- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Stil i dom
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 05. 03. 2010
PRESS
Vuk Jeremić naljutio 'evropejce' u Srbiji!
Izjava ministra spoljnih poslova Vuka Jeremića da Srbija, ukoliko bi bila prinuđena da bira između Kosova i EU, ne bi izabrala put u Evropu, uznemirila je sve „evropejce" koji veruju da put u EU nema alternativu

EVRO realista... Ministar Vuk Jeremić
Većina stranaka, pa i DS, kritikuje izjavu Jeremića kao nepotrebnu i preuranjenu, a privrednici najavljuju ekonomski krah ukoliko Srbija ne bi išla putem Evrope.
Portparol Demokratske stranke Jelena Trivan kaže da izjava ministra Jeremića „nema veze sa stvarnošću"!
- Srbiju niko ne uslovljava na njenom putu ka EU, a ponajmanje priznanjem Kosova. Srbija se jasno opredelila za evropsku budućnost, što je ne sprečava da na pravnom i diplomatskom terenu vodi borbu za svoj suverenitet. To je hipotetička priča, i o uslovljavanjima i o nekakvom izboru... To nema veze sa stvarnošću - kaže za Press Trivan.
Vučić: Svet ne uslovljava
Zamenik predsednika SNS-a Aleksandar Vučić ovako komentariše izjavu Jeremića da će Srbija, ako bude morala, između Kosova ili EU izabrati Kosovo.
- Svet nije postavio uslov Srbiji da bira između Kosova i EU, i to se nije dogodilo. Stav SNS-a jeste da se mi zalažemo i za teritorijalni integritet Srbije i ulazak u EU. Naš ustav je jasan i ne bih ulazio u motive izjave ministra Jeremića - kaže Vučić.
Politički direktor G17 Plus Vladimir Ilić kaže za Press da je ubeđen da „pred Srbiju neće biti postavljen takav uslov".
- Smatramo da Srbija ne može da bude dovedena pred takav izbor, toga su svesni i svi u EU. Hipotetički, ako bi se to pitanje postavilo, uveren sam da bi konačnu reč trebalo da daju građani Srbije - kaže Ilić.
Funkcioner SPS Branko Ružić na ovu Jeremićevu izjavu kaže da izbor između EU i Kosova niko od nas nije tražio.
- Ono što je ministar Jeremić rekao ide u prilog tezi da ćemo se boriti svim diplomatskim sredstvima i da je to odgovor na neke indicije koje ne predstavljaju zvaničan stav Brisela - kaže Ružić.
Potpredsednik vladajućeg LSV-a Aleksandra Jerkov kaže da ova izjava Jeremića „samo šteti Srbiji".
- Ako to niko ne traži od nas, zašto mi pominjemo nešto iz čega ne bismo izašli kao pobednici - kaže Jerkov.
DSS je prekjuče jedini pohvalio izjavu Jeremića, dok šef poslanika SRS-a Dragan Todorović kaže da ne vidi ništa sporno u izjavi ministra.
Kovačević: Izbor je kompromis ili izolacija
Konsultant za strana ulaganja Milan Kovačević poručuje političarima da Srbija mora da pronađe kompromis u vezi sa rešenjem problema Kosova.
- Ukoliko bismo bili postavljeni pred izbor Kosovo ili put u EU, to nikako ne bi bilo dobro za privredu Srbije. Mislim da je ministar Vuk Jeremić malo izleteo s tom izjavom. Pitanje Kosova jeste političko pitanje, ali ukoliko bismo morali da biramo i ne napravimo neki kompromis oko Kosova, plašim se da bismo ponovo bili vraćeni u izolaciju, poslovi bi stali, strane investicije bi nas zaobilazile. A to ne bi bilo dobro - kaže Kovačević.
Najveći kritičar izjave Jeremića je lider LDP-a Čedomir Jovanović, koji kaže da su ovakve izjave „užasno štetne i tu štetu prvo plaćaju oni u čije ime on (Jeremić) navodno govori, a to je srpska zajednica na Kosovu".
- To je spoljna politika koja nas je uvela u slepu ulicu i to je problem Vlade i predsednika republike, s obzirom na to da su im stavovi često u suprotnosti sa onim što iznosi ministar inostranih poslova - kaže Jovanović.
Pavičić: Ekonomsko samoubistvo
Za razliku od političara, privrednici i ekonomisti smatraju da bi za Srbiju bilo pogubno ukoliko bi se našla pred izborom „Kosovo ili EU".
- Ukoliko bi se Srbija našla pred tom dilemom, to bi za privrednike predstavljalo ekonomsko samoubistvo! Iskusili smo izolaciju i mislim da uopšte i ne treba postavljati takvo pitanje - kaže direktor „Sintelona" Nikola Pavičić.
Vlasnik „Galeb grupe" Radoslav Veselinović tvrdi da naša privreda nema perspektivu bez EU.
- Ja sam za biznis, a političari neka traže kompromisno rešenje! Srpska privreda nema alternativu bez EU. Treba biti pragmatičan. Slušam Jeremića i setim se izolacije u kojoj smo bili i odmah se uplašim - kaže Veselinović.
Vesti dana
25. 05. 2012
Volfram Mas: Zapad ne pravi vladu DS i SNS
Odluka o vladi je samo na vama. Naravno da Nemačka ima interes da buduća vlada bude evropski orijentisana. Poštujemo Nikolića bez bilo kakvih ograničenja. Novom šefu države ...
25. 05. 2012
Nikolić: Tadić da odluči da li će biti premijer
25. 05. 2012
SPC puna masona
25. 05. 2012
Privreda puca, banke se bogate
25. 05. 2012
Pop pozvao na ustanak
24. 05. 2012
Kriza i među pivopijama
24. 05. 2012
Ivica Dačić: DS DAJE PREMIJERA
24. 05. 2012
Saučešće za Borisa bila šala
24. 05. 2012
Kraj štednje - Potrošnja nas vadi iz krize
Najnovije vesti
24. 05. 2012
Danas: DS-u 24 sata da kaže predlog za mandatara
Socijalistička partija Srbije, Liberalno demokratska partija i Ujedinjeni regioni Srbije zauzeli su zajednički stav da Demokratska stranka ima 24 sata da saopšti njen predlog ...
24. 05. 2012
Šoškić Nikoliću: Vladu formirati što pre
24. 05. 2012
Ambasador Holandije za brzo formiranje vlade
24. 05. 2012
Kfor povlači rezervne snage sa Kosova
24. 05. 2012
Ban Ki Mun čestitao Nikoliću izbornu pobedu
24. 05. 2012
Vučić: Vlada SNS i DS ne bi bila idealno rešenje
24. 05. 2012
Lajčak završio posetu Beogradu
24. 05. 2012
Osumnjičeni za Srebrenicu deportovan iz SAD u BiH
24. 05. 2012
komentari (128)
pošalji komentarMilan [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:34:56)
Jeremic je kralj
Svaka cast Jeremicu vecina u Srbiji je uz tebe.Mnogima smetas,ali svaka ti cast.Tako treba Srbija u EU sa Kosovom.
pošalji odgovorDiajpazon [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:37:59)
Vrlo dobar potez
Vrlo dobar potez Jeremica.
pošalji odgovorTo sto niko otvoreno to do sada nije uslovio ne znaci da ne postoji prikriveno uslovljavanje, ili kako je to Predsedinik rekao: implicitno uslovljavanje.
Ovom izjavom, Jeremic je preduhitrio bilo kakvo implicitno uslovljavanje i znatno osnazio poziciju Srbije pred donosenje odluke Suda o zakonitosti proglasenja nezavisnosti. Takodje takva izjava daje Srbiji veci manevarski prostor u odnosu na druge uslove koje EU postavlja, a koje Srbija nije u stanju da ispuni.
Mile [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:40:52)
vrlo dobro
Državnička izjava ministra spoljnih poslova Srbije, gospodina Vuka Jeremića! Kapitulantima je uneo strah u kosti jer oni sem Unije koja je počela da se dezintegriše i nemaju drugu političku apa i ideološku perspektivu. To govori o njihovoj suženoj vizuri ali i o sasvim propalom ideološkom podijumu na kome ustrajavaju uprkos sve gorim činjenicama koje razotkrivaju pravo stanje u tom konglomeratu država gde postoji jedinstvo samo onih sa velikim profitnim apetitima. U pitanju nije Evropska unija već sve slabija politička i ideološka pozicija snaga koje su već izgubile igru na domaćem terenu. problem Srbije je što u ovom trenutku nema političke i ideološke snage kao alternative ovakvoj situaciji. Pogoršanjem krize koje je sasvim izvesno ona će se, bez sumnje, naći.
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:52:23)
Jeremića za premijera
Srbiji treba više ovakvih ljudi kao što je on, a manje pozera koji samo poziraju za novine i ništa drugo ne rade.
pošalji odgovorKolio [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:52:32)
Jeremic za predsednika
Nakon Tadica jedini normalni izbor za mesto predsednika republike bio bi Jeremic...pametan,i vrlo obrazovan covek,iako mlad vec iskusan u politici...samo napred...
pošalji odgovorprofesor [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:52:39)
uzivanje nema cene
Pa naravno da para vrti gde burgija ne moze.evropejcima super,dobre plate,poslovi,donacije i mito..i naravno da njih zabole za tamo neku srpsku teritoriju ili obraz.
pošalji odgovoruvek je tako bilo.oni koji uzivaju,manjina,na muci vecine,uvek ce biti protiv necega sto moze to njihovo uzivanje da omete.njima i slicnima, je za vreme milosevica odgovarala izolacija,ratovi,pa su bili nacionalisti,kad su se napunili,i stavili biznis u legalne tokove,sad im odgovara eu.klasika.
njihov uzitak nema cene,zapamtite to!
G.R. [neregistrovani] (04. 03. 2010, 22:54:45)
sacuvajmo jednog od najboljih
Jeremic je za ovu zemlju uradio mnogo vise od svih gore navedenih komentatora zajedno.Dok mnogi od njih sebe obezbedjuju i materijalno i politicki,on putuje po svetu i bori se za nepriznavanje Kosova.Skroman i pametan a to je ovde trn u oku.Ja se nadam da vecina u Srbiji podrzava ovakav stav naseg mladog ministra.
pošalji odgovorjovica [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:02:40)
bravo
Svak podrska Jeremicu, samo tako ministre, narod je uz tebe
pošalji odgovorЈојо Ба [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:02:48)
Вуче
код тебе су три прста скупљена !
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:05:44)
bolje spreciti...
ministar je pametan covek i on vrlo dobro zna da eu nema jedinstven i cementiran stav po tom pitanju. postoje snazne formalne i neformalne grupe koje bi zelele da nam unija da ultimatum. vuk je ovu poruku uputio tim grupama.
pošalji odgovordacha po [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:14:57)
plata
ko njih placa ako ih ovakve izjave ljute.
pošalji odgovorМилан [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:23:43)
Погрешан наслов
Уместо "Vuk Jeremić naljutio 'evropejce' u Srbiji!" треба да стоји "Vuk Jeremić naljutio 'evroblejce' u Srbiji!
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:31:53)
kosovo ili evropa
bice glavni uslov za ulazak u eu ,a to mozete izvuci i izjave gospodina servera,inace jednog od naj americkih analiticaraServer: “Beograd ima pravo da ne prizna Kosovo i niko ga neće naterati da to učini. S druge strane, ne verujem da će Srbija postati članica EU ukoliko ne postigne neko rešenje sa Kosovom, odnosno de fakto priznanje nezavisnosti Kosova. Drugim rečima, Srbija ne može da očekuje da bude članica EU i da zadrži Kosovo - ili jedno ili drugo. Medjutim, EU ne može to da to kaže Beogradu, pošto od 27 zemalja Unije 5 ne priznaju nezavisnost Kosova, ali mislim da će na kraju stav većine preovladati.”
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:33:32)
imas pravo
Imas pravo Milane,kladim se da preko 90%ljudi u Srbiji pojma nema sta EU zapravo predstavlja a znam i zasto to DS izbegava da uradi.
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:34:55)
ne ulazak u EU ne znaci privredni kolaps
Zasto gore pomenuti privrednici i "europejci" govore o privrednom kolapsu ako ne udjemo u EU?
pošalji odgovorNa stranu to sto smo mi odavno u privrednom kolapsu,ne vidim zsto Srbija ne bi mogla da saradjuje sa EU i ako ne postane njena clanica?
Ako nasa elita ovde napravi uredjeni sistem,pravni,privredni i svaki drugi onda kapital iz EU ne bi uopste zanimalo da li smo mi clanica ili nismo te organizacije.
Ima jos nesto sto ovde niko ne govori,a posebno ne "europejci" a to je da se mi uoposte ne pitamo da li cemo u EU.Postoji nekoliko izjava zapdnih diplomata koji kazu da ulazak Srbije u EU nije stvar izbora.DAkle,mi moramo uci u EU jer su drugi tako odlucili,samo sto se nama prestavlja kao da je to za nase dobro i kao da je to nas tesko dostizan cilj.ZAsto je to tako predstavljeno? Zato sto samo u takvoj predstavi Srbija moze biti ucenjena da pravi brojne ustupke u pogledu nacionalnih interesa.Uostalom,zar neko misli da su Rumunija i Bugarska zaista u necemu naprednije od Srbije?
eki [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:39:14)
Vuk ili jagnje
Ako to niko ne traži od nas, zašto mi pominjemo nešto iz čega ne bismo izašli kao pobednici - kaže Jerkov.
pošalji odgovorEvo nagradnog pitanja pa neka se pametnjakovici jave coveku i lepo objasne zasto se mlati prazna slama.
jagos sekulic [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:52:48)
glupost
kad ce ovaj covjek shvatiti da je kosovo zavrsena prica...to je medjunarodno priznata zemlja i tu vise nema sto da se moze uraditi.
pošalji odgovora sto bi vise volio to moze da masta kao sto ja radim za mnogo stvari..
Nesa [neregistrovani] (04. 03. 2010, 23:59:09)
Vucic brani zapad
vidi samo vucica kako brani zapadnjake, kao svet nas ne uslovljava. Vucic i Jelko Kacin odmah reaguju. E Vucicu Vucicu koliko ces nisko da padnes to cemo izgleda jos da gledamo.
pošalji odgovorPetrovgradjanin [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:07:44)
PAZITE NAPREDNJAKA
Kakva izjava A. Vucica, ma prosto da covek ne poveruje.
pošalji odgovorUmesto da odmah stane u odbranu ovakvih stavova g. jeremica on se od njega cak ogradjuje i pita sta to treba da znaci.
Prica o SNS je suplja, i nikuda ne vodi.
Spas je u DSS i politici kupovine domaceg proizvoda.
KUPUJMO SRPSKO - ima veze.
cunami [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:08:25)
1
Ako Srbija ikad bude usla u EU, a Kosovo bude izostavljeno, kao sto je slucaj sa viznom liberalizaciom, da li to znaci da smo mi prihvatili nezavisno Kosovo?
pošalji odgovorNa to politicari treba da odgovore direktno,a ne da se izmotavaju pricom kako nam niko ne postavlja nikakve uslove...
Милан_Ниш [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:21:24)
Досадан сам и себи..
понављајући да је то једини паметан и вредан политичар.Утуви већ једном у главу да чак и кад би имао друкчије мишљење Вук Јеремић има обавезу да се држи устава и скупштинских одлука што га и издваја од просечних политичара, док такве као што је чедомир јовановић и њему слични од амебе издваја једино то што праве много већу штету од поменутог припадника исте врсте.
pošalji odgovorVladimir89 [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:22:27)
Bravo za Jeremica
Jedini politicar koji zasluzuje da sedne na fotelju predsednika Srbije ... Mlad , obrazovan , pametan.. Sta ce nam vise?Jeremicu mladi su uz tebe !!!!
pošalji odgovorisa [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:24:18)
vuk jeremic naljutio evropejce u srbiji
bravo jeremicu
pošalji odgovortamnavac [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:31:32)
Jeremic
Ovo je pravi igrač za Srbiju, svaka čast Jeremiću, samo glavu gore.
pošalji odgovorЖарко ПР [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:38:34)
СВИ ЗА КОСОВО И МЕТОХИЈУ
Наравно да увек треба гласати за КОСОВО!!!!!!!!!! Косово НЕМА АЛТЕРНАТИВУ!!!!
pošalji odgovorСрбија је нашла када да улази у ЕУ...... бас онда, када та иста европа лагано али сасвим сигурно НЕСТАЈЕ!!!!!!
Milos [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:51:02)
hmmmmmm
Ovo za Tadica ti nije trebalo zaista!!!
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (05. 03. 2010, 00:54:32)
Bravo Vuce Jeremicu!!!
Ti si jedina svetla tacka na nasoj politickoj sceni,lepo je cuti kada se neko bori za nasu napacenu Srbiju,a Kosovo dokle god mi ne stavimo potpis nije njihovo i zbog toga evropu i njihove pomagace hvata nervoza.Siguran sam da bi velika vecina naroda glasala protiv eu,jer dosta su nas lagali i obmanjivali,pa cak i da nisu Kosovo je nase,pa kako god da bude!Napred Vuce!
pošalji odgovorBojan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:05:48)
Realno
Kosovo, naravno!Puna podrska ministru Jeremicu!Da je vise takvih kao Vi a manje kao Cedomir Jovanovic.
pošalji odgovorStojko [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:06:13)
...
zar mozemo da budemo u vecem kolapsu od ovog sad?
pošalji odgovorplate se smanjuju, evro raste, ko zna koliko nezaposlenih, privreda ne postoji, privatizacija preduzeca je uradjena kriminalno, mafija placa politicare koji od toga kupuju kuce i imanja....hvala vam evropejci!
mira [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:09:45)
predsednik
Svaka cast!Premijer, nego sta.
pošalji odgovorBreznjev [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:14:32)
eu-kosovo
ja ne nasedan tako lako na ovu izjavu Jeremica.Mislim da Jeremic nikada ovakve stvari ne bi izrekao bez konsultacija sa tadicem i zato mislim da ta izjava igra Demonkrata i zaludjivanje naroda.A vidi ove privrednike kako su se uskopistili,kao sta bi Srbija bez EU.A sta vi to gopspodo privatnici izvozite u EU da mi je samo znati?Imate vi veliko Rusko,Kinesko,Juzno americko i trziste bliskog istoka pa tamo izvozite,jer u EU nasa fals roba nema sta da trazi.Bolje bi bilo da su rekli da to ne odgovara monopolistima i uvoznickom lobiju,koji vise ne bi mogao da uvozi iz EU one stvari kojih ima u Srbiji i na tom uvozu da zgrcu velike pare i da onda te uvezene stvari prodaju gradjanima Srbije po trznim centrima po duplo vecoj ceni nego sto to kosta u EU.
pošalji odgovorBreznjev [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:14:45)
eu-kosovo
ja ne nasedan tako lako na ovu izjavu Jeremica.Mislim da Jeremic nikada ovakve stvari ne bi izrekao bez konsultacija sa tadicem i zato mislim da ta izjava igra Demonkrata i zaludjivanje naroda.A vidi ove privrednike kako su se uskopistili,kao sta bi Srbija bez EU.A sta vi to gopspodo privatnici izvozite u EU da mi je samo znati?Imate vi veliko Rusko,Kinesko,Juzno americko i trziste bliskog istoka pa tamo izvozite,jer u EU nasa fals roba nema sta da trazi.Bolje bi bilo da su rekli da to ne odgovara monopolistima i uvoznickom lobiju,koji vise ne bi mogao da uvozi iz EU one stvari kojih ima u Srbiji i na tom uvozu da zgrcu velike pare i da onda te uvezene stvari prodaju gradjanima Srbije po trznim centrima po duplo vecoj ceni nego sto to kosta u EU.
pošalji odgovorstrahinja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:16:34)
za nekog kralj
Za nekoga je Jeremic kralj, a za mene je dvorska luda. Vecina diplomata ga tako i shvata! Pa njegove stranacke kolege ne znaju sta ce sa njim. Iz nekog razloga Tadic ga tolerise-podrzava. Ali mali je toatlno promasio zanimanje! Uglavnom mislim da bi trebao da predje u DSS, njegovi politicki stavovi se poklapaju sa Kostunicinim!
pošalji odgovorja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:23:36)
Pitanje je suvise kompleksno
I prvo od sagovornika zahteva poznavanje problema sabiranja i oduzimanja, zatim trzista i na kraju sopstvenih slabosti. Prvo se zove koliko ste pozajmili a koliko ste ulozili u privredu (ovim mislim proizvodnju za izvoz) u zadnje dve godine poazajmljeno je vise nego u prethodnih 7 (alo samo dve godine) a da je proizvodnja na nivou 99?! Za ovaj slucaj EU je potpuno irelevantna. Zatim trziste, ovakvi komentari mislim na tekst jasno pokazuje na kom su nivou nase "biznis" skole, jer osnovna lekcija i jeste vezana za zdravlje trzista na koje treba izaci. Pa da analiziramo, EU koja jelte nema alternativu. Prezasiceno trziste na kojoj su cene dostigle minimum, sto za prizvodjaca znaci vec minimum marze, ko je imao prilike da proseta video je da su cene u Srbiji prilicno vise od cena u EU. Trziste na kojem bi Srbija morala da radi i ulaze veoma dugo dok ne bude u stanju da ispuni sve uslove da uopste izadje a sve to uz minimalnu marzu dok bi sa druge strane bila bila potopljena uvoznim proizvodima koje bi gusile svaki pokusaj oporavka domace privrede. Svakom sa dva grama mozga je jasno da je ovo besmislica. Sopstvene slabosti, to je neobrazovanost, narod koji se busa u prsa diplomama a nije u stanju da skapira osnovne pojmove i dogadjaje u svojoj okolini ili je suvise pokvaren da je svakom pojedincu samo sopstvena korist bitna. I u jednom i u drugom slucaju ne pise nam se dobro.
pošalji odgovorDragan Vl. [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:35:18)
Ostavka !
Jedan izuzetno los politicar,koji svojim glupim izjavama samo steti interesima Srbije i gradjana Srbije.
pošalji odgovorZato je jedino resenje ,ostavka ovog coveka koji ocigledno nema pojima o diplomatiji,sto me i ne cudi ,s´obzirom da je fizicar po profesiji.
Bojim se da cemo na kraju izgubiti i KiM i EU,a mogi se opkladiti da u toj izolovanoj i do zla boga siromasnoj Srbiji,Vuk Jeremic nece ziveti,nego ce spakovati svoje kofere i sa svojom lepom suprugom napustiti tu i takvu Srbiju.
Zato je nabolje resnje,spasiti sta se jos moze spasiti,traziti nove pregovore i izboksovati pod svaku cenu..severni deo KiM-a Srbiji i maksimalna zastita nasih svetinja na KiM-u i jos jos veca garancija sveta za izolovane enklave gde su u vecini Srbi i punim plucima u EU i ostale evroatlanske integracije.
ja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 01:58:48)
Bravo Jeremicu!
Izvinjavam se, nadam se da cete objaviti ovaj dodatak. Bravo za Jeremica cak i ako ne zna zbog cega je ovakav stav dobar. Jeremic jednostavno ne pripada ovoj kratkovidoj garnituri.
pošalji odgovorvlaja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 03:00:00)
bez carinska zona
U pitanju je i bezcarinska zona, za veci promet, sto znaci otvaranje fabrika, predstavnistva i mnogo cega sto bi zaposlilo nase ljude, tj gde je radna snaga jeftina a drzava pripada bezcarinskoj zoni i samim tim nema carina z aplasiranje nase robe tj. tudje ali je nasi prozivode, u druge drzave.
pošalji odgovorEKI [neregistrovani] (05. 03. 2010, 03:26:13)
Hvala Burazeru
Mislim da bi svi trebali ne samo da procitaju nego da nauce napamet ovaj tvoj komentar,hvala ti puno a ja cu prvi kako bi ubuduce nekom objasnio ovako strucno kao ti meni.Hvala ti jos jednom JA.
pošalji odgovorkamel [neregistrovani] (05. 03. 2010, 06:45:04)
ostavka
Kako ste svi coravi!
pošalji odgovorDrma im se na sve strane,pa se sada dodvoravaju raji takvim izjavama i sl.Pukli su jadni.
svedok jednog vremena [neregistrovani] (05. 03. 2010, 07:08:26)
A vidim...
... Vi ste jedna od onih "uvredjenih evropejskih" osoba u Srbiji, ccc!
pošalji odgovormica [neregistrovani] (05. 03. 2010, 07:55:39)
lupanje
lupi covek i dobi jevtine poene to mi lici na seselja i kostunicu.
pošalji odgovorDragan Mitrovic [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:01:03)
Vuk Jeremic
Jedan je od retkih (ako ne i jedini) ministara u ovoj vladi koji radi svoj posao.
pošalji odgovorbosanac [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:14:52)
suicid
pa niko ne trazi da Srbi sebe proglase genocidnim narodom pa ovi to cine.
pošalji odgovorranko [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:30:30)
neznalica i kukavica
ti si neznalica, jadnik kome je stalo samo do sebe, da spase svoju guzicu..
pošalji odgovorvera [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:39:15)
svaka cast
Goaspodine Jeremicu hvala da ste izgovorili istinu. Dosta nam je praznih prica. Ovo je bilo potrebno da se konacno kaze jasno i glasno jer to je stav i nas obicnih gradjana.
pošalji odgovorDarija [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:51:01)
Dobro pustimo Jeremica
Mene zanima sa cijim stavovima se tvoj stav nacionalnog neponosa konkretno poklapa. Da li je u pitanju stav Agima Cekua, velikog evropejca Kusenera, ili stav milosrdnog andjela Bila Klintona? Mislim da je Kusener odnosom prema novinaru pokazao kako ce da izgleda odnos njega i njegovih sunarodnika u EU, nakon sto udjes tamo prekjuce.
pošalji odgovorGoca [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:54:54)
A zasto se ti ne bi preselio
malo na sever Kosova da vidis kako to izgleda kada te stite evropejci i svet a? Ajde malo da vidis kako to izgleda pa kad se vratis palimo zajedno u EU da beremo evrice po drvecu.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 08:56:53)
Kaze se jeftine
pa se je tako tvoj i komentar genija iznad tebe kojem je zivotni san da udje u evroatlanske integracije gde smatra da ga svi zeljno iscekuju i da su Srbi na Kosovu spokojni i zasticeni dok im ljudi iz sveta patroliraju puskama iznad glave.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:00:41)
Jedini vredan pomena!
Jeremic je jedini politicar u ovoj zemlji koji ima stav i cvrsto ga brani.I ti imas pravo na svoj stav,ali ja mislim da je tvoje misljenje u skladu sa tvojim imenom i da iz tebe progovara strah.Nemoj se plasiti,nece biti smak sveta ako nas ne prime u EU.
pošalji odgovorPrljavi inspektor Draža [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:03:41)
Za "Ja"
Svako Vam je slovo na svom mestu. Na to se nadovezuje skorašnji predlog jednog od komentatora kome se svakako pridružujem da se širom Srbije pozatvaraju ekonomski fakulteti (naravno državni jer ove kvazifakultete za "kursadžije" kao npr Megablej ne mogu silom svrstati u visoko školstvo) i nevažećim proglase diplome od 1945.god do dana današnjeg i tako se svi dipl.ecc. svedu na nivo srednje stručne spreme. Iako - kao i u svakoj profesiji postoje stručni,časni i pošteni ljudi krivi su što nisu sprečili razorno ekonomsko - praktično neprijateljsko delovanje na ekonomiju Srbije svojih "kolega" (o "analitičarima" i "statističarima" kao najobičnijim lažovima ne vredi mnogo trošiti reči).
pošalji odgovorGospodin Vuk Jeremić kao što je već deo komentatora jasno spoznao je samo jeftina "nacionalna šminka" iz iste "kuhinje" za naivne domaće konzumente i ništa više od toga.
goran [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:14:33)
za predsednika
samo napred jeremicu narod je uz tebe predsednik nego sta
pošalji odgovordejan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:21:51)
bravo jeremicu
svaka podrska jeremicu.kosovo je deo srbije i nikakvim zlocinackim radnjama se ne moze otudjiti.neke zemlje u svetu imaju taj interes ali on ne moze biti veci i pravedniji od samog srpsko.mi samo branimo svoje a zasto neko napada to je druga stvar.sve zemlje su iste ravnopravne i slobodne.politicari su prilazni,eu takodje a kosovo vecno i starije od njih.ostavimo nasij deci nase kosovo.nek se ceda zamisli.
pošalji odgovorNOVAKOVIC DJORDJE [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:22:29)
PRAVI POTEZ
Slepim slusanjem E.Unije se nista ne dobija.Njihovi zahtevi su sve veci a njihov kurs je vidljiv preko GRCKE, SPANIJE I PORTUGALIJE.Ne treba se zavaravati da ce nas EU izdrzavati i beskonacno pomagati.Ovakvim izjavama samo se poboljsava nasa slika o koliko toloko ozbiljnoj drzavi, tako da dajem punu podrsku Jeremicu.
pošalji odgovorS [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:22:54)
Podržavam izjavu
Ne možemo trgovati svojom zemljom.
pošalji odgovorAлександар [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:26:18)
Заборавити Косово
Када ћемо једном схватити да је Косово завршена прича и да нам је свет учинио огромну услугу решавајући нас те беде. Јел се ико од вас великих "бранитеља свете српске земље" од којих 90% никада није ни било на Косову, нити би икада ишло, икада запитао "а шта би било кад би косовски Албанци рекли е, ок, враћамо се сутра под суверенитет Србије". Њих доле има око 2 милиона, што значи да би у српској скупштини било око 80 посланика Шиптара. Баш ме занима који би то закон био изгласан а да се они не питају и не одобре? Даље, и по садашњем односу Србије према Косову, Албанцима се, као грађанима ове земље, допушта да раде исто оно што су давних дана радили на Косову, а то је даље насељавање места по Србији, где ће, као и на Косову откупљивати куће "великосрба" по петодупло вишој цени и опет освајати територије у миру као и до сада... Да не дужим даље, размислите мало...
pošalji odgovorpartibrejker [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:30:30)
Jeremiću faco
Odavno sam govorio da Jeremić treba da napusti DS, osnuje svoju stranku i na kraju bude predsednik Srbije. Bio bi pravi vodja države, jedan od retkih u Srbiji koji još poseduju bar neku dozu časti i dostojanstva. Samo napred Jeremiću, gazi ih sve pred sobom...
pošalji odgovoranonimac [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:54:53)
MALO MORGEN
evropejci se naljutili...
pošalji odgovor"od srbije to niko ne trazi"-jos.
ubedjivali su nas vec i domaci i strani politikeri isto tako i da nezavisnost Kosova nije u planu medjunarodne zajednice. Pa trt milojko.
Vreme ce reci da li su govorili istinu (a bio bi prvi put). Bez pardona, svi. Pozicija i opozicija. Sve je to ista bagra . Kao u odbojci. Svi su jedan tim, samo ima rotacije posle poena(izbora).
Wow, pa nasi politicari su u stvari sportisti na neki nacin...
Goveda
dragan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:55:04)
napred vuce
vuce samo tako nastavi dokazi da jos uvek nismo zavukli skroz glavu u pesak i da smemo jos uvek da se borimo za ono sto je nase a evropa nema kuda da pobegne jedino mogu da izgube nasi evropejci saku evra od onih sto im djipove placaju
pošalji odgovorzorzia [neregistrovani] (05. 03. 2010, 09:55:23)
bez naslova
svi vi koji hvalite ovog narcisoida zasto ne odete dole na kosovo da zivite zajedno sa njim.tamo .bi vam bilo super
pošalji odgovorTitan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:07:55)
Sluzimo narodu!
Vrlo dobro Jeremiću!
pošalji odgovorVelika većina Srba će te podržati.
Ko još zarezuje Čedu.
draža [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:19:08)
Kosovo je Srbija
a šta ćemo sa šiptarima?
pošalji odgovorАлександар [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:27:41)
...
Господа из ДС-а и осталих странака то вешто прикривају, наравно да од нас нико неће тражити да бирамо између ЕУ и Косова, када ћемо у Европску Унију ући у границама у оквиру којих нас признају (односно без Косова и Метохије). Они само хоће да ми тихо уђемо у ЕУ у оквиру граница које они прихватају и да на тај начин признамо Косово. А демагогија типа "Никада нећемо признати Косово" служи једино за гласачко тело.
pošalji odgovorljuba [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:34:30)
slažem se
Da li nam treba 2 miliona šiptara? Ne možemo ih samo tako poslati na mesec oni su tu. Znači Kosovo sa 2 miliona šiptara. Meni baš ne deluje primamljivo.
pošalji odgovorFalcon [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:36:55)
zaboravicemo tebe
Prikloni se vecini.
pošalji odgovorKada šiptari budu u Parlamentu, Srbi će morati da se ujedine.
Laž je da na Kosovu ima dva miliona Albanaca.
Nema ih više od milion.
To je uočljivo na svim njihovim izborima.
XYC [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:39:52)
Svjetla Tacka
Dajte prodate duse dodjite sebi. Skocili ste na najsvjeliju tacku Srpske politike. Odavno nismo vidjeli politicara kao sto je Vuk Jeremic. Vise je ucinio za Srpski narod i Srbiju nego mnogi sto su zaradili peziju u politici. Tog politicara je lijepo vidjeti na bilo kojem mjestu svijeta i zna da prestavlja svoju zemlju.Vecina onih sto ga osudjuju je cisto ljubomorna na tako pametnog rjecitog , obrazovanog i prirodom nadarenog momka. Pored ljubomore ima i prodanih dusa sto mu zamjere. Vuce samo napred podrzava te Srpski narod iz Republike Srpske. Ponosni smo na tebe bilogdje se pojavis, jer znamo da ne brukas niti prodajes Srpski narod.
pošalji odgovorradza [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:41:07)
a i ti si
kralj Milan
pošalji odgovorRade [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:41:37)
svaka ti cast
svaka ti cast, ne da ti je komentar na mestu negooooooo.........
pošalji odgovortacna analiza!
Miki [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:45:44)
Strasno
Treba da vas je stid ovakvih gluposti koje ste izgovorili.Jadno i bedno.Prodajete svetinju zbog sacice dolara koje ce vam na kraju ponovo uzeti.Stidite se.
pošalji odgovorMarija [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:45:56)
Ko te pita
A kome je stalo do toga šta TI misliš?
pošalji odgovorradza [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:49:01)
imate pravo
vidimo mi sta je evropa, menjacnice jedna do druge, banke takodje, samo daj pare, niko nece da plati radnika, jednako i za isti posao kao u Evropi.U Briselu sede experti za iskoriscavanje mali zemalja koje bezeci od svojih rezima prosto hrle ajkuli u usta.
pošalji odgovorMarko [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:52:38)
ne,nego
ti koja mislis da EU nema alternativu idi lepo u inostranstvo i pusti normalne ljude na miru!
pošalji odgovorSasa [neregistrovani] (05. 03. 2010, 10:59:10)
ISTINA
Zasto nasi politicari i razni eksperti onoga ko prvim imenom nazove sve prijateljske poruke koje dobijamo od svedskih politicara smatraju brzopletim i lose za nasu ekonomiju? Neko mora da odredi gde je granica njihovih ultimatuma ili gde su granice naseg ponizavanja a sve u cilju sticanja evropskih vrednosti.
pošalji odgovorIvana [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:02:47)
najbolji politicar u Srbiji
Jeremicu,svaka cast...osnuj stranku,pa da imam za koga da glasam na izborima,ovo ostalo je sve sam olosh...
pošalji odgovorja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:02:50)
Blazo :)
Jeremic ukoliko je ozbiljan moze vrlo lako da se izvuce iz ove brljotine u koju je upao ukoliko iskreno zeli i uspeh ce mu biti zagarantovan. Ali manipulacije su fantasticne, tipa kreiramo malu partiju pa se onda udruzimo sa njom i slicno... Opasnost je uvek tu da narod bude izmanipulisan. Sto se tice ekonomije zaista sam zgrozen, ali bukvalno, elementarnim neznanjem za koje cak nisu potrebne ni skole, vec samo malo sivih celija. Toliko marketinskih i stratedzik :) giganata a nisu u stanju da lociraju pravo trziste za Srbiju. Zbog gore navedenog, i mnogo toga drugog za sta nema dovoljno prostora ovde EU je za Srbiju potpuni promasaj. Cak i nevezano za Kosovo. Cisto ekonomski i neutralno gledano. Ne verujem da bi ijedan direktor uspesne kompanije doneo ovakvu odluku. Slepi vodja, gomila papagaja koji parazitiraju na tudjem novcu iza njih i tek pokoji glas razuma. Strasno, to nije Srbija koju ja znam.
pošalji odgovorMudrijash [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:04:51)
Dilema
Dileme nema - ili cemo odrediti donju granicu dokle smo spremni da idemo u ustupcima zarad prijema u EU (mislim da je to Vuk uradio izjavom) ili cemo vikati da EU nema alternativu, i prihvatiti sa osmehom svako ponizenje, bez obzira da li je to sutra Vojvodina, Sandzak, cak i Beograd.
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:10:37)
re:
Iako se delimicno slazem sa tobom, moram malo da te ispravim po pitanju procenata. Ne osporavam cinjenicu da siptara na Kosovu ima oko 2 miliona. Medjutim, ako se dobro secam, prema poslednjem provedenom popisu na Kosovu ima jedva desetak hiljada siptara koji su se izjasnili kao drzavljani Srbije. Prema tome, broj onih koji bi imali pravo glasa je zanemarljiv. A o teroristima i ostalima koji su masovno decenijama dolazili preko granice, nikada se ne evidentirajuci ni na jedan nacin u nadleznim institucijama ove zemlje, necu da govorim. Kao u svakoj pravnoj zemlji, mogu se tretirati kao stranci ili ako nisu tako prijavljeni jednostavno ne postoje. Druga je situacija ako se svim tim nelegalnim imigrantima iz albanije da drzavljanstvo. Medjutim, sa drzavljanstvom se ne stice samo pravo glasa, nego i obaveze da se zemlja i njeni zakoni postuju i da se na kraju krajeva ta zemlja brani od agresora. U slucaju nepostovanja, zna se kakve su kazne za sve drzavljane Srbije.
pošalji odgovorsrbIN [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:13:53)
sjedi dje si...
jer ni za dje si - nisi.
pošalji odgovordr [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:26:59)
eu-kosovo
jeremicu,bravo,pravi si diplomata i politicar.nikog ne interesuje misljenje vucica,niste trebali da ga mesate sa jeremicem,jer on nije izdajnik za razliku od vucica
pošalji odgovordr [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:29:31)
evropejci
sta znaci to,evropejac?da saljemo nasu decu u avganistan,irak ili?manite se corava posla,sto svajcarci nisu usli u eu?
pošalji odgovormilutin [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:55:11)
slepi kod ociju
Kako niko to od nas ne trazi? Jel hocete da vam nacrtaju?
pošalji odgovordragan mn [neregistrovani] (05. 03. 2010, 11:58:00)
neće dugo!
Neće Jeremić dugo opstati. Gotovo je. Ova će ga izjava "pokopati".Jedino je sada tehničo pitanje izvedbe njegove smene(ostavke).A što se tiče teme:pa šta i ako propadnemo, bar ćemo na taj način povratiti Kosovo u naše granice.Imamo neki iracionalni nagon da srljamo u slepu ulicu, iako se sa kilometra vidi da je ulica - slepa.Jeremić je ostatak, nadam se i poslednji - takvog anahronizma u Srba.
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:01:55)
naravno
To ce se svakako desiti pre ili kasnije. Covek je za jako kratko vreme napravio prepoznatljivo ime i jednostavno vise i ne moze biti potisnut od strane glodara koji ga okruzuju. Narod ga je prepoznao i zavoleo, pa i ja sa svojih 25 godina vidim nadu i buducnost u ovom coveku ne tako starijem od mene. Vukova buducnost je svetla a ja se iskreno nadam i nasa sa njim.
pošalji odgovorAkcionar [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:09:21)
Ogranicen si Veselinovicu
Privrednika Veselinovica bih pitao bi li on pristao da da svoje preduzece, ako bi to zanacilo brzi ulazak u EU?
pošalji odgovorKakvi ste vi ludaci privrednici.
Hrvati se sa Slovencima raspravljaju oko komada mora pa niko ne uslovljava ulazak u EU odricanjem od teritorije.
Y [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:15:45)
Jeremicu jer to Srbija lider u regionu
Ako je Srbije lider u regionu, pa zasto onda tvoj mentor Tadic trci po misljenje u Zagreb i Ljubljanu?
pošalji odgovorJa koliko znam ni oni nisu resili mnogo manji problem oko dela morske teritorije, a hoce nama da sole pamet.
Stvarno ste teski diletanti kada pristajete na takve stvari. A onda se cudite na tretman koji imate u evropskim krugovima.
Tadicu je ocito problem Kosova isto sto i problem velicine ribarskog podrucja izmedju Slo i CR.
malena [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:43:28)
svaka cast
Jeremicu ti si svetac za srbiju najpametniji politicar samo tako nastavi kako si poceo samo ti si taj koju mozes srbiju dovesti do stvarne i bogate zemlje nedaj Kosovo lepo si rekao .Ne razumem sta znaci ulazak u evropu jos vece kriza ja zivim u evropi pa sta imamo samo.
pošalji odgovorJeremicu ziveo ti nama i da ti se svaka tvoja rec pozlati i uvazi u celoj srbiji.
Z [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:43:35)
Evrozavisnici
Nisu oni Evropejci oni su Evrozavisnici.
pošalji odgovorVila na Dedinju, letovanje na Mikonosu sa telohraniteljima, zimovanje u Italiji...
Sve to kosta a zna se ko to placa.
Pedja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:47:21)
Pametno
Da pametno jednostavno reci da izbor nije do nas nego do njih sto je oduvek i bio.Znaci da znaju odmah sta im je raditi.Pa ce mo i mi znati sta nam je raditi,pod uslovom da nisu svi prodali svoju otadzbinu e onda ko zadnji izadje neka ugasi svetlo.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:47:39)
Kovačević..
Prodaj sve Kovačeviću,što su ti mama i tata ostavili,ali ti toliko voliš Srbiju,da bi prodao sve što ona ima.
pošalji odgovorMirjana K. [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:51:41)
podrska
Vrlo verujem da se suska o uslovljavanju. Pa nije Tadic dzabe dao neku izjavu koju ni sam ne razume " eksplicitno, implicitno.." Jeremic je odlican ministar, komotno mogu da kazem najbolji. A svi koji skacu na njegovu izjavu i pitaju odakle mu pravo, valjda zaboravljaju sta pise u Ustavu. Referendum nema za sta da se raspisuje, potpuno jasno u Ustavu (i programima svih stranaka) stoji da je Kosovo neotudjivi deo R.Srbije. Sta je sporno?
pošalji odgovorJova [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:52:07)
"Kosovska Srbija"
Zasto smo nacionalisti, zasto su gradjani Srbije nerealni? Kosovo je deo Balkana, a tako gledano ce biti i deo Evrope, zajedno sa Srbijom, Hrvatskom....Treba se okrenuti saradnji, trgovini, povecanju zivotnog standarda....i to ce nas onda zbliziti i omuguciti suzivot na ovim prostorima. Inace, jedan dobar odgovor zasto smo nacionalisti bi bio zato sto od 90-tih do danas biramo uglavnom nacionalisticko rukovodstvo, koje mesto da suzbija nacionalizam i trudi se da reformama ovo drustvo uvede u Evropu, upravo suprotno cini, podstice nacionalizam iz pre svega licnog interesa-bogacenja!
pošalji odgovorPatriota [neregistrovani] (05. 03. 2010, 12:58:07)
peta kolona
Od nasih polit6icara mozete sve ocekivati i kad vas u oci gledaju oni s*ru (tj lazu) i nikom nista, Ne mogu da shvatim kako niko od tih politicara nije dosada cuo kako nam pojedini strani diplomate na zvanicnim konferencijama za stampu lepo stavljaju do znanja da samo u EU mozemo ako priznamo kosovo ili ako imamo dobre susedske odnose, sto je ravno priznanju. Sad je odjednom kriv Jeremic a samo zato sto je rekao istinu. Ovako kako reagira DS, LDP i ostala bratija oni i ne pomisljaju da srbija nece priznati kosovo, to se za njih podrazumeva. Zaista nasi politicari su dotaskli dno dna.
pošalji odgovorМали Радојица [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:11:27)
стварност
Изгледа да је ДС изгубио компас и да Гђа. Триван "нема везе са стварношћу"! Много су се жути ушушкали у власти и баш их заболе уво шта мисли народ! Само у Србији земљи дембелији народ постоји због власти!!!
pošalji odgovorvladimir [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:22:12)
Izjava na mestu
Izjava gosp. Jeremica je potpuno na mestu i podseca sve one koji zele "dobro" Srbiji da ne mogu da je sa "osmehom" uslovljavaju. Ako me nesto nervira to je onda licemerstvo, prepoznatljivo kod vecine EU mocnika, a i kod vecine nasih evropejaca. Koliko juce je francuski mis javno ismejao srpske zrtve, novinara i celu srbiju uz adekvatnu podrsku licemernih velikosrbina u pozadini. Bivsi premijer nam se smeje u lice uz casicu svog vina, a vecno mlad student sa 0 dana radnog staza i luksuznom kucom i dzipom drzi predavanje iz zivotne filozofije. E tu gospodo ekonomski analiticari treba da prvo trazite novac, a ne da kukate i molite druge da vam daju. Ali nije ni vama to bas tako lako jer i vas isti licemeri hrane. Doci ce i vama maca na vratanca....
pošalji odgovorAgim [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:22:33)
pogrešna strana
Kada ti na isto pitanje odgovore Hašim Tači i Ramuš Haradinaj biće moguć zajednički život,
pošalji odgovorNisu Srbi ti koji su želeli napolje nego Albanci.
srb in [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:22:38)
Nije me
zacudio stav Trivan, Jovanovica i drugih zutih. Nejasan mi je stav Vucica, koji zarad pokusaja da se docepa malo vlasti napada jedinog iz 'zute firme' koji se bar deklarativno izjasnjava u korist Srbije po pitanju koje ce /ako do tada bude postojala EU/ sigurno biti postavljeno pred Srbiju kao uslov za prijem u EU. Takodje me cudi stav takozvanih privrednika koji drhte od straha zbog izolacije i 'gubitka izvoznih poslova' u EU zboga ovakvih izjava ministra Jeremica. Ti nazovi strucnjaci i politicari su i doveli Srbiju u ovakvu situaciju svojim losim i nedoraslim ponasanjem prema tzv. medjunarodnoj zajednici. Umesto da u prvi plan istaknu nacionalni interes zarad svoje licne a sitne koristi dozvolili su da Srbija bude ponizena. Kad gledam nase politicare i 'ekonomske strucnjake' podsecaju me na majmune u ZOO vrtu kojima neki trecerazredi posetilac pruzi koru od banane a oni skacu, krevelje se i tapsu kao da im je ponudjena cela banana /koju je taj posetilac vec pojeo/. Od EU mozemo dobiti samo duznicko ropstvo, zastarelu tehnologiju, unistenu poljoprivredu i ekonomiju u svim segmentima a ono sto nama treba malo sutra je r nemojte zaboraviti ' sto u kuci treba u crkvu se ne daje'. Zato ministre Jeremicu verujem da imate vecinsku podrsku u srpskom narodu i za pitanje tim 'europejcima' sta to Srbija i srpski narod imaju od EU izuzev pritisaka, otimanja teritorije i ponizavanja. Samo u se i u svoje kljuse.
pošalji odgovorja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:26:45)
Jeremic
Vuk Jeremic je pametan i jako obrazovan covek.
pošalji odgovorPametno prica i mnogima smeta, zato ga olos od kolega pljuju.
Mogu samo da se ugledaju na njega
cole [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:27:15)
gomila gluposti
Molio bi gospodu privrednike da mi objasne koji je to strateski proizvod ili grupa proizvoda koji mi izvozimo u EU i od kojih zavisi cela privreda Srbije...pa i laici znaju da smo mi sirovinsaka baza i da ce mo to ostati jer nemamo ni tehnologiju ni potreban kvalitet da izadjemo na EU trziste...pa samo pogledajmo nase izvozne adute...psenica, celik, maline...
pošalji odgovorRadomir Reljic [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:39:18)
HOR SLUGA
Ova izjava Jeremica je odlicno posluzila da se svi izjasne.
pošalji odgovorEvidentno je da se zapadne sluge horski izjasnjavaju(ukljucujuci Vucica).Ne radi se tu vise samo o partijama.Procitajte jos jednom, samo oni koji mlate veliku lovu su protiv Jeremica.
Jeremicu,osnivaj sopstvenu partiju ili pravac DSS pa da pometemo ove narodne parazite.
srb in [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:40:45)
Jovo
mani se tih marksistickih prica o saradnji i sveopstem dobru. To su samo floskule koje koriste bitange da bi se docepale neke tudje vrednosti. A sa EU imamo cistu situaciju kao u propalom braku 'sta uneses to je tvoje' Udjes sa Kosovom kad se 'brak' raspadne tvoje je a ako ne onda .......
pošalji odgovorБогољуб [neregistrovani] (05. 03. 2010, 13:56:27)
Готова ствар??
kad ce ovaj covjek shvatiti da je kosovo zavrsena prica...to je medjunarodno priznata zemlja i tu vise nema sto da se moze uraditi.
pošalji odgovora sto bi vise volio to moze da masta kao sto ja radim za mnogo stvari..
Да ли је ДДР била реалност? Била је. Да ли је СР Немачка одбијала да призна ту реалност? Да ли сада постоји ДДР? Ствари и прилике се мењају! Ако смо паметни ми ћемо их искористити...
Pedja [neregistrovani] (05. 03. 2010, 14:00:40)
Samo tako
Svaka cast Jeremicu. Na vreme je rekao koje je misljenje Srbije, cisto da posle ne bude da smo dovedeni pred svrsen cin. Saka kvazi pro-evropejaca bi prodala i rodjenu majku za te zute zvezdice.
pošalji odgovorA komentari ovih sto se posipaju pepelom nisu ni vredni paznje.
Dejan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 14:27:57)
Ima što predsednik nema
Ovaj dečko ima ONO za politiku.
pošalji odgovorikke [neregistrovani] (05. 03. 2010, 14:31:07)
Tegla dzema od malina
od 300gr pola secera pola voca kosta 2.99e. A mi za sada nismo u stanju ni to da izvezemo, vec izvozimo maline. Drugo EU je pre tri dana odobrila upotrebu genetski modifikovane hrane (krompir i kukuruz)za industrijske potrebe i prehranu stoke (mleko, meso, sir)?! Sta to znaci da bi morali i mi da zrtvujemo svoje zdravlje i zdravlje nase dece (bolesti organa za varenje, krvi, promene u DNK), kao i zdravlje plodne zemlje (poznato je da genetski modifikovano seme unistava normalne useve) da bi zadovoljili EU standarde?!
pošalji odgovorhttp://www.ft.com/cms/s/0/e00b505a-2630-11df-aff3-00144feabdc0.html
Srbija je stavljena pred veliko iskusenje, samo mudri ce moci da je izvuku.
Велебит [neregistrovani] (05. 03. 2010, 14:47:36)
Ако ништа друго, искрено је река'
Нема говора да је питање Косово и Метохије повезана са уласком у "четврти рајх"! То свак море да види и чује. Ето, онај примитивац Кушнер је сам река'шта "Европљани" мисле. Поздрављам изјаву, и искрености министра Јеремића! Река'је оно што је очигледно. Био би још искрени када би мало више помиња' Српску Крајину, па и усташко-комунистичке злочине над Србима. Онда би био савршен Српски дипломат и бранитељ.
pošalji odgovorRa [neregistrovani] (05. 03. 2010, 14:54:02)
Traze se?
A ima li Srba i njihovih interesa u Srbiji?
pošalji odgovormiki [neregistrovani] (05. 03. 2010, 14:54:28)
Bravo!
Bravo za Vuka Jeremica!tako se ponasaju prave patriote.normalno je da se opredeljujemo za Kosovo a ne za EU.ipak je EU virtuelna tvorevina koja se uvek i svakog casa moze raspasti.To najbolje pokazuje ova kriza.Zvanicna evropska moneta evro je na izdisaju,a uskoro ce i Grcka biti izbacena iz EU.
pošalji odgovorstudent [neregistrovani] (05. 03. 2010, 15:01:42)
Vuk Jeremic
jedini,koji vredi na politickoj sceni
pošalji odgovorаца ниш [neregistrovani] (05. 03. 2010, 15:24:12)
Да се не залетимо,опет
Народе,лепо је све ово што министар прича и ради,али ипак је он члан ДС.Све ми се чини да је ово веома лепо разрађена тактика између њега и Тадића,по принципу ја сам за а ти против,па гласачи у ствари гласањем за нашу странку не могу да погреше.Ако Јеремић,буде сносио неке последице због ове своје изјаве,онда ја нисам био у праву.Ако он настави са својом политиком,а остали из странке га као критикују,али не поткопавају и не избацују,биће да сам их провалио.Ако направи странку,као што му многи овде предлажу,онда је то још дубља игра коју су смислили у жутој кухињи(постаће нам они и опозиција и власт).Једино логично решење је да пређе код Коштунице,јер им се ставови поклапају,а он нам остаде и као једина опозиција,с обзиром на овакве изјаве Вучића.А погледајте и вест да је Турска повукла свог амбасадора из Америке,јер је одбор конгресмена донео резолуцију о геноциду над Јерменима.А Обама их је молио да то не чине,јер ће наљутити Турке.
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (05. 03. 2010, 15:35:41)
Nisi u pravu
Na Kosovu pravo glasa imaju 1.460 hiljada gradjana a ti vidi posle koliko cega ima nego bas mi je zao sto smo se rastali a nismo je zauzeli iznutra glasovima biraca pa bi ti drugacije pricao.O jednakosti gradjana bi izlisno bilo govoriti isto kao i sada jer vise od pola miliona zivi od mislosrdja a ti koji imas teras politiku iznad opstanka drzave koja je bankrotirala upravo zbog toga jer se tvoj glas cuje jedino kad ljudi umiru od gladi slusajuci tvoju nicim potkrepljenu pricu.
pošalji odgovormislis [neregistrovani] (05. 03. 2010, 16:07:00)
1460000
Sa onima koji u Srbiji nemaju pravo glasanja, vec u kvazi drzavi?
pošalji odgovorVESNA [neregistrovani] (05. 03. 2010, 16:28:52)
CEDA-BEDA
Da te pitam; u cije ime ti Jovanovicu Cedo govoris?
pošalji odgovorTitan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 16:41:26)
NATO je pravio cifru
Bila mu je potrebna da ostvari svoje ciljeve na Kosovu.
pošalji odgovorNema vas toliko ni sa ''azilantima'' po svetu.
Šiptari su poslušno biračko telo. Kada ih bude izašlo preko milion na glasanje poverovaćemo vam.
Znači - nikad.
rAdd3 [neregistrovani] (05. 03. 2010, 16:46:37)
Podrska
Vidim da Cedomir Jovanovic opet komentarise i buni se, izgleda da je zataskana prica o dzipovima i kucama koje dobija od "simpatizera" svoje stranke "na poklon" ...
pošalji odgovorSta se desilo sa tim slucajem !?!?!?!
VASOJEVIC [neregistrovani] (05. 03. 2010, 17:01:51)
SVAKA CAT MOMCINO!
PRIMER ZA BUDUCEG PREDSEDNIKA i pravi primer modernog politicara kome je nacionalnost na prvom mestu jer bez identiteta nema se za sta ni boriti. i ako naprednjak, imas moj glas.
pošalji odgovorAlex [neregistrovani] (05. 03. 2010, 17:03:58)
! ! !
oladi malo Jeremicu izgleda da su ti silna putovanja po trulom zapadu negativno udarila u glavu. ili se polako pretvaras u Slobu ???
pošalji odgovorфилософ [neregistrovani] (05. 03. 2010, 17:27:12)
?
Не знам шта је спорно у вези са овом изјавом. Јеремић само говори у складу са уставом... Највишим правном актом Србије КиМ се дефинише као неотуђиви дио Србије, а ЕУ је само стратешки циљ тренутно владајуће политичке струје. Дакле, једног дана на власт би могао доћи неко ко не жели ЕУ, али да би се одрекли КиМ-а морали би мијењати устав. Јасно као дан.
pošalji odgovorПС
Јеремић, по мом скромном мишљењу, најбољи политичар у Србији.
Логос [neregistrovani] (05. 03. 2010, 17:50:13)
Просто и једноставно
Ако се одрекнемо Косова, изгубили смо га заувек. Неодрицање Косова не значи неодрицање ЕУ. Косово је наша и наше. Ми Европи требамо. Ми морамо бити ти који ће постављати услове. Видите шта се дешава са нашим грађанима који су у безвизном режиму кренули у ЕУ. Враћају их. Оно што овде сањају у Европи нема... Зато, ако смо до сада све издржали не треба поклекнути пред властитм кукавичлуком и похлепом појединаца којима је најважније задовољити свој его,
pošalji odgovorкоји представљају као национални интерес.
branko [neregistrovani] (05. 03. 2010, 18:23:10)
spavači
Izgleda da svi ovi loji kritikuji mladog miniostra , spavaju! Koliko puta do sada od strane naj viših zvaničnika država koje su bez saglasnosti UN: napale i bonbardovale zemlju Srbiju, a zatim stvorile fantom državu kosovo, su izjavili u uvijenoj formo da Srbija mora da saradjuje sa Kosovom da bi ušla u EU. Drugim rečima da prizna , atoje naj uverljivije i rekao gostujući ministar dr. Francuske Kušner , da bi potom bratski izljibio albanske predstavnoke u parlamentu Kosova
pošalji odgovor. Očigledno da spavaju i vreme je da se probude ili da spavajući odu sa funkcija koje im je narod dao.
veca [neregistrovani] (05. 03. 2010, 18:38:37)
ne budali
on će da izjavi i da je Vuk Kradžić bio šiptar damo da bi ostali na vlasti:-)))
pošalji odgovorzaslon [neregistrovani] (05. 03. 2010, 18:49:23)
bravo evronatovci
eto koliki je domet te politike eu-nato integrista u ds i celoj vladi srbije i njihovih saveznika ko neke tkzv opozicione stranke tipa vucic kada nesto on kaze sto je istina svi ga slozno napadaju i udaraju i ako je ministar iz njihove stranke i jos ga vredjanjem omalovazavaju ko ono nema veze sa stvarnoscu i taj uslov niko ne trazi to je njihov najveci domet samo eu-nato a sve protiv i najmanjih interesa srpskog naroda a sta rade zna se nije potrebno pominjati
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 19:07:27)
SA RAZLOGOM!
Mislim da ti Petrogradjnine ne razumes,pa me s toga ne cudi sto kritikujes Vucica.DS,u nije za verovati,jedno pricaju drugo rade,ti kao simpatizer DSS,a, bi morao da znas da je ulazak DSS u koaliciju sa DS bila najveca greska koju je Kostunica napravio.Zar ne vidis da jos uvek placa danak za gresku koju je napravio pre 10 godina.To je i Velja Ilic shvatio,bolje malo kasno nego nikada.Ja licno mislim da je Vuk Jeremic u pogresnom okruzenju ali to je njegova stvar.LIcnno mislim da ce DS da zavrsi kao SPO,zivi bili pa videli.Ja sam za Srpsku privredu i Srpske proizvode,da kupujmo Srpsko.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (05. 03. 2010, 19:18:12)
MLADOST!!
Mladost nije isto sto i mudrost,to se stice sa godinama,sportista sam srednjih godina i smatram da treba mnogo dzaka soli pojesti da se postigne valjan rezultat.G.Vuk Jeremic ih malo cima to stoji ali on mora na kraju da spusti usi kako Boris i druzina kaze.Dakle ne palite se na to sto je Jeremic rekao vec gledajte dali je tu necem dobrom rezultiralo po Srbiju i Srpski narod.Dela suprotno pokazuju,samo treba dublje posmatrati stvari.Sudjenje Gospodinu Radovanu Karadzicu ce biti od meprocenljive vrednosti za Srpski narod u celini,ma gde on bio.Toga se kauboji i boje,Ubili su Milosevica ali nece smeti vise to da rade jer je kredibilitet ovog politickog suda srozan do minimuma.
pošalji odgovorLon Wolf [neregistrovani] (05. 03. 2010, 19:39:16)
ajde...
A sta su po profesiji Ceda i Boris?
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (05. 03. 2010, 19:59:53)
Glasanje
Lepo si napisao da je to uradio Nato za svoje potrebe ali nigde nisi potkrepio tvrdnju razlozima zbog kojih bi Nato povecao broj Albanaca a izlazak na glasanje si neopradvdano povezao sa svojom tvrdnjom iaoko glasanje nije obavezno po zakonu nego je samo pozeljno pa ako je nekom bas stalo do masovnog izlaska biraca neka se malo potrudi da ih namami svojim programom a ne da ih obavezuje zakononskim regulativama.
pošalji odgovoreki [neregistrovani] (05. 03. 2010, 20:03:39)
To je tacna cifra
To je zvanicna cifra ukupnog birackog tela na Kosovu a ti reci sta hoces i misli sta hoces.
pošalji odgovorkao [neregistrovani] (05. 03. 2010, 20:49:06)
Sto rekoh
U Srbiji gradjani koji nisu drzavljani Srbije i njihovi potomci nemaju pravo glasa. A takvih je bar pola. Uostalom kao i svuda
pošalji odgovorSM [neregistrovani] (05. 03. 2010, 21:18:36)
Samo idite
Niko evropejcima nebrani da idu tamo gde hoću.Ali i ja imam pravo da živim gde hoću.
pošalji odgovorbranislav [neregistrovani] (05. 03. 2010, 21:30:32)
svaka cast Jeremicu!!!
svaka mu cast,pravi borac.
pošalji odgovor