Vesti dana

pošalji prijatelju štampaj MySpace Share it: Digg Buzz up

Beograd 10. 03. 2010

Press

Afera "Vinograd" - Zoran Živković priznao:

Živković: Imam kuću u Nišu,stan u Beogradu, džip od 56.000 evra...

Bivši premijer Zoran Živković konačno je preksinoć na TV B92 objavio svoju imovinsku kartu. Živković je u emisiji „Intervju sa Jugoslavom Ćosićem" rekao da ima kuću u Nišu od 200 kvadrata, stan u Beogradu, džip „tojota lend kruzer" od 56.000 evra, kao i porodičnu kuću u Nišu koju mu je, za života, prepisao otac.

1
Uvrede umesto odgovora kako je postao bogataš... Zoran Živković

Živković, međutim, nije ni pokušao da objasni odakle mu tolika imovina ako se zna da je 2003, kada je postao premijer, saopštio da ima samo državnu platu, deo očeve kuće i dva stara automobila!?!

Pitanje je, dakle, kako se to Živković u poslednjih sedam godina obogatio?! Kojim se to poslovima on bavio ako danas po sopstvenom priznanju, ima imetak vredan čak oko pola miliona evra, a u međuvremenu je u vinograd i vinariju uložio još na stotine hiljada evra?! Stručnjaci, sagovornici Pressa, smatraju da bi nadležni pod hitno morali da utvrde poreklo bogatstva bivšeg premijera Srbije.

Ukrali mu kola...

Kada ga je novinar Jugoslav Ćosić zamolio da kaže šta ima od imovine, Živković je, kao zapeta puška, nabrojao:

- Imam kuću u Nišu od oko 200 kvadrata. Imam i kuću u Nišu koja mi je prepisana, imam stan u Beogradu i auto koji se zove „lend kruzer" i koji je koštao ne 70.000, već 56.000 evra. Kupio sam ga zato što su mi prethodni auto ukrali, pa sam dobio nadoknadu od osiguranja - rekao je Živković ne objašnjavajući koji mu je to automobil prethodno ukraden pa je dobio odštetu veću od 50.000 evra?!

2

Jugoslave Ćosiću, šta je tvoj problem?

Novinar B92 Jugoslav Ćosić, koji je vodio intervju sa bivšim premijerom, tokom emisije nijednom jedinom rečju nije pokušao da se usprotivi Živkovićevom besomučnom „pljuvanju" po Pressu, našim novinarima i urednicima.

Iako je Živković rekao da Press nisu novine, iako je u više navrata otvoreno vređao naše urednike, kolega Ćosić je sve otćutao. Zašto?

I ne samo to, kolega Ćosić je celu emisiju napravio na aferi „Vinograd", temi o kojoj mesec dana piše samo Press, a da nijednom tokom svoje emisije nije spomenuo ime našeg lista?! Zaista, kolega Jugoslave Ćosiću, šta je tvoj problem?!

 

Direktor „Transparentnosti Srbija" Nemanja Nenadić kaže da bi Poreska uprava unakrsnom proverom morala da proveri imovinu bivšeg premijera.

- Mislim da bi bilo u interesu i Živkovića i Poreske uprave da se uradi unakrsna procena poreske osnovice, s obzirom na sve što je iznošeno u javnost. To nikome ne bi išlo na štetu. Niko ne može da utvrdi da su podaci koje je Živković 2003. godine izneo tačni, jer je to izjava političara koja nikad nije bila predmet kontrole. S druge strane, bavljenje biznisom je profitabilinje od obavljanja javnih poslova za platu, i uvek postoji mogućnost da je prihod legalan. Da li jeste ili nije, e to treba da bude tema i da se utvrdi - smatra Nenadić.

Ekonomista i član Saveta za borbu protiv korupcije Danilo Šuković takođe smatra da bi nadležni organi trebalo da se pozabave pitanjem Živkovićeve imovine.

- Stvar je vrlo jednostavna, kod nas Poreska uprava može da ukuca u kompjuter matični broj svakog građanina i odmah sazna koje prihode ko ima. Nema tu nikakve filozofije, a tako može da se dođe do odgovora i u Živkovićevom slučaju. A ako Živković može da dokaže i pokaže odakle mu novac za ulaganje u vinograd, onda svaka mu čast... - kaže Šuković.

Blizina vlasti

Zoran Stojiljković, član Odbora Agencije za borbu protiv korupcije, kaže za Press da je pored pitanja porekla Živkovićeve imovine problematična i njegova izjava o kreditima koje daje Fond za razvoj.

3

Ministre Milosavljeviću, ko laže?

Zoran Živković je ustvrdio i da mu se bivši ministar poljoprivrede, a sadašnji ministar trgovine Slobodan Milosavljević SMS porukama izvinjavao zbog intervjua u Pressu u kojem je rekao da nije moralno da bivši premijer uzima milionsku subvenciju od države.

- Dobio sam dve SMS poruke gde piše da ništa od toga nije rekao, da nije imao takvu nameru... - ustvrdio je Živković.

Press je juče ministra Milosavljevića pitao da li je ovo tačno i zašto za tri nedelje nije demantovao svoju izjavu ako ju je Press pogrešno citirao. Ovo je SMS odgovor ministra Milosavljevića:

„U Moskvi sam. Kad se vratim, sve vam objašnjavam. Inače, nikada privatnu komunikaciju ne činim javnom"!?! Podsetimo, Milosavljević je za Press rekao da bivši premijer ne bi trebalo da uzima državne subvencije i da u ovom slučaju ima posla za Upravu za sprečavanje pranja novca.

 

- Mene je oborio s nogu njegov odgovor u kome kaže da je blizina vlasti pretpostavka za povoljne kredite i preduslov za bavljenje biznisom. Da li to onda znači da je biti dovoljno blizak mestu odlučivanja, znači i automatski imati sve benefite? - smatra Stojiljković.

Press je juče pokušao da sazna da li će Poreska uprava da se pozabavi aferom „Vinograd", ali nismo uspeli da dobijemo odgovor.

Ekipa Pressa

komentari (61)
pošalji komentar

Bič božiji [neregistrovani] (09. 03. 2010, 22:21:23)

Pressolvci


Dovoljno su se ofirali a to
je za pametnog čoveka sasvim dosta !!!
Samo su oni komunistička deca
pa ne shvataju posledice
,,intervjua ,,!

pošalji odgovor

poreznik [neregistrovani] (09. 03. 2010, 22:41:25)

ma kaki

Ma ,kakva poreska uprava da se pozabavi....Pa, gde vi , zaboga živite ??? Ondak bi morali i sonim prethodnikom mu, filozofom da se pozabavimo, a šta bi tu tek iskopali , iju, na smem ni da pomislim. Onaaj nije imo ni radnu knjižicu......

pošalji odgovor

P [neregistrovani] (09. 03. 2010, 22:43:30)

A drugi auto?

Zaboravio si da kazes da imas i Audi All-Road Quattro. Pa nemoj nesto da si izostavio.

Sto bi rekao slogan Demokratske stranke POSTENO.

pošalji odgovor

buck [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:04:16)

potrudi se

Neka si stekao sve to. Potrudi se da steknes jos vise do nove nacionalizacije! Pozuri, nemamo vremena!

pošalji odgovor

Sasa-Sabac [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:05:07)

isti

Vidi se da mu je ovaj Cosic bas blizak, ista je to kompanija koja je ucestvovala u 5 oktobru, pa sad svi ubiraju plodove a za narod bas ih briga, ko jos misli o narodu......

pošalji odgovor

jeremija krstic [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:09:36)

tako je to

Zivkovicu mnogo nas naivno uveravate u svoju iskrenost i postenju .Privatni privrednik sam bio 41-godinu i znam kako seprave pare .Nigde u svetu nije normalno znaci nije umesno da se covek obogati za jednu deceniju .
Privelegije su mnogo dobra stvar ali nije postena stvar.
Utakmica na trzistu mora da vazi za sve . Onda bi ravnomerno imali vise imucnih i nebi moglo nikome da upiremo prstom .

pošalji odgovor

Vuk [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:16:05)

Press istina

Gospodo iz press-a dzabe vi govorite istinu oni vas necuju narod vam veruje,jos on javno kaze sta sve ima bez imalo stida,on se hvali,a narod nema hleb da jede.Tako nam i treba kad uvek izaberemo one koje netreba!Uglavnom press-u svaka cast najbolji ste i samo tako nastavite!

pošalji odgovor

nislija penzioner [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:20:45)

zivkovicu odakle ti pare

Zasto Jugovic nije pitao Zivkovica odakle mu pare, jer su finansijeri zivkovica isti oni koji finansiraju i tv B92,pa i Jugovica.

pošalji odgovor

pera [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:23:45)

xaxaxa

lopove uvacen si na delu!!!!!!!!

pošalji odgovor

Nislija [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:24:43)

TRAS

Predjite na novu temu. Ovde ste udarili glavom u zid.

pošalji odgovor

Lale [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:29:18)

Mamo morala molim

Sada ste odustali od afere vinograd jer se ispostavilo da je nije ni bilo. Više puta sam u komentarima naglašavao da nije bitno koliko je novca dato Živkovići već da li je to bilo po važećim propisima i da li su za sve važili isti kriterijumi.
A to da li je plaćao porez i kako stekao imovinu stoji od prvoga dana. Ne samo za njega.

pošalji odgovor

Милутин Врањски [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:40:01)

Исповест интелектуалца

Бога ми, Зоран Живковић (у народу познатији као "Ћуфта) отворио је душу. Све несрећник признаде - ничим изазван. Само није рекао шта има од школе. Када је био на положају министра савезне полиције имао је завршене само три разреда средње месарске школе. Народски речено - шегрт за свињокоље. Толико да га ни Богољуб Карић (у народу познатији као "Салатар") није смео да прими на БК Универзитет док не заврши тај фамозни четврти разред средње школе и не постане месарски техничар. Е Србијо, ко ти је био председник владе - добро си и прошла. Питам се где је сада онај напудерисани Томо Зорић. Тужилаштво дрема - а и ми са њима. Докле бре?!

pošalji odgovor

Dragan [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:52:35)

Zivkovic i Cosic, jad i beda vladajuce Srbije

Tako je to kada jedan novinar, koji pokusava da se predstavi neutralnim napravi emisiju kojom zeli da opravda moralnu bedu. Kako je moguce da su nakon nesretnong ubistva Djindjica profitirali njegovi najblizi saradnici Zivkovic i Ceda Jovanovic. Dugo su nas bas ova dvojica ubedjivali da je od smrti Zorana Djindjica najvecu korist( zao mi je sto to kazem, ali to su njihove reci) imao Kostunica. Ipak, vreme kaze da to bas nije tako, vec da su istinksu korist imali bas Zoki i Ceda. Jadna li si Srbijo!

pošalji odgovor

srecko [neregistrovani] (09. 03. 2010, 23:52:59)

BEZ NASLOVA

Mislio sam da ce Cosic biti hrabar kao sto je bio prema onima iz druge Srbije, kad ono ispade da je ushtrojen, i da je obican novinarski aparatcik koji sluzi svojim gazdama bez pogovora. Trebalo je da ima autorsku emisiju, ima je, ali ona nije njegova. On se ne stidi, ali ja se stidim sto sam poverovao da je pravi noinar i gledao njegovu i svoju sramotu.

pošalji odgovor

zakonito [neregistrovani] (10. 03. 2010, 00:29:59)

Pošteno pa ko koga

Što se zakonitosti tiče u Uredbi iz 2007 godine piše da stubovi moraju biti postavljeni u zasadu u vreme inspekcijskog pregleda a krajnji rok je 30. septembar 2007.Pošto su stubovi postavljeni u proleče 2008 jasno je da nisu postojali uslovi za povračaj novca i da je bilo neregularnosti.

pošalji odgovor

Realnost [neregistrovani] (10. 03. 2010, 00:36:10)

Imovina

Da li se oglasio g.Homen...Kad pocinje oduzimanje imovine...

pošalji odgovor

lik [neregistrovani] (10. 03. 2010, 00:43:25)

tacno

podrzavam. gaf, ali jedan od pressovih u nizu?

pošalji odgovor

vlaja [neregistrovani] (10. 03. 2010, 00:47:46)

Audi quattro allroad ukrali

S obzirom da sam ga vidjao kako vozi audi quattro allroad, verovatno znaci da su mu taj ukrali, pa je dobio toliku odstetu, ali u svakom slucaju kakve to veze ima. Jedan ili drugi dzip koga je briga, vazno odakle sve to. A inace ima i Citroen :Ajkula: potpuno sredjen old tajmer

pošalji odgovor

Rudi [neregistrovani] (10. 03. 2010, 02:50:54)

Zivkovic:Imam....

Ej ostavite se Zivkovica. saradjivao sam sa njim u Saveznoj vladi.To je bisar, neverovatno obrazovan, bez kompleksa da ako nesto ne zna ili je neobavesten da pita i da kaze da ne zna.Uvek oprezan i drzi se od svih "kombinacija" podalje. Mpoj posao je upravo bio za koga su mnogi pokazivali "interese", Zivkovic - nikada.To Vam tvrdim a to sto je uzeo novac za investiciju , Vi ne biste ?Dajte budite realni.

pošalji odgovor

Slavka Petrovic [neregistrovani] (10. 03. 2010, 05:40:42)

totalni kolaps

Citajuci sve ovo ovako iz daline verujte mi zahvalna sam bogu sto sam na vreme svoju decu izvukla iz tog kancerogenog drustva, i svim srcem se nadam i molim bogu da se sto vise mladih , vrednih, postenih ljudi iseli iz te uklete zemlje i nadje svoj dostojanstven zivot sto dalje od Srbije to bolje i sigurnije.

pošalji odgovor

Zoran [neregistrovani] (10. 03. 2010, 07:25:06)

Zabava za dokone

Mislim da ova priča može da se otegne u nedogled,ali postavite sami sebi pitanje da li će imati bilo kakav efekat.Jedino će poslužiti pojedincima kao i meni da iskalim lavinu nezadovoljstva postoječim stanjem u državi i da dam malo oduška svojoj taštini.Za to vreme Žile živi život i uživa.Nek mu je alal.

pošalji odgovor

gorki [neregistrovani] (10. 03. 2010, 07:58:39)

bravo Zorane

u životu treba uživati!

pošalji odgovor

džudža [neregistrovani] (10. 03. 2010, 08:15:18)

svaka ti se pozlatila

e pa prijatelju, svaka ti se pozlatila, radujem se kada saznam da takvi ljudi postoje i stoje iza svojih reči.

pošalji odgovor

putnik [neregistrovani] (10. 03. 2010, 08:28:27)

"Nislija"

E moj "nislija"! Neko jeste udario u zid, možda i istina (press), ali počelo se sa oduzimanjem imovine u Srbiji. Zamisli kako će biti kada se promeni vlast.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (10. 03. 2010, 08:51:26)

da....

Tačno tako! Poznajem ga iz niša i doslovce je takav, bistar, bez kompleksa, oprezan, alergičan na "kombinacije"...
Prestanite ljudi, ima Boga, Zoran ovo nije zaslužio!

pošalji odgovor

Логос [neregistrovani] (10. 03. 2010, 08:54:51)

Интелектуалци, "интелектуалци"

Интелектуалци су управо ти који су нас упропастили. Сад Вам је крив месар за којег је речено да је завршио неку вишу школу за везе... Лепо је написао један читалац, узалуд вам питања кад је емисија већ снимљена. Цела емисија је ругање народу под мотом: "радимо вам шта хоћемо, ништа нам не можете".

pošalji odgovor

buntovnik [neregistrovani] (10. 03. 2010, 10:07:15)

Pih!

Malo li je to!

pošalji odgovor

Srdjan [neregistrovani] (10. 03. 2010, 10:14:02)

Posteno

Sve posteno zaradjeno sa 10 prstiju.
Al je on jako sitna riba...
Ko zna sta sev imaju ovi koji su sad u foteljama.

pošalji odgovor

Boban Zdravkovic, rodjeni Nislija iz Subotice. [neregistrovani] (10. 03. 2010, 10:29:10)

Potpis.

Potpisujem tvoj komentar.
Srbi su uvek srozavali boljeg od sebe! Kod nas ne vazi ona - da komsiji crkne krava, vec - neka crkne i moja pa da ne pozajmljuje mleko od mene!!!

pošalji odgovor

Danka [neregistrovani] (10. 03. 2010, 11:44:16)

:-)

Bobane, Subotica - e, ovaj komentar ti je za pohvalu.

pošalji odgovor

slavisa [neregistrovani] (10. 03. 2010, 12:27:09)

rezija

Jugoslave Cosicu bio si kao zavezana vreca.Ceo razgovor je izreziran,kod mene si ga ugasio,tvoje emisije mi vise nece biti interesantne...

pošalji odgovor

Sasko [neregistrovani] (10. 03. 2010, 12:31:38)

Odakle mu pare?!

Auto sa kojim se Zivkovic vozika od 2008/09 je Toyota Land Cruiser crne boje. Pre toga se vozikao u BMW X3!!!!!!!!! Odakle mu pare i za tog BMW-a?

pošalji odgovor

bre [neregistrovani] (10. 03. 2010, 13:29:04)

Brateeeeeee

Keš, kolica i laganica!!!!!

pošalji odgovor

Vesna [neregistrovani] (10. 03. 2010, 13:50:27)

Slikari naivci

Iskreno, ne mogu da verujem da postoji neko ko veruje da je Jugoslav Ćosić novinar. Čovek je na zadatku. Od starta. Zar Vam to nije jasno?

pošalji odgovor

Radovan [neregistrovani] (10. 03. 2010, 13:55:59)

Odakle mu pare?!

Nisam znao da i tasteri pišu komentare.Jebeš vremena,kako su se ružno izmenila.Nekada taster nije smio od sramote medju ljude,a sada se javno oglašava.Nije Živković ni znao da je toliko značajan i da ga tasteri prate i otkucavaju.

pošalji odgovor

Boban Zdravkovic, rodjeni Nislija iz Subotice. [neregistrovani] (10. 03. 2010, 14:08:21)

Oj, Radovane...

Ohoooj, Radovane, jađo, pogleđ si svoju drzavičicu - a ne preko tuđeg plota!!!

pošalji odgovor
Mishel

Mishel (10. 03. 2010, 14:23:46)

Od nekog mora da se počne!

Živković nije izuzetak na srpskoj političkoj sceni. Svi u politiku idu da se na brzinu i bez truda obogate. Zašto nema baš ni jednog političara koji želi da mu ime bude ispisano svetlim slovima u srpskoj istoriji. Da li smo mi kao narod toliko prokleti i loši?

pošalji odgovor

Kole [neregistrovani] (10. 03. 2010, 14:51:28)

Bando Crvena

Vidim da drzava ispravno postupa i od siromasnog pojedinca pravi bogatasa i to mi se u principu svidja ali me zanima kad cu doci i ja na red da budem na takav nacin bogat.
Gde je budzetska inspekcija da vidi na koje se nacine trose nase (otete od nas poreskih obveznika) pare

pošalji odgovor

Ani [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:06:33)

Živković imam kuću u Nišu

Trebalo je pomoći nekog ko je siromašan i nema. G. Živković ima pare njemu nisu bile subvencije. Sramota! Koliko bogastvo čovek ima a dobija subvenciju. Njegova vila u Nišu vredi nekoliko miliona evra. Ovi je stvarno sramota, i dokle će narod glasati za ove.

pošalji odgovor

djura [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:10:09)

zreo za hapsenje

ovaj tajkun.

pošalji odgovor

Tanja [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:13:34)

Novinar

Razocarala sam se Unovinara Jugoslava Cosica jer sam smatrala da je najbolji medu najboljima ali nije smeo da ide do kraja.Sto se tice bivseg premijera Zivkovica ima mnogo njih koji imaju vise od njega pa ih niko nista ne pita.

pošalji odgovor

Milan [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:37:18)

Javna korupcija

Konacno su maske pale i konacno je jasno sta je cilj korumpirane drzave i politicara do sada bio.Cilj je da korupcijom bogati postanu jos bogatiji a siromasni jos siromasniji i to na teret svih nas.Posle oktobarske pljackaske revolucije svi politicari na vlasti su postali bogati ljudi a svi Slobini tajkuni jos bogatiji a sve pokriveno zakonima koje su sami donosili.Sramota me je sto zivim u takvoj zemlji a plasim se da se Grcki sindrom ne prosiri i kod nas.Vama svaka cast na novinarskoj hrabrosti,dirnuli ste u gnezdo bahatije i opasnije od mafijaskog.Nece nama Sarici doci glave vec ovakvi politicari.

pošalji odgovor

nenad [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:37:33)

Srbiji nema spasa

Koliko god vi zeleli da gledate optimisticno u ovoj drzavi u koju je unet americki sisitem kapitalizma (moc novca) pa uz to dodate tu srbe koji bi prodali i svog rodjenog oca za neku sicu izvucite sami zakljucak.A ako i sve to neko pokusa da sredi,do tad ce nas pojesti bela kuga.

pošalji odgovor

XP [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:53:44)

Zivkovic

Lepo ti to dao Voja, kao kolega kolegi! I onda kazete da Voja nije valjao?!

pošalji odgovor

Zlopamtilo [neregistrovani] (10. 03. 2010, 15:55:16)

Tepih

Ovaj poligraf je očigledno bio zamišljen da se pokuša oprati Živković i njegov imetak . Na kraju , nije na jugoslavu da istera pravdu on , eventualno može pokrenuti neko pitanje pa da to pokrene ustanove sistema da rade svoj posao . On to u ovom slučaju nije imao nameru naprotiv ,izgleda da je imao nameru da započne proces guranja cele priče pod tepih, a cela priča je verovatno pokrenuta sada ne zbog toga što do sada nije bila poznata nego što je Živković izgleda teški soća pa nije na vreme namirio koga treba pa su braća izgubila strpljenje i hoće da znaju koliki je njihov deo . Samo je pitanje vremena kad će popustiti . Živi bili pa videli da od cele priče neće biti ništa kao što nije bilo ni od prethodnih u vezi Čede i sl

pošalji odgovor

zpv [neregistrovani] (10. 03. 2010, 16:36:00)

Ostrasceni Jugoslav

Зар острашћени ДОС-овац Југослав може бити непристрасан према свом дојучерашњем "саборцу".
Отуда тако крезуба и бледа питања за успешног "увозника вина" и дојучерашњег
"увозника" бунди из Грчке и нажалост Председника Владе Републике Србије.

pošalji odgovor

Miki-BG [neregistrovani] (10. 03. 2010, 16:54:03)

Mnogi ne vide to....

Vesna, na zalost mnogi ga vide kao cenjenog novinara....razmisli, da nema tih mnogih ne bi bilo ni njega ni B92 npr. Ali ako nista, ima lepe "prirodne "tikove sa glavom, plus kad zamuca...eee to je vec prava kombinacija :)

SVAKA CAST za press....nemate sta da izgubite, jednog dana vecina nas ce se secati i ceniti sve sto ste pisali ( posteno) o mucavom Zivkovicu, Cedici i mnogim drugima.....jer, i njihovo vreme ce da prodje.....to je SIGURNO !!!!!!! Za sad vam jedino preostaje da se borite i gurate koliko god mozete, sudovi, mediji ma ceo sistem je na njihovoj strani, tako da tesko nesto ozbiljno uradite po tom pitanju, ali jednoga dana ce SVE ovo biti vazno da stanu pred lice pravde i pogledaju ovaj narod koji su ocrneli...plus mu se rugaju i pljuju u lice odlazeci po raznim tv stanicama lagajuci sta stignu bez da trepnu !!!!!!!!!

pošalji odgovor

[G]inko [neregistrovani] (10. 03. 2010, 16:55:22)

.

Naravno,znam mali milion primera gde su novinari poput advokata odradili stvar da bi naplatili kasnije "pranje ličnosti" za neku dobru lovu.To je stvarno neverovatno a i pogledajte samo ove pozitivne komentare koliko je to smešno tek - "on je dobar čovek,NE BI ON TO".Aman,niko ga nije postavio na funkciju premijera zato što je on dobar čovek,već da bi uradio nešto i zastupao narod u narodnom interesu.On,ZORAN ŽIVKOVIĆ,nije ništa uradio za ovaj narod da bi narod uradio za njega.Kako majku mu vam ne ulazi u glavu da je politika postala besmislica,to mora neko da povrati smisao,za narod ne postoji.Kao i sve ostalo,ovo će se brzo zaboraviti ne kažnjeno ako se nešto ne preduhitri - ovde nema pregovora po pitanju buraz politike.Ne treba čovek da bude rob sistemu,slažem se,ali ovo je i više od bezobraznog bre,neka bude makar malo "sistema za sve" ,pa će da imaju svi,zavisno od startnih pozicija i individualnih sposobnosti.Ispade da je ovo sistem za šonje.Ako je tako neka umesto subvencionih kredita uvedu ponašanje u političkom svetu,od poltronstva do kradje,pa svi da budemopolitičari i lepo eto nas 200.000 zaposlenih,najmanje.

pošalji odgovor

Expert [neregistrovani] (10. 03. 2010, 18:30:13)

Mnogo je Zorane ..................................

Zorane!

Ovi te ljudi neznaju, jer da znaju ko im je bio premijer pola godine, verovatno bi 2/3 skočile s mosta, kad si ti to pre politike bio privrednik i koji jer ako je dilovanje deviza ispred bioskopa Istra privređivanje, onda mnogi niški dileri netreba da se tako zovu već privrednici i to istaknuti jer su daleko bili bolji i pošteniji od tebe u tom poslu.
Bio si što si bio, uzo si što si uzo, pa makar malo zaćuti da bar ovaj prevareni pokradeni i ojađeni narod ne iritiraš, jer sve ono što je došlo s tobom i ostalima 5 oktobra sada daje rezultate koji se vide na 1000 milja.


Sreća tvoja što te bolje neznaju.

pošalji odgovor

Sloba [neregistrovani] (10. 03. 2010, 19:53:25)

Koje krave?

Ta narodna više ne važi jer seljaci više nemaju ni kravu a i što bi kad ima mleka u prahu u EU (samo što nije istekao rok) a Živković će dobiti subvencije za uvoz mleka u parhu a država će zaradi na PDV.

pošalji odgovor

veljko nislija [neregistrovani] (10. 03. 2010, 21:17:24)

lupanja u serpe

sta je vama ljudi on zoran je uveo demokratiju u srbiji pravi je pionir u tome prvi je poveo narod,trazio da lupaju u kante,serpe,sviraju pistaljke.i to su ljudi radili.naredjivao je gradjansku neposlusnost,da ne ide u skole,ne plati struja,bace

pošalji odgovor

nenad [neregistrovani] (10. 03. 2010, 21:56:44)

ova slika gore s pocetka

Sto mu ne stavise neke cvikere, izgleda kao da je popio bure vina.Ha ha ha ha !!!!!!

pošalji odgovor

roki [neregistrovani] (10. 03. 2010, 22:05:27)

ha ha ha

ti si neki duhovit covek.na cemu si majke ti.

pošalji odgovor

nenad [neregistrovani] (10. 03. 2010, 22:33:42)

to care tu sam te cekao

kad napises neku pametnu stvar niko te ne zarezuje, a budalastine mnogo bolje prolaze.
Tako ti je i u drzavi.Daj narodu da gleda farmu,v.brata,kursadzije i to ti je to.

pošalji odgovor

dr micko [neregistrovani] (11. 03. 2010, 13:14:44)

pres bi da uredjuje b92

...kolega Ćosić je celu emisiju napravio na aferi „Vinograd", temi o kojoj mesec dana piše samo Press, a da nijednom tokom svoje emisije nije spomenuo ime našeg lista?! Zaista, kolega Jugoslave Ćosiću, šta je tvoj problem?!
ja sam psihijatar po struci i potpuno sam prepoznao vas bes u svemu ovome, u vasem nastojanju da dokazete nesto na silu. jedan deo Srbije ocekuje od vas dosta, ali onaj drugi pismeniji deo Srbije to gleda drugacije. ja necu da kvalifikujem ovo medicinskim zargonom jer mi nije to cilj, ali shvatite da samo stetite vasoj redakciji jer je kontraproduktivno. Gospodinu o kome pisete vec 20 dana na ovakav nacin necete naskoditi, nego to moze da se okrene kao bumerang. Ovde je poenta sto vi sada ulazite u polemiku i sa Jugoslavom Cosicem koji nije pod vasom ingerencijom. Pa mozete misliti sta hocete i raditi sta hocete u skladu sa zakonom i Ustavnim nacelima, ali ne mozete nametati volju da se i drugi ponasaju kako vi hocete.Cemu to.

pošalji odgovor

bocko mirkovic [neregistrovani] (11. 03. 2010, 18:40:21)

vinograd zivkovic

E pa sada vam i g-din Jugoslav Cosic nije dobar. Sta vi gospodo iz Presa ustvari zelite od ovoga.Da li vi ovo stvarno zelite iz moralnih razloga, ili preds. Tadic to zeli iz straha od sledecih izbora, pitanje se vec sve vise namece u gradu, ali i sire, kao logicno. Ja sam nislija i vec vidim komentare po gradu. Budite iskreni bar sami pred sobom i ne morate da objavite ovo ako necete, nije mi ni bitno toliko jer mi to nije iskljucivi cilj.

pošalji odgovor

jovan p. [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:21:46)

Ko li sve ovo plaća ?

Ma nema da omane. Ćufta bez mesarske škole u aps a intelektualac Toma, šef države i predsednik vlade. Cvetaj Srbijo. Doduše pomoći će mesni i opštinski odbori koji su pravi skup intelektualne , stručne i moralno neokaljane elite.

pošalji odgovor

Niski osmatrac [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:52:22)

Zivkoviceva kuca

Pa barem sam ja usao u tu kucu nekoliko puta .U citavom naselju postoji oko stotinak identicnih kuca napravljenih po istovetnom arhitektonskom planu .Ta jedna je trn u oku.Hajd da vidimo koja kola voze ostali, bivsi i sadasnji politicari i stvarni tajkuni . Mozda stvarno oni voze jugo 55 ili Varburg karavan.Naplatite porez bogatima .Sto vise bogatih ljudi to je drzava bogatija . Po svemu sto mogu da vidim Zivkovic je podaleko od pravog bogatstva. Kuca kola , pa to je sasvim normalno imati u licnom vlasnistvu.

pošalji odgovor

repus [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:03:54)

vilovski spc

cudo vilovski pobeye u pravoslavnu grcku i cudo ga oni primise to je strasno dokle ce nasa braca grci da nas pljackaju malo im je bilo petnaest godina sto smo mi umirali od rata i gladi a oni nas pljackali sad im nema slobe da im donosi nase pare pa im kriya

pošalji odgovor

repus [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:08:44)

vilovski spc

cudo vilovski pobeye u pravoslavnu grcku i cudo ga oni primise to je strasno dokle ce nasa braca grci da nas pljackaju malo im je bilo petnaest godina sto smo mi umirali od rata i gladi a oni nas pljackali sad im nema slobe da im donosi nase pare pa im kriya

pošalji odgovor

nezadovoljan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:47:01)

nije tajkun nego

tajfun

pošalji odgovor

Find us on Twitter

Arhiva
Click Here to Pick up the date
Click Here to Pick up the date