Mundijala. Za mene, kao ministarku sporta, važno je da se zakon izglasa, o modelu ćemo kasnije pričati. Mogu samo da vam kažem da sportski klubovi neće biti privatizovani po modelu preduzeća. Vlada Srbije o tome treba da odluči, ali naravno da će privatizacija biti prilagođena sportskim specifičnostima - istakla je ministarka Snežana Samardžić-Marković.

Aktuelno rukovodstvo Crvene zvezde, koje juče nije bilo spremno da razgovara o temi koju je započeo Tomislav Karadžić pod izgovorom da trenutno razmišljaju samo u sutrašnjoj prvenstvenoj utakmici sa Radom, više puta je kroz zvanična saopštenja poručilo da najveća srpska institucija nikada ne treba da bude privatizovana. Taj stav potkrepili su rečima da Zvezda pripada samo srpskom narodu.

- Želeli smo da prvo čujemo mišljenje čelnika FS Srbije. Istina je da Crvena zvezda pripada srpskom narodu, ali i Partizan pripada srpskom narodu, kao i svi ostali srpski klubovi. Međutim, postavlja se pitanje ko je predstavnik srpskog naroda - napomenula je ministarka omladine i sporta.   

D. Nedeljković

komentari (47)
pošalji komentar

Miki [neregistrovani] (05. 03. 2010, 22:36:00)

re

Sta vi prodate, prodato je.

pošalji odgovor

sa moravu [neregistrovani] (05. 03. 2010, 22:47:33)

kadrovi jugoslavije

kako je moguce da ljudi koji nikakve veze nemaju sa srbijom prodaju imovinu srbije?

pošalji odgovor

Boki KG SW [neregistrovani] (05. 03. 2010, 23:42:00)

Filozofi

Dosta tupavih komentara! Svakako da treba da se privatizuju nasi klubovi. A sto se tice izreka "kako je Zvezda tj Partizan srpskog naroda klub" i treba da pripada narodu, vi se vec jednom probudite i zivite u buducnosti, a ne proslosti. Nismo samo mi ko nacija prosli kroz ovakve promene i privatizacije. mora se znati ko je gazda. A on ce da snosi posledice ako pravi greske za greskom.

pošalji odgovor

navijac [neregistrovani] (06. 03. 2010, 00:05:06)

....

Sram da vas bude, vi da neshto prodajete, koliko ste ulozili u zadnjih 10 godina da ta Zvezda i taj Partizan mogu da placaju igrace i radnike...Samo vam je d**e zinulo za pare, a kad vam se upucuje vapaj za pomoc onda okrecete glavu...

pošalji odgovor

Milinko [neregistrovani] (06. 03. 2010, 00:27:04)

gace na stap

Ja sam protiv privatizacije, Laporta je rekao da privatizacijom rizikujemo bankrot kluba i gasenje, dok smo videli koliko je drzava spremna da ulozi neki dinar, osim kada treba da proda i uzme novac!Ljudi bre, pa sve su rasprodali, jer postoji policija i pravosudje da hapsi i osudjuje, strasno!

pošalji odgovor

ultra mentalitet [neregistrovani] (06. 03. 2010, 00:45:56)

!!!!!!!!!!!!!!!!

manite se corava posla nedamo zvezdu ni za zivu glavu

pošalji odgovor

miodrag [neregistrovani] (06. 03. 2010, 00:49:16)

:)

"GIGANTI sa Topciderskog brda"... hahahaha

pošalji odgovor

Стефан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 02:12:33)

Биће онда 10 пута јачи

И још једна ствар,ако се приватизују оба клуба која већ сада побеђују већ приватизоване клубове,војводина,борац...шта ће бити кад се приватизују?!Опет ће лига бити нула а самим тим и та два клуба!

pošalji odgovor

XP [neregistrovani] (06. 03. 2010, 02:34:26)

Prodajemo

Kraj agonije!

pošalji odgovor

Bojan [neregistrovani] (06. 03. 2010, 06:15:39)

Heh

Sto bi drzava placala fudbalere i njihove trenere i njihove pevaljke i splavove?

pošalji odgovor

Petar Pan [neregistrovani] (06. 03. 2010, 06:42:06)

ludilo

Pa jel vam to deodvina kada je vi prodajete? Sramota!

pošalji odgovor

Filip [neregistrovani] (06. 03. 2010, 07:25:35)

neregistrovan

Ko da privatizuje Partizan:Tole sve što je privatizovao je nestalo.Šta je sa 29 novembrom iz Subotice.I to je"privatizovao".Hoće čova da sa svojim sponzorima,koje je doveo u Partizan sada ozvaniči"ulaganja" i mazne Partizan,kako gospodja reče ne po modelu privatizacije preduzeća,nego po modelu dodjem ti.Stidite se.

pošalji odgovor

gandra [neregistrovani] (06. 03. 2010, 07:44:29)

sta lupas ???????

ko je do sada snosio posledice za lose privatizacije koliko je preduzeca unisteno i rasparcano a nisam cuo da je neko odgovarao.sigurno je saric sve te firme kupopvao pa ce njemu da nakace.oni kako koga uhapse tako mu i sami kace dodatne optuzbe.nemoze ova koja je rekla da srbija nije sportska nacija da prica o privatizaciji zvezde.

pošalji odgovor

Paja Patak [neregistrovani] (06. 03. 2010, 08:03:47)

Tako smo glasali !

Potpuno ste u pravu.Ali,nama je uvek drazi tudjin od svog coveka !

pošalji odgovor

Laza [neregistrovani] (06. 03. 2010, 08:41:38)

...

A sto ne uzmemo spanske klubove za primer?

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (06. 03. 2010, 08:50:09)

DALJE RUKE OD ZVEZDE!

Sve sam rekao ,dalje ruke od Zvezde,ministarko ministruj jos malo a ti Kardzicu bida seces granu n akojoj sedes.Prodaj Partizan ako ti grobari dozvole a mani se Zvezde.Reprezentacija kojom se dicimo polovina je cini Zvezdinih igraca.Sad ste vi grobari nesto stvorili,pogledajte mladu reprezentaciju gde dominiraju Partizanovi igraci,poraz od Vardaraca,ma uzas jedan.Zvezda je \zvezda i ovi skorojevici ne smeju da je pipnu,inace ustajemo.Zuti dalje od Zvezde.Hvala!!

pošalji odgovor

Milos [neregistrovani] (06. 03. 2010, 08:51:27)

Bruka!!

Nisu vam Partizan i Zvezda dedovina pa da ih vi prodajete!!!

pošalji odgovor

dejan [neregistrovani] (06. 03. 2010, 09:05:14)

lopovi

lupetas. ko snosi posledice lopovske privatizacije? Gazda? snosi narod....a gazda preproda i ODE!

pošalji odgovor

dejan [neregistrovani] (06. 03. 2010, 09:07:34)

gospodja ministarka

dakle, ona moze da bude ministarka za kozmeticki salon! Rasparcavanje Srbije se nastavlja sve u interesu naroda! Jednostavnu jasu nas i dalje . DOKLE?

pošalji odgovor

Mile [neregistrovani] (06. 03. 2010, 09:41:53)

kriminalac na prvi pogled

Zaboravite na budalaštine kao što je "poštenaprivatizacija". Privatizacija je lopovluk "per definitionem" i svako ko se za nju zalaže miriši mi na kriminalca. Šta bi oni? Da prodaju ono što je u socijalizmu postiglo svetske domete. A gde su silni navijači, gledaoci, novinari i druge institucije, praktično celo društvo koje je to omogućilo. I sada bi da pare strpaju u privatne džepove. People versus criminals.

pošalji odgovor

Luka [neregistrovani] (06. 03. 2010, 09:49:54)

besmislica

Ko Vam daje pravo da prodajete naše blago. Vi gospodine Karadžiću i Vi Snežana sa sedam prezimena i 777 funkcija, nemate kredibilitet da uopšte govorite o fudbalu a kamoli da prodajete Zvezdu i Partizan koji su nacionalno blago. Dalje ruke od svetog imena Zvezde.

pošalji odgovor

Tanja [neregistrovani] (06. 03. 2010, 09:57:56)

Naslednici

Naslednici su oni koji imaju najvise novca i oni ce da kupe Zvezdu-poreklo nije vazno.Dokle vise tako?????????

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (06. 03. 2010, 10:27:29)

dosta je bilo

od 1991 godine koliko je zvezda prodala igraca i gde su te pare,naravno otisle u privatne dzepove,najsveziji primer, Piksi je prodao 15 igraca a Zvezda u jos vecem dugu.Drzava ne sme da dozvoli promenu namene tog zemljista i tu je kraj price...

pošalji odgovor

Ivana [neregistrovani] (06. 03. 2010, 12:13:03)

ti lupas

vidimo kako su se usrecile sve firme koje ste vi prodali u Srbiji hahaha pa,ljudi nemaju leba da jedu...niste vi stvorili klubove,pa da ih prodajete...ali dok dodje vreme ze to,vi necete ni da se pitate za nista...

pošalji odgovor

Dare [neregistrovani] (06. 03. 2010, 12:26:03)

Barsa

Slažem se, to je do sada najbolji primjer kako se upravlja klubom gdje navijači takođe imaju aktivnu ulogu, njihovi rezultati su pokazatelj kako se radi!!!

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:19:50)

приватизација

Генерално нисам против приватизације, али су људи који су то до сада радили недвосмислено доказали да то не знају. Ресурси су се продавали, а новац је одлазио у ветар, неискоришћен. Кад се удружи корупција, неспособност, непостојање плана, политиканство, резултат ће бити (као и до сада) поразан.Зашто једном не учимо од најбољих, рецимо Барселоне?

pošalji odgovor

srb in [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:20:42)

Moj dargi prijatelju

nisi u pravu.Ono sto oni prodaju nije prodato to je propalo i zato ih treba spreciti da ONI kao najvece zlo srpskog sporta
pune svoje dzepove, novcem koji su generacije stvarale. Mars bando crveno-zuta. Zato ste i vodili kampanju protiv navijaca. Znate da samo oni mogu da vas sprece u nevidjenoj pljacki.

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:29:55)

Крах

Јасно је као дан да ови ликови намичу паре да би закрпили рупе и покрили грешке које се покрити не могу.Они једноставно нису способни да то изведу како треба, на добробит српског фудбала, ако их то уоште занима.Ако неко зна да ми одговори (стварно ме занима, не шегачим се): какве везе министарка има са спортом, шта је она радила у животу?

pošalji odgovor

DRAGAN [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:35:29)

prodaja

K o su ovo dvoje da nešto prodaju i kome bi oni to prodali.Dali postoji u srbiji pošteni tajkun da je zaradio pare na pošten način da može da kupi bilo koji klub.Koliko ja pratim te tajkune takog u srbiji nema svi sami lopovi kako se vlast menja tako i oni nastaju.Šta treba da neko kupi klub pa pored ulaznice navijač besplatno da dobije gram droge .Mali smo mi za te prodaje više te novokonponovane tajkune zanima zemlja ako je stadion na dobroj lokaciji.A iti tajkuni nemaju para za rad klubova

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:36:58)

Политичари...

...су добили мандат од народа да управљају државом и њеним ресурсима, а не да буду власници и да се понашају као да је држава њихов плен.Е, овога пута неће моћи!

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:41:18)

?

''Ministarka omladine i sporta Snežana Samardžić-Marković kaže da joj je predsednik FS Srbije, tokom boravka u Alžiru, saopštio da će dugo najavljivana privatizacija u sportu doneti boljitak našim najvećim klubovima - Crvenoj zvezdi i Partizanu!''- откуд то она може да зна и што се толики политичари почињу мотати око репрезентације? Намирисали паре?

pošalji odgovor

Breznjev [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:52:34)

privatizacija

Ala ce da se usrece Zvezda i Partizan sa demonkratskom privatizacijim,isto onako kao sto su se usrecili na stotine hiljada radnika sirom Srbije sto leze po prugama.V4erovatno ce da ih kupi neki novokomponovani i kontroverzni biznismen,koji ce da ostvaruje licni profit prodajom igraca u inostranstvo.Sve ono sto su narodi ove zemlje sticali poslednjih 100 godina,ovi sada rasprodase.

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:54:33)

Уа!

Као куга су, све хоће да униште!

pošalji odgovor

PX [neregistrovani] (06. 03. 2010, 13:59:13)

KUPIJEMO

Pocetak tragi-komedije.

pošalji odgovor

Miloš [neregistrovani] (06. 03. 2010, 15:10:00)

Konačno!

Klubovi treba da dobiju privatne vlasnike, pod hitno! Mora da se uspostavi odgovornost za novac. Danasnji funkcioneri ne odgovaraju nikome za milionske brljotine.

pošalji odgovor

Kler [neregistrovani] (06. 03. 2010, 16:19:09)

Tačno prodajemo zvezdu

Ova žena veze nema sa životom ali ni sa sportom, kako je nije sramota da zauzima mesto nekog koji zaista treba da bude ministar sporta. Ko je ona? nula

pošalji odgovor

Горан [neregistrovani] (06. 03. 2010, 16:31:37)

Ко...

...је од функционера или тајкуна одговарао за било какву финасијску брљотину у Србији? Где су паре од приватизација?

pošalji odgovor

Posmatrač [neregistrovani] (06. 03. 2010, 17:05:32)

Tako im je naređeno

Ona je G17. Moraju da završe posao dok su još na vlasti. Posle će da pređu u upravu.

pošalji odgovor

dzoni [neregistrovani] (06. 03. 2010, 17:09:45)

vasi komentari su smesni

lazna ljubav prema Zvezdi je dovela tu gde jeste,njene legende su je unistile i opljackale.Zadnjih 20 godina nista ne predstavlja u Evropi a oni dalje pricaju o Evropskoj Zvezdi.Onaj ko je kupi gledace dobro gde odlaze pare.

pošalji odgovor

Милан_Ниш [neregistrovani] (06. 03. 2010, 18:03:29)

Зло и наопако..!

Ништа ниси схватио.Па баш ти што не одговарају за милионске брљотине и хоће да продају клубове.Е сад само можемо да се досећамо колико ће то да буде "добро".

pošalji odgovor

citalacpressa [neregistrovani] (06. 03. 2010, 19:00:07)

Status quo

Ovi iz Zvezde su protiv bilo kakve privatizacije. Oni bi, kako ja to vidim, da budu gazde Zvezde dozivotno, da trguju fudbalerima, a da sve to placa srpska privreda, odnosno ovaj osiromaseni narod.

pošalji odgovor

perica [neregistrovani] (06. 03. 2010, 20:52:51)

propast carstva srpskog

Ma nije vazno ni da li je drzavno, ni da li je drustveno, privatno,... da li ce biti bolje ili ne. Bitno je da se provizija strpa u dzep.

pošalji odgovor

kim [neregistrovani] (06. 03. 2010, 20:57:44)

srpska posla

vi znate da od toga nema nista,niti ce biti.moj stav je da pre svega srbiju treba da vode "ozbiljni"ljudi pa tek onda da se napravi takav korak,po modelu barce i reala i da predsednici klubova budu poslovni ljudi a ne bivsi fudbaleri.

pošalji odgovor

per [neregistrovani] (06. 03. 2010, 21:57:11)

Pogresno

Pa valjda ministarka treba da naloži Karadžiću da se sprovede privatizacija.Uostalom koji je on faktor kao predsednik fss da se pita ko i kada i na koji način će da sprovede privatizaciju.
Kod nas je sve naopako, jedna javna ličnost izdaje direktive Ministarki!!!!

pošalji odgovor

Anonimus [neregistrovani] (06. 03. 2010, 22:16:59)

Kako je Steaua privatizovana

Necu da kazem da je privatizacija najbolje resenje.Ali primer iz komsiluka svakako moze da bude jedno pozitivno iskustvo.Steaua iz Bukuresta je kupljena od strane Djidjija Bakalija Rumunskog milionera.Koji i te kako vodi racuna o klubu.I veome dobro posluje.Ako moramo Zvezdu i Partizan da prodamo.Samo svetski igrac tezak stotinama miliona Evra moze da je kupi i niko vise!Cepteri,Miskovici sumnjam da smeju da uloze u bezdan zvani Sprski klupski fudbal!

pošalji odgovor

RSB [neregistrovani] (07. 03. 2010, 05:14:46)

ekonomska logika

Ako drzava misli da moze da ih prodaje onda mora u njih i da ulaze i da placa plate radnicima u klubovima.Ako ne ulaze i ne placa onda to nije njeno i NE MOZE DA PRODAJE NISHTA!!

pošalji odgovor

Делија [neregistrovani] (07. 03. 2010, 08:38:39)

Продај своје ...

Ови не знају ништа осим да продају, да се задуже или да опљачкају народ.
Прво Весић и Жика Паук да изађу из Звезде, зашто би они узели проценте од продаје?

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Sport
Rukometašice Zaječara pobedile Rostov

18. 09. 2011

Rukometašice Zaječara pobedile Rostov

Rukometašice Zaječara pobedile su danas ubedljivo ruski Rostov sa 27:15 i zauzele treće mesto na kvalifikacionom turniru za Ligu šampiona koji se igrao u Danskoj ...

Arhiva
Najnovije vesti
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje

24. 05. 2012

Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje

Vršilac dužnosti funkcije predsednika Srpske napredne stranke (SNS) Aleksandar Vučić rekao je danas da koalicija naprednjaka i demokrata ne bi bilo idealno rešenje za Srbiju ...

Arhiva
Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date