- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Sport
14. 03. 2010
PRESS
Darko Pančev za Press: Zvezdi sam dao više od mnogih Srba!
Pančev: Uvek ističem da sam Makedonac, ali ne verujem da to može da bude prepreka da postanem „Zvezdina zvezda". Svi znaju koliko sam dao crveno-belima. Realno, to možemo da budemo samo Dejo ili ja, ili obojica

Darko Pančev, najbolji strelac šampionske generacije Crvene zvezde, kaže da bi bilo najpoštenije da Dejan Savićević i on podele zvanje „šeste Zvezdine zvezde"!
Fudbalska „kobra" sa Vardara u razgovoru za Press poručuje da je došao trenutak da u društvo besmrtnika najtrofejnijeg srpskog kluba konačno uđe i jedan izraziti golgeter.
Vidić i Stanković dobri, ali...
Takođe, Pančev ističe kako ne veruje u jednu od najčuvanijih urbanih legendi Beograda, koja kaže da zvanjem „Zvezdine zvezde" mogu da se okite samo - Srbi. Strelac odlučujućeg gola u finalu Kupa šampiona protiv Olimpika iz Marseja svoj stav potkrepio je rečima „da je Crvenoj zvezdi dao mnogo više nego pojedini Srbi".
- Čitao sam Savićevićev intervjuu koji je dao Pressu i mogu da vam kažem da se u mnogim stvarima slažem sa njim. Uvek sam bio pošten i da nisam bio član čuvene generacije iz Barija, rekao bih da neko od tih igrača zaslužuje zvanje „Zvezdine zvezde". Prema onome što su mi rekli makedonski novinari, pored mene i Savićevića, u najužem krugu kandidata su Nemanja Vidić i Dejan Stanković. Oni su svetski igrači, ali ako je osnovni parametar učinak u Crvenoj zvezdi, onda je neko iz naše generacije „viđen" kao pobednik. Dejo je lepo rekao da su u tom timu igrala četvorica vrhunskih igrača, Jugović i Mihajlović su tek nadolazili. Realno, Savićević i ja smo glavni kandidati, a pošto je Savićević moj veliki prijatelj, ne bih imao ništa protiv da on i ja zajedno budemo „šeste Zvezdine zvezde" - šaljivo je istakao Pančev za Press.

Zlatnu kopačku zaslužio u Zvezdi... Platini, Pančev i Stojković
On kaže da će sigurno dođi u Beograd 29. maja, kada će aktuelno rukovodstvo Crvene zvezde, uz proslavu 19-godišnjice osvajanja Kupa šampiona, proglasiti čoveka koji će stati rame uz rame sa Mitićem, Šekularcem, Džajićem, Petrovićem i Stojkovićem.
Kad Englezi vole Francuza
- Primetio sam da nijedan izraziti golgeter nije postao „Zvezdina zvezda". Uvek su u prednosti bili ofanzivni vezni igrači, ili krila, poput Dragana Džajića. Kažete da mi taj podatak možda ne ide u prilog? Ne bih rekao, to može samo da mi bude prednost. Crvena zvezda je i ranije imala sjajne golgetere, poput Bore Kostića ili Dušana Savića. Niko od njih nije postao zvezda, a što bi rekao naš narod, tradicije postoje da bi se rušile. Sigurno dolazim u Beograd 29. maja, pa ćemo da vidimo... - poručio je Pančev
Ne slažem se sa Dejom za Džaju i Cveleta
Darko Pančev nije zaboravio da istakne kako su veliku ulogu u stvaranju šampionske generacije imali Dragan Džajić i Vladimir Cvetković, iako je Dejan Savićević minimizirao njihov udeo.
- Dejo verovatno ima neke svoje razloge zbog kojih je to rekao... Čujem se redovno sa Džajićem, mislim da je on mnogo doprineo našem uspehu, baš kao i Vladimir Cvetković. Naravno, pomenuo bih i pokojnog Miloša Slijepčevića, ali i ljude koji su bili „iza pozornice", kao što je Vojislav Lalatović - poručio je Pančev.
Jedan od najpoznatijih Makedonaca na svetu ne vidi nijedan valjan razlog zbog kojeg on, kao državljanin Makedonije, ne bi postao „šesta Zvezdina zvezda". On kaže da je Crvena zvezda suviše veliki klub da bi „prebrojavanjem krvnih zrnaca" određivala čoveka koji će poneti laskavi epitet.
- Samo bih vas podsetio na odnos Engleske i Francuske, njihov stogodišnji rat... Znate i sami da su u Mančesteru Erika Kantonu proglasili za jednu od najvećih legendi kluba. Uvek kažem da sam Makedonac, a pošto znam koliko je Crvena zvezda veliki klub, ne verujem da će dozvoliti takav „beleg" i eliminisati sve igrače koji nisu Srbi. Mislim da ta priča nema realnu osnovu, a i ako hoćete pošteno, više sam dao Zvezdi nego mnogi Srbi - zaključio je Pančev.
Povezane vesti
Sport
18. 09. 2011
Rukometašice Zaječara pobedile Rostov
Rukometašice Zaječara pobedile su danas ubedljivo ruski Rostov sa 27:15 i zauzele treće mesto na kvalifikacionom turniru za Ligu šampiona koji se igrao u Danskoj ...
06. 09. 2011
Vozniacki - Petković u četvrtfinalu
06. 09. 2011
Zimonjić i Lodra eliminisani
15. 03. 2011
Ana pobedila Jelenu za četvrtfinale Indijan Velsa
20. 02. 2011
Partizan nije zvao Adija!
20. 02. 2011
Zvezda za spas, Partizan za čast
11. 06. 2010
Trifa: Zvezda mora da se bori za titulu
11. 06. 2010
Malis izbacio Novaka, ispao i Troicki
11. 06. 2010
Razdor među Francuzima pred meč protiv Urugvaja!
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Ban zadovoljan zbog smanjenja napetosti na severu Kosova
Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun danas je u razgovoru sa ministrom spoljnih poslova Srbije Vukom Jeremićem izrazio zadovoljstvo zbog nedavnog smanjenja napetosti ...
09. 02. 2012
Nastavak pregovora sa MMF-om posle izbora u Srbiji
09. 02. 2012
Tadić apeluje na građane da štede struju
09. 02. 2012
DS: SPO bespotrebno podiže političke tenzije
09. 02. 2012
komentari (83)
pošalji komentarivan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:46:14)
Makedonac
da to jesi ali Zvezda je na prvom mestu Srpski klub pa onda sve drugo.To treba uvek da se ima na umu kao i sve drugo kada je Srbija u pitanju dragi moj makedonce Darko
pošalji odgovorЈојо Ба [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:47:40)
каже Душан
Па и ти си Србин од давнина !
pošalji odgovorIgor [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:55:36)
Jedan je Siniša Mihajlović
Ja bih lično dao priznanje Mihi, ali bi bilo najpoštenije da cela generacija bude proglasena 6 zvezdinom zvezdom. A sto se nacionalnosti tiče, ne mora da bude Srbin, ali ne sme da bude ni izrod poput Savicevica.
pošalji odgovorSlavko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:20:03)
Makedonac
Bio je dobar dok je davao golove a sad ti neodgovara jer nije Srbin.Šovinizam je teška bolest.
pošalji odgovor100% SRbin [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:30:25)
Pravi SRpski klub
daj bre koliko je bilo srba u zvezdi te cuvene 91 evo samo nekih od njih:
pošalji odgovor- Robert Prosinecki Hrvat
- Darko Pančev Makedonac
- Ilija Najdovski Makedonac
- Belodedić Rumun
- Dejan Savićević Crnogorac
- Refik Šabanadžović Musliman
Zarko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:33:33)
Ko bi ti bio bez Zvezde
Spusti malo, naduvani makedoncu loptu.
pošalji odgovorSta bi ti bio bez Zvezde.Prodavao bi semenke, susam , zanimaciju za zube negde pored Vardara.
Zarko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:33:37)
Ko bi ti bio bez Zvezde
Spusti malo, naduvani makedoncu loptu.
pošalji odgovorSta bi ti bio bez Zvezde.Prodavao bi semenke, susam , zanimaciju za zube negde pored Vardara.
vukasin [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:46:18)
izrord?
E da ima budala ima .Savicevic je veci Srbin nego 95% Srbije,to sto je otisao u rodnu Crnu Goru neznaci da Srbin nije.Uvek bio i ostao najveci.Genije hvala ti.
pošalji odgovorSrdjan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:46:19)
Mnogo je kume
Jeste Pancev bio OK igrac,ali ima Zvezda i jacih imena od njega.
pošalji odgovorwtf [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:48:42)
:-)
je l' se cujete sa Sesticem? ima do kraja maja puno vremena,pa cisto ako vam ponestane sagovornika:-)
pošalji odgovorAndrija [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:50:34)
Primicac
"Primicac" Savicevic nikako. A Pancev, sta reci, i ja bih dao golove koje su mu namestili saigraci. Posle ZVEZDE proglasen najvecim promasajem u istoriji Intera. To sve kazuje.
pošalji odgovortotti [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:00:11)
Bravo !
Dacemo ti pohvalnicu.
pošalji odgovorDeki Delija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:05:51)
Generacija cela
Ono sto su ti momci uradili za Zvezdu niko i nikada vise nece, bar u skorijoj buducnosti. Moj favorit je Darko Pancev. Bio je kralj na terenu, ali mislim da su cela uprava i igraci dali 101 odsto sebe i svi su podjedanko zasluzni za osvajanje Evrope i Sveta. Ne treba gresiti vec treba svi da budu vlasnici Zvezdine 6 Zvezde. I Makedonac Pancev i hrvat Prosinecki i crnogorac Savicevic, kao i Sabanadzovic, Stojanovic, Radinovic, Jugovic, Mihajlovic, Binic... To je nas ponos. Sesta Zvezdina Zvezda za sve. Srbija do Tokija!
pošalji odgovordr lavina [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:29:32)
Tačno...
Samo Srbin so teškata govornata manata...a valjda je i zvezda nešto njemu dala a ne samo on zvezdi.
pošalji odgovorDarko, Darko, nisi realan.
Delije Sever [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:53:14)
Zvezda,Srbija
Ti si za mene veliki covek i Zvezda sigurno bez tebe ne bi bila sampion Evrope.Nikada necu zaboraviti tvoje golove.Imam i dres tvoje generacije sa brojem devet.Ne zelim nikoga da povredim iz sampionske generacije ali niko se ne moze porediti sa Dejom.Dejo je za mene Bog bez obzira ne njegove nekontrolisane istupe u zadnje vreme a pogotovu ovo vezano za Dzaju i Cveleta.Ne znam sto sve to Deji treba.Bio je uvek omiljen,dobar je covek.Setite se samo kako je pomogao onog izbeglog decaka iz Krajine sto je sa 12 godina dovezeo traktor sa izbeglicama pod kisom neprijateljskih granata '95.
pošalji odgovorSlazem se u potpunosti sa tobom da Stankovic i Vidic ne mogu da se nadju u izboru za 6. zvezdinu zvezdu.Ta dva igraca gotovo nista nisu dali Zvezdi.Iako je Zvezda simbol srpstva i Srbije,nikada necemo dozvoliti da nacionalna pripadnost bude prepreka nekom igracu da dobije priznanje koje zasluzuje.Po meni,iz sampionske generacije stvari stoje ovako:
1.Dejan Savicevic
2.Darko Pancev
3.Robert Prosinecki
4.Sinisa Mihajlovic
5.Vlada Jugovic
6.Miodrag Belodedic
7.Slobodan Marovic
8.Dika Stojanovic
9.Dragisa Binic
10.Dusko Radinovic
11.Ilija Najdoski
Do novih pobeda,do nove titule.
Red Star,Belgrade,Serbia
Ivan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:58:48)
Bezobrazluk i sovinizam
@Zoran
pošalji odgovorKako te samo nije sramota da tako nesto napises. Ako imas problema sa time sto je nekadasnja zlatna kopacka Evrope makedonac onda imas problem sa celom generacijom Zvezde koja je osvojila trofej, jer mnogi igraci iz te generacije nisu Srbi. kako rece komentator na kraju cuvene utakmice u Bariju to je najveci uspeh jugoslovenskog klupskog fudbala. A ti moj Zorane si ocigledno jedna nevaspitana, bezobrazna i sovinisticki nastrojena osoba. Verovatno su i tvoji roditelji takvi pa nisi imao od koga da naucis.
sasa [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:18:12)
Makodonac
Sovinizam je uzasna bolest kao sto rece jedan moj prethodnik, a Zveza je (nekad bila) pre svega svetski i YU klub, a nikada samo Srpski jer je to (bilo) preusko za jedanu Zvezdu. Sto se mene tice ne bi imao ama bas nista protiv da Darko postane sesta zvezdina zvezda.
pošalji odgovordelija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:20:44)
Belodedić
Miodrag Belodedić je Srbin tj. rumunski Srbin. Dakle po nacionalnosti je Srbin ali eto rođen je u jednom pograničnom mjestu između Srbije i Rumunije ali na teritoriji Rumunije. Dakle nije Rumun a i odkud ti to da se neki Rumun zove Miodrag?
pošalji odgovorLesa [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:21:57)
Zaboravio si
Goran Juric - Hrvat
pošalji odgovorDeaj Savicevic - Crnogorac
Dusko Radinovic - Crnogorac
Dragi Kanatlarovski - Makedonac itd itd. Zvezda je bre bila svetski klub a ne prcijski kako neki pokusavaju da to prikazu. To sto se desava u Zvezdi od raspada Jugoslavije je nesto sasvim drugo, pricamo o istoriji.
Mishko [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:28:38)
Samo ovo treba da se kaze i napise
I sve je jasno. Stojanovic-Juric-Marovic-Sabanadzovic-Najdoski-Belodedic-Mihajlovic-Prosinecki-Pancev-Savicevic-Binic-Jugovic-Ljupko Petovic. To su seste zvezdine zvezde.
pošalji odgovorMarsovac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:43:34)
Nemas pojma
Darko Pancev je bio neko i nesto i pre dolaska u Zvezdu, jer je bio najbolji strelac lige 3 puta jos dok je igrao za Vardar.On je dosao u Zvezdu kao gotov igrac a ne neko koga tek treba uciti kako da igra, isto kao i Piksi Stojkovic.To da bi prodavao semenke nema veze sa istinom jer da nije dosao u Zvezdu otisao bi u neki drugi klub i postao igracina.Jeste da je Zvezda njima dala, ali Boga mi i oni njoj kao niko da tada a ni posle.
pošalji odgovor:) [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:43:43)
:)
Јојо Ба, пратим твоје коментаре и просто ме увек позитивно изненадиш :)
pošalji odgovorДарко, ТИ СИ СТАРИ СРБИН! :) Тиле те је лагао да си македонац!
Nenad Stefanovic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:53:46)
Dejan Stankovic
Jedan je stankovic dejan jedan je stankovic dejan!!!!!!!!!!!!
pošalji odgovorDejan Stankovic tananana Dejan Stankovic tananaananana!!!!!!!!!!!
Jedan je STANKOVIC DEJAN ,STANKOVIC DEJAN !!!!!!!!!!
Neravno [neregistrovani] (14. 03. 2010, 01:57:20)
Ajde onda da se prebrojimo...
Dakle posto vidim da grobar kuca, ajd' i ja da malo nabrojim. Necu stavljati naconalnost, ostavljam onima koji citaju da to sami zakljuce:
pošalji odgovorKuljtim Salja
Dzevad Prekazi
Jusuf Hatunic
Fadilj Vokri
ah... da , da ne zaboravim i cenjeni prvi predsednik SD Partizana - Franjo Tudjman
Pozdrav
Kragujevcanka [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:09:16)
Da, da...
pošalji odgovorA meni se najvise svidjaju "Nelly" zele-zeke sa zecevima fudbalerima na kutiji!
a [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:47:36)
шта?
о каквим македонцима причате,о каквим црногорцима...звезда је била и остала српски клуб..."дарко панчев".какав македонац ако то име асоцира на хелене онда стварно...
pošalji odgovorУгљеша [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:49:33)
"Комуњаре, комуњаре
ви волите само паре, сви сте ви комунисти прављени на калууп исти"- што би рекао Баја
pošalji odgovor... [neregistrovani] (14. 03. 2010, 03:58:31)
Savicevic- Srbin separatista?
"Ljudi kratko pamte, to je ovde glavni problem"
pošalji odgovorJesi zaboravio da je 2006. bio zagovornik nezavisne CG i izjavljivao da je oduvek bio crnogorac?
Sve Zvezdine Zvezde su do sada bili samo Srbi.
Maljevic [neregistrovani] (14. 03. 2010, 04:33:24)
da
da, tesko dati golove koje ti nameste Prosinecki i Deja. Ja glasam za Deju i Robija.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 04:46:40)
BUDI KOREKTAN DO KRAJA!
Ako vec lupetas onda prvo nauci detalje,Miodrag Belodedic je Srbin iz rumunije,Prosineckom je majka Srpkinja.Ne lupetati koliko u toj barceloni ima Spanaca,UMancesteru Engleza U Interu italijana u bajernu Nemaca.Ponekad je bolje cutati nego pokezati avnosti koliko si glup.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 04:47:01)
BUDI KOREKTAN DO KRAJA!
Ako vec lupetas onda prvo nauci detalje,Miodrag Belodedic je Srbin iz rumunije,Prosineckom je majka Srpkinja.Ne lupetati koliko u toj barceloni ima Spanaca,UMancesteru Engleza U Interu italijana u bajernu Nemaca.Ponekad je bolje cutati nego pokezati avnosti koliko si glup.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 04:51:46)
IL JESI IL NISI?
E moj Vukasine,kukala ti majka,da te malo obrazujem,ne postoji mali ili veliki Srbin,ili jesi ili nisi Srbin.Zapamti,matica je jedna pa vi tamo lupetajte koliko hocete,nije lepo od takvih da omalovazavate Srbiju a svi ste u njoj pohrlili.To samo pokazuje kakvi ste ljudi.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 04:52:01)
IL JESI IL NISI?
E moj Vukasine,kukala ti majka,da te malo obrazujem,ne postoji mali ili veliki Srbin,ili jesi ili nisi Srbin.Zapamti,matica je jedna pa vi tamo lupetajte koliko hocete,nije lepo od takvih da omalovazavate Srbiju a svi ste u njoj pohrlili.To samo pokazuje kakvi ste ljudi.
pošalji odgovordjuka [neregistrovani] (14. 03. 2010, 06:59:29)
srbija!!!
stankovic dejan !!!!!!!
pošalji odgovorZvezdas [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:36:29)
Sam sebe hvali
Iskreno mislim da je Darko mnogo vise dobio od Zvezde, nego sto je dao. To vazi i za vecinu drugih igraca o kojima se ovde pise (bilo da su Srbi ili ne).
pošalji odgovorNiko od njih nije dovoljno dugo ostao u Zvezdi np. minimum 5 godina, da bi mogao da dodje u obzir za izbor.
Ne vidim ni zasto bi Zvezda morala bas sada da proglasava 6. zvezdu? Cak mi nije jasno ni sto je Piksi svojevremeno bio proglasen?
Ne mora na silu da se proglasi 6. zvezda!
citalacpressonline [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:40:40)
Tastatura sve trpi
Uvek kada se uzelim da procitam neku glupost, da se upoznam sa unistavanjem naseg lepog srpskog jezika, odem na portale gde "veliki navijaci i veliki Srbi" iskazuju svoja intelektualna sportska i politicka razmisljanja - teme u kojima su nezvanicni prvaci sveta u kolicini napisane gluposti. Istina, ne zadrzavam se dugo, brinem za svoju kulturolosku i zdravorazumsku "higijenu".
pošalji odgovorcitalacpressonline [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:42:05)
Tastatura sve trpi
Uvek kada se uzelim da procitam neku glupost, da se upoznam sa unistavanjem naseg lepog srpskog jezika, odem na portale gde "veliki navijaci i veliki Srbi" iskazuju svoja intelektualna sportska i politicka razmisljanja - teme u kojima su nezvanicni prvaci sveta u kolicini napisane gluposti. Istina, ne zadrzavam se dugo, brinem za svoju kulturolosku i zdravorazumsku "higijenu".
pošalji odgovor27 [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:42:12)
27
kada su oni igrali fudbal ti si vjerovatno bio mali odlican je igrac bio i da nije bilo takvih igraca u to vrijeme zvezda nikad ne bi osvojila kes to je zasluzila cela tadasnja generacija zvezde to je najveci uspeh u istoriji kluba.
pošalji odgovor27 [neregistrovani] (14. 03. 2010, 07:44:55)
27
mlad si i ne pamtis kad je igrao svih tih sest zvezda trebale su da pripadnu toj generaciji
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:07:13)
Savićević, promašena Zvezdina zvezda?
Savićević je najveći promašaj Crvene Zvezde. Pogledajte njegovu statistiku prve tri godine u Zvezdi. Tek je u četvrtoj godini ugovora nešto pokazao, pred prodaju.Pa Mijatović je mnogo više dao Partizanu.
pošalji odgovorBane [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:12:32)
Kup Šampiona!
Zašto nikada nije reprizirana finalna utakmica? Zašto posle Barija su izmenjena pravila Kupa Šampiona, a posle i ukinut kup?
pošalji odgovorBanjaluka [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:15:16)
Zvezda šampion evrope i sveta
složio bih se sa većinom ovde,ipak ta šesta zvezdina zvezda treba da bude čitava generacija iz barija,zvezda je puno njima dala ali i oni su i zvezdi i navijačima dali taj naslov šampion evrope, i na račun toga zvezdino ime se još uvek poštuje u evropi
pošalji odgovorDelija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:29:22)
Makedonac
Pa ako se ne varam i Seki je rodjen u Stipu pa ako tako gledamo ajde oduzmite mu titulu Zvezdine Zvezde znaci vec Makedonca imamo medju Zvezde barem po rodjenju.
pošalji odgovorzoran [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:47:11)
prijatelju
Sve bih se složio sa tobom, osim jednog, što je i mene zaprepastilo. Miodrag Belodedić, se javno izjašnjava Rumunom.
pošalji odgovorPitaj Vladana Lukica, kada je došao u Srbiju, svima je pričao kroz koje je muke prolazio i slično. Kada su zajedno igrali vani, hladno mu je odbrusio da se on uvek osečao Rumunom. Isto sam saznao na više mesta.
Žalosno, ali štačeš.
PoP [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:52:30)
Otkud Juric ?
Pa gde nadje Jurica ? I ovaj indijanac sto pomenu Kanatlarovskog ? Dobro niste i Jovicu Nikolica uvrstili u tim iz Barija.....
pošalji odgovorPoP [neregistrovani] (14. 03. 2010, 09:56:15)
Mogao je da ide gde hoce
Ovakav komentar mogao je da izvali samo totalni nepoznavalac ondasnjih fudbalskih prilika. Darko je bukvalno otet Partizanu, a mogao je da ode u sve klubove velike cetvorke. Podseticu te da je tada postojala zabrana odlaska igraca preko ako nisu napunili 26 godina...
pošalji odgovorMateja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:22:38)
GENIJE
Dejan Savicevic je legenda Zvezde...Sjetite se njegovih majstorija i on u potpunosti zasluzuje da bude 6 zvezdina ZVEZDA!!!!!
pošalji odgovormateja [neregistrovani] (14. 03. 2010, 10:27:13)
genije
dejan savicevic je legenda zvezde i on u potpunosti zasluzuje da postane 6 zvezdina zvezda.sjetite se do kakvog nas je ludila dovodio njegovim driblinzima,asistencijama i golovima....
pošalji odgovoraleks delija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:01:17)
I ja se slazem
da je citava generacija iz barija
pošalji odgovorzasluzila sestu Zvezdinu Zvezdu,
ali ipak je Dejo bio nesto posebno,
i za mene u ono vreme jedan od
najboljih igraca sveta.
drazen bl [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:09:17)
Decko
Decko ti si sjeverni makedonac... I trebas da se srbima zahvalis sto su od tebe napravili igraca! Nemoj da se zavaravs, u to vrijeme kad si ti igrao, bilo je i boljih centarfora od tebe!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:09:53)
anonymous
fudbalska kobra sa vardara! aaaahaaahaaaaaaaaaaaa!
pošalji odgovoraleks delija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:41:47)
Ja bih ipak
stavio Roberta na drugo mesto
pošalji odgovora Darka na trece mesto.Takvi odlicni
igraci kao sto su Dejo i Robert omogucili su mu da postane dobar
igrac.Necu da umalozavam Panceva,
hvala mu za sve sto je uradio za
Zvezdu bio je dobar igrac,ali ne i
najbolji.Posle Zvezde nije imao
toliko uspeha.
Sale [neregistrovani] (14. 03. 2010, 11:46:09)
Darko Pancev kobra
Hvala tebi za sve sto si dao Zvezdi, svojim golovima si imao veoma veliki udeo u uspehu tima 91-e kako za Evro titulu, tako i za titulu u Tokiju. Pamtim tvoje golove kao i mnogi navijaci Zvezde, i veruj da si u nasim srcima. Ako neko treba da bude 6-a zvezda najrealnije bi bilo da to bude generacija iz 91-e. Malo je verovatnoce da ce se to desiti. A iskreno ja i ne vidim igraca koji moze da stane uz rame sa legendama kao sto su Mitic, Sekularac, Dzajic
pošalji odgovora ako me pitate na koga tipujem to je Jugovic, a ako Vidic osvoji onda je to sasvim nezasluzeno, jer svoju slavu nije stekao u klubu, niti je tom istom dao nesto vise, sto bi ga odvajalo od drugih.
Mada i da Partizan bude Zvezdina sesta zvezda nebi bilo nezasluzeno, zahvaljujuci njima imamo toliko titula i osvojenih kupova.
pinki [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:16:44)
*
Tako je brate ,jedini koji je zasluzio je Sinisa!!!
pošalji odgovorveteranpfcn1 [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:35:36)
ajmo ako si bas zapeo..
Tudjman je rodjen 1922..PFC osnovan 1945 koliko je on godina imao tada? SMESNO! a ovo su vasi stranci:*MUSLIMANI: Zufer Avdija, Husref Musemic, Sanibal Orahovac, Sead Susic, Sulejman Halilovic, Refik Sabanadzovic, Mirnes Sisic, Ardijan Djokaj, Elvir Bolic, Miralem Zjajo, Enes Besic, Muhamed Aval Isah…
pošalji odgovor*HRVATI: Robert Prosinecki, Kazimir Gajdos, Ivan Toplak, Srebrenko Repcic, Tomislav Ivkovic, Vladimir Beara, Ivan Jurisic, Goran Juric, Zlatko Krmpotic…
*MAKEDONCI: Ilija Najdovski, Dragi Kanatlarovski, Darko Pancev, Kiro Dojcinovski, Mitko Stojkovski, Blaze Georgijevski, Ivan Trickovski…
i ne smatram da nacionalnost i veroispovest ovih igraca ima ikakve veze sa njihovim ljudskim kvalitetima! POZDRAV GANCI
fojerbah [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:39:03)
bez naslova
Niko nije zasluzio da bude 6. Zvezdina Zvezda! A, PIKSIJU BI TREBALO ODUZETI TU CAST!
pošalji odgovorgane [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:43:10)
darko majstoreee....
hvala za sve sto si dao srpskom fudbalu......volimo te i dobrodosao nam uvek...i ti i cela zlatna generacija koja je proslavila sve nas...
pošalji odgovorjovan šurbatović [neregistrovani] (14. 03. 2010, 12:59:01)
nije samo ta
i ova pižonova.ja bi omah promovisao i ovu generaciju u sedmu
pošalji odgovori makedonac i srbin [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:05:53)
darko makedonac
Pokusajte na trenutak da se ne upustate u nesto sto ne razumete (istorija naroda) i razmisljajte cisto navijacki. Da Darko nije dao onaj penal u Bariju, Zvezda nikad ne bi bila Sampion Evrope. Zar mislite da se navijaci Celzija ne bi radovali da je recimo u finalu u Moskvi odlucijici penal umesto Terija koji je promasio, dao Anelka i postali prvi put prvaci.Ne pljujte na zasluge, manite politiku, i Darko I Dejo i Robi i Juga i Miha svi podjednako zasluzuju da budu sesta zvezdina zvezda, stavr ja navijackog ukusa i misljenja koga ke izabrati.
pošalji odgovorGogi [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:42:37)
Nije nego
Kad se malo bolje razmisli možda je Tuđman bio predsednik Zvezde. Uostalom Hrvati kažu da je Partizan najveći hrvatski klub van Hrvatske. Toliko o vašem SRPSTVU. Ako se dobro sećam,najveći igrači kod franjevaca su bili sve samo ne Srbi. Setite se samo početaka i igrača koji su bili fudbaleri u NDH,a onda po političkoj(čitaj Franjinoj naredbi zemljacima) liniji prešli u Partizan. Zvezda- Srbija
pošalji odgovorx-man [neregistrovani] (14. 03. 2010, 13:59:03)
chokalijo
treba da ti je cast sto si ziveo u Beogradu i igrao za zvezdu
pošalji odgovorSinisa [neregistrovani] (14. 03. 2010, 14:58:54)
Balkanska dusa
Ovaj makedonac se vec opredelio i kao takav nemoze da bude izabran za Zvezdinu zvezdu, to isto vazi i za Deju. Dokle vise ovakve gluposti da se plasiraju u javnost. Zvezda je klub u Srbiji pa je logicno da se biraju drzavljani Srbije. A ove sto misle da je ovo sovinizam...neka navedu jednog Srbina da je izabran za neku zvezdu u makedoniji, crnoj gori? Srbina, drzavljanina Srbije... samo jednog?
pošalji odgovorbojan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:17:24)
e moja deco
sta ovi danasnji klinci znaju koje prosinecki , pancev,belodedic,binic i kompanija... oni znaju samo za vidice,ronaldinje,ronalde i ostale manekene a ovi stari su bili bolji fudbaleri od ovih pomenutih manekena... tehnika savicevica prosicenckog,sut panceva kretnja u prostor pa to nema da se vidi nigde vise
pošalji odgovorBreznjev [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:36:12)
sesta zvezdina zvevda
Za 6 -tu zvezdinu zvezdu treba proglasiti Panceva,Prosineckog ili Miralema Zjaju,a mogao bi i Husref Musemic,ha,ha,ha
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:47:31)
anonymous
pa cekaj burazeru, koji je to uspeh zvezda ostvarila sa dejanom stankovicem?! mozda da ga proglase za interovu zvezdu, ali zvezdina zvezda on nikako nije. birajte ili deja ili robija! mada bih ja sto se tice ljudskih kvaliteta pre izabrao robija. ali i deju svaka cast, majstorcina je bio!
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (14. 03. 2010, 15:51:16)
bravo
Bravo decko
pošalji odgovorpetar [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:09:25)
jada
cime se vi zaludjujete dok sportsko drustvo crvena zvezda propada.zamajavaju nas izborom za zvezdinu zvezdu!a ovaj sto je komentarisao da je zvezda pre svega srpski klub nije normalan!pa sta ako je srpski?sta to treba da znaci?da pancev ne treba da ponese tu titulu ili neko drugi ko nije srbin?strasna kakvih umobolnika ima medju navijacima zvezde!sramota!kad ce te nauciti da se gleda ucinak i rezultati!to je ono sto ostaje i sto se pamti zemljace!
pošalji odgovorfudbaljska ljopta [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:38:38)
terenac
mnogi od vas neznaju sta su jutros doruckovali i polemisu bez razloga o necemu zasta ih niko nece pitati izabrace koga oni zele a vi i dalje prezivajte kao mladi bikcici
pošalji odgovorgrobar [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:47:23)
Da ti objasnim nesto
Partizani su postajali generali sa 24-525 godina, recimo Petar Drapsin je postao general sa 27, jedan drugi sa 24 itd.
pošalji odgovorTudjman je vec bio vrlo istaknut 1946 (a NE 1945, VALJDA ZNAS KAD TI JE KLUB OSNOVAN ;))
Tudjman je, po recima jos jedne legende Partizana, Stjepana Stipe Bobeka, taj koji je odredio dresove i ime partizana.
Toliko o "srpstvu" jugoslovenskog kluba partizan (ili kako ga hrvati zovu:"najveceg hrvatskog kluba van hrvatske").
filip [neregistrovani] (14. 03. 2010, 16:51:35)
sesta zvezda
ja sam jedan od sretnika koji je gledao skoro sve utakmice Zvezdine zlatne generacije...citam komentare citalaca i vidim da postoje ljudi koji su uvek negativni i lupetaju a mnogi od njih nisu ni gledali tu Zvezdu....Panceva sam pratio i pre Zvezde i covek je bio i sa Vardarom najbolji strelac lige i prvak YU- lige i reprezentativac i to izuzetno mlad a da sa njim tada nisu igrali ni Robi ni Dejo ni Piksi da mu kako neki kazu namestaju ;lake;golove....u zvezdu je dosao kao iskusan golgeter i hvala bogu da je dosao...smesno je kako neki zele da umanje njegov doprinos u Zvezdi a on je dao na 150 utakmica golova...i ono najvaznije-jeste Zvezda Srpski klub ali pre svega Zvezda je veliki Evropski klub i nedolikuje nekim navijacima da se zamaraju sovinizmom i oko toga ko je odakle je.....licno smatram da i Darko kao i neki drugi su apsolutno zasluzili da budu Zvezdine zvezde
pošalji odgovorZvezda do groba [neregistrovani] (14. 03. 2010, 17:13:13)
najbolji golgeter
neko je komentarisao...kao sta je Darko uradio posle Zvezde....pa zemljace bas me zabole za to ko je sta uradio u Italiji,Nemackoj,Engleskoj itd...ma gledaj ko je sta dao nasoj Zvezdi...ovi mladji danas gledaju i pale se na inostrana prvenstva a kad je jugoslovenska liga bila nismo ni znali niti pratili stranske klubove i igrace....glasam za Panceva jer je bio cudo od igraca i uvek je bio na mestu kada treba i kad je najteze
pošalji odgovordjordje [neregistrovani] (14. 03. 2010, 17:31:38)
misljenje
Nije sporno to sto je Darko dao Zvezdi i nije bitno da li je makedonac ili sta ti ja znam vec,nista od toga nije bitno,bitno je to da svaki od njih zaboravlja sta je Zvezda dala njima,mislim da bi mnogima od njih bila veca steta bez Zvezde nego Zvezdi bez njih,svi su oni u Zvezdu dosli kao anonimci i iz Zvezde su se vinuli u visine....I kod izbora 6.Zvezdine zvezde ne treba da se vodi racuna da mora biti srbin,ali treba da se vodi racuna da taj neko ima Zvezdu u srcu a nisam siguran da to neki imaju...Jedan Rajko Mitic je tako reci rizikovao svoju bezbjednost i bezbedjnost svoje porodice da bi igrao u Zvezdi jer nije hteo po direktivi da ide u Partizan,i ja sam siguran da Zvezda ne bi bila to sto jeste da nije tog covjeka,i zato neka Zvezdina zvezda postane neko ko je Rajku miticu barem do koljena...Pozdrva svim zvezdasima
pošalji odgovorDacha [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:08:46)
Tako je brate!
Potpuno si u pravu...samo da nije izrod...
pošalji odgovordoktor [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:32:02)
Darko Panceeeeeeev
Dao je ogroman doprinos OSVAJANJU LIGE SAMPINA a nju neki samo sanjaju.Niko nista ne moze reci ni protiv njega ni protiv Prosineckog
pošalji odgovorDragan Delija [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:34:42)
SVI OSIM JEDNOG!
Nedelja je pa nemam nista pametnije da radim pa malo citam stampu i piskaram gluposti kao vecina ovde.No,kao dugodecenijski sportista i fudbaler izmadjuostalog i pravi Zvezdas cu vam nesto reci.Svi ti igraci iz te generacije i Piksi Stojkovic na celu su veliki majstori.Medjutim jadan je po meni bio nenadohnadiv,to je Mile Belodedic.Ja vam garantujem da Zvezda bez Mileta nebi bila sampion evrope.Drugo Svaku od ovih odigraih utakmica sam odgledao bar tri puta,a vi sveznalice kliko puta ste ih gledali/Jedva jednom i to euforicno.Da dovrsim,Zvezda je uvek imala i negovala odlicne napadace i polutke,kako se to nekad zvalo,dok je uvek imala problem sa centarhalfovima kasnije liberom.Dolaskom Mileta taj segment je ne samo popunjen vec unapredjen.Mile je igrao kao zmaj.Ja sam inace igrao dugo spojke,poluspica i spica ali me je Belodedic odusevio,Najdiski je cistio ispred njega,majstor uzme loptu i iznese do centra i odigra u igri jedan na jedan bez greske,skocan hitar sa loptom itd .Odigrao je svoj najbolji fudbal bas u Zvezdi.Ovi drugi su bili majstori falio im je samo Mile i raketni Dragisa Binic i napravili su to sto su napravili.To su odlicno radili Cvele i Dzaja uz ostale Delije u klubu i oko kluba.Pozdrav delijama i ne obazirimo se na ove zavidne, i bedne grobare.
pošalji odgovorSavo [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:45:41)
Pa da
kao srpski klub Zvezda igra samo u Srbiji. Zalosno.
pošalji odgovornikola [neregistrovani] (14. 03. 2010, 19:51:02)
srpski tim
E moj druze da imam sad tvoj broj telefona prosledio bih ti poruku sa prezimenima velikih sprkih igraca koji su igrali u partizanu... a na kraju kaze EBES TIM KOJI NE MOZE POLA PRASETA DA POJEDE !
pošalji odgovordejan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 21:29:55)
zvezdina zvezda
realno darko nisi srbin ni ti ni dejan dolazite u zvezdu i partizan da bi se bolje prodali da volite srbe i srbiju ostali bi ste ovde i ziveli bi sa nama ovako otisli ste tamo gde mislite da vam je bolje mozda postanete zvezde u vardaru ili buducnosti ovde ne sigurno
pošalji odgovordejan [neregistrovani] (14. 03. 2010, 21:33:22)
zvezdina zvezda
realno darko nisi srbin ni ti ni dejan dolazite u zvezdu i partizan da bi se bolje prodali da volite srbe i srbiju ostali bi ste ovde i ziveli bi sa nama ovako otisli ste tamo gde mislite da vam je bolje mozda postanete zvezde u vardaru ili buducnosti ovde ne sigurno
pošalji odgovorzoran smederevac [neregistrovani] (14. 03. 2010, 21:48:53)
zaslužio si care
za sve one srećne trenutke koje si nam priuštio. znaj i ako ti ne daju ti ipak jesi važno je da ti mi damo i niko drugi. daaaaarko pančev je besmrtan za prave delije.
pošalji odgovornusknvp [neregistrovani] (14. 03. 2010, 22:13:13)
marovic
Zaboravio si Marovica, hrvata iz Bara... Svega je bilo sem srba... Bravo za jedan od 3 stuba srpstva...uip na..... N.U.S.K.N.V.P.
pošalji odgovormama [neregistrovani] (14. 03. 2010, 23:43:11)
mesanac
ako gonimo mak na konac:sinisa mihajlovic je mesanac.znaci nije srbin,vec pola-pola.ljulja nana svoga tulipana:pola vlaha-pola latina-hrvata.
pošalji odgovorvlado-komiti [neregistrovani] (15. 03. 2010, 20:05:05)
sramota
pa ako svi vi koi se lozite daje mihajlovic srbin veliki a deca mu neznaju srpsi toje super :)) a dali je Makedonac ili Srbin nije vazno vazno je igrao u zvezdi.Ali staces kad ste iskompleksiran narod zato se i druzite sa grcima pa stovam neki grk nije doneo titulu :)))
pošalji odgovor