U fokusu
BEOGRAD 10. 04. 2009
PRESS
Saznajemo: PREREGISTRACIJA "CRNOGORACA" ZA 1.500 EVRA!
Vladi će dozvoliti preregistraciju „crnogoraca" uz plaćanje 10% carine i 18% PDV-a, procenjuje se da u Srbiji ima 50.000 ovakvih automobila

Tri meseca fore... Puna Srbija „crnogoraca"
Vlada Srbije će dozvoliti preregistraciju automobila registrovanih u Crnoj Gori uz plaćanje 10 posto carine i 18 odsto PDV-a, saznaje Press. Preregistracija će biti ograničena na tri meseca, a vozila će moći da se registruju u Srbiji iako ne ispunjavaju EURO 3 standard, saznaje Press.
Procenjuje se da građani Srbije trenutno voze 50.000 automobila registrovanih u Crnoj Gori. Prosečna vrednost ovih automobila, prema proceni, jeste oko 5.000 evra, pa će po ovoj računici za preregistraciju jednog automobila morati da se plati 1.500 evra (pogledajte tabelu). Ukupno, dakle, država će na preregistraciji „crnogoraca" zaraditi više od 70 miliona evra!
Bez ograničenja
Kako saznajemo, tokom ove akcije Vlada Srbije će dozvoliti čak i državljanima Crne Gore da preregistruju svoje automobile po istim uslovima. Oni će moći da takva preregistrovana kola predaju na reciklažu i ostvare pravo na popust od 1.000 evra u kupovini kragujevačkog „punta".

Primer preregistracije
Prosečna cena kola 5.000 evra
* troškovi preregistracije
Carina 10% 500
evra
PDV 18% 990
evra
Ukupni troškovi 1.490
evra
Inače, posle isteka roka od tri meseca, vozila sa crnogorskim tablicama koja voze srpski građani biće oduzimana u rigoroznim kontrolama saobraćajne policije.
- „Crnogorci" će imati razuman rok za preregistraciju. Posle toga na njih ćemo striktno primenjivati zakon. Kao što građani Srbije nemaju pravo da voze kola sa nemačkim tablama, neće imati pravo ni da voze „crnogorce" - objašnjava sagovornik Pressa iz vrha Vlade Srbije.
Nema više „E tablica"!
Vlada Srbije donela je juče odluku da ukine pravo građanima Srbije da voze automobile na crne, „ekonomske" registarske tablice.
Na „E tablice" su uglavnom registrovana luksuzna vozila. Bogataši su, naime, do sada koristili rupu u zakonu i registrovali besne limuzine i džipove na svoje firme registrovane po inostranstvu i tako izbegavali plaćanje poreza i carina.
Prema rečima ministra Mlađana Dinkića, svi oni će sada morati da plate sve dažbine državi - punu carinu i porez. Koliko će država na ovaj način dobiti sredstava u budžetu, još se tačno ne zna.
Inače, prema podacima MUP-a, u Srbiji ima ukupno 2.816 „crnih" tablica, koje se dele u četiri grupe - A-ambasade, E - ekonomske, P - strani mediji i M - vojne misije kod ambasada.
I dok država računa da će na preregistraciji zaraditi više od 70 miliona evra, Nenad Nerić, generalni sekretar Udruženja građana „Vlasnici vozila iz Crne Gore", kaže da će taj prihod biti upola manji!
- Naš prosečan automobil koji ima CG table je 1996, 1997. godište i to je vozilo tipa „renoa" ili „golfa", sa prosečno 1.600 kubika. Kataloška vrednost tih kola je oko 2.500 evra, pa računamo da bi čitava procedura za jedan auto sa crnogorskim tablicama koštala oko 700 evra. Kada se sve to pomnoži sa 50.000 automobila, dolazimo do cifre od 35 miliona evra. To je 40 odsto skuplje od onoga što smo mi predlagali, ali mi nismo nezadovoljni time - kaže Nerić. On smatra da bi država bila fer ako bi zaista omogućila rok od tri meseca za preregistraciju, naročito ako se uzme u obzir činjenica da će vozila koja ne budu preregistrovana biti oduzimana vlasnicima.
Dačić: Rešićemo
Zamenik premijera i ministar policije Ivica Dačić, koji je i tražio da se reši pitanje vozila sa crnogorskim tablicama, rekao je juče da su svi predlozi „zasad samo ideja" i da konačno rešenje još uvek nije nađeno.
- Tražio sam na sednici Vlade da se to pitanje što pre reši, zato što u Srbiji ima dosta vozila koja voze naši građani, ne samo sa crnogorskim tablicama, već i vozila s tablicama drugih okolnih država - rekao je Dačić, i ukazao na to da za jedan ovakav problem treba naći razumno rešenje.
Ministar Dačić je rekao da po novom zakonom o bezbednosti u saobraćaju ne postoji mogućnost da građanin Srbije vozi automobil sa crnogorskim tablicama.
- Zakon ne ostavlja takvu opciju, pa očekujem da ubrzo nađemo model za preregistraciju ovih vozila - rekao je Dačić.
U fokusu
31. 07. 2010
Turistički pakao u Grčkoj! Nema goriva,nestaje hrane!
Prevoznici nastavljaju štrajk, benzina nema, a na Tasosu prodaja hleba ograničena na jednu veknu ...
31. 07. 2010
Slaba privreda srušila dinar!
31. 07. 2010
Španci grade hotele na Staroj planini
30. 07. 2010
Letuju u redu za benzin!
30. 07. 2010
Srbi ostave na plažama 600.000.000 evra!
30. 07. 2010
Kurs jača izvoz, ubija sve ostalo!
30. 07. 2010
Dinkić: Zalažem se za odmrzavanje plata i penzija
29. 07. 2010
DRAMATIČNO: 100.000 Srba blokirano u Grčkoj!
29. 07. 2010
'Fijat' ne odustaje od Srbije!
Najnovije vesti
31. 07. 2010
Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance
Američki predsednik Barak Obama pozvao je Teheran da oslobodi troje državljana SAD koje su iranske vlasti uhapsile pre godinu dana, kada su, tokom planinarskog izleta na severu ...
31. 07. 2010
"Gasprom" uvećao neto dobit u prvom polugodju
31. 07. 2010
Tipsarević u polufinalu
31. 07. 2010
Jeremić danas sa Drucasom
30. 07. 2010
Tadić razgovarao sa Dimitrisom Drucasom
30. 07. 2010
Drucas doputovao u Beograd
30. 07. 2010
komentari (65)
pošalji komentarNebojsa [neregistrovani] (09. 04. 2009, 22:46:49)
Nije lose
Tako brate,tu treba uzeti lovu i da budemo ravnopravni sa njima i mi koji smo platili sve za registraciju vozila na nase table.Moglo je to i pre,ali mozda je ovako bolje.Spickali bi vi i tu lovu,a sad bar imate nesto.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Nije lose Re:Nije loseanonymous [neregistrovani] (09. 04. 2009, 23:00:40)
PROTIV !!!
pošalji odgovorAjmo da se organizujemo protiv ove nakaradne ideje, gde se daju privilegije onima koji nisu postovali zakon ili onima koji su iz CrneGore!
Ovo je sramota za Srbiju... U Srbiju ce uci sav otpad iz CrneGore...
Sta je sa besplatnim studiranjem, akcijama, drzavljanstvom, prvoborackim penzijama, kupovinom nekretnina, zaposljavanjem u drzavne institucije gde nemaju pravo (vojska, policija, BIA...)
Da li cei daljem imati ova prava ?
SAMO NAS MUZU ...
odgovori na komentar:
Re:PROTIV !!! Re:PROTIV !!! Re:PROTIV !!! Re:PROTIV !!!anonymous [neregistrovani] (09. 04. 2009, 23:28:14)
samo 1500 evra
ovo je jedini pravi potez ove najgore vlade do sada. ja bih povecao na 2500e a moze i 3000.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM Re:samo 1500 evra Re:samo 1500 evraMile Mrdjenovacki [neregistrovani] (09. 04. 2009, 23:38:46)
Laz ili pogazena rec
Receno je da se nece dozvoliti uvoz automobila preko Crne gore. Verovao sam da ce biti tako. Oni koji su uvezli automobile trazili su da ih registruju pune dve godine. Sada im se to ne odobrava, to im se naredjuje da ucine u roku od tri meseca. Trebaju drzavi pare, isto kao sto su trebale i onoj vlasti. Da li sam prevaren, da li imam pravo da ponovo verujem onima koji su me prevarili!? Da li su se oni koji ovako odlucuju prevarili u svojim procenama, pokazace sledeci izbori. Gospodine Dinkicu, drzali ste rec dve godine, sada ste je pogazili. Izgovor da je kriza vazio je i u vreme predhodne vlasti kada je uvoz isao preko Vukovara... Pogresno sam mislio da je doslo novo ,bolje, vreme...j
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Laz ili pogazena rec Re:Laz ili pogazena rec Re:Laz ili pogazena recMarko_011 [neregistrovani] (09. 04. 2009, 23:46:40)
...
Konacno pali i "siromasi" sa E tablicama.
pošalji odgovorOtac Marka Jarica, Srecko, vozi inace Porse Kajen na Madjarske ekonomske tablice.
Nema para ocigledno a i bavi se biznisom ocigledno.
Smesno.
Ruza [neregistrovani] (09. 04. 2009, 23:59:00)
Re:samo 1500 evra
e,aj sad lepo platite sve ovo ljudi,mene i onako boli glava))))))))
pošalji odgovorjer ja idem peske)))))
anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 00:02:34)
Re:PROTIV !!!
3000 po komadu ako se ja pitam
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:PROTIV !!! Re:Re:PROTIV !!! Re:Re:PROTIV !!!anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 00:49:13)
Re:samo 1500 evra
alo srbine idejja ti nije losa sta si ti spreman da uradis za tri hiljade evra.stavi prs na celo brate pa ovo je srbija a ne nemacka.
pošalji odgovorDejanr [neregistrovani] (10. 04. 2009, 01:04:32)
Pa kada su se vec setili da im dam jos jednu ideju
Dakle, kada vec ocete opet da napravite magarcima 95% naroda jer vam treba love , evo vam besplatna ideja gde mozete da je uzmete , a da i narod bude zadovoljan. OBJEKTI IZGRADJENI BEZ GRADJEVINSKE DOZVOLE. Jednostavno, veca lova je u pitanju (mogli bi barem 10 godina da punite budzet na rate svake godine). Nece te namagarciti 95% naroda. Od svih objekata koji su prijavljeni za legalizaciju barem 90% istih nije sporan tj. moze da se legalizuje bez problema, znaci nije na javnom zemljistu, sredjeni vlasnicki odnosi i licno. Onih 10% boze moj sta da se radi, videti da li postoji ikakva mogucnost da se legalizuju , a ako ne onda rusenje sta da se radi. Ne vi ste dosli na genijalnu ideju, sada moze da se preregistruju crnogorci jel? A mi smo ostali budale sto nismo svi uvezli crnogorce i vozili na nekakvim ovlascenjima? Valjda bi vam bilo lepse da u svim gradovima Srbije vidite crnogorske tablice?
pošalji odgovorIzmedju ostalog, koga bre vi stitite ? kakvu domacu autoindustriju? Zastava sklapa samo punto i on je 100% sastavljen od delova proizvedenih u inostranstvu, vise nema potrebe da ih stitite , ne zastavu nego fiat jel jedino njima odgovara ova vasa zajebencija. Pustite lepo da covek moze da uveze koji god auto hoce , ali da ne moze da bde stariji od 15 godina i resen problem. Kakav bre euro 3, 4 , 5, 6 , 7 i 8 ? O cemu vi pricate, Pa kada fabrike koje ste prodali strancima budu imale ugradjene filtere po takvim standardima onda pricajte o zastiti covekove okoline. Slazem se da je treba zastititi ali ne mozemo samo mi da je stitimo , probajte malo i vi .
anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 01:20:22)
Sramota
Morao sam da uvezem Automobil sa Euro 3 motorom koji sam platio dvostruko skuplje od automobila na CG tablice,samo zato sto sam vaspitan da nije u redu raditi stvari koje su PROTIVZAKONITE!
pošalji odgovorSvoju decu cu ubuduce uciti da u ovoj zemlji nema zakona i da im je sve dozvoljeno!
odgovori na komentar:
Re:Sramotaanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 01:24:56)
Re:Nije lose
prvi i pravi potez vlade sa ekonomske strane!!!bolje pare u srbiji nego pare u drugoj i drugoj drzavi!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Nije loseanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 01:29:44)
Re:Laz ili pogazena rec
Umreces od zavisti.Opusti se,uzivaj u zivotu,ni sam nisi svestan kakvih tu sve ima socijalnih slucajeva.Slepo si vodjen mrznjom prema bilo kome,sad si nasao utehu ove dve godine u vlasnicima cg automobila.Bolje je da se puni milu budzet?A sta mislis da tebi udare neki porez od 30 % na platu.Kriza je jbg..Nadji neki hobi,idi gledaj sunce ili tako nesto ;)
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 02:30:54)
Re:PROTIV !!!
I ja sam protiv. Mogli smo i svi mi koji nismo uvezli tada kola, nepostujuci zakon da to uradimo. Ovo je velika NEPRAVDA prema svima koji su postovali zakon. Dinkicu ustani protiv, ako te zbog necega cenim, onda je to sto si uvek bio protiv preregistracije. Ovo je sramota. Ovo je bezvlasce.
pošalji odgovorSRBIJO, USTANI, VREME JE!!!!
Ujka [neregistrovani] (10. 04. 2009, 02:41:11)
Re:Re:PROTIV !!!
Za svaki slučaj, da se vlasnicima CG tablica oduzme sva imovina, da se odmah proteraju iz svojih kuća i stanova, da im se porodicama zabrani disanje, a njih povešati na Slaviji. Ukoliko bi se dogodilo da neko od njih preživi, dati ih ovima što pišu debilne komentare na linč, a ako i tada neko bude davao znake života spaliti ga javno i da to prenosi RTS. Ipak, pre spaljivanja, naplatiti im ekološku taksu zbog zagađivanja prilikom spaljivanja i da snose troškove prenosa umesto skupštine.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 06:33:19)
Re:Laz ili pogazena rec
E puno ćeš ga zajebati što vas 2ooo i kusur neće glasati.Svaki put kad je bio dozvoljen uvoz polovnih automobila je bio neki "zatamnjeni" dil.Sad je pitanje gde je i kada država htela da usmeri pare od poreza i carina.Sada država strogo odredila gde hoće da usmeri pare i nema ljutiš.Nisi valjda mislio da nećeš platiti pdv i carinu i da ćeš se provući.Nije ti bilo realno očekivanje pošto su i oni koji su kupovali automobile u inostranstvu ili preko agencija morali platiti sve dažbine,pa što onda oni koji su te automobile kupoali u crnoj gori da budu poštedjeni.Priznajem vam jedino, ako nemate para , da tražite da platite na 4--6 mesečnih rata,što bi bilo dobro za sve koji imaju takve automobile.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 06:38:43)
zasto, odakle...
pa onda ako ce vlada zaraditi na ovom potezu 72 miliona eura, nesto mi nije jasno zasto su plate smanjene tj uveden solidarni porez na nastavnike srednjih skola koji primaju 42,000 dinara? zasto nisu hteli da podignu limit na 50,000 gde u tu grupu preko 50,000 dinara spadaju doktori sudije itd... koji ionako primaju mito pa im plata dodje cisto za u kafanu??
pošalji odgovordragoljub [neregistrovani] (10. 04. 2009, 06:59:19)
posteno
neka plate dazbine i neka se voze,kao i svi mi koji smo platili.a oni misle da su pametni pa voze upola cene.konacno da vlada uradi nesto posteno.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:postenoanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 07:42:39)
pljacka
Jos jedna pljacka gradjana ce biti sprovedena od strane vlada CG i Srbije.
pošalji odgovorKao sto je CG udogovoru sa zapadnim vladama uvela vecinom krs od automobila i time ocistila ulice u NJem, Aus, i dr. tako je i Srbija sad od CG.
Vecina automobila je skinuta sa osiguranja a te zemlje ne traze povratak istih i ako znaju njihov tacan broj i mjesto kupca.
Na jednom od zasijedanja Interpola u Madjarskoj iznijet je predstavnicima SR i CG cak i spisak vlasnika automobila koji su dobili od insajdera u policiji tadasnje SCG.
anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 07:49:49)
Re:Laz ili pogazena rec
Druže bolje da im uzmu neke pare nego ovako kao do sada, država nema nisšta od toga a oni i dalje voze ta kola po Srbiji.
pošalji odgovorRadoslav [neregistrovani] (10. 04. 2009, 07:54:30)
Preregistracija
Postovani,
pošalji odgovorPosedujem automobil sa crnogorskim tablicama,auto je kupljen na sajmu u Beogradu 1991 god. Uredno je placena carina i porez u Srbiji (dokaz uvozna carinska deklaracija i placen porez ) Prva registracija auta je BG 555 - 55, zatim je auto prodat u C.gori i dobio tablice PG 321-94,auto je ponovo prodat i vracen u Srbiju, Molio bih Vas za objasnjenje da li i ovaj auto mora da prodje proceduru ponovne carine i placanja poreza,sto me ne bi zacudilo da u ovoj zemlji moras placati ponovo sve bez obzira na dokaz o placenoj carini i poreza.
odgovori na komentar:
Re:Preregistracijaanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 08:04:46)
Re:PROTIV !!!
slazem se sa tobom u svemu!!!!!!!!!!!!!! ne bih bolje napisala. ali bar nesto neka plate,ali ne 1500evr. nego duplo pa mi da dobijemo neku satisfakciju(ako je to moguce) ova vlada ce i to da sprzi!!!!!!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 08:06:59)
Re:Re:PROTIV !!!
Ne pitas se
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 08:14:33)
Re:Re:PROTIV !!!
Hvala bogu da se ti ne pitaš ništa !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 08:32:12)
Pa da ja sam budala
Posteno platio auto u Srbiji....... Dok su oko mene jurili besnim automobilima iz CG. A politicari jeli g... da nece biti dozvoljen uvoz..
pošalji odgovorJebote gde ja zivim- U poverenju cekam ponudu iz inostranstva da odem u lepu pizdu materinu- Dipl. gradj. inz.
odgovori na komentar:
Re:Pa da ja sam budala Re:Pa da ja sam budala Kg boyanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 08:52:34)
Kg boy
ko ti kriv kad si bio blesav, a i ja sam posteno platio Golfa i Kadeta GSi na crnogorske table nema ih lepsih u okolini, i sto sad mi koji smo kupovali dobre automobile opet da placamo preregistraciju????
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Kg boy Re:Kg boyMijusa [neregistrovani] (10. 04. 2009, 09:01:53)
Karakteri
Dinkic i ostali pederi su tvrdili da niko nece moci da registruje automobil ako nema Euro 3 ispod haube. Sad kad su im utanjili novcanici sve moze. A vi gospodo sa crnogorcima, zapitajte se koliko ce vam vredeti automobili kad na njih dodate jos 2000 evra. Ako ste ga platili 2000 + ovo = 4000evra. Cisto sumnjam da ce vredeti toliko auto od 15-ak godina. Na otpadu dobijes 500-1000 evrica a ne moras nista da placas. Najrentabilnije...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 09:04:35)
Re:Pa da ja sam budala
Putuj igumane i ne misli na manastir
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 09:08:25)
Joooooj,pa za koga ću da glasam...
na sledećim izborima ako mi ovi "moji" maznu 1500 Evra i stave sebi u džep ???
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 09:33:12)
Re:Pa da ja sam budala
Ako ti je za utehu, nisi jedini,
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 09:39:22)
"preregistracija crnogoraca"
koji je ovo novinar iz pressa napisao ovako "pametno"?u samom početku vrijedja naciju i narod i nije potreba dalje čitati šta je napisano. Sramota. Da malo dočaram novinaru i ubuduće da napiše pristojno, dajem predlog: "preregistracija auta sa crnogorskim tablicama". Imam utisak da je namjerno ovaj naslov napisan nepristojno i neljudski. Važeni Pressovci promijenite ovog novinara nepismenog ili naučite ga kako se piše. Pozdrav.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:"preregistracija crnogoraca"anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 10:06:51)
Re:Preregistracija
Obzirom da je imao gore navedeni registarski broj, ne samo da mora ponovo da se plati carina i porez nego se ima rastaviti sva vrata i nebo i sve lepo proveriti svaka supljina.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 10:07:26)
Re:"preregistracija crnogoraca"
Ako te ovo vrIJedja, ti onda citaj vIJesti iz Podgorice...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
"Dragan [neregistrovani] (10. 04. 2009, 10:10:40)
Krsenje zakona!
Znaci mi koji nemamo automobile na CG tablice i sto smo legalno uvezli auto sa minimum euro 3 standardom smo budale a oni ispadose pametni. Ovde se ocigleno krsi zakon Drzave Srbije i treba neko da pokrene spor protiv iste zbog krsenja zakona. Znaci vi da krsite zakone a mi da cutimo epa ne moze. Peticija za uvoz vozila bez euro 3 standarda za sve!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Krsenje zakona!bojan [neregistrovani] (10. 04. 2009, 10:26:26)
Re:Re:Nije lose
Nema tu pare u drugoj drzavi! Greska je bila dozvoliti im da uopste voze takva kola! Svako ko vozi crnogorca, bez posedovanja drzavljanstva crne gore cini carinski prekrsaj...samo sto se tome gledalo kroz prste!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 10:32:19)
Re:posteno
nema ovde govora o mrznji,besu ili zavisti,vec JEDNAKOSTI!
pošalji odgovorJa letos platih ulazak u Crnu Goru,pa neke takse,ne bih ja rekla da je Srbija najgora,ko je pametan-razumece.......
uros [neregistrovani] (10. 04. 2009, 11:16:06)
zasto?
Zasto smo mi tako zli ljudi? Sta se to s nama desava?
pošalji odgovorGovorim generalno, manje vise sad za ovu situaciju.
Prvo, nemam auto na crnogorske table jer nikad nisam nesto voleo protiv zakona da igram.
Drugo svi ovi koji su kupili kola imali su vise zajebancije nego oni koji su fino u svom kraju registrovali kola, ne verujem ni da su nesto bolje prosli s obzirom da registracija vozila dole nije besplatna, jedino se tehnicki prolazio lako, sto je svedoci smo slucaj i kod nas.
Trece, sad ce jos morati svako da da 1500 eur da preregistruje auto.
Obrni okreni to ce da izadje na isto ako ne i na skuplje jer ko ne plati na mostu mora da plati na cupriji.
I kakve to sad veze ima da svi ostali ovde vredjaju i osudjuju i vlast i narod i koga god jos se sete?
Narode, sta je s nama? Sta se to desava, jesmo li mi toliko poludeli svi da vise ne znamo sta pricamo? Pa koja god vest da se pojavi, automatski krecu neki napadi, osude, vredjanje i na kraju prepucavanje. Ja mislim da je vreme da se svako od nas zapita, pre nego sto ostavi neki "nazovi" komentar da li je takav komentar uopste potreban. Budimo konstruktivniji i manje nervozni, molim vas kuda ovakvo ponasanje i nekultura vode?
odgovori na komentar:
Re:zasto?anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 11:46:06)
Beograd
Ja sam kupio auto 2001 godiste i postujuci zakon platio sam ga 5.500 evra.Rec je o fiatu,a za manje pare sam u c.gori mogao da kupim audi a3 ili golf 4.i ko je sada ovde lud.nisu krivi ljudi sto su kupovali auta u cg nego je kriva ova mafijaska vlast koja permanetno pljacka gradjane na sve moguce nacine.pa to nema nigde ni u africi,ni u kolumbiji.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Beogradanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 12:15:11)
Re:Beograd
Sta te briga...imas fin auto, ko da je bitno. Oni imaju muku i stres i ako su mislili da je to vredno,neka ih. I ja sma kupio forda skoro na bg, iako sam za tja novac mogau kupiti bolje vozilo. ALi kad uracunam stres, neizbvenost, proceduru........nije me briga da se time bavim,.
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (10. 04. 2009, 12:16:23)
Re:zasto?
Bravo Urose...kod nas sta god da se uradi po zakonu nikome ne prija, uradis van zakona opet ne prija.Sta radis?Pljujes po drzavi, svi su oni lopovi, ovakvi, onakvi, ali su svi dobro znali da je zakonski odredjeno da ne moze da uveze auto ispod Euro 3, ali opet se to radilo trazeci rupe u zakonu.
pošalji odgovorSto se tice registracije to se opet radilo preko veze;Jel moje dete treba da pokupi neki poluispravni auto!?!?!?Pa digao bih revoluciju i skupstinu u vazduh, ako mi otimate sve zivo necete dete.
Na vlasti su sve sami olosi koji su naobecavali brda i doline da bi dotle dosli i sta sad, sta su uradili!?!?!?Nista, cak ni to!!!!
Narod je kivan i koristi svaku priliku da se izlaje pa makar na bilo koga, teze mu je priznati da je glup i da je greska njihova.Ipak Srbina najvise boli kad ga puknes po dzepu, sve mu diraj, novcanik mu ne diraj.
anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 12:25:09)
Re:PROTIV !!!
nemogu da verujem kako su ljudi u ovoj zemlji pakosni i zli!!!!! staro pravilo da komsiji crkne krava!!!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 12:25:59)
"
koliki si karakter tebe nevrijedja ništa, ja čitam sveukupnu štampu naproti tebe koji se po pisanju može utvrdit da mrziš sve okolo izgleda i samog sebe. Nek, ti je Bog upomoć.
pošalji odgovorPera Detlić [neregistrovani] (10. 04. 2009, 12:55:19)
prc
e jeste blesavi svi do jednog. Može bre da preregistracija da košta i 10 000 evra, ionako mi nemamo nikakve vajde od toga, sve će to ovim našim lopovima u džep. Zamislite bre kako će tek policija da muva na ovim preregistracijama, i koliko će se para sliti u privatne džepove.
pošalji odgovorA da treba klepiti crnogorce, naravno da treba, samo meni su mnogo veći problem crnogorci direktori i crnogorci funkcioneri u srpskoj vladi
NASA_SRBIJA@YAHOO.COM [neregistrovani] (10. 04. 2009, 13:09:58)
Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
Moramo se organizovati, da nam se ovakve stvari nikada ne desavaju.
pošalji odgovorDosta su nas iskoriscavali.
Prijavite se i bicete obavesteni o nacinu iskazivanja nezadovoljstva a protiv blamiranja onih koji postuju zakon Srbije i generalno drzavljana Srbije.
Svedoci smo da je u poslednja dva dana krenula prava pomama za uvozom automobila iz crne Gore. Tamo je moguce dobiti kakvu god zelite potvrdu.
Nije Srbija mesto za taj otpad.
Da li ce crnogorski studenti i dalje studirati besplatno (minimim nekoliko hiljada puta 2000E : skolarina i dom) ?? MILIONI godisnje ...
Da li cemo i dalje davati drzavljanstva svakome ko to pozeli iz crneGore ?
Kad ce prestati radni odnos onih koji rade u MUP-u, Vojsci i BIA-a a nemaju ili imaju nekakvo dvojno drzavljanstvo ?
DOKLE BRE VISE OVAKO ...DOkle da nas iskoriscavaju ...
Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
odgovori na komentar:
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COMNASA_SRBIJA@YAHOO.COM [neregistrovani] (10. 04. 2009, 13:11:16)
Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
pošalji odgovorMoramo se organizovati, da nam se ovakve stvari nikada ne desavaju.
Dosta su nas iskoriscavali.
Prijavite se i bicete obavesteni o nacinu iskazivanja nezadovoljstva i blamiranja onih koji postuju zakon Srbije i generalno drzavljana Srbije.
Svedoci smo da je u poslednja dva dana krenula prava pomama za uvozom automobila iz crne Gore. Tamo je moguce dobiti kakvu god zelite potvrdu.
Nije Srbija mesto za taj otpad.
Da li ce crnogorski studenti i dalje studirati besplatno (minimim nekoliko hiljada puta 2000E : skolarina i dom) ?? MILIONI godisnje ...
Da li cemo i dalje davati drzavljanstva svakome ko to pozeli iz crneGore ?
Kad ce prestati radni odnos onih koji rade u MUP-u, Vojsci i BIA-a a nemaju ili imaju nekakvo dvojno drzavljanstvo ?
DOKLE BRE VISE OVAKO ...DOkle da nas iskoriscavaju ...
Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
odgovori na komentar:
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COManonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 13:42:58)
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
b......go ti si prvi muljator
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 13:47:42)
I TREBA!
Sta je bilo? Svi su blesavi, samo vi pametni? Idite u jebenu CG pa se tamo vozikajte sa tim tablama. Podignite to na 3000! A crnogorcima da se uvede i porez na koriscenje kiseonika u Srbiji! E tako!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 13:56:15)
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
u pravu si! po srbiju i nase interese su gori crnogorci od siptara,i tako ih treba i tretirati,skuplje su nas kostali od nasih sugradjana seljaka,napljackali se,zarili noz u ledja i pod hitno ih sve najuriti iz svih drzavnih institucija,firmi,sa vlasti..........ja i vecina im obecavamo da u njihovu drzavu krociti necemo,ali da se okanu i odu iz nase jedine drzave!!!molim ih i preklinjem,bice bolje i njima i nama,oni su gori po nas od siptara i vise su nam stete napravili!molim vas idite u svoju drzavu dok vam je put slobodan,i ne kradite i ne otimajte od nase sirotinje,skupo ce vas kostati!?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 14:39:56)
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
treba nam zaista nasa partija!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 14:45:46)
debela mešina ispunjena g...
stoko neopevana debela, prepoznaješ se DAČIĆU, opet beskrupulozno LAŽEŠ: pa ni po ovom sadašnjem STAROM Zakonu nema mogućnosti da državljanin SRBIJE vozi auto sa stranim registarskim tablicama izuzev kad ima posla sa takvim idiotima kao što si ti jer kao "MINISTAR POLICIJE" to protivzakonito tolerišeš.
pošalji odgovorgokky [neregistrovani] (10. 04. 2009, 15:04:33)
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
prijatelju ! neće biti nikakve promene dok ne eliminišemo crnogorce sa vodećih funkcija !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 15:10:55)
uvek ista prica
pa sta vam je ljudi svaka je vlast ista dobro se secam davne 1998 godine moj prvi auto imao sam 18 godina i video sam ga na cetinju ispred jedne kafane i odlepio i kupio ga isto vece prodavca sam naravno pronasao u kafani i popio pice sa njim on inace zivi dve ulice dalje i ima u dvoristu uvek bar po 5 automobila i kako koji proda on doveze drugi ispred kafane i nastavi da cascava sto je prodao auto jos tad su me svi zapitkivali pa kako ces da ga prebacis na sebe a ja u sali odgovarao kako drzavi uvek treba para . Jos bolje se secam moj drugi auto isti grad ista kafana isti prodavac godina 2005 i jos lepsi auto stoji ispred a ja stara musterija. pa kako da ne svratim bar pice da popijem sa covekom i naravno dogovorismo se mi ponovo kakva zastava i reciklaza covek sve radnje radi kreditiranje zamena staro za novo uz niksicko pivo mi prica kako ima u vlasnistvu oko 200 automobila koji krstare srbijom.ljudi mu salju dokumenta caste po 100 evrica da im produzi registraciju pa izracunajte kolko je to godisnje a drzavi kad prifali para zna se... naravno u srbiji postoje dve grupe ljudi oni koji veruju u demokratiju i oni drugi koji znaju da u srbiji vlada tzv.projektovana demokratija sto znaci da vlast moze da radi sta hoce a narod ono sto mora i da je sve od danas do sutra prilagodjeno toj njihovoj demokratiji.tako da ja predlazem onima koji su verovali u demokratiju da ne veruju vise i da kupe sebi bar po neki dobar auto kad je vec prilika imam pravog coveka za to uputicu vas ako treba .
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:uvek ista prica Re:uvek ista prica Re:uvek ista pricaanonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 15:34:52)
Re:Krsenje zakona!
drzava je ustav prekrsila jos davno dok smo bili u savezu. u tom ustavu lepo pise da su prava svih gradjana ista a drzava je duzna da uskladi carinske propise u savezu drzava. A recimo dok je srbija stitila zastavu i u srbiji carina na uvoz automobila 20 posto plus pdv na celopkupan iznos sa carinon i to samo za vozila odredjene starosti u crnoj gori je carinska stopa bila 6 posto bez ogranicenja.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 15:36:59)
Re:Sramota
upravu si matori mi smo somovi a ni ispadose pametni!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 16:31:26)
OK
LJUDI CE NACI PARE I SVE ZA PREREGISTROVANJE, A BILO BI USESNIJE DA SE DA NA RATE... AL MENI NE IDE U GLAVU STA SE OSTALI BUNE AKO SE PLACA I CARINA I PDV... ZNACI IPAK SE IZMIRUJE SVE. STVARNO JADNO IZGLEDATE SA VASIM KOMENTARIMA... MA DA JE UOSTALOM SRBIJA SLOZNA NE BI DANAS TO BILO OVAKO KAKO JESTE. MI SMO CIRKUS OD NARODA I TAKO NAMA I TREBA SVE... ZATO SE BATALITE TIH GLUPIH KOMENTARA.
pošalji odgovormd [neregistrovani] (10. 04. 2009, 16:39:48)
sram vas bilo
Sram da vas bude. Pa ovo je zemlja gde se jedino od kriminala može živjeti. Policija piše kazne samo onim kojim sme, dok nekim ni pored auta ne smeju da gledaju. Neko samo sto ih ne bije a oni kao žene glavu dole i samo sto ne kaže "razumem šefe" dok ovim koji poštuju zakon traže dlaku u jajetu da bi ispisali kaznu i imali oni neki bonus. Sram vas bilo, pa gde ja to živim?
pošalji odgovorPa sad ovo sa CG, kupio sam auto (polovan) na lizing koji ću otplaćivat još 3 godine, koji zadovoljava uslove (zakon) a za te pare sam mogao da kupim dva ista automobila na CG table!!! Dok neki ne haju ni za zakon niti za bilo šta, kupuju crnogorce. Pametni oni, sad vidim. To je pravda????
Nek vas je stid ako imate obraza i ako znate šta je to....
pravnik [neregistrovani] (10. 04. 2009, 16:46:14)
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
Pri kupovini auta sa CG tablicama do otcepljenja CG gradjani Srbije nisu nacinili nikakvo krsenje zakona.
pošalji odgovorKrsenje tada najviseg pravnog akta - Ustavne povelje SCG je izvrsila Vlada Srbije koja nije omogucila tada preregistraciju tih automobila, jer po Ustavnoj povelji trziste SCG je bilo jedinstveno.
Ljudi koji su tada poslusali Dinkica su, zaista, ispali naivni, jer je Dinkic i tada, kao obicno obmanjivao javnost o tobozoj nezakonitosti kupovine vozila u CG.
Gradjani koji su vozilo kupili u CG posle otcepljenja jesu prekrsili zakon i njima ne treba dozvoliti preregistraciju.
Postvalja se pitanje zasto se ovoliko cekalo i ko je odgovoran sto je Srbija izgubila oko 30 000 000 eura za prethodne tri godine jer Dinkic nije dozvoljavao zbog svoje sujete da se CG tablice preregistruju. Inace, na taj nacin su gradjani Srbije sponzorisali Crnu Goru.
odgovori na komentar:
Re:Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COManonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 16:53:17)
Re:uvek ista prica
ahahahahaha......svaka cast za komentar.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 16:57:00)
Re:uvek ista prica
uputi nas molim te na njega,a i kada krene preregistracija saznacemo vrlo brzo ko je taj i ko si ti od tih 200,to cemo negde zabeleziti i zapamtiti,ne sekiraj se uopste!?
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 17:10:29)
Re:Nije lose
jadan onaj ko je kupio auto za 5000 a platice 1400.... opet po raji...
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 17:39:53)
Re:uvek ista prica
Vrlo pametno, ali sad bi drzavni tuzilac ili neko iz njegove sluzbe ko cita ove komnetare trebalo da ztrazi podatke od Internet provajdera o ovom kmentatoru te da ga istrazni sudija saslusa pa da se potpom podigne optuznica za tog baju sa cetinja tako da ga drzava Srbija tuzi za krsenje zakona i stetu koju je naneo budzetu Srbije odnosno za novac koji je otudjio.Potpom bi trebalo da se izda poternica za njim, svejedno ili preko MUP CG ili preko Interpola i da se doticna individua dovede ovde na sudjenje pa da mu se potpom NAPLATI SVA SUMA + ZATEZNE KAMATE ! Ako nema pravac Zabela, neka robija dok ne namiri stetu koju je ucionio a to bi bio odlican primer i za druge buduce potencijalne LOPOVCINE !
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 18:29:08)
Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
друже шта рећи него подржати овај заиста конкретан предлог и акцију.биће тешко јер су они у свим структурама власти и на свим кључним положајима и дан данас.али мора им се једно признати-сложни су и чине једно за друге много.то је наш највећи проблем што смо ми супротно од тога.тога су они свесни и зато им све комбинације пролазе.тврдим да су те њихове комбинације највећи канцер ове земље србије.погледајте рецимо живот у бања луци-тамо им није још интересантно па их и нема,зато је тамо живот неупоредиво подношљивији него овде.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Re:Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COManonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 20:16:35)
Re:Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
samo mi iz srbije mozemo zastititi na najbolji nacin interese srbije.
pošalji odgovornapravimo stranku!
anonymous [neregistrovani] (10. 04. 2009, 21:00:55)
Re:Re:Prijavljivanje na : NASA_SRBIJA@YAHOO.COM
sve sto si napisao ziva istina!!!! prvi komentar sa objasnjenjem zakona i ustava jedne bivse zajednicke drzave!!!!!!!
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (11. 04. 2009, 21:54:22)
Re:Kg boy
Nemas ti tupavi ni biciklo .Sto samo provociras ljude, ako tako nastavis preci ce to u bolest, pa eto nam ponovi nepotrebnioh troskova. Daj , otkaci se vec jednom, nisi interesantan.
pošalji odgovoranonymous [neregistrovani] (13. 04. 2009, 17:57:49)
Re:Kg boy
TI, Kg boy, vidim dobro si, i dalje uspevaš da kažeš tako malo a tako glupo... Blago Kragujevčanima koji te imaju, verovatno su vrlo ponosni na tebe !!!
pošalji odgovor