- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
Beograd 23. 02. 2010
Press
Intervju, Volfram Mas, ambasador Nemačke u Beogradu
Volfram Mas: Kosovo je sused Srbije
Dobra regionalna saradnja u duhu dobrih međususedskih odnosa spada u preduslove za ulazak u Evropsku uniju, a za nas Kosovo jeste sused Srbije!

Nemački ambasador u Beogradu Volfram Mas u intervju za Press kaže da za Srbiju nema novih uslova koje bi morala da ispuni u nastavku evropskih integracija.
Međutim, nakon izjave „neimenovanog nemačkog diplomate" da Beograd mora da prestane da ponavlja: „Kosovo je deo Srbije" i diplomatske note Francuske u kojoj se od Srbije traži da „ohladi" retoriku o Kosovu, nameće se pitanje da li će to Evropa direktno usloviti Srbiju: ili Kosovo, ili ulazak u EU?
- Nema novih uslova za dalje evropske integracije Srbije, oni su isti kao i za sve druge kandidate. Zahtev da se Kosovo prizna kao nezavisna država od strane Srbije nije nikad postavljen. Međutim, dobra regionalna saradnja u duhu dobrih međususedskih odnosa spada u preduslove za ulazak u EU. Za nas Kosovo jeste sused Srbije.
Da li će Nemačka i dalje podržavati ulazak Srbije u EU ukoliko zvanični Beograd nastavi da brani teritorijalni integritet?
- Naša pozicija je jasna, mi želimo ulazak Srbije, ali i Kosova u EU. Za Saveznu Republiku Nemačku je pitanje statusa Kosova rešeno. Naš je cilj da Srbija i Kosovo zajedno nađu put koji će im naposletku omogućiti članstvo u EU.
Na konferenciji u organizaciji Fondacije „Konrad Adenauer" jedan neimenovani nemački diplomata izjavio je da Nemačka neće ratifikovati pristupanje Srbije EU ukoliko ne „reši" pitanje Kosova i da će taj stav biti prenet predsedniku Borisu Tadiću kad dođe u Berlin. Da li je to tačno?
- Na toj konferenciji nije učestvovao nijedan nemački diplomata. Na konferenciji nije učestvovao ni predstavnik nemačke vlade, ni predstavnik nemačkog ministarstva inostranih polova. Tu se može raditi samo o privatnom mišljenju pojedinca koje ne želim i ne mogu da komentarišem.
Kako je Nemački parlament osudio genocid
Da li je nemački parlament bilo kada usvojio odluku o osudi zločina i genocida koji je Nemačka počinila nad Jevrejima i drugim narodima tokom Drugog svetskog rata?
- Od 1996. godine u nemačkom parlamentu se svake godine 27. januara održava komemoracija u znak sećanja na holokaust, na kojoj govore kao gosti poznate ličnosti iz Nemačke i inostranstva. Ove godine je učestvovao izraelski predsednik Šimon Peres. U Berlinu je na centralnom mestu podignut spomenik ubijenim Jevrejima Evrope. U odluci nemačkog parlamenta o podizanju ovog spomenika piše: „Ovim spomenikom želimo da odamo počast ubijenim žrtvama, želimo da očuvamo uspomenu na nezamislivo dešavanje u nemačkoj istoriji i da opomenemo buduće generacije da više nikad ne taknu ljudska prava, da brane demokratsku pravnu državu, da očuvaju jednakost ljudi pred zakonom i da se odupru svakoj diktaturi i tiraniji".
Da li Nemačkoj i ostalim zemljama EU smeta retorika kojom naš državni vrh brani Kosovo?
- Nemačka je priznala Kosovo, kao i velika većina država članica Unije. Iako razumemo šta to Srbiji znači, Kosovo se ne može vratiti pod okrilje vlasti u Beogradu. Po mom mišljenju bi bilo razboritije usmeriti svu energiju na rešavanje praktičnih problema između Kosova i Srbije.
Da li poslednje „nezvanične" kritike upućene Srbiji zbog Kosova pokazuju nervozu Zapada zbog predstojeće odluke Međunarodnog suda pravde, koji treba da da mišljenje da li je otcepljenje Kosova bilo u skladu sa međunarodnim pravom?
- Odluku o priznavanju Kosova doneli smo dobro promišljeno i ne sumnjamo u uverljivost naše pravne pozicije. Ne vidim razlog za nervozu na našoj strani.
Podržava li Nemačka ideju Srbije da posle odluke Suda pravde zatraži glasanje u Generalnoj skupštini UN o obnavljanju pregovora o Kosovo?
- Pitanje statusa Kosova za Nemačku je završeno. Međutim, postoje mnogi praktični problemi, kao na primer borba protiv organizovanog kriminala ili stavljanje novca na raspolaganje za razvoj projekata za poboljšanje infrastrukture i sredstvima iz carinskih prihoda i, što je naročito važno, propis za očuvanje kulturnog i verskog nasleđa. O tome obe strane treba da razgovaraju u interesu ljudi.
Kako Nemačka vidi rešenje pitanja Kosova, da li možda po modelu podele Nemačke?
- Nije na nama da nađemo rešenje, o tome moraju da se dogovore obe strane. Međutim, mi kažemo iz ličnog iskustva da je moguće naći praktična i prihvatljiva rešenja za ta kompleksna i teška pitanja, rešenja koja omogućavaju svim stranama da dejstvuju sa pogledom u budućnost.
Nakon dve godine od samoproglašenja Kosova, smatrate li da je priznanje Prištine bila greška? Posebno u svetlu poslednjeg izveštaja međunarodnih institucija o poštovanju ljudskih prava, u kom je Kosovo ocenjeno najlošijom ocenom?
- Do priznanja Kosova je moralo doći. Nemačka, EU, kao i međunarodna zajednica uopšte, i dalje su pozvani da svim snagama grade strukture na Kosovu koje garantuju poštovanje ljudskih prava. Ovaj cilj bi se zasigurno lakše ostvario kad bi se u oblasti prava, slično kao u oblasti policije, a u saradnji sa Euleksom, stvorio jedinstven pravni prostor za Kosovo.
Vesti dana
04. 02. 2012
(FOTO) Smrzavanje i snežne oluje još deset dana
Dramatično - U smetovima visine i do tri metra zarobljeno je više od 11.000 ljudi, od kojih nekoliko hiljada dece, vanredna situacija proglašena u 26 opština ...
04. 02. 2012
Ministri traže nove poslove
04. 02. 2012
Tadić: Ratne zločince iza rešetaka zarad pomirenja
04. 02. 2012
Direktor ne priznaje grešku
04. 02. 2012
Samo „Fijat" Srbiju spasava
04. 02. 2012
Kompromis spas za budžet
04. 02. 2012
Deset privrednika podiže „Jat"
04. 02. 2012
Ističe rok za prijavu za humanitarnu aukciju
04. 02. 2012
Mićunović: DS hoće vlast dok Srbija ne bude u EU
04. 02. 2012
Izvozićemo hranu u Afriku
Najnovije vesti
04. 02. 2012
Aerodrom funkcioniše
Sneg i hladno vreme jutros nisu prouzrokovali probleme na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla", a otkazana su tri jutarnja leta za Podgoricu, rečeno je u službi reda letenja ...
04. 02. 2012
Veliko interesovanje za čišćenje snega
04. 02. 2012
Vukoica Šćekić - v.d. direktora Železare Smederevo
04. 02. 2012
U tunelu kod hidroelektrane Piva zarobljeno 60 osoba
04. 02. 2012
Mrkonjić:DS i SPS dobitna kombinacija
04. 02. 2012
Za 2011. poreska osnovica 1.898.388 dinara
04. 02. 2012
komentari (102)
pošalji komentarrasa [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:14:47)
nemoralno
i da ovo kaze u drzavi gde je ambasador bilo gde u svetu izleteo bi za 48 sati u srbiji nece dobiti cak ni protesnu notu zbog narusavanja integriteta zemlje u kojoj boravi
pošalji odgovorpurger [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:15:16)
Danke Deutschland !
Hej srbijanci sto cekate!?
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:17:49)
OSTAVKE
Kada će predsednik Tadić i ministar podneti OSTAVKE, ako se ispostavi da su nas sve vreme lagali da su Kosovo i EU odvojene teme?!Kao i mnogo puta oko državnih pitanja, počev od Ustava 1974, pokazuje se da je Dr Koštunica bio u pravu!
pošalji odgovorMile [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:20:00)
Kosovo je srce Srbije!
Ovaj o ljudskim pravima i ne govori, dok se ne pita!
pošalji odgovorSmesno!
EU ce doci i proci, ali Kosmeta se nikad ne treba odreci, narocito sto je smena vodecih velesila, neminovna, pa ce doci na red, Tajvan, Kosovo i slicni...
simke [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:27:05)
kreten
koja bre eu? sta se lozite....krenulo je krizom u grckoj, jos malo pa ce u spaniji.....za par godina nece ni biti vise eu u ovom obliku...zivi bili pa videli...
pošalji odgovoruzmi dule stotu titulu...
Stefko [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:27:21)
Što više, to boje
Slažem se.
pošalji odgovorIvica_K [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:44:34)
Saradnja sa susedima!?
Nesto se ne secam da su nam Tadic i Jeremic objasnili kako ce da ispune taj uslov i saradjuju sa Kosovom!?
pošalji odgovorpersona [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:45:33)
non
grata
pošalji odgovoriz momenta!
xy [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:47:26)
xy
Tipu nedostaje samo SS traka oko rukava.
pošalji odgovorGospodar [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:54:47)
odg.
Ne čekaju ništa, u tome je fazon...
pošalji odgovor[G]inko [neregistrovani] (22. 02. 2010, 22:59:34)
moj moj pa preko mojega
Ako je verno preneto ovo je preterivanje više
pošalji odgovoranonimus [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:00:33)
tacno
Kriza na Zapadu je pocela i kako stvari stoje nece se uskoro zavrsiti.Odnos snaga u svetu se menja brze nego ikad,nasi prijatelji ce uskoro postati svetska supersila.Kosovo je sveta srpska zemlja i uvek ce biti deo Srbije.
pošalji odgovornije bitno [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:00:36)
alo, pameti
Sećate se svih naših mi nećemo od 1990. godine na ovamo? Ako ste zaboravili samo da vam kažem da sve što u početku nismo hteli, kasnije smo morali pod daleko gorim uslovima. Pa, mislite malo o tome, i batalite mitsku demagogiju a la dr Voja Koštunica. On je čestit čovek, ali šta imamo od toga ako opet izginemo, budemo gladni, bolesni, siromašni, izolovani? Takvi, Kosovo nikada nećemo moći da vratimo.
pošalji odgovorLuka [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:00:56)
sramota
Gospodine ambasadore ja bih se na vašem mestu sramio svoje dece i svoje domovine. Vi ne zaslužujete čak ni žaljenje, već samo prezir.
pošalji odgovorVojvodina u srcu [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:09:44)
Kao da mi to ne znamo?!
Svi mi to već znamo, samo manji deo nas to želi sebi da prizna a veći deo ne. Svejedno imamo samo dve opcije: ili da izgubimo jedno (Kosovo, koje smo već izgubili, dakle ništa) ili da izgubimo oba (i Kosovo i EU). Bojim se da smo skloniji ovoj drugoj opciji jer nikad kroz istoriju nismo bili racionalni veeć smo išli glavom kroz zid i zato nas je umesto 40 svega 8 miliona.
pošalji odgovorИван Чачанин [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:14:20)
Е ово је демократија...
Немац је рекао шта је имао, а сад лепо нека каже неко њему да тако не може, ако има ко у садашњој власти. Јој Бато Живојиновићу,врати се све ти је опроштено. Видиш да ниси завршио посао. Туга и јад, да свако коме се "ћефне" може да нас понижава разноразним изјавама. Па ти немци су нас у три рата нападали и хтели би још. Не треба ми ни ЕУ ни бољи живот ако немам слободу,достојанство, самопоштовање,... Новац није замена и не купује оно најбитније у животу. . .
pošalji odgovorДискомен [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:15:20)
Цинични дојчери, као и увек
Погледајте му тај подсмех, смеје нам се у лице и пљује по нама! Француски амбасадор изјављује у овом стилу, и американка, опет се синхроно подсмевају нашој муци и још бљују,прете. Доста ми је ове демонкратије!
pošalji odgovorgrd [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:16:48)
???
Ima li ova drzava hrabrosti i snage da gospodina ambasadora (nadam se bivseg) isprati kuci i time pokaze svoj principijelni stav "Kosovo je Srbija" na delu?
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:18:12)
Opet Jugoslavija
Za 10 godina razpada se EU, ostaće samo bivše Yu republike u EU i opet sve po starom....
pošalji odgovordanica k.z. [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:23:52)
Koji Kostunica?
Ma, koji Dr. kostunica? Procitaj dobro tzv. kostunicin Ustav, pa vidi oko Kosova, da li ima razlike?
pošalji odgovorLuka [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:24:50)
sramota
Gospodine ambasadore ja bih se na vašem mestu stideo svoje dece i svoje domovine. Vi ne zaslužujete čak ni žaljenje, već samo prezir.
pošalji odgovorЏеронимо-порезник [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:26:32)
Много нас "воле"
Него ми то не разумемо. Зрачи човек "добротом". Да га не дај Боже помиришем нос би ми отпао од толике доброте.За оне који не прате бокс, ово је "ударац испод појаса"-а то баш и није по прописима јер нарушава дух игре.Баш ме занима да ли би задржао "принципијелност" да се неким случајем одвоји Бајерн или Баден-Виртемберг. Стара је народна "20 батина по туђој задњици-ништа не боли"... Е сад још само да чујемо како "наши" "узвраћају ударац"....
pošalji odgovorCityWatch [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:31:10)
Tako smo i mislili
Onda - nista.
pošalji odgovorIvica_K [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:35:19)
Pa zar od 2000 nismo bogatiji!?
Tolika obecanja a i dalje smo siromasni!
pošalji odgovordanica k.z. [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:36:41)
Isto kao Tito i KPJ
Ovako su radili Tito i KPJ, pa su zainteresovani od njih naucili. Nemcima u Vojvodini su oduzeli kuce pa dali proleterima,tako da se sad nemci raduju, da mogu da se smeju srbima.
pošalji odgovorSta rade sada u R. Srbiji, tzv. RGZ- Sluzba za Katastar nepokretnosti? Upisuje JAVNU PLJCKU!
Adolf [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:37:24)
Evropa
Zig hail....
pošalji odgovormiroslav [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:43:15)
mama tvoja
mama ti je moj sused kod koje svracam na kafu svakodnevno.
pošalji odgovororthodox [neregistrovani] (22. 02. 2010, 23:51:56)
Slazem se
Apsolutno se slazem sa tobom, ali dzaba prijatelju kada je srpskoj omladini, a i starijima vazniji fejsbuk,veliki brat,farma, itd, od pitanja Kosova,i buducnosti srpskog naroda. Kostunicu su medijski urnisali,satanizovali iz prostog razloga jer srpski narod ne smije da pocne da razmislja kako on, i ne smije da se zapita uopste sta radi taj zapad potpomognut domacim izdajnicima. Zivela Srbija !
pošalji odgovorMarun [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:20:20)
Bez veze
Mislim da se ne treba uzrujavati zbog nekog bezveznog ambasadorcica koji se ni za sta ne pita, ne odlucuje i "od danas do sutra" je dio Srbije i naseg Kosova...
pošalji odgovorPrljavi inspektor Draža [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:30:48)
Sto puta me pitaš -sto puta ću reći
Gospodin Marjanović kroz ceo intervju vrti jedno te isto pitanje na 100 načina i šta očekuje - da će nemački ambasador odstupiti od politike nemačke vlade i uskliknuti "Kosovo je srce srbije"? :) On svoju profesionalnost i doslednost stavova odlično demonstrira ali kao što je većina komentatora napisala - problem je u "našima" koji ne smeju da adekvatno odgovore na ovake istupe nemačkog diplomate.
pošalji odgovorTako da ostaje samo za "unutrašnju upotrebu" isprazna floskula "i Kosovo i EU" pa ko shvati - razumeće :)
YU [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:35:50)
SRECNO VREME
Kamo srece ali bez prisustva nacionalista u javnom zivotu !!
pošalji odgovorMuslim [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:38:44)
prohujalo s vihorom
Ma rodjo obratite paznju na Centralnu Srbiju koja se svakodnevno prazni i svi beze u Grad pusti ti Kosovo to je zavrsena prica !
pošalji odgovormrmot [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:40:19)
nemci iz vojvodine
Ma dosta je vec bilo ,,kukumavcenja'' za tim nemcima iz vojvodine.Nisu oni bili samo u vojvodini.Bilo je medju njima, u vecini, postenog i radnog sveta ali su morali da plate cenu zbog njihovi baraba isto kao sto mi danas placamo cenu zbog nasi baraba.Ko je za to kriv? Pa mi i oni sami sto smo dozvolili da nas takve barabe vode.
pošalji odgovorAgim Q.*** [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:48:31)
******
cekaju dok se baba oceslja.....
pošalji odgovorMika [neregistrovani] (23. 02. 2010, 00:51:16)
Sto se babi snilo to se babi zbilo
Pa provociraju nas, a znaju da sve zavisi od nas.
pošalji odgovordespot [neregistrovani] (23. 02. 2010, 01:07:23)
znamo li se mi
ovaj svaba ovo moze da prica u bgd. samo dok su kvislinzi na vlasti u srbiji tj.tadic tajkuni zes i ostali sljam . u cemu je razlika izmedju ovog i onog cobela ???
pošalji odgovorborislav [neregistrovani] (23. 02. 2010, 01:12:01)
Vojislav Kostunica
Vojislav je sve lepo rekao.Kad cemo da se opametimo i pocnemo da branimo ono sto je nase.ako ne sada mozda cemo za 200godina vratiti Kosovo.Zato ga nikada ne smemo priznati.Kad tad cemo da vratimo Dusanovo Carstvo nazad.Zivela otadzbina Srbija
pošalji odgovorDule Legenda [neregistrovani] (23. 02. 2010, 01:14:39)
Sve sto ovaj
bleji Tadici realizuju.
pošalji odgovordespot [neregistrovani] (23. 02. 2010, 01:50:14)
av avav auuuu
i vucjak laje i vatar nosi
pošalji odgovorSrbin [neregistrovani] (23. 02. 2010, 03:41:17)
KOSOVO JE AMERICKO
Kosovo jeste srce srbije i uvek je to bilo . Ali na podrucju kosova i metohije se nalazi najveca americka baza u evropi bonsvile , a siptari su samo kao povod za ubacivanje na teritoriju kosova i pravljenje baze . Italija , nemacka i zemlje u kojima od drugog svetskog rata postoje americke baze ce prodati i same sebe samo da amerikanci izadju iz njihovih zemalja . Tako da je stvar jasna ko dan dogle god je amerika u evropi bice i na kosovu . Siptari su smesni pojeli bi ih za dorucak !
pošalji odgovormile [neregistrovani] (23. 02. 2010, 04:08:17)
bas prijatno za culo sluha
zanima me da li bi i gospodinu prijalo kada bi mu se sa osmehom reklo kako su Prusija, ili Bavarska..susedi Nemacke !?
pošalji odgovorviki [neregistrovani] (23. 02. 2010, 04:31:17)
A i Francu rece isto
Koliko ja vidiom, ovo sto ovaj Svaba rece ne razlikuje se mnogo i od stava Francuaske. tako da ovi
pošalji odgovor"patrioti" ovde trebaju revidirati svoj stav. A slicno, ako ne i potpuno isto misle i Englezi, Amerikanci, Talijani,.. Francuski ambasador izmedju ostalog, danas rece::
"" Francuska je priznala nezavisnost Kosova, kao što su to učinile i 22 države članice EU. To je nepovratna situacija, sa kojom svako treba da se suoči"".
Zabac [neregistrovani] (23. 02. 2010, 05:56:29)
Resenje
Na pitanje:"Kako Nemačka vidi rešenje pitanja Kosova, da li možda po modelu podele Nemačke?Odgovor:- Nije na nama da nađemo rešenje, o tome moraju da se dogovore obe strane. Pa nije bilo na vama da trazite resenje i za status Srpske pokrajine.Glupsone
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (23. 02. 2010, 06:05:30)
Kosmet je sused Srbijed
@Djeronimo
pošalji odgovorNe da se odvoji Bavarska nEGo da treci sa strane uzme silom od Nemacke tu provinciju,sta bi onda ovaj olos od amabasadora imao da kaze.
box [neregistrovani] (23. 02. 2010, 06:13:07)
Strasno
Vidi se koliko smo ponizeni,koliko nas i dalje ponizavaju,vidi se da domacina u kuci nemamo.Nemacka je bila glavni inicijator rata i raspada SFRJ a kasnije i Amerika sa ostalim zemljama poslusnicima.U nijednoj zemlji na svetu ne bi dozvolili da ih takav diplomata ponizava,ali mi smo ponizeni i nas moze.Stidim se sto zivim u ovakvoj drzavi jer smo izgubili dostojanstvo i cast,a narocito ljudi koji vode drzavu i koji su je pustili niz vodu i moze svako u rodjenoj kuci da nas provocira i ponizava.Jadna drzava i narod.
pošalji odgovorArdnas [neregistrovani] (23. 02. 2010, 07:14:26)
Nemaju oni pojma
Zakuvala je EU kosovsku kashu od koje ce joj prisjesti uskoro! Pa prijatno im bilo!
pošalji odgovoroxo [neregistrovani] (23. 02. 2010, 07:32:02)
odg
op trt ,op trt maca jezik pojela
pošalji odgovorotpisani [neregistrovani] (23. 02. 2010, 07:49:00)
vi niste nemac
jer nemcu se zavrsava prezime na er,zbog toga morate uvek da se dokazujete,podmuklo,i iznenada da bi nam pokazali kako i vi postojite!sa takvim imenima su bili najvise kolaborateri u 2 svetskom ratu koji su cinkarili!gospodine mas vi ste "zeleo bih rado"al malo sutra,i ja puno toga zelim al ne moze!
pošalji odgovorKapurX [neregistrovani] (23. 02. 2010, 08:14:35)
Pljunuti
Jednom naci, uvijek naci..., još samo fali da zadigne nogu i na jevreje, ali za to nema petlju, mnogo su jaki.
pošalji odgovorBojana [neregistrovani] (23. 02. 2010, 08:35:51)
STOP nacizmu Kosmet je Srpski!
Novi nacizam koji predvode USA, GB, i Nemacka je slican kao i onaj 40ih, tada su pokusali otimanjem dela teritorije njihovih manjih suseda, i svi znamo kako su zavrsili, i ovpga puta ce proci isto.
pošalji odgovorVucica [neregistrovani] (23. 02. 2010, 08:36:54)
odlican komentar
sve je receno u ovom komentaru
pošalji odgovorpop insider [neregistrovani] (23. 02. 2010, 08:46:53)
evropa nema alternativu
pa šta i da grčka propadne?španija?kakve veze to ima sa nama?mi tamo moramo pa čak i da eu nestane jer mračne sile iz devedesetih hoće da nas sverstaju sa tamo nekom rusijom,kinom,indijom...oni će nas bombardovati i uslovljavaće nam kredite time da moramo da priznamo tajvan,osetiju...
pošalji odgovorlopovluk podvučen žutim
ivan [neregistrovani] (23. 02. 2010, 08:51:29)
nemci
E sta ti je zivot,ko je nasao da nam drzi predavanja...Inace ovaj je isti Tole Karadzic predsednik FSS
pošalji odgovorsima strahota [neregistrovani] (23. 02. 2010, 08:53:23)
na zapadu ništa novo
Ništa novog od Nijemaca. Vi ste priznali među prvima NDH, pa onda i ovu nDH. Ne možete nas iznenaditi.
pošalji odgovorbn [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:03:08)
komšija
pa i štajerska će biti sused nemačkoj.
pošalji odgovormiloš [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:04:10)
Smej se :)
Samo se ti smej debeli, ali ko se zadnji smeje najslađe se smeje :)
pošalji odgovorSmejaćemo se mi kada vam bude došlo 2 miliona šiptara sa Kosova u Frankfurt na majci.
Da je bilo pravde ne bi vi sada delili svetsku pravdu jer ste vi poslednji pozvani da tome govorite. Tolike ste zločine počinili u XX veku i opet se smejete srećni i debeli od kupusa i bavarkih kobasica. Trebalo je da vas podle ne na dve, nego na 102 države da se onakvi zločini nikada ne ponove.
NO PASARAN! [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:15:03)
ZIG HAIL EU
Oterati nazi idiota ODMA!
pošalji odgovorAgim Q.*** [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:17:41)
******
sto si ti neka ratoborna djevojka,idi gledaj tamo selo gori......ostavi politiku,ako ti je muku nesto ili nije jasno pozivam te kao gost u mojoj drzavi Kosova da smiris malo zivce.
pošalji odgovornikko [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:19:56)
OPET
... i predci su mu tako tvrdili ......
pošalji odgovorKUlča [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:29:24)
Kontinuitet
Ovo što govori nemački ambasador je samo kontinuitet u nemačkim odnosima prema Srbima. Nemci su godinama ekonomski podizali Albance, priznali Kosovo među prvima. Nadaju se da će oni da ekspolatišu prirodna blaga na Kosovu. Godinama su se Šiptari školovali u Zagrebu, dobijali formalne diplome da bi potisli Srbe sa Kosova. Državu Albaniju je formirala Austro-Ugarska. Sve već viđeno.
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:41:42)
tačno
Све што кажеш стоји. Међутим, не треба заборавити чињеницу да се однос снага у свету мења и колико год да се наша тренутна позиција чини јадном и тешком дотле исто тако треба имати у виду да за 10 или 20 година ЕУ можда престане да постоји..
pošalji odgovorrajko uroševčanin [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:47:06)
koji to nemac
pa kako možete biti sigurni da ono što nemac govori biti istinito, uradit če se ono što valja uraditi. tako su izigrali pravdu i istinu da i njima s ene može tako lako verovati. pa vidite kakav je pritisak urađaen na sve zemlje da se pod hitno priznaje kosovo, je rode obraz i americi i ostalima. lako se odričemo svojih stvari a da ne pomišljamo da če se neke stvari i promeniti. ako dopustimo da nam se rugaju ako su sada jači, zašto nismo postali nemci za vreme hitlera, nego smo dočekali da dođu jenki prekooceana i stave omšu oko vrata. i njima če jednom politka i neke stvari doči na vrh glave, i preokrenuti list...zašto bismo bili kao drugi koji su postali vazali u svojim zemljama, a povrh toga tlače svoj narod i uvode kapitalističke režime,samo da bi udovoljili zapadnim ambicijama za dobar profit.oni najpre svrgavaju politčke lidere i postavljaju podobne ljude na ključnim položajima, i zatim spremaju potpunu likvidaciju privrednih dobara kako bi se prilagodile zapadnim ulaganjima na ubiranju potrebnog profita. gde ima toga da se ruši sve društveno i ljudiostanu bez posla, a posle se proglašava ekonomska kriza i pravi haos, samo da bi se prihvatile bankovni krediti i pozajmice, koje pojedinim zemljama znači ekeonomsko porobljavanje. zar to nije srušilo bivšu jugoslaviju, koju su dugovi stegli omču oko vrata, zato su je tako jeftino dobili na raznim konferencijama rambujea i dejtona...ako se još budemo plašili još čemo više utoniti u beznađe i beskrajnu sramotu.
pošalji odgovorA.T [neregistrovani] (23. 02. 2010, 09:52:06)
DDR
i DDR je bila 50 god. sused Nemacke. A sad????? Mas-Arschloch
pošalji odgovordjuradj [neregistrovani] (23. 02. 2010, 10:28:52)
Ha ha ha
A Baden Virtemberg je sused Bavarskoj.
pošalji odgovorIvana [neregistrovani] (23. 02. 2010, 10:35:38)
NE
Ne EU,,Ne NATO...
pošalji odgovorgavrilo [neregistrovani] (23. 02. 2010, 10:58:10)
bas se nasao
Bas se nasao pravi ko ce Srbiji da prica price Nemacka je 40 god cekala na ujedinjenje sa DDRom a sad lupeta da je Kosovo za njega svrsena stvar.
pošalji odgovorSrpkinja [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:14:22)
filozofija stomaka
Prijatelju, zemaljsko je od malena carstvo...i zato se bori za ono sto je vecno i neprolazno. U prevodu, zarad prakticnosti ne sklapa se pakt sa necastivim, nego ti je duznost da se boris za svoju naciju, veru i teritoriju za koju su ti dedovi krvarili. Ako to ne radis-necovek si, iliti marioneta koju ce istorija i buduca deca nazvati Brankovic. Biraj prijatelju i samo ti drzi Vojvodinu u srcu, a ne Srbiju...malo ti srce, pa ne moze da stane!!!
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:14:32)
xe xe
koliko vas razmislja o tome da amerika duguje 14000000000000dolara
pošalji odgovorsto za ljude koji ne mogu da prebroje nule predstavlja 14 hiljada MILIJARDI us dollars, zatim slede nemacka i velika britanija sa po hiljadu milijardi usd.grcka je sica a o spaniji necemo. Znaci po ovome je Srbija bogata zemlja. E sad zamislite da dolar izgubi primat na svetskom trzistu, kako ce amerika da stampa pare i da ih izmislja bez pokrica kako bi pokrivala svoja sxxxxnja. Onaj ko ima i malo mozga ce shvatiti da ne treba da se okrecemo imperijalistima, vec zemljama koje zive od SVOG rada i bogatstva. A to su u glavnom Kina,Indija i Rusija. iako ja bas nisam zaljubljenik u raslojavanje i mislim da treba da tezimo nasem okruzenju i da idemo u korak sa Evropom, takva evropa je jadna, bice sve jadnija a mi moramo da tezimo napretku, ostanemo vojno i politicki neutralni ali ipak da se zna ciji smo mi prijatelji. Viva Espanja, zivela Rusija, Rumunija, slovacka, Kina, Indija, Venezuela... eto vec 4:5 celog sveta...
Makoto Nagano za predsednika!!!!!!
Srpkinja [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:18:10)
Dosta bre!!!
Gospodine ambasadore,
pošalji odgovorZlo nikada nije pobedilo dobro. Ne otima se tudje jer ce se to i vama desiti. Princip akcije i reakcije. Niste nista naucili iz vase istorije. Vi i ostali iz EU se morate pomiriti sa cinjenicom da je Kosmet Srbija i da cekamo momenat kada ce to i zvanicno biti. Kako? Bicete zivi pa cete gledati. I bolje je da cutite, a ne vi da nam utvrdjujete ko nam je komsija.
Џеронимо-порезник [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:30:57)
Извини Мики, на то сам и мислио...
Како шта би рекао? Па другу би причу причао. Али он је небитан . Битно је шта ће наши политичари, који одлучују, рећи. Зато сам и поставио питање ;" како наши узвраћају ударац"?
pošalji odgovorСрпкиња [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:37:51)
Хвала на позиву долазимо
Не брини бивши брате доћи ћемо свих 7 милиона...
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:38:13)
Sused nego šta
Naravno da je sused Srbije još od 1999.god.Imaju svoju 95% čistu etnički teritoriju,još malo i vojsku i policiju,znači sve odlike državnosti.Lako je sedeti u BG i pričati šuplje Kosovo je Srbija,kad svi znamo da to nije tačno-probudite se,što pre to bolje.
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:49:19)
Може и обратно
Да је ово земља ко што није могли би да кажу погажена права Лужичких Срба у Саксонији тражимо одвајање од Немачке. То је такође СРПСКА земља. Волео бих да чујем мишљење господина Маса о том питању!
pošalji odgovorKipranin [neregistrovani] (23. 02. 2010, 11:49:35)
Kad smo mogli mi...
I Kipar je usao u Eu sa skoro pola okupirane terirorije..
pošalji odgovorEKI [neregistrovani] (23. 02. 2010, 12:04:29)
POLAKO
Spremi pasos onda kad si vec navalila da Kosovu pomognes da postane Turisticka zemlja.
pošalji odgovorEKI [neregistrovani] (23. 02. 2010, 12:30:36)
sama kriva
Covek vam samo istinu kaze to nije razlog da besnis i da lupas bezveze na kraju krajeva sami ste krivi za sve sto vam se dogadja a ne neko drugi.Ja recimo odlicno razumem da to tebe boli ali si o tome trebala da mislis ranije a ne sada kada je postalo prekasno.
pošalji odgovorDusica [neregistrovani] (23. 02. 2010, 13:18:33)
re
Psi laju, karavani prolaze.
pošalji odgovorposmatrač [neregistrovani] (23. 02. 2010, 13:23:36)
Pitam se
šta bi Srbija radila sa Kosovom da ima vlast na tu teritoriju?
pošalji odgovorŠta bi radili sa milion ipo šiptara ili već koliko ih ima?
To bi značilo nekih 50-60 šiptara u Srpskom parlamentu ako ne i više. Najverovatnije bi bili u koaliciji sa nekom Srpskom partijom, šta bi značilo da bi bili na vlast i imali nekoliko ministarskih fotelja. Tek bi onda plaćali sve šiptarske troškove na Kosovu, pošto u cilju očuvanja vlasti niko ništa ne bi prigovorio povodom toga. Sve u svemu meni se uopšte ne dopada povratak Kosova sa toliko šiptara. Uvek su bili rak rana ovome društvu, nikakav doprinos nisu dali državi, osim eksplozije nataliteta. Tako da mogu samo da kažem NE hvala.
oj [neregistrovani] (23. 02. 2010, 14:30:33)
ojha
Španija, Grčka, Rumunija i Slovačka su jedine zemlje koje nisu priznale Kosovo u EU, zato oladi malo.
pošalji odgovorSRBin [neregistrovani] (23. 02. 2010, 14:37:53)
Sramota
Da li je moguce da ovaj lik otvoreno govori da je Kosovo nezavisno,a ovi nasi politicari samo cute??ccc..
pošalji odgovordanica k.z. [neregistrovani] (23. 02. 2010, 14:50:23)
Dulicev zakon
Ovako je srocen tzv. dulicev zakon. Sve sto je oteto i opljackano,, u Sluzbi katastra se " digitalno" upisuje, da je to svojina PLJACKASA! Eto, tako su radili komunisti, tako rade "demokrate", a evo sad, tako rade i svabe i ameri!
pošalji odgovorМиленија УЕ [neregistrovani] (23. 02. 2010, 15:25:29)
Ја сам против!
Не само због тог услова већ и због хиљаду других ја сам енергично протув уласка Србије у тај окречени гроб звани ЕУ. Нисам против сарадње али само у оквиру најстрожијег и највидљивијег интереса ове државе.
pošalji odgovorANA [neregistrovani] (23. 02. 2010, 15:34:48)
A u glavi
Vojvodina u srcu, praznina u glavi.
pošalji odgovorlela [neregistrovani] (23. 02. 2010, 15:40:55)
Volfam Mos:Kosovo je sused Srbije
Kosovo je priznalo šezdesetak država, nije priznalo 130 država, ali za podriglog nemca je važno onih 60 gde je i njegova zemlja.Po njemu tih 130 država bolje i da nepostoje.
pošalji odgovorpa od vas [neregistrovani] (23. 02. 2010, 15:55:00)
...
Ništa drugo nismo ni očekivali!
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (23. 02. 2010, 16:36:45)
ko ih j...
pukle Bugarska,Rumunija,Grcka itd.,necemo u EU,to je pljacka...ko zeli u EU,nek ide,ne trebaju mu vize...
pošalji odgovorSM [neregistrovani] (23. 02. 2010, 16:51:01)
Jasno
Srbija u EU kakvu Ustav tretira nemože ući Nima u EU treba Kosovo i Vojvodina na UŽAS.Oni nam to lepo diplomatski kažu a mi opet oćemo pa oćemo.Čudan mazohizam.
pošalji odgovorZoran [neregistrovani] (23. 02. 2010, 17:10:22)
Susedi
Gospodine Mas,
pošalji odgovorSrbiji je sused Grcka a ne Kosovo. Pogledajte malo bolje geografsku kartu. A, izgleda, da ce joj uskoro biti sused i Nemacka.
minimalac dugogodisnji [neregistrovani] (23. 02. 2010, 18:00:52)
lepo....
Covek je iskren,hvala mu na tome,a ako ocekujete odgovor nasih vrhova.Vi onda ne vidite da su oni godinama ucenjeni i to ne radi vlasti vec radi ziro racuna.Sreca da ce citasv zapad vrlo brzo biti na kolenima,jer kriza je takvog karakteram da nema brzog i efikasnog leka,bez promene drustvenog sistema.Tonu u zivo blato,treba ih samo pritisnuti da potonu.
pošalji odgovorminimalac dugogodisnji [neregistrovani] (23. 02. 2010, 18:00:53)
lepo....
Covek je iskren,hvala mu na tome,a ako ocekujete odgovor nasih vrhova.Vi onda ne vidite da su oni godinama ucenjeni i to ne radi vlasti vec radi ziro racuna.Sreca da ce citasv zapad vrlo brzo biti na kolenima,jer kriza je takvog karakteram da nema brzog i efikasnog leka,bez promene drustvenog sistema.Tonu u zivo blato,treba ih samo pritisnuti da potonu.
pošalji odgovoratom mrav [neregistrovani] (23. 02. 2010, 18:58:00)
glupost
prijatelju lrpo si me nasmejao ,,,,evo pukoh od smeha.
pošalji odgovororthodox [neregistrovani] (23. 02. 2010, 19:13:57)
prohujalo s vihorom
Izgubljeno je samo ono cega se odreknemo.. Mislite o tome... pozdrav, zivela Srbija !!!
pošalji odgovormojislav [neregistrovani] (23. 02. 2010, 19:20:29)
54059
Srbiji je sused Grcka?! Od kad to?
pošalji odgovorCp6uja [neregistrovani] (23. 02. 2010, 19:26:28)
nacisvajn
ali mi nismo njemci ...
pošalji odgovornemoze sa nama kao sa vama ....
007 [neregistrovani] (23. 02. 2010, 21:16:28)
Hej hrvatijanac
kaj ti je, ne?
pošalji odgovordragan [neregistrovani] (23. 02. 2010, 21:37:27)
dolazak dojce
prije ce srbija dase osveti nemcima a kasnije sa SIPTARIMA
pošalji odgovorNiko i nista [neregistrovani] (23. 02. 2010, 21:50:47)
sbb kbb
I ne samo to. Vec Srbi nece da zive na Kosovu. Zamislite kad bi Albanci odlucili da se kolektivno odsele, ostave Kosovo prazno i kazu "evo vam Srbi Kosovo!" Pa mi ne bi naselili dole ni 1000 ljudi! Nece niko da zivi ni u Negotinu, Surdulici, Kraljevu...vec svi trc za Novi Sad i Beograd. A Kosovo je kao nase! Samo sto nam ne treba!
pošalji odgovorStiv [neregistrovani] (23. 02. 2010, 22:03:52)
Brav za Nemac
O nam kažijo istina v oči. Brav za on!
pošalji odgovorAlbano [neregistrovani] (23. 02. 2010, 23:16:12)
Ha ha ha
Odlicno !!
pošalji odgovorsrb-in [neregistrovani] (23. 02. 2010, 23:44:26)
I za nas
je Danska sused Francuske Mas-ni.
pošalji odgovorsimke [neregistrovani] (24. 02. 2010, 00:04:00)
o cemu ti ?
alo bre dundjeru ja pricam o krizi , kakvo bre priznanje spominjes???
pošalji odgovorja spaniju volim kao drugu zemlju jer dosta vremena provodim u njoj ali kriza nadolazi a grcka je pri dnu i ne znam kako ce se spasiti...kakve to veze ima sa priznanjima??? idi resavaj ukrstenice, ne lupetaj ovde!!
partizan [neregistrovani] (24. 02. 2010, 09:22:41)
docilni svaba
gde li si se Ti obrazovao i da li si?
pošalji odgovorPozdrav iz Sumarica