Vesti dana
Beograd 13. 03. 2010
Press
ekskluzivno - SMS PLJAČKA
Uzeo sam 120 kola,7 stanova, ali nisam lopov!
Predrag Bećirić, uhapšeni organizator „SMS pljačke veka", priznao je na saslušanju posle hapšenja da je na licitacijama na RTS-u uzeo više od 100 „fijat punta", kao i još 20 „pežoa", „škoda" i „folksvagena" i sedam stanova koji su deljeni na licitacijama na TV Pinku, otkriva Press! Bećirić je sve ovo priznao iako ga je krivična prijava prvobitno teretila samo za krađu 20 automobila i dva stana. Bećirić, naime, i dalje tvrdi da ništa nezakonito nije učinio, da ovde nije u pitanju prevara već „znanje", i da će se to vrlo brzo dokazati. Kako saznajemo, Bećirić posle hapšenja ni sam nije mogao da se seti koliko je „punta" na RTS-u uzeo! On je rekao da nema „preciznu evidenciju" i mrtav hladan priznao je da je namestio „više od 100 'puntića'"!?! Takođe, rekao je i da je „uzeo" 20 „pasata", „pežoa" i „škoda oktavija", kao i sedam stanova koji su deljeni na licitacijama TV Pinka!

U istrazi je utvrđeno da je Bećirićeva grupa, preko posebne mreže dilera, prodala više od pola ukradenih kola. Oni su „puntiće" prodavali za 7.800 evra. Policija je, inače, zaplenila 68 automobila koje mafijaši nisu uspeli da prodaju.
Borčanska ekipa za 'puntiće'
Služba za borbu protiv organizovanog kriminala, odsek za visokotehnološki kriminal, i Specijalno tužilaštvo čitavu prevaru provalili su početkom januara, nakon dojave iz Državne lutrije Srbije. Tada je započela tajna policijska akcija „SMS".
- Čitava grupa bila je odlično organizovana. Tačno se znalo ko šta i kako radi. U stan u kome im se nalazila kompjuterska oprema nedaleko od „Beogradske arene" mogla je da uđe samo prvoosumnjičena četvorka - Predrag Bećirić, njegov brat Ognjen Petar Todorović, Marijana Mijanović i Miloš Banduka. Opremu za prevare, 20 kompjutera i 200 mobilnih telefona sa specijalnim softverom, smeo je da dira samo Bećirić, i povremeno njegov brat... Zanimljivo je da ni Ognjenova devojka koja je takođe uhapšena nije smela da uđe u ovaj stan... - otkriva sagovornik Pressa iz istrage.
Kako saznajemo, SMS pljačka je rađena preko računarskog programa „vižual bejzik", koji je Bećirić sam osmislio, a koji mu je omogućavao da u svakom trenutku zna koja je dobitna cena.
Mislili da su provaljeni
Prema policijskim saznanjima, „SMS banda" je u jednom trenutku prekinula da uzima „puntiće" jer je posumnjala da je provaljena.
- U jednom gradu u unutrašnjosti Srbije, policajac je prišao svom poznaniku „srećnom dobitniku" i pokušao da napravi štos rekavši: „Provaljen si, policija zna da je to namešteno". Taj čovek je to prijavio organizatorima, koji su se povukli i neko vreme nisu učestvovali u akcijama. Međutim, ubrzo su nastavili. Zbog toga sumnjamo da su od 153 dodeljena „punta" oni uzeli 120 - navodi sagovornik Pressa.
- Kretanje licitacije pratili su preko četiri velika monitora... Grupa je koristila najjeftinije mobilne telefone kupljene uglavnom na buvljaku - navodi sagovornik Pressa, i dodaje da je grupa ranije zamalo mogla da „padne", jer je jedan od kupljenih mobilnih bio prijavljen kao kraden.
Interesantno je da ova kriminalna grupa u svom sastavu imala i takozvanu „borčansku ekipu", koju čine Marko V., Nenad V., Mile J. i Miloš Đ., koji su isključivo bili zaduženi za organizaciju preuzimanja i preprodaje „punta". Oni nisu imali nikakvu komunikaciju sa Bećirićem.
- Uhapšena Bojana T., devojka jednog od osumnjičenih, bila je zadužena da pronalazi glumce, dobitnike „punta". Glumci su morali u vreme emisije da dođu u jedan od iznajmljenih stanova ili automobil ispred zgrade, gde su na papiru dobijali instrukcije koju su ponudu poslali, kada, koliko su poruka poslali i sa kog broja. Lažni dobitnici „punta" su dobijali po 200 evra, telefonski aparat i 6.000 dinara kredita, ali su se „borčanci" toliko osilili da su „glumcima" davali po 100 evra, a ostatak uzimali za sebe... - dodaje naš sagovornik.
Ne hapse glumce
Inače, ukradeni automobili nikada nisu prodavani u Bubanj potoku, već isključivo preko interneta. Za nov „fijat punto", koji košta 9.000 evra, tražili su 7.800, ali pristajali su i na nižu cenu.

- Najčešće su davali objašnjenje da su dobili na nagradnoj igri, ali da im treba novac. Nisu ih odmah prodavali, već su puštali srećne dobitnike, koje je komšiluk video na televiziji, da ih do mesec dana drže kod sebe, kako ne bi bili sumnjivi... Zato smo i uspeli da oduzmemo 68 automobila koje nisu prodali - navodi sagovornik našeg lista, i naglašava da ljudima koji su automobile kupovali od SMS prevaranata kola neće biti oduzimana.
Ukradene stanove prevaranti su prodavali po ceni od 1.500 evra po kvadratu, što je oko 20 odsto ispod cene. Stan u „Belvilu", koji je uz „pežo 407" i letovanje namestio svojoj majci Gordani Todorović, nikad nije dodeljen, jer Bećirić nije hteo da od organizatora prihvati zamenu za stan na Karaburmi.
Kupio sebi dva džipa
Interesantno je da se Predrag Bećirić ni u jednoj nagradnoj igri nije pojavio kao srećni dobitnik, a takođe ništa od „osvojenih" nagrada nije koristio za sebe. Međutim, on je od para zarađenih na prevari kupio sebi dva džipa - „tojotu lend kruzer" i „grand čiroki". Takođe, u njegovom stanu pronađeno je više od 50.000 evra u kešu, a istražni organi pokušavaju da uđu u trag ostalom novcu i imovini koju je ova grupa prevarama zaradila.
- U čitavu priču bilo je umešano više od 200 ljudi, ali tu nema zaposlenih u RTS-u, „Grandu", Pinku i Državnoj lutriji. I sa njima smo obavili informativne razgovore i proverili ih na sve moguće načine. Automobili i stanovi neće biti oduzimani onima koji su novac dali prevarantima, niti ćemo hapsiti te ljude i iznajmljene glumce. Svakodnevno nam se javljaju ljudi koji su bili nasamareni da sarađuju sa tom bandom - zaključuje sagovornik Pressa.
Vesti dana
31. 07. 2010
Otkrivamo: Dačiću prete otmicom deteta!
Jedan od najopasnijih srpskih mafijaških bosova poručio je Dačiću da će mu oteti sina ili ćerku ako policija odmah ne prekine obračun sa njim ...
31. 07. 2010
Najmoćnije gospođe ministarke
31. 07. 2010
Srbija sprečila prevaru Britanije i Albanije
30. 07. 2010
Jak britanski udar na Srbiju
30. 07. 2010
Niko u Srbiji nije siguran u pobedu u UN
30. 07. 2010
Borise Tadiću, ne potpisuj!
30. 07. 2010
Radeta plaća 250.000 dinara Šutanovcu
Najnovije vesti
31. 07. 2010
Obama traži od Irana da oslobodi uhapšene Amerikance
Američki predsednik Barak Obama pozvao je Teheran da oslobodi troje državljana SAD koje su iranske vlasti uhapsile pre godinu dana, kada su, tokom planinarskog izleta na severu ...
31. 07. 2010
"Gasprom" uvećao neto dobit u prvom polugodju
31. 07. 2010
Tipsarević u polufinalu
31. 07. 2010
Jeremić danas sa Drucasom
30. 07. 2010
Tadić razgovarao sa Dimitrisom Drucasom
30. 07. 2010
Drucas doputovao u Beograd
30. 07. 2010
komentari (175)
pošalji komentarSavo [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:14:52)
eRepublik
U toku su velike bitke izmedju Srbije i Hrvatske u virtuelnom svetu, tj. popularnoj browser igri. Da bismo osvojili Hrvatsku, potrebna nam je i Vasa pomoc!
pošalji odgovorPozivam svakog ko želi da pomogne Srbiji da se registruje preko ovog linka :
http://www.erepublik.com/sr/referrer/Zoli1108
odgovori na komentar:
Pošteno je zaradio Peđo majstore strpi se pozdrav nema ??? Ajdebr.8 [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:15:58)
Nedoumica
Ne razumem zašto je čovek uhapšen?
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Samo je iskoristio nesavršen sistem! pohlepa Dobro pitanje... uhapsen jeMILE [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:16:31)
BRAVO !!!
Bravo majstore svaka čast! Problem je što je čovek doskočio bitangama koji najbrutalnije pljačkaju narod kroz SMS. Našao se NAJPOŠTENIJI ALI I NAJPAMETNIJI čovek .
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Nije kriv SuperGrizelj [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:18:39)
Etika
Opet se potpisujete ispod policijskih saopstenja. Siromasan Vam je vokabular. Srpsko novinarstvo zasluzuje bolje.
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:19:28)
Tuzno
Tuzna je ova Srbija. I ono malo nade gradjana Srbije, da im se sreca moze osmehnuti makar u nagradnim igrama, rasprseno je. Sve je u Srbiji namestaljka.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
slobodeMilan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:22:31)
covek je faca
Covek je u pravu.Uspeo je da nadmudri organizatore kvizova.Provalio je foru i legalno je lanjem sms poruka dobio to sto je dobio.Racune je legalno platio i sta sad?On je lopov a organizatori igara na srecu nisu.Ma dajte.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
prevarioBjelica Boban [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:22:42)
Jel njemu to već presudjeno ?!
Da čujemo šta ima da kaže u svoju odbranu !
pošalji odgovorŠta ako se ispostavi da je Srpska narodna lutrija (na čijem je čelu ekspert iz G17+) napravila loš sistem i da nema krivičnog dela ?!
Hoće li u zatvor direktor Lutrije, zbog nečinjenja, nehata ?!
Razmislimo, ovde krivičnog dela ima samo i jedino, ako je Bećirić ZNAO koja je najniža ponuda koja je došla do tada. Ukoliko to nije znao, onda je samo jako inteligentan i jako nemoralan. A za to se ne ide u zatvor ...
odgovori na komentar:
Taj expert je Bojan Krišto, bio bravo, majstore Зашто неморалан???Bane [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:23:37)
alal vera!!!
Svaka čast burazeru!Imao si znanje koje si upotrebio i to znanje si i naplatio.Kakva crna prevara?
pošalji odgovorvuksa 1976 [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:25:40)
majstore
bravo majstore ne mogu ti nista
pošalji odgovorodgovori na komentar:
vezbaj nista Sve je legalnoMaksa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:28:55)
Car
Obavezno ih tuzi zbog hapsenja.
pošalji odgovorMare [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:30:47)
Smesno
Diskriminacija!!! Nikome nikad nije sudjeno za glupost dok su pametni nepozeljni.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Bravo, majstore!sanja [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:31:21)
mozak
bravo majstore, sta reci , krivo im je sto im je neko provalio sistem i sto ce sad mozda narod manje igrati te glupe licitacije, pa ce automatski imati manje priliva novca u budzet. zato su te i uhapsili i nazalost sve ce ti oduzeti sto nadju jer kada drzava odluci da otme tu nema spasa. srecno momak.
pošalji odgovorGoran Djuric [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:35:39)
Sve je legalno
Nemogu ti nista. Tvoja visprenost protiv njihove zelje za obmanom napacenog naroda. Naplati i sudske troskove kao i pretrpljenu dusevnu bol. Direktno u Strazbur.
pošalji odgovorJa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:37:21)
Prekrsaj
Iako ne moze da se sudi po pravilima igre na srecu nasao sam nesto interesantno tj. clan 17. kaze "Fond dobitaka za redovno kolo igre RTS licitacija iznosi 50% od ukupne vrednosti svih zapisa blagovremeno deponovanih u Centralni trezor Priredjivaca". Koliko je bilo poruka tj. pristiglih para po kolu? Meni se sve cini da su i pravila igre pored zakona prekrsena bas od strane DLS. Znam da ova pravila ne znace nista jer nisu objavljena za vreme igre niti u pisanom obliku, ali DLS ili RTS su sigurno znali sta u pravilima pise za razliku od nas?
pošalji odgovorJa [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:37:47)
Umetnik
Pa i nije lopov, više mu dođe umetnik :)))
pošalji odgovorLajavi [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:41:36)
he,he
Meni su pljačkaši banaka (pod uslovom da nikog ne povrede), i mali ljudi koji prevare lutrije, kockarnice, kladionice i osiguranja totalno kul. To je samo jedan vid redistribucije sumnjivo stečenog bogatstva.
pošalji odgovorcici mici [neregistrovani] (12. 03. 2010, 22:58:47)
hvatajte ga dok je tu
Ovaj covek je genije.Ako mu ova zemlja ne nadje pravi posao i upotrebi njegovu genijalnost,vrlo brzo ce to uraditi neka strana firma. Kod njih se jos uvek debelo placa pamet,a ovaj momak je ima i previse. Meni je jako zao sto je ovima iz lutrije izmakla lova,ali neka me ubede da i oni nisu muckali na slican nacin.Neka mi obijasne kako se izvlacenje sedmice uvek poklopi sa isplatom para nekim firmama u strajku.Setite se samo aviomehanicara.
pošalji odgovorAtila [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:01:59)
šta bi bilo...
U većini zemalja slika ovakvog čoveka i ime nikada nebi bili ovako javno objavljeni.On bi odavno već radio u nekoj ustanovi od državnog značaja....programer,klikeraš,zna fore....gde ćeš bolje preporuke!!
pošalji odgovorСморибал Лектор [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:02:21)
Зашто неморалан???
У овоме што је он учинио нема ни примјесе неморала.
pošalji odgovorАпсолутно!!!!!!!!!!!
odgovori na komentar:
da, da da, da o moraluanonimus [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:18:13)
...
Svaka cast, pravi si intelektualac kad si uspio da im provalis sistem...Da je takvih vishe, da se ovi bezvezni kvizovi na televiziji ukinu...Kada drzavna televizija i pink uzimaju pare, onda se ne sudi i tuzi, a kad njima neko uzme vecu sumu, odmah hajka... Stidite se...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
27karalaki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:22:08)
kk
bečirić je u pravu.
pošalji odgovorChh [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:26:50)
Ajde
Koji si ti folirant.
pošalji odgovorDusan Hadzi-Tonic [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:46:14)
???
Jel ti stvarno nemas nista pametnije da radis u zivotu?
pošalji odgovorNN [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:47:09)
Namestio
Nije on nista namestio, jednostavno je izlicitirao najnizu ponudu. Toliko je jednostavno. Prevareni su dobitnici koji su trebali da dobiju 50% od uplate.
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:55:05)
Komedija
A setite se samo Sase Popovica, drzi telefon u ruci i izbezumljeno vice "Licitirajte!!!" a iz ociju mu otkucavaju brojke i samo misli koliko je kinte okrenuo, a tek onda ide najaca fora kad nazovu dobitnika pa mu i muzicku zelju ispunjavaju, smejurija do bola.
pošalji odgovorSrki [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:55:42)
Nije on lopov
On je prevarant. Stoti put, kršio je pravila igre u kojima je učestvovao, jer po pravilima igre nema pravo da koristi računare i opremu koju je koristio.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
? Ne verujemDragan [neregistrovani] (12. 03. 2010, 23:59:29)
Ostale prevare
Ova prevara onda stvara sumnju da sve sto se zadnjih par godina licitirao ili glasalo sms porukama bila cista farsa i prevara naroda.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
nema srecnih dobitnikaPeđa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:10:00)
nema
nikakve bitke između srba i hrvata. probaj na drugi način da privučeš masu
pošalji odgovorzoki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:26:34)
svaka cast majstore
ovog lika bi momentalno, da je u USA, zaposlili u pentagon, nije iskljuceno da i nece
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:27:39)
Nego sta nego je lopov!
Ovaj Beciric je lopina ali jos vece su one koje su mu omogucile da se ovako zestoko nakrade i da celu Srbiju napravi glupom!
pošalji odgovorDa smo normalna drzava ovim skandalom nad skandalima bi se bavila i Skupstina i Vlada i Predsednik!
Ovde se radi o obmanjivanju i pljackanju miliona gradjana Srbije.
Hocemo svoje pare nazad! Prevario nas je i RTS i Pink i Grand i Drzavna Nesposobna Lutrija Srbije!
VRATITE NAM PARE!!!!!
odgovori na komentar:
Pa i jeste !Ne [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:38:54)
Ne verujem
Ja ne verujem da ta pravila igre mogu da se razmatraju iz vise razloga: prvi je sto ih je i sam priredjivac igri prekrsio iako ih je on napisao, drugi je sto nisu objavljena niti recena za vreme igre. Priredjivac kaze da je od ranije znao da se to desava i nije nasao za shodno da kaze da je zabranjeno poslati poruku sa telefona koji je dobio instrukciju od kompa. Ja mislim da pre ovoga NIKO nije znao da ne sme da se koristi komp koji ce da kaze telefonu sta da posalje. Mislim da pored toga sto to ni u kom slucaju nije protivzakonito ne moze ni da se gleda ni kao protivno pravilima igre jer ona nisu recena. Dali ih je iko procitao pre nego sto je poslao SMS? Ima sigurno vise njih sto su poruke slali sa telefona kome komp daje instrukcije pa cak i onih koji su bacili hiljade poruka jer ne verujem da je on jedini slao mnogo poruka koje su slate uz instrukcije kompa. Tim se ljudima nece suditi jer su izgubili pare, ovde se sudi ljudima jer su dobili.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Pričaš napametcertus [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:45:42)
A gde sam tu ja
Taj covek je lazov.Kompletan softver i hardver je napravio Sava Terzic.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
argument višeDžontra Volta [neregistrovani] (13. 03. 2010, 00:57:32)
Bravo
Drazi su mi ovakvi likovi nego ove drzavne lopuze sto odrase kozu s ledja gradjanima.Podrzavam svakoga ko moze da otme od ovog lopovskog sistema
pošalji odgovorprofesionalac [neregistrovani] (13. 03. 2010, 01:29:13)
nema srecnih dobitnika
Naravno da su sve igre namestene bez izuzetka, bar u poslednijh 15 godina koliko ja znam, a znam to iz prve ruke. Igrali su samo neobavesteni i lakoverni, a logika je jednostavana i govori da nijedna postena nagradna igra nije dovoljno isplativa ili nagradni fond nije privlacan da bi ljudi masovno igrali. Igre planski namestaju uglavnom sami organizatori, ali samo ponekad to rade televizije ili neki podizvodjaci na divlje. Pored toga postoje i profesionalni igraci koji se u zivotu bave iskljucivo igranjem takvih igara koji ponekad dobiju neku od nagrada. Dakle veoma sam upucen u sve mehanizme i poznajem i jedne i druge jako dobro i dugo. Drzavu sve to ne interesuje do trenutka kada neka igra postane jako unosna, kao sto je bio slucaj sa licitacijom, od tog trenutka DLS preuzima inicijativu i bukvalno autorima otima sve i uspostavlja monopol nad tom igrom. Podsecam da je Beciric jedan od autora licitacije i generalno jedan od boljih autora raznih drugih stavri. Onda se ti lesinari tale sa lihvarima poput Popovica i zajednicki pljackaju i namestaju dobitke, samo sto je ovaj put Beciric uspeo da im uzme vise igrajuci posteno kao profesionalni igrac, nego sto su oni mogli da uzmu namestanjem vlastite igre, a posto je ovaj put njegova ruka usla direktno u dzep DLS, upotrbljena je brutalna sila, a Pedja proglasen mafijasem.
pošalji odgovorCeo njihov problem je taj sto su podcenili mogucnost da se klupko odmota skroz i da ljudi nisu bas toliko glupi pa da poveruju da je Pedja prekrsio neki zakon i da je mafijas svako ko ima laptop i igra igre na srecu. Jos samo par detalja, dakle organizatori u svakom trenutku imaju pristup bazi sa ponudama i relativno lako mogu da nameste nagradu ako to zele, Beciric nije imao pristup bazi osim ako neko iz ORGANIZACIJE igre nije bio umesan, to je veoma vazno da se razjasni, ali je matematickim putem i slanjem gomile posteno placenih poruka sa sve PDV-om, uspevao da dodje do vecine nagrada. Znaci on apsolutno covek nije kriv ili je njegova krivica manja, a sto se tice moralne strane on je potpuni heroj.
znam coveka... [neregistrovani] (13. 03. 2010, 01:36:04)
motiv je osveta a ne korist
Beciric je izmislio igru, napisao program, razvio posao. Uspesno!
pošalji odgovorLutriji je to zapalo za oko, pa je "uredila" tu oblast tako sto je izbacila Becirica iz posla i ubacila sebe. Bez bilo kakve nadoknade.
Beciric im tada obecava da ce im uzeti sve nagrade, posteno, bez hakerisanja.
Srbija slozno i masovno licitira.
Beciric uzima sve nagrade.
Kada je broj dobitnika prevazisao broj Beciricevih poznanika i rodbine mudrom rukovodstvu Lutrije se nesto ucinilo sumnjivim. Primetili su dobitnika sa osam automobila na svoje ime. Sve je i dalje bilo obavijeno mracnim velom misterije, pa su se obratili "nadleznim organima".
Beciric nije stao. A mogao je. Mogao je da uzme svaki treci automobil, proda ga, uzme lepe pare i nikada ne bude otkriven. Ali to nije bio cilj.
Igru koju je sam izmislio je sam i obesmislio.
On ce svoje da odlezi. I izaci ce isto toliko pametan (ako ne i pametniji!).
Problem koji svi mi ostali imamo je sto ce i kada on izadje kadrovi u drzavnim preduzecima biti jednako "mudri" i "sposobni" kao ovi u Lutriji. Ali, ako je za utehu, drugih krivaca osim nas samih i nema.
odgovori na komentar:
OVO JE NAJBOLJI KOMENTAR!!!Ivan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 01:43:29)
uhapsen je
Uhapsen je zato sto je igrao suprotno pravilima, a time prekrsio ugovor koji je zakljucio sa Narodnom lutrijom Srbije. Ugovor se zakljucuje automatski po slanju prijavne SMS poruke a tim ugovorom igrac prihvata da ce igrati po pravilima. A u pravilima pise ukratko, da je zabranjeno koristiti bilo kakve racunarske programe koji bi pomogli u igranju ove igre, da je zabranjeno da se igraci udruzuju, da je dozvoljeno 100 poruka po ciklusu i najvise 2 SIM broja po igracu... Po opisu iz presa on je bare 2 ili 3 navedena pravila prekrsio sto je prevara. Sad da li je krivicno delo/privredni kriminal ili sta to ne znam posto nisam pravnik :) ali sigurno je da nije igrao po pravilima.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Pa i ja sam onda za zatvorMiljan Damjan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 02:24:10)
SVAKA ČAST,MAJSTORE!
Dajem punu podršku geniju! Svako ko uspe da doskoči onima koji se bogate na tudj račun kocke skidam kapu i podržavam ga maksimalno! Sramota i bruka je da jedna državna televizija poziva gradjane neke države da se kockaju i nadaju hlebu bez motike! Ne bi me začudilo da zbog njega naprave zakon kako bi ispao kriv! Još jednom, bravo majstore!!
pošalji odgovorsuper hik [neregistrovani] (13. 03. 2010, 03:01:24)
Realno je...
steta sto im nisi uzeo vise.
pošalji odgovorZdenko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 03:05:50)
Da li sam ja mafijas?
Imam 5 umrezenih kompijutera i 2 mobilna telefona, ponekad saljem SMS poruke i poznajem BASIC.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Naravno Zavisi Mislis jesi smsprogrami2@gmail.combozimano [neregistrovani] (13. 03. 2010, 03:42:33)
pozdrav
uf sad pogledah al si se ti dobro družio sa lanom, pozdrav od gardiste
pošalji odgovormamojeb [neregistrovani] (13. 03. 2010, 04:07:04)
samo jedno je sigurno
Iako je istraga još u toku, policija je samo u jednu stvar sigurna od prvog dana, da niko iz DLS ili RTS-a nije umešan. To su toliko puta podvukli i istakli, da je odmah jasno na koji način se istrage u Sbiji vode. Takve izjave toliko smrde da je to jezivo. Pa nije ceo narod bas nepismen i glup. Kako je moguće da ta ista policija koja godinama ne reaguje na razne vidove javnih prevara tako brzo i precizno ustanovi tu činjenicu. Inače ja verujem da niko iz Lutrije i RTS-a nije bio u sprezi sa Bećirićem jer je čovek igrao pošteno i nezavisno od njih šaljući SMS poruke kao i ostali igrači. DLS, RTS, Pink, Grand, SOS.... su slučaj za sebe potpuno odvojen i tu je zapravo suština priče kojom policija i sudstvo treba da se bavi. Ukoliko ih ovaj sistem i dalje bude štitio, onda mi treba da se bavimo sistemom. Ovako laici mogu da pomisle kako se javni servis i narodna milicija, pokrivaju u pljačci naroda, prebacujući krivicu na poštene dobitnike, koji ne samo da ih finasiraju kroz pretplatu i PDV, nego su platili i porez na dobit... e jedino možda ako nije bilo planirano da baš oni dobiju nagrade, mislim igrači.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Jasna stvarDado [neregistrovani] (13. 03. 2010, 04:38:34)
Ostavke i lova nazad
Kockasti da podnese ostavku zajedno sa odgovornima u Lutriji.
pošalji odgovorZeka i ostali organizatori da vrate pare...nema druge opcije!
igrac [neregistrovani] (13. 03. 2010, 04:48:23)
pametni doitnik
Majstore nije bilo planirano da ti dobijes. Shavtas poentu.
pošalji odgovorI odakle ti pravo da uopste koristis mozak kad bi trebalo da budes ovca. To je krivicno delo, idi iz zemlje ako imas potrebu da mislis.
Kiza [neregistrovani] (13. 03. 2010, 05:14:55)
argument više
ukoliko Bećirić nije autor softvera koji su koristili DLS i ostali organizatori, to je samo još jedan argument koji ide njemu u prilog, još ako policija načelno tvrdi da nije imao saučesnike u vidu insajdera, pa onda je apsurdno tvrditi da je čovek kriv. Da je pukla bruka, to jeste, ali ne po njemu. A što se tiče potpisivanja ugovora sa DLS putem SMS-a to nema veze sa mozgom, jer se zna kako formalno pravno treba da izgleda ugovor.
pošalji odgovorPustite čoveka uz veliko izvinjenje, nemojte praviti još veću bruku od ove.
cici [neregistrovani] (13. 03. 2010, 05:33:57)
Bravo, majstore!
Vala baš! Neverovatno, ali istinito, u Srbiji je znanje nepoželjno i kažnjivo!
pošalji odgovorŠto si, ludače, priznao za sve?!
Džaba tebi tvoje znanje kada su oni gilipteri.
Pravo je ovde rastegljiv pojam, i ti po istom tom pravu, prava nemaš da dokazuješ da si u pravu, naročito ako će to da pokaže da su oni u krivu!
Mada, ko zna?! I veća carstva su padala na banalnijim stvarima...
Bojan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 05:34:58)
Jasna stvar
Нема ту шта да се дискутује, човекје фаца нема шта. Лутрија србије би требала да врати новац народу и да престану више са тим наградним играма на сваком кораку. Зашто пљачкати бедан и јадан народ. Рецимо да је лото довољан а све остало треба забранити. Коцка није само порок него и болест. Није фер да се неко на основу тога богати! И наравно то несме свако да организује него само лутрија србије. Питам се и горим од знатижеље, где иде сав тај новац.
pošalji odgovorGubitnik [neregistrovani] (13. 03. 2010, 05:46:49)
Pitanje
Da li iko poznaje nekog pravog slučajnog dobitnika? Ja imam 40 godina i nisam upoznao ni jednog, a toliko je nagrada podeljeno da bi svaki drugi covek morao biti dobitnik.
pošalji odgovorU pocetku sam mislio da nece da se eksponiraju, ali sada mi je sve jasno.
Kolo srece se ne okrece.
S [neregistrovani] (13. 03. 2010, 05:54:37)
Pričaš napamet
Igra nije mogla biti organizovana a da Ministarstvo finansija, tj Uprava za igre na sreću nije dala odobrenja za pravila.
pošalji odgovorOvom čoveku se ne sudi zato što je nešto dobio, već zato što je osumnjičen za prevaru. Lutrija nikako nije oštećena zato što je dala nagrade, jer bi ih dala u svakom slučaju, ko god da je dobitnik. Lutrija je u celom slučaju jedina na svome, Bećirić je u velikom plusu, a svi ostali igrači su u velikom minusu.
Što se tiče pravila, evo jedne analogije - bez obzira da li poznaješ pravila ruleta ili ne, ti ne možeš ući u kazino sesti za rulet i kuglicu rukom prebaciti u svoj broj ili nakom što se cilindar zaustavi postaviti svoj ulog i onda zahtevati dobitak, jer eto ti si dobio. Ti nisi dobio po pravilima igre, pa prema tome tvoj dobitak je ništavan.
odgovori na komentar:
ti pricas napamet Zamena teza, druže... upitnoVlada [neregistrovani] (13. 03. 2010, 05:57:58)
znao sam
ja nisam nikad igrao ni jednu igru na srecu kao da sam znao da je zabranjeno biti dobitnik.
pošalji odgovorJedina greska ovog lika je sto je dobio pa ga uhvatili. Verovatno su godinama uzimali i ceo nagradni fond pored garantovanog profita. Kuku
Sinisa Dubai [neregistrovani] (13. 03. 2010, 06:05:41)
Ocean's eleven! ! !
Svaka cast majstore!
pošalji odgovorzika [neregistrovani] (13. 03. 2010, 06:21:50)
Pljacka veka molim vas
ovo je strasno, sad su poceli na racunima za gas da kalkulisu i razlike u pritisku na bazi nadmorske visine, da li onda i pretplata da se racuna po istom principu jer ko je visocije ima bolju sliku. DA SE VRATE PARE GULIKOZE.
pošalji odgovorMichel [neregistrovani] (13. 03. 2010, 06:52:03)
nista
Ma nista mu nece biti, par godina u zatvoru, oduzeta imovina, nista strasno ionako to nije njegovo
pošalji odgovorNemanja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 06:57:29)
o moralu
Molim vas gde je moral kada javni servis koji svi mi placamo hteli to ili ne, organizuje najgluplju SMS nagradnu igru u kojoj nije dozvoljeno biti dobitnik i stoji iza nje svojim kredibilitetom, nemilice pozivajuci masu da licitira i salje sto vise poruka iz dana u dan, da ne pominjemo sva ostala sumnjiva SMS glasanja. Tijanic, koji u svom bahatom stilu preti tuzbama celom narodu za pretplate koje su vec silom prikacene na racun za struju, i koji misli da prenosi iz skupstine treba jos dodatno da se plate.
pošalji odgovorOvaj odvazni pojedinac P.B. je za njega i ostale aktere ove blamaze izmislio moral. Pronasao ga i definisao.
nenad [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:16:07)
prevario
je gradjane Srbije koji su igrali po pravilima igre , koje je propisao organizator igre na srecu.
pošalji odgovor27 [neregistrovani] (13. 03. 2010, 07:48:35)
27
neovlascen upad u sistem podataka ako je neovlasceno pristupio uvidu u licitaciju),racunarsku prevaru,to je sa krivicne strane.a u gradjanskoj samo ako mu se dokaze krivica u krivicnom postupku nadam se da ce ti policijski i tuzilacki strucnjaci uz pomoc vjestaka moci pravilno da utvrde da li ima elemenata krivicnog dela.ako promase kvalifikaciju krivicnog djela bice zajebancija da se svi nasmejemo
pošalji odgovorKibicer.. [neregistrovani] (13. 03. 2010, 08:04:54)
Dobro pitanje...
Čovek je uhapšen i unapred proglašen prevarantom zbog znaja i sposobnosti, zato što je uspeo da namagarči gospodu iz državne lutrije.Sad da bi se prikrila njihova nesposobnost, glupost i odgovornosti ostalih organizatora RTS,Pink, najlakse je pronaći krivca...
pošalji odgovorljiljana [neregistrovani] (13. 03. 2010, 08:26:42)
Ne razumem
Ne razumem zasto je covek uhapsen. on je razradio model kakv imaju i svi koji igraju na lutriji *, sve je platio, imao je velike troskove i model je dao rezultate. Ko je kriv Lutriji sto nije postavila ogranicenja (da li je imala prava na to) - mislim da je covek samo iskoristio znanje i pobedio. Zasta je kriv i koji je to Zakon prekrsio. Bojim se da ce ove optuzbe pasti na sudu
pošalji odgovorljusa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 08:28:09)
Genijalno
Ovog coveka za presednika od prevare nema ni P!
pošalji odgovormarko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:02:42)
smsprogrami2@gmail.com
Bogami, po ovima u policiji verovatni jesi. Moraš biti ovca da bi bio lojan građanin.
pošalji odgovorStefan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:15:26)
AHahhahaha
Joj, stomak me boli od smejanja!!
pošalji odgovorVIŽUAL BEJZIK, program koji je sam napravio... AHAHAHHAHAH
Visual Basic je programski jezik i okruženje za programiranje, tj pisanje programa. On je program napisao u VBu. Istrazujte malo pre objavljivanja teksta. I molim vas, pisite strane reci u originalu ionako su vam tekstovi latinicni, a izgovor pisite u zagradi. Ovo je smejurija. Majkrosot Vindouz, Epl AjMek, Risajkl Bin i Vižual Bejzik... I, da, nadjite coveku neki dobar posao, programeri se traze 'ko leba', a dobro se placaju...
odgovori na komentar:
Svaka castPukpvnik Terzic [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:22:04)
Beciric je prekrsio pravilnik bez dileme
Da ne bi gubili vreme u komentarisanju da li je lopov ili posteno uzeo nagrade citiracu deo pravila SMS licitacije skinuto sa sajta www.lutrija.rs.Nije ga lutrija otkrila svojom internom kontrolom, jer da su to radili otkrili bi ga odmah posle druge licitacije a ne posle 100. Otkucao ga je onaj sto je placen da se lazno predstavi kao dobitnik. Bilo mu malo pa je hteo jos. Becirevic je uradio bas sve ono sto nije smeo po pravilniku organizovanja SMS licitacije.
pošalji odgovor"Učesniku u igi nije dozvoljeno konićenje automatskih uređaja za stanje ,SMS poruka, zatim GSM gatevav uređaja, raznih bot i/ili drugih programa, kako na mobilnom uređaju, tako i na računaru koji se mogu koristiti za učestvovanje u -RTS licitaciji" Korišćenje računara sa GSM karticama kao i svako korišćenje računara u svrhe učestvovanja u »RTS licitaciji je zabranjeno. Svaka modifikacija softvera mobilnog telefona u svrhe učestvovanja u -RTS licitaciji je zabranjena."
odgovori na komentar:
xaxa da, a koja je kazna.. zakon i pravila I?milan ks [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:27:48)
vezbaj
uzivaj i vezbaj u CZ, mozes da dajes casove upravi, nije lose
pošalji odgovorTitan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:29:02)
pa i nije lopov
Najveći lopovi su ovi što ga uloviše.
pošalji odgovormarko ks [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:29:26)
da, da
Ma moralan je, nikom nije omogucavao da dobije samo on
pošalji odgovorMilan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:30:14)
Svasta
"Automobili i stanovi neće biti oduzimani onima koji su novac dali prevarantima, niti ćemo hapsiti te ljude i iznajmljene glumce. "
pošalji odgovorNije li to krsenje zakona? Ako je sve ovo krivicno delo oni su kupili ukradenu robu i treba da im se oduzme. Nisu li glumci saucesnici u "zlocinu"?
Meni se cini da je policija svesna da im je slucaj jako tanak.
odgovori na komentar:
Beciricev ADVOKAT!?didu [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:34:04)
pohlepa
gladne oci
pošalji odgovorMilena NBgd [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:40:46)
OVO JE NAJBOLJI KOMENTAR!!!
Svaka cast. Ovo je najbolji komentar koji sam procitala.
pošalji odgovorTo je sustina!!!
odgovori na komentar:
upravo tomarko ks [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:41:57)
da, da
Ma moralan je, nikom nije omogucavao da dobije samo on
pošalji odgovorv [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:44:01)
RTS
a da pitamo Tijanića ???
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Bravo za pamet....hose garsija [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:52:26)
upitno
Pravilnik u kazinu mora da bude istaknut kao i cenovnik.Lepo ti i u svakoj kladionici ima istaknut pravilnik kladjenja.na loto listicu imas pravilnik.po pravilniku kladionice ako si odigrao utakmicu koja je pocela ranije racunaju kvotom 1 tj.vracaju ulozeno.
pošalji odgovorbn [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:55:06)
dokaz
dokazao je ovaj tip da je mnogo pametniji od ovih alavih organizatora tih idiotskih prevara napaćenog naroda.najveći prevaranti i bagra su oni u lutriji.
pošalji odgovordrazen bl [neregistrovani] (13. 03. 2010, 09:57:21)
Pretpostavka
100% je imao insajdere!!!
pošalji odgovorHaha [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:04:10)
I?
Kakve veze ima pravilnik neke lutrije sa zakonima R. Srbije?
pošalji odgovorAleksandar [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:08:44)
Pa i ja sam onda za zatvor
Ja imam tri sms broja. I sa sva tri sam slao. Znaci i ja sam prekrsio pravila. PA to ne znaci da treba da me hapse. Ugovor se ne moze potpisati ako nemas olovku u ruci. Znaci mogu oni da mu uzmu punto jer je nepostovao pravila ali da hapse, da izmisljaju neke virtualne ugovore koji pisu malim slovima na reklamama...
pošalji odgovorVan pameti
Djole [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:08:59)
zakon i pravila
Dragi potpukovnice,
pošalji odgovorbravo - dokazali ste da je prekrsio pravila - a koja na sudu mora jedan vestak da potvrdi - odnosno danas je pitanje sta je mobilni a sta racunar. Ja imam mobilni na kome fura linux, ima tastaturu kompletnu i sta sad? Ali nije to bitno - vec - koji zakon je prekrsio? Lutrija ne pise zakone! Ako ja namerno u tablicu delim svima po 7 karata umesto 6 - trebam li na robiju?
newtesla [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:14:05)
Zamena teza, druže...
Rulet je igra na sreću, i kao takav definisan je precizno Zakonom i pravilnikom.
pošalji odgovorSMS licitacija je tzv. igra strategije, gde svaki igrač svojim potezom menja tok igre.
Rulet je kao i kockice - isključivo baziran na sreći, dok je SMS licitacija negde kao šah, gde svaki potez menja pravac i tok igre, a i dozvoljeno je dirati svoje figure.
A i kad pročitaš važeće zakone, vidiš da je DLS nadležan samo za igre na sreću, a SMS to nije... nema bubnja, izvlačenja, kockica... razumeš, NIGDE NEMA faktora sreće!
Lutrija će morati debelo da se pere, a Predrag Bećirić zaslužuje da ga svi mi kompjuteraši nosimo na majici!!!
odgovori na komentar:
Naravno da je igra na sreću Ziva istinama idi [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:15:47)
ti pricas napamet
ne mozes da udjes u kazino i rukom da namestas dobitke, ali niko ne moze da ti zabrani da vadiš statistiku stola i na osnovu nje ulažes novac. pedja (bravo šmele, svaka ti se dala) nije nameštao licitacije nego napravio softver koji TROŠEĆI PARE i šaljući SMS-ove automatski učestvuje u igri. kad ste pravili sisteme za loto to je bilo OK, a to što neko ume i korak više, to nikako nije ok.
pošalji odgovorma idi...
odgovori na komentar:
Idemo ponovodejan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:17:55)
da, a koja je kazna..
.. i zasto neko mora da ide na sajt da bi citao glupa pravila? Ja se secam da su svi balavi, saljite jos poruka, saljite, saljite, nema ogranicenja sa jednog broja itd. To sto si nasao na sajtu su mgli i kasnije da stave, mislim ko je citao sta pise na sajtu pre nego sto je slao sms licitaciju?
pošalji odgovorsoftveras [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:18:03)
Bravo za pamet....
Žalosno je to što će momak zbog svoje pameti morati u zatvor samo zato što je mnogo pametan i zato da ne bi neko od ovih guzonja zbog kojih se sve lutrije stimaju otisli u zatvor...Zalosno...Glasam za srpsku pamet!
pošalji odgovordusan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:23:45)
strpi se
sada ce da dodju cike u belom
pošalji odgovorljan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:25:24)
xaxa
to je potpuna besmislica. mogao je da napravi program za prijem i obradu SMS-ova, objavi ga na netu kao freeware i ne bi potpadao pod njihova pravila jer se radi o softveru za obradu poruka a ne za učešće u nagradnoj igri (bez obzira ko ga kako koristi).
pošalji odgovorgospoda iz lutrije srbije su se debelo preračunala. još će da mi propisuju i koji model telefona smem da koristim.
sloboda za peđu!
XYC [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:40:33)
Savjestan kupac
U svakom slucaju mislim da vecina sto je od ove grupe kupila stan ili automobil nije znala na koji nacin je taj pojedninac dobio stan ili automobil. To sto su kupili pod povoljnijim okolnostima, jeftinije ne znaci da je morao ili mogao znati da je stan ili automobil nabavljen krivicnim djelom. Lako ga je bilo ubijediti da je to sve ok. jer je mozda i sam gledao licitaciju ili eventualno je mogao procitati u medijima.Znaci radi se o Savjesnim kupcima i mislim da je odluka tuzilastva da se prema ovim licima ne vodi postupak sasvim ispravna. Oni koji kazu da je ovaj decko mozak, jeste on mozak to stoji ali stoji i to da postoji djelo i da ga nece biti tesko dokazivati jer je isuvise puno dokaza. Ljude ubija njihova pohlepa. Zar se nije mogao zadovoljiti da je svom okruzenju obezbjedio stan i automobil i stao sa tim bio sretan i zadovoljan jer je i usrecio nekoga. Ovako treba da trpi za pohlepu.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
ko li su kupci stanova i kola???xxxx [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:52:33)
prevara prevaranata
Kupovinom automobila i stanova od njega kupci nisu mogli znati na koji je nacin sve to steceno. Sve je imalo uredne papire i placano je neznatno ispod cene sto ,sa zakonske strane, kupce cini apsolutno savesnim i ne postoji nikakav osnov da se ta imovina novih kupaca oduzima.
pošalji odgovorSa druge strane , pitam ja vas,zna li bilo ko nekog loto dobitnika za ovih 30 godina koliko se loto igra.Ja ne poznajem.
Ognjen [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:55:32)
Prvi se setio
Svako je mogao da dobije.Ako je najniza jedinstvena ponuda od 60 do 4500 din,treba samo poslati 4440 poruka,sto kosta oko 350 000 din.Ako je punto oko 750 000 din,eto izracunajte kolika je dobit.Da je 200 000 na svakom autu dobio dnevno kud ces bolje.Setio se covek.A na televiziji sto se nisu setili da poruka bude 150 din to je druga stvar.Bitno je da su i oni na tvu dobro zaradili,u pitanju su milijarde dinara.
pošalji odgovorVladimir Zivkovic [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:59:20)
Beciricev ADVOKAT!?
Ovde kao da komentare pise advokat ove lopovske grupe! Malo mi je previse sumnjivo da ovaj lopov bas toliku podrsku ima.
pošalji odgovorNego sta cemo mi sa RTS, PINK, GRAND lopurdama???
KO ce nama da vrati pare? KOME smo mi slali poruke? KO je nase poruke uzimao?
Kada ce ovim slucajem da se pozabave i TV stanice? Koliko vidim PINK i RTS se ponasaju kao da se radi o nekoj beznacajnoj stvari. OVO je vest broj 1.
SVAKA CAST PRESSU STO NE DOZVOLJAVA DA SE OVA PRICA GURNE POD TEPIH I ZATASKA.
odgovori na komentar:
svi smo mi pedja beciricDeda [neregistrovani] (13. 03. 2010, 10:59:31)
PROGRAMERI BRAVO
Kada pamet i znanje pobedi i uspe onda prosecnost i nedovrsenost nastupa sa osvetom i svim zlom koje posedduju
pošalji odgovorBill Gates [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:02:14)
Jedna od gluposti...
"Kako saznajemo, SMS pljačka je rađena preko računarskog programa „vižual bejzik", koji je Bećirić sam osmislio, a koji mu je omogućavao da u svakom trenutku zna koja je dobitna cena."
pošalji odgovorProgram "Microsoft Visual Basic" je napravio Microsoft, i služi za programiranje raznih aplikacija. E ako ovakve gluposti stoje u optužnici, Bećirić nema čega da se plaši....
boban [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:15:10)
?
al si pametan
pošalji odgovorpetronije [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:28:55)
Srbijo urazumi se
U bilo kojoj zapadnoj zemlji ovakav kompjuterski genije bi postao zasticen vise no bilo koji politicar. Tip je dokazao da ima soli u glavi, zna znanje i neka ga Srbija iskoristi da njoj donese dobrim kompjuterskim programima i zastitom nekih programa silnu lovu. Da se slicno ne bi desavalo. Odmah da ga nateraju da bude jedan od vodecih strucnjaka u borbi protiv sajber kriminala-dokazao i pokazao je da je jaci i sada neka ga iskoriste.
pošalji odgovorOd svega sto je uspeo da namesti neka uzme lovu, dzipove, neki stan i -dosta mu je a ostatak neka uzme drzava umesto sto ce da ga salje u Zabelski Alktaraz.
Udesetostrucice zastitom slabih programa lovu koju je vec uzeo i donece sigurnost drzavi i manje bi bilo namestaljki u softverima za drumsku, SMS mafiju(kako sada popularno zovu po Srbiji svakoga koga uhapse)....
Srbijo uzmi dobro za sebe-komp genijeeee je dokazao da vredi-kada je sve institucije koje se bore protiv sajber kriminala ovoliko dugo vukao za nos i opremom sa buvljaka. Kupite mu jos bolju opremu i neka radi i odradjuje za drzavu a ne u Zabelski Alkatraz jer to je najskuplja varijanta za tebe i nas obicne gradjane -majko Srbijo.
zavera [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:32:03)
ko li su kupci stanova i kola???
posle svega, ne bi me cudilo da su upravo ovi iz lutrije ili ovi iz vlasti pokupovali jeftinije od becirica stanove i kola, posto jedino oni u ovoj zemlji imaju para za tako nesto... zato i nece da diraju kupce nagrada!!!!
pošalji odgovorNikola [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:37:06)
...
„vižual bejzik" je programski jezik, i poprilicno sam siguran da ga Predrag Bećirić nije izmislio...
pošalji odgovorposetilac [neregistrovani] (13. 03. 2010, 11:51:12)
Ako
Ako nije pocinio nikakvo krivicno delo, zasto onda nije sam uzimao nagrade?
pošalji odgovorNaravno da je znao da je u pitanju prevara, cim je to svesno radio i angazovao ljude da za njega preuzimaju dobitke!!!
Grobar [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:04:39)
Super
covek je genije svaka mu cast! nije krao ;)
pošalji odgovorJa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:07:07)
Prevara
Po meni to nije ni neka prevara, poslao je nekoga sa kim se dogovorio jer ne izgleda lepo na TV-u da se slika i podigne nagradu koju je on izlicitirao najnizom jedinstvenom ponudom. On nije uzeo tudju najnizu ponudu da bi tu bilo elemenata prevare. Sta je onda Arial koji sa jednom kapi pere 100 tanjira, ili krema za bore kojom sa jednom kapi izgledas 100 godina mladje... To je zabluda zbog imovinske koristi. Ovo nema veze sa tim on se dogovorio sa nekim da ode i podigne mu nagradu za pare koje mu je dao. E sad dali je malo ili mnogo dao za to sto se neko kezio po TV-u to ne znam. Nisam je sad neki strucnjak ali mi je smesno da je to prevara. I ja da sam dobio nagovorio bi nekog drugog da se tamo kezi ko voli TV, jer ja ne volim te cirkuse.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
jao kuku lelebranka [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:44:21)
slobode
Nije mi jasno zašto se redukuje sloboda komentara, a ne redukuje se sloboda lopova, prevaranata, lažljivica...novinara.Ma nema problema, mi smo navikli da zbog vas trpimo sve redukcije i sankcije, pa nam ni ovo ne pada teško!Bravo za njih, odnosno, vas!
pošalji odgovorbranka [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:47:08)
bravo, majstore
Bravo, majstore na komentaru, koji je i redukovan prošao! Znam da takav isti komentar od mene ne bi prošao (kao što neće ni ovaj!), SLAŽEM SE SA TOBOM!!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
heheSrbin [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:49:51)
„vižual bejzik"
„vižual bejzik" nije program vec programski jezik koji se koristi za programiranje.Iole malo bolji programer moze da napravi bilo koji program u bejziku za razne upotrebe a posto je cobek bio programer nikakav problem mu nije boli da napravi program koji ce mu pomoci oko licitiranja.Tako da Beciric nije kriv ovo je samo maska koju zele da organizuju ljudi iz Drzavne lutirje,Pinka,RTSa...On je igrao po pravilama igre uz pomoc svog znanja programskog jezika,200 telefona i 20 kompjutera i imao je hrabrosti da uradi ono sto mnogi programeri znaju ali ne smeju!Znam lika koji je napravio program za loto i uvek kada je izvlacenje ubode ili sesticu ili peticu aj njega nadjite sad !
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:52:45)
a loto?
Smesni su mi ljudi koji se loze na igre na srecu u majcici Srbiji. Zamislite samo taj loto! Pre pocetka izvlacenja brojeva sve uplacene kombinacije vec stoje u nekoj bazi podataka na nekom racunaru. Pogadjate, racunar lako pronadje koja kombinacija brojeva ipak nije iplacena. Dovoljno je da jedna kuglica iz te kombinacije bude "drugacija" od ostalih i ona sigurno nece biti izvucena. Stop otimanju novca od ovog napacenog naroda!
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (13. 03. 2010, 12:58:27)
Naivno
Nemoj da ste naivni! Nije on nikoga nadmudrio, nego je on samo karika u lancu cele prevare, tu garantovano ucestvuje i neko od organizatora ovih glupih igara! Pa citali ste da je prevara radjena tako sto je u poslednjih 2-3 minuta igre slao najmanju jedinstvenu ponudu. To je mogao samo ako je imao imao uvid u sve pristigle ponude, a to je opet mogao samo ako mu je to neko omogucio, a ko mu je omogucio ...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
JednostavnoNemamja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:02:55)
120 puntica
Coveka nije uzeo svih 153automobila jer je u jednom momentu mislio da je provaljen te je taj broj sveo na 120,srasno.Sad cujem kako je on junak,kako nista nije kriv,Sto nije uzeo svih 153puntica,nego se stekovao kad je istripovao da je provaljen.Zar to nije pokazatelj da je sam osecao krivicu jer je bio svestan sta radi?
pošalji odgovorBgd [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:24:39)
Jednostavno
Pa sama igra mu je omogucila koja je SVAKOM vratila povratnu poruku kakva je njegova ponuda. To je mogao SVAKO da zakljuci i bez kompa posaljes 2000 i oni ti kazu nije najnize a ti posaljes manje. Sta tu ima toliko kompleksno?
pošalji odgovorGiant [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:27:40)
Taj expert je Bojan Krišto, bio
sada je gđica na čelu, kadar nam dragog predsednika i njegova učenica u I beogradskoj gimnaziji..
pošalji odgovorJEREMIJA KRSTIC [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:31:16)
jao kuku lele
Agde su ovde igraci koji su licitirali ,po pravilu svi koji su imali broj iznad su u stvari dobitnici udruzitese advokata i nasud .Garantovanao pravila igre su na vasoj strani.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Sta je garantovao?prof Krstan Kovjanić [neregistrovani] (13. 03. 2010, 13:49:31)
Samo je iskoristio nesavršen sistem!
Nigde u reklamama za te SMS nagradne igre nije pisalo (ni sitnim slovima) da je zabranjeno korišćenje nekih aplikacija ili matematičkih modela. Ljudi se dovijaju na različite legalne načine da bi dobili nagradu, zar ne?
pošalji odgovorSva odgovornost treba da bude na alavom organizatoru koji je hteo da uzme velike pare za malo truda, a nije vodio računa o bezbednosti sitema.
Hteo bih da podsetim na jedan slučaj sa nekadašnjom lutrijom Vojvodine koja je za neko fudbalsko takmičenje izbacila kvote. Iskusni kladioničari su iskoristili njihovo neznanje i komlikovanim sistemima podobijali silne pare. Oni nisu odgovarali što su iskoristili neznanje i naivnost organizatora, nego je odgovarao tip u lutriji Vojvodine koji je napravio kvote koje iskusnim kladioničarima omogućuju siguran dobitak.
I još jedan detalj: ja sam se lično začudio kada su srećni dobitnici izjavljivali sa kojom su licitiranom sumom dobijali nagrade! To onda olakšava svakom da odredi raspon suma u kojem se dobija nagrada i da u finišu SMS licitacije sa više telefona "gađa" samo brojeve u tom rasponu ...
odgovori na komentar:
Stvar je jasna Za direktora!Dejan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:03:29)
Svaka cast
To je najvise zasmetalo u tekstu, a i prethodnih dana u Press-u je bilo dosta gluposti u terminologiji. Ja razumem da novinari ne moraju da budu strucnjaci u svim oblastima, ali MORAJU da poznaju osnovne pojmove ako vec pisu tekstove o temema iz pomenute oblasti.
pošalji odgovorsasa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:13:52)
genije
jos ako je planirao deo novca u humanitarne svrhe, uradio je pravu stvar! svaka cast
pošalji odgovorSms [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:25:23)
Za direktora!
Predraga Bećirića za direktora Drzavne Lutrije Srbije!!!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Hahazverko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:48:29)
pa da li ste vi normalni?
Alo bre ljudi, da li vi mene zajebavate!? Jeste li vi normalni!? Čitam ove komentare i vidim na kom je nivou svest naših građana (Srba). Zaista žalosno! Podrite jednu propalicu koja je "hakovala" (upala) u sistem i koja je mogla da vidi koje su sve ponude. Ako to po vama nije PREVARA ja stvarno ne znam šta je onda. Bože kakav smo mi narod, ne mogu da se opasuljim...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Jeste ?? [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:53:54)
?
To pitanje gde je svest pitaj ove sto vode ovu drzavu i one sto organizuju ovakve SMS licitacije na 'javnom servisu'.
pošalji odgovorprof Krstan Kovjanić [neregistrovani] (13. 03. 2010, 14:57:24)
A kad država vara ...?
Kada, na primer, pojedinac diluje drogu, on je kriminalac. Međutim, kada to radi država (a to rade skoro sve države, od SAD, do onih banana-državica, Crne Gore, na primer), to je onda normalno i zove se "popunjavanje budžeta".
pošalji odgovorTako je i sa igrama na sreću.
Loto je najrasprostranjenija igra na sreću jer tu igrači, ma kakve sisteme koristili, ne mogu da računaju na sigurni maksimalni dobitak. Recimo, u lotou 7 od 39, treba odigrati preko 15 miliona kombinacija, tačnije 15.380.937, za siguran dobitak!
Klađenje na sportske događaje je takođe rasprostranjeno. I ovde je organizator uvek na dobitku, zahvaljujući standardnim softverima za izradu kvota i nameštanjima rezultata, kojih ima u svim ligama.
Sve ostale igre nisu toliko savršene i moguće je prevariti državu. Poznat je slučaj nekih matematičara kojima je zabranjen ulaz u kockarnice jer su pomoću složenih algoritama redovno dobijali.
I da se vratim na LOTO: Deficit sedmica je verovatno namešten. U vreme kada se sve uplaćene kombinacije slivaju u jednu elektronsku bazu, i programer-početnik može da napiše program koji će da izbaci kombinacije koje nisu uplaćene.
Cilj neizvlačenja glavne nagrade je da se povećava fond za sedmicu i time privuku još veće uplate lakomih građana.
Uostalom, nije čak ni javna tajna nego Vlada redovno javno objavljuje da se sredstva od igara na sreću uplaćuju na račun lokalnih samouprava. A kako skupiti dovoljno para ako bi se, na primer, sedmica izvlačila svake nedelje?!
odgovori na komentar:
e. e.Da [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:09:32)
Haha
Kako za direktora DLS, sta ce onda da radi ekspertski tim sa najsavremenijim tehnološkim rešenjima? Da igra counter strike.
pošalji odgovorKo [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:18:40)
Sta je garantovao?
Sta je garantovao priredjivac nagradne igre koji je prekrsio pravila koja je sam napisao? A sto se tice nas koji smo slali SMS-ove ne znam kako to moze da ima veze ko je dobio ako je stvarno dobio??? Da programeri u ovoj drzavi ne rade za 300 do 400 eura i da mogu da svi isprate ovu logiku imao bi svaki put drugog dobitnika koji je dobio kao i u ovom slucaju. I to opet ne bi bili oni koji su kao je poslali 5 poruka u jednom kolu i hteli da dobiju stan. Prosto igra je smisljena tako da onaj ko posalje ispod par hiljada poruka tesko da ce da dobije jer uvek imas nekog ko oce da pokrije sve brojeve od lupam 0 do 2000.
pošalji odgovor1milka [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:28:22)
e.
da mi država nadoknadi, potrošene impulse!
pošalji odgovorodgovori na komentar:
strasno1milka [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:30:33)
e.
da mi država nadoknadi, potrošene impulse!
pošalji odgovorZverko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:38:00)
Jeste
Zverko to sto si ti rekao jeste prevara i za takve stvari se odgovara kao i za provalu stana. Ali :) ovaj slucaj nema veze sa tim ljudi NISU upali u sistem nego su na osnovu vracenih poruka trazili najnizu jedinstvenu. Prosto to sto si ti naveo se ne radi sa 200 telefona, nego sa jednim. Ne znam kako bi ovo jednostavnije objasnio nego da su slali hiljade poruka sa 200 telefona i dobili.
pošalji odgovormita [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:48:50)
12 kola
ovde neko brka loncice.ovaj sto brka loncice jeste lopov
pošalji odgovor123 [neregistrovani] (13. 03. 2010, 15:55:58)
strasno
...ajd sto oni pljackaju vec sto tolerisu i druge sve vreme.
pošalji odgovorgaja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:00:37)
nije lopov
U pravu je kad kaze da nije lopov. I na zapadu mozete da udjete u bilo koji kazino, ako imate sistem mozete da uzmete pare. Uprava ce vam ulov ostaviti ali ce vam zabraniti da dalje igrate. U ovom slucaju lopovi iz Lutrije hoce da em zabrane igranje, em da uzmu plen..
pošalji odgovorodgovori na komentar:
ZastoBane [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:05:39)
LOTO?
Brate, jel znaš kombinaciju za loto?Delimo LAPO-LAPO!!!
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:17:56)
Надмудрио преваранте
Једини његов грех је што иза превараната стоји држава и што им је дала дозволу да варају грађане.
pošalji odgovormishell [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:18:45)
ko zna zna
Covek zasluzuje da bude oslobodjen svih optuzbi.Svaka cast.
pošalji odgovorNemanja [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:22:43)
Svaka cast majstore!!!
Covek nije uradio nista protiv zakona... Uhapsen je iz razloga sto drugi lopovi, organizatori licitacija, nisu mogli da uzmu ono sto su planirali!!
pošalji odgovorA vi novinari informisite se malo prilikom pisanja i nemojte da pisete gluposti...
"Kako saznajemo, SMS pljačka je rađena preko računarskog programa „vižual bejzik", koji je Bećirić sam osmislio"
Inace Visual Basic je programski jezik, a ne program...ima velikih razlika :D
Istina [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:24:38)
Ko je Pedja Bećirić
Pretpostavimo da okrivljeni nema policijsko dosije, čak nije prošao ni na crveno svetlo, ne konzumira alkohol ni cigarete, ne kocka se niti odlazi u kazino. Vozi auto star preko 10 godina... Recimo da je oženjen i da ima dvoje male dece, dečaka i devojčicu. Živi u jednosobnom stanu u blokovima, koji pripada njegovoj supruzi. Aktivno se bavi sportom, osnovao je čak ronilački klub i školu ronjenja, poseduje sve potrebne licence i ima svoje polaznike. Unazad 10 godina se bavi dečijim igrama, crtaćima, interaktivnim telefonskim igrama preko TV-a. Pomaže deci bez roditelja! Uredno plaća porez državi na sve svoje prihode. Uzeo je kredit od banke i sa svojim kumom koji je poput njega pokrenuo je privatan posao , sms licitaciju, koja se emitovala jednom nedeljno. Dobitnici tih nagrada i dan danas voze svoje automobile! Sve dok je nije DLS (država) uzela pod svoje... i svakog dana 4x na dan i to na RTS-u... Ajmo sad iz početka: Organizator uhapšene grupe nije provaljivao u komjutersku bazu ponuda, bez greške licitirao najnižu jedinstvenu ponudu, inače je autor prvobitnog računarskog programa za SMS licitacije. On je bio prvi provajder ove igre u Srbiji. Pre izvesnog vremena je izašao iz posla i znanje o računarima počeo da iskorišćava... Teško bogu sa nama, kakav smo narod, kakva smo država! Volim moju zemlju, volim Srbiju, ali žao mi je poštenih ljudi... Ljudi koji žive u njoj! Žao mi je ovog mladića, žao mi je naivnih igrača.
pošalji odgovorГоран [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:29:57)
Правила
Правила су следећа: држава мора добро зарадити - то је исправно,ако је грађанин паметнији од државног пулена, макар играо по правилима - криминалац је - ако није платио рекет држави.
pošalji odgovorBravo [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:39:12)
Ziva istina
Koja je ovo igra na srecu u kojoj mozes lako (ako malo ukljucis mozak) da zakljucis koja je najniza jedinstvena ponuda na osnovu povratnih informacija koje dobijas? VELIKA greska DLS-a. Ovakva vrsta igara se i igra na nacin na koji je on igrao, nego su oni mislili da su BAS SVI u Srbiji bez mozga i da ce svi da im salju po 10 poruka u rasponu od 0 do 10 i da se nakupe para na sirotinji koja je pritom i glupa. Para se i jesu nakupili ali sad oce da uzmu i nagrade jer je ucestvovao igrac koji je iznad proseka sto se pameti tice.
pošalji odgovorstevan r. [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:56:16)
svi smo mi pedja beciric
naravno da ima našu podršku. godinama je pišući za svet kompjutera pokušavao da opismeni ovu našu "pustu srbiju", uspešan je programer, uspešan poslovni čovek, a na kraju je ponizio SISTEM i ponizio policiju koja ništa ne radi, već se bori protiv pametnih ljudi.
pošalji odgovorpokazao nam je kakvi smo i kakvi su.
bravo peđa, ne daj prevarantima da prekrajaju zakone i pravila.
SLOBODA ZA PEĐU!
hose garsija [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:57:10)
hehe
Mislio sam da se novinari zalazu za slobodu govora.
pošalji odgovorMiljan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 16:58:36)
upravo to
čovek je objasnio, a objasnio je i peđa sa kakvom bagrom imamo posla. sve je uredu dok ne uzimamo nagrade, dok samo plaćamo. onog momenta kada ih pobedimo u FER igri, oni šalju policiju na nas i otimaju imovinu.
pošalji odgovorbagra!
planinko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:08:44)
PROFESIONALAC
Nevidim razlog hapsenja Becirovica takve sposobne ljude treba u vladu a ne u zatvor BRAVO MAJSTORE
pošalji odgovorBranislav Bogojevic [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:09:49)
Stvar je jasna
U sustini stvar je jasna, ukoliko je osumnjiceni upadao u sistem organizatora i na taj nacin pribavljao informacije na osnovu kojih je licitirao i dobijao nagradu onda je on pocinilac krivicnog dela i otimac narodne imovine, jer to sto je on prisvojio je platio direktno auditorijum koji je licitirao i on ovakvim postupkom zapravo nije ni za dinar ostetio priredjivace vec sirotinju koja se dobitku nadala. U slucaju da je on svoje znanje i pamet iskoristio i napravio sistem koji mu je pomagao da uy bolji proracun verovatnoce odnese pobedu kao lice koje je dalo jedinstvenu licitaciju onda je to stvar koju ce malo teze krivicno procesuirati pa sve i da je takva radnja suprotna nekom pravilniku priredjivaca, jer pravilnik nije zakon a svako bi trebalo da ima pravo da bude pametan i da tu pamet iskoristi na najbolji moguci ali ipak zakonit nacin.
pošalji odgovorjames oo7 [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:30:03)
sms prevara
neka DLS objavi koliko je bilo poruka po danu za punto pa ako ima lufta neka da punto i drugoplasiranom, i neka se izvini narodu da ne znaju da naprave igru na srecu,los primer LOTO na kome evo vec 20tak kola nema dobitnika ZALOSNO dokle bre vise uvedite dodatni broj
pošalji odgovorS [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:40:19)
Idemo ponovo
Nije kršenje pravila u vađenju statistike, nego u upotrebi umreženog računarskog sistema. Po pravilima igre, upotreba ovakvog sistema je zabranjena.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Pravila Igre Pravila IgreS [neregistrovani] (13. 03. 2010, 17:45:19)
Naravno da je igra na sreću
Bude li se Bećirić u svojoj odbrani pozivao na "ovo nije igra na sreću", neće daleko stići. Živi bili pa videli. I bolje bi mu bilo da se ne bahati pred sudijom, jer se te bahatost plaća u godinama zatvora.
pošalji odgovorVladimir [neregistrovani] (13. 03. 2010, 18:32:32)
Peđo majstore
Naravno da u pitanju nije nikakva prevara, pametni ljudi su jednostavno iskoristili šansu koju im je Državna lutrija Srbije pružila ne ograničavajući broj SMS-ova koji mogu da se pošalju sa jednog broja.
pošalji odgovorDLS je sa druge strane taj "propust" napravila namerno, e da bi više para otela naivčinama, pri tome ne obezbeđujući jednake uslove za sve takmičare.
Bogojevic Branislav [neregistrovani] (13. 03. 2010, 18:51:59)
Pravila Igre
Pravila igre su pravila igre. Cesto su vrlo nejasna i supljikava, a ne retko i sama suprotna odredjenim zakonima ili ih cak i nema. Koliko se secam MOBTO je dugo bio bez definisanih pravila igre a koliko su jasna boze me sacuvaj. U sustini ako je on prekrsio pravila igre potrebno je to prvo na jasan nacin dokazati a potom ako ih je i prekrsio jos uvek ne mora da znaci da je prekrsio zakon mozda bas ni ta pravila nisu uskladjena sa zakonom. KZ RS je vrlo jasan ako delo nije definisano njime onda ga i nema, a uciniocu koji je ucinio delo koje po vazecem zakoniku nije predvidjeno kao krivicno delo se ne moze suditi za to delo cak ni u slucaju da se ono kasnijim izmenama KY i usvoji kao krivicno. Dakle tuzilac ce biti na mukama, ali s obzirom da smo mi jos uvek divlji zapad ne bi me cudilo da ga ipak osude. No da se ipak razumemo ja ga ni malo ne opravdavam niti vidim kao heroja, jer ono sto je on osvojio je ipak u neku ruku oteto od sirotinje raje a ne od sistema da je suprotno trebalo bi ga velicati kao Robin Huda. Ovako ce vuk da pojede dobitke a RTS i Pink su se svakako nafatirali, da su iole posteni od svoje zarade bi izdvojili sredstva i dodelili nagrade ponovo, a posle nek prodaju zaplenjene polovne puntice.
pošalji odgovorFrikombinator [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:00:44)
ne bih mu bio u kozi
CAR je go i to odavno, previse ljudi ga je videlo i sad svi znaju zahvaljuci jednom Pedji.
pošalji odgovorCAR pokusava da hapsenjem zadrzi kredibilitet koji je odavno izgubio.
CARU je malo pretplata, PDV i porez nego jos otvoreno pljacka raju i otima srecu.
CARU smeta pamet, i obracunava se brutalno sa nezasticenim individualcima.
CAR nece da vrati opljackano nego otima i posteno osvojeno.
CAR se pravi da je ovaj slucaj
manje bitan
Toliko o nasem CARU
Marko [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:02:24)
sam ako nije kriv
Apsolutno sam siguran da ce ceo krug prevare biti raskrinkan,i da ce svi umesani odgovarati za svoja dela.Ako ima paravde,a cini mi se da je ona pocela da izbija u prvi plan,takvi ljudi treba da zavrse iza resetaka.Malo pre citam da su u jednom momentu mislili da su provaljeni pa su se utaili.Sto su se onda krili ako im je svavest bila cista,ako nikog nisu varali?
pošalji odgovorPunto [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:13:28)
hapsenje
Sta je bre vama drzavna lutrijo.pa jel problem sto je neko pametniji i zna da vas zezne.Sto ste nadali frku kada su vas sjebali na fini nacin, a koja je razlika izmedju vas derikoza i njih koji su na intelektualan nacin dosli do binga
pošalji odgovorZoki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:13:58)
Zasto
zasto ne objave imena privedenih?
pošalji odgovorBogojevic Branislav [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:19:50)
Pravila Igre
Pravila igre su pravila igre. Cesto su vrlo nejasna i supljikava, a ne retko i sama suprotna odredjenim zakonima ili ih cak i nema. Koliko se secam MOBTO je dugo bio bez definisanih pravila igre a koliko su jasna boze me sacuvaj. U sustini ako je on prekrsio pravila igre potrebno je to prvo na jasan nacin dokazati a potom ako ih je i prekrsio jos uvek ne mora da znaci da je prekrsio zakon mozda bas ni ta pravila nisu uskladjena sa zakonom. KZ RS je vrlo jasan ako delo nije definisano njime onda ga i nema, a uciniocu koji je ucinio delo koje po vazecem zakoniku nije predvidjeno kao krivicno delo se ne moze suditi za to delo cak ni u slucaju da se ono kasnijim izmenama KY i usvoji kao krivicno. Dakle tuzilac ce biti na mukama, ali s obzirom da smo mi jos uvek divlji zapad ne bi me cudilo da ga ipak osude. No da se ipak razumemo ja ga ni malo ne opravdavam niti vidim kao heroja, jer ono sto je on osvojio je ipak u neku ruku oteto od sirotinje raje a ne od sistema da je suprotno trebalo bi ga velicati kao Robin Huda. Ovako ce vuk da pojede dobitke a RTS i Pink su se svakako nafatirali, da su iole posteni od svoje zarade bi izdvojili sredstva i dodelili nagrade ponovo, a posle nek prodaju zaplenjene polovne puntice.
pošalji odgovorcudno [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:21:09)
Covek je posteno nadigrao
Secate li se srpske grupe koja je usla u kazino u Londonu pa je mobilnim (stelovanim) merila brzinu loptice u ruletu a na osnovu toga postavljala uloge tako da su uvek dobijali???
pošalji odgovorEnglesko sudstvo im nije moglo ama bas nista. LJudi su pusteni sa svojim dobitkom. Tako je i ovde, par morona je smislilo da organizuje nekakvu igricu, polu pismenih, i onda im je djavo kriv sto su ih pametniji i obrazovaniji provalili. Dok se obmane hleba i igara nagradjuje dotle se znanje kaznjava, u Srbiji uvek bilo i ostalo.
zoran [neregistrovani] (13. 03. 2010, 19:25:20)
Šta je čovek uradio?
Neverovatan razlog za hapšenje. Koja nagradna igra zabranjuje korišćenje softvera, 200 mobilnih telefona i ko zna čega sve ne. Ljudi su pametno osmislili potpuno legalan metod. Baš me zanima na osnovu kog člana zakona je zabranjeno koristiti sve to što su momci koristili.To što se navodi u članku su obična policijska pakovanja kada žele nekoga da ocrne ili je po sredi nameštaljka da se automobili i stanovi otmu od onih koji su ih bez obzira na broj i vrednost imovine dobili samo svojom pameću i trudom. A oni koji vode lutrije polupismenost i nesposobnost da softverski zaštite tok igre, pravdaju time da ih je neko pokrao. I gle čuda policija veoma revnosno pleni svu imovinu, a da niko nije dikazao postojanje bilo kakve kriminalne aktivnosti. Normalno momke odmah nazovete "kriminalna banda". Sve mi se čini da će se neko dobro omastiti od ove zaplene.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
bravo carezakili [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:01:51)
Ko je Predrag Bećirić
http://gnu.fon.bg.ac.yu/zakili/blog/2010/03/predrag-beciric-tha-playah/
pošalji odgovorlopez [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:02:48)
sve je to ok zverko
nego zverko ko ti drma kavez
pošalji odgovorMilos [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:05:56)
bravo care
um caruje!
pošalji odgovorda bi se pravi lopovi prikrili,nekome mora da se napakuje...tako meni bar lici.Citam komentare,i vidim da vecina tvrdi da covek nije prekrsio zakon.Verujem mu kad je rekao da ocekuje milionsku odstetu od ovog hapsenja.Jos da ih tuzi jer mu stan u Belvilu nisu ni dodelili,vec su mu u zamenu nudili na Karaburmi.
lena [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:12:42)
veliki mozak
bravo za PEDJU samo da je bio pametan da uzme stan i auto pa da uziva a ovako ako nista drugo barem je otvorio oci ovom narodu da shvati vise u kakvoj mafijaskoj zemlji zivi , a narod ko narod veruje u sve ..a samo da ne zaboravim narode moj LICITIRAJ I PROFITIRAJ ha ha ...
pošalji odgovorlena [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:12:43)
veliki mozak
bravo za PEDJU samo da je bio pametan da uzme stan i auto pa da uziva a ovako ako nista drugo barem je otvorio oci ovom narodu da shvati vise u kakvoj mafijaskoj zemlji zivi , a narod ko narod veruje u sve ..a samo da ne zaboravim narode moj LICITIRAJ I PROFITIRAJ ha ha ...
pošalji odgovorPredrag [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:13:56)
Ljudska pohlepa
Da je covek bio skroman, i da je uzeo 1 stan i dva automobila nista mu se ne bi desilo. Ovako bio je alav pa je zavrsio iza resetaka.
pošalji odgovorSale [neregistrovani] (13. 03. 2010, 20:43:36)
Genijalac
Ovakvog genijalca treba iskoristiti za dobrobit drzave, a ne hapsiti
pošalji odgovorNapokon [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:05:34)
Provalio
Provalio sam za sta je decko kriv. Kriv je sto je razbio sistem na kome su planirane da se uzimaju pare od sirotinje ko u vreme Dafine godinama... E pa na opasne se igrace nameracio.
pošalji odgovorDragan Popovic [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:13:08)
jesi
Jesi mafijas. Darko Saric nema ni jedan kompjuter, a ti imas pet puta vise od njega, znaci da si toliko puta veci mafijas od njega
pošalji odgovorodgovori na komentar:
PitanjeMilos [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:18:50)
???
Ne razumem cemu nazivi banda,kriminalci, kao da je sam Dacic pisao tekst!
pošalji odgovorProfa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:26:26)
Virtuozno
Teško da ova igra može da se uvrsti u igre na sreću jer je licitacija, a ako je i bila ideja da ima elemenata sreće onda očito da postoji matematicka mogućnost da se svaki tračak sreće eliminiše. Prema tome ova igra defakto nije igra na sreću. Čovek je kupio određene stvari na licitaciji i poslao druge da mu to donesu. To što je neko pravio TV cirkus oko toga dovodeći u zabludu široke narodne mase je samo problem organizatora licitacije i televezije.
pošalji odgovorodgovori na komentar:
Igra na srecuBili Gates [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:37:46)
koje ižinja vižual bejzik
novinar
pošalji odgovor"Kako saznajemo, SMS pljačka je rađena preko računarskog programa „vižual bejzik", koji je Bećirić sam osmislio"
Jes taj bečirić mangup. Izmislio Vižuel bejzik a krade. Nego imam i ja taj Vižuel bejzik al gde se u njega uštekuju telefoni.
Zašto novinar koji je tehnočoški čurtan piše ovaj članak. nek piše o celebritijima
Ti [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:41:32)
Mislis
Koji lik. Cuti, takve stvari se u Srbiji ne pricaju naglas. Oces u aps???
pošalji odgovorMile [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:42:15)
stojkovic
Ejj Vi iz pressa, nemojte vise ovo mafija da pisete. Pa znate li sta je u Srbiji mafija, ovi ljudi ulozili novac u opremu i radili posao, mozda nije posteno ali ce se dokazati i da nije protivzakonito. A kod Vas sve je MAFIJAS, EEEE, a i neznate sta je to
pošalji odgovorbambi [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:44:08)
„vižual bejzik"
„vižual bejzik"...ha ha ha...ima sve lepo da mu vrate i jos plate odstetu...
pošalji odgovorZavisi [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:45:33)
Zavisi
Jel si i ti napravio vizual bejzik? I ako nisi bogami imas dosta elemenata makar za hapsenje od strane 70 specijalaca i sudjenje u specijalnom sudu. Posto su njih hapsili vise njih.
pošalji odgovorIgra [neregistrovani] (13. 03. 2010, 21:48:45)
Igra na srecu
Mozda bi i imala elemente igre na srecu da nisu slali povratne informacije sa statusom ponude iz kojih se lako zakljucuje gde je ponuda. Mada i tada samo slanje velike kolicine poruke npr. 0-4000 obezbedjuje dobitak.
pošalji odgovorbambi [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:02:35)
vižual bejzik II
Kako saznajemo, SMS pljačka je rađena preko računarskog programa „vižual bejzik", koji je Bećirić sam osmislio, a koji mu je omogućavao da u svakom trenutku zna koja je dobitna cena.
pošalji odgovorA ja mislio Microsoft...lepo i Bill Gates da zavrsi u Zabeli...i njegovih 15-20k programera...
milan kovaćević [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:10:20)
Pitanje
Šta je sa Presovom nagradnomm igrom i onolikim Fabijama?
pošalji odgovorMirjana [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:13:45)
Ko je ovde lud?
Istraga je u toku, niko u DLSu, RTSu, Pinku i Grandu nije kriv?! Ako je istraga u toku otkuda zakljucak da u gore pomenutim 'institucijama' niko nije kriv? Kupcima tih automobila i stanova kupljeno nece biti oduzeto?! Kako nece ako je definisano kao ukradeno? Znaci, meni neko ukrade auto i proda ga. Policija nadje taj auto i ne vraca mi ga?! Boze svasta. Ako postoji pretpostavka da se radi o 'organizovanom kriminalu, ja bih u istrazi krenula od kraja - od kupaca automobila i stanova. Ko su oni i sada ih neko iz drzave stiti? U suprotonom, Becirica za ministra finansija, jer bolje racuna od ministarke. Zamilsite koliko ona ima saradnika-eksperata, kompjutera, telefona pa je prosle godine ipak, po nasoj grbaci, dopunjavala budzet.
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:15:47)
Visual Basic
Visual Basic nije program, nego programski jezik.
pošalji odgovorPozdrav za novinara i urednika
Miki
Nebojsa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 22:35:22)
Tužba
Obzirom da se nije koristio sistem kontrole i obezbeđenja od strane organizatora predlažem kolektivnu tužbu protiv istih.
pošalji odgovorstvar je u tome da sam ja poslao dve poruke i 10ak sekundi pre isteka roka za slanje imao povratnu poruku od organizatora gde su napisali da imam jedinstvenu najnižu ponudu.
Sekundu pred kraj ćorak!
advokat tvrdi da mogu povratiti pare i da mogu tužiti za izgubljenu dobit jer su bili dužni da zaštite sistem. Kako on kaže dvostranoobvaezujući ugovor.
Tvrdi da može lutriju da odere.
Nisam siguran da će ovo objaviti operator
odgovori na komentar:
Tesko Samo misljenjeDa [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:01:49)
Naravno
A ko ti je taj BASIC? Ti si meni decko sumljiv :)
pošalji odgovorSin_Dragan [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:05:37)
Boze sacuvaj !
Gde je tu logika? Necu da verujem da se taj covek hapsi i baca u istu korpu sa ostalim kriminalcima samo zato sto ne extra inteligentan. Ima li on stranu na "facebook-u". Ajde pa da vidimo ko je ovde lopov a ko siledzija...
pošalji odgovorodgovori na komentar:
FacebookMisljenje [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:27:30)
Samo misljenje
To sto si imao najnizu 10-tak sekundi bi ti bio skoro siguran dobitak da oni nisu slali povratne poruke tj. cim je tebi stigla imate jedinstvenu i najnizu ili kako vec u istom trenutku je stigla poruka i onom ko je do tada imao jedinstvenu i najnizu da je vise nema. Nakon toga bi poslao npr. 400 poruka i pokrio celo podrucije gde si ti gadjao. To ti je samo 2 poruke po telefonu ako ih je bilo 200 i to poslatih preko instrukcije kompa, za sta po meni ne treba vise od par sekundi. Primer bi bio da je poslao sve poruke od 0-4000 i imao najnizu ponudu na 300 ali ga neko tada poklopio na 300 i ti si poslao 4001 njemu se vrati poruka vasa poruka od 300 vise nije jedinstvena i on popuni od 4000 do 4400 gde se nalazila i tvoja. Cifre sam lupao ali to ti je neki princip. Da je neko javljao sigurno ne bi stigao da javi za to kratko vreme da je neko poslao najnizu i da treba da se preklopi i da nakon toga nadje sledecu jedinstvenu i da nakon toga neko posalje te dve poruke tj. da preklopi tvoju i da posalje sledecu jedinstvenu koja je mozda na 200 brojeva od tvoje jer su ostale vec licitirane. To da se uradi nema dovoljno vremena ako si rekao da si imao 10tak sekundi pred kraj najnizu jedinstvenu. Losa je igra ali ne znam da li mozes da tuzis DLS zbog toga. Probaj srecno!
pošalji odgovorJok [neregistrovani] (13. 03. 2010, 23:42:36)
Tesko
Tesko, jer ovo nema veze sa sistemom zastite niko ovde nije mogao niti je upadao u sistem. Da je upadano u sistem verujem da bi mogao da tuzis i da dobijes mozda, ali je ovde koriscena povratna poruka kakvu si i ti dobio i na osnovu nje zakljuceno da treba slati jos...
pošalji odgovorIma [neregistrovani] (14. 03. 2010, 00:35:47)
Facebook
http://www.facebook.com/group.php?gid=354867601461&ref=mf
pošalji odgovorBoske [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:10:41)
moraju da te puste ili odose i oni
Drzi se ortak, dovoljan ti je i prosecan advokat da te oslobodi ovih tulipana. Ako bas budu uporni, raskrinkaj drzavnu bandu javno u zamenu za slobodu, ti bar znas kako tacno rade.
pošalji odgovorDzaba su te krecili
Goran [neregistrovani] (14. 03. 2010, 02:48:08)
Pošteno je zaradio
Čovek je pošteno zaradio sve navedeno, korišćenjem svog znanja! Nije upao ni u jedan sistem, nije ništa hakovao. Jednostavno je napravio program koji uspeva da odredi kako pobediti u dotičnoj (šupljoj) nagradnoj igri, i to je to! TREBA DA ZADRŽI SVE OSVOJENO!
pošalji odgovorDragan [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:02:30)
Nije kriv
Predrag Beciric nie kriv vec razvio dobru strategiju us pomoc kompjutera i uzimao nagrade zato sto je pametan covek.
pošalji odgovorstepanz [neregistrovani] (15. 03. 2010, 13:46:06)
kolega
Ma lik je genije i policija nema pravo da ga drzi u zatvoru jer on stvarno niti je nesto ukrao niti je namestao rezultate. Pokazao je kompujterskim "strucnjacima" iz TV Pinka, DLS-a i RTS-a kako se prakticno koristi algoritam za "binarno pretrazivanje uredjenog niza brojeva" i pri tome je platio i SMS poruke i porez drzavi za dobitke. Jeste da je prekrsio pravila igre ali onda neka mu oduzmu te dobitke i zabrane da ucestvuje u buducim SMS licitiacijama, naravno ako mogu :))) A gradjani bi trebali da tuze RTS, TV Pink i DLS jer nisu obezbedili sistem zastite koji je trebalo da onemoguci doticnom "hakeru" da koriscenjem racunara pronadje najmanju jedinstvenu ponudu. Samo su oni odgovorni sto ostali igraci nisu imali nikakve sanse protiv racunarskog sistema.
pošalji odgovoranoniman [neregistrovani] (17. 03. 2010, 20:48:19)
da da ali ne
Pitam se samo svi trube za pravilnik igre, a gde je organizator igre objavio taj pravilnik,da ga nije slucajno napuisao malim tekstom ispod slike na ekranu ?? Neko od njih / organizatori / da slucajno nije objavio previlnik na TV-u ?
pošalji odgovorSta bi bilo da su kompovima poslali 1000000 sms-a i nisu dobili namerno nista, da li bi se onda DLS zalila ???
anoniman [neregistrovani] (17. 03. 2010, 22:06:44)
Pa i jeste !
"i da celu Srbiju napravi glupom! "
pošalji odgovorPa i jeste glupa kad je nasela i se tako nesto desilo !!!