- Vesti dana
- SPECIJAL: Ratko Mladić
- Globus
- Komentar dana
- DOKUMENTA
- Hronika
- Regioni
- Republika Srpska
- Vojvodina
- Crna Gora
- Beograd
- Džet-set svet
- Dnevni magazin
- Revija
- Nedeljnik
- Zdravlje i nauka
- Život i stil
- Press sport magazin
- Zanimljivosti
- PressMagazin
- Pitanje dana
- Duplerica
- Presspedia
- Press TV
- TV Pressing
- SPECIJAL: Kanski dnevnik
- Reportaže
Vesti dana
BEOGRAD 12. 03. 2010
PRESS
INTERVJU... Goran Vesić, bliski saradnik Zorana Đinđića
Goran Vesić: Ovo je moja priča o Zoranu Đinđiću
Zoran je pobedio! Njegovi protivnici postali su njegovi saveznici, kritičari su postali poštovaoci, a analitičari su odjednom razumeli sve što je radio. Zoranove ideje su postale državni program i ako nas odnekud sada vidi, srećan je zbog toga

Goran Vesić, jedan od najbližih saradnika premijera Zorana Đinđića, koji je na današnji dan, pre tačno sedam godina, ubijen ispred Vlade Srbije, prvi put u javnosti priča za Press o svom pokojnom prijatelju, političaru i predsedniku DS-a.
Kako je zaspao Romano Prodi
Na sastanku sa predsednikom Evropske komisije Romanom Prodijem u junu 2000, u trenutku dok je Đinđić govorio o tome kako EU treba da pomogne Srbiji posle demokratskih promena, Prodi je usred razgovora zaspao! Njegovi saradnici su počeli da se zgledaju s nama, a Zoran je polako utišao glas. Ta tišina je trgla Prodija, koji je skočio kao oparen i počeo da viče: "To! Imate sjajnu fudbalsku reprezentaciju i sinoć ste odlično igrali!"
Sastanak je održan baš u vreme Evropskog prvenstva u fudbalu koje se igralo u Belgiji i Holandiji.
Zoran se nasmejao i rekao: "Vidim da volite fudbal, pa ćemo vam sledeći put poslati fudbalere da se s njima dogovorite oko pomoći za našu zemlju!"
- Zorana sam upoznao početkom 1990. u redakciji "Demokratije". Mlad, moderan, u džinsu i sa minđušom u uvetu, bio je sasvim drugačiji od drugih političara. Bio je magnet za sve nas, mlađe članove. Uz njega sam proveo 13 godina. On je presudno uticao na moj život. Zahvalan sam mu na svemu što sam od njega naučio...
Kako je Đinđić izabrao baš vas?
- Posle izbora u decembru 1992. Đinđić je kao predsednik Izvršnog odbora DS-a odlučio da u vrh stranke ubaci nekoliko mlađih članova, među kojima i mene. Kad je preuzeo DS u januaru 1994, izabrao me je za šefa kabineta, što sam radio sve do februara 1997. Tada je on postao gradonačelnik Beograda, a ja član "beogradske vlade", zadužen za omladinu i sport. Svih tih godina, kao i kasnije kada je bio premijer, bili smo u svakodnevnom kontaktu i to je formalni deo. Ali, što je važnije, vremenom smo izgradili odnos poverenja. Vrlo sam ga poštovao, a on se nije dvoumio da mi poveri važne zadatke.
Kakav je bio sistem rada Đinđića, kako je birao saradnike, a kako se odricao njih?
Potpredsednik DS-a odbio da nasledi Đinđića
Tokom bombardovanja 1999. Đinđić je u aprilu morao da se skloni u Crnu Goru, jer smo saznali da je posle Slavka Ćuruvije on sledeći na listi. Protiv njega je u Srbiji do kraja bombardovanja vođena tako prljava medijska kampanja, da je u jednom trenutku izgledalo da više nema šta da traži u srpskoj politici. Čak je bio u dilemi da li da se vrati u politiku ili da se povuče, jer je mislio da će posle te medijske harange više štetiti neko koristiti stranci. Iako smo ga ubeđivali da se ne povlači, u jednom trenutku je bio spreman da DS prepusti jednom svom potpredsedniku, koji je to odbio. Nastavio je da vodi DS jer nije imao drugo rešenje.
- Jednom je Siniša Nikolić, šef Zoranovog kabineta posle mene, rekao da je Đinđić birao saradnike gledajući ih kako se penju uz stepenice! Ko preskače više stepenika, taj može da prođe. Tražio je one pune energije, spremne da rade dok se ne završi posao. Nije hteo da čita izveštaje duže od jedne stranice, tako da je svaki problem i rešenje morao da bude opisan na tom prostoru. Ako nemate rešenje, ne pojavljujte se! Morali ste da budete spremni da vas pozove u ponoć ili da u tri ujutru dođete na sastanak! Davao je šansu ljudima i kod njega su napredovali samo oni koji su hteli da uče bez obzira na školu i iskustvo. Znao je da uđe u stranku sa nekim koga je sreo na ulici i ko ga je pitao da li može da radi u DS-u... Nije bilo puno saradnika kojih se odrekao. Sećam se da ga je pogodilo kada je nekoliko bliskih saradnika napustilo stranku 1994, kada nismo ušli u Vladu sa SPS-om.
Kako se Đinđić menjao u ključnih 10 godina, od 1990. do dolaska na vlast 2000. godine?
- Đinđić nije menjao samo DS i Srbiju, već i sebe. Svakog dana je učio, sa puta bi uvek donosio na desetine knjiga iz politike, društvenih odnosa, marketinga. Kada bi ih pročitao, davao bi ih nama da ih pročitamo kao lektiru. Od političara u džinsu i sa minđušom postao je najbolje obučen političar. Prvi put je kravatu stavio 1992. u vreme predizborne kampanje, kad je bio gost na jednom od čuvenih "okruglih stolova" RTS-a. Godinu dana kasnije niko nije mogao da ga zamisli bez kravate. Početkom 90-ih teško je govorio, imao je duge rečenice i niko ga nije razumeo, ali je posle postao jedan od najboljih govornika srpske politike. Politički, on je do 1994. verovao da je vlast moguće promeniti iznutra. Zato je podržao vladu Milana Panića 1992, a posle izbora 1993. i čuvene kampanje "Pošteno" bio spreman da napravi Vladu sa SPS-om. Uslov je bio da on postane premijer, da se prekine rat i počnu ekonomske reforme. Ali, tokom zime 1994. Đinđić shvata da Milošević to neće dopustiti i da mora da pobedi SPS. Od tada, on za Miloševića i njegovu suprugu postaje najveći neprijatelj.

Saradnici 13 godina... Goran Vesić na prijemu povodom izbora Đinđića za gradonačelnika Beograda 1997. godine
Kako se Đinđić ponašao u različitim ulogama, kao predsednik DS-a, lider opozicije, kao premijer?
- Zajedničko za sve tri uloge je ozbiljno strateško planiranje. U svakom trenutku je znao šta želi DS i šta želi država u narednih deset godina. Nije živeo od danas do sutra, od istraživanja do istraživanja, od afere do afere. Nije se udvarao biračima. Kada su mu predlagali da uradi nešto što je donosilo kratkoročnu korist, citirao je američku poslovicu: "Neke ljude možeš da lažeš sve vreme, sve ljude možeš da lažeš neko vreme, ali sve ljude ne možeš da lažeš sve vreme". Bio je pun ideja. Recimo, šetnje građana kao vid protesta uz pištaljke, šerpe i pravljenje buke bili su njegova ideja. To se danas često primenjuje u svetu. Hteo da izmisli nešto umesto dosadnih mitinga, jer je trebalo motivisati ljude da dolaze svaki dan. I uspeo je.
Kako je Đinđić pobedio snajper
U vreme protesta 1996. i 1997. režim je postao sve nervozniji, hapšenja, batinaši na ulicama bili su svakodnevna pojava... U sedištu DS-a na Terazijama preko tranzistora slušali smo policijsku frekvenciju kako bismo mogli da odredimo što bezbedniju trasu kuda će kolona ići. Jednog dana na kraju šetnje, dok su na Trgu govorili Zoran, Vesna Pešić i Vuk Drašković, slušao sam taj tranzistor i čuo glas do tada nepoznatog policajca:
"Polako, imaš vremena, pazi na treću metu, ona je sitnija." Bilo mi je jasno da je reč o snajperisti i da su sve troje na nišanu. Otrčao sam do bine i dodao Zoranu cedulju: "Na nišanu ste snajpera, na 'Jugoeksportu' su!" Zoran je pročitao, zgužvao i stavio u džep, pogledao me i namignuo. Potom je uzeo mikrofon i održao jedan od najboljih govora. Rekao je ljudima da ako sutra na bini ne bude njega, ili Vuka, ili Vesne, da na njihovo mesto treba da stane neko od njih, sve do pobede! A u stvari tim govorom vodio je borbu sa snajperistom koji ga je držao na nišanu. I tog decembra Zoran je pobedio snajper.
Koje su najveće greške koje je pravio?
- Imao je i političkih grešaka, kao što je, recimo, izbacivanje poslanika DSS-a iz Skupštine 2002. godine. Ne treba zaboraviti da to nije bila njegova odluka već Predsedništva DOS-a. Međutim, pošto je Ustavni sud presudio da se poslanicima DSS-a vrate mandati, on je tu odluku odmah sproveo. Umeo je da prizna grešku i ispravi je, i po tome se razlikovao od drugih političara.
Zašto je Đinđić imao tako loše mišljenje o Vojislavu Koštunici? U čemu je bio problem njih dvojice? I kako je dogovoreno da Koštunica bude kandidat protiv Miloševića?
- Đinđić nije imao loše mišljenje o Koštunici, jer ne zaboravite da su se oni ipak znali iz disidentskih dana, da je Koštunica sve do 1992. bio potpredsednik DS-a, da su devedesetih mnogo toga zajedno uradili. Ali, oni su naprosto dva različita sveta, dva različita mentaliteta, dve vrste političara. Dok je rušen Milošević, savez sa Koštunicom imao je smisla. Posle toga, Koštunica je postao smetnja reformama i tu je počeo njihov sukob. A do Koštuničine kandidature za predsednika SRJ je došlo iz praktičnih razloga. Krajem juna, pre nego što se uopšte znalo da će izbora biti, kad smo sa Draganom Šutanovcem i Aleksandrom Joksimović bili u Briselu na večeri, Đinđić nas pita: "Šta mislite da kandidujemo Koštunicu za predsednika?" Na naše pitanje otkud sad Koštunica, rekao nam je da su uradili dva nezavisna istraživanja koja su pokazala da Koštunica ima najviše šansi, a kandidat treba da bude onaj ko može da pobedi. Ostalo je istorija.
Šta mislite, da li bi danas Zoran Đinđić prepoznao DS?
- Danas je drugo vreme u odnosu na 2003, stranke su drugačije. Prepoznao bi on svoju stranku, jer ona i danas počiva na temeljima koje je postavio. Bio bi srećan što je njegova stranka na vlasti i što može da sprovede svoj politički program. On je DS voleo iznad svega, on je napravio organizaciju spremnu da pobedi na izborima.
Kad govorimo o Đinđiću, jedno od ključnih pitanja jeste zašto se nije odmah obračunao sa kriminalom, već se dogodilo da ga mafijaši ubiju?
- Prvo moram da vas podsetim na Srbiju 2000. godine. Đinđić je vladao zemljom i sprovodio reforme, a da pri tom nije imao kontrolu ni nad jednim ministarstvom sile. Vojska, vojna bezbednost, policija i DB bili su van njegove kontrole. A na sve to, tu je bio i predsednik SRJ Koštunica, koji se protivio Đinđićevim reformama. U međuvremenu, Zoran shvata da mora da reformiše vojsku, policiju i službe bezbednosti i krene u obračun sa organizovanim kriminalom jer policija to ne radi, što ugrožava sve ostale reforme. Tada se dešavaju afere "Gavrilović", "duvanska afera", pobuna JSO, napadi u medijima... U drugoj polovini 2002. Zoran sprema obračun sa kriminalom. Za devet meseci je preuzeo DB, a posle odlaska Koštunice preuzima i Vojsku i vojnu bezbednost. Kada je ubijen general Boško Buha, Zoran pravi zakon o borbi protiv organizovanog kriminala i osniva Specijalni sud. Bira se specijalni tužilac i stiču uslovi za obračun sa kriminalcima, ali kriminalci to znaju. Verovali su da će njegovim ubistvom zaustaviti taj proces, ali samo su sprečili Zorana da lično komanduje najvećom policijskom akcijom u istoriji Srbije koju je on lično spremao. Srbija se i danas bori protiv organizovanog kriminala na temeljima koje je postavio Zoran Đinđić.
* Čedomir Jovanović i Zoran Živković
Zoran je imao poseban odnos sa Čedomirom. Siguran sam da bi bio ponosan na njega i činjenicu da je ni iz čega napravio političku stranku koja je dva puta ušla u parlament. Isto bi bio ponosan i na to kako je njegov zamenik Zoran Živković preuzeo stranku u jednom od najtežih trenutaka u martu 2003. Ali znajući njega, imao bi šta i da im zameri, kao i svakome od nas. Ipak, siguran sam da bi oni i danas bili njegovi saradnici da je živ.
* Slobodan Milošević i Vuk Drašković
Zoran Đinđić je poštovao svoje političke protivnike, i Vuka, i Miloševića, i sve druge. Njegov cilj je bio da DS postane vodeća stranka, a smetnja tome bili su SPS kao vladajuća i SPO kao vodeća opoziciona stranka. Nije imao problem da razgovara s bilo kim, ukoliko je to bilo dobro za DS ili zemlju, to se odnosilo i na Miloševića i Draškovića.
Šta je sa čuvenim paktom sa Legijom u noći pred 5. oktobar?
- Nije bilo nikakvog pakta sa Legijom. Ko god nije želeo 5. oktobra da puca na narod iz bilo koje vojne ili policijske formacije bio je dobrodošao. Zoran je tako spasao mnogo života 5. oktobra. Uvek je bio spreman da se pragmatično ponaša kada je to bilo u interesu građana. To je sve.
Kako bi Zoran Đinđić danas rešavao pitanje Kosova, a kako ekonomske probleme?
- Zoran je bio uveren da Srbija ne može napred bez rešavanja problema Kosova i zato je 2002. i pokrenuo ovo pitanje. On je tada znao da međunarodna zajednica nije spremna da reši ovo pitanje i hteo je da iskoristi tu šansu. A tada su ga zbog Kosova skoro svi političari napali. Ne znam da li bi Srbija danas bila u boljoj situaciji oko Kosova, ali budite sigurni da ne bi nespreman sačekao 2008. i jednostrano proglašenje nezavisnosti. Isto je i sa ekonomskom krizom. Posledice krize sigurno bi bile teške, ali bi se Zoran na vreme spremio za nju. Dokaz za to jeste i činjenica da je Đinđić početkom 2003, kada su mu ubice radile o glavi, kupovao naftu i pravio zalihe... Očekivao je da će u martu te godine SAD napasti Irak, da će rat dugo trajati i da neće biti nafte. Tako se ponaša odgovoran političar.
Srbi, demokratija i poslušnost
Desetak dana posle 5. oktobra ljudi iz jednog sportskog saveza zakazali su prijem kod Zorana. Pitaju ga da li je tačno da "jedan njihov bivši funkcioner s kim se oni ne slažu ima podršku DOS-a da preuzme savez"? Zoran kaže da to nije tačno i da DOS baš briga ko će da vodi koji sportski savez. Zoran ih pita da li oni žele da taj čovek o kome govore vodi savez"? Svi uglas povikaše: "Neeee!"
Onda ih je pitao da li znaju zašto su SAD ili Britanija demokratske zemlje?
"Zato što se tamo ljudi bune kada im nešto ne odgovara, a umesto toga vi ste došli kod mene", reče im Zoran.
Otišli su zadovoljni, a Zoran mi reče:
"Ništa oni nisu razumeli. Znaš, motivi ljudi da izaberu vlast isti su u svakoj zemlji, to je ekonomija, strah od nezaposlenosti, nemogućnost lečenja... Samo negde pobedi Čerčil, a negde Hitler. Uspećemo kad saznamo kako da narod usmerimo da rešenje svojih problema vidi u demokratiji, a ne u poslušnosti i strahu od vlasti."
Kako ocenjujete to što su danas najveći "zaštitnici lika i dela" Đinđića oni koji su ga najviše napadali dok je bio na vlasti?
- Zoranovi protivnici su uspeli da stvore sliku da ga je naprosto normalno napadati i da je on kriv za sve. Nisu ga najviše napadali NVO ili nezavisni mediji, već je on bio glavna meta antihaškog lobija i ljudi koji su želeli povratak na staro. Oni su kovali zavere, a to nije isto kao kada ga neki intelektualac ili štampa kritikuje. Od kritike se ne umire. Zoran je verovao u ljude, verovao da će Srbija da bude srećnija ako se promeni mentalitet ljudi, ako ljudi shvate da moraju čitavog života da uče i da rade. Zato i nije bio omiljen, jer nije lako voleti nekog ko vam kaže da niste dobri. Danas, sedam godina otkako ga nema, jasnije je nego ikad koliko je Srbija izgubila. Život svakog građanina Srbije bio bi bitno drugačiji da je Zoran živ. Njegova neiscrpna energija, politička snaga i vizija moderne Srbije su nepobedive. Kao što je uspeo 5. oktobra, tako bi uveo Srbiju u EU i, što je još važnije, reformisao društvo. Na kraju, Zoran je pobedio. Njegovi protivnici postali su njegovi saveznici, njegovi kritičari njegovi poštovaoci, a analitičari su odjednom razumeli sve što je radio. Zoranove ideje su postale državni program. Verujte, ako nas odnekud sada vidi, srećan je zbog toga.
Na kraju, da možete da vratite vreme, šta biste Vi promenili kod sebe?
- Ponosan sam na činjenicu da sam bio blizak Đinđićev saradnik, kao i na sve što sam radio u životu. Naravno, vremenom steknete iskustvo, pa bih danas neke stvari uradio sa više takta ili pametnije. Ali ne razmišljate isto kada imate 25 i kada imate 40 godina. Možda bih sada ranije reagovao ne neke priče i insinuacije i vodio više računa o sopstvenom imidžu... Skoro sam sedeo sa jednim poznanikom koji ima svoju PR agenciju i koji ima uticaj na vodeće političare danas. Zaključili smo da ljudi koji daju drugima najbolje PR savete uglavnom ne urade ništa na svom PR-u jer nemaju vremena.
Vesti dana
10. 02. 2012
Dolijao: Uhapšen Luka Bojović
Pucnjava na sve strane: U operaciji u kojoj je učestvovalo nekoliko zemalja privedeno još pet osoba sa područja bivše Jugoslavije ...
10. 02. 2012
Na minus 20 čekao sam da me isele
10. 02. 2012
Radnici železare biraju: odmor ili 60 odsto plate
10. 02. 2012
Šansa za srpske izvoznike
10. 02. 2012
Nelegalni bežični telefoni ometaju mobilne
10. 02. 2012
Ukrajinci spasli srpske mornare
10. 02. 2012
Kurs od 115 dinara neće preživeti 90% privrede
Najnovije vesti
09. 02. 2012
Ban zadovoljan zbog smanjenja napetosti na severu Kosova
Generalni sekretar Ujedinjenih nacija Ban Ki-mun danas je u razgovoru sa ministrom spoljnih poslova Srbije Vukom Jeremićem izrazio zadovoljstvo zbog nedavnog smanjenja napetosti ...
09. 02. 2012
Nastavak pregovora sa MMF-om posle izbora u Srbiji
09. 02. 2012
Tadić apeluje na građane da štede struju
09. 02. 2012
DS: SPO bespotrebno podiže političke tenzije
09. 02. 2012
komentari (136)
pošalji komentarсима [neregistrovani] (11. 03. 2010, 22:43:00)
Весићи
Браћа Весићи настављачи Колесара,Јанушевића, причају своју истину. Спрдња!
pošalji odgovorDejan [neregistrovani] (11. 03. 2010, 22:52:29)
ne prolazi vise ta prica
Ja sam srećan što njega ne vidim.
pošalji odgovorUveo je Srbiju u stanje haosa i poklonio je tajkunima.
čerčil [neregistrovani] (11. 03. 2010, 22:56:48)
a,koja saradnja vesiću?
Jel,bre bogati vesiću,da te pitam: u čemu ste vi ono sarađivali 13 godina (ja znam, ali neću da ti kažem)kada je opšte poznato da pokojnik nije imao radnu knjižicu ? Molim odgovor, zbog radi širih narodnih masa!
pošalji odgovorZdravko [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:04:31)
Naivko
Zaista mi nije jasno kako ste mogli nekog Vesića izabrati da objašnjava ono što mu nije jasno. Šta on uopšte može rastumačiti kada su na delu bili istorijski događaji za ovu zemlju. Vesić i Srbija, pa nemojte nas zajebavati! Pa tom prepotenku svet je delovao kao ogroman cirkus "Meridiano" i samo ga je mama trebala uvesti unutra da mu ispuni sve pubertetske želje. Pa, ostavite dečka na miru neka mašta svoje iluzije i dalje.
pošalji odgovorZvezdan [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:07:53)
moderna bajka
Tačno.
pošalji odgovorVećina Srba Đinđića poredi sa Vukom Brankovićem (iako za Brankovića nije dokazano da je izdao).
vuk [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:13:26)
bez nade
jadan zoran sa da vidi ovu pustos od srbije koja je ostala.
pošalji odgovords ce biti oduvan sa politicke scene uskoro jer pokrece pogresne poteze koketirajuci sa populizmom, kriminalom i pljackom svog naroda. ova tkzv. "legalizacija" dulica n co. ce vam presuditi kao sto i zasluzujete kako to samo nisam video ranije???
Milutin Mladjenovic [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:25:20)
Vizija ili proVizija...
Neće biti Gorane baš tako, naprotiv, Zoran je sa saradnicima pravio skadalozne greške, o kojima ti nećeš, ne smeš da pišeš, ali ja bih kao neko ko je znao i Zorana, Gorana pogotovu 20 i više godina, rekao sledeće:
pošalji odgovorNerviraju me izmišljene priče o viziji Zoranovoj, koje su obične trice i kučine, čitam, slušam već 5-6 godina razne bajke o Djindjićevoj toj VIZIJI.
Za one koji pamte ko' kokoške, da kažem, da samo 24h pre ubistva Zoran Djindjića, isti pokojni premijer u celoj Srbiji je jedva imao uporište kod 8-10 % birača i nebirača.
Gro ljudi u Srbiji očima nije mogao da ga smisli, vidi, to je istina, sve ostalo je brutalna laž i izmišljotina. Za vreme premijerovanja Djindjića, u Srbiji je kriminal cvetao više, no u Kolumbiji, Siciliji zajedno.
Lopovluk, mafijašluk takodje, neko mu je preporučio takve kadrove u stranci, da su mu bili veći neprijatelji oni samii, no sva opozicija zajedno.
Nije uspeo ništa da uradi za pola mandata, naprotiv sudstvo je bilo u rasulu, gro njih je radilo za mafiju, a ne za narod ili državu ! Nemojte da se lažemo, odlično znamo da je to bilo tako, ako ne i gore od toga.
Najbliži kadrovi su mu bili klasični lopovi, to je znao i on, ali nije imao snage da sve to razjuri, već je napravio pakt o nenapadanju sa tim lopurdama. Birokratiju Djindjić nije stigao ni da takne, naprotiv, ista je bila zločinačka i tada, a pogotovu posle njegove pogibije.
Kakvo je rasulo ostavio u stranci, najbolje pokazuje to, što ga je nasledio jedan njegov omiljeni IMENJAK i jedan nadobudni vinoGradar i Nišlija. Koji je od DS-a napravio drušvo golubara visokoletača.
Gde sad tu ljudi vide tu VIZIJU ? Ja je nikad nisam video, već sam samo video proVIZIJU i ništa više. Te floskule i izmišljtine o Zoranovoj izmišljenoj viziji, izmislili su gradjani, pojedinci i posrnuli DS-ovci, nadajući se valjda da će od te reči i od Zoranove pogibije nešto profitirati.
Tužno, a to je istina o njemu, nama, njima i ostalima.
Sasa-Sabac [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:26:37)
propala Srbija
Ma kakav Vesic i kakav bre Djindjic, to su prodavci magle koji bi sve uradili zarad vlasti i bogacenja, nastavili su da unistavaju ovu Srbiju koja je vec bila unistena delimicno zbog Milosevica a posebno njegovih bliskih saradnika a posebno zbog zapadnih sila kojima je to bio interes i ovi sad sto su na vlasti je jos uvek unistavaju samo sto oni unistavaju i narod....
pošalji odgovorVuk [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:35:02)
Zoran DJindjic
Licno Zorana DJindjica nikada nisam voleo,medjutim bio je covek koji je imao viziju sposoban,mnogo sposobniji od dnanasnjih vlastodrzaca,da je on ziv Srbija bi cela sa Kosmetom bila u EU ovako Tadic i kompanija ima d nas zavlace jos 20. godina!I njemu i Slobodanu Milosevicu neka je vecna slva!
pošalji odgovorkrig [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:35:30)
Vizionar
Iskazujem duboko poštovanje dr.Zoranu Đinđiću, njegove riječi i dan danas odjekuju i trebaju biti zvijezda vodilja sadašnjim i budućim srpskim političarima. Kad se samo sjetim koliko sam plakao kada se desio atentat...Danas, mislim da je Č. Jovanović najbliži njegovoj politici. Banjaluka
pošalji odgovorRade [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:38:10)
Najblizi saradnici
Ko sve ne tvrdi da je bio Zoranov najblizi saradnik?
pošalji odgovorcvitko [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:39:26)
Vuche,vuche...
Jel se secash ko se vozio dzabe avionom Caneta sa poternice. Ili ono >kome je do morala neka ide u crkvu<...........
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:48:29)
ISTORIJSKI!
Kazes nije izdao,jel bio u Srbiji dok je NATO bombardovao,nije,kazi ti meni po cemu je njegov zivot bio vazniji od ostalih.Drugo Vuk Brankovic je izdao Srpski narod na kosovu polju,to ti fantasticno potvrdjuju i danasnji crnogorci,istorija se ponovila.za rad svog cara priznase nezavisnost KIM.Samo puste price o cojstvu i junastvu.Meni je zao onih Srba u crnoj gori sto imaju gori status od Siptara.Bice oni opet clanovi matice,u to sam siguran.
pošalji odgovorzvezdarac [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:49:33)
E Gospodine Vesicu
Vi Vesicu jeste ste bili covek od poverenja Zorana 2003 godine...A danas 2010 vi ste covek od poverenja Ace Vucica...Jel to politika?jel to demokratija?
pošalji odgovorGorane Vesicu SRAM TE BILO.
žika pauk [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:50:27)
zoran je živ
mislite o tome
pošalji odgovorVladimir Zivkovic [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:53:29)
Slazem se 100%
Djindjic nas je dokusurio.Tek kad je on dosao na vlast pocela je raspordaja, katastrofalne privatizacije i tajkuni su eksplodirali.
pošalji odgovorOvo sto ovi sada rade je 10 puta gore od onoga sto je radio pokojni Sloba. On je malo dete za ove ... lopove.
Vladimir [neregistrovani] (11. 03. 2010, 23:56:52)
Koja crna vizija???
Rasprodaja!Korupcija! Kriminal! Tajkuni! kakva vizija! Dokusurile su Srbiju lazne demokrate!
pošalji odgovorСРБИН [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:04:45)
Јада наших
ви критичари лика и дела Ђинђића још не видите колико је он био испред других. То је показатељ зашто овој земљи није боље,и неће јој скоро бити боље. Али има и за то лека. Бежимо одавде што даље и брже!!!!!
pošalji odgovorСРБИН [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:15:23)
Milutin Mladjenovic
класичан пример дб-овца,само давно су просла та времена.Он ѕаборавио колика је стопа криминала данас,па отвори милутине новине и читај,нисмо ми луди ,живели смо и тада исада и пре Ђинђића,ѕнамо ми када је било највише криминала,а то сигурно није у време његовог премијерског мандата. Молим и тебе и такве као ти да се склоне од компјутера,(сигурно га ниси имао пре Ђинђићевог мандата) и немој да нам ви причате како је било зѕ време његовог мандата.Нисмо ми глупи,луди и кратког памћења. Хвала лепо, али ми смо то време живели и то веома лепо.Зато мани се компјутера и мотику у шаке,ваља се мало и радити.
pošalji odgovorBiš božiji [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:28:26)
A ,,vladao ,,
pošalji odgovorpo kontinuiranim lažnim
komunističkim tzv.ustavom iz 1990 god .
Stvarno je bio ,,vizionar ,,!!!
Ma ,hajte molim vas Josipi Brozovi Tite !!!
Bobo [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:28:59)
Mislim da...
Mindjusa objasnjava mnogo i o Vesicu i o Djindjicu....
pošalji odgovorU zdravlje.
ivan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:29:02)
Djindjic
Nije nas on dokusurio nego ovi njegovi vinogradari,poljoprivrednici i ostali posle njega,tako reci "saksijasi"od imanja imali samo dve saksije na terasi a sad se bave poljoprivredom.On im nije dao da otimaju.Sta ces taki ti zivot.
pošalji odgovorTlacinac [neregistrovani] (12. 03. 2010, 00:43:26)
???
I bas da Vesic divani o Djindjicu?! Dozlaboga neprikladno.
pošalji odgovorpogledajte [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:22:20)
ovo
http://www.youtube.com/watch?v=UKPBDDOP19g
pošalji odgovorsofia [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:25:11)
mirodjija
I ovde ste ispricali gomilu gluposti. Jako me interesuje ko vas je angazovao da se pojavljujete na svim sajtovima???
pošalji odgovorLjilja .. [neregistrovani] (12. 03. 2010, 01:27:01)
Progovorio
Bolje je bilo da nije , sem lupanja nista nije rekao.Ti meni vojvodo ja tebi serdare a znamo koja smo g....
pošalji odgovorIvan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 02:01:11)
!!!
Srećan ti put,junače!
pošalji odgovorxyz [neregistrovani] (12. 03. 2010, 04:36:36)
SLEPI BILI,SLEPI OSTALI ...
Tacno ,nisu uvidjali vrednost Djindjica onda, a ponajmanje ce to danas.Ipak je svima 'lakse' da je on kriv za sve .....
pošalji odgovorNikada se mi necemo opametiti,nikada !
xyz [neregistrovani] (12. 03. 2010, 04:36:43)
SLEPI BILI,SLEPI OSTALI ...
Tacno ,nisu uvidjali vrednost Djindjica onda, a ponajmanje ce to danas.Ipak je svima 'lakse' da je on kriv za sve .....
pošalji odgovorNikada se mi necemo opametiti,nikada !
xyz [neregistrovani] (12. 03. 2010, 04:36:50)
SLEPI BILI,SLEPI OSTALI ...
Tacno ,nisu uvidjali vrednost Djindjica onda, a ponajmanje ce to danas.Ipak je svima 'lakse' da je on kriv za sve .....
pošalji odgovorNikada se mi necemo opametiti,nikada !
Maksim KG [neregistrovani] (12. 03. 2010, 04:47:51)
Nikakav svetac..
...Djindjic nije bio ,nego samo jedan dobar politicar i nista vise od toga.
pošalji odgovorOvome sta je nabrojao Vesic,dodajmo i odlazak na Pale i podrska Kardzicu i Mladicu u trenutku kada je Milosevic disciplinovao BiH Srbe,pa tajne pregovore `96.god. sa Milosevicem u trenutku kada su protesti protiv ukradenih Lokalnih izbora bili u punom jeku.
Naravno,o ovome i svemu ostalome sta se desavalo u zadnjih 20-k godina ,mladi ljudi vrlo malo znaju,nego znaju samo ono sta im plasiraju propagandni stabovi LDP-a i DS-a,zato i prave sveca od njega.
Znaci,jedan dobar politicar i covek koji je dobro zeleo ovoj zemlji i svima nama sa njom .
011 [neregistrovani] (12. 03. 2010, 05:06:30)
e, moj milutine kostunico...
koliku je popularnost imao oko smrti, videlo se na sahrani...on je svoj zivot dao za bolju Srbiju i borbu protiv kriminala...A, ti trute?
pošalji odgovorDarko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 05:22:35)
Tako je
Tvoj komentar mi se dopada izmedju ostalog sto nisi spomenuo rec "vizija". Ljudi nikako da shvate da vizije imaju bolesni ljudi (epilapticari, sizovrenici i teski bolesnici u polukomatoznom stanju) ili ljudi koji na drugi nacin sebe dovedu u posebno psihicko stanje. Dakle postovaoci i oni koji to nisu u svom literalnom zanosu ne vode racuna o toj cinjenici. Inace Zoran je mogao imati plan, nameru, strategiju, zelju ... a viziju sigurno ne jer mi nikada nije delovao kao osoba koja ima halucinacije.
pošalji odgovorZorana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 05:55:09)
Zoran je bio u pravu
I bio je za mnogo toga.
pošalji odgovorako nam nešto nije jasno, prisetite se lekcija iz istorije kojom se toliko hvalimo, jer je tolikoooo dugo. Postali smo mi, Srbi, pre ameba...
Imamo čega da se setimo.
Ko god je pokušao da promeni nešto na bolje, bio je ubijen od strane sopstvenog naroda u ovoj bednoj Srbiji.
Posle njegove smrti mi je postalo kristalno jasno, ako do tada nije bilo, da on ima potencijal, želju, volju i pamet da nešto promeni.
"Ako vam je do morala, idite u
crkvu..."
E, pa drago mi je što sada, gdegod da je Zoran umire od smeha, a ne od smrdljivog, kukavičkog snajperskog metka!
Koji moral? Koja crkva?
E, moji Srbi!
pi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 06:39:07)
kontinuitet
sefovi kabineta-Goran Vesic pa Sinisa Nikolic...zaista je znao da izabere postene i dostojne...
pošalji odgovorbora kramer [neregistrovani] (12. 03. 2010, 06:44:41)
Isrina se probija
Najzad da neko javno i glasno prizna da se Z. Djhindjic pajtao sa komunistima jos davne 93., pa kad mu nije uspelo da bude sef parade, onda se okrenuo Kostunici i demokratiji. Toliko je taj vredan covek idealizovan i idolizovan da niko (jos) ne sme da pomene ogromne mane koje je imao: brzopletost, neprincipijelnost, povodljivost, seprtljavost, nelegalnost i neproceduralnost (sto jako mirise na komunizam).
pošalji odgovorJeste on probao mnogo u malo vremena, ali jeste i napravio dzumbus koji je iza njega ostao (Zivkovic, Ceda, Beba, ali i vizMismen Vesic).i
Miki SNS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:03:51)
Nije zaduzio Srbiju
Pa ruzno je bilo sta reci o coveku koji je ubijen. Inace nikada nisam bio njegov politicki sledbenik, i ne mislim da je nesto posebno zaduzio Srbiju.
pošalji odgovorJedino sto sam zeleo Djindjicu je da izgubi na izborima, i zao mi je sto se zbog njegove tragicne smrti to nije desilo.
Zoran [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:32:49)
Jadna srbija sa ovakvim komentarima
Na zalost ovakvi komentari pokazuju da ove novine citaju vecinom ili nepismeni ljudi ili je njihov odgovor dirigovan.
pošalji odgovorSvako ko prica o Djindjicu na ovakav sraman nacin nikad i nije zeleo da njegovo dete raste u nekoj normalnoj drzavi, Sve su to frustrirane osobe koje su ili direktno imale koristi od Milosevica ili preko svojih lopovskih roditelja.
Lili [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:46:36)
Minoran lik
Mnogo ulica, trgova, fondacija...s imenom jednog, u suštini minornog lika, i u domaćim a naročito svetskim razmerama. Budimo realni. I objektivni. Čitavu stvar je 2000-te je ipak iznedrio narod a ne on. A tu sjajnu stvar je on sa svojim najbližim saradnicima u p r o p a s t i o brzinom munje. Imao je samo dobru žvaku, a kao realizator-nula. A i skim bi? Sa Vesićem, Živkovićem, Vukom Draškovićem možda?
pošalji odgovorveca [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:50:57)
ubili su Srbiju nade
posle Zorana ostao je samo očaj koji se valja ulicama!
pošalji odgovordudav [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:51:12)
dobro bi bilo. . .
"Srbine" sto pre vi pobegnete to ce Srbiji i onima sto ostanu biti bolje,amo kako vidim vracaju vas iz EU
pošalji odgovorsly [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:51:40)
vizija
Od kad je to narod Srbije merilo za nesto dobro, da to zna ne bi bio gde jeste...
pošalji odgovorLale [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:55:08)
viziju ima i Milan Tarot
I on vidim ima svoju vernu publiku.
pošalji odgovorsima strahota [neregistrovani] (12. 03. 2010, 07:58:38)
Dno dna
Dobro je on unovčio svoje poznanstvo sa pokojnim Zoranom. Još jedan dokaz, uz onu kreaturu vinogradara, i onog sa rakunovim podočnjacima, da je svakom vjerovao.
pošalji odgovorSRBENDA [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:00:23)
Ti Srbin?
Takvi kao ti su vec pobegli. Ostali smo mi, Srbi.
pošalji odgovorMiroslav [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:01:06)
A ti čekaj Tomu,
Niko ne kaže da je Zoran bio genije, ali je imao najveća m..a, od svih tada, ovi kasnije su sve političke hijene, pogotovu opozicija gde je neuspeh vlade - njihov uspeh
pošalji odgovorNebojsa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:01:27)
Polako saradnice...
jedan je Cak Noris.
pošalji odgovorNebojsa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:02:07)
Polako saradnice...
jedan je Cak Noris.
pošalji odgovorSomebody [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:13:56)
Ima u ovoj bajci i istine
Cirka 10%
pošalji odgovorNebojsa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:28:38)
Apsolutnih sto
Gospodina pod ovim imenom i prezimenom ne poznajem,a verovatno bi trebalo, ako je neko ko je bio u stranackim krugovima.No, bez obzira na to,ovo sto je navedeno spada u kategoriju "apsolutnih sto",bez ijedne pogresnije reci.Iznevereni su ocekivanja i energija petooktobarske Srbije.Medjutim,nisu istu sudbinu dozivele i imovine lidera i njegovih saradnika,koje su za veoma kratko vreme nabrekle, da su i za zapadne pojmove bile zamasne.
pošalji odgovorCinik [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:33:23)
Zahvalnica
Hvala što ste me,razgovarajući sa dotičnim,podstetili zašto sam od ubeđenoga glasača početkom devedesetih postao ogorčeni protivnik njegove stranke.
pošalji odgovorFanatik [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:39:27)
Budimo realni
Nije Đinđa bio baš toliko loš.Ovi sad su katastrofa.Tri grama mozga nemaju.U istoriji Srbije nije bilo većih štetočina.Sve same neznalice i lopovi.E da,da ne zaboravim.Srećan ti rođendan Ratko Mladiću i još dugo da nam poživiš na slobodi!
pošalji odgovorthilty [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:40:12)
odgovor Milutinu Mrddji...
Smesan si, zemljače....
pošalji odgovor..i veze nemas sa zivotom , kao da si ziveo u Laosu a ne u Srbiji, Zoran je načeo svaki problem ...i svaki bi do danas rešio....zavuci se u mišiju rupu i čekaj izbore ...prdonjo....
Zlopamtilo [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:51:53)
demokratija
Đinđić je verovatno imao viziju i dobru nameru ali on nije bio političar po meri Srbije bar ne onakve kakvu je zatekao kada je došao na vlast sa bulumentom sumnjivih tipova kojima je kako se sada ispostavilo jedini cilj bio sticanje imovinske koristi pomoću zloupotrebe pozicije na koju su postavljeni.Očigledno je precenio svoje mogućnosti u odnosu na paralelne strukture u ovoj zemlji (DB) koje vuku poteze kako na zvaničnoj sceni tako i u podzemlju.On na žalost nije imao nikakvu šansu protiv tih struktura koje su prepustile poziciju na kojoj je sedeo Milošević samo prividno. U stvari zvanična vlast u ovoj zemlji ,koliko god to paranoidno zvuči, je samo privid. Đinđić je očigledno trebao da posveti malo više vremena i da ima malo više kriterijume od preskakanja po dva stepenika koje ukazuje na energičnost .agilnost isl. Ta površnost ga je na kraju koštala glave jer svi ti njegovi ,brzi saradnici su danas vrlo bogati ljudi . Kako je to moguće ? Niste bili iskreni ,i sigurno ne bi bio ponosan na vas kada bi bio u poziciji .Znači ,ukratko ,Svi vi Đinđićevi "saradnici" ste od gologuzana u pocepanim farmerkama uspeli da postanete za desetak godina bogati biznismeni , vaši tadašnji donatori su postali veći tajkuni nego što su bili a mi smo sada uglavnom u dozvoljenom minusu a mnogi i u nedozvoljenom!
pošalji odgovorLjuba [neregistrovani] (12. 03. 2010, 08:52:21)
ljudi
nista vi niste slusali,citali od onoga sto je govorio i pricao.
pošalji odgovorsvi ovi sto ga toliko kritikuju su najgori neradnici i ljudi koji su uzivali za vreme slobe pa sad zale za tim vremenima.
nige nije bilo tranzicije a da bude po onoj narodnoj lezi lebu da te jedem.
niko nije bezgresan pa ni zoran,ali je bar pokrenuo nesto i ulivao nadu da mozemo ziveti kao ljudi,al ne samo odabrani nego svi.
a ovima sto misle da bez rada primaju platu i spavaju na poslu ostaje da zale za tim vremenima kod slobe,zato smo u velikoj meri danas tu gde jesmo
gas [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:02:30)
Privatizacija
A tebi žao što TI nisi nešto kupio???Za vreme Miloševića i Koštunice je sve super bilo.
pošalji odgovorbojan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:10:54)
da si samo ziv
zorane, da si sad ziv,
pošalji odgovorovde bi sad med i mleko teklo
Stole [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:15:05)
Zahvalni Vesa? :-)
I treba da bude zahvalan Zoranu Đinđiću, ista priča kao i sa Živkovićem...
pošalji odgovorRaspitajte se šta je Vesa imao pre 2000-e a šta od imovine ima danas?
Zbog malverzacija je i odstranjen iz DS, uziao je gde god je mogao šakom i kapom, hteo je da uzme i od sporta i od privatizacije, o poslovima koje je njegova firma dobijala mimo tendera da i ne govorimo...
Zoran Živković je za gospodina Vesića "skroman čovek".
Millla [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:27:30)
Odgovor
A ti si neobavesteno, neobrazovano bice. POLUSVET - to si ti.
pošalji odgovorMillla [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:35:54)
Odgovor
A ti si neobavesteno, neobrazovano bice. polusvet- to si ti.
pošalji odgovorvojkan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:36:19)
12.3.2003
Vi neobavešteni , čovek je streljan 12.3.2003, nema potrebe da vodite ponovo kampanju za njegovu likvidaciju. Neka ti je laka zemlja , ovi danas miševi nisu ti ni do kolena a kamoli da su stigli do j... .
pošalji odgovordedi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:40:35)
vlast je slatka....
"Kako ocenjujete to što su danas najveći "zaštitnici lika i dela" Đinđića oni koji su ga najviše napadali dok je bio na vlasti?"
pošalji odgovorSada su se ti koji su ga najvise napadali konacno dokopali vlasti. Kada si na vlasti drugaciju pesmu pevas i igru igras.
cole [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:46:40)
E moj 011....
Istu takvu popularnost je imao je ima i Sloba kad su ga dovezli iz Haga i zato ne lupetaj vec pogledaj kako su se kretale procene raznih CESIDA i Media Grupa ni 20% nije imao glasackog tela.Pitao bi samo Vesica ko je sad ukorenio ovu garnituru i ko im je omogucio da se ovako obogate a narod i drzava da se srozaju na prosjacki stap, ako je Zoran imao viziju???Da nisu Zivkovic, Janjusevic, Kolesar, Jovanovic preskakli po tri stepenice???
pošalji odgovorDjordje [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:48:30)
Vesic je rekao istinu
Sve je tacno sto je Vesic rekao a jedino sto nije tacno je to da je sadasnja DS ista kao za vreme Djindjica. Sadasnja DS nema ni 10% slicnosti sa DS koju je vodio Zoran Djindjic. Svi stari ugledni clanovi DS su skrajnuti a na scenu dolaze oni koji su se u stranku uvukli posle Djindjicevog ubistva. To su ljudi nepoznate biografije, bivsi clanovi crvenih beretki, bivsi clanovi JUL-a i SPS-a. Za razliku od Djindjica danasnji DS samo prica price koje im traju desetak dana i koje se posle zaboravljaju jer se odmah lansiraju nove price. Ovi danasnji DS kobajagi traze Drazin grob, i o tome pisu nedelju dana, onda izmisle rezoluciju o Srebrenici koju im niko nije trazio da narod ima sta da zvace, onda tu su neki njihovi planovi i programi do 2020. godine, i tako stalno samo prazne price dok se apsolutno na planu drzave nista ne radi. I ovo sa Kosovom je samo najobicnije zamajavanje i oni sami znaju sta ce biti sa Kosovom, ali te bombaste izjave daju samo radi unutrasnje upotrebe. Vesic dobro zna samo nije hteo da kaze da ova sadasnja DS nema nikakve veze sa DS koju je vodio Zoran Djindjic.
pošalji odgovorpex [neregistrovani] (12. 03. 2010, 09:48:34)
smešno=žalosno
SNS=radikal bez bedža:)
pošalji odgovorpress zaboravio ono sto je poceo [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:00:09)
Zoran Zivkovic
Zasto odustaste od Z Zivkovica,e sada ste me razocarali
pošalji odgovoranna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:03:16)
patetika
Srbi su skloni patetici,to se dokazalo mnogo puta.
pošalji odgovorPoslednji dokaza je u vezi sa smrcu onog Francuza...
Milutin Mladjenovic [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:13:42)
Zoharijada...
Ja u Rupu da se zavučem, jer si ti VIDIM tamo već.
pošalji odgovorPa da vidimo ko si ti druže, žohar, ili šta, ko sam ja znaju svim, ko si ti ne znaš ni ti.
anna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:14:14)
Ma nije valjda!?
Kako bi ti opisao period od 2000-te do danas? Da li ces ti imati sta da ostavis svom detetu nakon ovih sto su gori od cunamija i opustosise Srbiju?
pošalji odgovorPre deset godina nisu imali nista a danas su bogati ljudi...
mirko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:15:32)
hahahaha
Odlican komentar!
pošalji odgovorMisko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:17:10)
Djindjicevi saradnici sada su anonimni u DS
Nije cudo sto je ovaj covek mnogima danas nepoznat, a on je bio jedan od najblizih saradnika pokojnog premijera Djindjica. Takva je sudbina i ostalih ljudi koji su se zajedno sa Djindjicem devedesetih godina borili da bismo ipak mogli da kako tako zivomo u demokratskom drustvu. Trebalo je 10 godina voditi bitku da bi se doslo do oktobra 2000.godine cije tekovine vidimo da sada ovi novi clanovi DS-a polako ali sigurno guse. U DS su posle Djindjicevog ubistva odjednom isplivali novi ljudi, koji su postali naprasno clanovi DS, koji su se odmah potrudili da sa politicke scene uklone sve Djindjiceve saradnike.
pošalji odgovormirko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:17:12)
no coment
"* Čedomir Jovanović i Zoran Živković
pošalji odgovorZoran je imao poseban odnos sa Čedomirom. Siguran sam da bi bio ponosan na njega i činjenicu da je ni iz čega napravio političku stranku koja je dva puta ušla u parlament. Isto bi bio ponosan i na to kako je njegov zamenik Zoran Živković preuzeo stranku u jednom od najtežih trenutaka u martu 2003. Ali znajući njega, imao bi šta i da im zameri, kao i svakome od nas. Ipak, siguran sam da bi oni i danas bili njegovi saradnici da je živ."
Sta dodati posle ove izjave?
E moj druze [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:18:08)
SRBINE !
Kako bih voleo da se vrate slobina vremena ,da opet vi svi srbi zivite ko kura" i da ja kao dete nemam sta da trazim od mojih da mi daju da jedem !
pošalji odgovorBik koji sedi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:30:07)
Vizije
Od "velikih" VIZIJA, ostadoše samo proVIZIJE..., normalno, samo za pajtose.
pošalji odgovormile [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:46:04)
bajka
jel ovo scenario za novi crtani film u produkciji Walt Desney?nek nas Press sto pre obavesti
pošalji odgovorbane [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:52:50)
1996-7
svi mi koji smo se smrzavali mesecima po ulici 1996/7 odlicno se secamo Djindjica i njegove iza ledja Vuku Draskovicu i svima nama posete na kanabetu Slobodana Milosevica!taj je jedino mislio o sebi i svojoj popularnosti,a ostalima sta ostane
pošalji odgovorMira [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:56:41)
Slava mu
Ovde su mišljenja podeljenja, ali to je prirodno. I dan danas plačem za g-dinom Zoranom, jer sam ubedjenja de je ON jedini imao snage, volje i razuma, da nas isčupa. Radio je 300 na sat, i mislim da mu niko nije ravan. Naglo smo počeli da napredujemo, ali mnogi du to zaboravili. Ali sam sigurna ako nas odnekud gleda onda se užasava situacije koja je nastala. Što se tiče Čede i Živkovića i ostalih, ni bi oni smeli da rade što rade da je premijer živ. Nismo svesni šta smo imali i šta smo izgubili! On je imao haruzmu, bio neviđeni praktičar i umeo da ponese ljude da se zalažu za bolje sutra, a do dan danas sličan njemu se nije rodio. Hvala na prostoru!
pošalji odgovorgane [neregistrovani] (12. 03. 2010, 10:57:19)
Djindjic
Djindjic je proevropski politicar.Ovi sadasnji iz DS mu nisu do gleznja
pošalji odgovoranonimus [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:02:52)
Vizionar
To znači da si ti vizonar verovatno.Muka je više čitati pljuvamje čoveka koga su ubili zbog toga što je želeo dobro Srbiji,da je bio pametan pustio bi da vas sloba sve dotuče macolom ,još bi se tukli oko hleba i mleka ,a za meso i da ne pričam.SRAM VAS BILO .
pošalji odgovorSrpski matematicar [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:04:48)
Dobar clanak iz strane stampe
Teskom mukom se suzdrzavam preteranog likovanja da ne bih narusio pravila site-a, pa cu umesto svojih reci preporuciti sledeci clanak sa naslovom "Kvizling Beograda":
pošalji odgovorhttp://www.guardian.co.uk/world/2003/mar/14/serbia.comment
RadeNS [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:34:37)
.....
A ti si kao Bogom dan da odredjujes ko je Srbin, a ko ne, jel ?
pošalji odgovorDete, bolje se lati knjige, mani se Srbovanja to nikome u zivotu nista dobro nije donelo.
NikolaZR [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:36:04)
?
Ja i dalje ne mogu da verujem da vi ne vidite da svako obrazovan odlazi iz ove zemlje, ostaje samo...pa polusvet kao sto je neko vec napisao...
pošalji odgovorPera [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:38:35)
Srecan ti put
I tako dok u Srbiji ne ostane niko sem isfrustriranih, mitovima opterecenih deda i baba, onda ce nam djavo biti kriv...
pošalji odgovorMira [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:39:35)
Zlato
Svaka reč ti je zlatna i na mestu.
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (12. 03. 2010, 11:59:36)
Naslov
Ovi komentari govore u prilog tome da je sve ono sto je Srbiju i Srbe zateklo zasluzeno !
pošalji odgovorIvana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:09:42)
vizija,vizija,koja vizija?,
jao,kakav smo mi narod,culi da je neko imao viziju i samo ponavljamo,imao je viziju...a,pojma nemamo ni koju ni kakvu viziju...pa,koliko su ga postovali i slusali ovi sa zapada,govori taj slucaj kada je Romano Prodi zaspao dok je ovaj prosipao filozofiju...ljudi ukljucite mozak,iskljucite TV
pošalji odgovorvesna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:19:01)
NATO
jel to onaj Djindjic koji se setao po cg primorju,dok sam ja sa bebom trulila u sklonistu za vreme NATO bombardovanja?
pošalji odgovorPRESS DA OBJAVI KOMENTAR
Darko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:19:15)
Za anonimnog
Ti si anonimni ocigledno pobrkao loncice ili imas problem sa tumacenjem napisanih tekstova. Hoce to kod nekih ljudi. Ni jednom recju nisam, koko si izvoleo reci, pljuvao Zorana. Ponajmanje imam razloga ze to. Pisao sam o koriscenju nakaradnih izraza prilikom opisa tog coveka a po prirodi stvari rec vizionar je nakaradna i ne primerena i ako je ostala u vokabularu pojedinaca jos iz komunistickih vremena valjda kao nasledje polupismenih i neobrazovanih vodja tog doba. Tebi za nauk , po Vujakliji(ako znas ko je to a ako neznas pitaj, recicu ti) Vizija je halucinacija cula vida, predstava koju smatramo usled bolesne razdrazljivosti organa u polusvesnom ili u hipnotickom stanju za stvaran opazaj, pricina, prividjenje, opsena, utvara, uobrazenje, sanjarija. Kao sto vidis nista lepo niti pozitivno i poprilicno je necasno takvim izrazom karakterisati Djindjica osim ako neko ne zeli da ga unizi i izlozi ruglu.
pošalji odgovorPOP [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:26:05)
SLAVA MU
i ovo što vi gospodo, slobodno iskazujete svoje veoma ružno i uvredljivo mišljenje o ČOVEKU koji je imao viziju i hrabrost da se suprotstavi onom despotskom režimu gospodina Slobodana Milošević,je rezultat rada Gospodina Zorana Đinđića. svi vi koji u njegovom radu ne vidite ništa dobro, na žalost ste isto ono što su bili Isusovi dželati i iako ne verujem previše u Boga i Isusa, citiraću: "OPROSTI IM BOŽE, NE ZNAJU ŠTA ČINE!" NEKA JE VEČNA SLAVA I VELIKO HVALA ZORANU, NA SVEMU ŠTO JE ČINIO ZA OVAJ NAROD...VREME ĆE REĆI SVOJ SUD, U VEOMA BLISKOJ BUDUĆNOSTI !
pošalji odgovorStojan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:27:43)
011
Zoran nije dao zivot vec su mu ga oduzeli. Jeste da su ga ubili kriminalci a ko je dao nalog za to i iz kojih tacno razloga, da li je taj nalog dat iz zemlje ili iz inostranstva, verovatno se nikad nece saznati .
pošalji odgovorcole [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:38:15)
Lala...
Vidim iz Zrenjanina si, znaci jos si tu, znaci i ti spadas o ovaj polusvet...mada bi volio da mi onako strucno objasnis sta taj izraz znaci...ili samo lupetas da se nesto kaze!
pošalji odgovornikola [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:42:21)
vi posteni
malo mi je muka od vas postenih...gori ste od slobinih
pošalji odgovorcole [neregistrovani] (12. 03. 2010, 12:52:02)
Ma jeste....
Vec vidjena prica...krivi su DB,BIA,UDBA,CIA,KGB,MI6...Samo nisu krivi ovi sto su vodili drzavu sa raznim sardnicima i suludim kolicijama i doveli je dovde na ivicu bankrota i propasti...pitam se dokle mislimo da krivimo ljude iz senke za to sto biramo nesposobne politicare, da neko umesto njih vodi ovu zemlju, a da se oni na svojoj nesposobnosti bogate!!!
pošalji odgovorМали Зека [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:03:52)
Коров људски
Весићу, ти си најзаслужнији што је Ђинђић на стубу срама и дан данас. И ти и Живковић и Јовановић. Тадић је најпаметнију ствар урадио кад вас је редом очистио из партије. Кад се само сетим Србије из вашег времена, кризних штабова, црног маркетинга, владања уредбама, прекрајања Скупштине, приватизација за евро, разбијања државе, разарања привреде, испирања мозга... ХВАЛИМ БОГА кад вас више не гледам. Врати се у дубине мочваре из које си данас изгамизао и ослободи нас свог ОТРОВНОГ присуства.
pošalji odgovorSrba [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:05:31)
Dokle vise
Pokusajmo nekad da se dicimo ljudima poput Radomira Putnika, Nikole Tesle, Jovana Cvijica, Vlade Divca... i da to budu naslovne strane. Zasto Seka Aleksic, Lepa Brena, Ceda Jovanovic...!?
pošalji odgovorПрофесор [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:40:45)
слава му
Једина грешка коју је Ђинђић учинио је то што се вратио у ову земљу Дембелију,у којој је добро све што нигде другде није,и обрнуто лоше је све што је свуда добро.
pošalji odgovorsofia [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:56:03)
srbin
Svaka vam cast na odgovoru Militinu!!!
pošalji odgovorsofia [neregistrovani] (12. 03. 2010, 13:57:06)
srbin
Svaka vam cast na odgovoru Milutinu!
pošalji odgovorjole [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:00:27)
who care???
Vidi ovoga prica o Djindjicu. Pa koga je briga covece???
pošalji odgovorcovek sa klupe [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:02:53)
diletantu
ovaj je moj komentar i onaj sto nisi objavio,meni je stvarno zao tebe koliko si iskompleksirana osoba,zalosno
pošalji odgovor()()()()()()()() [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:18:44)
Kakva sreća.....
da ovde ne postoje avatari pa ovaj grdni čovek ne može svoju sliku da postavi. Najviše volim ove što su poznavali Zorana Djindjića 20 i više godina a sada pišu komentare po netu.Ti se čoveče u sve razumei sve znaš. Ne razumem kako to da još niko nije shvatio koliko potencijala i kvaliteta imaš. Kakav si ti besposlen lik a uz to još i grdan.
pošalji odgovorVlada [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:20:43)
pa ti bezi...
pa,bezi,ne treba ti viza...srecan put...
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:42:36)
Potpuno ste u pravu
Slava mu.
pošalji odgovorBiljana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:47:17)
Stub srama?
kakve sve bljuvotine mogu ovde da se procitaju,pa to je strasno.
pošalji odgovorBiki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:54:43)
A iza prethodnog
mislim Slobe sta je ostalo?Bolje da Vam ne nabrajam.
pošalji odgovorMira [neregistrovani] (12. 03. 2010, 14:59:49)
I mene zanima
pocevsi od platana u Bulevaru,pa nadalje.
pošalji odgovorMira [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:00:53)
Mene
i sve normalne ljude ove zemlje.
pošalji odgovorBiljana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:05:38)
U sklonistu
Bili ste u sklonistu zbog politike vaseg voljenog SLobe,a ne zbog Zorana.
pošalji odgovorxxx [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:09:28)
da da da
najbolje bi bilo da ni Sloba a ni Djindjic nisu ni postojali. trebalo je Ante Markovic da nastavi tamo gde su ga zaustavili.
pošalji odgovorBiljana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:12:14)
U pravu ste
Nije Zoran,Milosevic nas je debelo zaduzio,tako ni dan danas ne mozemo da se iskoprcamo iz onoga sto je ostavio za sobom.
pošalji odgovorIvan Kg [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:18:23)
Hahaha...
Odvano me neko nije nasmejao ovako.
pošalji odgovorKoja bre vizija?
Srbija je dovedena na rubu propasti i Vi mi i dalje pricate o nekoj demokratiji.Pa jel videte da ce nas uskoro zadestiti Grcki scenarijo blizi nam se gradjanski rat, nema vise ni prebijene pare u narodu.
Ivan Kg [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:38:57)
Sta su ovi sada uradili?
Da li ti je bolje Biljana? Dal se nisi zavukla u nekom ministarstvu da radis kao ona doticna sekretarica pa ti je lepo.
pošalji odgovorKajem se sto sam ikada glasao protiv Slobe, kada vidim kakve smo skolovane lopove doveli na vlasti, koji su unistili sve sto se moglo unistiti.
Ivan KG [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:44:14)
Daj nemoj lupati
Dokle cete se vise vaditi na Milosevica.
pošalji odgovorDa li Vam je Milosevic kriv za lose privatizacje i svakodnevne strajkove.
Te price vise ne prolaze Biljana.
srecko [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:55:26)
USUSKANI I ZASHTICENI
P.S. braca Vesic su u Beograd dosli u patikama, da grade demokratiju.
pošalji odgovorМали Зека [neregistrovani] (12. 03. 2010, 15:56:15)
Бљувотина...
...је кад неко каже (парафразирам) "бомбардујте Србију још 2 недеље и ја долазим на власт". Бљувотина је овај Весић и његова ритам секција "младих лавова". Бљувотина је Живковић и Јовановић. Бљувотина је политика која нам се продавала као напредна, док је у ствари Србија тонула све дубље, док нам је филозоф причао бајке. Ови који величају Ђинђића нису ништа бољи од оних који оплакују Слобу.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (12. 03. 2010, 16:47:05)
Milutine
Postovani Milutine svaka rec ti je na mestu.Bravo!!!!!!!!!!!
pošalji odgovorvesna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:01:52)
curko
MIlosevic je bar bio sa svojim narodom,nije bezao u inostranstvo.moje dete je dobilo bronhijalnu astmu boraveci u sklonistu 3 meseca,dok se Djindjic setao po primorju,kupao i suncao i narucivao jos bombi za Srbiju!a ti curko ako nemas sta pametno da kazes,cuti
pošalji odgovorSrpski matematicar [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:12:02)
Predsednik Milosevic kriv i za globalno zagrevanje
Ono sto sokantni broj ljudi ne razume je to da nije pitanje samo da li je bilo bolje ili losije u vreme kada je Milosevic bio predsednik, vec je bitan i RAZLOG za eventualnu razliku. Cak i da kazemo da je bilo "gore" (a sta to tacno znaci je opet kompliovano pitanje) za vreme Milosevica, da li je to zbog njegove lose politike ili bas naprotiv, zbog politike koja je pokusavala da zastiti neke esencijalne elemente naseg drustva, a koje su finansijski i vojno daleko snaznije sile zelele da uniste?
pošalji odgovorMislim da mozete pogoditi moje misljenje. Da citiram predsednika Milosevica:
"Ne napadaju oni Srbiju zbog Milosevica, vec Milosevica zbog Srbije."
Biljana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:19:45)
U pravu ste
Bas kod jednog ciji ste fan,i sta cemo sad?
pošalji odgovorSrpski matematicar [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:22:49)
Ilustrativno
[Editovao sam paragraf zbog koga verujem da niste propustali komentar, tako da bih vas sada zamolio da ga objavite]
pošalji odgovorDakle neobrazovani ljudi su "polusvet"? Da li je znaci obrazovanje jedino, ili glavno, merilo ljudske vrednosti? Neko ko nije imao prilike (da li zbog finansijske situacije, da li zbog porodicnog okruzenja ili niza drugih faktora) da se obrazuje, ali je posten i radan, nema pravo "glasa"? Kao sto i naslov mog komentara sugerise, taj stav o dosta cemu govori - prepusticu citaocima da sami zakljuce sta.
Drugo, glavni razlog za masovni odlazak obrazovanog sveta iz zemlje sigurno da nije nedostatak "politicara" (ovo ipak mora pod znake navodnika) kao sto je Djindjic. Razloga je mnogo, a jedan od njih sigurno da jeste sveopsti gubitak nacionalnog ponosa i naseg tradicionalnog sistema vrednosti, a cemu je Djindjic IZUZETNO doprineo.
Na kraju krajeva, ubistvo Djindjica je legalno...isto toliko koliko i Djindjicevo izrucenje predsednika Milosevica NATO-u.
Biljana [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:29:20)
Naravno
nije bezao jer nije imao gde da ode,zaratio je sa celim svetom.
pošalji odgovorP.S. U nedostatku reci nekad je bolje zacutati nego vredjati.
deki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:33:46)
slusajte
podsetite se pesme
pošalji odgovorGOVEDINA-Beogradski sindikat
Dragan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:40:49)
PROCITAJ STRANU STAMPU!
Hvala ti matematicaru,procitao sam sta je napisao gouardian,nesto slicno sam procitao od nekog Svedskog novinara odmah posle Djindjiceve smrti.Tip je bio odlican.Pricam stalno,ne vredi nista sto ga domaci mediji pokrivaju jer su DS-ovci na vlasti.Kad bude doslo do smene u Srbiji sve ce se obelodaniti.Za nas koji zivimo preko i baratamo stranim jezicima ovo nije nista novo ali ovi zatucani koji su ga samo gledali naTV-u se se sokirati jednog dana kad im ovdasnji mediji budu rekli ko je u stvari bio Zoran Djindjic.
pošalji odgovorvesna [neregistrovani] (12. 03. 2010, 17:46:32)
U92
ukljuci malo mozak,a iskljuci U92 pljuvaonicu
pošalji odgovorotpisani [neregistrovani] (12. 03. 2010, 18:21:32)
gde si vesicu bio za vreme bombardovanja
tvoj veliki prijatelj je bio u crnoj gori a gde si bio ti licno?
pošalji odgovorSon [neregistrovani] (12. 03. 2010, 19:24:31)
Vi ste...
...izgleda, pre cetiri godine nosili bar jedan obojen balon na Kalemegdanu, onako, bezboznicki. Mora da je bio crvene boje
pošalji odgovorUros28 [neregistrovani] (12. 03. 2010, 19:38:04)
Reket
Potpuno si u pravu. Istorija ce ga drugacije vrednovati.
pošalji odgovorDoneo je Srbiji sve ono najgore sto nije svojstveno Srbskom narodu, da SE SVE MOZE PRODATI I KUPITI.
Zasto Vesic ne prica o mafijaskim poslovima , reketiranju Milosevicih tajkuna, Tomica Simpo, Tomica Nis, G Pink-ovca, samo je bivisi Milosevicev ministar zdravlja Julovac, platio reket od 20 mil DEM !
Dragan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 19:54:37)
VESICU,VESICU TUGO!
Covek prica o biti moderan,mindjuse i dzins,rancerska odeca,samo su mu falile kaubojke cizme i kantri muzika i bio bi deklarisani amer.Vesicu ti si smesan,mislis li da su ovde svi ljudi glupi i da ce tebe da slusaju.Sto god da kazete svi iz tog DOS-a niko vam vise ne veruje.Mogu one vase pristalice koje ste uposlili a druge otpustili,da vam veruju i niko vise.Atentat kogs ne podrzavam je posledica nepromisljenih rabota o kojima vec uveliko pisu zapadni mediji.No docice vreme kad ce se i ovde sve obelodaniti.Licno mislim da su izbori neophodni i da napokon izaberemo ljude koji ce se baviti Srpskom privredom i Srbijom uopste.Tesko je naci nekog Putina ovde ali mislim da ima slicnih koji ce da naprave rez poput Rusa i usprave se.Dosta je vise saginjanja nemustih i nemocnih Tadica,o Cvetkovicu necu da trosim reci.
pošalji odgovorЗоран [neregistrovani] (12. 03. 2010, 20:32:38)
Барон Минхаузен.
Ал овај лепо,,,прича.
pošalji odgovorIvan Kg [neregistrovani] (12. 03. 2010, 21:56:25)
Svaka rec je na svom mestu.
Istorija se vec pise a videcemo koje bio u pravu, veoma brzo......
pošalji odgovorwww [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:22:44)
zato sto
je u svim prljavim radnjama licno ucestvovao
pošalji odgovorNemanja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:38:58)
e da je više takvih
E kamo sreće da je više takvih, koji žele dobro svom narodu i zemlji a ne samo sebi. Bio je jako sposoban i gledao je dugoročno. Počeo je da uvodi red u srbiji i želeo je da rešava probleme. Zato je mnogima smetao, i kod nas ali i u inostranstvu, zato su ga i sklonili.
pošalji odgovorJelena Petrovic [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:21:09)
Neverovatno!!!!
Necuveno,pa zar time podrzavas ubice????Ubicama je i mesto u zatvoru!A,Zoran Djindjic je krenuo pravim putem,ali dusmani kao sto si i ti su prekinuli njegov put ka boljoj buducnosti!!!!
pošalji odgovorJelena Petrovic [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:21:16)
Neverovatno!!!!
Necuveno,pa zar time podrzavas ubice????Ubicama je i mesto u zatvoru!A,Zoran Djindjic je krenuo pravim putem,ali dusmani kao sto si i ti su prekinuli njegov put ka boljoj buducnosti!!!!
pošalji odgovorwww [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:33:42)
lepo napisah
da se ovi iz presa raspitaju ko su vesici (braca)pa da onda ovakvim, svim bojama prljavstine , namazanim tipovima daju ovoliki prostor. ovaj covek je prljav igrac, bez morala, raspitajte se malo.strucne kvalitete ne pominjem jer ih nema.
pošalji odgovorRanko [neregistrovani] (13. 06. 2011, 13:40:23)
Vesic
Videli smo sta si uradio od KK Crvena Zvezda! Sada si u FK i vidimo sta se desava. Napravice partizan seriju od 10 uzastopnih titula.
pošalji odgovor